Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:40:
Helaas wordt een 'maatje meer' steeds minder geaccepteerd in de huidige samenleving. Alles moet dun, dunner, dunst, en steeds meer vrouwen zijn aan het diëten geslagen, ook vrouwen die eigenlijk niet zouden moeten diëten. Heel erg jammer...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik super veel respect heb voor de vrouwen met een maatje meer, die zijn gestopt met het eeuwige lijnen en nu gewoon volop genieten, en dus eigenlijk zeggen: ik doe niet mee aan het huidige modebeeld! Natuurlijk kun je overdrijven en met een zwaar overgewicht te kampen krijgen, maar de dames onder ons met een 'gezond' verstand zullen dit niet zover laten komen.
En ik ken ZAT mannen die op de wat vollere vrouwen vallen, en nee, dat zijn niet alleen de wanhopige mannen onder ons.
Dus Bolleke, geniet ervan!!!
Ik heb vanaf mijn 9e gelijnd ( ik was stevig maar nietdik) maar ik lijnde met mijn moeder mee want die weegt al jaren 54 kilo en is 1.68 en vind zichzelf altijd te dik
Ik heb verschillende eetstoornissen gehad omdat ik ook altijd het 'ideale figuurtje' wilde,want wat zie je op tv?
slanke lange vrouwen en welk meisje van rond de 10 denkt er aan lijnen? de meeste spelen nog met barbies en poppen zoals het hoort.
Maargoed,ik kreeg anorexia dat overging in boulimia,ik viel genoeg af maar voelde me met de dag slechter en ging er ook slechter uitzien(wat mijn moeder verteld heeft want op zo'n moment zie jij jezelf niet achteruit gaan)
Ik ben verplicht naar het erasmus MC gegaan dat is een ziekenhuis hier in rotterdam waar ze je opnemen en laten wonen en je vervolgens weer normaal leren eten.
Uiteindelijk is dat me gelukt
.
Ik heb nu kunnen accepteren dat ik nooit het 'ideale figuurtje'kan krijgen en ben trots op me maatje 42/44 (80 kilo) met me 1.68.
En na mijn zwangerschap heb ik een hangend stukje vel gekregen en dat is het enige wat ik wel weg wil hebben, niet perse een strakke buik maar gewoon dat hangende velletje weg.
En ook ik met 'dat maatje meer' kan er hardstikke leuk uitzien,want ook in mijn maat hebben ze zat leuke kleding!!
okay ik kan geen korte topjes aan of hele strakke dingen maar er is altijd een middenweg....
De 1 noemt je dik de ander noemt je vol of stevig....in mijn ogen ben ik gewoon iemand die leeft!!