Partyflock
 
Forumonderwerp · 864017
1069x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:18:
marihianus


mari hianus ?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:18:
marihianus oftewel barry oftewel :loser:


:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:17:
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken.


:aai:

Gelukkig weet jij het allemaal....

Slotje
Ban
Sterf
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:24:
mari hianus


jwt :)
 
Waarschuw beheerder
iwa
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JHK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:29:
JHK


Mooi he die frustratie en jaloersie :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:29:
JHK


leuk shirt heb je aan op de foto trouwens ..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:39:
leuk shirt heb je aan op de foto trouwens ..


Ja en nu? :/
Waarschuw beheerder
NEC zo op zn tijd, anders SCF natuurlijk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:45:
Ja en nu?


NiEt HaTe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op vrijdag 7 april 2006 om 23:46:
NEC zo op zn tijd, anders SCF natuurlijk


SCF staat zeker boven de anus van je billemaat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:49:
boven de anus van je billemaat


hij komt niet uit 020 hoor :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:47:
NiEt HaTe


Nerd :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:50:
hij komt niet uit 020 hoor


nee, hehe!!

maar je maat wel die zal dus wel zo'n tattoo hebben, gekkie!!

:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:50:
hij komt niet uit 020 hoor


Hey simpele, nu ben je 27 en zit je op t forum net te doen alsof je zon "grote" bent
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:52:
Hey simpele, nu ben je 27 en zit je op t forum net te doen alsof je zon "grote" bent


Nee ik ben niet zo gek als al die Jodenkoeken hier op Partyflock :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:54:
Nee ik ben niet zo gek als al die Jodenkoeken hier op Partyflock


happpuhhhhhhhhh

als ik de naam pablow hoor moet ik echt denken aan zon spaanse mongool die in de tiener disco mix drankjes aan het schudden is
Waarschuw beheerder
tattoo is voor flikkers
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:56:
happpuhhhhhhhhh

als ik de naam pablow hoor moet ik echt denken aan zon spaanse mongool die in de tiener disco mix drankjes aan het schudden is


Oja joh :aai:
 
Waarschuw beheerder
donateur
den haag. we'll never walk alone
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:56:
als ik de naam pablow hoor moet ik echt denken aan zon spaanse mongool die in de tiener disco mix drankjes aan het schudden is


vin ik jou wel zon mannetje voor ja :d

denk je vaak aan dat soort dingen :d
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:06:
ze zeggen altijd eindhoven de gekste :x

ze zeiden vroeger ook dat de aarde plat was .dus :D


:respect:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:03:
denk je vaak aan dat soort dingen


echt zo'n vieze amsterdamse kinderlokkert :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 april 2006 om 00:06:
echt zo'n vieze amsterdamse kinderlokkert


die loop de hele dag met ze c.o.c.k uit ze broek :d


Uitspraak van KDT op zaterdag 8 april 2006 om 00:04:
ze zeggen altijd eindhoven de gekste

ze zeiden vroeger ook dat de aarde plat was .dus


collega knakuhpoetsah :bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 april 2006 om 00:06:
echt zo'n vieze amsterdamse kinderlokkert


hihihihihi pablow de clown
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 april 2006 om 00:06:
echt zo'n vieze amsterdamse kinderlokkert


Liever kinderlokker dan rondlopen met die kop van jou.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: M.T. :yes: op zaterdag 8 april 2006 om 00:12:
Liever kinderlokker dan rondlopen met die kop van jou.


het niveau daald ik ga nu echt me nest in :bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:14:
het niveau daald ik ga nu echt me nest in


dag ricardeeuuuwwww
Waarschuw beheerder
agovv de gekste
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:15:
dag ricardeeuuuwwww


(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:14:
het niveau daald ik ga nu echt me nest in


Sesamstraat was allang afgelopen....
 
Waarschuw beheerder
waar is gekke pablow?
Waarschuw beheerder
:D
 
Waarschuw beheerder
http://fishki.net/comment.php?id=8818
 
Waarschuw beheerder
hier op pf zijn de grootste raddraaiers
Waarschuw beheerder
Heb gisteren de reportage gekeken op sbs 6 over hooligans in Engeland,die gasten sporen echt niet daar in Engeland,ze zijn meer bezig met proveceren en vechtpartijen uit te lokken dan met het spelletje zelf :S
Waarschuw beheerder
Hoe oud was die documentaire dan, was 3 jaar terug ook al op tv :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ::Se7en:: op zaterdag 8 april 2006 om 16:06:
Hoe oud was die documentaire dan, was 3 jaar terug ook al op tv :o


indd
was dezelfde reportage
niet echt veel rellen te zien trouwens
meer het verhaal eromheen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:19:
waar is gekke pablow?


Photoshophooligans de gekste :gaap:
Waarschuw beheerder
FC :boeksie: de geakste
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0004047eb1cf000e1a0156b2f4]http://i44.photobucket.com/albums/f41/Kloris/calimerocopy.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D