Poes
tuurlijk... liefst iedere dag, ben namelijk zo'n 25+er die nu geld genoeg heeft om te experimenteren
Volgens mij is het aantal van +/- 60 overledenen ten opzichte van de gehele populatie PF gebruikers niet eens erg veel. En daarnaast is er volgens mij geen inzicht over het aantal 'drugs' doden onder de overleden ex leden van PF.
En ik vind 63 doden nog best meevallen op het aantal gebruikers hier. Je hoort elke dag wel dat er weer een jong iemand overleden is
Jaaa man echt een kudt tekst
maar ze doen net voorkomen alsof die allemaal aan de drugs zijn overleden.
wat een belachelijk stuk zeg. Alsof iedereen die op deze site de status "overleden" heeft ook aan de drugs is overleden
hoezo kort door de bocht...
Mooi wat?
Intelligent volk daar zeg
Maar kanker, tsunami, ongeluk, hartstilstand, zelfmoord...
En 63 is echt niet veel, als je na gaat hoeveel jonge mensen er overlijden.
Die lui denken zeker dat ze stoer zijn!
Inderdaad. Ik vind het echt totaal respectloos! Daarnaast 63 op een kwart miljoen is niet veel, nee.
Die opmerking is met achterliggende gedachte geplaatst. Het omschrijft het niveau hier. Want zeg nou zelf, iedereen hier is dom...
Ik vind het helemaal respectloos naar de mensen die overleden zijn!
Kunnen toch al die mensen niks aan doen dat ze spontaan dislectie krijgen
Ja en? Wat heeft dat met het ter nagedachtenis lijstje te maken?
Lees de laatste zin over mijn sarcasme even
ik denk dat het er wel meer zijn dan 63, maar ze zullen lang niet allemaal op PF te staan.
wat een belachelijk stuk zeg. Alsof iedereen die op deze site de status "overleden" heeft ook aan de drugs is overleden
hoezo kort door de bocht...
Lijkt me wel zo netjes anders als ze gewoon hun bek houden over mensen die zijn overleden en niet iedereen op pf over een kam scheren.
die lui denken zeker dat mensen die op partyflock zitten geen ongeluk of een ziekte kunnen krijgen.
Gebaseerd op wat?
Wat zit iedereen ineens op die site te zeiken??
Als er weer eens een filpje van een vechtpartijtje of naakfotos van puber meisjes op staan is GeenStijl.nl helemaal geweldig hoera te gek....maar nu is GeenStijl inneens de grote boeman.
Toegegeven dat het stukje wel een beetje doorschiet met zijn mening, maar er zit zeker ook wel een klein kerntje van waarheid in. Partyflock lijkt mij nou eenmaal ook niet de goede plek om profielen van overledenen op te zetten.
naakfotos van puber meisjes op staan is GeenStijl.nl
Wat zit iedereen ineens op die site te zeiken??
Als er weer eens een filpje van een vechtpartijtje of naakfotos van puber meisjes op staan is GeenStijl.nl helemaal geweldig hoera te gek....maar nu is GeenStijl inneens de grote boeman.
Ze hebben alle reden om neer te kijken op 99% van de Partyflockers...
Voel je je aangesproken? Ja inderdaad jou bedoel ik
Grappig stukje, wanneer je je aangesproken voelt of je er aan stoort is er toch echt bij jou iets aan de hand.
Ik keek altijd wel naar GS, maar sinds het officiëel is overgenomen door de Telegraaf is het allemaal zo ver gezocht en ze proberen de hele tijd alleen maar tegen het zere been van mensen te trappen.
Dit stukje is overigens wel grappig, maar journalistiek gezien slaat het HE-LE-MAAL nergens op. En dat terwijl GS zich toch als een journalistiek medium ziet
www.burorenkema.nl <-- Die is wel aardig
-voor een deel-
Goed lezen mensen!!!
het gaat er alleen over dat men bij Partyflock een overledenen-afdeling heeft en dat je bij GeenStijl nu ook je overledenen kan melden.
Er spot ook niemand met de overledenen zelf, alleen is de opmerking dat je door het gebruik van XTC kan vergeten je remmen te laten vervangen met een dodelijk ongeluk tot gevolg wel smakeloos...
ga admin spelen, ofzo en bekijk de profielen met bijbehorend commentaar maar eens van de betreffende personen.... trek dan je conclusies
LEZEN!!!!
Hoezo alles in een hokje willen plaatsen
GeenStijl was vroeger wel grappig, maar het is het een soort afvalbak geworden voor wat Grote Zus de Telegraaf niet meer durft te plaatsen uit angst voor juridische maatregelen.
dit bericht suggereert dat er een verband bestaat tussen overleden Partyflockers en XTC gebruik...naar mijn mening een beetje jammer en respectloos
GeenStijl was vroeger wel grappig, maar het is het een soort afvalbak geworden voor wat Grote Zus de Telegraaf niet meer durft te plaatsen uit angst voor juridische maatregelen.
Maar is dit echt een bericht wat door een redactie word geplaatst, of moge alle leden zulke artikelen posten?
Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat een serieus, zichzelf respecterende journalist, of redactielid of hoe je dat ook noemt, zulke uitspraken zou doen?
Ach ja, geen stijl. Een stel semi-intellectuelen die de hele wereld op een semi-grappige manier voor rotte vis uitmaken. Volgens hen is geloof ik de hele wereld rot behalve zijzelf (waar zou nou de gedachten kronkel liggen).
Als ik jullie was (medeflockers) zou ik het slijk waarmee zij jullie overleden kameraden willen besmeuren negeren. Je weet wat voor herinneringen je zelf koestert. Ga daar vanuit en laat je niet beinvloeden door een stel zielige rukkerjes die zijn uitgespuwd door alles wat onder een functionerend sociaal leven genoemd mag worden.
Beetje jammer om over de rug van overledenen aandacht proberen te krijgen. Leg het de nabestaanden maar eens uit dat het niet serieus bedoeld is.
tss, kun je geen probleem noemen hoor. werkt erg goed blijkbaar en je hoeft je er niets van aan te trekken als je da nie wil
lekker provocerende reldeljournalistiek mooi man...
Altijd makkelijk om vanachter je computertje zo'n grote bek open te trekken. Wel fijn dat die nerds op deze manier nog een uitweg zien om hun lelijke rotsmoelen te compenseren.
Ach, ze hebben hun pageviews weer gehaald hiermee. Kunnen ze zich daar vanavodn were fijn op rukken als ze eenzaam en alleen in hun bedje liggen.
Leedvermaak is nog altijd de meest simpele vorm van vermaak, dat zegt ook direct genoeg wat over hun niveau.
R.I.P.
Maar valt me wel op dat de meeste slachtoffers/overledene hardcoregangers zijn.
Zit daar wel een verband tussen?
D'r zitten hier meer dan 200.000 mensen
Het verschil is dat bij de gemiddelde geenstijler het niet op valt als die dood gaat achter zijn computer. hij gaat nog steeds niet naar vriendjes en stinken deed die ook al.
Het valt pas op als de moeder bij het bedverschonen op valt dat er geen vlekken meer op het laken zitten.
(wedden dat er aan mij binnenkort een topic staat op geen stijl)
Geenstijl is altijd lekker incorrect
hm sarcasme is niet aan de gemiddelde PF-er besteed
Geenstijl is altijd lekker incorrect
edit: behalve met lange frans, hierin deel ik hun mening.
de status "overleden"
kort door de bocht...
Registrant:
Cross Media Ventures bv
Bovenweg 25
6721 HV BENNEKOM
Netherlands
ff londsdale jas aan doen en aanbellen zou ik zeggen.
uhm negen tien jaar, nee laat maar
doe tante annie uit bennekom trouwens de groeten
zielig hoor om zo dom je conclusies te trekken en om te doen alsof dit soort https://partyflock.nl/user/112313 de standaard pf gebruiker is
Ik wil een opmerking maken over dat profiel maar hou me in