Partyflock
 
Forumonderwerp · 852318
Wat vindt je hiervan..
ik vindt het belachelijk.. tegenwoordig betaal je al rond de 40 euro voor een kaartje en dan moetje ook nog eens betalen voor de wc :@
Op trance energy niet. Daar kon je ook gratis water halen.

Maar verders vind ik het idd onzin om te betalen voor de wc.
Op M.O.H betaalde je eenmalig 2 euro en kreeg je een bandje.. perfecte oplossing! maarja toch weer 2 euro..
Op pleasure Island moest je een stempelkaartje hebben voor de wc. :vaag:
Ja is niet normaal of ook zo lekker ga je water halen in een flesje doen ze geen dop erop

net ofdat ze nog niet genoeg verdienen
Ik las gisteren dat de betaling van de WC een vrijwillige bijdrage is, omdat een WC-faciliteit verplicht is voor de organisatie. Je bent dus niet verplicht om te betalen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:29:
Ik las gisteren dat de betaling van de WC een vrijwillige bijdrage is, omdat een WC-faciliteit verplicht is voor de organisatie. Je bent dus niet verplicht om te betalen.

vertel dat die wijven bij de w.c. maar es. :/
Als je het belachelijk vindt om te betalen schijt je toch gewoon in een hoek bij de bar B)
 
de mense van de w.c zijn zelfstandig...dus niet van de organisatie..daarom moet je betale..

dus net als op de stations....betale...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:29:
Ik las gisteren dat de betaling van de WC een vrijwillige bijdrage is, omdat een WC-faciliteit verplicht is voor de organisatie. Je bent dus niet verplicht om te betalen.

Ja oke.. maar dat krijg je toch niet uigelegd :) En ben bang datje er nog uitgeknikkert kan worden ook!
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 09:34:
En ben bang datje er nog uitgeknikkert kan worden ook!

Ja, wegens ordeverstoring. :|.

Water dient ook gratis ter beschikking gesteld te worden volgens de wet trouwens.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:35:
Water dient ook gratis ter beschikking gesteld te worden volgens de wet trouwens.

ja dat is dan wel vaak goed geregeld..
Artiest Z1ppo
somige plekken willen ze het afschaffen om dervoor te betalen...
maarja der zullen altijd wel plekken blijven waar je indd nog zal en moet betalen voor wc.:/
 
waar mense zich tegewoordig druk om make..als ik aan het feeste ben..weet ik dat dat me geld kost/ gaat kosten..en dan maak ik me egt niet druk om die paar eurootjes....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:39:
waar mense zich tegewoordig druk om make..als ik aan het feeste ben..weet ik dat dat me geld kost/ gaat kosten..en dan maak ik me egt niet druk om die paar eurootjes....

nahja voordat geld heb je toch een biertje exta of wat je dan ook maar wil :)
 
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 23 februari 2006 om 09:43:
nahja voordat geld heb je toch een biertje exta of wat je dan ook maar wil

Wow, een heel biertje! :|.

Er flikkert gemiddeld al 5 pils uit mijn poten op een avond, dus ook daar kan ik niet echt van wakker liggen.
 
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 23 februari 2006 om 09:43:
nahja voordat geld heb je toch een biertje exta of wat je dan ook maar wil

ik neem altijd genoeg geld mee....voor bier..en geld voor de terug weg....altijd makkelijk...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:44:
Wow, een heel biertje! :|.

Er flikkert gemiddeld al 5 pils uit mijn poten op een avond, dus ook daar kan ik niet echt van wakker liggen.

5 pils
nou ik zou daar toch wel redelijk van wakker gaan liggen hoor...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:45:
ik neem altijd genoeg geld mee....voor bier..en geld voor de terug weg....altijd makkelijk...

ja voor de terug weg zeker
en genoeg geld mee nemen
nee goede zaak :)
laatste aanpassing
Ik betaal me altijd een ongeluk aan die stomme wc's :/

Ik heb nou eenmaal een kleine blaas, en loop me ook helemaal kapot naar de wc :(

In het begin valt het nog wel mee, maar des te warmer het op zo'n feest is, des te meer ga je drinken, en kan ik daarna bijna na elk glas drinken naar de wc :S
 
ik blijf ook lope naar de w.c..maar als het een goed feest is..is een bijzaak..ik leg er niet wakker van...
 
Het is toch niet zo'n probleem ?
Lekker een kwartje betalen aan zo'n vriendelijke tante :)
In Qlimax België betaalde ik 2 euro en toen kreeg je een stempel en dan kon je de hele avond gratis. En de wc's waren daar ECHT schoon. Dus maakte voor mij dan niet uit.
 
zijn meestal wel aardige mense ook....die ik in de loop van de nacht wel goed leer kenne...ga zo vaak pisse...nie normaal....

wel gezellig..
heb je een beetje een gesprek op niveau ;)
laatste aanpassing
T is gewoon zwaar irritant.. elke keer je portomonnee pakken.. krijg je weer een hand kleingeld terug.. beter een bandje of stempel ;)
Vindt het tot daar aan toe om te betalen.. Als er dan maar niet een enorme rij voor de wc staat!! dan heb ik er best 50 cent voor over..
 
ik heb geen portemonee...dat scheelt..ik haat die dinge..door dat pakke en terugstoppe...

mijn geld gaat gewoon in me broekzak...
ja dat werkt niet bij mij :frusty: al heb ik een paar :bier: op dan valt alles op de grond :D

Uitspraak van Brandy op donderdag 23 februari 2006 om 10:19:
Als er dan maar niet een enorme rij voor de wc staat

ja idd :@ zwaar hatelijk!

En als je dan binnekomt dat het pis tot aan je enkels staat :vaag:
laatste aanpassing
Gratis is natuurlijk beter, maar bij emporium hadden ze een soort strippenkaart en dat ging soepeler dan geld betalen.
Te veel mensen beginnen pas naar kleingeld te graaien als ze aan de beurt zijn :[ :frusty:
ik vind het eigenlijk ook wel een beetje onzin,maarja als je moet dan moet je toch wel :P dus dan maar betalen..
Ja maar weet je wat nou het principe is van het betalen ? dat er iemand zit die er voor zorgt dat de toiletten schoon blijven, kijk wij mannen zijn niet zo moeilijk maar zoals bij Partyraizer in de borgland, de dames moesten kokhalzend hun behoeften doen omdat de toiletten vol met kots en strond zat, en waar zatten de toilletdames ? Bij de ingang hun fucking handje op te houden !! Dat vind ik nou echt geldklopperij !!!

Uitspraak van Brandy op donderdag 23 februari 2006 om 10:19:
Als er dan maar niet een enorme rij voor de wc staat!!

Ook dat blijft het terugkomend probleem als je 30.000 man verwacht zorg er dan voor dat er minimaal 100/150 toiletten zijn, en wees eerlijk als iedereen 1x gaat a 0,50ct.... is ffe € 15.000 euro ... is niet echt op toeleggen toch ?
 
ik vind het ook belachelijk en maak er ook zeker altijd een sport van om niet te betalen! het gaat me niet om die .50 cent maar om het principe.. je drinkt daar toch ook liters drank.. nogal logisch dat je moet piesen
Nah, ik betaal alleen als ik niet zo walgelijk lang in de rij sta... en ik heb er best geld voor over om snel aan de beurt te zijn.
Zoals Vechtse banen is het gratis, maar al-tijd druk. Afgelopen keer Hardbass, ook gratis.. duurde een half uur per x..:S
 
als je moet dan moet je
 
Uitspraak van Sir James op donderdag 23 februari 2006 om 10:32:
Bij de ingang hun fucking handje op te houden !! Dat vind ik nou echt geldklopperij

dan had ik gezegd.. kom jij ff van je luie reet anders krijg je echt geen 50 cent

beste lokatie wat betreft wc's HMH... altijd schoon en gratis!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 10:34:
beste lokatie wat betreft wc's HMH... altijd schoon en gratis!laatste aanpassing 23 februari 2006 10:35

ja, mee eens!! (Y) en ook nooit erg druk!! :D
 
Uitspraak van Pindaklaatst op donderdag 23 februari 2006 om 10:25:
ja dat werkt niet bij mij al heb ik een paar op dan valt alles op de grond

heb ik ook last van..maar oefening baart kunst...ik heb er nu minder last van als een paar jaar gelede...
 
Ik vind het opzich niet erg om te betalen voor de wc, maar dan verwacht ik wel dat ze er een beetje normaal uit zien :/ heb weleens gehad dat de pis over de vloer druipt! dan vind ik het wel weer belachelijk om te betalen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 10:34:
beste lokatie wat betreft wc's HMH... altijd schoon en gratis!

(Y) de hallen met ingebouwde toiletruimtes vind ik ook veel beter.. anders krijg je die gore dixie's en die plasic pisbakken die na 3 uur helemaal vol staan en iedereen tot aan z'n knieen in de pis staat! En de toiletdames hun handen maar ophouden want ze houden het zo goed schoon :@
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 10:34:
dan had ik gezegd.. kom jij ff van je luie reet anders krijg je echt geen 50 cent

Nou het enige waar de dames zich om druk maakte is dat iedereen betaalde, deed je dit niet of had je bezwaren dan werdt je gewoon uit de rij geflikkert !!!
Zolang een wc schoon gehouden wordt en er genoeg wc papier, deo en haarlak is, vind ik het geen probleem om te betalen. Dus ik vind het een beetje kortzichtig om te zeggen dat betalen voor de wc overbodig/geldklopperij is. Het is niet meer dan normaal dat je betaald wordt voor het werk dat je verricht.
 
Uitspraak van Sir James op donderdag 23 februari 2006 om 10:40:
Nou het enige waar de dames zich om druk maakte is dat iedereen betaalde, deed je dit niet of had je bezwaren dan werdt je gewoon uit de rij geflikkert

lekker bijdehand!
Uitspraak van Just me... op donderdag 23 februari 2006 om 10:49:
beetje kortzichtig om te zeggen dat betalen voor de wc overbodig/geldklopperij is

Niet uit ze verband rukke he ! Goed lezen wat er staat jongedame...

Ik betaal ook gewoon graag als alles lekker schoon gehouden wordt, maar als je ziet hoe de meeste toiletten eruit zien denk je ook wel 2x na...!
tsja ze willen overal geld uithalen :/
Ben vorig jaar een keer naar engeland geweest.. een vage club daar.. zat ook iemand bij de toiletten.. kauwgom, gel, luchtjes (heel assortiment), deo en super schoon! Daar kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen ;)
 
Uitspraak van Sir James op donderdag 23 februari 2006 om 10:52:
Ik betaal ook gewoon graag als alles lekker schoon gehouden wordt, maar als je ziet hoe de meeste toiletten eruit zien denk je ook wel 2x na...!

het is gewoon moeilijk bij te houwe..als er 10.000 mense of meer zijn..en de helft er ook nog een grote puinzooi van maakt...
nee in nederland zitte ze liever te schreeuwen dat je moet betalen dan dat ze de plee een btje bijhouden zodat t een btje fris is :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:29:
niet verplicht om te betalen.

ze hebben mij anders 1 x bijna van het terrein willen gooien,omdat ik dus te weinig geld bij me had,om de wc te betalen!
je moet wel betalen terwijl 9 van de 10 keer de plee te ranzig voor woorden is :/
 
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 23 februari 2006 om 11:11:
je moet wel betalen terwijl 9 van de 10 keer de plee te ranzig voor woorden is

idd :dood:
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 23 februari 2006 om 11:07:
nee in nederland zitte ze liever te schreeuwen dat je moet betalen dan dat ze de plee een btje bijhouden zodat t een btje fris is

En nou ben ik wel eens benieuwd wat dan zo'n organisatie daarmee doet ! Want vaak wordt het in de doofpot gestopt...