ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc
tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc
tijdens de zomerfeesten in Nijmegen had de Matrixx onder de brug een waar festijn georganiseerd. En daar werkte ze met een strippenkaart voor de wc. Moest je gewoon € 5,- voor betalen ofzo!! Dat ging wel erg ver
op defqon vorig jaar vond ik het eigenlijk nog best wel goed (of was het decibel?)
maar in ieder geval...er kwam zon meisje net voor mij de dixie
uit die met een nat doekie over de wcrand was gegaan om schoon te maken
dan zit je toch wel frisser!
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc
heel irritant inderdaad...vindt het niet erg om te betalen maar dan verwacht ik wel service...als ik lang moet wachten of tis te ranzig voor woorden betaal ik nie
Das niet altijd waar or,, als k moet betalen voor de wc,, en hij is ranzig betaal k nie or,, en als er niemand zit betaal k sowiezo niet
Als je ervoor moet betalen en het ziet er ook allemaal netjes en schoon uit dan heb ik er geen problemen mee maar zo niet; Dan is het dikke bullshit om ervoor te betalen
tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc