Partyflock

Forumonderwerp · 851205
Waarschuw beheerder
is het niet mogelijk voor mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen en hun terugschreeuwende stomme ouders, een dag te maken dat je kinder vrij naar een pretpark ofeen supermarkt of zwembad kan gaan. gewoon eff geen kinderen in de buurt. al is het maar een keer in mijn leven.
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg ben denk ik zelf nog een te groot kind of zo, toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken.

zijn er meer die zo denken of ben ik gek

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen hekel aan kinderen :no:
Vind het juist leuk om met ze te werken :D
maar soms kunne ze wel irri zijn :P

Uitspraak van froppeltje op dinsdag 28 november 2006 om 19:49:
spw kinderopvang studeren..

:yes: of OA en Basisonderwijs (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op zondag 19 februari 2006 om 14:18:
toen ik jong was wou ik er bergen maar naar mate ik ouder word moet ik er gewoon niet meer aan denken.

Je wilde er bergen...

Nee je bent niet gek, ik erger me ook rot aan deze OUDERS. Het komt door de ouders namelijk :jaja: Ben ook niet dol op kinderen, ben erg selectief.

Waarschuw beheerder
schreeuwende jankende blerende kinderen

haha loop een keer een dagje mee met mij op de kraamafdeling, :):):):):):):):):)
zo lief die baby's, je weet niet wat je mist:P:P
Waarschuw beheerder
Voor mij hoeft dat ook niet hoor al dat geschreeuw:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:28:
Het komt door de ouders namelijk

Idd:jaja: werk nu in n speelgoed winkel..serieus hoe meer kinderen janken hoe meer die ouders zeggen van okeeeyy je krijgt t kado wel :| stom stom stom!!! hoe verpest je je eigen kind :/

t hoort bij kinderen..vraag t maar aan je ouders hoe je zelf vroeger was:gaap: alsof kinderen jarenlang blijven blehren en schreeuwen :/ t is vaak n fase..plus dat ze zo vaak worden gevormd door de ouders!

Vind kinderen super (Y) ga straks ook met kinderen werken(L) wou k altijd al en die kans grijp k echt wel aan nu met 2 handen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik vind alleen men eigen kindjes(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 16:45:
Ja als ze net geboren zijn, maar het kunnen draken 1e klas zijn.

Hoe je het ook weer zegt he? :9 :lief:
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon niks met kinderen kan er niet mee overweg

Hier nog 1.. weet nie.. vind kinderen alleen leuk op foto;s 8)
Waarschuw beheerder
Ben er niet zo dol op nee :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tessa:) op dinsdag 28 november 2006 om 16:48:
ik vind kinderen wel heel erg leuk enzo..
MAAR als ze gaan janken in een winkel is gelijk mijn dag verpest grr.. wat is dat iritant zeg

is het niet mogelijk voor mensen die een hekel heeft aan schreeuwende jankende blerende kinderen en hun terugschreeuwende stomme ouders, een dag te maken dat je kinder vrij naar een pretpark ofeen supermarkt of zwembad kan gaan.

-zucht-Of gewoon niet op letten en je niet zo opfokken!pfft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van trailer trash op woensdag 23 augustus 2006 om 11:51:
ik ben nu 34 en getrouwd maar geen !!!!!! kinderen. moet er gewoon niet aan denken dat mijn leven zoals het nu verwoest word wat dan ook. eerst zijn ze voor negen maanden niet meer dan een parasiet, dan doen ze het slachtoffer ook nog eens vresselijk pijn. en dan moeten we er nog blij mee zijn? zit je nog zeker 16 jaar aanvast voor je het rijk weer alleen hebt. nee mij nietgezien.

Inderdaad, helemaal gelijk. Laat je aub stereliseren, dan weet je zeker dat het er ook nooit van komt. :lol:
Maar heb er zelf gelukkig geen last van... Zou graag eens zwanger willen zijn én bevallen, maar ja...
Waarschuw beheerder
ik wil wel kinderen maar aftoe irriteer ik me er ook mateloos aan, zoals ik met barstende koppijn in de bus zit en er komt zo'n wijf binnen met 3 krijsende kinderen en die moeder zegt er niet eens wat van!

Ook kan ik mijn nichtje af en toe wel wat aandoen, die komt mijn kamer binnen gooit alles op de grond stampt flink wat spullen kapot en gaat daarna zeggen dat het perongeluk ging! en was toen echt woedend want er zat ook bodylotion bij die echt heel erg fijn is en uit jamaica komt en die tiefde ze ff leeg over de grond en ik kom nu niet eenmaal elke dag in jamaica