1106x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Niet fokken met Veendam... jwt! Te Gek daar!
(permanent verbannen)
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken.
marihianus oftewel barry oftewel
laatste aanpassing
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken.
Gelukkig weet jij het allemaal....
Slotje
Ban
Sterf
laatste aanpassing
wat is nou de echte hooligan club van nederland
dat moet fc omniworld zijn.....
echt zo'n vieze amsterdamse kinderlokkert
die loop de hele dag met ze c.o.c.k uit ze broek
ze zeggen altijd eindhoven de gekste
ze zeiden vroeger ook dat de aarde plat was .dus
collega knakuhpoetsah











![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)












