ben t er mee eens dat t niet overal even schoon is enzo en dan vind ik t ook bulshit dat je moet betalen maar heb zeker respect voor de toilet dames die de kots en pis en stront van iedereen moet opruimen.. en als dat ook echt gebeurt dan betaal ik hun graag die euro of 50ct ..
Dit is tenminste iemand die weet hoe het moet.
Iedereen loopt wel te zeuren maar wij lopen toch ook niet zomaar bij jullie naar binnen als er een feestje in de straat is.Omdat we toch moeten en als we dat toch kunnen wil je zeggen dat wij dan niks hoeven te betalen die toiletjufrouwen zitten er ook niet voor niks.Zij zorgen wel dat aan het begin van de avond er wc papier is en snoepjes/deodorant en eventueel ook gel zijn.
Dat komt allemaal uit hun eigen potemonee die wij als betalende wcbezoekers moeten aanvullen.En natuurlijk omdat zij vaak wel de rotzooi van ons zatlappen opruimen en dat dat niet altijd kan omdat er een rij staat van hier tot ginder en er dan ook altijd van die armoedzaaiers zijn die zich wel volgieten omdat dat stoer is om zat naar huis te gaan maar geen 50 cent voor die dames overhebben.
En dit geld niet alleen voor de heren hoor want jullie meiden zijn net zo erg en af en toe nog veel erger met jullie maandverbandjes die jullie gewoon op het randje deponeren terwijl er vuilnisbakken zijn waar je het kan weggooien.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 08:45:
Belachelijk, eerst mag je krom liggen om je kaartje te betalen, vervolgens ben je een godsvermogen kwijt aan drankjes en dan mag je ook nog eens betalen voor van die gore, kots toiletten! Afschaffen die handel!
Dan neem je de volgende keer een zakje mee en ga je het net als tegenwoordig met de honden het in een zakje doen,en dan neem je het gezellig mee naar huis.Of je zuipt niet en drink je gewoon normaal een drankje hoef je ook niet zo vaak.
Wat nou als er echt een streng mens staat...en jij moet heeeeeeel nodig...en hebt geen 10 / 20 cent...
Volgens mij is het zelfs zo. Dat een horeca gelegenheid VERPLICHT IS om Toiletten terbeschikking te hebben..
Die mensen zijn dus niet voor niets streng als iedereen maar doet zoals de meeste hier moeten ze nog geld meenemen om jullie shit op te ruimen.
k vind ut eg BULLSHIT als er gezegt word van ja maar de wc's moeten ook schoon gemaakt worden.als ik daar ben is het net een varkensstal. Reken is uit hoeveel ze verdomme er aan verdienen, 50 cent per klant paar duizend man en je gaat minimaal 2 a 3 keer naar de wc.
Als jullie gewoon het wcpapier gebruiken waarvoor het bedoeld is word het geen zwijnenstal.En een paar duizend keer 50 cent,ha,als je goed dit topic leest zie je dat er 7 van de 10 niet betalen dus niet overdrijven.
Verder ben ik het zat,doe gewoon ze zijn je moeder niet die alles voor je doet GRATIS,en zelfs dat is tegenwoordig niet meer zo want de meeste betalen kostgeld en dat is ook bedoeld om je klerezooi op te ruimen,maar daar zal je wel de wc schoon achterlaten want anders weet ik wel zeker dat het stappen best moeilijk zal gaan als je 2 gebroken poten heb.