Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 09:52:die hebben de echte srb sound.
Ik vind het niet echt uitmaken.
Ik bedoel: Variatie is toch niets mis mee
Maar er is iig geen 1 nummer van hem dat ik niet mooi vind
een alias van hem
Nee, een alias van Radium
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 13:16:Wat staat er nu dan?
Ik bedoel dus TiT-Vinyl007 of TiT-CD009
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 18:35:Heb je toevallig soulseek?
Kun je hem zo downen van me
Nou, wat een
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:13:fan-club
laatste aanpassing
hoe herken je n breakcore-nerd:
mensen die altijd maar lopen te zeiken op andere muziekstylen en meningen van anderen (met het doel om te "corrigeren")
ook wel beetweters genoemd...
deze beetweters luisteren na eigen zeggen alle stylen muziek, maar hebben wel overal wat op te mauwen
ze noemen zich zelf graag puristen
mensen die altijd maar lopen te zeiken op andere muziekstylen en meningen van anderen (met het doel om te "corrigeren")
deze beetweters luisteren na eigen zeggen alle stylen muziek, maar hebben wel overal wat op te mauwen
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 18:11:hoe herken je n breakcore-nerd:
bedoel je die game-boy freak ofzo
nou breakcore nerd vind ik een verkeerd woord zelf luister ik ook heel af en toe breakcore (niet vaak) dusja
Nee, een alias van Radium
ja en noisekick is een alias van tiesto
hoe herken je n breakcore-nerd:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:54:Zit tegenwoordig ook al in rijscholen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 23:15:Maar goed meeste auto's starten niet
Die hebben een "technical malfunction"
Uitspraak van actief op dinsdag 30 januari 2007 om 16:47:als je de anwb belt, heb je gelijk phone sex cker?
Zo zou je 't kunnen bekijken ja
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 18:11:hoe herken je n breakcore-nerd:
hehe
Het is betweter