1 volger · 3272x bekeken
Misschien www.uitzendinggemist.nl ?
Weet een van jullie waar ik de aflevering via internet nog kan bekijken? Want ben toch nog wel even benieuwd naar die proef
je gaat naar www.talpa.tv 9of nl) en dan moet je,je wel ff inschrijven..en dan kan je m bekijken..heb ik ook gedaan,toen ik een aflevering had gemist..werkt perfect..en zonder reclame
dat is volgens mij alleen van de publieke omroepen.
klopt!
om er zo via bellen en smsen nog wat extra geld uit te slaan
underground jwt.
Frank: "heb je een lijntje speed gesnoven ofzo"
whahah dat was wel een grappige opmerking idd
Ja vind idd dat Ryan t heeft verdient
nee vind ik niet, ok tussen die vrouwen was hij 'de' robinson, maar al was ie op dat andere hij eiland geweest had ie toch echt z'n meerdere moeten erkennen in iig richard maar frank was ook beter als hem.
het is idd wat jennifer zei dat de expeditie uit 3 verschillende stukken bestaat. sociale vaardigheid, overleven, en je moet goed in de groep liggen.
en ik weet ckr dat richard 't in z'n 1-tje ook wel zou redden op dat eiland net als frank en melvin
dat dacht ik ook in het begin maar het is klaar niet, ze leek er wel heel erg op.
Klaar zit er wel degelijk in, ze is de kampleidster, net zoals robin dat is bij de mannen
zie: http://www.talpa.tv/web/show/id=497678/langid=43/dbid=2806/typeofpage=47737
laatste aanpassing
Klaar zit er wel degelijk in, ze is de kampleidster, net zoals robin dat is bij de mannen
zie: http://www.talpa.tv/web/show/id=497678/langid=43/dbid=2806/typeofpage=47737laatste aanpassing 29 augustus 2006 12:10
omg
dat wist ik dus niet, hoe kunnen ze daar nou Klaar voor vragen?
Robin is wel heel leuk, die dacht ik ook te zien gisteren maar hij zat niet bij het voorstellen van de kandidaten, Klaar ook niet, dus ik dacht eigenlijk dat er gewoon mensen inzaten die erg op hun leken.
Uitspraak van Devils~Angel op dinsdag 29 augustus 2006 om 11:43:
dat dacht ik ook in het begin maar het is klaar niet, ze leek er wel heel erg op.
whehehe jij hebt er verstand van
irritant kutwijf
Robin is sowieso de held laatste aanpassing 29 augustus 2006 12:23
uhm.... of je hebt niet de goeie zin gequote of je noemt mij een irritant kutwijf
ik hoop het eerste
laatste aanpassing
donateur
Weinig reacties op de nieuwe afleveringen 
Ik vind het weer harstikke leuk, zeker de mannen tegen de vrouwen
EN beterr dat de vrouwn toch gewonnen hadden 
Die hoe heet ze ook alweer?Olga?Met dat rode haar die is inderdaad echt een beetje "vreemd"
Als ze de volgende keer niet winnen ligt zij er zeker uit! Lijkt wel een beetje contactgestoord 
Maar dat biggetje!!!! AAAAAAAaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

Ik vind het toch zielig om te zien hoor in zo'n kistje
Gelukkig deden ze het wel snel!
Ik vind het weer harstikke leuk, zeker de mannen tegen de vrouwen
Die hoe heet ze ook alweer?Olga?Met dat rode haar die is inderdaad echt een beetje "vreemd"
Maar dat biggetje!!!! AAAAAAAaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh
Ik vind het toch zielig om te zien hoor in zo'n kistje
donateur
Ja het is op de normale dag maandag om half 10 op Talpa.
En het zijn Nederlandse vrouwen tegen Vlaamse mannen nou ik weet al voor wie ik ben

Verder zie je maar weer dat mannen helemaal niet slimmer zijn, vrouwen hebben gewoon wat meer tijd nodig om erover na te denken maar als ze het doorhebben dan doen ze het wel goed
Ernst-Paul was inderdaad erg hard voor die gast met zijn honger
als je heimwee hebt oke, als je zwaar door je rug gaat oke maar HONGER????
Dan is in ieder geval 1 ding dat je ZEKER weet dat je gaat krijgen op de expeditie. "En vergeet je gitaar niet he" whaha loser!
En het zijn Nederlandse vrouwen tegen Vlaamse mannen nou ik weet al voor wie ik ben
Verder zie je maar weer dat mannen helemaal niet slimmer zijn, vrouwen hebben gewoon wat meer tijd nodig om erover na te denken maar als ze het doorhebben dan doen ze het wel goed
Ernst-Paul was inderdaad erg hard voor die gast met zijn honger
laatste aanpassing
ja, dat rad
vond het al vaag dat als ze gingen draaien het water eruit viel of dat ze zelf dat bakje moesten omdraaien
wel leuk voor de vrouwen 
En dat varkentje! zoo zielig, was even voor de tv weggelopen, omdat die beelden van vorige keer van die kip ook nog in me geheugen staan
weet ook niet of ze lieten zien hoe het geslacht werd???
En die opmerking van: ja ik ben een slager en geen slachter... lekker vaag
maar moest er wel om lachen.
En dat varkentje! zoo zielig, was even voor de tv weggelopen, omdat die beelden van vorige keer van die kip ook nog in me geheugen staan
En die opmerking van: ja ik ben een slager en geen slachter... lekker vaag
nu was het ni echt goed in beeld gebracht en naar mijn idee goed geslacht zodat het beest het er minste last van had.
Oh dat is wel beter!! het blijft toch wel zielig vind ik en al helemaal als je dat kleine biggetje lekker zag liggen slapen
commercieel voor een nieuw topic
doe dat maar
ik vond het voorgaande jaren heel leuk om te volgen, maar valt nu tegelijk met top models, gaat toch voor... zap in de reclames wel es heen en weer.... jmmr
Ja dat is jammer maar ik kijk dan gewoon top models op dinsdag (herhaling)
als ik het opneem kijk ik toch niet... waar moet ik de tijd vandaan halen, veel te veel leuke dingen op tv en dan hebbie de pc ook nog... haha kom tijd te kort....
er is een nieuw topic
trouwens tijd moet je voor jezelf indelen en vrijmaken..
ik kijk bijna geen tv
wat ben je weer snel vandaag
niet alleen vndaag