Partyflock

Forumonderwerp · 851205
Waarschuw beheerder
is het niet mogelijk voor mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen en hun terugschreeuwende stomme ouders, een dag te maken dat je kinder vrij naar een pretpark ofeen supermarkt of zwembad kan gaan. gewoon eff geen kinderen in de buurt. al is het maar een keer in mijn leven.
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg ben denk ik zelf nog een te groot kind of zo, toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken.

zijn er meer die zo denken of ben ik gek

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent knetter gek!!!!

Kinderen zijn toch super leuk!:D
Waarschuw beheerder
ga je lekker onder je denkens liggen de hele dag (y) heb je er geen last van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 14:18:
is het niet mogelijk voor mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen en hun terugschreeuwende stomme ouders, een dag te maken dat je kinder vrij naar een pretpark ofeen supermarkt of zwembad kan gaan. gewoon eff geen kinderen in de buurt. al is het maar een keer in mijn leven.
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg ben denk ik zelf nog een te groot kind of zo, toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken.

er zullen vast wel meer zijn en je bent niet gek
ik kan er zelf ook niet echt over!!
maar ja kijken hoeveel commentaar je krijgt van al die vaders en moeders op partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
of ben ik gek

Ben je niet, ik irriteer me er ook soms aan, vooral tijdens de vakantie hebben ouders het idee IK heb vakantie en zoek het maar uit doe maar wat je wilt.
En dat gegil heb ik nooit kunnen begrijpen.

Maar je moet geen hekel aan de kinderen hebben maar aan die ouders die ze niet fatsoenlijk opvoeden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
komen er dan ook Ron-vrije dagen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk er precies zo over behalve dat: " toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken."
Heb er altijd al zo overgedacht,
mischien dat het ooit nog verandert, maar in supermarkt, winkelcentrum, etc. erger ik me er altijd dood aan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 14:23:
maar in supermarkt, winkelcentrum, etc. erger ik me er altijd dood aan!

ja van die kids die niet mee willen lopen en dan laat je ze op de grond liggen in de supermarkt en dan beginnen ze me toch s te brullen
Waarschuw beheerder
Zag laatst een leuk bordje in een café:

Ongehoorzame kinderen, of kinderen die hier zonder toezicht rondlopen, krijgen van ons 2 expresso en een gratis puppy

Lol :d
Waarschuw beheerder
moet je net zoals in de reclame gaan doen..ook op de grond gaan
liggen brullen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 14:25:
ja van die kids die niet mee willen lopen en dan laat je ze op de grond liggen in de supermarkt en dan beginnen ze me toch s te brullen

Gisteren bij de kapper zat er zo'n rotjoch bij z'n vader op schoot dat absoluut niet geknipt wilde worden. Die schreeuwde de hele zaak bij elkaar :@
Nee ik heb geen hekel aan kids :frusty:
Waarschuw beheerder
beetje verkeert beeld van kinderen,
ik vind het juist tof om leuke
dingen met mijn dochtertje tedoen,
ligt erook aan hoe het kind is opgevoed he:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 19 februari 2006 om 14:30:
Gisteren bij de kapper zat er zo'n rotjoch bij z'n vader op schoot dat absoluut niet geknipt wilde worden. Die schreeuwde de hele zaak bij elkaar

bah...en dat soort kinderen moet ik ook knippen
dan het ik wel ff zin om de schaar in ze kop te planten :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luna.78 op zondag 19 februari 2006 om 14:32:
ligt erook aan hoe het kind is opgevoed he:)

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar 80% van de kinderen wordt te soft opgevoed en luisteren niet, of krijgen hun zin door te bleren, en dat weten ze maar al te goed dus doen ze nix anders. Het gedrag van kinderen waar ik me aan erger wordt veroorzaakt door de opvoeding, net als kinderen die contstant aandacht zoeken, of je de hele tijd aan staan te kijken daar heb ik echt een schurft hekel aan!
Waarschuw beheerder
maar ik moet idd toegeven dat er
een hoop van die teringkids rond lopen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luna.78 op zondag 19 februari 2006 om 14:37:
een hoop van die teringkids rond lopen

Het lijkt wel of er steeds meer komen :/

Kunnen die we die ook vanaf morgen niet gewoon ophokken :9 ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tony Fontana citeer 19 februari 2006 14:39

donateur! Uitspraak van luna.78 op zondag 19 februari 2006 om 14:37:
een hoop van die teringkids rond lopen

Het lijkt wel of er steds meer komen

Kunnen die we die ook vanaf morgen niet gewoon ophokken ??

:P van mij mag het,als je de mijne maar laat lopen8)
Waarschuw beheerder
volgens mij heb jij een jeugd trauma!!!

misschien zelf een kut kind geweest?
Waarschuw beheerder
kudtkinderen

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt aan de opvoeding (Y)

Ik werk in een wi­­nkel, en heb dagelijks die klotekinderen over de ­v­loer :frusty:

Enigste wat ze doen is ''Wheeee­ee­eeeeeeee'' en als ze iets niet mogen ''Raaaaaaa­aaa­aaaaaaaaaaaa
aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh­hrrrrr­rrrrrrrrrrr'' de ouders doen enkelt ''En nu­ hou je­ op'' en dan gaan ze weer ''whaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaa­aaaaaaaaaaa
"

Vroege­r als ik dit fl­ikte bij mijn ouders, kreeg ik een ­paq rammel met­ de waarschuwing ''En nu hou je je r­ustig, en and­ers zet ik je in de auto en ga je van­avond niet m­eer na het eten buitenspelen''

Dat ­wilde je ni­et, dus je was wel stil.
Ondanks die g­rote rode ­hand die in je rechterbil stond te gloei­en (Y)

­
Tegenwoordig zijn ouders zielig, en durv­en ze hu­n kind geen corrigerende tik meer te geven­ omdat ­het volgens de wet niet mag (Y)

De wet w­il lie­ver verwende nesten die over een jaar of wat­ met ­messen en guns op zak lopen omdat ze daarmee ­zijn­ grootgebracht (Y)

Ik stem voor ''Kinderen ­sla­an mag'' (Y)

(Let wel, corrigerende tik. Nie­t ­mishandellen)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder

dan ben je er gewoon nog niet aan toe denk.. :flower:

ken er wel wat bij voorstellen hoor, want als ik zo ook steeds meer vrienden van me zie die ook allemaal kinderen krijgen denk ik soms ook: waar ben je aan begonnen?? :/

je hebt geen tyd nergens meer voor.. :/

maar daarom zeg ik ook: je moet er aan toe wezen.. :jaja:

maar voor mij ook nog lang niet.. :no:

misschien ook wel nooit.. :flower:

Waarschuw beheerder
ik had laatst dikke ruzie met mijn zus
haar kind van 3 jaar gaf mij een schop!
town zei ik niet schoppen wandt dan schop ik terug!
en hij hield op, maar mijn zus werdt me toch eens woedendt omdat ik dat zei!
terwijl ze zelf alleen maar zegt : hessel niet doen, en meer zegt ze niet en hessel luisterd niet!!

ik zou dat kind trouwens heus niet echt schoppen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:06:

heeft ie nog geluk gehad........ik schop direkt terug

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:13:
heeft ie nog geluk gehad........ik schop direkt terug

ja inderdaad, als een klein kind je bijt schijn je toch ook te moeten terug bijten zodat ie weet wat heeft gedaan en hoe dat voeld

Waarschuw beheerder
donateur
terwijl ze zelf alleen maar zegt : hessel niet doen, en meer zegt ze niet en hessel luisterd niet!!

Alex had gezegd ''Hessel, nog een keer en ik draai jouw nekkie om, dan trek ik jouw koppie in zijn geheel binnenstebuiten en hang ik je aan je neusgaten op aan de kapstoq en laat je daar hangen tot je roept ik heb genoeg'' (Y)

Waarschuw beheerder
Meeste kinderen worden gelukkig nog steeds goed opgevoed.
Natuurlijk zijn er ook mensen die echt totaal geen idee hebben hoe ze met kinderen moeten omgaan..Maar de meeste ouders doen gewoon hun best en de meeste kinderen zijn dan ook gewoon "normaal".
De kids from hell die je op tv ziet komen maar weinig voor in de praktijk. En idd dat gedrag is vaak veroorzaakt door de ouders zelf.
Zowel te streng als te soft is niet goed! Het heeft meer te maken met consequent zijn en de dingen die je zegt ook waar kunnen maken en een positieve verwachting hebben naar kinderen toe.

Van een corrigerende tik is niemand nog slechter geworden, maar toch is het echt niet nodig om een kind op te voeden.
Ik denk namelijk dat een corrigerende tik pas gegeven wordt als een ouder niet meer weet wat hij anders moet doen. En op dat moment is het eigenlijk al te laat en heb je het gedrag van je kind al te ver laten komen. Je kan kinderen op een andere manier echt heel goed duidelijk maken dat iets echt niet kan.

De situaties in winkels vind ik ook niet echt een normaal beeld van kinderen. Vaak zijn dat situaties waarin ouders al heel de dag in touw zijn met de kinderen..En die kinderen zijn dan vaak aan hun eind en dan worden ze lastig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:20:
Alex had gezegd ''Hessel, nog een keer en ik draai jouw nekkie om, dan trek ik jouw koppie in zijn geheel binnenstebuiten en hang ik je aan je neusgaten op aan de kapstoq en laat je daar hangen tot je roept ik heb genoeg''

goh dan hebben we allebei ruzie met mijn zus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:20:
Alex had gezegd ''Hessel, nog een keer en ik draai jouw nekkie om, dan trek ik jouw koppie in zijn geheel binnenstebuiten en hang ik je aan je neusgaten op aan de kapstoq en laat je daar hangen tot je roept ik heb genoeg''

[img width=114 height=32]http://animatiegifjes.stophier.nl/smilies/tekst/stophierclever02.gif[/img] ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:23:
goh dan hebben we allebei ruzie met mijn zus

Chill B)
Samen onderduiken ? :p

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 19 februari 2006 om 15:24:
Ga die smiley ff niet quoten hoor ;)

Moet toch eens optreden voor zulke kleine etters he (Y)
Lopen hier ook wel eens te gooien en te schreeuwen.

Zeg ik meestal zoiets (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:21:
Meeste kinderen worden gelukkig nog steeds goed opgevoed.

:no: Groot deel hier op 't dorp echt niet.
9 jarige die bier drinken met pappa
10 jarigen die roken van mamma's shag
8 jarigen die in de kroeg komen met pappa en mamma die zichzelf verkoop voor schelpen waarvan ze kettingen maakt voor de kids (Y)
4 jaar en voor de verjaardag een GSM krijgen, want stel je voor je word gepest op de kleuterschool dan bel je je vriendjes aan de andere kant van het plein (Y)
12 jaar voor het eerst in aanraking met guns, knive's and bats :/
Geez, waar moet dat toch heen :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:28:
Groot deel hier op 't dorp echt niet.
9 jarige die bier drinken met pappa

Ok, dat ligt dan wel aan het milieu waar die kinderen in geboren worden natuurlijk..En of dat nou het gemiddelde nederlandse gezin is vraag ik me af..Waar ik woon en waaar ik werk is dat in ieder geval absoluut niet het geval!
Maar goed, er zit natuurlijk ook wel duidelijk een verschil of je in de millingsbuurt woont in Rotterdam of ergens in een doodnormaal dorp ergens in Nederland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind kinderen ook helemaal niks.. ja als ze stil zijn :P

Ze kwijlen, stinken, schreeuwen, huilen en ze kosten je bakken met geld.. niks aan dus :P

Maar da's mijn mening.. Een dag zonder kinderen in mn buurt zou me wel lekker lijken ja.. vooral als je aan t winkelen bent en er overal van die moeders zijn met van die krijsende jong waar je para van word :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloes :cheer: op zondag 19 februari 2006 om 14:44:
volgens mij heb jij een jeugd trauma!!!

viel wel mee beetje ondeugend en kletste veel.

en als je echt wat aan het milieu wil doen nix vervuild meer dan een kind.
eerst luiers en zo en later een scooter en een auto enz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 19 februari 2006 om 14:59:
dan ben je er gewoon nog niet aan toe denk..

komt echt niet hoor ga binnenkort voor een afspraak met de dokter
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdad in winkels etc. zou ik af en toe echt willen dat ze het net als de hond aan een riempje bij de ingang binden :[

Vooral als je haast hebt en je raced met je karretje door de winkel en dan moet je dat kind gewoon voor je karretje verwijderen omdat het niet opzij wilt gaan :frusty:

Maar meestal zeg ik tegen de ouders; hou je jong bij je, wil je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 15:43:
komt echt niet hoor ga binnenkort voor een afspraak met de dokter

is dat niet een beetje erg drastisch?? :|

straks wil je het later toch wel en heb je spijt.. :/

dan ken je het niet meer terugdraaien hoor..

Waarschuw beheerder
ik had laatst dikke ruzie met mijn zus
haar kind van 3 jaar gaf mij een schop!
en hij hield op, maar mijn zus werdt me toch eens woedendt omdat ik dat zei!

ik zou dat kind trouwens heus niet echt schoppen!

Dat vind ik juist opvoeden! Als een kind slaat, 1x waarschuwen met: ik sla terug...luisteren ze niet, kunnen ze een tik krijgen..en dan: ja, dat is niet leuk he? nee, moet je dat maar niet doen...gnagna..werkt gewoon het beste!
Ik heb geen hekel aan kinderen, maar de meeste zijn gewoon onopgevoede etters!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
Inderdad in winkels etc. zou ik af en toe echt willen dat ze het net als de hond aan een riempje bij de ingang binden

Bij honden is dat dan weer zielig, die moeten ze gewoon thuislaten ;-) net als de kinderen trouwens :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
straks wil je het later toch wel en heb je spijt..

adopteren is een goed ding er zijn al zoveel van ons soort
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:47:
Dat vind ik juist opvoeden! Als een kind slaat, 1x waarschuwen met: ik sla terug...luisteren ze niet, kunnen ze een tik krijgen..en dan: ja, dat is niet leuk he? nee, moet je dat maar niet doen...gnagna..werkt gewoon het beste!

Een vriendin van mij had ook zo'n etterbak, meissie van 9 ajar die dacht alles te kunnen maken.
Ze kreeg der zin niet en toen pakte ze mn haar beet, dus ik pakte dat kind ook bij der haar en k zei; als je niet loslaat trek ik je haar uit je kop, begint dat kind aan mn haar te trekken :|
Dus ik draai het haar om mn handen en ben er niet zolang aan blijven trekken totdat het losliet.

(Dr moeder vond het prima want het was gewoon een kreng dat kind)

Opzouten (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 15:50:

wat jy wilt natuurlijk, is jouw leven.. :jaja:

zal het zeer doen?? :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 19 februari 2006 om 15:37:
:@

:(

Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 15:43:
ga binnenkort voor een afspraak met de dokter

:frusty:
Kindertjes maken met dokter ?
Doktertje spelen ?

:yes: Werkt altijd goed.
Niet alleen bij je kinderen (Y)

Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 15:57:
us ik draai het haar om mn handen en ben er niet zolang aan blijven trekken totdat het losliet.

Had d'r aan d'r haren opgetilt en gezegd ''Als jij nu niet loslaat, dan slinger ik je door het huis, laat ik je alle hoeken zien van deze kamer en daarna plak ik je achter het benahg(Y)''
Echt wel dat ze respect toont B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 15:50:

Mensen zin te egoistisch om te adopteren, ze blijven liever zelf doorfokken (N)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 16:01:
Echt wel dat ze respect toont

Ervaring? 8)
Waarschuw beheerder
ik vind kinderen het ook niet waard om mijn vrijheid die ik nu heb in te perken. ik wil gewoon doen wat ik wil.

en stel dat je een kind krijgt die het alleen leuk doet in de jostie band of als freak bij de EO TV. daar zit ik niet op te wachten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 16:04:
en stel dat je een kind krijgt die het alleen leuk doet in de jostie band of als freak bij de EO TV. daar zit ik niet op te wachten.

Hahaha oooh erg...

Ik wil wel ooit graag kinderen, maar wil op het moment die verantwoordelijkheid helemaal niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 16:06:
Ik wil wel ooit graag kinderen, maar wil op het moment die verantwoordelijkheid helemaal niet...

daar zijn er gelukkig meerderen van.. :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Je lijkt wel een wijf die loopt op te scheppen dat ze geen kinderen willen! :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 februari 2006 om 16:10:
Je lijkt wel een wijf die loopt op te scheppen dat ze geen kinderen willen!

nee ik loop niet op te scheppen hoor maar ik kies niet voor een ander zijn kinderen.
als ik tegen iemand netjes vraag of het kind ergens af kan blijven of stil zitten of zijn of wat dan ook kijken de ouders je aan van ach laat toch of zijn ze boos of wat dan ook maar ik kies toch niet voor die kinderen laten ze mij respecteren en lekker ergens heen gaan waar ze lekker de boel slopen zonder mij tot last te zijn.
ik wil ook een ander zijn hond niet in mijn tuin of wat dan ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Kinderen zijn kut, totdat je ze zelf hebt (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 16:43:
nee ik loop niet op te scheppen hoor maar ik kies niet voor een ander zijn kinderen.
als ik tegen iemand netjes vraag of het kind ergens af kan blijven of stil zitten of zijn of wat dan ook kijken de ouders je aan van ach laat toch of zijn ze boos of wat dan ook maar ik kies toch niet voor die kinderen laten ze mij respecteren en lekker ergens heen gaan waar ze lekker de boel slopen zonder mij tot last te zijn.
ik wil ook een ander zijn hond niet in mijn tuin of wat dan ook.

Oh ja, ook zo leuk als ze bij je op visite komen met kinderen, en maar op de bank springen, op tafel hameren aan de ramen plakken...damn! En die ouders zeggen er maar niks van...doe dat lekker thuis joh, duivelsgebroed!

Waarschuw beheerder
ben ik gek

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 16:53:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voelt best lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 14:37:
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar 80% van de kinderen wordt te soft opgevoed en luisteren niet, of krijgen hun zin door te bleren, en dat weten ze maar al te goed dus doen ze nix anders. Het gedrag van kinderen waar ik me aan erger wordt veroorzaakt door de opvoeding, net als kinderen die contstant aandacht zoeken, of je de hele tijd aan staan te kijken daar heb ik echt een schurft hekel aan!

Dankje wel (Y) mijn kind heeft hele erge stoornissen en door zo,n mensen als jij word je dan al vaak veroordeeld tot deze gedachtes
Super tof (Y)
Zou zeggen maak is een praatje met zo,n ouder waarvan dat kind lastig is !
Wie weet kan die moeder daar helemaal niks aan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Huur the nanny in :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:20:
mijn kind heeft hele erge stoornissen

dankje voor weer een goede reden om geen kinderen te nemen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk met stelligheid te kunnen zeggen dat het negen van de tien keer niet aan de kinderen ligt maar aan de ouders. (neem het voorbeeld van Hessel en zijn mama) Je hebt voor een heel groot deel zelf in de hand hoe je kinderen zich gedragen. Als je toegeeft krijg je krengen.. Logisch.. Zelf doe je ook meer als er geen controle is. Denk aan bijvoorbeeld hoe het ging als de leraar uit de klas was, of als er geen politie op straat is..

Mijn zoon als voorbeeld, tegenover het dochtertje van een vriendin van mij. Bas weet dat als hij gaat janken hij zijn zin niet krijgt, en houd er snel genoeg mee op als ik hem negeer. Het dochtertje van een vriendin van mij krijgt wel haar zin als ze jankt. Kind wil iets hebben, mama pakt het af, kind gaat bléren, mama geeft t.. Zo creëer je verwende kutkinderen.. (ik ben ook niet áltijd pedagogisch verantwoord maar vaak wel, ookal is hij net 1. Liefdevol grenzen stellen, in plaats van grenzeloos liefhebben)

Kijk naar programma's als EHBO.. De ouders worden aangepakt in hun opvoeding, NIET de kinderen.. En zodra de ouders consequent en duidelijk zijn worden de kindjes superlief, hoe irritant en onmogelijk ze ook waren...
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 16:43:

Ik vind dat eerlijk gezegt ook niet meer als normaal. Als je ergens op visite bent ga je ook niet met je voeten op de bank zitten. Als mijn Bas ergens is dan heeft hij zich aan de regels te houden voor zover dat mogelijk is als je 1 bent. Daar ben je als ouder verantwoordelijk voor, het is namelijk jouw kind..
Ik heb geen hekel aan kinderen, maar de meeste zijn gewoon onopgevoede etters!

Dit vind ik geen goede manier. Zo leer je dat kind niet dat slaan niet normaal is, omdat je het zelf ook doet. Als Bas mij pijn doet dan zeg ik: Nee Bas, dat moet je niet doen, je doet mama zeer. Of dat vind ik niet zo leuk enz enz.. Ik zal nooit terug slaan. Blijft het kind wel doorslaan of schoppen dan krijgt hij straf, maar ik zou nooit terug slaan of bijten of whatever. Daar geef je een heel verkeerd signaal mee af. (is mijn mening)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 16:50:
Oh ja, ook zo leuk als ze bij je op visite komen met kinderen, en maar op de bank springen, op tafel hameren aan de ramen plakken...damn! En die ouders zeggen er maar niks van...doe dat lekker thuis joh, duivelsgebroed!

Dus omdat de ouders geen grenzen stellen zijn de kinderen duivelsgebroed? Dat slaat toch nergens op.. Je moet die ouders daar op aanspreken.. Jij blijft toch ook net zolang te hard rijden tot je een boete krijgt (ik noem maar wat) Nogmaals, kinderen zijn het product van hun ouders.. Ze worden zo gemaakt, niet zo geboren (uitzonderlijke gevallen daargelaten natuurlijk maar 90% van de gevallen geld dit)
Waarschuw beheerder
Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen. Maar weet ook niet of ik later een kind wil ofzo:/..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 15:57:
Een vriendin van mij had ook zo'n etterbak, meissie van 9 ajar die dacht alles te kunnen maken.
Ze kreeg der zin niet en toen pakte ze mn haar beet, dus ik pakte dat kind ook bij der haar en k zei; als je niet loslaat trek ik je haar uit je kop, begint dat kind aan mn haar te trekken :|
Dus ik draai het haar om mn handen en ben er niet zolang aan blijven trekken totdat het losliet.

Jezus.. lekkere moeder dan... Sorry hoor maar als iemand wanneer of waarom dan ook zoiets bij mijn kind zou doen.. Ik bijt je strot eraf, serieus...

Kijk, ik doe ook wel eens dingen fout, echt.. Ik ben geen perfecte moeder. Maar als mijn kind aan je haar had getrokken had ik m van je af gehaald, duidelijk gezegt dat je NIET aan iemands haar moet trekken, want dat doet zeer. Doet het kind het dan toch nog eens, krijgt het straf. Op de gang, op de trap whatever... Maar never ever ooit zal iemand zoiets bij mijn kind doen. En ik vind het ook héél kwalijk hoe jouw vriendin reageerde...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, als iemand zn eigen kind niet in toom kan houden en toe zit te kijken neem ik het ercht in eigen handen, ik laat me natuurlijk niet klein krijgen door een kind (N)
Dan ken dat kind 9 zijn of 19 maar daar heb ik dan schijt aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee logisch, dat snap ik wel. Maar de manier waarop vind ik echt :/ En die moeder al helemaal..!! pfff.. wat vreselijk zeg..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 18:19:
Ik ben geen perfecte moeder.

Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 18:19:
op de trap whatever...

Laat de trap achterwege, levensgevaarlijk en je bent dan goed op weg de perfecte moeder te worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:51:
Laat de trap achterwege, levensgevaarlijk

Niet waar, bij Nanny Jo werkt het WEL :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 14:22:
Maar je moet geen hekel aan de kinderen hebben maar aan die ouders die ze niet fatsoenlijk opvoeden

Vaak weer zo'n opmerking van mensen die zelf geen kinderen hebben. Iedereen weet precies hoe men zijn kind moet opvoeden en roepen heel erg hard van als dat mijn kind was en dat zal bij mij niet gebeuren.....

Totdat ze zelf een kindje krijgen zonder handleiding....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 18:26:
Tja, als iemand zn eigen kind niet in toom kan houden en toe zit te kijken neem ik het ercht in eigen handen, ik laat me natuurlijk niet klein krijgen door een kind

jij bent echt gestoord ik zal als ik jou was maar niet aan kinderen beginnen.
Waarschuw beheerder
heb en HEKEL aan andere mensen hun jankende en zeikende kinderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 18:11:
Dus omdat de ouders geen grenzen stellen zijn de kinderen duivelsgebroed? Dat slaat toch nergens op.. Je moet die ouders daar op aanspreken.. Jij blijft toch ook net zolang te hard rijden tot je een boete krijgt (ik noem maar wat) Nogmaals, kinderen zijn het product van hun ouders.. Ze worden zo gemaakt, niet zo geboren (uitzonderlijke gevallen daargelaten natuurlijk maar 90% van de gevallen geld dit)

Niet zo letterlijk nemen dat duivelsgebroed...en tjah, ik vind het wel een goede manier, zo maak je het kind heel duidelijk dat het pijn doet, en wat het kind zelf niet leuk vind moettie ook niet bij een ander doen..perfecte manier juist! En als ik zeg; een tik terug geven, bedoel ik niet keihard stompen natuurlijk, duh...
En ja; als de ouders zelf niks er aan doen, maar ze zitten wel bij mij binnen, zal ik toch zelf actie moeten ondernemen..op mijn manier..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 18:26:
Tja, als iemand zn eigen kind niet in toom kan houden en toe zit te kijken neem ik het ercht in eigen handen, ik laat me natuurlijk niet klein krijgen door een kind

heb regelmatig kinderen over de vloer .. als ze bijdehand lopen doen ... meteen afkappen idd ... heb er schijt aan .. mijn huis mijn regels .. hou je daar niet aan ... probleem ...

moet eerlijk zeggen ...werkt als een trein :) ... ze weten precies wat ze wel en niet kunnen flikken hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 19 februari 2006 om 19:14:
heb regelmatig kinderen over de vloer

dat kan ik me bijna niet voorstellen zo negatief als jij bent. Ik zou in iig niet bij een kinderhater op visite gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:58:
Vaak weer zo'n opmerking van mensen die zelf geen kinderen hebben. Iedereen weet precies hoe men zijn kind moet opvoeden en roepen heel erg hard van als dat mijn kind was en dat zal bij mij niet gebeuren.....

Totdat ze zelf een kindje krijgen zonder handleiding....

Ik heb al een volwassen dochter en weet echt wel waar ik over praat.
Maar helaas hebben al de tweeverdieners van tegenwoordig het te druk met hun eigen carriere laat staan dat ze tijd voor hun kind(eren) hebben :(
Rust regelmaat en reinheid zijn ver te zoeken in heel veel gezinnen, en de kinderen zijn daar de dupe van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:17:
dat kan ik me bijna niet voorstellen zo negatief als jij bent. Ik zou in iig niet bij een kinderhater op visite gaan

jankerts en zeikerts komen hier ook zeker niet over de vloer ... de andere zijn vaak niet weg te slaan :nocheer:

ik ben zo evil :devil: dat ze elke keer terug komen :devil:

Waarschuw beheerder
Maar helaas hebben al de tweeverdieners van tegenwoordig het te druk met hun eigen carriere laat staan dat ze tijd voor hun kind(eren) hebben

Ach er zijn ook mensen die wat van hun leven proberen te maken. Ouders die een uitkering trekken en niet eens te schoolboeken kunnen betalen lijkt me nou ook niet echt een goed voorbeeld.

maar goed ieder het zijne.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:19:
Ach er zijn ook mensen die wat van hun leven proberen te maken

Klopt, maar dat kan ook op een andere manier, ik zie het in mijn omgeving ook kinderen worden of in een Kinderdagverblijf gedump of er komt een au-pair in huis, omdat moederlief zonodig wilt blijven werken want ze moesten eens 2 keer i.p.v. 4 keer per jaar op vakantie gaan en niet idere 2 jaar een nieuwe auto kunnen kopen.
Maar wel de zorg aan een ander afdragen en als ze dan eindelijk thuis zijn de kinderen voor de tv pleuren omdat ze zo moe is.
En dan vinden ze het gek dat hun kinderen gaan ontsporen en zich afkeren tegen hun ouders.
Ouders die een uitkering trekken en niet eens te schoolboeken kunnen betalen lijkt me nou ook niet echt een goed voorbeeld.

Zeer zeker niet, maar dat heb je niet altijd voor het zeggen in geval van een ziekte bijv.
maar goed ieder het zijne.

Zeker te weten, maar ik vind dat een kind de 1e jaren door de ouders opgevoed moet worden en niet door derden, de 1e jaren is voor de rest van het leven bepalend in gedrag e.d.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:25:
Zeker te weten, maar ik vind dat een kind de 1e jaren door de ouders opgevoed moet worden en niet door derden, de 1e jaren is voor de rest van het leven bepalend in gedrag e.d.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:58:

Ik heb er eentje, zonder handleiding (Soms wel vervelend ja haha) maar je weet toch waar je aan begint, je denkt toch na over de opvoeding.. Mij zal het heus wel eens overkomen dat Bas vervelend is, maar daar ga ik wel op een goede manier mee om. Althans, dat probeer ik.

Ik merk aan mijn zoon accuut als ik of iemand anders wat fout heeft gedaan. Als hij snachts huilt en ik haal m eruit heb ik drie nachten ellende. Als ik hem troost maar in bed laat liggen is het zo over. Als ik hem wat afpak en hij begint te piepen en ik geef het terug, gegarandeerd volgende keer weer ellende. Hij is fokking net 1 maar heeft het prima in de gaten. Actie (of het gebrek eraan) is reactie, makkelijk zat. Dus je moet idd geen hekel hebben aan vervelende kinderen maar aan de ouders die het opvoeden niet doen... Mensen zeggen toch ook altijd dat honden vals gemaakt worden, voor kinderen geld hetzelfde.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:11:
En ja; als de ouders zelf niks er aan doen, maar ze zitten wel bij mij binnen, zal ik toch zelf actie moeten ondernemen..op mijn manier..

Daar heb je gelijk in, alleen het zou mij niet moeten overkomen. Ten eerste hou ik mijn eigen kind in toom, ten tweede, degene die aan mijn kind komt heeft een nog veel groter probleem... Snap dan ook wérkelijk niet hoe die ouders daar gewoon naar kunnen zitten kijken..!!!
dat kan ik me bijna niet voorstellen zo negatief als jij bent. Ik zou in iig niet bij een kinderhater op visite gaan.

me neither!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:25:
Klopt, maar dat kan ook op een andere manier, ik zie het in mijn omgeving ook kinderen worden of in een Kinderdagverblijf gedump of er komt een au-pair in huis, omdat moederlief zonodig wilt blijven werken want ze moesten eens 2 keer i.p.v. 4 keer per jaar op vakantie gaan en niet idere 2 jaar een nieuwe auto kunnen kopen.
Maar wel de zorg aan een ander afdragen en als ze dan eindelijk thuis zijn de kinderen voor de tv pleuren omdat ze zo moe is.
En dan vinden ze het gek dat hun kinderen gaan ontsporen en zich afkeren tegen hun ouders

De kinderen van ouders die een uitkering genieten en in een sloppenwijk wonen ontsporen naar mijn mening meer dan kinderen waarvan de ouders gewoon werken.

Nogmaals ieder zijn ding en ik kan me voorstellen dat als je nooit geleerd hebt en dat je moet schoonmaken om aan je geld te komen dat je dan snel een paar kindjes maakt, zodat het getolereerd word om thuis te zitten....

Dat zijn namelijk dingen die ik om me heen zie gebeuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:09:
jij bent echt gestoord ik zal als ik jou was maar niet aan kinderen beginnen.

Dus als er een kind naar je toe komt en trekt aan je haar en mamma zit toe te kijken en steekt effe nog een peuk op zeg je; toe maar doe maar trekken aan mn haar?

Als kinderen al zo ver zijn dat ze het verschil niet zin tussen wat wel en niet mag mogen ze best hard aangepakt worden daar gaan ze echt niet dood van.

En moet je effe luisteren Truus;

Ik heb vanaf mijn 14 tot aan nu op koters gepast van 2,3,5 en 12 jaar soms hele weekenden.
NOOIT problemen gehad.
Dus jij bent wel de laatste die erover moet oordelen over opvoeding van kinderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 19:32:
Ik heb er eentje, zonder handleiding (Soms wel vervelend ja haha) maar je weet toch waar je aan begint, je denkt toch na over de opvoeding.. Mij zal het heus wel eens overkomen dat Bas vervelend is, maar daar ga ik wel op een goede manier mee om. Althans, dat probeer ik.

Ik merk aan mijn zoon accuut als ik of iemand anders wat fout heeft gedaan. Als hij snachts huilt en ik haal m eruit heb ik drie nachten ellende. Als ik hem troost maar in bed laat liggen is het zo over. Als ik hem wat afpak en hij begint te piepen en ik geef het terug, gegarandeerd volgende keer weer ellende. Hij is fokking net 1 maar heeft het prima in de gaten. Actie (of het gebrek eraan) is reactie, makkelijk zat. Dus je moet idd geen hekel hebben aan vervelende kinderen maar aan de ouders die het opvoeden niet doen... Mensen zeggen toch ook altijd dat honden vals gemaakt worden, voor kinderen geld hetzelfde

Wijffie, jouw zoontje is nog maar één. De mijne is vier met een eigen wil je zal zien straks dat ondanks jij consequent bent je echt nog wel in situatie komt dat je denkt van poepoe ik ben er nu klaar mee;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snap dan ook wérkelijk niet hoe die ouders daar gewoon naar kunnen zitten kijken..!!!

heb mij wel eens dood geergerd ... en dan geef je het aan bij de ouders ... en je krijgt als antwoord ... hij/zij maakt het niet stuk hoor O:)

nee zo werkt het niet ... gewoon afblijven

maar kan kinderen vrij snel corrigeren ... vreemde ogen dwingen ... sommige kinderen kan ik alleen al door ze aan te kijken laten huilen als ze fout zitten ... dan maar op die manier ... maar dan is het ze wel duidelijk ;) de grens is gezet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:34:
Dus als er een kind naar je toe komt en trekt aan je haar en mamma zit toe te kijken en steekt effe nog een peuk op zeg je; toe maar doe maar trekken aan mn haar?

Als kinderen al zo ver zijn dat ze het verschil niet zin tussen wat wel en niet mag mogen ze best hard aangepakt worden daar gaan ze echt niet dood van.

En moet je effe luisteren Truus;

Ik heb vanaf mijn 14 tot aan nu op koters gepast van 2,3,5 en 12 jaar soms hele weekenden.
NOOIT problemen gehad.
Dus jij bent wel de laatste die erover moet oordelen over opvoeding van kinderen

Dan spreek je haar moeder erop aan dan ga je toch niet zelf los op zo'n kind. En miepje dat jij op koters hebt gepast wil niet zeggen dat je dan goed opvoedt....

Waarschuw beheerder
Opvoeden is gewoon het moeilijkste wat er is, je doet het nooit goed, zeker niet in de ogen van anderen.
Ieder kind is weer anders en iedereen doet het op z'n eigen manier...als buitenstaander is het altijd makkelijk om te zeggen of iemand het goed doet of niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ten eerste hou ik mijn eigen kind in toom, ten tweede, degene die aan mijn kind komt heeft een nog veel groter probleem... Snap dan ook wérkelijk niet hoe die ouders daar gewoon naar kunnen zitten kijken..!!!

Jij draait het hele plaatje om;
Als je je kind in toom houd HOEFT een ander niet in te grijpen!

Als je dit dus niet doet dan is de kans er dat het kind op zn sodemieter krijgt van een ander, dan moet je als ouder niet zitten mekkeren als je er met je neus bovenop zit toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:43:
Opvoeden is gewoon het moeilijkste wat er is, je doet het nooit goed,

de rekening krijg je uiteindelijk door je eigen kind gepresenteerd ... hoe goed je het ook probeerd te doen ... zolang mensen zich maar realiseren ... doe niet dat wat je ouders vroeger deden wat jij niet leuk vond...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:43:
Opvoeden is gewoon het moeilijkste wat er is, je doet het nooit goed, zeker niet in de ogen van anderen.
Ieder kind is weer anders en iedereen doet het op z'n eigen manier...als buitenstaander is het altijd makkelijk om te zeggen of iemand het goed doet of niet.

idd het is ook gewoon ontzettend moeilijk en het is o zo makkelijk om commentaar te geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dt ik geen antwoord krijg.

Zwijgen is toestemmen, thanks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:43:

Als je dit dus niet doet dan is de kans er dat het kind op zn sodemieter krijgt van een ander, dan moet je als ouder niet zitten mekkeren als je er met je neus bovenop zit toch?

in die zin vind ik je gelijk hebben ... maar wie ben ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 19 februari 2006 om 19:53:
maar wie ben ik

treitertrutje:p

Waarschuw beheerder
donateur

Klopt idd.

Ik heb dat met mijn nichtje, die zegt altijd bij jou hoef ik dat niet te doen want dan zet je me buiten he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:55:
Ik heb dat met mijn nichtje, die zegt altijd bij jou hoef ik dat niet te doen want dan zet je me buiten he?

en zo hoort het :) dan hoef je uiteindelijk niets meer te doen :) ze weten ... daaraan merk je dat kinderen liever regels hebben dan geen regels :)

Waarschuw beheerder
we zijn toch allemaal klein geweest?? of wil iedereen nu gaan beweren dat hij/zij altijd lief en braaf is geweest?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klein kreng wij wel , je weet tog O:)

Waarschuw beheerder
klein kreng wij wel , je weet tog

en dat zijn we nog steeds natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha JA 8)

Waarschuw beheerder
dat kun je van sommige mensen niet zegge
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:50:

Zwijgen is toestemmen, thanks!

Sorry, ik was even mijn bloedje in bed aan t leggen..

Dan nog, gesteld dat mijn zoon wel uit zijn dak gaat dan nog heeft wie dan ook met zijn poten ervanaf te blijven... Als hij straf verdiend, doe IK het... Niemand komt mijn zijn poten aan mijn kind. En, zoals ik al zei: Ik geef je groot gelijk dat je het heft in eigen hand neemt.. Maar de manier WAAROP vind ik heel slecht..
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:38:
Wijffie, jouw zoontje is nog maar één. De mijne is vier met een eigen wil je zal zien straks dat ondanks jij consequent bent je echt nog wel in situatie komt dat je denkt van poepoe ik ben er nu klaar mee;)

Hahaha.. Kindjes van 1 kunnen ook héél vervelend zijn, dat weet jij ook wel! EN extra bijkomstigheid: Hij snapt nog niet helemaal wat wel en niet mag... Maar, ook als mijn kind vier is dénk ik wel nu ben ik het zat, maar dan laat ik hem nog niet gaan. Kom zeg, dan is het einde toch helemaal zoek. Juist als hij ouder is en een eigen willetje heeft moet je je grenzen stellen.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 februari 2006 om 20:26:
ben jij nooit KLEIN geweest en jij liep cker aan de hand van jepa of ma :/

Dat is een waar woord, het zijn kleine kinderen.. Verwacht niet dat ze als volwassenen zich gedragen. Ergens kan je wel begrip opbrengen vind ik... Kleine kinderen zijn kleine kinderen, maar er zijn grenzen!

En ik moet zeggen, ik vind het ronduit stuitend hoe sommigen hier over kinderen denken.. Werkelijk.. Ik hoop echt dat tegen de tijd dat sommige mensen kinderen hebben ze er anders of denken, en ze anders maar niet krijgen.. Bijna zielig vind ik het...
Uitspraak van VageJetje op zondag 19 februari 2006 om 19:38:
maar kan kinderen vrij snel corrigeren ... vreemde ogen dwingen ... sommige kinderen kan ik alleen al door ze aan te kijken laten huilen als ze fout zitten ... dan maar op die manier ... maar dan is het ze wel duidelijk ;) de grens is gezet :)

Dat is toch niet normaal.. Ik vind dat echt stuitend.. Ik snap werkelijk niet hoe je zo kan denken, en er nog trots op zijn ook... Stoer hoor, een klein kind laten huilen door alleen te kijken.. Hoop maar dat je mijn zoontje nooit tegenkomt zonder mij, doodzielig voor t jochie..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 19:40:
Dan spreek je haar moeder erop aan dan ga je toch niet zelf los op zo'n kind. En miepje dat jij op koters hebt gepast wil niet zeggen dat je dan goed opvoedt....

Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:50:

Sorry, had niet gezien dat je al antwoord had gegeven :$

"los gaan" noem ik iemand toetakelen, een kind van 9 (of 10 weet het niet meer) dat aan iemand zn haar gaat hangen weet dat het pijn doet en zoekt de grenzen op "effe kijken hoe ver ik kan gaan want mamma zeg toch niets".

En die grenzen gaan HEEL ver als niemand ze er op wijst.

Daarna was ik vond ze me effe niet lief meer en daarna kwam ze sorry zeggen en heb ik ook sorry gezegt en hebben we afgesproken dat we elkaar geen pijn meer doen.

Daarbij over het oppassen; wat ik bedoelde te zeggen dat ik kinderen heb gehad in leeftijdscategorieen die erg moeilijk kunnen zijn en dat ik nooit problemen heb gehad.

Ze is ook huilend naar mamma gegaan en die zin ook al dat het haar eigen schuld was, dus vingertjes wijzen naar mij vind ik erg krom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 21:09:
Sorry, ik was even mijn bloedje in bed aan t leggen..

Die was voor Popje (zie post hierboven)

Dan nog, gesteld dat mijn zoon wel uit zijn dak gaat dan nog heeft wie dan ook met zijn poten ervanaf te blijven

We hadden het niet over JOU kind gedraag je dan niet alsof iemand je iets ernstigs aandoet.

Het ging om 1 specifieke gebeurtenis en niets anders!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat snap ik Satanica, ik geef alleen mijn mening over wat ik ervan vind.. Ik vind gewoon het geen goede manier om een kind op te voeden of te corrigeren..

En ja, mijn moederhormonen flippen als ik eraan denk dat iemand mijn kind iets aandoet.. :D

De nasleep ervan vind ik overigens wel goed, met dat sorry zeggen enzo..

Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 21:17:
Die was voor Popje (zie post hierboven)

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is toch niet normaal.. Ik vind dat echt stuitend.. Ik snap werkelijk niet hoe je zo kan denken, en er nog trots op zijn ook... Stoer hoor, een klein kind laten huilen door alleen te kijken.. Hoop maar dat je mijn zoontje nooit tegenkomt zonder mij, doodzielig voor t jochie..

moet ik dan ??? mijn remote laten onder kwijlen ??? omdat die ouders niets zeggen ???

ik kan niet alles weg halen als een stereo een tv mijn warme bak koffie ...

zeg het maar ... als jij je kind zelf in de gaten houdt in mijn huis ... dan hoef ik niets te doen :) en niet bang te zijn dat er uit de asbak gegeten wordt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 21:22:
Ik vind gewoon het geen goede manier om een kind op te voeden of te corrigeren..

Ik ken maar weinig mensen die lachend even de moeder wenken die nog een peukkie opsteekt om hulp vragen terwijl ze pijn hebben :)
Uitspraak van Fairytale op zondag 19 februari 2006 om 21:22:
En ja, mijn moederhormonen flippen als ik eraan denk dat iemand mijn kind iets aandoet..

Op zo'n moment laat je dat zelf zover komen en in veel gevallen gebeurt/hoeft dat niet.
Waarschuw beheerder
Ik ben totaal ongevoelig voor emotionele chantage. Het kind leert maar dat hij niet alles kan maken en zeker niks kan afdwingen door te janken. Wtf ben je verplicht als ouder om bepaalde rituelen te gaan uitoefenen omdat het kind anders het huis afbreekt? Je hebt als ouder verdomme de authoriteit. Wees dan ook niet zo zwak. Ik heb er minder geduld mee. Ik laat me niet mishandelen door een kind. Ik waarschuw 1 keer. De 2e keer gebruik ik de riem die ik draag voor waarvoor hij eigenlijk bedoeld is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet alles kunnen maken daar geef ik je groot gelijk in lewis MAAR de opmerking RIEM....
bah bah dat recht heb je niet :no:
ongeacht wat eenkind ook doet.....
doe dan het kind voor mijn part afbekken of een tikje op dr handen

Waarschuw beheerder
Maar, ook als mijn kind vier is dénk ik wel nu ben ik het zat, maar dan laat ik hem nog niet gaan. Kom zeg, dan is het einde toch helemaal zoek. Juist als hij ouder is en een eigen willetje heeft moet je je grenzen stellen.

Ik laat hem ook niet gaan integendeel, maar dat betekend niet dat ik wel eens denk van poepoe...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 21:16:
Sorry, had niet gezien dat je al antwoord had gegeven

"los gaan" noem ik iemand toetakelen, een kind van 9 (of 10 weet het niet meer) dat aan iemand zn haar gaat hangen weet dat het pijn doet en zoekt de grenzen op "effe kijken hoe ver ik kan gaan want mamma zeg toch niets".

Geeft niks meis;)

Nou ja aan de haren trekken vind ik nou niet echt normaal, maar ik vind haar moeder ook niet normaal als ik zoiets zie dan zal hij toch zeker onthouden dat hij zoiets nooit meer mag doen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 19 februari 2006 om 14:22:
men er dan ook Ron-vrije dagen?

als mensen willen dat ik een dag in het jaar thuis moet blijven doe ik dat hoor zeker als ik daar een kind vrije dag voor terug krijg. daar blijf ik zelfs een hele week voor thuis.

en mensen denk toch aan het milieu neem gewoon geen kinderen luiers en later ook de scooter de auto en op hun beurt weer hun kinderen maken de wereld kapot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:20:
Dankje wel mijn kind heeft hele erge stoornissen en door zo,n mensen als jij word je dan al vaak veroordeeld tot deze gedachtes
Super tof
Zou zeggen maak is een praatje met zo,n ouder waarvan dat kind lastig is !
Wie weet kan die moeder daar helemaal niks aan doen.

Er staat 80%, ik heb het over hoe ze opgevoed worden, dat wil niet zeggen dat kinderen die een stoornis hebben daarbij horen! ik vind het heel rot voor je, maar zo bedoel ik het echt niet. maar geef toe ik kan van de buitenkant niet zien of een kind stoornissen heeft of niet, hoe vervelend dat ook is. er zijn er ook genoeg die het doen omdat ze gewoon vervelend zijn.
Waarschuw beheerder
Met andermans kinderen heb ik ook niet veel:nee:
Maar een kinderwens is er zeker weten:jaja:

En iedereen kan nu wel makkelijk praten..kutkinderen opvoeding blablabla...maak het eerst maar eens waar...een kind fatsoenlijk op te voeden.....denk niet dat dat makkelijk is en voor iedereen weggelegd is:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haaaaaaaaaat kinderen O:)

Baby's alles leuk en aardig hoor even voor een uurtje :P maar niets voor mij :nee:

Als ik naar de tv zit te kijken met van die kinderen uit de hel :x dan gaan mn handen jeuken 8) ik zou ook geen goede moeder zijn want ik zou echt snel gaan slaan O:)

Dus geen kinderen voor mij :D kost mij teveel geld en tijd en uit eindelijk heb je er nix aan en heb je je leven weggegooit voor een paar koters 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op zondag 19 februari 2006 om 22:37:
En iedereen kan nu wel makkelijk praten..kutkinderen opvoeding blablabla...maak het eerst maar eens waar...een kind fatsoenlijk op te voeden.....denk niet dat dat makkelijk is en voor iedereen weggelegd is

Moet ik je gelijk in geven en al helemaal als je alleenstaand ouder bent, ik zou het iig niet kunnen :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha een maat van mij heeft ook zo'n hekel aan kinderen.. :d
Ik vind sommige kinderen wel leuk af en toe, maar ook heeeeeel veel niet :[
Waarschuw beheerder
Ik hou van kinderen :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 01:01:
Hahaha een maat van mij heeft ook zo'n hekel aan kinderen..
Ik vind sommige kinderen wel leuk af en toe, maar ook heeeeeel veel niet

Kinderen zijn leuk als ze slapen en stil zijn 8)

Waarschuw beheerder
donateur
En als ze nog heel klein zijn en nog te stom zijn om vervelend te kunnen zijn :[
Waarschuw beheerder
ja kinderen zijn alleen kut als ze kut ouders hebben O:)

zal jij een kut kind krijgen Stoeipoes :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 20 februari 2006 om 01:13:
ja kinderen zijn meestal alleen kut als ze kut ouders hebben O:)

;)
Waarschuw beheerder
ja ok, jij heb idd hele lieve ouders :9

Waarschuw beheerder
donateur
:P

Waarschuw beheerder
of het zijn kut kinderen, omdat de ouders te lief zijn en ze teveel verwennen...

maar een kind vrij dagje eens per jaar zou niet mis zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook altijd zo dom dat ze in het nieuws in geval van een ramp altijd zeggen "Ook waren er kinderen bij" met een nadruk alsof dat dat het allerergste is... Hallo WIJ waren er toch eerder of niet dan?? Die snotapen komen net kijken en hebben gelijk al meer rechten zeker? ... :s
Waarschuw beheerder
ja en vrouwen zijn ineens ook belangrijker in dat soort berichten :/

en al die vrouwen zitten ze te zeiekn over emancipatie :/
maar de positieve dingen moeten blijven zeker :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ook nog zoiets idd... Slaat echt nergens op.. Een mens is en mens, ongeacht kutje/piemeltje/leeftijd :[
Waarschuw beheerder
kutjes zijn wel lekker trouwens O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Welke smaak heb jij t liefst? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zondag 19 februari 2006 om 22:41:
Dus geen kinderen voor mij kost mij teveel geld en tijd en uit eindelijk heb je er nix aan en heb je je leven weggegooit voor een paar koters

Je leven weggooit..???:O:O
Nou... dat is écht zo'n enorme onzin..!!!!! Een kind verrijkt je leven zo enorm.. Ik kan het niet eens uitleggen.. Het gevoel van schopjes in je buik, het gevoel wat je krijgt als zo'n wurrempie op je buik word gelegt en met grote ogen je aankijkt, een jochie met dikke beentjes die waggelen met uitgestoken handjes mamaaaaaaaaa roepend naar je toe komt, de stralende glimlach als je zijn kamer binnenkomt... pfff.. dat laat alle niet leuke dingen vergeten... Moeeder/vaderliefde is zo iets geweldigs.. Je leven weggooien.. Weet je wanneer je je leven weggooit? Als je nutteloze dingen doet, weekenden vergooit met drugsroezen, nutteloze feesten en fakevrienden die je alleen door de drugs hebt, dán gooi je je leven pas weg... Ik hoop van harte dat jij nooit een kind zal krijgen zolang je erover denkt.. Maar je mist ook zóveel.. En duur, valt heel erg mee!! Je maakt t zo duur als je zelf wil..

(en ik weet, nachten opzitten met krampjes, (peuter)puberteit, ruzies enz enz komen ook maar dat hoort erbij, het is niet altijd rozegeur en maneschijn maar je leven weggooien.. neeeeee echt niet!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 08:20:
Een kind verrijkt je leven zo enorm..

onvoorwaardelijke liefde :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Jups... Het is zo iets aparts...
Hij werd geboren, ik keek m aan en dacht: Jij bent er een van mij.. En ik hield zoveel van m.. Nog steeds.. Soms word ik er bijna bang van.. En t mooiste: Het is nooit op.. Al krijg je zes kinderen je houd van allemaal zoveel..!

Ik heb mijn ouders het leven zo zuur gemaakt tijdens de puberteit, maar ze houden nog altijd van me.. Terwijl als 'zomaar' iemand je onderlinge relatie zo onder druk zou zetten, zou je diegene nooit meer willen zien...

Tuurlijk, ik heb ook wel eens momenten waarop ik denk; Bas jochie... Ik plak je achter het behang, en straks denk ik ook wel eens GA WEG!!! maar dan nog.. Hij houd van mij en ik van hem...
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 01:51:
Ik vind het ook altijd zo dom dat ze in het nieuws in geval van een ramp altijd zeggen "Ook waren er kinderen bij" met een nadruk alsof dat dat het allerergste is... Hallo WIJ waren er toch eerder of niet dan?? Die snotapen komen net kijken en hebben gelijk al meer rechten zeker? ...

Ik vind (altijd al gevonden) het erger als een kind iets overkomt dan als een ouder iemand iets overkomt. Kinderen hebben nog een heel leven voor zich, nog kansen zat. Volwassenen hebben al veel meer gehad, of zijn al oud en hebben een heel leven áchter zich... Vrouwen zijn net zo belangrijk als mannen maar de uitdrukking 'kinderen eerst' vind ik niet meer dan logisch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 20 februari 2006 om 01:13:
ja kinderen zijn alleen kut als ze kut ouders hebben

zal jij een kut kind krijgen Stoeipoes

Whehe nee hoor want ik wil geen kinderen :D

Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 08:20:
Je leven weggooit..???
Nou... dat is écht zo'n enorme onzin..!!!!! Een kind verrijkt je leven zo enorm.. Ik kan het niet eens uitleggen.. Het gevoel van schopjes in je buik, het gevoel wat je krijgt als zo'n wurrempie op je buik word gelegt en met grote ogen je aankijkt, een jochie met dikke beentjes die waggelen met uitgestoken handjes mamaaaaaaaaa roepend naar je toe komt, de stralende glimlach als je zijn kamer binnenkomt... pfff.. dat laat alle niet leuke dingen vergeten... Moeeder/vaderliefde is zo iets geweldigs.. Je leven weggooien.. Weet je wanneer je je leven weggooit? Als je nutteloze dingen doet, weekenden vergooit met drugsroezen, nutteloze feesten en fakevrienden die je alleen door de drugs hebt, dán gooi je je leven pas weg... Ik hoop van harte dat jij nooit een kind zal krijgen zolang je erover denkt.. Maar je mist ook zóveel.. En duur, valt heel erg mee!! Je maakt t zo duur als je zelf wil..

(en ik weet, nachten opzitten met krampjes, (peuter)puberteit, ruzies enz enz komen ook maar dat hoort erbij, het is niet altijd rozegeur en maneschijn maar je leven weggooien.. neeeeee echt niet!)

Whehe nou nou niet te serieus er op in gaan he
Kijk ik snap best dat het allemaal leuk en aardig is maar ik wil gewoon geen kinderen (iig de komende 10 jaar niet :D)
Als ik al naar kinderen van iemand anders kijk word ik gek haha, maarja zo denk ik er over he verschilt per persoon.. en je ziet mij ook nergens zeggen dat iedereen het met me eens moet zijn.

En dat van drugsroezen en feesten etc die periode heb je zelf ook gehad.. en ik heb die periode ook gehad, en dat jij nou gesetteld bent en alles ok maar ik voorlopig nog lekker niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 20 februari 2006 om 13:13:
Whehe nee hoor want ik wil geen kinderen :D

Organiseer een groot feest :/ :s
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon niks met kinderen

ook niet met kinderen die wel lief zijn?..en niet brutaal en hard schreeuwen en janken om hun zin door te drijven? want zo zijn ze niet allemaal hoor ;)

[img width=293 height=440]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAAAEVrwAAfV8tnngLNlZazW2piNBR8dpTF5K2k6QEvO!vHuWkHMpnH3wNDn6aGSd5Ii9k87AZ9gQkt1r3m5escRPNZsUXdJJhOtnDirel7gwXSnv6WA/100_4196.jpg?dc=4675559748002140962[/img]

(K) please love me...(K) hihi ;) ik smelt als ik deze foto zie, maarja..tis ook mijn eigen meissie natuurlijk..

Waarschuw beheerder
je bent gek!!:P
een kleine is het mooiste wat je ken overkomen:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 20 februari 2006 om 13:13:
En dat van drugsroezen en feesten etc die periode heb je zelf ook gehad.. en ik heb die periode ook gehad, en dat jij nou gesetteld bent en alles ok maar ik voorlopig nog lekker niet

Die heb ik inderdaad gehad.. Maar dat neemt niet weg dat het nutteloos was.. het voegt niks toe... Ik heb er geen spijt van hoor, daar niet van. Maar om dan te zeggen dat je je leven weggooit voor een paar koters, ECHT niet!!!!
[img width=298 height=378]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDvAuoYmvNKn0*41aDgadTKKqB3AJYhEKKWDL9UhDN2ap2h0kRguaEkplODmgxkW1HQSefaBKp8SgxK9GXUgtqCWwI0EBBYNvLHevx!el!zLSGOF3XqvA/Baszwartwit.jpg[/img]
Kiek dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 20 februari 2006 om 13:28:
ook niet met kinderen die wel lief zijn?..en niet brutaal en hard schreeuwen en janken om hun zin door te drijven? want zo zijn ze niet allemaal hoor

mijn schoonzussie heeft twee wolken van kinderen roodharig een jonge en een meisie met een gedrag dat wens ik elke ouder toe. lief leuk grappig alles volgens het boekje bijna maar na een half uurtje wil ik weer weg ik kan er nix mee heb er nix mee ook als ik mijn best er voor doe.
veel mensen zeggen ook dat ik o zo leuk ben met kinderen maar nee ik wil ze ver uit mijn buurt als het eff kan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 13:49:
Maar om dan te zeggen dat je je leven weggooit voor een paar koters

weggooien idd niet ... maar je vrijheid ben je kwijt :) .. denk dat ze dat meer bedoeld dan je leven vergooien ... jong aan kinderen beginnen is je vrijheid weggooien :) ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

zeikerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 13:55:
jong aan kinderen beginnen is je vrijheid weggooien ...laatste aanpassing 20 februari 2006 13:56

dus niet he!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:17:
Organiseer een groot feest

Nee zonde van me geld :D

Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 13:49:
Die heb ik inderdaad gehad.. Maar dat neemt niet weg dat het nutteloos was.. het voegt niks toe... Ik heb er geen spijt van hoor, daar niet van. Maar om dan te zeggen dat je je leven weggooit voor een paar koters, ECHT niet!!!!

Hoort er bij toch ;)
En je begrijpt me niet helemaal

Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 13:55:
weggooien idd niet ... maar je vrijheid ben je kwijt .. denk dat ze dat meer bedoeld dan je leven vergooien ... jong aan kinderen beginnen is je vrijheid weggooien

Precies ;)

Als je er over na denkt dat je dan eigelijk gewoon voor je kinderen leeft? :| (groot gedeelte dan.. nou nee dank je feestelijk :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:57:
dus niet he!

echt wel :) ... je kan niet meer dat doen wat je zou willen doen .. omdat je handen gebonden zijn aan een kleintje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 20 februari 2006 om 13:58:
Als je er over na denkt dat je dan eigelijk gewoon voor je kinderen leeft? (groot gedeelte dan.. nou nee dank je feestelijk

geef je groot gelijk :) ... je bent idd 24/7 moeder ... totdat ze ouder worden ... dan krijg je steeds meer vrijheid terug :) ...

en kan je weer doen wat je zelf wil :) .. tot die tijd ben je redelijk een slaaf van je eigen kindje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 14:00:
echt wel ... je kan niet meer dat doen wat je zou willen doen .. omdat je handen gebonden zijn aan een kleintje

en jij spreekt uit ervaring?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:02:
en jij spreekt uit ervaring?

yep :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind (altijd al gevonden) het erger als een kind iets overkomt dan als een ouder iemand iets overkomt. Kinderen hebben nog een heel leven voor zich, nog kansen zat. Volwassenen hebben al veel meer gehad, of zijn al oud en hebben een heel leven áchter zich... Vrouwen zijn net zo belangrijk als mannen maar de uitdrukking 'kinderen eerst' vind ik niet meer dan logisch

Hehehe, al was het er misschien niet echt uit te halen...t was meer als grapje bedoeld dat... ;)
Je hebt wel gelijk... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 14:02:
geef je groot gelijk ... je bent idd 24/7 moeder ... totdat ze ouder worden ... dan krijg je steeds meer vrijheid terug ...

en kan je weer doen wat je zelf wil .. tot die tijd ben je redelijk een slaaf van je eigen kindje

Whehe idd nou dat zie ik echt niet zitten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 20 februari 2006 om 14:15:
Whehe idd nou dat zie ik echt niet zitten

kan mij dat goed voorstellen :) ... je moet er maar zin in hebben :) ...

heb het gehad :yes: .. geen poepluiers en flesvoeding meer voor mij ;) ...

heb mijn vrijheid voor 80% terug :cheer: ...

wat heb ik dat GEMIST :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 14:19:
kan mij dat goed voorstellen ... je moet er maar zin in hebben ...

heb het gehad .. geen poepluiers en flesvoeding meer voor mij ...

heb mijn vrijheid voor 80% terug ...

wat heb ik dat GEMIST

Whehe nee heb daar geen zin in :P maarja ik ben 22 heb geen vaste relatie woon nog niet op mezelf etc dus mss komt het ook daar door, en niet alleen omdat je je vrijheid kwijt bent maar ik zou er ook geen geduld voor hebben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dat helemaal niet... Ik voel me geen slaaf van mijn kind, en voel ook niet alsof mijn vrijheid is ingeperkt. Ik vind het namelijk helemaal niet erg om rekening te houden met Bas, en als ik echt zou willen kan ik prima stappen, winkelen of whatever. Bas heeft ook een vader die prima voor hem kan zorgen, opa en oma staan te springen als ze even mogen oppassen.. En een slaaf van mijn kind, zo zie ik mezelf ook helemaal niet. Beetje rare gedachtegang.. En daarbij, je kan je kind ook aanwennen om gewoon mee te gaan. Bas vind veel dingen die ik doe superleuk. Boodschappen doen, winkelen, fietsen, met de trein, op visite bij vrienden.. Hij vind het allemaal even heerlijk...

Ik heb mijn vrijheid niet weggegooit, maar wellicht zie ik het niet zo omdat ik klaar was voor een kind en er superblij mee was, en ben! Ik zit 100 keer liever op de bank met de wetenschap dat mijn jochie in zijn bedje ligt te slapen, dan dat ik ergens op een of ander feest rondloop. Terwijl ik nog geen 2 jaar geleden liever een kaartje kocht voor een feest dan boodschappen deed.. Kan je nagaan hoe iemand kan veranderen... Ik geniet zoveel meer van het leven, van kleine dingen.. van Bas..

En nog iets, je ben altijd 24/7 moeder, ookal zijn je kinderen ouder. Alsof de zorgen ophouden als ze t huis uit zijn? Kleine kinderen, kleine zorgen.. Grote kinderen, grote zorgen..
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 14:19:
heb mijn vrijheid voor 80% terug ...

wat heb ik dat GEMIST

Ik snap dat niet... Hoe kan je nou zo denken, t komt op mij bijna over alsof je al die jaren ervoor last hebt gehad van je kind... Komt héél negatief over.. nou jochie, eindelijk ben je groot, kan mama eindelijk doen waar ze zelf zin in heeft... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 14:30:
Ik snap dat niet... Hoe kan je nou zo denken, t komt op mij bijna over alsof je al die jaren ervoor last hebt gehad van je kind... Komt héél negatief over.. nou jochie, eindelijk ben je groot, kan mama eindelijk doen waar ze zelf zin in heeft...

Ze heeft toch gelijk 6x per nacht je nest uit voor en flesje en een schone broek...
Heb eens en weekend op een baby van 3 weken ( :lief: ) gepast en ik het duurde niet lang meer voordat de lol eraf was eigenlijk :p
Logish dat je dan toch blij bent dat ze ouder zijn en dat je eens een nachtje door kan slapen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook weken, maanden er diverse keren per nacht uitgegaan ja, voor een borst, een luier.. En ik baalde er ook wel eens van maar als ik hem dan aan de borst had in het donker, met van die smakkende geluidjes vond ik het niet erg meer. En als Bas nu nog eens wakker word dan sta ik op, speentje geven, muziekje in en weer naar bed.. 2 minuten werk... Ik vind t niet erg. Het hoort erbij.. Daarbij dat duurt als t goed is geen vier jaar. Bas is nu net 1 en slaapt over het algemeen gewoon snachts door...

Ik vind gewoon apart dat je zo over je eigen kind denkt.. Wellicht komt t wat anders over dan bedoelt (internet hé) maar toch...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 februari 2006 om 21:37:
ongeacht wat eenkind ook doet.....
doe dan het kind voor mijn part afbekken

Dat is nog erger dan een klap geven :nee:
Klappen doen zeer en als de pijn weg is is de klap weg, maar een kind afbekken, klein maken met woorden is erg gemeen, kwetsend en denigrerend (N)

(Ik zeg overigens niet dat je een kind moet slaan, het is slechts een vergelijking ;) )
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 15:55:
Wellicht komt t wat anders over dan bedoelt (internet hé) maar toch...

Inderdaad, het komt net altij even goed over ;)
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen het leuk vinden om maandenlang snachts hun bed uitkomen!
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik 1 broer en 4 broertjes en word ook vaak genoeg gillend gek van al dat geschreeuw enz....zou er ook echt niet aan moeten denken dat ik dat later ook krijg :S:S

Waarschuw beheerder

kneus :no:

Waarschuw beheerder
ach ik heb het ook niet zo op kinderen, daarom wil ik later ook geen kinderen.

maar egt haten? nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 14:30:
En daarbij, je kan je kind ook aanwennen om gewoon mee te gaan. Bas vind veel dingen die ik doe superleuk.

tuurlijk ... helemaal gelijk ... maar bas is nu nog klein :) ... veel makkelijker om overal mee naar toe te slepen :) ... maar helaas blijven ze niet zo klein :) ... en dan begint het pas :) .. zodra ze een jaartje of 3 zijn :) ...

kan best zijn dat ik negatief overkom ... maar moet eerlijk zeggen dat de meeste het hier doen overkomen alsof een kindje hebben alleen rozen geur en manenschijn is ... en dat is het dus absuluut niet :)

ligt aan je eigen instelling en opvoeding van je kind hoeveel zorgen je hebt als ze groter worden ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:31:
ik ook

en dus ???

Waarschuw beheerder
:o kan me echt nie voorstellen dat mensen een hekel aan kinderen hebben! Tuurlijk zijn er altijd kids die strontvervelend zijn maar over het algemeen ben ik DOL op kinderen! wil niet voor nix juffie worden :jaja:

Zou er niet aan moeten denken dak ze niet kan krijgen ofzo..dan hoeft het voor mij echt niet meer..beetje dood gaan zonder nageslacht..saai!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 16:42:
kan best zijn dat ik negatief overkom ... maar moet eerlijk zeggen dat de meeste het hier doen overkomen alsof een kindje hebben alleen rozen geur en manenschijn is ... en dat is het dus absuluut niet :)

Haha nee dat weet ik ook wel.. Nogmaals, ik kan Bas ook wel eens achter het behang plakken en word ook wel eens zuchtend wakker als ik weer mijn bed uit moet. Maar op de manier waarop jij het beschrijft, zo zie en voel ik het niet..
Uitspraak van Satanica op maandag 20 februari 2006 om 16:16:
Inderdaad, het komt net altij even goed over ;)
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen het leuk vinden om maandenlang snachts hun bed uitkomen!

Nee, ik vind t niet leuk nee.. Ik word ook niet wakker met een gevoel van JEUJ!!!! Maar ik vind het niet érg.. Het maakt me niks uit, het hoort erbij en gaat vanzelf over..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 20:02:
Maar op de manier waarop jij het beschrijft, zo zie en voel ik het niet..

heeft mij een tijd gekost om zo te kunnen denken ... dat koesteren wat jij nu nog als een tijger doet :respect: moet ik afbouwen ... moet hem gaan loslaten :yes: ... hij wordt groter en zelfstandiger ... wil zelf dingen ondernemen

daardoor krijg ik mijn eigen tijd terug ... wist in het begin niet eens wat ik moest gaan doen :vaag: ... als ik de deur uit ging.. elke keer het idee hebben IK VERGEET WAT :S:S:S ...

maar nu ik er steeds meer aan gewend raak des te meer ik mij realiseer hoe beperkt ik in mijn vrijheid was ondanks ik het met alle liefde van de wereld heb gedaan :)

maar heb zie nu pas weer kleine kinderen om mij heen maar voel mij daarbij een politie agent als ze op bezoek komen...
die kleine trekt alles open en ma bljft zitten :/ als ik zeg ja maar uhhh ... je kind ??? och gebeurd nix joh ... en staat die kleine ondertussen mijn kast deurtje steeds harder open en dicht te meppen :vaag:

mag jij mij vertellen :) niet kut bedoeld wat doe je ??? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:24:
kneus

waarom dat is wel een makkelijk antwoord. het lijkt bijna verboden dat je kinderen gewoon kut vind. maar als je niet van paarden houd ga je niet naar een manage hou je niet van wat dan ook dan blijf je er gewoon uit de buurt maar kinderen kan je niet ontlopen die worden opgedrongen en zijn overal. kan het niet een keer zonder is dat nou zo moeilijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op maandag 20 februari 2006 om 20:22:
waarom dat is wel een makkelijk antwoord. het lijkt bijna verboden dat je kinderen gewoon kut vind. maar als je niet van paarden houd ga je niet naar een manage hou je niet van wat dan ook dan blijf je er gewoon uit de buurt maar kinderen kan je niet ontlopen die worden opgedrongen en zijn overal. kan het niet een keer zonder is dat nou zo moeilijk.

voor jou wel een tip trouwens :) ... je kan naar kind vrije campings gaan :) .. heb daar wel eens van gehoord :yes: ... ff zoeken op inet :D

Waarschuw beheerder
donateur
heb geen hekel aan kinderen, soms wel aan de manier waarop ouders met ze omgaan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klein maken met woorden is erg gemeen, kwetsend en denigrerend

dat bedoel ik niet
gewoon grote mond opzetten en boos kijken kan ook

en wat the fuck maak het uit alsje 6 keer per n8 eryuitmoet?

tegen de tijd blijf ik hetliefst op om me hummetlje te zien slapen hahaha ken nie wachten iig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 20:20:
maar heb zie nu pas weer kleine kinderen om mij heen maar voel mij daarbij een politie agent als ze op bezoek komen...
die kleine trekt alles open en ma bljft zitten :/ als ik zeg ja maar uhhh ... je kind ??? och gebeurd nix joh ... en staat die kleine ondertussen mijn kast deurtje steeds harder open en dicht te meppen :vaag:

Bas doet dat nu ook. Hij is geobsedeerd door deuren hahaha..
Stel, ik ben jij jou op bezoek, en jij geeft aan dat je het niet prettig vind dat hij met je kastdeuren ramt, dan zorg ik dat Bas ermee ophoud. Haal ik hem weg, en leid hem ergens heen waar hij wel gewoon kan spelen. IK kan het wel niet erg vinden, maar we zijn in JOUW huis, dus dan hebben we ons aan jouw regels te houden. Dat zijn toch normaal geldende normen en waarden lijkt me..?

Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 20:20:
maar nu ik er steeds meer aan gewend raak des te meer ik mij realiseer hoe beperkt ik in mijn vrijheid was ondanks ik het met alle liefde van de wereld heb gedaan :)

KIJK.. dat miste ik eventjes..!!!! Dat je het alsnog met alle liefde hebt gedaan.. Zo kwam het sec namelijk helemaal niet over :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 21:01:
Haal ik hem weg,

dat is alles wat ik zou verwachten ... helaas is het niet meer zo van zelf sprekend bij veel mensen :no:
Uitspraak van Fairytale op maandag 20 februari 2006 om 21:01:
normen en waarden

en die is veelal verdwenen bij mensen ... en dat zie je terug in de kinderen hoe zielig ook ... en ook al zijn het kinderen ... sommige wil ik hier niet eens meer over de vloer hebben :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me nou net zo'n moraalridder :$ terwijl dat best wel heel erg meevalt, hahaha... Ik snap dat soort dingen die je beschrijft echt niet.. Je gaat toch ook niet bij visite met je voeten op de bank of je drukt je peuk uit in de vloerbedekking, ik noem maar wat....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 21 februari 2006 om 08:14:
toch ook niet bij visite met je voeten op de bank of je drukt je peuk uit in de vloerbedekking, ik noem maar wat....

klopt :) ... vandaar ik ook iets moet doen om die kinderen te stoppen van het slopen van mijn spullen :) ...

als de ouders niet ingrijpen :/ ... dan zal ik het zelf moeten doen :) ...

aangezien ik geen kinderen sla .. doe ik mijn eigen kind ook niet .. zal ik ze of hard moeten toespreken ... helpt dat niet ... heb ik geen andere keus dan boos kijken zodat ze dan weten NU gaat het gevaarlijk worden ...

sommige kinderen zijn eigenwijs ... en gaan door ... kijken waar is Joyce haar grens :) ... die kinderen zijn letterlijk de lul :) ... ja ik laat ze janken ... afgelopen ... er wordt niets gesloopt in mijn huis wat mijn kind ook niet mocht slopen :) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op maandag 20 februari 2006 om 20:22:
waarom dat is wel een makkelijk antwoord.

Het gaat mij meer om de manier hoe je erover praat. Je hebt echt geen idee. Denk je dat ouders het leuk vinden als hun kind zich gedraagt als een kleine terrorist? Tuurlijk, er zit een heel stuk goede opvoeding achter wat het zou kunnen voorkomen maar helaas is dit niet altijd in de praktijk zo. Ik begrijp best dat je je kan irriteren aan schreeuwende en jengelende kinderen, ondanks dat ik er zelf ook 1 heb heb ik dat ook weleens. Maar hoe je het ook wendt of keert.. er zullen ALTIJD kinderen in de buurt zijn. Dus wen er maar aan. Anders heb je toch een kutleven als je je daar elke dag aan gaat irriteren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 20 februari 2006 om 16:42:
tuurlijk ... helemaal gelijk ... maar bas is nu nog klein ... veel makkelijker om overal mee naar toe te slepen ... maar helaas blijven ze niet zo klein ... en dan begint het pas .. zodra ze een jaartje of 3 zijn ...

kan best zijn dat ik negatief overkom ... maar moet eerlijk zeggen dat de meeste het hier doen overkomen alsof een kindje hebben alleen rozen geur en manenschijn is ... en dat is het dus absuluut niet

ligt aan je eigen instelling en opvoeding van je kind hoeveel zorgen je hebt als ze groter worden ...

Hier moet ik je dan wel weer gelijk in geven;)

Waarschuw beheerder
De een houd van kinderen de ander niet, of heeft er zelfs een hekel aan... Iedereen is klein geweest.

Waarschuw beheerder

jij bent gekker dan gek :s

bekrompen geest!

Waarschuw beheerder

gek :yes: en ik vind je ook nog eens hastikke stom :nocheer:

wie houd er nou niet van kindjes? :@

Waarschuw beheerder
ik houd ook niet van kinderen en denk ook niet dat ik ze wil.

Waarschuw beheerder
tsssssssssssh :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou absoluut niet van kinderen en ik wil ze dus ook niet, gelukkig denkt mijn vriend er net zo over. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:36:
gek :jaja: en ik vind je ook nog eens hastikke stom :nocheer:

wie houd er nou niet van kindjes? :(

Ieder zn eigen mening toch :O, althans dat lijkt me wel.
Dus niemand is GEK als je niet van kinderen houdt,t is gewoon ieder voor zich.

Ik ben zelf DOL op kids, en hoop echt wel dat in de toekomst ik en mn lover ook een gezinnetje gaan stichten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floor' op zaterdag 25 februari 2006 om 16:43:
Dus niemand is GEK als je niet van kinderen houdt

er niet van houden is heeeeeeeeel iets anders dan ze hekelen

ik zeg... Lezen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:36:
gek en ik vind je ook nog eens hastikke stom

wie houd er nou niet van kindjes?

Ik niet :D

Kut blagen :P

Waarschuw beheerder
Vrouwen die geen kinderen willen zijn echt kansloos.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leviathanica op zaterdag 25 februari 2006 om 16:01:
Ik hou absoluut niet van kinderen en ik wil ze dus ook niet

Dat kind schrikt zich rot als hij/ zij jou ziet:x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 21:16:

Nou he ontzettend :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 25 februari 2006 om 22:23:
Nou he ontzettend

Ontzettend kansloos.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 22:42:
Ontzettend kansloos.

Bijna net zo kansloos als jou? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 25 februari 2006 om 23:12:
Bijna net zo kansloos als jou?

Ik ben niet blond, maar wel knap!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 23:17:

Joh toevallig ze ik ben ook knap :o maarja ben wel blond

:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 25 februari 2006 om 23:41:
maarja ben wel blond

Dan kun je gewoon niet knap zijn en dan nog jezelf Stoeipoes noemen ook! Hoe maak je jezelf belachelijk [img width=25 height=20]http://www.airliners.net/discussions/graphics/smilies/banghead.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 00:24:
Dan kun je gewoon niet knap zijn en dan nog jezelf Stoeipoes noemen ook! Hoe maak je jezelf belachelijk

Nou als er iemand zich zelf belachelijk zit te maken dan ben jij het wel beste kerel :aai: en gelukkig heb jij de mooiste nick van heel flock.

Zieltje :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 00:40:
Nou als er iemand zich zelf belachelijk zit te maken dan ben jij het wel beste kerel

Waarom dan? Ik vind jou uitspraken in dit topic nergens op baseren!

en gelukkig heb jij de mooiste nick van heel flock.

Dankje wel!

Zieltje

Schelden doet niet pijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 01:08:
Waarom dan? Ik vind jou uitspraken in dit topic nergens op baseren!

Omdat? :o ik geen kinderen wil? :D Aha duidelijk :Vaag:

Dankje wel!

Graag gedaan :aai:

Schelden doet niet pijn

Noem je dat schelden? :o

Waarschuw beheerder
jah heb ook wel een hekel aan

soms ist best leuk alleen jammer dat ze blijvend zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 21:37:
Dat kind schrikt zich rot als hij/ zij jou ziet

:P Hahaha. Wat een onzin zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 11:03:
Omdat? ik geen kinderen wil?

Elke vrouw die geen kind wil, praten gewoon dom en bijdehand. Lekker nu opscheppen dat je geen kinderen wilt en dat je niet wilt trouwen...... Vervolgens 6 jaar later ben je getrouwd en heb je een kind! Maar het zal wel aan je leeftijd liggen, lekker puberaal.
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou ook niet echt van kinderen, maar zo erg vind ik ze ook weer niet. alleen als ik de hele dag een kind om me heen had werd ik er vast gek van (daarom wil ik geen kinderen)..
maar als ze in een supermarkt, zembad of pretpark zijn vind ik het niet erg.. jij bent ook eens een kind geweest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 13:14:
Elke vrouw die geen kind wil, praten gewoon dom en bijdehand. Lekker nu opscheppen dat je geen kinderen wilt en dat je niet wilt trouwen...... Vervolgens 6 jaar later ben je getrouwd en heb je een kind! Maar het zal wel aan je leeftijd liggen, lekker puberaal.

Whahaha wat een bullshit :D whahahahahahha
Zal wel aan mijn leeftijd liggen? Juist ja aangezien jij ook echt weet hoe oud ik ben :X ontzettend puberaal ja :gaap:

Rot toch op man klein kind :gaap: ik wil nu geen kinderen en over 6 jaar ook niet en trouwen begin ik al helemaal niet aan. Maargoed jij zal het wel beter weten aangezien je me zo goed kent :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 13:41:
Whahaha wat een bullshit whahahahahahha
Zal wel aan mijn leeftijd liggen? Juist ja aangezien jij ook echt weet hoe oud ik ben ontzettend puberaal ja

Rot toch op man klein kind ik wil nu geen kinderen en over 6 jaar ook niet en trouwen begin ik al helemaal niet aan. Maargoed jij zal het wel beter weten aangezien je me zo goed kent

Gelukkig ken ik je niet, je zult maar met zo'n lelijk wijf met een grote neus hebben! :/
Waarschuw beheerder
donateur

wat een onzin zeg.. :/
alsof uiteindelijk iedereen toch wel kinderen neemt :no:

moet er zelf ook echt niet aan denken, en mn vriendin gellukkig ook niet. Die walgt er nog bijna meer van als ik :woepwoep:

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:03:
Gelukkig ken ik je niet, je zult maar met zo'n lelijk wijf met een grote neus hebben! :/

Je gedraagt je niet echt als iemand van 27.. Misschien zelf iets misgegaan bij je opvoeding o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kleine kindjes zijn lief en schattig:woepwoep:
maahjah das mijn mening erover ut idd welkut als je om 3 uur snachts dat monstertje:p de fles moet geve

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re-1st op zondag 26 februari 2006 om 14:04:
wat een onzin zeg..
alsof uiteindelijk iedereen toch wel kinderen neemt

moet er zelf ook echt niet aan denken, en mn vriendin gellukkig ook niet. Die walgt er nog bijna meer van als ik

Mooi zo, dan kun je bij Stoeipoes aansluiten.

Je gedraagt je niet echt als iemand van 27.. Misschien zelf iets misgegaan bij je opvoeding

Als ik een andere mening heb dan jou en Stoeipoes, komt dat dan gelijk door mijn opvoeding? Nerd, kom es met wat originelers!! :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:03:
Gelukkig ken ik je niet, je zult maar met zo'n lelijk wijf met een grote neus hebben!

Nou hou je bek dan en doe niet zo tof :gaap: infantiel zieltje :aai:

Je gedraagt je niet echt als iemand van 27.. Misschien zelf iets misgegaan bij je opvoeding

Hehe dat denk ik ook ja.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:18:
Als ik een andere mening heb dan jou en Stoeipoes, komt dat dan gelijk door mijn opvoeding? Nerd, kom es met wat originelers!!

Whahah en dat zeg jij :X Ik ben gelijk kansloos omdat ik geen kinderen wil

Rot toch op man kleuter :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 14:26:
Nou hou je bek dan en doe niet zo tof

Jij doet tof, jij wil geen kinderen.
Hehe dat denk ik ook ja.

Komt je zeker bekend voor he, van jou is helemaal niets terecht gekomen!

Whahah en dat zeg jij Ik ben gelijk kansloos omdat ik geen kinderen wil

Rot toch op man kleuter

Goed gelezen, valt me dan weer mee van een dom blondje die geen kinderen en niet trouwen wilt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 21:16:

of erg verstandig weetje wel hoe verlept veel vrouwen na de zwangerschap zijn en hoeveel moeite het kost om er weer puik uit te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:35:
Jij doet tof, jij wil geen kinderen.

Komt je zeker bekend voor he, van jou is helemaal niets terecht gekomen!

Goed gelezen, valt me dan weer mee van een dom blondje die geen kinderen en niet trouwen wilt.

Waarom ga ik eigelijk in discussie met iemand die fake is :vaag:

Nouja wat je discussie noemt.. :x loser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 23:17:

zo knap dat je geen foto op PF zet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 14:52:
Waarom ga ik eigelijk in discussie met iemand die fake is

Nouja wat je discussie noemt..

Daar zat ik al op te wachten tot dat je ging zeggen, je verdiend de originaliteitsprijs van de eeuw!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 14:53:
zo knap dat je geen foto op PF zet

Je gaat vragen of ik een foto heb, ben je homo ofzo nerd? :D

Waarschuw beheerder
Nou krijg ik nog antwoord of hebben jullie zo'n slechte jeugd gehad dat je nu geen kinderen meer wilt? :D
Waarschuw beheerder
nee maar als jij beweerd dat je knap ben is het eerst zien dan geloven. en je nick bacardisilver doet vermoeden dat je veel zuipt en dat is opvoedkundig ook verstandig. en nee geen homo of nerd ben met een super lekker wijf getrouwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 15:03:
nee maar als jij beweerd dat je knap ben is het eerst zien dan geloven. en je nick bacardisilver doet vermoeden dat je veel zuipt en dat is opvoedkundig ook verstandig. en nee geen homo of nerd ben met een super lekker wijf getrouwd

Oh ga je het nu op me nickname gooien, goh je bent nog lager als Stoeipoes! En wie ben jij om te bepalen dat ik knap ben, dus je bent bi of homo? Super lekker wijf, heb je geen respect voor die vrouw? Zo noem je haar toch niet of heb je geen opvoeding gehad? Aha dus vandaar dat je geen kinderen wilt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:01:
Nou krijg ik nog antwoord of hebben jullie zo'n slechte jeugd gehad dat je nu geen kinderen meer wilt?

:gaap:

Waarschuw beheerder
Lijd jij aan waanbeelden ofzo?
Ik insinueer niets over wat jij nu verkondigt hoor.
Als men met een goede beargumentatie komt, dan heb ik er geen problemen mee. Maar tevaak roepen mensen iets om in de smaak te vallen, he Stoeipoes! :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:24:
Lijd jij aan waanbeelden ofzo?
Als men met een goede beargumentatie komt, dan heb ik er geen problemen mee. Maar tevaak roepen mensen iets om in de smaak te vallen, he Stoeipoes!

:Gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:09:
En wie ben jij om te bepalen dat ik knap ben, dus je bent bi of homo?

Wat is dat nou weer voor bullshit?

Je kan wel zien of een huis mooi is of een hond mooi is maar je kan niet zien of een mens mooi is als het opeens van je eigen geslacht is?? Dat is je gewoon aangepraat...je hebt heus wel een mening over of een gast er goed uit ziet of lelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:09:
heb je geen respect voor die vrouw

kijk naar mijn nick we wonen op trailer park dan krijg je dat, en als ik haar prinsesje noem zou het bij jou ook in het verkeerde keelgat geschoten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:33:
Wat is dat nou weer voor bullshit?

Je kan wel zien of een huis mooi is of een hond mooi is maar je kan niet zien of een mens mooi is als het opeens van je eigen geslacht is?? Dat is je gewoon aangepraat...je hebt heus wel een mening over of een gast er goed uit ziet of lelijk is.

Ja klopt, ik heb al heel wat gesprekken gehad hier. Het is gewoon schrikbarend om te constateren hoe dom men werkelijk is. En dat een hele grote groep het voor het zeggen heeft, refereer ik aan de democratie. Wat een groot goed is hoor. Maar dat domme mensen mogen meepraten is vrij ernstig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:33:
...je hebt heus wel een mening over of een gast er goed uit ziet of lelijk is.

inderdaad helemaal gelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 15:37:
verkeerde keelgat geschoten zijn.

Inderdaad boeiend. Soms wel vervelend hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 15:38:
inderdaad helemaal gelijk

Je slaat gewoon de plank mis. Jammer he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:38:
Ja klopt, ik heb al heel wat gesprekken gehad hier. Het is gewoon schrikbarend om te constateren hoe dom men werkelijk is. En dat een hele grote groep het voor het zeggen heeft, refereer ik aan de democratie. Wat een groot goed is hoor. Maar dat domme mensen mogen meepraten is vrij ernstig!

Huh, jij bent hier toch degene met die uitspraak? :vaag:

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder

Gast, ben jij 27?

wtf he!

kortzichtig manneke. Sommige willen nu eenmaal geen kinderen. Stamp dat in die hardhorende kop van je!!

dat maakt mensen verschillend of moet je dat ook nog uitgelegd worden? Dat er mensen bestaan die er anders over denken dan jij. :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:40:
Huh, jij bent hier toch degene met die uitspraak?

Je weet het zelf niet meer. Mij aanvallen was misschien je doel?
Waarschuw beheerder
donateur

Whahahahahahahaha wat een giller..

Je bent zelf zo dom als het achter end van een koe :gaap: rot toch op man, je kan niet eens iemand anders zn mening respecteren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:42:
dat maakt mensen verschillend of moet je dat ook nog uitgelegd worden? Dat er mensen bestaan die er anders over denken dan jij.

Hij leeft in zn eigen fantasie wereld :aai:

Waarschuw beheerder
Gast, ben jij 27?

Gutte gutte gut... heeft Stoeipoes je geroepen, jullie lijken wel Marokkanen! :D

kortzichtig manneke. Sommige willen nu eenmaal geen kinderen. Stamp dat in die harthorende kop van je!!

Mag voor deze wereld hopen dat jij helemaal geen kinderen kan krijgen.

dat maakt mensen verschillend of moet je dat ook nog uitgelegd worden? Dat er mensen bestaan die er anders over denken dan jij.

Waar baseer je dat op? Ik vind je nogmaals heel erg selectief in je berichtgeving.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 15:43:
Je bent zelf zo dom als het achter end van een koe rot toch op man, je kan niet eens iemand anders zn mening respecteren.

Ja kinderachtig he? Net zoals jouw opmerking over kinderen krijgen?
Ik weet wel dat je niet letterlijk meende. Maar het was/is een inkoppertje. Dat je slim bent zal wel zo zijn al kenmerkt intelligentie zich niet alleen door studie. Maar ook door levenservaring etc.

Waarschuw beheerder
Ja klopt, ik heb al heel wat gesprekken gehad hier. Het is gewoon schrikbarend om te constateren hoe dom men werkelijk is. En dat een hele grote groep het voor het zeggen heeft, refereer ik aan de democratie.

bij een democratie hoort overigens ook het respecteren van ieders mening. Dat is een van de grondbeginselen van een democratie. En niet het opleggen van je eigen mening aan iedereen. Wat JIJ dus probeert te doen.

Alles wat jij goed vindt aan een democratie verfoei je zelf. :s Dus zeg gewoon niks jongen en ga terug naar school voor wat bijlessen.

Misschien kan een beetje zelfreflectie overigens ook geen kwaad! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
War probeer je nou intelligent over te komen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:48:
bij een democratie hoort overigens ook het respecteren van ieders mening. Dat is een van de grondbeginselen van een democratie. En niet het opleggen van je eigen mening aan iedereen. Wat JIJ dus probeert te doen.

Alles wat jij goed vindt aan een democratie verfoei je zelf. Dus zeg gewoon niks jongen en ga terug naar school voor wat bijlessen.

Misschien kan een beetje zelfreflectie overigens ook geen kwaad!

Jullie praten zo wijs he.
Het immers makkelijk om met zn 10en op 1 persoon te gaan zeiken dan je eigen mening te vormen.
Maar jullie zijn daar niks minder om, echt niet. Heb eerder mededogen voor jullie menselijk gedrag, kuddegedrag. Ben blij dat ik stand hou :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:49:

Nee, en waar baseer jij dat op?
Waarschuw beheerder
als er volgens jou zo veel domme mensen zijn, beste BacardiSilver (klinkt als vrouwen drankje je bent toch geen homo of zo) zou het dan ook geen idee zijn om domme mensen te verbieden kinderen te krijgen?

Waarschuw beheerder
tis net met buitenlanders...je hebt de lieve en de kut kinderen...mijn nichtje is gewoon en schatje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:46:
Gutte gutte gut... heeft Stoeipoes je geroepen, jullie lijken wel Marokkanen!

hahaha :D sukkel!

Mag voor deze wereld hopen dat jij helemaal geen kinderen kan krijgen.

mag hopen voor jou dat ik je niet tegen kom ergens ;)

Waar baseer je dat op? Ik vind je nogmaals heel erg selectief in je berichtgeving.

Jezus, ben je nu echt zo blind of leef jij alleen maar in je eigen wereld? :s Volgens mij beide. Bovendien valt er niet over "nogmaals" te spreken daar jij pas voor het eerst reageert op iets wat ik schrijf. punt 2 en ik citeer:
Elke vrouw die geen kind wil, praten gewoon dom en bijdehand. Lekker nu opscheppen dat je geen kinderen wilt en dat je niet wilt trouwen...... Vervolgens 6 jaar later ben je getrouwd en heb je een kind!

neem jij hier een standpunt in ipv dat je zegt "ik vind". Je roept dat het zo IS! Of te wel je gaat voorbij aan het feit dat iemand anders een andere mening kan hebben. Bovendien is iemand citeren een behoorlijk duidelijke manier van berichtgeven dus ook daarvoor moet je weer even terug naar school om te vragen hoe het precies zit.

je moet wel wat eerder opstaan om mij te kunnen vastpraten mannetje! :aai:

En wat ik al eerder zei: een beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Waarschijnlijk dat het dan ook maar goed is dat je systeembeheerder bent want met mensen kun je kennelijk niet omgaan!

Geen dank!

nerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 15:51:
als er volgens jou zo veel domme mensen zijn, beste BacardiSilver (klinkt als vrouwen drankje je bent toch geen homo of zo) zou het dan ook geen idee zijn om domme mensen te verbieden kinderen te krijgen?

Een alternatief is, dat je mensen moet laten betalen voor PF en verplicht moet laten registreren. En ip-bannen invoeren. Scheelt een hoop idioten als jou!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:50:
Het immers makkelijk om met zn 10en op 1 persoon te gaan zeiken

hebben ze met mij ook gedaan omdat ik geen kinderen wil, ik ben nu ook heel zielig en ik houd bijna geen stand ik wankel nog effe en ze hebben me om. ga ik ook de wereld met mijn addergebroed bevuilen.

ik heb liever leuke mensen om mee heen dan stomme lui die zichzelf heel wat vinden, maar mischien net wat slimmer zijn.(of denken te zijn)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:54:
hahaha sukkel!

Salaam Mocrotje :aai:

mag hopen voor jou dat ik je niet tegen kom ergens

Gaan we dreigen? Wallah je lijkt wel een Marokkaan!

Jezus, ben je nu echt zo blind of leef jij alleen maar in je eigen wereld? Volgens mij beide. Bovendien valt er niet over "nogmaals" te spreken daar jij pas voor het eerst reageert op iets wat ik schrijf. punt 2 en ik citeer:

je moet wel wat eerder opstaan om mij te kunnen vastpraten mannetje!

Als men met een goede beargumentatie komt, dan heb ik er geen problemen mee. Maar tevaak roepen mensen iets om in de smaak te vallen.

nerd

Marokkaanse boer

Waarschuw beheerder
snap die gozer nou niet dat stoeipoes alleen de lusten wil en niet de lasten....dit is typje moderne vrouw sterk en weten wat ze wil ze kan goed voor zich zelf zorgen en heeft daar niemand voor nodig...alls alle mannen nou net zo'n klootzak als jij zou zijn zouden alle vrouwen zoals stoeipoes worden dus dimmen want ik wil nog wel aan de vrouw komen bacardisilver

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 15:57:
ik heb liever leuke mensen om mee heen dan stomme lui die zichzelf heel wat vinden, maar mischien net wat slimmer zijn.(of denken te zijn)

Doe ik ook.
Ik leer elke dag. Zouden meer mensen moeten doen, ipv nutteloos ouwehoeren over zaken waar ze geen verstand van hebben en over een aantal jaar toch doen waar ze nu een hekel aan hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:58:
snap die gozer nou niet dat stoeipoes alleen de lusten wil en niet de lasten....dit is typje moderne vrouw sterk en weten wat ze wil ze kan goed voor zich zelf zorgen en heeft daar niemand voor nodig...alls alle mannen nou net zo'n klootzak als jij zou zijn zouden alle vrouwen zoals stoeipoes worden dus dimmen want ik wil nog wel aan de vrouw komen bacardisilver

De reden dat ik zo arrogant ben, is omdat het niveau schrikbarend laag is. Mocht ik in herhaling treden, dan zegt dat meer over jullie dan over mij oke?
Daarbij, waarom moet ik sommige mensen die zo dom zijn, iets uitleggen of een verklaring afleggen? Ze snappen t toch niet!!!!!
Ik ben zeker niet de allerslimste nee, ik heb nog veel te leren. Maar ik kan wel van mezelf zeggen dat ik super veel weet. Ik ken niet alle cijfers uit mn hoofd incl data etc.
Maar dat is niet interessant, omdat je dat kunt opzoeken, en je mening niet eens kan onderbouwen dat jullie geen kinderen willen.

Waarschuw beheerder
Salaam Mocrotje

Gaan we dreigen? Wallah je lijkt wel een Marokkaan!

Marokkaanse boer

Marrokaan???? je bent echt blind of niet??

dit toont weer aan dat jij alleen maar in je eigen wereldje leeft en niet fatsoenlijk en begrijpelijk kan lezen. Of te wel ik ga geen tijd meer verspillen aan droevige mensen zoals jij.

Have a nice life he!! remie!

Waarschuw beheerder
moet je een reden hebben om geen kinderen te willenniet willen is toch al een reden wat valt daar nou aan te onderbouwen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:03:
Marrokaan???? je bent echt blind of niet??

Je gedraagd je er anders wel naar nerd!

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:03:
dit toont weer aan dat jij alleen maar in je eigen wereldje leeft en niet fatsoenlijk en begrijpelijk kan lezen. Of te wel ik ga geen tijd meer verspillen aan droevige mensen zoals jij.

Anders ben je voor de verandering weer selectief he. Had je iets hoger ingeschat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:04:
moet je een reden hebben om geen kinderen te willenniet willen is toch al een reden wat valt daar nou aan te onderbouwen

Nee, onderbouw die mening eens!

Waarschuw beheerder
ik wil ze wel....maar goed daar gaat ie"ik wil geen kinderen omdat ik ze niet wil, ze zijn lastig lopen in de weg kosten geld maken herry kosten veel te veel vrije tijd huilen stinken poepen en pissen in hun broek moeten altijd iets anders lusten niks" zo iets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:55:
dat je mensen moet laten betalen voor PF

die paar euries kunnen er wel vanaf hoor, en wie zegt dat ze jou dan wel willen bij PF.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:00:
nutteloos ouwehoeren over zaken waar ze geen verstand van hebben en over een aantal jaar toch doen waar ze nu een hekel aan hebben.

ben stukkie ouder dan jou dus bij mij loopt dat wel los denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:12:
zijn lastig lopen in de weg kosten geld maken herry kosten veel te veel vrije tijd huilen stinken poepen en pissen in hun broek moeten altijd iets anders lusten niks" zo iets

Zo is iedereen geweest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 16:16:
die paar euries kunnen er wel vanaf hoor, en wie zegt dat ze jou dan wel willen bij PF.

Ik O:)

Waarschuw beheerder
moest het toch onderbouwen......appelgebakje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:21:
appelgebakje

:P

Waarschuw beheerder
ja toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:22:
ja toch

Precies lekker man!
Waarschuw beheerder
donateur

Hahahah precies ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:47:
Ja kinderachtig he? Net zoals jouw opmerking over kinderen krijgen?
Ik weet wel dat je niet letterlijk meende. Maar het was/is een inkoppertje. Dat je slim bent zal wel zo zijn al kenmerkt intelligentie zich niet alleen door studie. Maar ook door levenservaring etc.

Wat is daar kinderachtig aan? Ik geef gewoon mn mening over kinderen krijgen, nix kinderachtigs aan dacht ik zo ;)
Oh levenservaring.. tsja dat heb ik niet :Vaag: ik heb nog nooit wat mee gemaakt in mn perfecte leventje :/
Jij hebt natuurlijk al genoeg levenservaring je bent tenslotte al zo oud, daar kan ik niet tegen op :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 16:46:
Hahahah precies ;)

Hahahaha precies ;)

Jij hebt natuurlijk al genoeg levenservaring je bent tenslotte al zo oud, daar kan ik niet tegen op

Als jij 21 of 22 jaar bent, dan ben ik inderdaad erg oud! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:49:
Hahahaha precies

Nerd

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:49:
Als jij 21 of 22 jaar bent, dan ben ik inderdaad erg oud!

Ja jij bent een ouwe zak :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 16:50:
Nerd

Nerd

Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 16:50:
Ja jij bent een ouwe zak

Ja :yes:

Waarschuw beheerder
Hahahah precies

leer mij vrouwen kennen.......leerde die vrouwen mij maar is kennen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 18:42:
leerde die vrouwen mij maar is kennen

Precies die willen jou niet kennen:

[img width=449 height=600]http://www.multiartist.nl/images/zoom/XMVNTC/viewsize/DSC02070.JPG[/img]

:\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:57:
Nerd

Nerd

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 16:57:
Ja

Maakt niet uit hoor kan jij ook nix aan doen :aai:
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 18:42:
leer mij vrouwen kennen.......leerde die vrouwen mij maar is kennen

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 19:45:
Nerd

Nerd

Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 19:45:
Maakt niet uit hoor kan jij ook nix aan doen

Helaas kun je weinig aan je leeftijd doen :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:10:
Nerd

Nerd

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:10:
Helaas kun je weinig aan je leeftijd doen

:aai:

Ach gelukkig heb je mega veel levenservaring he..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 20:11:
Nerd

Nerd

Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 20:11:
Ach gelukkig heb je mega veel levenservaring he..

Ja meer dan jou :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:12:
Ja meer dan jou

En hoe weet je dat zo zeker? Omdat je 5 jaar ouder bent? :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 20:25:
En hoe weet je dat zo zeker? Omdat je 5 jaar ouder bent?

Gebaseerd op gezond verstand, empathie en feiten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:29:
Gebaseerd op gezond verstand, empathie en feiten.

Uhuh

Droom maar lekker verder :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 26 februari 2006 om 14:50:
of erg verstandig weetje wel hoe verlept veel vrouwen na de zwangerschap zijn en hoeveel moeite het kost om er weer puik uit te zien.

aan jou foto te zien heb jij daar geen zwangerschap voor nodig:[

Waarschuw beheerder
snap die gozer nou niet dat stoeipoes alleen de lusten wil en niet de lasten....dit is typje moderne vrouw sterk en weten wat ze wil ze kan goed voor zich zelf zorgen en heeft daar niemand voor nodig

jij solliciteerd vast naar een wipje met onze stoeipoes:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 26 februari 2006 om 21:23:
Uhuh

Droom maar lekker verder

Dromen zijn bedrog, dus alles wat ik zeg is op feiten gebaseerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 13:32:
aan jou foto te zien heb jij daar geen zwangerschap voor nodig

Hij is idd een bol zwijn ja :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 13:36:
jij solliciteerd vast naar een wipje met onze stoeipoes

Liever die Kansloze Drenthenaar dan ook ;)
Waarschuw beheerder
vind kinderen wel leuk en ooit wil ik ze ook wel voorlopig nog niet. maar soms zitten der echt van die etterbakjes tussen ik heb een paar jaar geleden stag gelopen op een peuterspeelzaal dan merk je helemaal dat der echt schatjes tussen zitten maar ook enorme klote koters :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 27 februari 2006 om 15:09:
vind kinderen wel leuk en ooit wil ik ze ook wel voorlopig nog niet. maar soms zitten der echt van die etterbakjes tussen ik heb een paar jaar geleden stag gelopen op een peuterspeelzaal dan merk je helemaal dat der echt schatjes tussen zitten maar ook enorme klote koters

Je hebt vast ook wel eens van die opvoedprogramma's gezien!? Dat is echt erg, hoe kinderen van 2 of 3 jaar hun ouders verrot schelden en slaan ;d

Kinderen zijn leuk :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond kinderen ook vreselijk.. altijd dat gejank en gezeik! :no: bah...

Maar de laatste tijd valt het wel mee... ik begin zelf volwassen te worden denk ik o:) :p hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:17:
Je hebt vast ook wel eens van die opvoedprogramma's gezien!? Dat is echt erg, hoe kinderen van 2 of 3 jaar hun ouders verrot schelden en slaan

zat het gister te kijken jah :D maar dat komt ook voornamelijk door de ouders en dan zie je dingen en dan denk ik echt dat pik je toch niet van je kind :S die kinderen kunnen alles maken gewoon :o moest ik vroeger is proberen om me ouders te slaan of uit te schelden :o

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:17:
Kinderen zijn leuk

dat zeker der zitten ook echt schatjes tussen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Ralluf- op maandag 27 februari 2006 om 15:18:
Maar de laatste tijd valt het wel mee... ik begin zelf volwassen te worden denk ik

6 jaar geleden zij ik ook dat ik geen kinderen wil, nu je ouder bent denk je er toch anders over... Het is gewoon leuk en iedereen zouden het moeten doen! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 27 februari 2006 om 15:22:
zat het gister te kijken jah maar dat komt ook voornamelijk door de ouders en dan zie je dingen en dan denk ik echt dat pik je toch niet van je kind

Het ergste is nog dat het opgenomen is in Engeland en Amerika,.... Dus gekker kan het niet! :/

Ben toch wel van mening dat Nederlandse kinderen een betere opvoeding hebben gekregen dan alle landen bij elkaar.

Uitspraak van Tammy O:) op maandag 27 februari 2006 om 15:22:
dat zeker der zitten ook echt schatjes tussen

Ondeugend is ook kicke!! Als ze maar niet fucking onbeschoft en brutaal worden ;d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:25:
Het ergste is nog dat het opgenomen is in Engeland en Amerika,.... Dus gekker kan het niet!

Ben toch wel van mening dat Nederlandse kinderen een betere opvoeding hebben gekregen dan alle landen bij elkaar.

dat zeker :jaja: maar der zitten hier ook in nederland kinderen die zo tegen hun ouders zijn

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:25:
Ondeugend is ook kicke!! Als ze maar niet fucking onbeschoft en brutaal worden

precies :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 15:49:

Haha mee eens :P

Maar ja ach de één heeft er wel wat mee en de ander niet! Lekker belangrijk toch! Ik kan wel een hele lijst gaan geven waarom ze wel leuk zijn, maar als je ze niet leuk vind heb je daar niks aan. Kvind wel dat je ze niet allemaal over één kam moet scheren. Ik werk zelf met kids en het zijn altijd maar een paar rotte appels die het verpesten. Probeer eens te kijken naar de leuke kanten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 27 februari 2006 om 15:30:
nederland kinderen die zo tegen hun ouders zijn

Toch veel minder dan in een Amerika of een Engeland, daar draaid echt alles om geweld en aggressie.

Uitspraak van Stephiie aka Pinkiie op maandag 27 februari 2006 om 15:58:
Probeer eens te kijken naar de leuke kanten

Dat kunnen sommige hier niet, die willen alleen maar groot zijn en een puntje score bij de ander. De meeste hier hebben een grote bek omdat ze geen kinderen willen en niet willen trouwen.... Spreek je die zelfde personen aan over 5 a 6 jaar, dan zijn ze getrouwd en hebben 2 kinderen!! :D
Waarschuw beheerder
ik heb wel haat als kinderen zitten te schreeuwen janken en drukte maken in bijvoorbeeld restaurants en dat de ouders dan gezellig met elkaar zitten te glimlachen en er niks aan doen..
bij die kinderen zou ik echt wel ff een oogje willen amputeren met mijn lepel...
dan hebben ze tenminste ene reden om herrie te maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op maandag 27 februari 2006 om 16:41:
ik heb wel haat als kinderen zitten te schreeuwen janken en drukte maken in bijvoorbeeld restaurants en dat de ouders dan gezellig met elkaar zitten te glimlachen en er niks aan doen..
bij die kinderen zou ik echt wel ff een oogje willen amputeren met mijn lepel...
dan hebben ze tenminste ene reden om herrie te maken

Daar ben ik het wel mee eens ;d
Waarschuw beheerder
zelfmoordterroristen zijn het, volgens mij rennen ze expres voor je poten, en dan krijg jij nog de schuld ook :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 14:38:
Dromen zijn bedrog, dus alles wat ik zeg is op feiten gebaseerd.

Uhuh :gaap:

Blijf dat maar lekker denken beste kerel :aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:23:
Dat kunnen sommige hier niet, die willen alleen maar groot zijn en een puntje score bij de ander. De meeste hier hebben een grote bek omdat ze geen kinderen willen en niet willen trouwen.... Spreek je die zelfde personen aan over 5 a 6 jaar, dan zijn ze getrouwd en hebben 2 kinderen!!

Mijn god :| heb jij een plaat voor je kop :Vaag:
Whaha wat een giller.. een puntje scoren :x WHAHAH bij wie :S rot op man

Jij bent echt een zwakbegaafd kereltje he.. :D Sommige mensen willen nou eenmaal niet trouwen en geen kinderen, is moeilijk te begrijpen voor je he :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 19:08:
Blijf dat maar lekker denken beste kerel

Beste kerel nog wel, moet niet gekker worden moet jou!

bij wie

Bij je 485 Partyflockvriendjes en vriendinnetjes!

zwakbegaafd kereltje

Afgestudeert kereltje! Jij bij de Aldi vakkenvullen? :aai:

Sommige mensen willen nou eenmaal niet trouwen en geen kinderen, is moeilijk te begrijpen voor je he

Jij zegt dit om een punt te maken tegen over de andere, want wedde dat jij voor je 30 getrouwd bent en kinderen hebt? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 19:29:
Bij je 485 Partyflockvriendjes en vriendinnetjes!

Whahah uhuh denk het ook ja..

Afgestudeert kereltje! Jij bij de Aldi vakkenvullen?

Ja Aldi idd hoe weet je dat zo goed? :o Echt eng lijkt wel of je me kent :o

Jij zegt dit om een punt te maken tegen over de andere, want wedde dat jij voor je 30 getrouwd bent en kinderen hebt?

Andere? Ik heb helemaal nix met andere te maken kneus.. kan die plaat nog groter?

Maargoed blijf jij maar denken dat ik dan getrouwd ben en kinderen heb :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 21:07:
Whahah uhuh denk het ook ja..

Nou dan, wat doe je tof dan? Nog meer puntjes score?

Ja Aldi idd hoe weet je dat zo goed? Echt eng lijkt wel of je me kent

Je uiterlijk zegd al genoeg.

Andere? Ik heb helemaal nix met andere te maken kneus.. kan die plaat nog groter?

Opschepper!

Maargoed blijf jij maar denken dat ik dan getrouwd ben en kinderen heb

Tssss je durft niet eens te wedden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 21:11:
Nou dan, wat doe je tof dan? Nog meer puntjes score?

Jij probeert anders ook puntjes te scoren he zieltje :aai:

Je uiterlijk zegd al genoeg.

Ja he, zou ik ook zeggen :aai:

Opschepper!

Nou poeh echt he

Tssss je durft niet eens te wedden

Ik durf het wel zie alleen het nut er niet van in.. je bent toch een meaugeaul...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 21:18:
Jij probeert anders ook puntjes te scoren he zieltje

Bonus spaarpunten van de albert heijn.

Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 21:18:
k durf het wel zie alleen het nut er niet van in.. je bent toch een meaugeaul...

Ga maar schelden, kom je er op een normale manier van discusseren niet meer uit? :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 21:26:
Ga maar schelden, kom je er op een normale manier van discusseren niet meer uit?

Noem je dit een discussie dan? Heaumeau :D

Waarschuw beheerder
oke OT

Het is toch ieder voor zich of je nu wel of geen kinderen wilt :S je kan iemand toch niet voor gek gaan verklaren als diegene gewoon geen kids willen :/ heb hier al een aantal keren gelezen (nee noem maar geen naam)diegene respecteerd gewoon iemands mening niet.....ook al slaan ze als een blad aan de boom om over aantal jaren en krijgen ze toch huisje boompje beesje...maar zeggen nu gewoon geen kinderen te willen...laat ze lekker....

oke en dit vind ik een beetje overdreven jij bent zelf ook een bler kind geweest vroeger.....dus niet gaan lopen piepen daarover ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 21:52:
Noem je dit een discussie dan? Heaumeau

Dat kun jij zeker niet nee, daar ben je te dom voor!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 10:13:
je kan iemand toch niet voor gek gaan verklaren als diegene gewoon geen kids willen

Het is toch het leukste wat er is? Het zou verplicht moeten worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 21:52:
Noem je dit een discussie dan? Heaumeau

schelden is onmacht poesje!

kindjes zijn TOP :cheer:

1 dag met mijn zoontje en je fokt meteen een heel elftal!
8) eeeeeeeeeeeeeg wel!

iemand die geen kids wil okay, maar een hekel eraan hebben vind ik echt wat ver gaan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 13:32:
aan jou foto te zien heb jij daar geen zwangerschap voor nodig

gelukkig hoef ik niet naar me zelf te kijken

Waarschuw beheerder
donateur
Het leven is niet altijd feest!

Waarschuw beheerder
Nou, ik kan me soms ook vreselijk irriteren aan die blerende kinderen die staan te trekken aan hun moeder als ik bv. bij de kassa sta:S En die laxe moeders die er niets van zeggen :[
Ben ik nou ook een kinderhater :O :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:42:
Nou, ik kan me soms ook vreselijk irriteren aan die blerende kinderen die staan te trekken aan hun moeder als ik bv. bij de kassa sta:S En die laxe moeders die er niets van zeggen :[
Ben ik nou ook een kinderhater :O :x

Zelfs ik kan me daaraan irriteren O:)
Maragoed, beetje opvoeding kan geen kwaad toch?
En als iemand geen kinderen wil dan neemt hij/zij ze lekker niet :D
Al is dat alleen maar omdat ze poepen of wat dan ook, moet iedereen zelf weten toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 10:13:
oke en dit vind ik een beetje overdreven jij bent zelf ook een bler kind geweest vroeger

dat viel best mee, kon lief lachen. nog steeds wel eigenlijk. (en dat zijn niet mijn eigen woorden)

Waarschuw beheerder
Het is gewoon leuk en iedereen zouden het moeten doen!

Nee, Nederland is al vol zat.
Kunnen er geen buitenlanders bij, moeten er ook geen kinderen bij geneukt worden.
VOL=VOL
;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook niet zo op kinderen.. sommige zijn schattig..
mwa over het algemeen..
vooral tegenwoordig, de worden steeds losser opgevoed en hebben geen normen en waraden meer..
een kereltje van 10 denkt even dattie kan wegkijken als ik tegen hem praat, dat hij me slet kan noemen omdattie me niet ken. .
eej zoiets grr zo fucking hatelijk..

mwa dat is mijn grootste irritatie, en dat leer ik ze echt wel snel af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 10:40:
Nee, Nederland is al vol zat.
Kunnen er geen buitenlanders bij, moeten er ook geen kinderen bij geneukt worden.
VOL=VOL

pfff volgens mij ben jij niet helemaal goed in je bovenkamer:vaag:

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Moet je eens kijken naar Eerste Hulp Bij Opvoeden, dan wil je helemaal geen kinderen meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:38:
Moet je eens kijken naar Eerste Hulp Bij Opvoeden, dan wil je helemaal geen kinderen meer!

hebben die ouders toch echt ZELF in de hand gespeeld :yes:

Waarschuw beheerder

Hmm als dat zo is.. Doe ik toch de verkeerde opleiding.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 12:52:
.. Doe ik toch de verkeerde opleiding..

ach je kan niet alles hebben

Waarschuw beheerder

dat je niks met kinderen hebt ok, maar dat je je zo danig aan de irriteerd vind ik onbegrijpelijk,
ik heb zelf een zoon, wie ook zijn bui af en toe heeft, en dat wordt dan gecorrigeerd.klaar.

zou een leeg pretpark worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 02:20:
u een leeg pretpark worden

heerlijk nergens wachten maar gelijk in de atractie is dat geen feest dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:38:

kom maar even mijn kindjes bewonderen :D
wil je meteen een heel elftal (L) :D

Waarschuw beheerder
donateur

Ik sluit me bij jou aan, ik bedoel ik haat kinderen niet maar ik wil ze zelf gewoon niet krijgen.
Waarschuw beheerder
hoe kan je nou een hekel aan kinderen hebben?! :S
Kinderen zijn lief! kleine wondertjes!
ik ben gek op kinderen! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb geen hekel aan kids...maar heb er NOG niet veel mee...vind het al erg genoeg dat ik vanaf sept een half jaar op de kinderafdeling moet werken...maar goed als ik er eenmaal zelf aan toe ben vind ik ze wel leuk(L)

Waarschuw beheerder
Ik heb geen hekel aan kinderen, hahaha...

Dat zou wat zijn!

Ik heb er elke dag 20 om me heen rennen...

Zulke skeetsjes!

Waarschuw beheerder
maar dat je je zo danig aan de irriteerd vind ik onbegrijpelijk

ik heb zelf een zoon

kom op zeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mancuniannetje op vrijdag 19 mei 2006 om 13:43:
hoe kan je nou een hekel aan kinderen hebben?!
ik ben gek op kinderen!

ooit van moederinstinct gehoord? dat je het zelf heb ok, maar wees niet zo blind

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mancuniannetje op vrijdag 19 mei 2006 om 13:43:

Ja als ze net geboren zijn, maar het kunnen draken 1e klas zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 16:42:
ooit van moederinstinct gehoord? dat je het zelf heb ok, maar wees niet zo blind

Ik blind?! Whahaha hoor anders het tegenovergestelde...
wees jij maar niet zo simpel!!! Probeer dat niet te verdoezelen met bijdehand gedrag!
Denk dat jij je eens in wat dingen mag gaan verdiepen..
Heb ik een moederinstinct?! Dank u *Dr. Cactus*..:S Alle vrouwen dacht ik maar goed..
omdat ik nou dol op kinderen ben staat daar helemaal van los..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Liever castratie/sterilisatie, voorkomen is beter dan genezen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 16:45:

Ook al heb je kinderen die draken 1e klas kunnen zijn,het verschil moet er wezen.
Je hebt ook volwassenen die draken 1ste klas kunnen zijn,
dat vind ik veel erger!
Hoe iemand tegenover kinderen staat speelt ook en rol!
je kan het makkelijke of moeilijke voor jezelf maken!
Is maar net hoe je er zelf mee om gaat denk ik...
Kinderen irriteren mij niet zo 1 2 3,
ben er mee opgegroeit..
en niet de makkelijkste kinderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:RESPECT: :RESPECT: :RESPECT:

Waarschuw beheerder
mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen

hekel? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stoeipoes op maandag 27 februari 2006 om 19:08:
Sommige mensen willen nou eenmaal niet trouwen en geen kinderen, is moeilijk te begrijpen voor je he

Jij zegt dit om een punt te maken tegen over de andere, want wedde dat jij voor je 30 getrouwd bent en kinderen hebt?

ik ben nu 34 en getrouwd maar geen !!!!!! kinderen. moet er gewoon niet aan denken dat mijn leven zoals het nu verwoest word wat dan ook. eerst zijn ze voor negen maanden niet meer dan een parasiet, dan doen ze het slachtoffer ook nog eens vresselijk pijn. en dan moeten we er nog blij mee zijn? zit je nog zeker 16 jaar aanvast voor je het rijk weer alleen hebt. nee mij nietgezien.

Waarschuw beheerder
Heb echt geen hekel aan kinderen, heb er juist heel veel mee! Gewoon goed opvoeden, en ja dat zal best wel is lastig zijn... maar je moet er toch wat voor over hebben om een nageslacht natelaten ;) Kinderen nemen veel over van ouders, dus dan moet je wel een goed voorbeeld voor ze zijn :jaja: Maar als je er echt een hekel aan hebt, kun je je vrouwtje beter maar niet zwanger maken :S Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun kinderen behandelen als troep!
Slaan en uitschelden, vreselijk :O
Hierbij zeg ik niet dat jij dat nou meteen gaat doen...
Maar als je ze gaat haten dan is er een grote kans dat je niet bepaald gemotiveerd bent om ze goed optevoeden. Het is maar hoe je zelf met ze omgaat ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg ben denk ik zelf nog een te groot kind

:yes: confrontatie met je evenbeeld ken best kut zijn
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een hekel aan kinderen , geef mij maar een dier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 11:29:
Maar als je er echt een hekel aan hebt, kun je je vrouwtje beter maar niet zwanger maken

kijk wel uit. als ik dat doe wordt ze erg boos.

Waarschuw beheerder
Kinderen zijn leuk..zolang ze niet van mij zijn of in mijn huis leven (Y)
Waarschuw beheerder
Waarom moeten kinderen altijd zo blehren in openbare gelegenheden, is hier niet een oude rot die me kan vertellen of dat 50 jaar geleden ook "normaal" was????

Waarschuw beheerder
ff aan me vader gevraagd..die zegt dat het nu erger lijkt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 20:26:
ff aan me vader gevraagd..die zegt dat het nu erger lijkt

dacht ik al , die kinderen moeten tegenwoordig maar overal naar toe meegesleept worden. Waarom????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Janus de Bierkabanus op donderdag 31 augustus 2006 om 20:23:
Waarom moeten kinderen altijd zo blehren in openbare gelegenheden,

Omdat ze een stukje opvoeding missen van hun ouders, had ik vroeger niet hoeven te doen hoor had ik een knal tegen mijn harses gekregen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janus de Bierkabanus op donderdag 31 augustus 2006 om 20:30:
Waarom????

o dan een citaat van een bekende van mijn ouders (die niet helemaal jofel is..) :

"Zonder kinderen hoor je er tegenwoordig gewoon niet meer bij"

daarom misschien :S

Waarschuw beheerder

ja das jou mening ik vind het gaaf met kids
ben helemaal fan van ze

Waarschuw beheerder
Kan me er niks bij voorstellen omdat ik zelf heel gek ben op kinderen!

Maar ja is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde denken!

Waarschuw beheerder
je bent zelf ook een kind geweest :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:47:
Kan me er niks bij voorstellen omdat ik zelf heel gek ben op kinderen

ik ook niet,heb zelf dochtertje,en is mooiste
geschenk wat ik ooit heb gekregen :lief:

Waarschuw beheerder
nou,, ik loop stage op een kinderdagverblijf,,
vind het super mooi,, ma zelf kinderen neej dank je,,
k ga nu 4 uur lang met kinderen om,, ma als ikdatdan 24 uur moet doen,, pfuuhh,, lig ik met een half jaar tussen 6 planken,, ben nu al af:O

Waarschuw beheerder
Als je echt zo een hekel hebt aan kinderen dan moet je maar kluizenaar worden.
Kan me echt niks bij voorstellen dat iemand echt een hekel aan kinderen heeft.
Ik ben zelf dol op kinderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 19:00:
k ga nu 4 uur lang met kinderen om,,

nou als je dat lang noemt!!!!!
en je wilt straks ook werken in de kinderzorg? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
zou een leeg pretpark worden

nee hor
gewoon 1 dag in een bestaand pretpark, niets binnen laten onder de 16 jaar

lijkt me heerlijk

ik zal niet zeggen dat ik echt een hekel aan kinderen heb
maar ik wil ze ook niet hebben.
nu niet iig
als ik ooit een kinderwens krijg, is dat over 10 jaar.

kinderen zijn vast leuk
zolang ze niet janken, krijsen,meppen of whatever
ze niet van mij zijn
niet in mijn huis leven
en niet voor mijn voeten lopen (Y)

ik wil gewoon geen kinderen zeg maar

en dat terwijl mn buurjochie van 5 echt een schatje is.
super leuk kindje dat altijd welkom is
maar al die andere, nee dank eje feestelijk.

hekel aan, nee
willen hebben, ook niet
leuk van een ander, dat meestal wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 19:32:
nou als je dat lang noemt!!!!!
en je wilt straks ook werken in de kinderzorg?

jaa jaa,, tis nie voor niets stage,,:)

Waarschuw beheerder
Jij word later echt zo'n opa die de bal niet terug geeft als die in je tuintje beland "JA nu is ie van mij potjandriedubbeltjes" en dan de enge opa blik er achter aan.

you know it!!
Waarschuw beheerder
Ik HOU van mijn eigen kinderen maar andere kinderen vind ik soms irri...

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een kind en HOU VRESELIJK VEEL VAN HEM!!!!

Maar zoals me voorganger al zegt andere kinderen kanik me soms wel aan irriteren maar heb er zeker geen hekel aan!

Waarschuw beheerder
Aangezien ik zelf een kindje heb heb ik dus geen hekel aan kids, alleen net als dat ik aan sommige "volwassenen" een hekel kan hebben kan ik dat ook hebben aan een bepaald kind! Ligt meestal dan toch aan de opvoeding denk ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op vrijdag 3 maart 2006 om 20:22:
dat viel best mee, kon lief lachen. nog steeds wel eigenlijk. (en dat zijn niet mijn eigen woorden)

maar je heb heus wel gejankt vroeger hoor als je ergens met je ouders was
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Net zo graag onder m'n wiel als een bejaarde (Y)

8)
Waarschuw beheerder
ik vind kinderen wel heel erg leuk enzo..
MAAR als ze gaan janken in een winkel is gelijk mijn dag verpest grr.. wat is dat iritant zeg

Waarschuw beheerder
je bent gek hahahahaha

maar jankende kinderen die hun zin willen zijn zwaar irri
Waarschuw beheerder
Ja heb ook een hekel aan kinderen behalve die van mezelf. (l)
Waarschuw beheerder
weet je wat dan pas leuk is.. spw kinderopvang studeren.. :)

Waarschuw beheerder
Ze hebben wel hele irritante eigenschappen ja! Ik denk dat ik ook niet echt van kinderen hou.. alleen van mijn eigen (eventueel toekomstige) kinderen en mijn nichtje.. Maar kinderen in het algemeen zijn irritant .. you`ve got a point! (Zoals Theo Maassen zegt: als je het leuk samen hebt, moet je in ieder geval (eigenlijk) nooit kinderen nemen, want jij hebt geen kinderen, kinderen hebben jou :lol: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen hekel aan kinderen :no:
Vind het juist leuk om met ze te werken :D
maar soms kunne ze wel irri zijn :P

Uitspraak van froppeltje op dinsdag 28 november 2006 om 19:49:
spw kinderopvang studeren..

:yes: of OA en Basisonderwijs (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken.

Je wilde er bergen...

Nee je bent niet gek, ik erger me ook rot aan deze OUDERS. Het komt door de ouders namelijk :jaja: Ben ook niet dol op kinderen, ben erg selectief.

Waarschuw beheerder
schreeuwende jankende blerende kinderen

haha loop een keer een dagje mee met mij op de kraamafdeling, :):):):):):):):):)
zo lief die baby's, je weet niet wat je mist:P:P
Waarschuw beheerder
Voor mij hoeft dat ook niet hoor al dat geschreeuw:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:28:
Het komt door de ouders namelijk

Idd:jaja: werk nu in n speelgoed winkel..serieus hoe meer kinderen janken hoe meer die ouders zeggen van okeeeyy je krijgt t kado wel :| stom stom stom!!! hoe verpest je je eigen kind :/

t hoort bij kinderen..vraag t maar aan je ouders hoe je zelf vroeger was:gaap: alsof kinderen jarenlang blijven blehren en schreeuwen :/ t is vaak n fase..plus dat ze zo vaak worden gevormd door de ouders!

Vind kinderen super (Y) ga straks ook met kinderen werken(L) wou k altijd al en die kans grijp k echt wel aan nu met 2 handen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik vind alleen men eigen kindjes(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 16:45:

Hoe je het ook weer zegt he? :9 :lief:
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg

Hier nog 1.. weet nie.. vind kinderen alleen leuk op foto;s 8)
Waarschuw beheerder
Ben er niet zo dol op nee :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tessa:) op dinsdag 28 november 2006 om 16:48:
ik vind kinderen wel heel erg leuk enzo..
MAAR als ze gaan janken in een winkel is gelijk mijn dag verpest grr.. wat is dat iritant zeg

is het niet mogelijk voor mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen en hun terugschreeuwende stomme ouders, een dag te maken dat je kinder vrij naar een pretpark ofeen supermarkt of zwembad kan gaan.

-zucht-Of gewoon niet op letten en je niet zo opfokken!pfft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op woensdag 23 augustus 2006 om 11:51:
ik ben nu 34 en getrouwd maar geen !!!!!! kinderen. moet er gewoon niet aan denken dat mijn leven zoals het nu verwoest word wat dan ook. eerst zijn ze voor negen maanden niet meer dan een parasiet, dan doen ze het slachtoffer ook nog eens vresselijk pijn. en dan moeten we er nog blij mee zijn? zit je nog zeker 16 jaar aanvast voor je het rijk weer alleen hebt. nee mij nietgezien.

Inderdaad, helemaal gelijk. Laat je aub stereliseren, dan weet je zeker dat het er ook nooit van komt. :lol:
Maar heb er zelf gelukkig geen last van... Zou graag eens zwanger willen zijn én bevallen, maar ja...
Waarschuw beheerder
ik wil wel kinderen maar aftoe irriteer ik me er ook mateloos aan, zoals ik met barstende koppijn in de bus zit en er komt zo'n wijf binnen met 3 krijsende kinderen en die moeder zegt er niet eens wat van!

Ook kan ik mijn nichtje af en toe wel wat aandoen, die komt mijn kamer binnen gooit alles op de grond stampt flink wat spullen kapot en gaat daarna zeggen dat het perongeluk ging! en was toen echt woedend want er zat ook bodylotion bij die echt heel erg fijn is en uit jamaica komt en die tiefde ze ff leeg over de grond en ik kom nu niet eenmaal elke dag in jamaica