Ja het is gewoon hardcore...
Kun je wel gaan lachen, maar je maakt alleen jezelf belachelijk
Dat het wat sneller is wil niet gelijk zeggen dat het terror is
Ik krijg hier nou niet echt een gevoel van 'terror' bij 
Edit: Trouwens er is in Hoofddorp ook een band die zo heet http://www.solidrocketboosters.nl/
Kun je wel gaan lachen, maar je maakt alleen jezelf belachelijk
Dat het wat sneller is wil niet gelijk zeggen dat het terror is
Edit: Trouwens er is in Hoofddorp ook een band die zo heet http://www.solidrocketboosters.nl/
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:50:Haha dus jij wil zeggen dat Count me down en Not so smooth gewoon hardcore is
hardcore kun je eigenlijk btr zien als iets overkoepelends waar ook terror en speedcore onder valt... misschien dat je t nu n btje snapt
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:01:Dan zal ik er wel helemaal geen verstand van hebben
Dat denk ik inderdaad...
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:01:Maar snap nog steeds niet waarom het dan niet gewoon op de DNA vinyls en albums komt in plaats van TIT
Is een andere stijl...
Trouwens even voor de goede orde, een album kan ook een vinyl zijn hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 23:32:Ghehe no way dat dit terror is. Hardcore bestaat uit meer stijlen dan partycore en terror, alleen helaas dringt dat niet bij iedereen naar binnen.
luister nou maar naar b.a.l jongens, das de man met verstand van muziek
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 15 januari 2007 om 18:19:luister nou maar naar b.a.l jongens, das de man met verstand van muziek
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 17:46:Oke hou maar op DJ Bulbasaur
Irritant is dat als je ongelijk hebt en je kan je er niet met discussieren uitredden he
Edit: Trouwens er is in Hoofddorp ook een band die zo heet http://www.solidrocketboosters.nl
Ja die zijrakketten aan een space shuttle heten ook zo
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 22:16:highway 666 remix...
Dies nice
Dit topic is trouwns niet aangemaakt voor discussies en dergelijke, alleen voor mede SRB-liefhebbers. Anders maak je toch een topic aan voor 'discussie: is SRB terror of hardcore?' Ja toch?
Dit topic is trouwns niet aangemaakt voor discussies en dergelijke, alleen voor mede SRB-liefhebbers. Anders maak je toch een topic aan voor 'discussie: is SRB terror of hardcore?' Ja toch?
Dit topic is wel bedoelt om te discussiëren, dat is namelijk het doel van een forum
Ja die zijrakketten aan een space shuttle heten ook zo
Echt waar
Dit topic is wel bedoelt om te discussiëren, dat is namelijk het doel van een forum
Ja nou dan wel.. Als er maar geen dooien vallen
Echt waar wat een dieven!
Jaaa erg he?
maar eigenlijk is er wel een overeenkomst, tussen die SRB's en deze SRB
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 19:07:je kan t altijd nog op "het was sarcastisch bedoeld" gooien
nee, hijs de muziek-expert
net als 8-bit kid de underground-expert is
en jij een -expert
iedereen een beetje in zijn waarde laten zeg
hoe durft hij dat soort heilige tracks te remixen
nou het is van hemzelf neem ik aan why not
het klinkt best redelijk
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 01:30:Je hebt het er wel moeilijk mee he?
dat jullie je eigen steeds tegensrpeken, hek geen problemen mee...
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 23 januari 2007 om 20:39:die remix op intergalactic spacyness is ook van bruut'm!
Vind ik iets minder
maar goed smaken verschillen
Phonesex
Technical Malfunction
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 22:57:Phonesex
Technical Malfunction
die staan op die nieuwe tit cd cker?
wendy, heb jij m toevallig?