Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik vind jou echt gruwlijk lekker
ik mag er best wezen ja
edit: soms kan ik uren achter elkander naar mezelf turen in de spiegellaatste aanpassing 22 maart 2006 11:57
jy ook btw..
moet je me smorgens eens zien
moet je me smorgens eens zien
zijn veel lekkere mensen hier op flock!
jij bent toch lelijk naast iedereen
kheb liever dat een ander dat over mezegt, zou het nooooooooit over mezelf zeggen laterzzzzzzz
ik vind nog steeds me zelf de lekkerst
heb jij wel een buurvrouw vraag ik me dan af. is het geen verbeelding
Als ik dit hierboven lees gaat het niet meer over wie lekker is of niet of wel soms ..
smaken verschillen
dat ik gewoon beter ben
dit is ook geen wie is t arrogantste topic toch?
sausje...
poep jij weleens op je werk????
" vrouwen poepen niet "
me oma die is pas lekker
Damn, niet bijster intelligente uitspraak, en bovendien 1tje die kant noch wal raakt.
als het nou een vette hond is, dan heb je twee lekkere dingen en is het sausje niet nodig
nee alleen in hot dogs nou goed. snap je het nu nog niet
mooi dat jij nergens verstand van heb
nou misschien heb je ergens verstand van maar niet van mannen en dat heb ik wel. want ik en mijn vriendje zijn lekker
das waar maar het is niet de bedoeling dat jullie erover verder gaan
kunnen de niet lekkere mensen zich ergens anders gaan vermaken met slagroom
ik ben het vrouwtje
Mening waarover? Slagroom?
Ga jij je eens ergens anders vermaken dan
duidelijk jaloezie dat jij het niet was
Jij bent hier de kenner... Brand los zou ik zeggen!
Wie ik?
willen jullie even stoppen met tietekorst af te kafferen dat heeft hij niet verdient.
Dan is het goed
wat voor kwaliteiten heb jij wel
wat voor kwaliteiten heb jij wel
ja dat wil ik ook wel is weten
jij neit dat zie ik zo
ik denk dat de antwoord op de vraag is dat jij niks weet
Jij doet in ieder geval ook aardig mee voor de prijzen, dat je die foto überhaupt op je profiel durft te zetten! Ik heb wel respect voor je hoor, heel knap!
jij neit dat zie ik zo
Jij doet in ieder geval ook aardig mee voor de prijzen, dat je die foto überhaupt op je profiel durft te zetten! Ik heb wel respect voor je hoor, heel knap!
ik heb geen zonnenbril nodig om mijn hoofd zchter te verbergen
denk je dat ik zin heb om daar naar te kijken na deze eerste foto
misschien meot ik dat maar doen veel slechter kan het niet worden
gekeken maar jij ken zo met het spelletje ''find it'' meedoen. aan de ene kant ronaldinho en jij aan de andere kant
als ik naar het gebit van ronaldinho kijk en naar die van jou zie ik weinig verschil. dus je hoeft niet naar me te luisteren. je kan het proberen weg te stoppen en het te vergeten maar ooit komt het er een keer uit. dus ik raad je aan om hulp te zoeken
moeilijke jeugd gehad ja en nog steeds. maar heb je niks meer terug te zeggen weet je eindelijk dat ik gelijk heb
moeilijke jeugd gehad ja en nog steeds.
ja daar mogen we niet meer komen.
wat doe jij zoal met je leven
ik vraag me af wie er nou geen humor heeft
Uitspraak van Rob a.k.a.Theo
op vrijdag 19 mei 2006 om 14:16:
we kunnen niet allemaal dezelfde denkwijze hebben he.
gelukkig niet er zal nog maar zoon mislukkeling als jou rond lopen
gelukkig niet er zal nog maar zoon mislukkeling als jou rond lopen
ja inderdaad je bent niet moeders mooiste of je moet toevallig enigst kind zijn
wat heb jij zoal gepresteerd in je leven???
ten eerste ben ik minder lelijk en mislukkeling als jou. dit jaar kampioen geworden met zaalvoetbal. heb denk ik meer mensen die met mij om willen gaan als jou. (anders lopen ze voor lul)
ben al een keer op tv geweest was ook een hoogtepunt en heb premier balkenende een keer een hand gegeven
Zolang je niet in het NL elftal zaalvoetbal speelt heb je nog een hoop te verbeteren.
ik streef niet naar het hooogste en ken me beperkingen het streven is ook vooral gezelligheid. alleen ben jij er nog niet achter wat jou beperkingen zijn (volgens mij is dat alles wat je bent). zelfs meerdere mensen proberen je het duidelijk te make. maar je wil het niet snappen
ik streef niet naar het hooogste en ken me beperkingen het streven is ook vooral gezelligheid. alleen ben jij er nog niet achter wat jou beperkingen zijn (volgens mij is dat alles wat je bent). zelfs meerdere mensen proberen je het duidelijk te make. maar je wil het niet snappen
ik zeg toch dat ik niet naar het perfecte streef. daarom is het voor mij misschien wel een mijlpaal dat we kampioen zijn geworden. zo heb ik nog geluk in mijn leven. maar jij maakt het jezelf wel erg moeilijk
maar jij maakt het jezelf wel erg moeilijk
ik zeg toch dat ik niet naar het perfecte streef. daarom is het voor mij misschien wel een mijlpaal dat we kampioen zijn geworden. zo heb ik nog geluk in mijn leven.
ik heb het niet over al mijn doelen. en als jij goed leest zeg ik dat ik mijn beperkingen ken. heb nog genoeg dingen te doen in mijn LEVEN. ik heb namelijk een leven.
ik heb namelijk een leven.
Volgens mij doe je weinig anders dan Partyflocken knul
hmmmmm mooi....en wat bedoel je nou met deze informatie??? En wat moet ik ermee?
De tering hee is dit een flikker topic ofzo ?
zie allen maar homo's laatste aanpassing 19 mei 2006 19:23
waar blijven je scherpe en zwakzinnige opmerkingen
Volgens mij ben jij hier toch voor de zwakzinnige opmerkingen...telkens als je niks meer weet verander je maar van onderwerp
kan je nagaan hoe leuk het is om met jou te praten. als ik het niet bij een onderwerp kan houde (dat is da volgens jou) maar jij bent ook niet zo slim. wat dat gbetreft heb je je uiterlijk wel mee. mensen zien aan je dat ze niet te slim moeten doen gaat boven jou pet
denk niet dat ik aanwezig ben wordt een druk weekend
ten eerste ben ik minder lelijk en mislukkeling als jou. dit jaar kampioen geworden met zaalvoetbal. heb denk ik meer mensen die met mij om willen gaan als jou. (anders lopen ze voor lul)
ben al een keer op tv geweest was ook een hoogtepunt en heb premier balkenende een keer een hand gegeven
maar ik wist wel dat lekkere arie vrouwen berouwen kon mooie foto's ab
ja dat ben ik ook echt zelf
zo'n foto zegt al genoeg...
of nog erger op zomaar een foto
want?
beoordeel me dan op mn uitspraken... daar kan ik wat mee (of niet, gezien je eerdere uitspraken is dat waarschijnlijker)
tja... partyflock mentaliteit...laatste aanpassing 8 juni 2006 08:42
Ja ik ben nog een broekie ja.
Maar jij bent het meest kansloze figuur die hier op der 27e nog rond te hangen.!
Start een gezin snol !
ik weet zeker dat ik de oudste niet ben die hier rondhangt...
kan me zo vermaken met van die knulletjes zoals jij
goh, zit er leeftijdsgrens hier op PF? ik weet zeker dat ik de oudste niet ben die hier rondhangt...
maar goed, ik snap wel dat jij alleen op breezersletjes valt... groei je nog wel overheen...
Maar wel het lelijkst... kom op geef toe moet je je nog bewijzen tegen jongens zoals ik ?
18 jarige broekies
Nee bedankt je had me moeder kunne zijn!
ik ga ff eten...
leedvermaak heet zoiets...
Het is al zielig genoeg dat een vrouw (snol) van 27 de hele dag op de computer moet hangen om dat ze voor de rest geen leven heb.....
get a life.
snol
de hele dag op de computer moet hangen
get a life
toch kom jij ook in de buurt
toch kom jij ook in de buurt
<---------- need i say more...
Ik,,
als ik je foto zie laat je je niet van je beste kant zien
neem een voorbeeld aan mij
waarom niet?? HAHA de waarheid mag dan toch gezegd worden als t zo is
waarheid mag zkr gezegd worden!
maar dit is wel weer wat anders dat dat je de waarheid verteld over je leeftijd
Ach nou nee dat vind ik niet,, maar das mijn mening waarom mag je niet zeggen als je knap bent maar waarom mag je dan wel zeggen dat je lelijk bent??
beetje vreemd
Uitspraak van _||Ver._WendytjeO:) op vrijdag 12 januari 2007 om 12:05:
Ach nou nee dat vind ik niet,, maar das mijn mening waarom mag je niet zeggen als je knap bent maar waarom mag je dan wel zeggen dat je lelijk bent??
beetje vreemd
omdat je dan vaak een soort van status van jezelf weer geeft
Zelfvertrouwen is niks mis mee, maar het kan ook teveel zijn.. Zelfde als mensen die constant zeggen dat ze overal supergoed in zijn, de beste, ze zijn slim, knap, geweldig..blablabla..
Mensen die zichzelf ophemelen dus..
Maar ieder moet dat zelf weten vind ik..
indd je ken beter zeggen dat je lelijk bent
nou ik vind mezelf niet "zwaar lekker
haha oke dan dat zal ik eem doen
als je zelf maar lekker in je vel zit
Niet te kanen
daar heb je gelijk in maar maar jou hoofd en die domme naam erbij. sorry geef mij slegt maar.
je zegt toch zelf dat ik moet toegeven dat jij lelijk bent.
en als ik haar zo zie. wast ze zich zelf niet vaak en zal ze dus ook niet lekker smaken. een schande voor dit forum
ik zag dit topic ik denk allemaal lekker wijveng enzo, maar zie alleeen maar ontiegelijk lelijke mensen
is je moeder thuis?
verhip, kijkt nu toch uit met die verduvelde street-language, dat soort kwalijke zaken kunnen je een waarschuwing opleveren. jij zou beter moeten mijnheer dekker.
maar ff terug op die plaatje.
dat is gewoon niet lekker.
Dat zal me moppie leuk vinden!
dacht je ff een lekker wijf te pakken te hebben is het weer niet goed
mijn moeder..is wel een hele hete chick
mijn moeder..is wel een hele hete chick
mijn moeder..is wel een hele hete stokslobberaar
als je je zelf lekker noemt vind ik dat je een eigendunk hebt
wel reeel blijven hé? dis n bewerkte foto
ja...en die heb ik elke nacht ze wacht me altijd met open op