Lijkt me sterk dat iemand een rokende vrouw sexier vindt dan een niet rokende vrouw.
nou dat slaat natuurlijk nergens op..... een sexy vrouw is toch gewoon sexy..
een dikke papzak die niet rookt is toch minder sexy dan een mooie sexy vrouw die wel rookt..
laatste aanpassing
dat is gewoon een persoonlijke kwestie..ik vind iemand niet minder sexy als hij/zij rookt, ligt er natuurlijk wel aan WAT degene rookt
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 02:12:
Vrouwen staan bekend om hun schoonheid en goede verzorging.... En dan ga je roken, dan stinkt heel je porum, je adem, je handen, je haar, je lichaam, je kleding en heel je woon omgeving stinkt naar de sigarette rook! Ook je tanden en handen worden geel, lekker friss hoor... Roken is echt vet stoer!!
laatste aanpassing
niet mee eens... echt sexy is t niet, maar dat geldt ook voor de mannen... roken is idd slecht, dat weet iedereen, maar laat iemand roken als die dat wil! ik vind t gewoon lekker! je eigen keus toch
Ik vind het er over het algemeen totaal níet sexy uit zien, btje ordi zelfs.. hangt wel van de leeftijd af, meisje van 16 maakt nog niet zoveel uit, maar een vrouw van 30 vind ik op de een of andere manier heel fout Ben zelf netjes gestopt
roken heeft niks met sexy te maken vind ik!!
Al is het beter niet te roken....
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 16:30:
Lekker belangrijk wie rookt of wat men rookt. Rook zelf ook wel eens shag, maar ook sigaretten. Het is maar net waar ik zin in heb. En als mensen dat niet aanstaat, moeten ze lekker de andere kant op gaan kijken
Zag net ergens een reactie dat iemand zich schaamde omdat een vriendin een shaggie aan het rollen was?
Dat vind ik pas erg, je schamen voor je vriendin, omdat ze zichzelf is
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 16:30: