Partyflock
 
Forumonderwerp · 864017
1041x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Waarschuw beheerder
slotje
 
Waarschuw beheerder
fc staphorst
Waarschuw beheerder
donateur
fc fc.
 
Waarschuw beheerder
geen een club! Zijn allemaal stelletje mietjes die hooligans :jaja:


opbokken met al dat gevecht om een voetbal (N)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ajakkes natuurlijk :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
wat is nou de echte hooligan club van nederland


de Mobiele Eenheid (y)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 21:24:
geen een club! Zijn allemaal stelletje mietjes die hooligans


opbokken met al dat gevecht om een voetbal


Voetbal = oorlog!
Waarschuw beheerder
ben jij in de stad geweest nog vandaag?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Fc Knudde
 
Waarschuw beheerder
ze zeggen altijd eindhoven de gekste :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:05:
ze zeggen altijd eindhoven de gekste :x


ze zeiden vroeger ook dat de aarde plat was .dus :D
Waarschuw beheerder
Niet fokken met Veendam... jwt! Te Gek daar!
 
Waarschuw beheerder
donateur
FC Moslimfundementalisten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:05:
ze zeggen altijd eindhoven de gekste


Landgraaf is dat in ieder geval NIET:D
 
Waarschuw beheerder
[img width=368 height=276 cacheid=000c1bdc0022dac2b29c47351a015662e9]http://anjameulenbelt.sp.nl/images/Abbos03.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken. :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:17:
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken.


marihianus oftewel barry oftewel :loser:

:aai:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:18:
marihianus


mari hianus ?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:18:
marihianus oftewel barry oftewel :loser:


:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:17:
heel ajaks kijkt natuurlijk straks naar dat programma om 0020 op sbs6, kunnen die hooligans weer afkijken hoe andere het doen.... Kunnen ze het weer mooi na-apen die Orginaliteits-jodenkoeken.


:aai:

Gelukkig weet jij het allemaal....

Slotje
Ban
Sterf
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:24:
mari hianus


jwt :)
 
Waarschuw beheerder
iwa
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JHK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:29:
JHK


Mooi he die frustratie en jaloersie :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:29:
JHK


leuk shirt heb je aan op de foto trouwens ..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:39:
leuk shirt heb je aan op de foto trouwens ..


Ja en nu? :/
Waarschuw beheerder
NEC zo op zn tijd, anders SCF natuurlijk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:45:
Ja en nu?


NiEt HaTe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op vrijdag 7 april 2006 om 23:46:
NEC zo op zn tijd, anders SCF natuurlijk


SCF staat zeker boven de anus van je billemaat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:49:
boven de anus van je billemaat


hij komt niet uit 020 hoor :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:47:
NiEt HaTe


Nerd :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:50:
hij komt niet uit 020 hoor


nee, hehe!!

maar je maat wel die zal dus wel zo'n tattoo hebben, gekkie!!

:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:50:
hij komt niet uit 020 hoor


Hey simpele, nu ben je 27 en zit je op t forum net te doen alsof je zon "grote" bent
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:52:
Hey simpele, nu ben je 27 en zit je op t forum net te doen alsof je zon "grote" bent


Nee ik ben niet zo gek als al die Jodenkoeken hier op Partyflock :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 23:54:
Nee ik ben niet zo gek als al die Jodenkoeken hier op Partyflock


happpuhhhhhhhhh

als ik de naam pablow hoor moet ik echt denken aan zon spaanse mongool die in de tiener disco mix drankjes aan het schudden is
Waarschuw beheerder
tattoo is voor flikkers