ze vallen alleen op positieve dingu terug in het verleden
met gemak
gast, volgens mij ben jij er een die de stand van de eredivisie erbij pakt en vervolgens op basis daarvan iets begint te roepen.
het wordt geen makkelijke maar ik gok 1-2 voor roda
roda wint in amsterdam en dan europees omdat psv kampioen wordt. net zo makkelijk na dit trieste seizoen
zo nog 4 uur en ik zit weer in de stad bier te drinken!!! en daarna supportershome hoe lekker is dat
beste fan ben je dan......
pierke weet wel beter
pierke bulles had laatst een "relatie" hij had een meiske een pilleke in haar drankje gegooit toen heeft ie haar 1 keer "gezoent" dat meiske wist niet wat ze deed pierke bulles dacht aan een relatie( ) maar toen kwam dat meiske weer tot haar postitieven en heeft 4 dagen lang liggen op de wc.. toen ze hoorde dat ze met bakkenbaardenbulles had "gezoent"
Whaaaaaaaaaa wat jammer voor de neusjes
en mar grote mond hebben op topic over feyenoord pffffffffff
suc6 suporter
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hunterlaaaaaaaaaaaaaaaaar
Klaas-Jan Huntelaar, Klaas-Jan Huntelaar, olè olè olè olè.
vieze teringjoden!!!
bah bah
Mn maatjes zingen wel voor me..
je hoort ze bijna hele wedstrijd niet en nu staat 2-1 voor die lucky kk joden en je hoort ze nu wel zingen
Trieste ambiance trouwens voor een halve-finale. Nu die joden voorstaan is er opeens wél sfeer. Heel die 2de ring is ook leeg. Maar ja wat wil je met al die nep-supporters die nu op Partyflock zitten...
Leuk, al die gare reacties hier. Opvallend is wel, dat de kakkerlakken hier de grootste bek hebben.
Wie speelden er vanavond in de halve finale van de Gatorade Cup? Wie speelden er in de CL?
Juist..
Leuk, al die gare reacties hier. Opvallend is wel, dat de kakkerlakken hier de grootste bek hebben.
Wie speelden er vanavond in de halve finale van de Gatorade Cup? Wie speelden er in de CL?
Juist..
Omdat ik juich voor me club doe ik dom nee zieltjes van bijna 30 die jammeren dat ajax wint dat is pas dom
Juist..
maar ik ben weg hier voordat dat misselijk volk weer op envelopjes ga drukken dat zijn echte 020 streken heb alweer een strafpunt min volk
Opvallend is wel, dat de kakkerlakken hier de grootste bek hebben.
Heb ik het over jou dan?
idd min volk als ze het nie aanstaat of aankunnen gaan ze klikken pfffffff stoer hoor
ech niet te geloven weer, wat een kankergeluk
me love my LUCKY AJAX
gekke pop
Jah!
haha wat een zielige club is het toch, supporters zijn om te huilen, voetbal is om te huilen, maar ja ze staan wel in de finale, jammer
knap van die roda spelers dat ze huntelaar's enkeltjes niet kapot hebben gezaagd, zou ik opzeker hebben gedaan
Uitspraak van «_Tim op woensdag 22 maart 2006 om 23:41:
haha wat een zielige club is het toch, supporters zijn om te huilen, voetbal is om te huilen, maar ja ze staan wel in de finale, jammer
knap van die roda spelers dat ze huntelaar's enkeltjes niet kapot hebben gezaagd, zou ik opzeker hebben gedaan
Zow.. ben jij nu ff stoer..
jullie pakken idd helemaal niets in Rotterdam
15000 mang naar roffa zagik staan op een spandoek
Uitspraak van «_Tim op woensdag 22 maart 2006 om 23:47:
jij noemt het hersenloos en zielig, ik noem het anti-ajax
Lekker heh, om de club waartegen je bent, de finale te zien halen
Hahahahaha jezus wat een avond zeg!!
Echt zo megaslecht gevoetbalt de eerste 90 min. Ongelovelijke goal in de allerlaatste minuut.
Hele vak ontploft, viel met nog 5 man op mn bek
Mn stem helemaal weg, maar erg blij dat we toch de finale hebben gehaald!!
Dit scheelt mij typwerk
GENIAAL
Echt zo megaslecht gevoetbalt de eerste 90 min. Ongelovelijke goal in de allerlaatste minuut.
Wat een nepperts trouwens... Zag vet veel mensen al richting uitgang gaan... Die 1-1 viel en gelijk gingen ze weer terug naar hun vak .
Donder dan gelijk op naar huis als je geeneens de volle 90 min wilt zien
Wat een nepperts trouwens... Zag vet veel mensen al richting uitgang gaan... Die 1-1 viel en gelijk gingen ze weer terug naar hun vak .
Donder dan gelijk op naar huis als je geeneens de volle 90 min wilt zien
Zo zijn ze he.....Das nou 'Ajax-publiek'
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.
4-1 zegt genoeg
Wat ee trieste bedoening op de tribune zeg. Na de 0-1 was het ongeveer muisstil en later als er toevallig nog gescoord wordt, hoor je ze ineens weer.
En vooral het liedje "ze krijgen voetballes" in de verlenging was gisteren op z'n plaats
Lachwekkend ajax man 200man opgepakt en waarom??? om de joden te beschermen vuile joden weggeslagen waren jullie man.....
Wat ee trieste bedoening op de tribune zeg. Na de 0-1 was het ongeveer muisstil en later als er toevallig nog gescoord wordt, hoor je ze ineens weer.
Qua uitslag, al hoor ik dat zelfs de doorgewinterde AJAX-supporter zich WEER 90 minuten heeft lopen ergeren aan het spel van AJAX
Wat lul je nou slap kerel. Bij ons werd er gewoon vrolijk doorgezongen. Behalve toen de blessuretijd inging. Toen was het geloof er toch niet meer dat die gelijkmaker niet zou vallen. Als hij er dan toch nog invliegt, en nog op zo een manier...tja dan is het niet vreemd he dat er dan meer herrie word gemaakt.
Dat zou OVERAL gebeuren, dus doe niet net alsof dat alleen bij ons gebeurt jankerd
babel
was lucky dat maduro die fout maakte dusja... beiden lucky
You only sing when you winning, leek wel of Roda tegen ajakkes 2 speelde zo leeg was het stadion.... hahahaha stelletje nepsupporters.. Halve Finale en geen vol stadion
er had gisteren maar 1 team laten zien wat ze wouden en dat was roda en dat team ging voor de overwinning
Ga nog stommer lullen. Van Basten tegen de Russen?? Zo doelpunt ook nooit meer gemaakt. Of etegn Den Bosch, die omhaal, doe je ook maar 1 keer in je loopbaan.
Gewoon een goed doelpunt van KJH.
Please laat dit topic ook sluiten, dit wordt weer een discussie die uitloopt op niets, die mensen met de ajakkesziekte vinden het alleen maar leuk joh hoe sommige mensen reageren... Laat ze lekker in hun waan weet je wij weten wel beter....
Gegroet iemand die vind dat Roda had moeten winnen, helaas was het anders.
Gegroet iemand die vind dat Roda had moeten winnen, helaas was het anders.
idd die met die ajakkesziekte hebben een te hoge eigendunk
Het was weer uitverkocht
haha frustraties alom weer. Ga janken mietje!!
Ten eerste is het een bekerwedstrijd.Die worden altijd slecht bezocht. Ten tweede is de wedstrijd pas om 21:0 begonnen waardoor veel mensen ook moesten afhaken ivm vervoer naar huis. Niet iedereen komt met de auto he.
Wat een onzin er rijden de hele nacht treinen van dat dorpje aan het IJ door de hele randstad... Oja de meeste komen natuurlijk van verderweg... Friesland enzo
Precies woon zelf in Z-Limburg dusja als ik vervoer terug gehad Trein, had ik zeker willen overwegen om te gaan heb een oV kaart dus vervoer was gratis geweest en om een kaartje van €17,- te kopen heb ik ook nog wel en €20,- om daar wat te eten en te drinken regel ik ook wel
Nou die is ze € 9 miljoen wel waard dacht ik zo!!
Prachtige goal natuurlijk, The Hunter
Trouwens vond Chari ook goed invallen
support youre locals
Wat een onzin er rijden de hele nacht treinen van dat dorpje aan het IJ door de hele randstad... Oja de meeste komen natuurlijk van verderweg... Friesland enzo
en over Charrie, dan speeltie 1 uurtje goed en de volgende wedstrijd zie je weer niks meer van hem, maarja blij dat hij er gisteren wel stond als een "spits"
Bullshit.... als ik met de trein zou gaan dan zou mijn laatste trein om 23:30 gaan. Dus dan zou ik vanaf CS met een taxi naar huis moeten gaan.
Gelukkig heb ik een auto!
Ben bang dat die keteln in amsterdam uit elkaar valt en de benzine is prijzig maar aan de andere kant je moetr er wat voor over hebben
Dat is ook zo, maar ik vind niet dat ze 'm moeten weg doen.. Dit soort wedstrijden is die zeer bruikbaar, kan als breekijzer fungeren!
Wat lul je nou slap kerel. Bij ons werd er gewoon vrolijk doorgezongen. Behalve toen de blessuretijd inging. Toen was het geloof er toch niet meer dat die gelijkmaker niet zou vallen. Als hij er dan toch nog invliegt, en nog op zo een manier...tja dan is het niet vreemd he dat er dan meer herrie word gemaakt.
Dat zou OVERAL gebeuren, dus doe niet net alsof dat alleen bij ons gebeurt jankerd
Of je wilt t niet horen
En jij ziet ook nergens de humor van in he harteloze figuur...
Waarom zou ik dat niet willen horen? En humor? Vind dat je je zelf aardig voor lul zet door dat te zingen. Maar op zich heb je gelijk, kon er eigenlijk wel om lachen
Nou, dan was het zo hard, dat het niet hoorbaar was op tv En dat liedje "Ze krijgen voetballes" is toch zeer triest.
wedstrijd was slecht, beide ploegen speelde geen goeie wedstrijd, maar als er dan door een fout een goal wordt gemaakt en je dan de rest wedstrijd gaat tijdrekken ....... sja dan is het gewoon verdiend dat je zo gruwlijk wordt afgestraft!! AJAX
ze gooide met jode
Zegt een pikkie van 19 Maar houden jullie die grote bek maar, hoop dat PSv jullie terug wijst in de finale. Penalty versierd door Farfan of zo
Geloof dat heel Utreg drie dagen bezopen was
wat heb je nodig als je naar de finale wilt gaan
hahaha geweldige wedstrijd...zat hier in t cafe met de roda supporters om me heen.Zaten al te dromen van europees voetbal ...en toen...Klaas-Jan haha je had die koppen moeten zien...geweldig. terechte overwinning.Tenminste nog 1 prijs op 7 mei!!!
200 Roda supporters gisteravond in het centrum van 020 op zoek naar rellen volgens het journaal
Is dat lichtelijk overdreven of klopt het als een kloppende snikkelbaars!?!?!?!?!?!
worden er steeds meer...
gaat dan toch autmatisch naar no.2?
Lachwekkend ajax man 200man opgepakt en waarom??? om de joden te beschermen vuile joden weggeslagen waren jullie man.....
Maar we gaan na de play offs uiteraard championsleague spelen
een jood met zelfspot, heerlijk!!!!!!! gelukkig bestaan ze nog. Denk je nou echt dat als jullie tegen feyenoord moeten, jullie nu wel kunnen winnen dit seizoen. Kom he, wees reeel. Met 5 spitsen weten jullie er tegen roda een gelijkspel uit te slepen, en doordat die gasten helemaal stuk gespeelt waren, presteerde ze daarna niks meer.
En dan denken jullie nu wel van Feyenoord te kunnen winnen, met hoeveel spitsen??? 11, babel op goal ofzo???? Kom op wees reeel, jullie maken geen kans tegen feyenoord dit jaar.
Denk je nou echt dat als jullie tegen feyenoord moeten, jullie nu wel kunnen winnen dit seizoen. Kom he, wees reeel. Met 5 spitsen weten jullie er tegen roda een gelijkspel uit te slepen, en doordat die gasten helemaal stuk gespeelt waren, presteerde ze daarna niks meer.
En dan denken jullie nu wel van Feyenoord te kunnen winnen, met hoeveel spitsen??? 11, babel op goal ofzo???? Kom op wees reeel, jullie maken geen kans tegen feyenoord dit jaar.
Uitspraak van Kerkrade-West op donderdag 23 maart 2006 om 07:12:
hahah gekke trekkerboys. stoere texten zingen als er niemand is. flikkertjes
200 Roda supporters gisteravond in het centrum van 020 op zoek naar rellen.
lucky ajax doet zn naam weer eer aan
wat een zielig zooitje weer
straks is het duitsland dat nederland er in de laatste seconde uitknikkert
in dat opzicht lijken ze wel op elkaar
Praatjesmakers. Half leeg stadion schitterend, 93 minuten kun je er een speld horen vallen behalve in het uitvak.
En dan durft hier nog iemand te beweren dat de overwinning terecht is, jullie heb 1 kans gehad voor rust en 1 de 4e minuut blessuretijd.
Over die 150 opgepakte supporters, dat klopt. De rest van het verhaal klopt niet, niks te centrum van 020 gewoon bij het stadion en volkomen belachelijk machtsvertoon van de calimero's. 5 bussen rodasupporters tussen de (provocerende) joden uit laten stappen, ze vervolgens als varkens bij elkaar vegen en ook toevallige passanten, roda jc-ers op eigen vervoer mee nemen.
maar geloven jullie lekker de media, de telegraaf en sbs6 zijn inderdaad zeer betrouwbare bronnen.
gewoon bij het stadion en volkomen belachelijk machtsvertoon van de calimero's. 5 bussen rodasupporters tussen de (provocerende) joden uit laten stappen, ze vervolgens als varkens bij elkaar vegen en ook toevallige passanten, roda jc-ers op eigen vervoer mee nemen.
het waren roda-supporters die begonnen te provoceren en te roepen: waar zijn die joden nou?
Feit blijft: Waarom worden roda-supporters tussen de Ajaxieden de bus uitgestuurd? Waarom stond er al vervoer paraat om de supporters af te voeren? Klinkt mij als een vooropgezet plannetje in de oren als een één-tweetje tussen Cohen en Som.
Waarom worden roda-supporters na de wedstrijd nog een half uur vastgehouden en staat het buiten nog vol met joden?
Uitspraak van Loco La Haya op donderdag 23 maart 2006 om 13:00:
Feit blijft: Waarom worden roda-supporters tussen de Ajaxieden de bus uitgestuurd? Waarom stond er al vervoer paraat om de supporters af te voeren? Klinkt mij als een vooropgezet plannetje in de oren als een één-tweetje tussen Cohen en Som.
Hier heb je helemaal gelijk in
Uitspraak van Loco La Haya op donderdag 23 maart 2006 om 13:00:
Waarom worden roda-supporters na de wedstrijd nog een half uur vastgehouden en staat het buiten nog vol met joden?
Hier geef je zelf al antwoord op. Het was overigens een stuk rustiger toen jullie weg mochten.
nee dan is t natuurlijk andersom he roda=duitsland ajax=nederland
lees!
Feit blijft: Waarom worden roda-supporters tussen de Ajaxieden de bus uitgestuurd? Waarom stond er al vervoer paraat om de supporters af te voeren? Klinkt mij als een vooropgezet plannetje in de oren als een één-tweetje tussen Cohen en Som. Waarom worden roda-supporters na de wedstrijd nog een half uur vastgehouden en staat het buiten nog vol met joden? Ik noem het uitlokking, in Nederland zijn niet de supporters maar de calimero's voor 90% van de gevallen de oorzaak van de rellen.
vet
vette
![[img width=174 height=178]http://www.remia.nl/horeca/_images/content/frituurvetten/evolution_baginbox.jpg[/img]](http://www.remia.nl/horeca/_images/content/frituurvetten/evolution_baginbox.jpg)
en verdiend ook ajax is gewoon vet
kan me geen moer schele oft verdiend was of niet,
ze zoude limburg van de Nederlandse kaart moete schrappe man!laatste aanpassing 23 maart 2006 14:29
Weer zo'n Arrogante kut hollander
Limburg?waar ligt dat dan?Belgie toch?
en dan?
maja 4 min verlening is toch ook een nieuw record he
want 1-4 is gewoon een pakkie mauwhawmahahahahaha
maja 4 min verlening is toch ook een nieuw record he
whhahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha 0-1
Roda thuis, altijd lastig
Roda
Hoe schandalig kan het... denk niet dat er ieta veranderd aan die stand zo
Hahahaha mooi man
zkr mooi , kennen we voor de dubbel
Whaaaaaaaaaa wat jammer voor de neusjes
en mar grote mond hebben op topic over feyenoord pffffffffff
suc6 in de play-offs
PSV - Roda JC.. Mooie finale!!
het enigste wat ze nog hebben dit jaar .....helemaal niets in amsterdam
Nee dit keer geen lucky ajaks in de blessuretijd!!!
Heerlijk die frustratie bij die joodjes
wordt 'm niet voor ajax.. ghehe
hehehehehehe
wordt weer een limbo-brabo finale al ut goeie komt uit ut zuiden
het enigste wat ze nog hebben dit jaar .....helemaal niets in amsterdam
![[img width=225 height=33]http://www.totalegekte.com/pics/smiles/wave.gif[/img]](http://www.totalegekte.com/pics/smiles/wave.gif)
Vond het ook wel mooi om die spelers van roda vol trots en zelfvertrouwen te zien in die laatste minuten van de officiele speeltijd.
Jong domme Limbo, reserve belg
sorry didi, mooie meid maar geen verstand van voetbal
idd ...morgen zal ik jou wel weer zien of niet ??
jawel, ik kijk niet naar de afkomst maar naar de mooiste club
jah ze hebben me gister overgehaald om toch maar mee te gaan hehe
wordt echt zwaar weekend haha.. zaterdag om half 7 op werken..
daarna naar steenwijk om 6 uur smorgens afgelopen..
dan nog naar huis rijden.. ben ik rond 9 uur weer thuis..
en om 11.45 kan ik de trein pakken op naar Ajax
kortom wordt errugg gaarrrr weekend
jawel, ik kijk niet naar de afkomst maar naar de mooiste club!!
jawel, ik kijk niet naar de afkomst maar naar de mooiste club!!
gekke farmers, beetje provocerend doen als er 3 opa's met kleinkinderen lopen. pootjes
de mooiste club heeft gister met 4-1 gewonnen!! Mooi sfeertje gister
de mooiste club heeft gister met 4-1 gewonnen!!
drinken we morgen wel een paar ..gaat bakkertje ook ??
Didi doe eens lief
was gisteravond echt een machtige avond
Een super sfeer....
Nee, jij was erbij.. dus je zult het vast weten
gekke farmers, beetje provocerend doen als er 3 opa's met kleinkinderen lopen. pootjes
pik zuige slet
zekers is goed
jah me maat gaat ook mee samen met een paar uit rooy.. de rest zie ik daar allemaal wel
wordt druk iig !!! ken zeker 3/4 wat er morgen allemaal op afkomt haha
wel lache
Waardeloze k*t wedstrijd gisteren maar ja 4-1
Lucky AJAX
Hup! Roda ! Los mer Joa.
Refreng:
Roda, Roda, Roda los mer joa,
Roda, Roda, dieng supporters zunt werm doa.
Roda, Roda, vier blieve diech truij.
Vier blieve allenuij beij-ee, vuur Roda J.C.
Et tsondiegs um hoaver drei, is jidder supporter op Kaalhei.
Doa sjteunt heë ziene kloep, de Roda luu hant jenne floep.
Ze weesse ziech tse jeëve, ze sjpelle vuur heun leëve.
Den wenne is et parool, en vier zinge noa jidder jool:
Sjtunt ós jonge op het velt, jeleuf mar, wees de jantse welt:
ze zalle ziech werm jeëve, ze sjpelle vuur hön leëve.
Ós Roda in 't jeel en sjwats, deë kloeb, deë jeet ós aan 't hats.
Bie jidder jool of went 't mos, zinge vier oes
Hup! Roda ! Los mer Joa.
Refreng:
Roda, Roda, Roda los mer joa,
Roda, Roda, dieng supporters zunt werm doa.
Roda, Roda, vier blieve diech truij.
Et tsondiegs um hoaver drei, is jidder supporter op Kaalhei.
Doa sjteunt heë ziene kloep, de Roda luu hant jenne floep.
Ze weesse ziech tse jeëve, ze sjpelle vuur heun leëve.
Den wenne is et parool, en vier zinge noa jidder jool:
Sjtunt ós jonge op het velt, jeleuf mar, wees de jantse welt:
ze zalle ziech werm jeëve, ze sjpelle vuur hön leëve.
Ós Roda in 't jeel en sjwats, deë kloeb, deë jeet ós aan 't hats.
Bie jidder jool of went 't mos, zinge vier oes volllaatste aanpassing 23 maart 2006 19:23
Ik ben toch altijd lief??
Jij ook hoor, alleen voor de VERKEERDE club!
Beter naar je ventje luisteren jij!
Die heeft tenminste verstand van voetbal!
kan het wel vertalen voor je , maar dat wil je niet.. schijt roda heb je niks aan
maar toch wil ik hem winnen
In r'dam spelen wij altijd goed.
de scheids pakt zijn fluitje vast en opeens..........huntelaarrrrrrrrrrrr
In r'dam spelen wij altijd go
In r'dam spelen wij altijd goed.
En jij woont nog in Nederland?? Snel je koffers pakken jong en naar unser Deutscher buren vertrekken!
Als ik in binnekort in Kerkrade woon kan ik eindelijk mn boodschappen halen bij de duitse Aldi vlak over de grens en me aanmelden voor der fußball vereinung in Kirchroa
Eindelijk alte
snautze!
alter klatze!laatste aanpassing 23 maart 2006 22:48
Nederland is een provincie van Duitsland. Alle produkten die wij maken gaan naar duitsland. Alle bedrijven draaien voor Duitsland.
In Limburg snappen ze dat tenminste...Nu de rest nog van Nederland.
bleude
Ik ben een hollander en kom uit Almere. Maar ik ben voor Roda, en Heerlen is mijn favoriete stad. In mijn prive leven lul ik alleen kerkraads dialect en niet dat klote nederlands.laatste aanpassing 23 maart 2006 21:10
whahahaha en dat zegt loeki, de reclame slaaf van bnn.
de duitse pino van sesamstraße is veel cooler dan zo,n klote reclame leeuw als jij bent.
AFCA AJAX!!!!!!!!!!!!!! F-Side!!!!!!!!!!!
Jaja wij hebben een echte spits
Uitspraak van LitleBoy op vrijdag 24 maart 2006 om 07:23:
AFCA AJAX!!!!!!!!!!!!!! F-Side!!!!!!!!!!!
Jaja wij hebben een echte spits
ouwe, wat hebben jullie toch met Limburg man, ik woon in zuid limburg maar ben ajax fan in hart en nieren.. is toch niks mis mee met Limburg ofwel dan
Neuzen zaten de eerste 89 minuten van de wedstrijd met zakdoekjes voor hun ogen..
't was niet om aan te zien
na de verlenging zeker ja
Alleen dat gezeik over lucky ajax daar wordt ik zo moe van!!! gelijkspel was terecht niemand verdiende er na 90 min wat!! we geven een kut goal weg maar dat roda heeft de 2e helft alleen maar op de grond gelegen dus ja 4min blessuretijd.
dus als je een late goal maakt is dat geluk??
dus als je een late goal maakt is dat geluk??
dus je vind dat ik geen gelijk heb??
Kom op neus, wees es eerlijk.... Laatste 7 seconde en dan een doelpunt maken, aardig gek niet
snap niet dat jij nog wat zegt als je al lang en breed alles voor de tv moet bekijken
roda loopt zelf te kutten
je gaat me toch niet vertellen dat roda het heeft verdiend om te winnen??
AJA - RJC is het toch??
Uitspraak van Pablowop vrijdag 24 maart 2006 om 21:21:
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss...t
zo ging dat vroeger ja...
welke wedstrijd heb jij gezien???
Uitspraak van 100 % Kerkrade op vrijdag 24 maart 2006 om 18:53:
93 minuten lang fluiten ze de eigen spelers uit en een half uur later is het super ajax
Dat er hier joden zijn die zeggen dat er een super sfeer was zegt al meer dan genoeg. Dat er hier iemand de TV (!!!) 10 sec. voor het einde van de wedstrijd uitzet zegt al meer dan genoeg. Dat het stadion in de halve finale van de cup nog niet eens voor de helft vol zit zegt al meer dan genoeg. Dat buiten de knutselclub van 410 en het uitvak 93 minuten lang niemand zijn bek open trok zegt meer dan genoeg. Maar dat na de 1-1 opeens iedereen kan zingen zegt meer dan genoeg. Dat een vak begint te fluiten na een mislukt balletje achter het standbeen zegt meer dan genoeg. Dat buiten Amsterdam iedereen schijt op de Ajax (op enkele lokale gloryhunters na) zegt meer dan genoeg.
Dat er hier joden zijn die zeggen dat er een super sfeer was zegt al meer dan genoeg. Dat er hier iemand de TV (!!!) 10 sec. voor het einde van de wedstrijd uitzet zegt al meer dan genoeg. Dat het stadion in de halve finale van de cup nog niet eens voor de helft vol zit zegt al meer dan genoeg. Dat buiten de knutselclub van 410 en het uitvak 93 minuten lang niemand zijn bek open trok zegt meer dan genoeg. Maar dat na de 1-1 opeens iedereen kan zingen zegt meer dan genoeg. Dat een vak begint te fluiten na een mislukt balletje achter het standbeen zegt meer dan genoeg. Dat buiten Amsterdam iedereen schijt op de Ajax (op enkele lokale gloryhunters na) zegt meer dan genoeg. En ik sluit dan ook af met de legendarische woorden:
Ihr seit nur eind Karnavalsverein!
schande voor Nederland.
Niets helemaal niets in Amsterdam!!!
losers van het seizoen 2005 2006!!
hahahaha
wat een sukkel ben jij.
Ze hebben al johan cruijf schaal(vind ik trouwens wel een schijtprijs)
Al zeker uefa cup (kan nog voorronde champions leque worden)
Beker kan nog gewonnen worden.
2de ronde champions leque gehaald
verder wel zwaar slecht in de competitie ja klopt.
een stad als kerkrade daar is de prijzen kast zo groot als een schoenendoos.
FC landgraaf????