hopppppa
Douwe
Die griet had beter kunnen vertrekken eigenlijk....
Dit keer met oude kandidaten uit alle afleveringen en ze hebben ze goed uitgezocht
ie griet had beter kunnen vertrekken eigenlijk....
Ja daaag, straks is het Douwe en Ernestine ofzo!
ik vind Ryan
Ja daaag, straks is het Douwe en Ernestine ofzo!
Hoe weten jullie nou al dan dat er sex gaat komen??Ik zou dan even niet weten wie hoor
Die Bjorn is eigenlijk maar een rare vogel he hahaaha wel jammer dat hij er uit is, hij zorgt wel altijd voor sensatie en ruzie's
Ik ben ook niet vies van een beetje sex op de tv
Nou denk je nou echt dat als mensen zich in geen tijden goed hebben gewassen met elkaar willen sexen.. ieuw
In de voorstukjes voor volgende week heb ik ook alweer gezien waar ze het van moet hebben zeg
Ryan is nog steeds een erg mooie man
aarom zit dat broekje er ALTIJD tussen??????? Moet ze zelf weten hoor maar ik kan er niet van genieten
In de voorstukjes voor volgende week heb ik ook alweer gezien waar ze het van moet hebben zeg
maar vindt het vervolgens zelf een goot pluspunt van Ryan dat die er zo "goed" uitziet???
Dat is echt onzin
maar mag toch gezegd worden?
hoop dat die Ernestine dat nu ook doorheeft
had ff ray mears gekeken ofzo, je weet toch dat je naar zo,n eiland gaat,
Ik wacht nog steeds op Esther....
![[img width=300 height=168]http://www.realitynet.org/images/er/aflevering6-01.jpg[/img]](http://www.realitynet.org/images/er/aflevering6-01.jpg)
Mick is en blijft gewoon een matennaaier....hoop dat die Ernestine dat nu ook doorheeft.
en ze heeft toch eigenlijk een hoofd om op te kakken he
Zit die jankerd met dr beautyfarm dr nog hoor..
Tis dat ik jullie best lief vind want anders..
ik denk dat ik wel een interessante deelnemer zou zijn
*word momenteel flink in mijn gat geneukt door een krekel die zo mijn kamer is komen binnenvliegen*
jij ook zo te zien
jazeker wel nichtje van me
Mick, Mick, gooooo mick! Das mijn favourite! Vraag me af hoe het gaat lopen, maar ik denk dat het Mick wordt!
weet iemand wanneer de herhaling is?
*kijkt nu de herhaling *
Ik vind hem net Bart van Big Brother 1
mick is echt de grootste matennaaier die er op die eilanden rondloopt
als de samensmelting, de samensmelting wel is
keek t programma altijd tot dit jaar..
kvind t nou wel mooi geweest, zo'n programma moet je niet vaker overnieuw doen,is niet meer uniek nou
WAZI
Ik zal maar niet zeggen wat voor indruk jij op mij maakt als ik je profiel bekijk
Wel stom verbaasd over het feit dat die achterbakse Mick door is gegaan
Had liever Maxime gezien.
Schijnt in te zijn dat mensen die net een jaartje komen kijken alles en iedereen die naar mainstream of wat luisteren, moeten gaan uitschelden voor wazi om zo zelf stoer over te komen. Beetje jammer, ga eerst zelf is naar wat goeie feesten.
whahaha en anders...?
(sterk argument trouwens)
Schijnt in te zijn dat mensen die net een jaartje komen kijken alles en iedereen die naar mainstream of wat luisteren, moeten gaan uitschelden voor wazi om zo zelf stoer over te komen. Beetje jammer, ga eerst zelf is naar wat goeie feesten.
niet verwacht dat nou net maxime er als eerste uit ging.. jammerrr
ze gaan gewoon 1 voor 1 dat andere kamp er uit stemmen
en ondertussen zeggen dat ze geen complot smeden
Nee hoor want Mick wint de komende 2 proeven weer immuniteit
en Mick is ook niet mijn favoriet, slijmbal en matennaaier eersteklas
Ik hoop dat Ryan dan alsnog doorgaat.
Van mij mag dat k**wijf van een Jenniffer eruit.
jah ok daar zat wel wat in... maar was toch wel beetje fan van hem!! mooie opmerkingen die hij soms had.
van mij 'moet' jennifer deruit. oh verschrikkelijk wat erger ik me aan dat wijf... en met lydia voel ik het zelfde.
woehaaaaa Frankie
die kop van Pieter! Wat een geweldige actie, hahaha
nu nog die bitch van een jennifer eruit en die jankbal van een lydia
whahah lekker voor die pieter dat ie eruit is met ze rotkop,wat een gladjanus.slim van mick haha volgende hopelijk yennifer met de verlepte kutkop..
die kop van Pieter! Wat een geweldige actie, hahaha
nu nog die bitch van een jennifer eruit en die jankbal van een lydia
Pieter heeft zichzelf verneukt door te zeggen dat hij Frank niet gelijk zou meenemen.
... Damn wat een ontknoping en fuck wat een superactie van Mick!
Ow wat relax dit, geweldige actie natuurlijk
Zooo wat was ik blij
Ik weet genoeg, Ryan wint.
volgende week word het nog spannender
had pieter maar niet moeten zeggen dat die met de mensen van zijn jaar wou over blijven.
pieter zei alleen dat de mensen uit zijn jaar niet op elkaar zouden stemmen en dat begon bij frankie te knagen
mick heeft opzich wel wat meer sympathie bij me opgewekt dan de vorige keer.. allewel ik hem nog steeds wel een slijmbal vind
wat 'n lul zeg die Mick!!!!
ja beetje jammer einde van Mick
Dat zou betekenen dat Mick op Karin had gestemd (omdat Karin op Jennifer stemde en Frank, Jennifer en Richard op Mick) en dat zou helemaal de omgekeerde wereld dan zijn...
wel balen dat zowel lydia als jenniffer het weer overleefd hebben
Gooo Lydiaa! Vind der wel toppiej! Mag best winnen van mij apart.
Volgens mij ben je de enige...
misschien vindt hij juist dat slipje in d'r bilspleet wel lekker
ja, maar het blijft een vervelende jankende zeur
mick realiseerde niet dat het een spel...
de mensen die je iritant vind weg wilt hebben
echte robinson
ze heeft wel ryan van de dood gered gatverdamme die rijst die ze wilden eten blegh
tikkeltje overdreve
dat zal wel meevallen inderdaad
Nu hebben ze 3 dagen helemaal niets.
anders gaan jullie er ook nog ff serieus op in
heb jij ze het eiland al zien verkennen?? zo klein is 't toch niet en er zal toch wel wat zijn
o, het was een grapje...
volgens mij was er niet veel, alleen rotsen.
ook een bos toch of heb nou helemaal niet goed op zitten letten
ryan en Lydia gaan wippen
karin
ze zitten ongeveer vast.. die rotsen gaan nogal stijl omhoog
als ze echt honger hebben dan hadden ze vast wel er alles aan gedaan om eten te krijgen
ze kunnnen nu eigenlijk alleen richting zee
en daar hebben ze af en toe een vissie
ook een bos toch of niet goed op zitten letten
oja, d'r zou nog sex gaan voorkomen
Word getroost door Frank, omdat Mick zo kut tegen dr deed. en dan...
komt er sex in voor ja?
Jaa pas woensdag ER
Jammer ben juist vanavond vrij en moet woensdagavond werken
Ik vind Expeditie Robinson,echt het beste tv programma van t jaar..
ik kijk t al vanaf de 1e editie!
Vanavond eindlijk weer!!
mooi volgende week al de finale,
van mij mag ryan het nu wel winnen, eindelijk die lydia der uit gewerkt.
ps wil niet zeuren hoor, maar der zou toch sex in voorkomen, als dat er nu nog in voorkomt wil ik het geen eens meer weten eigenlijk.
maar der zou toch sex in voorkomen, als dat er nu nog in voorkomt wil ik het geen eens meer weten eigenlijk
ps wil niet zeuren hoor, maar der zou toch sex in voorkomen,
dat zei ernst-paul hasselbach nog voor de expeditie in hart van nederland..
als dat er nu nog in voorkomt wil ik het geen eens meer weten eigenlijk
en ik vind die Lotte maar niks..
Ryan
wel appart dat Talpa er niet een grote liveshow aan vastplakte, om er zo via bellen en smsen nog wat extra geld uit te slaan
wel appart dat Talpa er niet een grote liveshow aan vastplakte, om er zo via bellen en smsen nog wat extra geld uit te slaan
Toch een welverdiende overwinning vind ik, hoewel ik Richard en Frank toch ook zeer goed vond
Weet een van jullie waar ik de aflevering via internet nog kan bekijken? Want ben toch nog wel even benieuwd naar die proef
dat is volgens mij alleen van de publieke omroepen.
om er zo via bellen en smsen nog wat extra geld uit te slaan
Frank: "heb je een lijntje speed gesnoven ofzo"
Ja vind idd dat Ryan t heeft verdient
dat dacht ik ook in het begin maar het is klaar niet, ze leek er wel heel erg op.
Klaar zit er wel degelijk in, ze is de kampleidster, net zoals robin dat is bij de mannen
zie: http://www.talpa.tv/web/show/id=497678/langid=43/dbid=2806/typeofpage=47737laatste aanpassing 29 augustus 2006 12:10
Uitspraak van Devils~Angel op dinsdag 29 augustus 2006 om 11:43:
dat dacht ik ook in het begin maar het is klaar niet, ze leek er wel heel erg op.
whehehe jij hebt er verstand van
irritant kutwijf
Robin is sowieso de held laatste aanpassing 29 augustus 2006 12:23
nu was het ni echt goed in beeld gebracht en naar mijn idee goed geslacht zodat het beest het er minste last van had.
commercieel voor een nieuw topic
ik vond het voorgaande jaren heel leuk om te volgen, maar valt nu tegelijk met top models, gaat toch voor... zap in de reclames wel es heen en weer.... jmmr
als ik het opneem kijk ik toch niet... waar moet ik de tijd vandaan halen, veel te veel leuke dingen op tv en dan hebbie de pc ook nog... haha kom tijd te kort....
wat ben je weer snel vandaag