Partyflock

Forumonderwerp · 852318
4956x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@

Waarschuw beheerder
Ik vind het belachelijk want vaak zijn de toiletten nog vies ook.
En je betaald toch entree?
Waarschuw beheerder
ik vind dat belachelijk, loop altijd gewoon door, doe net of ik heeeeeeeeel vaag ben.

;)
Waarschuw beheerder
je zit dan wel op een schonere wc toch !!!

Waarschuw beheerder
ja je betaald je idnerdaad al scheel soms aan een kaartje, en dan soms ook aan het reizen....en dan plee ook nog betalen dacht het neit he gaat beetje ver :S
Waarschuw beheerder
idd gekkenwerk waarvoor betaal je entree??????

Waarschuw beheerder
Mensen sporen niet!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 17:45:
Mensen sporen niet!!!

precies!!

we gaan allemaal aan de stoma!! :nocheer:

Waarschuw beheerder
alsof ze nog niet genoeg verdienen op zo'n avond
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deesje ;-) op donderdag 6 april 2006 om 15:11:
je zit dan wel op een schonere wc toch !!!

zou wel de bedoeling zijn, meestal toch niet het geval :( ,
op qlimax Be was het wel goed geregeld vond ik, 2 euro voor een stempel, je mog dan de hele avond + je had echt brandschone wc's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

(N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Catwoman- op donderdag 23 februari 2006 om 09:48:
In het begin valt het nog wel mee, maar des te warmer het op zo'n feest is, des te meer ga je drinken, en kan ik daarna bijna na elk glas drinken naar de wc

The First Fatal Piss 8) Gewoon ophouden totdat je echt bijna uit elkaar spat B)

Waarschuw beheerder
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

Aso :no:

Waarschuw beheerder
Op een feest wel ok(Y) Als ze ook zorgen voor WC papier;), want dat hebben ze vaak niet...

In een discotheek echt Aso, dat vind ik echt niet kunnen :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja eeuhm het is natuurlijk wel belachelijk maar ja niks aan toe doen he..!!!
Waarschuw beheerder
Belachelijk dat je moet betalen!
En ik heb de pech dat ik heel vaak moet plassen van die Smirnoffjes,als ik eenmal geweest ben dan blijf ik gaan.

Waarschuw beheerder
gwn belachelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 09:28:
In een discotheek echt Aso, dat vind ik echt niet kunnen laatste aanpassing 6 mei 2006 09:29

ook in een discotheek moeten ze zorgen voor wc papier.. en zorgen dat jij boven een schone bril ken hangen..of als je gaat zitten ken zitten dan.. ben t er mee eens dat t niet overal even schoon is enzo en dan vind ik t ook bulshit dat je moet betalen maar heb zeker respect voor de toilet dames die de kots en pis en stront van iedereen moet opruimen.. en als dat ook echt gebeurt dan betaal ik hun graag die euro of 50ct ..
Waarschuw beheerder
Ze willen overal aan verdienen...
Het slaat gewoon nergens op...

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt schandaaaaalig om 20 cent te moeten betalen om in een smerig hokje een spuit in mijn arm te moeten zetten!! Hygiëne is erg belangrijk als je met naalden werkt! :)

Waarschuw beheerder
donateur
uhm ja wat kan je er tegen doen :X

alles draait om geld :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Proefkonijn83 op dinsdag 21 maart 2006 om 17:20:
Gewoon een opmerking maken tegen de toiletmedewerker/ster dat je het belachelijk vind dat je moet betalen. Worden ze pestchagarijnig van, maar als er niemand ooit klaagt gebeurt er ook niks aan!

nee die kan er wat aan doen :role:
zij verzinnen het toch niet ;)

maar ik vind het iid onzin dat je moet betalen ervoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivoow op woensdag 5 april 2006 om 13:31:
k vind dat ze dan maar 2 euro bij de prijs van het kaartje moeten bijrekenen, en dat je dan niet meer hoeft te betalen voor de toiletten

Zou idd een stuk handiger zijn ja...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 13:27:
Gewoon een opmerking maken tegen de toiletmedewerker/ster dat je het belachelijk vind dat je moet betalen. Worden ze pestchagarijnig van, maar als er niemand ooit klaagt gebeurt er ook niks aan!

wat kunnen zij er nou aan doen?
Ze doen ook gewoon hun werk!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
As a foreigner, it's something i've never understood!
In my country when you pay the entrance of a club or a party you get toilets for free!
When i've paid 15/30/50 euros for a party in Holland it really pisses me off to give another 50 cents each time i go to the toilets! Come on, tickets are expensive enough! So most of the time i try to not pay :p And it works. It's my way to prostest against it.

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook rond uit belachelijk!!! Vrijdag outland irriteerde ik me er ontzettend aan.. zoiets moet bij de prijs inbegrepen zijn! Straks moeten we ook nog per uur gaan betalen:S BULLSHIT!!!
Waarschuw beheerder
oke ts een beetje te veel van het goede,, maar ik werk zelf in een discotheek,, en ik heb serieus.. soms kotsend een wc lopen schoon maken!!! en dan had je graag gewilt dat ze er voor hadden betaald zodat er een dame kon zitten, die de boel in de gaten houd!!!

Waarschuw beheerder
Poetsen moeten ze! Die pleewijven! Met die luie reet van die barkruk afkomen en boenen op die knieën!

Dan betaal ik wel. 5 cent ofzo. Als het schaaltje maar rammelt...
Waarschuw beheerder
als de wc`s schoon zijn vind ik het niet zo erg om te betalen maar ze zijn vaak ook nog net zo ranzig :s.
en idd de kaartjes zijn ook al duur zat!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb geen moeite om te betalen voor een wc bezoek op een feest.
Maar dan moet er wel water aanwezig zijn en een spiegel.
En de mensen die daar zitten moeten de wc's ook schoon houden.
Helaas komt dat laatste te weinig voor.

Anders loop ik door.
En zo gek is dat toch niet.

Als je ergens geld voor neer legt dan mag je ook iets terug verwachten.

Waarschuw beheerder
jah, idd! en dan heb je ut kaartje al én dan moet je ook nog es wat van die achterlijke plaskaarten [ natuurlijk rijen dik;) ] halen en dan ga je onderweg naar de wc..staat er gewoon €0,50

Waarschuw beheerder
Dat je de eerste keer moet betalen en dan een stempel ofso krijgt vind ik nog wel te doen
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt de GROOTSTE onzin....

Loop ook eigenlijk altijd gewoon door :$
Maar dan moet je ook zo zijn dat die pepermuntjes en haarlak dingen etc gewoon lekker moet laten liggen.

Als je dat gaat gebruiken moet je gewoon netjes betalen.

En ik vind het ook omslachtig...heel veel mensen halen bij de ingang een aantal muntjes en vervolgens laten ze hun portomonee lekker in de jas ofzo. (like me)

iedere keer portomonee pakken is omslachtig. Doe dan zoals eerder gezegt een stempel systeem. Of een X bedrag toevoegen aan prijs van 't kaartje....

Maar ik vind het een beetje een vervelende hype worden...
Waarschuw beheerder
ik vind het ook echt belachelijk!! het kaartje is al zo fucking duur, gooi er dan een paar euro boven op en doe verder alles gratis jas,wc enzo dat vind ik veeel betr!!

Waarschuw beheerder
..als de wc's dan nog schoon zouden zijn...
Waarschuw beheerder
Ik kruip ergens onder door of overheen kutwc, iedereen moet dat toch ik zal dr voor gaan betalen.. *TOET
Waarschuw beheerder
Vind het ook belachelijk!
Waarschuw beheerder
ik vin het egt dom net ofda ze ergens anders hun geld nog nie mee kunnen verdienen schooiers

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook belachelijk... maar ik denk dat als ze het niet doen dat je nog langer kunt wachten voor je eens aan de beurt bent...
en ja.. die ene euro voor een avond maakt opzich ook niet zoveel uit
Waarschuw beheerder
ik vind het schandalig...:@

Waarschuw beheerder
40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

Dat jij 40 euro neerlegt voor feest der herkenning.
Waarschuw beheerder
het kan niet langer nee

Waarschuw beheerder
[img width=170 height=256 cacheid=0013c872002389f95dfbf52d1a0166dc00]http://www.cocaine-addiction.info/img/guy%20snorting%20bullet%20w%20coke.jpg[/img]
Bespaar toiletkosten, lepelen is verleden tijd 8)
Waarschuw beheerder
Betalen voor de wc is gewoon te BELACHELIJK voor woorden..:frusty:

je telt kweetniet hoeveel pleuros neer voor een feest en de drank nog maar niet te vergeten en dan ook nog eens betalen voor de WC....no way hosay...:s fout fout fout...

Tevens staan ze naar mijn zin al veel te vaak te pissen in een hoek of tegen de muur....doe die WC dan gratis dan is dat probleem ook meteen opgelost....

Wij blij, schoonmakers blij, iedereen blij...jiehaaa!!

Wat kan het leven toch simpel zijn!! :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
ik las dat je oficieel niet verplicht bent om te betalen voor de wc.

Ze kunnen het je niet verplichten las ik in een blad.

Waarschuw beheerder
Oow, das leuk om te horen. Volgende keer maar weigeren dan.
Waarschuw beheerder
Ja, dat bedacht ik me laast nou ook...

Wat nou als er echt een streng mens staat...en jij moet heeeeeeel nodig...en hebt geen 10 / 20 cent...

Volgens mij is het zelfs zo. Dat een horeca gelegenheid VERPLICHT IS om Toiletten terbeschikking te hebben..

Mja ik vind het een uit de handgelopen rage worden :(
Waarschuw beheerder
Ut is idd eg belachelijk dat je nog moet betalen om naar de wc te mogen. je betaald al genoeg aan zo'n kaartje.

Ik vind ut eg BULLSHIT als er gezegt word van ja maar de wc's moeten ook schoon gemaakt worden.als ik daar ben is het net een varkensstal. Reken is uit hoeveel ze verdomme er aan verdienen, 50 cent per klant paar duizend man en je gaat minimaal 2 a 3 keer naar de wc.

In Belgie was het idd goed geregeld. je betaalde 1 keer 2 euro en je mocht plassen tot je de blaren van kreeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laatst ook bij Erotic Vibe in de Boelelaan in Amsterdam. Heb je eindelijk de wc gevonden, wordt je weer teruggestuurd naar de kassa......moet je zo'n polsbandje kopen om naar de wc te mogen. Belachelijk gewoon. Moet je 2 euries betalen om de hele dag gratis te mogen piesen. Hoe verzinnen ze het.

Waarschuw beheerder
Belachelijk, eerst mag je krom liggen om je kaartje te betalen, vervolgens ben je een godsvermogen kwijt aan drankjes en dan mag je ook nog eens betalen voor van die gore, kots toiletten! Afschaffen die handel!
laatste aanpassing