missch kan je daar wél op uit je naad gaan als je t vet vind
muziek, zonder ritme... en dan n pas zetten?
dat je t vet vind, en mssn kippevel dr van krijg... oke
maar ken me geen feest voorstellen met muziek zonder enige vorm van ritme... en waar alleen maar interresant gedaan word met wat gepingel met vage sampletjes en breakies
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op woensdag 21 juni 2006 om 23:32:terror
en nu opeens wel
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op woensdag 21 juni 2006 om 23:32:terror how it supose to be!!!
catkiller idem
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op woensdag 21 juni 2006 om 23:32:terror how it supose to be!!!
catkiller idem
hihihihihi gekkerds hier
Uitspraak van actief op woensdag 21 juni 2006 om 17:30:maar ken me geen feest voorstellen met muziek zonder enige vorm van ritme... en waar alleen maar interresant gedaan word met wat gepingel met vage sampletjes en breakies
Ik blijf lachen om jou.
Jij die je naam eer aan doet.
Er bestaan meer ritmes dan standaard 4/4 hoor.
En dat jij dat niet snapt geeft alleen maar aan dat jij totaal geen affiniteit met muziek hebt
Dus blijf jij vooral zo doorgaan!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:55:Ik blijf lachen om jou.
Jij die je naam eer aan doet.
Er bestaan meer ritmes dan standaard 4/4 hoor.
En dat jij dat niet snapt geeft alleen maar aan dat jij totaal geen affiniteit met muziek hebt
Dus blijf jij vooral zo doorgaan!!!
ooow, mister intelligent heeft gesproken hoor
ik blijf jou echt n regelrechte stumpert vinden die achter n nep profiel schuilt...
r bestaat meer dan n ander zn muzieksmaak afkraken, en zelf nie los kunnen gaan op de 4/4
ga lekker interresant doen met die o-zo intellegiente give me wood achtige meuk, jij je ding, ik mn ding...
mongooltje, ga lekker "underground" zitten zijn met andere ziele poten die anders geen respect krijgen
mooie stumpert, je weet nie eens wie ik ben, of wat ik allemaal luister...
ik weet zelf ook wel dat r meer is dan 4/4... maar ja, ik persoonlijk... ja persoonlijk... ga t harst los op de gortigste 4/4 die dr bestaat op n FEEST...
jij komt over als zown mongooltje die met 10 euro naar n feest gaat, n colatje haalt, rondjes loopt, overal over loopt te klagen, en interresant zitte doen met andere stumpertjes die geen pas kunnen zetten, en daarom maar van bijna niet dansbare muziek, waar op je nie persee n pas hoeft te zetten
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op donderdag 14 september 2006 om 18:40:ooow, mister intelligent heeft gesproken hoor
ik blijf jou echt n regelrechte stumpert vinden die achter n nep profiel schuilt...
r bestaat meer dan n ander zn muzieksmaak afkraken, en zelf nie los kunnen gaan op de 4/4
ga lekker interresant doen met die o-zo intellegiente give me wood achtige meuk, jij je ding, ik mn ding...
mongooltje, ga lekker "underground" zitten zijn met andere ziele poten die anders geen respect krijgen
mooie stumpert, je weet nie eens wie ik ben, of wat ik allemaal luister...
ik weet zelf ook wel dat r meer is dan 4/4... maar ja, ik persoonlijk... ja persoonlijk... ga t harst los op de gortigste 4/4 die dr bestaat op n FEEST...
jij komt over als zown mongooltje die met 10 euro naar n feest gaat, n colatje haalt, rondjes loopt, overal over loopt te klagen, en interresant zitte doen met andere stumpertjes die geen pas kunnen zetten, en daarom maar van bijna niet dansbare muziek, waar op je nie persee n pas hoeft te zetten
Zo, dat lucht op he?
Uitspraak van actief op donderdag 14 september 2006 om 18:40:jij komt over als zown mongooltje die met 10 euro naar n feest gaat, n colatje haalt, rondjes loopt, overal over loopt te klagen, en interresant zitte doen met andere stumpertjes die geen pas kunnen zetten, en daarom maar van bijna niet dansbare muziek, waar op je nie persee n pas hoeft te zetten
haha, hij zegt je (nadat jij nota bene je onbegrip spuit over mensen die breakbeats enz vet vinden) dat er meer is dan 4/4 en dat het kortzichtig is stromingen af te kraken omdat ze afwijken van je standaard patroontje (het argument dat je geeft dat er geen ritme inzit gaat all1 op voor breakcore, breakbeat en uk hardcore is juist veel ritmischer en muzikaler imo dan elke vorm van mainstream 4/4 prut).
Vervolgens concludeer jij dus dat hij: 1) geen geld heeft 2) zeikerig van natuur is 3) niet kan dansen
dat laatste punt vind ik nog wel t vreemdst, aangezien hij naar minder beperkte en meer gelaagde muziek luistert (4/4, regelmatig)
Frustratie?
neej, die kerel loopt op alles te mauwen, hek nie gezegt van dat als jij iets best vind, dak dat begrijp
jij je meug, ik mn meug, dat hoor je mij vertelle
dat je iemand constant loopt te vertellen dat r meer is, dit n dat, en dat prut is (en wattie denkt dat t ECHT zo is)... is dat geen respect
dus ik reageer zonder respect
mij zie je toch ook nie in breakcore, breakbeat topics mauwen dat t na mijn inzien zouteloze muziek is
it's all music, zou die met n avatar toch wel moeten weten
jij je meug, ik mn meug, dat hoor je mij vertelle
dat je iemand constant loopt te vertellen dat r meer is, dit n dat, en dat prut is (en wattie denkt dat t ECHT zo is)... is dat geen respect
dus ik reageer zonder respect
mij zie je toch ook nie in breakcore, breakbeat topics mauwen dat t na mijn inzien zouteloze muziek is
it's all music, zou die met n avatar toch wel moeten weten
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 15 september 2006 om 17:28:neej, die kerel loopt op alles te mauwen, hek nie gezegt van dat als jij iets best vind, dak dat begrijp
Ik loop niet te muawen haha
Al dat wat jij gemauw noemt zijn gewoon goed beargumenteerde uitspraken.
Uitspraak van actief op vrijdag 15 september 2006 om 17:28:jij je meug, ik mn meug, dat hoor je mij vertelle
Daar heb je helemaal gelijk in.
Uitspraak van actief op vrijdag 15 september 2006 om 17:28:dat je iemand constant loopt te vertellen dat r meer is, dit n dat, en dat prut is (en wattie denkt dat t ECHT zo is)... is dat geen respect
Ben ik totaal niet met je eens.
Ik mag van mezelf verwachten dat ik aardig wat affiniteit met muziek heb. Dus dan kan je hier en daar een goed onderbouwde reactie van me verwachten.Het is alleen vrij jammer dat het tot bepaalde mensen niet doordringt dat ik met goede argumenten(feiten) kom ipv alleen mijn mening te geven.
En dit alles breng ik on het algemeen toch vrij genuanceerd in tegenstelling tot jou.
Bovendien poog ik iedereen in z'n waarde te laten.
Respect daarentegen moet je in mijn ogen verdienen.
Uitspraak van actief op vrijdag 15 september 2006 om 17:28:mij zie je toch ook nie in breakcore, breakbeat topics mauwen dat t na mijn inzien zouteloze muziek is
Dit is een uiterst kromme vergelijking die kant nog wal raakt.
Uitspraak van actief op vrijdag 15 september 2006 om 17:28:it's all music, zou die met n avatar toch wel moeten weten
Haha tja daar heb je gelijk in.
Maar daar ben ik het dus ook niet volledig mee eens.
En het is dan ook weer net hoe een ieder de term muziek definieert.
Verder vind ik jou echt geen eikel hoor Superkort.
Ik hou wel van een discussie op z'n tijd.Maar je mag van mij alleen iets doordachter en genuanceerder overkomen
Uitspraak van Govert Kreuk op dinsdag 2 januari 2007 om 21:56:Voor heel eve wel leuk maar gaat snel vervele!
Hmm vind ik niet, ik kan er niet genoeg van krijgen eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 23:44:het is recht-voor-je-raap-uit-je-naad-hardcore
En dat snap ik nog steeds niet hoor
Want dan weet ik niet wat jij onder hardcore(partycore) verstaat
En of dit gewoon Terror is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 17:44:Verder vind ik jou echt geen eikel hoor Superkort.
o....