Beast in me
ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, oneeee
*uuuhhh!!!* *kang**kang**kang**kang**kang**kang**kang**kang* *uuuhhh!!!*
*uuuhhh!!!* *kang**kang**kang**kang**kang**kang**kang**kang* *uuuhhh!!!*
voor de rest nog niet veel van gehoord eigenlijk
of dat t gewoon crap is waarover we liever niet praten...
Nog meer liefhebbers?
En wat vind je de beste nummers?
missch kan je daar wél op uit je naad gaan als je t vet vind
terror
terror how it supose to be!!!
catkiller idem
terror how it supose to be!!!
catkiller idem
maar ken me geen feest voorstellen met muziek zonder enige vorm van ritme... en waar alleen maar interresant gedaan word met wat gepingel met vage sampletjes en breakies
Ik blijf lachen om jou.
Jij die je naam eer aan doet.
Er bestaan meer ritmes dan standaard 4/4 hoor.
En dat jij dat niet snapt geeft alleen maar aan dat jij totaal geen affiniteit met muziek hebt
Dus blijf jij vooral zo doorgaan!!!
ooow, mister intelligent heeft gesproken hoor
ik blijf jou echt n regelrechte stumpert vinden die achter n nep profiel schuilt...
r bestaat meer dan n ander zn muzieksmaak afkraken, en zelf nie los kunnen gaan op de 4/4
ga lekker interresant doen met die o-zo intellegiente give me wood achtige meuk, jij je ding, ik mn ding...
mongooltje, ga lekker "underground" zitten zijn met andere ziele poten die anders geen respect krijgen
mooie stumpert, je weet nie eens wie ik ben, of wat ik allemaal luister...
ik weet zelf ook wel dat r meer is dan 4/4... maar ja, ik persoonlijk... ja persoonlijk... ga t harst los op de gortigste 4/4 die dr bestaat op n FEEST...
jij komt over als zown mongooltje die met 10 euro naar n feest gaat, n colatje haalt, rondjes loopt, overal over loopt te klagen, en interresant zitte doen met andere stumpertjes die geen pas kunnen zetten, en daarom maar van bijna niet dansbare muziek, waar op je nie persee n pas hoeft te zetten
jij komt over als zown mongooltje die met 10 euro naar n feest gaat, n colatje haalt, rondjes loopt, overal over loopt te klagen, en interresant zitte doen met andere stumpertjes die geen pas kunnen zetten, en daarom maar van bijna niet dansbare muziek, waar op je nie persee n pas hoeft te zetten
neej, die kerel loopt op alles te mauwen, hek nie gezegt van dat als jij iets best vind, dak dat begrijp
jij je meug, ik mn meug, dat hoor je mij vertelle
dat je iemand constant loopt te vertellen dat r meer is, dit n dat, en dat prut is (en wattie denkt dat t ECHT zo is)... is dat geen respect
mij zie je toch ook nie in breakcore, breakbeat topics mauwen dat t na mijn inzien zouteloze muziek is
it's all music, zou die met n avatar toch wel moeten weten
Voor heel eve wel leuk maar gaat snel vervele!
Dan zal ik er wel helemaal geen verstand van hebben
Maar snap nog steeds niet waarom het dan niet gewoon op de DNA vinyls en albums komt in plaats van TIT
luister nou maar naar b.a.l jongens, das de man met verstand van muziek
Oke hou maar op DJ Bulbasaur
Edit: Trouwens er is in Hoofddorp ook een band die zo heet http://www.solidrocketboosters.nl
highway 666 remix...
Dit topic is trouwns niet aangemaakt voor discussies en dergelijke, alleen voor mede SRB-liefhebbers. Anders maak je toch een topic aan voor 'discussie: is SRB terror of hardcore?' Ja toch?
Ja die zijrakketten aan een space shuttle heten ook zo
Dit topic is wel bedoelt om te discussiëren, dat is namelijk het doel van een forum
Echt waar wat een dieven!
nee, hijs de muziek-expert
net als 8-bit kid de underground-expert is
origineel vind ik beter alleen deze ramt beter
en jij een -expert
hoe durft hij dat soort heilige tracks te remixen
Phone Sex is wel geinig
"pring pring....!"
(wendes, maak m af)
een alias van hem
Wat staat er nu dan?
Heb je toevallig soulseek?
Kun je hem zo downen van me
fan-club
hoe herken je n breakcore-nerd:
Nee, een alias van Radium
Zit tegenwoordig ook al in rijscholen
Maar goed meeste auto's starten niet
Die hebben een "technical malfunction"
als je de anwb belt, heb je gelijk phone sex cker?
hoe herken je n breakcore-nerd:
mensen die altijd maar lopen te zeiken op andere muziekstylen en meningen van anderen (met het doel om te "corrigeren")
ook wel beetweters genoemd...
deze beetweters luisteren na eigen zeggen alle stylen muziek, maar hebben wel overal wat op te mauwen
ze noemen zich zelf graag puristen
das toch ska?
Jij bedoelt de band solid rocket boosters...
Dus eerst even wat meer info proberen te vergaren voordat je met een onjuiste conclusie komt...
das toch ska?
Jij bedoelt de band solid rocket boosters...
In het algemeen...niet speciaal op jouw gericht.....maar jij noemde toevallig dat bandje dus kon ik dat ff quoten...
SRB is wat mij betreft snelle hardcore...misschien wel makkelijk om dat dan maar terror te noemen,ik hou niet zo van dat 'hokjesdenken'...
Nee ik denk dat hokjes denken je creativiteit beperkt
Maar ik vind terror kenmerkend doordat het veelal duister is. Ook is de bassdrum wat minder overheersend aanwezig, wat de muziek wat "vloeiender" maakt zeg maar
wat un mega track is dat