Partyflock
 
Forumonderwerp · 852318
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@
 
en je moet nog eens voor je jas ophangen en je kluisje betalen.. en als je met de auto bent kost t nog eens 10 euro parkeer geld :S meestal ben je al rond de 70euro kwijt en dan ben je nog maar binne..
en dan nog maar niet te praten over je drinken he...
 
Vind het echt niet meer normaal...
Als ze de wc goed schoonmaken, vind ik het geen probleem, maar vaak is het verre van schoon..
En maar niet te spreken over de dixies :S
laatste aanpassing
 
vindt het een beetje jammer en zonde van mn geld
 
Uitgaan is al duur genoeg:S
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:03:
10 euro parkeer geld

op moh was het maar 6 pleuro viel me erg mee had iets van 8 verwacht
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

Mee eens, niks aan toe te voegen :no:
 
Moet je nagaan, ik persoonlijk 1 of 2 party's per 2 maanden ofzo.
En dan 7 á 10 keer pissen op een avond dat is dus 5 euro zeg maar.
Zeg elke maand een party is toch 60 en er zijn zat mensen die meer naar party's gaan dan mij.
Ziek hoor 50 cent voor het pissen.
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

ik betaal niet als het niet netjes is
tijdens de zomerfeesten in Nijmegen had de Matrixx onder de brug een waar festijn georganiseerd. En daar werkte ze met een strippenkaart voor de wc. Moest je gewoon € 5,- voor betalen ofzo!! Dat ging wel erg ver
Uitspraak van william köster op donderdag 2 maart 2006 om 10:40:
tijdens de zomerfeesten in Nijmegen had de Matrixx onder de brug een waar festijn georganiseerd. En daar werkte ze met een strippenkaart voor de wc. Moest je gewoon € 5,- voor betalen ofzo!! Dat ging wel erg ver

ik schijt op strippenkaarten!!!!!! :devil:
stempel of bandje is toch beter (Y)
 
Uitspraak van Linta op donderdag 23 februari 2006 om 14:31:
op defqon vorig jaar vond ik het eigenlijk nog best wel goed (of was het decibel?)
maar in ieder geval...er kwam zon meisje net voor mij de dixie
uit die met een nat doekie over de wcrand was gegaan om schoon te maken
dan zit je toch wel frisser!

Trof jij het even.. Bij mij kwam op Defqon vorig jaar iemand uit de dixie die em volledig had ondergescheten en gezeken... :frusty:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 13:49:
Bij mij kwam op Defqon vorig jaar iemand uit de dixie die em volledig had ondergescheten en gezeken...

sommige mensen proberen hier te partyflocken en eten tegelijk :)
 
Ik ben een jaar geleden een Club begonnen, als bezoeker had ik ook altijd de pest aan betalen bij de wc's, dus dacht ik, gratis toiletten, goeie service voor mijn gasten. Wat doet iedereen? Legt geld neer op plankjes, randjes, tafeltje, ik moest mn toiletdame betalen en ze haalde € 200,= fooi op dus nu ... betalen bij de wc. We zijn het denk ik gewend en da's al erg genoeg.
Echt belachelijk betalen voor de wc's..!! Ik doe dr dan Ook NIET aan mee 8) Ik betaal gewoon niet Klaar!!
 
tja idd triest als je al 45 betaalt voor een kaartje..
ik vind het ookje onzin je betaat al genoeg voor een kaart
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

tegenwoordig :-| ben niet anders gewend
jah idd, op Nightmare Rotterdam was de wc wel gratis, ik vind dat ze dit overal moeten doen, ze verdienen al genoeg aan de kaarten en aan drank.
Heb je tenminste schone wc's en je hoeft er niet boven te hangen:P
Das niet altijd waar or,, als k moet betalen voor de wc,, en hij is ranzig betaal k nie or,, en als er niemand zit betaal k sowiezo niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:43:
heel irritant inderdaad...vindt het niet erg om te betalen maar dan verwacht ik wel service...als ik lang moet wachten of tis te ranzig voor woorden betaal ik nie

van het zelfde... en meestal kun je ook nog gewoon doorlopen en dan heb je zo´n bandje voor niks gekocht:S en ja de smerigheid is gewoon te ranzig voor woorden:S
Uitspraak van Love_Chickie op zondag 5 maart 2006 om 14:56:
Das niet altijd waar or,, als k moet betalen voor de wc,, en hij is ranzig betaal k nie or,, en als er niemand zit betaal k sowiezo niet

Nee oke..maar 9 van de tien keer als er iemand zit heb je wel schone wc's :jaja:
 
vind niet erg om ervoor te betalen maar dan moeten ze wel schoon zijn
Uitspraak van Kaaaaren op dinsdag 28 februari 2006 om 18:54:
Als je ervoor moet betalen en het ziet er ook allemaal netjes en schoon uit dan heb ik er geen problemen mee maar zo niet; Dan is het dikke bullshit om ervoor te betalen

Helemaal mee eens. Meestal zijn de plees erg vies en dan zie je ze gewoon buiten de plee tegen de muur piesen (Innercity 2004) :S
En je ziet vaak meiden op de jongensplee komen dus te weinig capaciteit daar, ze kunnen eenmaal niet zoals wij staand piesen .....
 
zeikerds
idd schandalige geldklopperij! alsof die 40 euro al niet genoeg is :S
 
Heb ik zon schijthekel aan. Vooral als je ziet in welke staat de meeste wcs zijn.
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

Belachelijk, zou bij de entreeprijs in moeten ziten! Moet je telkens weer op zoek naar kleingeld...of stiekum doorlopen...pffff ;p
 
Gisteravond de hele avond niet betaald voor de wc! :cheer:
Ik heb er geen probleem mee dat je moet betalen voor de wc als ze dan ook netjes en proper zijn en dat is vaak niet het geval. Soms schandalig hoe de wc's eruit zien en dan geld vragen, kan gewoon niet!
 
Uitspraak van Chri$t@ op maandag 6 maart 2006 om 07:12:
ik heb er geen probleem mee dat je moet betalen voor de wc als ze dan ook netjes en proper zijn en dat is vaak niet het geval. Soms schandalig hoe de wc's eruit zien en dan geld vragen, kan gewoon niet!

Juist!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 17:38:
Ik verwacht eigenlijk dat als ik 40 euro betaal voor een kaartje dat de plee erbij is inbegrepen.

jaa prc helemaal mee eens
t zijn hufters ,soms denk ik dat ik meer aan die plee betaal dan aan het drinken.
Ze worden altijd wel rijk van mij. Ik vind dat het afgeschaft moet worden.
ik vind het belachelijk als je voor de wc moet betalen..
oke als ze schoon zijn vind ik dat oke, maar dat zijn ze
nou eigenlijk nooit :no:
mee eens betaal je 50cnt of 1 euro en zak je weg in 20 centimeter bagger :-|
Gelukkig komen ze er op sommige feesten van terug en is het weer gratis. :-)
Snap het probleem niet :no: heb nog nooit geld neergelegt voor de wc bij een feest!!!

gewoon: VOOR JE KIJKEN, DOORLOPEN!!!!
Het leuke is dat de organisatie je niet kan verplichten te betalen, ze zullen dit natuulijk wel proberen maar als jij kenbaar mmaakt geen geld bij je te hebben moeten ze je volgens de horeca wet laten plassen....wat doen we er dus aan? met z'n alle massaal zeggen dat we geen geld bij ons hebben :D
 
Vind belachelijk :yes:
Maar meestal als je zegt heb alleen maar 20 euro kunnen ze niet wisselen en zeggen ze loop ma door:P

Uitspraak van Kaycie op maandag 6 maart 2006 om 21:13:
gewoon: VOOR JE KIJKEN, DOORLOPEN!!!!

Idd :yes:
 
Uitspraak van Kaycie op maandag 6 maart 2006 om 21:13:
gewoon: VOOR JE KIJKEN, DOORLOPEN!!!!

ja precies, gwoon net doen of je diegene nie zie ;) en anders vraag je of ze trug hebben van 20€ haha :vaag:
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:25:
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc

mee eens, vaak moet je ook nog een soort strippenkaart kopen voor een paar euro. kan je 5x gaan...
 
vind het ook belachelijk
me 2, meestal zijn ze nog gewoon ranzig ook
 
Belachelijk.
Gaat ook nergens over. Het is gewoon een grote geldklopperij. Je doet er alleen niks aan. Je kunt zelf feesten gaan organiseren, maar denk dat je dan na een of 2 feestjes zelf ook een geldwolfje wordt en voor alles geld gaat vragen. Een optie is niet meer feesten, maar daar kies ik niet voor.
 
ik betaal liever50 cent dan 50 euries betalen als je buiten staat te zeiken heheheh klote politie!!!!
als die wc's ook echt schoongehouden worden dan wil ik daar best voor betalen. DJ Rob's Old School Classics in het Maasgebouw bijvoorbeeld......Echt superschone wc's waar heel de avond/nacht alles schoon werd gehouden....daar heb ik wel 50 ct voor over.....
 
belachelijk , je betaald toch ook al entree/kaartje
Slaat nergens op... en als de wc dan schoon zou zijn vind k 't nog nie zo heel erg maar ze zijn altijd zo goor als de tering...