Partyflock

Forumonderwerp · 846519
Lekker dan Klaas-Jan mooie loting toch?! :D
21 maart volgens mij of 22 maart.
laatste aanpassing

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:20:
het was 4-1 na 2 x 90 min + blessuretijd + 2x 15 min

zie je dat ajax niet kan winnen in 90 minuten

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:19:
Dat is je antwoord

is wel triest antwoord

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:21:
Wat een onzin er rijden de hele nacht treinen van dat dorpje aan het IJ door de hele randstad... Oja de meeste komen natuurlijk van verderweg... Friesland enzo

Precies woon zelf in Z-Limburg dusja als ik vervoer terug gehad Trein, had ik zeker willen overwegen om te gaan heb een oV kaart dus vervoer was gratis geweest en om een kaartje van €17,- te kopen heb ik ook nog wel en €20,- om daar wat te eten en te drinken regel ik ook wel

En er rijden niet de hele nacht treinen geen verstand van voetbalen geen verstand van de NS
AFCA

4-1 de stand spreekt voorzich ;) :P

The Hunter
Formibabel

:respect: JODEN :respect:

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:24:
Precies woon zelf in Z-Limburg dusja als ik vervoer terug gehad Trein, had ik zeker willen overwegen om te gaan heb een oV kaart dus vervoer was gratis geweest en om een kaartje van €17,- te kopen heb ik ook nog wel en €20,- om daar wat te eten en te drinken regel ik ook wel

je hebt toch een auto ;)

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:25:
de hele nacht treinen

Schipholtrein pik

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:25:
Schipholtrein pik

hij komt uit landgraaf licht naast kerkrade dusja

Schipholtrein pik

dan kom ik nog niet in maastricht of dergelijke dus ff niet zo dom lullen he pik

maar moet toch ook iedereen zelf weten waar je supporter van bent of niet dan

je hebt toch een auto

Ben bang dat die keteln in amsterdam uit elkaar valt :nocheer: en de benzine is prijzig maar aan de andere kant je moetr er wat voor over hebben ;)

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:27:
Ben bang dat die keteln in amsterdam uit elkaar valt en de benzine is prijzig maar aan de andere kant je moetr er wat voor over hebben

juist ;)
Nou die is ze € 9 miljoen wel waard dacht ik zo!!

Prachtige goal natuurlijk, :respect: The Hunter

Trouwens vond Chari ook goed invallen (Y)

Uitspraak van [PT2]Sentech op donderdag 23 maart 2006 om 09:28:
Nou die is ze € 9 miljoen wel waard dacht ik zo!!

Prachtige goal natuurlijk, The Hunter

Trouwens vond Chari ook goed invallen

Ja als die zo door gaat, is die dat zeer zeker waard

en over Charrie, dan speeltie 1 uurtje goed en de volgende wedstrijd zie je weer niks meer van hem, maarja blij dat hij er gisteren wel stond als een "spits"

Uitspraak van ZeroFourSiXX op donderdag 23 maart 2006 om 09:29:
support youre locals

:respect:

Uitspraak van ZeroFourSiXX op donderdag 23 maart 2006 om 09:29:
support youre locals

Makkelijker gezegt dan gedaan, als je gewoon niks met je lokale ploeg hebt ja dan heb je dat gewoon niet

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:21:
Wat een onzin er rijden de hele nacht treinen van dat dorpje aan het IJ door de hele randstad... Oja de meeste komen natuurlijk van verderweg... Friesland enzo

Bullshit.... als ik met de trein zou gaan dan zou mijn laatste trein om 23:30 gaan. Dus dan zou ik vanaf CS met een taxi naar huis moeten gaan.
Gelukkig heb ik een auto!

Heeftie bij PSV geleerd!!! :D

Ik denk verder niet dat deze discussie ook maar enig nut heeft... Elke Ajacied geniet van deze overwinning, elke andere supporter lacht zich dood om de eerste 90 minuten, en om de gezongen teksten op de tribune (Toen ze voor kwamen), klaar.
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:29:
en over Charrie, dan speeltie 1 uurtje goed en de volgende wedstrijd zie je weer niks meer van hem, maarja blij dat hij er gisteren wel stond als een "spits"

Dat is ook zo, maar ik vind niet dat ze 'm moeten weg doen.. Dit soort wedstrijden is die zeer bruikbaar, kan als breekijzer fungeren!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:31:
Bullshit.... als ik met de trein zou gaan dan zou mijn laatste trein om 23:30 gaan. Dus dan zou ik vanaf CS met een taxi naar huis moeten gaan.
Gelukkig heb ik een auto!

en nu dit antwoord:

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:27:
Ben bang dat die keteln in amsterdam uit elkaar valt en de benzine is prijzig maar aan de andere kant je moetr er wat voor over hebben

wat is nu niet logisch aan jou antwoord he

Uitspraak van [PT2]Sentech op donderdag 23 maart 2006 om 09:32:
Dat is ook zo, maar ik vind niet dat ze 'm moeten weg doen.. Dit soort wedstrijden is die zeer bruikbaar, kan als breekijzer fungeren!

Misschien wel, maar ik denk dat Ajax dara niet gelukkiger van word en hij al helemaal niet...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:33:
wat is nu niet logisch aan jou antwoord he

Dat hij een betere auto heeft dan mij ;)

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:36:
Dat hij een betere auto heeft dan mij

lol

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:37:
lol

:nocheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 08:50:
Wat lul je nou slap kerel. Bij ons werd er gewoon vrolijk doorgezongen. Behalve toen de blessuretijd inging. Toen was het geloof er toch niet meer dat die gelijkmaker niet zou vallen. Als hij er dan toch nog invliegt, en nog op zo een manier...tja dan is het niet vreemd he dat er dan meer herrie word gemaakt.

Dat zou OVERAL gebeuren, dus doe niet net alsof dat alleen bij ons gebeurt jankerd

Nou, dan was het zo hard, dat het niet hoorbaar was op tv :S En dat liedje "Ze krijgen voetballes" is toch zeer triest.

Uitspraak van Holly :D op donderdag 23 maart 2006 om 09:41:
Nou, dan was het zo hard, dat het niet hoorbaar was op tv En dat liedje "Ze krijgen voetballes" is toch zeer triest.

Of je wilt t niet horen ;)

En jij ziet ook nergens de humor van in he harteloze figuur...

Ze krijgen voetballes

Dat zongen ze pas toen ze hadden gescoord natuurlijk. Ik ga er geen woord meer aan vuil maken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:43:
Dat zongen ze pas toen ze hadden gescoord natuurlijk. Ik ga er geen woord meer aan vuil maken.

Achja, dat zong ik vorig jaar ook tijdens de 0-4 ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:43:

zou ik ook niet doen als ik jou was :aai:

Ik hou niet zo van vuile woorden :nee:
schandalig lekker gisteren. Een de laatste minuut nog een vette wereldgoal en daarna het afmaken.Ach ja zeg maar op z'n 'Rotterdams' winnen. Slecht spelen en toch onverdiend winnen!!!
Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:42:
Of je wilt t niet horen

En jij ziet ook nergens de humor van in he harteloze figuur...

Waarom zou ik dat niet willen horen? En humor? Vind dat je je zelf aardig voor lul zet door dat te zingen. Maar op zich heb je gelijk, kon er eigenlijk wel om lachen

Uitspraak van Holly :D op donderdag 23 maart 2006 om 09:51:
Waarom zou ik dat niet willen horen? En humor? Vind dat je je zelf aardig voor lul zet door dat te zingen. Maar op zich heb je gelijk, kon er eigenlijk wel om lachen

Ach man waardeloze figuur, je begrijpt het echt niet "pik" maar je komt er wel hoor ooit :aai:
met 15.000 man naar kakkerlakken stad. Heerlijk. En ze spelen niet eens meer voor de prijzen

Uitspraak van Enlouquecido op donderdag 23 maart 2006 om 09:52:
jode zijn triest!!!!

:respect: A.F.C.A. CBS :respect:
laatste aanpassing

Nou, dan was het zo hard, dat het niet hoorbaar was op tv En dat liedje "Ze krijgen voetballes" is toch zeer triest.

Als wij (en de mensen die wel de moeite namen om naar het stadion te komen) het maar hoorden toch. Of gaat het erom dat de mensen thuis ook mee kunnen luisteren tegenwoordig??

En als je het sarcasme aan "ze krijgen voetballes" niet snapt.............. :/
Iedereen weet toch dat ze een baggerpot speelden! (op de verlenging na dan)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 09:53:
En als je het sarcasme aan "ze krijgen voetballes" niet snapt..............
Iedereen weet toch dat ze een baggerpot speelden! (op de verlenging na dan)laatste aanpassing 23 maart 2006 09:54

En dat is juist wat mnr SirSmoke niet snapt

Nee de Ajax haters willen het gewoon niet snappen.
Politie arresteert grote groep Roda JC-supporters
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond ongeveer tweehonderd supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. „We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd”, aldus een woordvoerder van de politie.

De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging. Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.

De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.

Zelden heeft de Amsterdamse politie dergelijke grote groepen mensen aangehouden. Bij de bezetting van het Maagdenhuis vorig jaar moesten ruim 140 studenten mee naar het bureau. Tijdens de Eurotop in Amsterdam in 1997 hield de politie enkele honderden demonstranten aan.

---------

Je moet ook niet met rotzooi gooien :D

Uitspraak van Richard op donderdag 23 maart 2006 om 09:58:
Je moet ook niet met rotzooi gooien

volkomen mee eens

nergens voor nodig
wedstrijd was slecht, beide ploegen speelde geen goeie wedstrijd, maar als er dan door een fout een goal wordt gemaakt en je dan de rest wedstrijd gaat tijdrekken :s....... sja dan is het gewoon verdiend dat je zo gruwlijk wordt afgestraft!! :RESPECT: AJAX :respect:

Uitspraak van Richard op donderdag 23 maart 2006 om 09:58:
Je moet ook niet met rotzooi gooien

Ik vraag af over welke rotzooi ze t hebben :D

Maarja verheugen die jongens zich op de wedstrijd van t jaar en dan zijn ze er niet bij, beetje dom niet dan
Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 10:04:
Ik vraag af over welke rotzooi ze t hebben

ze gooide met jode

Uitspraak van TOOLS op donderdag 23 maart 2006 om 10:03:
wedstrijd was slecht, beide ploegen speelde geen goeie wedstrijd, maar als er dan door een fout een goal wordt gemaakt en je dan de rest wedstrijd gaat tijdrekken ....... sja dan is het gewoon verdiend dat je zo gruwlijk wordt afgestraft!! AJAX

welke wedstrijd heb jij dan gezien
ik heb toch een leuke wedstrijd gezien

die was toch veel beter als die kut wedstrijd van PSV en AZ

Uitspraak van Enlouquecido op donderdag 23 maart 2006 om 10:05:
ze gooide met jode

hehehe lol :bounce:
Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 09:52:
Ach man waardeloze figuur, je begrijpt het echt niet "pik" maar je komt er wel hoor ooit

Zegt een pikkie van 19 :S Maar houden jullie die grote bek maar, hoop dat PSv jullie terug wijst in de finale. Penalty versierd door Farfan of zo

Uitspraak van Enlouquecido op donderdag 23 maart 2006 om 10:05:
ze gooide met jode

Denk het toch van niet hoor, dan zouden er ook slachtoffers zijn geweest ..

Wat een gezeur allemaal hehe

Ajax heeft gewonnen!!! that's the point :):)