Bij sommige vrouwen ziet het er best sexy uit
Heb ook direct shag af gepakt en in beslag genomen en sigaretten voor de gekocht pffff vin dhet echt niet kunnen
Ik vind het dus zo ontzettend geen porum wanneer een vrouw zo een shagie staat te rollen
Sexy of niet, laat ieder maar naar ze eigen dingen kijken
MMmmmm
Uitspraak van Mris.. op vrijdag 27 januari 2006 om 17:44:
Shag is sowieso vies...
vinddd ikkee ni...rook sigaretten mar ok sjag
javaanse jongens 3 kwart mmm lekkaaaaa...
maaa mmm roken nou echt sexy>???/...
nope...ben ni geill...
ik vind jongens die zeuren niet sexy
Mijn voordeel is..dat de types die zich daar druk om maken...toch al niet mijn types zijn
Mijn voordeel is..dat de types die zich daar druk om maken...toch al niet mijn types zijn
Sluit ik me bij aan
En daarbij... sexy ben je, of je bent het niet. Wtf heeft dat er mee te maken of je een sigaret in je handen hebt?
Als iemand mij minder sexy vind mét een sigaret, kan ie gewoon optiefen. Daar ga ik namelijk echt niet wakker van liggen. Vind het beetje zeuren om nix eigenlijk.
Sluit ik me bij aan
En daarbij... sexy ben je, of je bent het niet. Wtf heeft dat er mee te maken of je een sigaret in je handen hebt?
Als iemand mij minder sexy vind mét een sigaret, kan ie gewoon optiefen. Daar ga ik namelijk echt niet wakker van liggen. Vind het beetje zeuren om nix eigenlijk.
en als et een zwaar sjekkie is helemaal
Bij welke dan in gods naam?? Ik vind het dus zo ontzettend geen porum wanneer een vrouw zo een shagie staat te rollen
Een vriendin van mij rookt ook shag, moet ze zelf weten maar iriteer me er rot aan en we gingen laatst naar de xl en we stonden in de rij en zij begint dus een shagie te draaien nou schaamde me echt rot gewoon Heb ook direct shag af gepakt en in beslag genomen en sigaretten voor de gekocht pffff vin dhet echt niet kunnen
een jonge zei tegen mij..vrouwen die roken zijn niet sexy..ik persoonlijk vind t nergens op slaan..hoe denken jullie er over??
Dat zie je vaak bij vrouwlijke alto's.
zal toch altijd liever dan een alto zien dan zo'n standaard meisje incl buiktruitje en pakje marlboro light constant in haar linkerhand
Heb ook direct shag af gepakt en in beslag genomen en sigaretten voor de gekocht pffff vin dhet echt niet kunnen
Bij welke dan in gods naam?? Ik vind het dus zo ontzettend geen porum wanneer een vrouw zo een shagie staat te rollen
Een vriendin van mij rookt ook shag, moet ze zelf weten maar iriteer me er rot aan en we gingen laatst naar de xl en we stonden in de rij en zij begint dus een shagie te draaien nou schaamde me echt rot gewoon Heb ook direct shag af gepakt en in beslag genomen en sigaretten voor de gekocht pffff vin dhet echt niet kunnen
Een vrouw die een sigaret rookt kan nog wel maar een shaggie is echt zo onvrouwelijk....vreselijk om te zien.
En dan vooral als ze uit zijn en daar een shaggie gaan rollen...ziet er toch niet uit!!!
Koopt dan sigaretten als je zo nodig moet roken.
Lijkt me sterk dat iemand een rokende vrouw sexier vindt dan een niet rokende vrouw.
daar is roken echt niet de enige oorzaak van
Rokende vrouwen zijn smeeeeeeeeeerig,
Gelukkig rookt mijn vriendin niet
niet rokers hebben meest wel een betere conditie!
ieder voor zich lijkt me, sommige mannen vinden het walgelijk om te zien, anderen niet.
Kan ik me echt niet druk om maken hoor.
Ik paf lekker verder
t interesseerd me vrij weinig eerlijk gezegd....
mannen die roken zien dr toch t zelfde uit als vrouwen die roken..
t interesseerd me vrij weinig eerlijk gezegd....
Gerookt vlees gaat langer mee..
ach liever 5 jaar minder in t bejaardentehuis zitten vind ik prima!!
Het is gewoon smerig als een meisje/dame/vrouw rookt
roken heeft niks met sexy te maken vind ik!!
Al is het beter niet te roken....
als je allebij rookt...
wat is het probleem dan???
ik nog niet
Same here, blij toe
Als ik af en toe dat gezeik hoor als er maar 1tje rookt...
geen gezeik van mij hoor...
ja idd...erg vermoeiend...en das nog niet t enige wat ik rook en daar piepen ze nog veel harder over
mijn mannetje klaagt nergens over gelukkig
fijn dat k dat weet.. vrouwen mogen ook nix he..
een man mag roken dik worden en al en dan zijn ze nog sexy in de ogen van sommige vrouwen en een vrouw is da gelijk vies ofzow wat een onzin laat omns ook lekker doen wat we willen..
Tja je leeft toch voor jezelf en niet voor een ander..
niet rokers zijn sexy mannen en vrouwen dus
Ik kijk niet of iemand een peuk in zijn bek heeft om vast te stellen hoe sexy hij is hoor, dankijk ik naar zijn ogen, uitstraling en lichaam(staal)
Af en toe heb je van die lui. Terwijl ik gewoon vind dat ze niet moeten zeiken en proberen het te veranderen als ze het van te voren weten
een jonge zei tegen mij..vrouwen die roken zijn niet sexy..ik persoonlijk vind t nergens op slaan..hoe denken jullie er over??
dat is zeker zo,
mijn vriend rookt ook maar vind m lekkerder zoene als hij niet gerookt heeft ik zeg ook niet dat t een afknapper is want tegewoordig rookt haast iedereen
dd, mn ex bijv, blowde zelf ook maar vond dat ik moest stoppen. Als ik een jointje opstak ging ie pissed naar huis om vervolgens zelf te gaan blowen
Daarom, dat is onzin, gelijkwaardigheid in een relatie
Plus dat je weet waar je aan begint, en je niet het recht hebt om iemand te laten veranderen omdat jij dat wil
Als ik een jointje opstak ging ie pissed naar huis om vervolgens zelf te gaan blowen
ook een slof per week....
wordt een hoop inhalen
wij blowen samen ultieme liefde hahah.. waarom stel je dat niet voor.. jullie doen t toch allebei.. mijn vriend vond t eerst ook nix.. maja nu doen we et alttyd als we samen zijn,, gewoonte geworde
vrouwen die roken zijn niet sexy..
sigaretje kan sexy zijn, als ze maar kauwgom op zak heeft
Dan maar niet sexy...
wrom???
gerookt vlees smaakt beter........
sorry dames roken is niet meer sexy
Gewoon bullshit iemand gaat er niet anders van kijken of uitzien...
als je lang genoeg rookt ga je er wel ouder uitzien
ja maar dan ben je niet NU INEENS niet sexy..
En ach wat de één sexy vind, vind de ander pauper...
Zijn toch andere dingen waarbij ik aan sexy denk.
Roken is zowiezo niet sexy of het nou door een man of een vrouw word gedaan.
Hmm naja marelin monrou kon anders volgens media sexy een sigaretje roken..