Partyflock

Forumonderwerp · 841679

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In de Amsterdamse Diamantbuurt zijn eerder deze maand bij een joodse bewoner de ruiten ingegooid. De stenengooiers, een groepje Marokkaanse jongeren, riepen antisemitische leuzen. De bewoner durft geen aangifte te doen en weigert elk contact met de buitenwereld.

Het zoveelste voorval in de Diamantbuurt is bekendgemaakt via een huis-aan-huisfolder van de Vereniging Oud Zuid, een kleine politieke partij. Verscheidene buurtbewoners, onder wie PvdA-deelraadslid Job van Amerongen en voormalig ‘Kabouter’ Melvin Visser, bevestigen dat de man is lastiggevallen en doodsbang is. Van Amerongen en Visser hebben tevergeefs geprobeerd contact met het slachtoffer te zoeken.

Vijftien maanden geleden werd het echtpaar Bert en Marja uit de Diamantbuurt verjaagd, na een jaar lang getreiter door hangjongeren op het Smaragdplein. Ook het echtpaar kreeg stenen door de ruit.

De Diamantbuurt staat sindsdien synoniem voor overlast en het taaie probleem hoe de hangjeugd in het gareel kan worden gehouden. Het nieuwe slachtoffer woont vlak bij het Smaragdplein.

Melvin Visser zat ooit (1971-1973) in de gemeenteraad van Amsterdam namens de toen populaire actiepartij Kabouters. In de Pijp, de buurt in het stadsdeel Oud-Zuid waarvan de Diamantbuurt deel uitmaakt, geldt hij als de officieuze burgemeester van zijn buurt.

Volgens Visser zijn de problemen uit 2004 ‘en ver daarvoor’ dankzij de landelijke aandacht voortvarend aangepakt, maar dreigt de Diamantbuurt, ondanks cameratoezicht op het Smaragdplein, opnieuw terug te vallen.

‘Rond de jaarwisseling is er weer een aantal incidenten geweest, waaronder het ingooien van 32 autoruiten. Dat zegt de politie, maar het werkelijke aantal is groter. Verder heb ik zelf vastgesteld dat er weer gedeald wordt in de Van Woustraat, waardoor er sprake is van enorme overlast op die plek.’

Eind november vorig jaar kwam de 18-jarige Anass Abou Allal uit de Diamantbuurt om het leven toen hij met een gestolen auto op de vlucht sloeg voor de politie en tegen een boom reed. De jonge Marokkaan was de zoon van de voorzitter van de omstreden Arrahmane-moskee in de Pijp. De zoon gold als veelbelovend en was als cameraman betrokken bij het vastleggen van een buurtfestival afgelopen zomer in de Diamantbuurt. Het festival werd gefinancierd door de gemeente in het kader van ‘Wij Amsterdammers’, een poging van het stadsbestuur de kloof tussen de bevolkinsggroepen kleiner te maken. Dat de zoon van de moskeevoorzitter zich ook op het criminele pad bevond, was bij veel buurtbewoners bekend.

Nog steeds, aldus Visser, zijn er bewoners die de dood van Abou Allal in de schoenen schuiven van de politie. Tijdens de laatste commissievergadering van de deelraad werd de politie luidkeels uitgemaakt voor moordenaars, een zelfde reactie als begin vorig jaar bij de dood van de Marokkaanse tasjesdief en, recent, na het verongelukken van een voor de politie vluchtende 17-jarige scooterrijder in het stadsdeel Slotervaart.

Vorige week werden de ruiten van het politiebureau ingegooid en werd een auto in brand gestoken.

Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’

Visser: ‘Met het stadsdeelbestuur en Job van Amerongen verschil ik van mening over de aanpak. Toen Bert en Marja waren weggepest, struikelde je hier over de hulpverleners. Nu de subsidie is verdeeld, de buit dus binnen is, gaat iedereen z’n eigen gang. Van samenwerking is geen sprake en voor de jeugd is hier nog steeds niets te beleven, anders dan rotzooi trappen. Bovendien worden die families onvoldoende aangepakt.’

Waarschuw beheerder
Heb je zin om te lezen:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op maandag 16 januari 2006 om 21:34:
voor de jeugd is hier nog steeds niets te beleven, anders dan rotzooi trappen

pfff dit vind ik zo'n berg onzin... stelletje kutcrimineeltjes moeten ze es op hun sodemieter geven ipv ze een speeltuin geven en hopen dat ze daar zoet mee zijn
Waarschuw beheerder
je ken beter zeggen wat ze niet slopen ...ben je sneller klaar
Waarschuw beheerder
donateur
doen ze toch al jaren :/
Waarschuw beheerder
Van samenwerking is geen sprake en voor de jeugd is hier nog steeds niets te beleven, anders dan rotzooi trappen

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:38:
pfff dit vind ik zo'n berg onzin... stelletje kutcrimineeltjes moeten ze es op hun sodemieter geven ipv ze een speeltuin geven en hopen dat ze daar zoet mee zijn

Idd :yes:

Ik ben ook opgegroeid zonder voetbalveldjes, zonder speelveldjes of wat dan ook. Maar ik heb nooit een ruit ingegooid of de buren bedreigd... :no:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Bron ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 16 januari 2006 om 21:42:
Eind november vorig jaar kwam de 18-jarige Anass Abou Allal uit de Diamantbuurt om het leven toen hij met een gestolen auto op de vlucht sloeg voor de politie en tegen een boom reed.

weet iemand hoe het met die boom gaat ? vind ik belangrijker dan zo n kut-crimineeltje

Waarschuw beheerder
donateur
Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’

Dan moeten ze lekker uit Nederland oprotten als het hun niet bevalt.

Hoe eerder hoe beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zie je maar weer, intollerantie komt vooral vanaf van de bevolkingsgroepen voorwie we altijd open armen hebben gehad.

Nou is de islam (zoals die jongeren en extreemisten het zien) toch wel een voedingsbodem voor tomeloze intollerantie tegen mensen die anders denken dan hun eigen geloof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:44:
Bron ?

De Volkskrant http://www.volkskrant.nl/binnenland/1137132277432.html

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Lekker zootje weer daar.
Waarschuw beheerder
wakker worden nederland we gaan naar de kloten

Waarschuw beheerder
Dat wist ik nog niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KOELE op maandag 16 januari 2006 om 21:52:
wakker worden nederland we gaan naar de kloten

leuk he al die opdringerige mensen die vanuit het (extreme)moslim ideaal handelen, holadi-jee wat is Nederland daar toch blij mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Bij het vorige incident in de Diamantbuurt blerde Cohen,....geef ze een buurthuis..................pfffffffffffffff moet niet gekker worden.

Net als die waterval hier boven,....afvoeren, die handel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en voormalig ‘Kabouter’ Melvin

:O

(n) :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:57:
Bij het vorige incident in de Diamantbuurt blerde Cohen,....geef ze een buurthuis..................pfffffffffffffff moet niet gekker worden.

Het loont gewoon als je extreemist bent, je kan alles krijgen van de linkse knakkers als je maar genoeg levens vergalt en genoeg eigendommen verrot maakt.

Waarschuw beheerder
Dat is al jaren aan de gang.

Dat moet je niet onder kopje Actueel zetten, maar bij Oud nieuws :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 januari 2006 om 22:02:
Het loont gewoon als je extreemist bent, je kan alles krijgen van de linkse knakkers

Helemaal mee eens. Hier in Gouda is 1 op de zes Marokkaan. Vroeger had je nog enigzins wat discotheekjes,....nu zijn het allemaal buurthuizen voor Marokkaanse hangjongeren.

En weet je wat de ironie is,.......ze hangen nog steeds op straat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lang Leve De Nederlandse Rechtstaat!!!!

:S

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=62 height=31 cacheid=0000329b000132f31a370ad81a012d8177]http://emesen.nl/emoticons/losse/8/4.gif[/img]

Waarschuw beheerder
UPDATE :

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen heeft voor morgen alle 14 stadsdeelvoorzitters bij elkaar geroepen voor overleg over de problemen met jongeren in de stad. Reden zijn een aantal incidenten die de afgelopen twee weken hebben plaatsgevonden. Zo werden met Oud & Nieuw in onder meer de Diamantbuurt auto's vernield en braken er in Slotervaart relletjes uit nadat een Marokkaanse tiener met zijn scooter verongelukte. Ook werd VVD-gemeenteraadslid John Goring bij een interview met migrantenzender MTNL zodanig bedreigd door een groep Marokkaanse jongeren, dat de cameraploeg het beeldmateriaal afstond.

Afgelopen dagen berichtten onder meer AT5 en de Volkskrant over problemen met jongeren in de stad. Sommige ouders zouden een hekel hebben aan Nederlanders en daarom niet ingrijpen, zo betoogde een Marokkaanse buurtvader zaterdag in de Volkskrant. Vandaag kwam AT5 met het bericht dat Marokkaanse jongeren tijdens Oud & Nieuw bij een Joodse bewoner in de Diamantbuurt een kist vuurwerk door het raam hadden gesmeten. Stadsdeel Oud Zuid liet vandaag weten dat het niet meer om incidenten gaat en dat er sprake is van toenemende intolerantie van jongeren tegenover de samenleving.

De PvdA in Oud Zuid/de Pijp zei vanochtend nog tegen RTV Noord-Holland dat de media zich er niet te veel mee moet bemoeien. Volgens PvdA-fractievoorzitter Eddy Linthorst is ''alleen zo te voorkomen dat de situatie opnieuw escaleert''. Tweede Kamerlid Geert Wilders denkt daar weer heel anders over, want die stelde zaterdag zelfs een hele rits Kamervragen over de situatie met Marokkaanse raddraaiers in Amsterdam.

Voor Cohen lijkt inmiddels ook de maat vol, want vanmiddag maakte hij bekend dat morgen een rondetafelconferentie over de problemen wordt gehouden. Het is overigens voor het eerst dat alle stadsdeelvoorzitters bijeen worden geroepen om dergelijke problemen te bespreken. Cohen wil dat ook de stadsdeelbesturen morgen duidelijk maken welke maatregelen nodig zijn om de situatie te normaliseren.

(bron : Fokzine.net)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 16 januari 2006 om 23:05:
zelfs dat hebben "we" geprobeerd
een jood zijn huis volgeklad

Dan ben je heel stoer dat "we" dat gedaan hebben.
In de groep een grote mond, maar als individueel ben je waarschijnlijk een watje.

Denk na voordat je wat schrijft !
Waarschuw beheerder
donateur
stuk tuig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:58:
toenemende intolerantie van jongeren tegenover de samenleving.

:o

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:58:
duidelijk maken welke maatregelen nodig zijn om de situatie te normaliseren.

Dit valt al niet eens meer te redden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 23:11:
Dan ben je heel stoer dat "we" dat gedaan hebben.
In de groep een grote mond, maar als individueel ben je waarschijnlijk een watje.

Denk na voordat je wat schrijft !

beter lezen ik heb helemaal niks gedaan, ander dom tuig heeft dat gedaan, ik heb het over "WE" als oostgroningers.

je wilt niet weten hoe vaak dat hier is gebeurd en hoevaak ik aangifte heb gedaan omdat het zelfs bij mij in de straat meerdere malen is gebeurd

maar niemand hoor je erover
Waarschuw beheerder
ik pas het wel aan.. sarcasme gaat voor sommigen te ver
Waarschuw beheerder
ik heb in een jaar tijd 3 keer nieuwe overburen gekregen omdat ze allemaal het huis uitgepest zijn. (hoekwoning)

Niemand doet er wat een en Iedereen weet wie het is.. net als in de Diamantbuurt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op maandag 16 januari 2006 om 23:16:
sarcasme gaat voor sommigen te ver

Hahaha lekker dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:46:

Hoe eerder hoe beter.

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:57:
Net als die waterval hier boven,....afvoeren, die handel.

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:05:
Helemaal mee eens. Hier in Gouda is 1 op de zes Marokkaan. Vroeger had je nog enigzins wat discotheekjes,....nu zijn het allemaal buurthuizen voor Marokkaanse hangjongeren.

Jezus, wat een intelligente taal weer. Goed onderbouwd ook (y) Je lijkt wel een wazi. Draag je ook Lonsdale?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 17 januari 2006 om 00:20:
Je lijkt wel een wazi. Draag je ook Lonsdale?

Oh Oh Oh,......wat een cliche opmerking.

Dan moet je verder kijken dan je kortzichtige neus...........

Waarschuw beheerder
donateur
Klootjesvolk(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:24:
Dan moet je verder kijken dan je kortzichtige neus...........

Kijk nou eens naar de taal die jij uitkraamt, wie is hier nou kortzichtig?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 17 januari 2006 om 00:34:
Kijk nou eens naar de taal die jij uitkraamt

Dat is duidelijke taal,.....jammer dat je daar problemen mee hebt. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik een wazi ben en ms ook Lonsdale zou dragen.

Jij vind mij ook kortzichtig....prima...alleen jij doet precies hetzelfde.......

Ken je dat verhaal van die ketel en die pot ??????
Waarschuw beheerder
Marokkaanse jongeren terroriseren Diamantbuurt Amsterdam

wat een verbazing zeg :gaap:
Waarschuw beheerder

hmz en wij maar sponsoren.. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 januari 2006 om 21:57:
leuk he al die opdringerige mensen die vanuit het (extreme)moslim ideaal handelen, holadi-jee wat is Nederland daar toch blij mee.

:frusty:

Ik lees Marokkanen en jij leest Extremisten, Terroristen, Moslims etc etc etc etc!!!

Ben jij soms dom??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:39:
Dat is duidelijke taal,.....jammer dat je daar problemen mee hebt. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik een wazi ben en ms ook Lonsdale zou dragen.

Jij vind mij ook kortzichtig....prima...alleen jij doet precies hetzelfde.......

Ken je dat verhaal van die ketel en die pot ??????

Jij kent dat verhaal zeker wel en hebt het vaak genoeg langs zien komen neem ik aan ;)

JA jij bent kortzichtig :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 04:43:
JA jij bent kortzichtig

:no:

Weet je wat jou probleem is.....Je keurt mijn kritiek af. Je kan beter het gedrag van deze Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in dit toppic afkeuren.

Het feit dat je ze een hand boven het hoofd houdt zegt mij genoeg. Hypocriet noem ik dat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:11:
Weet je wat jou probleem is.....Je keurt mijn kritiek af. Je kan beter het gedrag van deze Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in dit toppic afkeuren.

Het feit dat je ze een hand boven het hoofd houdt zegt mij genoeg. Hypocriet noem ik dat

Wil jij mij aub citeren waar ik ze het hoofd boven water hou?

Want ik lees het nergens namelijk :no:

Misschien ff terug naar school en je taal ff beter leren dan nu het geval is.

Het is DEZE TOPIC en niet DIT TOPPIC ;)

Geen dure woorden als hypocriet gebruiken als je niet weet wat het betekent want je gebruikt het nu totaal verkeerd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 08:20:
Geen dure woorden als hypocriet gebruiken als je niet weet wat het betekent

Oh oh oh,......ga je nu opeens semi intelligent doen. Hahahahhahaha..........deze discussie heb ik zo vaak met jongens als jou gevoerd.

En deze en dit mag voor het woord topic.....dus daar raak ik niet van onder de indruk.

Misschien ff terug en je taal ff beter leren dan nu het gavel is.

Tja,....moet ik hier dan ook op reageren,........gavel...pot en ketel.

Waarschuw beheerder
donateur
Je mag me uitmaken voor Wazi en dan wil ik er ook wel lonsdale bij gaan dragen.

Het is gewoon een feit dat we in nederland een zwaar probleem hebben met Marokkaanse jongeren. En dit probleem moet met keiharde hand worden aangepakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:29:
Je mag me uitmaken voor Wazi en dan wil ik er ook wel lonsdale bij gaan dragen.

Het is gewoon een feit dat we in nederland een zwaar probleem hebben met Marokaanse jongeren. En dit probleem moet met keiharde hand worden aangepakt.

Je hebt echt moeite met lezen he? :o

Waar heb ik jou in godsnaam wazi genoemd?

Marokkanen worden graag uitvergroot in het nieuws om zelfverheerlijking te stimuleren.

Jij krijgt te lezen wat je graag wil lezen en je krijgt te zien wat jij graag wil zien.

Natuurlijk zijn er problemen maar overdrijven met ''zware'' is ook een probleem op zich ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:25:
En deze en dit mag voor het woord topic.....dus daar raak ik niet van onder de indruk.

Nee DIT mag niet! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 08:38:
Je hebt echt moeite met lezen he?

Daar heb ik geen problemen mee..........

Staat dit niet in een losse post........of heb ik een tekst van jou hierboven geciteerd..........weer die pot en die ketel.

Hahahhahaah,......je voelt je erg aangevallen,....maar dat is algemeen bekend met jongens zoals jou, had ook niet anders verwacht.
Heb net wat topcs bekeken waar je op hebt gereageerd en het zegt genoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Marokkanen worden graag uitvergroot in het nieuws om zelfverheerlijking te stimuleren.

(nu citeer ik wel een tekst)

Dat hoeft de media niet te doen, dat doen ze maar al te graag zelf.

Ze teren graag op de naam dat ze van Marokkaanse afkomst zijn, dus dan mag je bij voorbaat geen kritiek uiten.

Wat ben je nu zelf aan het doen. Accepteer gewoon kritiek en geef gewoon toe dat Marokkaanse jongeren een maatschappelijk probleem zijn, ipv dit luchtig af te schilderen.

Jij krijgt te lezen wat je graag wil lezen en je krijgt te zien wat jij graag wil zien.

We lezen nog veel te weinig,..........

2 jaar geleden schreven kranten nog over jongeren met een Noord Afrikaans uiterlijk, om deze groep niet tegen de haren in te strijken............aardig gek of niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 januari 2006 om 21:47:
Zo zie je maar weer, intollerantie komt vooral vanaf van de bevolkingsgroepen voorwie we altijd open armen hebben gehad

wahahaha.. en wanneer was dat dan..? open armen, vast! Die lui zijn van begin af aan buitengesloten van de samenleving..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 09:04:
Die lui zijn van begin af aan buitengesloten van de samenleving..

:gaap:

daar gaan we weer......................nu zijn ze slachtoffer van deze maatschappij.

Waarschuw beheerder
huilen
Waarschuw beheerder
Hier zijn zei het en in een andere wijk van een andere stad is het weer een andere groep met een andere komaf

Waarschuw beheerder
Ik lees Marokkanen en jij leest Extremisten, Terroristen, Moslims etc etc etc etc!!!

Ben jij soms dom??

Ha, Raffa voelt zich weer in een hoekje gedrukt. Hij is de enige die niet ziet dat de wereld door zijn 'broeders' naar de klote gaat. I.p.v. hier robbertjes uit te vechten over hoe men iedereen over 1 kam scheerd, kun je beter tegen je 'broeders' zeggen dat ze eens een keer moeten kappen met deze onzin, anders worden de Nederlanders het een keer zat en staan we op een dag lijnrecht tegenover elkaar. En dan worden ook de goede gepakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 09:28:
Raffa voelt zich weer in een hoekje gedrukt. Hij is de enige die niet ziet dat de wereld door zijn 'broeders' naar de klote gaat.

:respect:
Waarschuw beheerder
Ha, Raffa voelt zich weer in een hoekje gedrukt. Hij is de enige die niet ziet dat de wereld door zijn 'broeders' naar de klote gaat. I.p.v. hier robbertjes uit te vechten over hoe men iedereen over 1 kam scheerd, kun je beter tegen je 'broeders' zeggen dat ze eens een keer moeten kappen met deze onzin, anders worden de Nederlanders het een keer zat en staan we op een dag lijnrecht tegenover elkaar

die jongens die ik boven noemde met hun sieg heil en hakenkruizen op huizen spuiten zijn jou broeders zeker?
wil je wel tegen je broeders zeggen dat ze daarmee moeten kappen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:43:
Staat dit niet in een losse post........of heb ik een tekst van jou hierboven geciteerd..........weer die pot en die ketel.

Snap jij zelf nog wel?

Dus nogmaals wil ej mij ff citeren waar ik jou wazi heb genoemd of kruip anders uit dat slachtoffer rolletje van je ;)

Ha, Raffa voelt zich weer in een hoekje gedrukt. Hij is de enige die niet ziet dat de wereld door zijn 'broeders' naar de klote gaat. I.p.v. hier robbertjes uit te vechten over hoe men iedereen over 1 kam scheerd, kun je beter tegen je 'broeders' zeggen dat ze eens een keer moeten kappen met deze onzin, anders worden de Nederlanders het een keer zat en staan we op een dag lijnrecht tegenover elkaar. En dan worden ook de goede gepakt.

Vertel eens..wat is jou defenitie van '' de wereld''?

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Keihard het land uit trappen! Nederlanders moeten eens wat harder worden! Flikker toch op man, dat laat je toch niet in je eigen land toe! Ik ben absoluut geen racist maar de Nederlanders zijn gewoon een slap volk wat alles pikt, standaard te laat en als mietjes ingrijpt.

... hier ga ik niet eens een reactie op geven. ... jajaja, bij deze doe ik dat toch :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 10:13:
Vertel eens..wat is jou defenitie van '' de wereld''?

Mijn definitie zou zijn, vrede!
en afschaffen van het geloof!
De wereld is van ons allemaal.

Vele moslims dragen het idee mee om de wereld over te nemen, omdat hun geloof zoveel malen beter is dan andere religie! Kom op zeg, laat elkaar met rust. Om het niet kortzichtig te houden, vele christenen en joden willen dat ook dus als je het zo bekijkt...
We zouden op deze wereld met z'n alleen door elkaar moeten leven zonder geloof.

Maargoed als ketter ben je voor christenen, moslims, joden en alle overige religie toch "van de duivel".
Dan maar van hun "verzinsel" duivel, heb ik toch geen last van al dat religieuze tuig, dus vind het best zo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veelmeer toezicht houden, en ouders voor de kosten op laten draaien !!
Waarschuw beheerder
donateur

Ben jij soms dom??

Ben jij soms dom, het is geen geheim dat die marokkaanse jongeren zo handelen uit een bepaalde levensbeschouwing die extremisme heet.

Ze proberen zich met dit gedoe te profileren als "stoer" binnen hun gemeenschap. Ze ze gebruiken hun geloof als excuus voor hun wandaden.

Waarom neem je het uberhaupt op voor die gasten die de andere mensen discimineren om hun overtuiging??? Ik dacht dat dat zo tegen jou prinsipes in ging %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 11:07:
Vele moslims dragen het idee mee om de wereld over te nemen, omdat hun geloof zoveel malen beter is dan andere religie!

Deze totalitiare gedachtes en de intollerantie die daarbij hoort is de bron van nagenoeg alle problemen in het midden-oosten.

Waarschuw beheerder
donateur
Snap jij zelf nog wel?

Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 10:07:
Heb je het doorgelezen??

Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 10:07:
Volgens mij niet want anders zag

je..... dat ik wel degelijk Wazi ben genoemd die waarschijnlijk ook in Lonsdale loopt........

Dus als ik in de JE vorm schrijf hoef ik niet per DEFINITIE jou RAFA te bedoelen. Maar dit bevestigt idd de uitspraak van Hey Joekkies

Raffa voelt zich weer in een hoekje gedrukt

dus krijp jij maar uit dat slachtoffer rolletje.....maar volgens mij bevalt het je wel. Want wij zijn de slechte en jij met je broeders de goede. Daarom vinden jullie het gedrag van deze jongens in de Diamantbuurt een logische reactie.............ophangen die jongens.
Je bent zo voorspelbaar...................Jammer dat JIJ de hele gedachtegang en het probleem in de maatschappij van Marokkaanse jongeren hier op pf bevestigt.

Ben jij soms dom??

Wie is er nou DOM..????????????????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toen was het stil..;)
Waarschuw beheerder
Dus als ik in de JE vorm schrijf hoef ik niet per DEFINITIE jou RAFA te bedoelen. Maar dit bevestigt idd de uitspraak van Hey Joekkies

In het vervolg dus wat duidelijker zijn. Dan voorkom je dit soort misverstanden.

Ontopic:

Het wordt echt eens tijd dat mensen zich niet laten misleiden door negatieve nieuwsberichten over marrokanen.
Ga nou eens iets verder kijken dan je neus lang is ipv je te frustreren over een (klein) aantal van een bepaalde groep die rotzooi trappen.

Waarschuw beheerder
Marokkaanse jongeren

Het zal weer niet :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:03:
In het vervolg dus wat duidelijker zijn. Dan voorkom je dit soort misverstanden.

Er is een verschil tussen JIJ en JE................

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:46:

Hoe eerder hoe beter.

:respect: ben ik volledig mee eens! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt echt eens tijd dat mensen zich niet laten misleiden door negatieve nieuwsberichten over marrokanen.
Ga nou eens iets verder kijken dan je neus lang is ipv je te frustreren over een (klein) aantal van een bepaalde groep die rotzooi trappen.

Misschien moet je zelf ook een wat verder kijken. De probleemgroep is helaas te groot, anders gebeuren dit soort dingen niet.

Je gaat toch niet het probleem zitten ontkennen??? Dat heeft de politiek namelijk ook jaren lang gedaan, en nu zitten we met het probleem dat het niet makkelijk meer op te lossen is. Het beestje mag best bij zijn naam worden genoemd. Want als je het ontkent zijn de problemen in de toekomst nog veel groter.
Waarschuw beheerder
Tuurlijk maar omdat jij het zo interpreteert wil niet zeggen dat de ander dat automatisch ook doet.

Waarschuw beheerder

Het zijn "vaak" de marokanen ik woon zelf in Amsterdam en geloof me het is een verschikking die moeten ze naar een kamp sturen voor opvoeding want die hebben geen normale opvoedingen gehad (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 13:14:
ben ik volledig mee eens!

Thanx
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 13:15:
De probleemgroep is helaas te groot, anders gebeuren dit soort dingen niet.

Veel te groot,........wordt eens wakker.
Het beestje mag best bij zijn naam worden genoemd

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:51:
2 jaar geleden schreven kranten nog over jongeren met een Noord Afrikaans uiterlijk, om deze groep niet tegen de haren in te strijken............aardig gek of niet

Want als je het ontkent zijn de problemen in de toekomst nog veel groter.

Struisvogel politiek noemen ze dat. Bang voor represailles,.....en laat me de voorbeelde ajb niet opnoemen, want dan escaleert het hier.
Waarschuw beheerder
Misschien moet je zelf ook een wat verder kijken. De probleemgroep is helaas te groot, anders gebeuren dit soort dingen niet.

Denk je niet dat de media er een hele grote rol in speelt?
Waarschuw beheerder
Ik ga me niet eens in de discussie mengen.

Geen zin om alle politiek correcte antwoorden tegenover de realiteit af te spiegelen...
Waarschuw beheerder
Het zijn "vaak" de marokanen ik woon zelf in Amsterdam en geloof me het is een verschikking die moeten ze naar een kamp sturen voor opvoeding want die hebben geen normale opvoedingen gehad

Ik woon zelf in het centrum van Rotterdam. Ik heb nog nooit last gehad van wie dan ook. Het gaat er volgens mij ook om hoe je je als individu opstelt in de samenleving.

Je kan je laten beinvloeden door berichtgevingen en gebeurtenissen. Je kan er echter ook voor kiezen om dat niet te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:24:
Ik woon zelf in het centrum van Rotterdam. Ik heb nog nooit last gehad van wie dan ook. Het gaat er volgens mij ook om hoe je je als individu opstelt in de samenleving.

Je kan je laten beinvloeden door berichtgevingen en gebeurtenissen. Je kan er echter ook voor kiezen om dat niet te doen.

Het heeft ook met je geslacht te maken he zelf jongentjes van 11 komen naar je toe van heb je een vriend whahaha aub (N)

Ik scheer niemand over 1 kam maar ik word best ziek van dat volk ze passen zich niet aan ons aan dan ik ook niet aan hun thats the simple (Y)

Ook kwa werk overal zie je marokaanse jongeren staan maar als Nederlandse word jij niet aangenomen :vaag: niet dat hun niet mogen werken maar het is belachelijk voor woorden.

Je hoort 9 van de 10 keer op het nieuws dat het over marokanen gaan (N)
Als je hun gaan terroriseren krijg je gelijk een kogel door je kop (N)
Waarschuw beheerder
Ik scheer niemand over 1 kam maar ik word best ziek van dat volk ze passen zich niet aan ons aan dan ik ook niet aan hun thats the simple

Beetje dubbel misschien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:30:
Beetje dubbel misschien?

Waarom?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 11:07:
Mijn definitie zou zijn, vrede!
en afschaffen van het geloof!
De wereld is van ons allemaal.

Vele moslims dragen het idee mee om de wereld over te nemen, omdat hun geloof zoveel malen beter is dan andere religie! Kom op zeg, laat elkaar met rust. Om het niet kortzichtig te houden, vele christenen en joden willen dat ook dus als je het zo bekijkt...
We zouden op deze wereld met z'n alleen door elkaar moeten leven zonder geloof.

Maargoed als ketter ben je voor christenen, moslims, joden en alle overige religie toch "van de duivel".
Dan maar van hun "verzinsel" duivel, heb ik toch geen last van al dat religieuze tuig, dus vind het best zo!laatste aanpassing 17 januari 2006 11:10

:beer:
Waarschuw beheerder
Waarom?

Je zegt dat je niemand over een kam scheert en vervolgens zeg je dat je ziek wordt van een volk.

Op die manier plaats je al die mensen die bij dat volk (marrokanen) horen in een hokje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:34:
e zegt dat je niemand over een kam scheert en vervolgens zeg je dat je ziek wordt van een volk.

Op die manier plaats je al die mensen die bij dat volk (marrokanen) horen in een hokje.

Dan zou ik het anders zeggen voor je.

NIET alle mensen zijn slecht maar de meeste wel (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:24:
Ik woon zelf in het centrum van Rotterdam. Ik heb nog nooit last gehad van wie dan ook.

Ik ben opgegroeid in Gouda, 1 op de 6 is Marokkaan. In een wijk die in de volksmond marokkanen wijk wordt genoemd.

Niet alleen het hangen vd jongeren, maar ook de hele instelling. Iedereen moet de dag van vandaag bellen voor gofvuil en krijgt achteraf een rekening gepresenteerd.

In deze wijk rijdt standaard op donderdag grofvuil.............en dat is nog maar een klein voorbeeld.

Zo kan ik dagen, weken doorgaan met voorbeelden. En ze krijgen de privileges,.....dat weten ze, dus lappen ze alles aan hun laars.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben opgegroeid in Gouda, 1 op de 6 is Marokkaan. In een wijk die in de volksmond marokkanen wijk wordt genoemd.

Gouda heeft idd problemen. ik weet het want mijn moeder woont er.

Het is alleen niet slim als je alle marrokanen uit heel het land gaat veroordelen omdat het allemaal zgn. criminelen c.q. terroristen zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 08:25:
Oh oh oh,......ga je nu opeens semi intelligent doen. Hahahahhahaha..........deze discussie heb ik zo vaak met jongens als jou gevoerd.

Het is jongens als JIJ, niet JOU.

Leer je moerstaal!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:53:
Gouda heeft idd problemen. ik weet het want mijn moeder woont er.

Dan weet je van je moeder, dat het geen onzin is en dat het idd een maatschappelijk issue is.

Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 13:53:
Het wordt alleen gevaarlijk als je alle marrokanen uit heel het land gaat veroordelen omdat het allemaal zgn. criminelen c.q. terroristen zijn.

Ik ben niet alle Marokkanen aan het veroordelen, maar erken en zie wel het probleem van deze groep. Er over zwijgen hebben we lang genoeg gedaan.

Alleen wacht ik nog op verdere akties vnauit de Marokkaanse gemeenschap en niet op reacties zoals die van Rafa.

Dat er nog steeds Imanen zijn die hier met verkeerde bedoelingen lopen te preken, dat is te zot voor woorden. Hun eigen gemeenschap moet hier strenger tegen optreden en niet alles aan Den Haag overlaten.......................ja,...dan kunnen ze achteraf weer met hun vingers daar naar wijzen.....
Marokkanen zijn bang voor hun eigen gezicht in de gemeenschap....laffaards zijn het.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 13:58:
Leer je moerstaal!!!

gaan we nu elk spelfoutje eruit lichten, omdat we over Marokkanen discussiëren.........................

Dus mensen als je de Nederlandse taal niet correct beheerst qua pers, voornaam woorden, bezit. voornaamwoorden mag je geen mening hebben.

Sluit dan maar heel pf.

Ga terug je hol of kom met iets beters.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan weet je van je moeder, dat het geen onzin is en dat het idd een maatschappelijk issue is.

Niet alleen van mijn moeder maar ook van mezelf. Maar dan nog zal ik nooit een volk ervoor veroordelen. Dit gebeurt naar mijn idee erg makkelijk.

Waarschuw beheerder
Kansloze mongolen... primitief stelletje kruimeldieven.

Ik schaam me rot dat ik in een land woon waar dit soort dingen geaccepteerd worden. Je zou met een groep burgers dat zooitje helemaal in elkaar moeten rossen en dan stenigen, dan ophangen, dan vierendelen en dan executeren.

Maarja, dat schijnt weer niet te mogen.

Dit uitschot heeft blijkbaar schijt aan deze maatschappij, dan wordt het tijd dat de maatschappij ook schijt leert krijgen aan die straatschoffies.

Respectloze aso's verdienen niet om hier te leven. Dus optyfen of een baksteen terugkoppen. (bedoel ik niet per se die met een allochtone achtergrond, ook blanken doen hier aan mee)

Al dat softe gelul, geweld is de oplossing niet... Dat wil ik accepteren, als er dan maar een andere oplossing is en die is volgens mij nog niet gevonden.

En nee, ik ben geen racist...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 17 januari 2006 om 14:03:

Ik schaam me rot dat ik in een land woon waar dit soort dingen geaccepteerd worden. Je zou met een groep burgers dat zooitje helemaal in elkaar moeten rossen en dan stenigen, dan ophangen, dan vierendelen en dan executeren.

Dit uitschot heeft blijkbaar schijt aan deze maatschappij, dan wordt het tijd dat de maatschappij ook schijt leert krijgen aan die straatschoffies.

Respectloze aso's verdienen niet om hier te leven. Dus optyfen of baksteen terugkoppen. (bedoel ik niet per se die met een allochtone achtergrond, ook blanken doen hier aan mee)

Al dat softe gelul, geweld is de oplossing niet... Dat wil ik accepteren, als er dan maar een andere oplossing is en die is volgens mij nog niet gevonden.

Niceee 8) (Y)
Waarschuw beheerder
Je zou met een groep burgers dat zooitje helemaal in elkaar moeten rossen en dan stenigen, dan ophangen, dan vierendelen en dan executeren.

Maarja, dat schijnt weer niet te mogen

In hun eigen land doen ze dat wel gewoon hoor 8)
Waarschuw beheerder
En volgens mij bedoelt Rafa hetzelfde als ik. Hij zet het alleen anders neer om bepaalde mensen in te laten zien dat ze wel erg generaliseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 14:02:
Niet alleen van mijn moeder maar ook van mezelf. Maar dan nog zal ik nooit een volk ervoor veroordelen. Dit gebeurt naar mijn idee erg makkelijk.

Maar alles flikken mogen ze wel dus?
Waarschuw beheerder
Maar alles flikken mogen ze wel dus?

Nee, tuurlijk niet. Niemand mag dat.

Waarschuw beheerder
Ik heb pas Respect voor de mensen die naar Nederland komen die oa:

Nederlands willen leren --> Sommige vertikken dan gewoon (N)
Willen werken --> Sommige willen leven op hun uitkering en geen moer willen doen.
Goeie opvoedingen geven (Y)

Ken een marokaanse gezin op en top (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 14:08:
Nee, tuurlijk niet. Niemand mag dat.

En Sommige Nederlanders zijn net zo erg hoor (Y)
Waarschuw beheerder
stuur een vracht besmette kippen naar marrokko :jaja:

heeft helemaal niks met deze topic te maken maar dat maakt niet uit :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Ben jij soms dom??

Jij kent dat verhaal zeker wel en hebt het vaak genoeg langs zien komen neem ik aan

JA jij bent kortzichtig

Wil jij mij aub citeren waar ik ze het hoofd boven water hou?

Want ik lees het nergens namelijk

[quote element=message id=19774097]{element is niet toegankelijk}En volgens mij bedoelt Rafa hetzelfde als ik. Hij zet het alleen anders neer om bepaalde mensen in te laten zien dat ze wel erg generaliseren.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op dinsdag 17 januari 2006 om 14:11:
stuur een vracht besmette kippen naar marrokko

In Marokko hebben ze teminste wel manieren 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt echt moeite met lezen he?

Natuurlijk zijn er problemen maar overdrijven met ''zware'' is ook een probleem op zich

Snap jij zelf nog wel?

Dus nogmaals wil ej mij ff citeren waar ik jou wazi heb genoemd of kruip anders uit dat slachtoffer rolletje van je

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat de bedoelingen van Rafa hetzelfde zijn als die van jou.
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat de bedoelingen van Rafa hetzelfde zijn als die van jou.

Ik weet het niet. Misschien wel. Hij legt het iig niet echt op een tactvolle manier uit.

Mensen aanvallen heeft echt geen zin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:02:
gaan we nu elk spelfoutje eruit lichten, omdat we over Marokkanen discussiëren.........................

Dus mensen als je de Nederlandse taal niet correct beheerst qua pers, voornaam woorden, bezit. voornaamwoorden mag je geen mening hebben.

Sluit dan maar heel pf.

Ga terug je hol of kom met iets beters.laatste aanpassing 17 januari 2006 14:03

Sorry, zolang jij de basiselementen van de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheerst kan ik jou niet serieus nemen.

Overigens bespeur ik een traumatische ondertoon in jou reply's, nog een reden waarom een weldenkend mens jou niet serieus moet nemen.
Waarschuw beheerder
Overigens bespeur ik een traumatische ondertoon in jou reply's, nog een reden waarom een weldenkend mens jou niet serieus moet nemen.

Leg eens uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 14:24:
aanpassen of opkrassen en niks anders

Zoals..

en wij in in oost groningen en friesland iedere week maar ruiten ingooien bij azielzoekers... tevergeefs

zelfs met brandbommen in schuurtjes en slaapkamers halen we het nieuws niet

een jood zijn huis volgeklad met "stinkjeude" en "siegheil", maar niemand die de kerk de schuld gaf

?

Of heeft aanpassen er eigenlijk geen fuck mee te maken (al helemaal niet omdat het allerwaarschijnlijkst om geboren hollanders gaat)

goed voornemen: nadenken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:23:
Sorry, zolang jij de basiselementen van de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheerst kan ik jou niet serieus nemen.

Kan je echt niet met wat beters komen,.......de discussie gaat over Marokkanen en niet over de nederlandse taal........dus vort terug naar Tora Bora.......Caveman
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 14:24:
aanpassen of opkrassen en niks anders

wel de lusten niet de lasten...........

is dit wel goed Nederlands Caveman,.....
Waarschuw beheerder
blabla

tgaat nu ff over dat tuig in amsterdam... dat je in groningen ook problemen heb gaat het hier niet over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 14:25:
Leg eens uit.laatste aanpassing 17 januari 2006 14:26

Het is een persoonlijke beleving.

Lees maar:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 13:50:
Niet alleen het hangen vd jongeren, maar ook de hele instelling. Iedereen moet de dag van vandaag bellen voor gofvuil en krijgt achteraf een rekening gepresenteerd.

In deze wijk rijdt standaard op donderdag grofvuil.............en dat is nog maar een klein voorbeeld.

Zo kan ik dagen, weken doorgaan met voorbeelden. En ze krijgen de privileges,.....dat weten ze, dus lappen ze alles aan hun laars.laatste aanpassing 17 januari 2006 13:51

Plus ik durf te wedden dat ze weleens gepest is op de basisschool.

Het is heel link om met dit soort mensen in discussie te gaan, immers hun drijfveer is gerelateerd aan hun gekwetste ego, kijk maar naar Ayaan Hirschi Ali, om maar een voorbeeld in het groot te nemen. Het wijkt af van de kern van waar het om moet draaien.

Er zijn pakweg 2 miljoen Nederlanders van Marokkaanse komaf, waar een kleine 10 % daarvan de boel verziekt. Hoe hypocriet kun je zijn om het probleem af te schuiven bij die 2 miljoen Nederlanders?

Het Nederlandse egocentrische denken gaat deze maatschappij vroeg of laat nekken.
Waarschuw beheerder
goed voorbeeld is de problemen onder ogen zien kattivo en niet struisvogeltje spelen zoals jij het doet en alles maar relativeren.

wanneer besef je eens dat er grote problemen zijn en dat die niet opgelost worden met soft beleid

en dat gejengel van "maar anderen doen ook stomme dingen" begint me ook de keel uit te hangen

het is een kleine groep die het verneukt voor de andere... als je die alleen maar de hand boven het hoofd blijft houden blijft het probleem bestaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij nader inzien wil ik af van die 10% het is namelijk net 4%.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:36:
Er zijn pakweg 2 miljoen Nederlanders van Marokkaanse komaf, waar een kleine 10 % daarvan de boel verziekt. Hoe hypocriet kun je zijn om het probleem af te schuiven bij die 2 miljoen Nederlanders?

Maar deze 2 miljoen, willen niet kiezen tussen de Nederlandse of de Marokkaanse nationaliteit...............

wie zijn er nu Hypocriet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:36:
kijk maar naar Ayaan Hirschi Ali

Die arme vrouw is idd getraumatiseerd, die is besneden voor het geloof.......................moet ik nog meer schrijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 14:35:
tgaat nu ff over dat tuig in amsterdam... dat je in groningen ook problemen heb gaat het hier niet over

dat doe je zelf

jij roept aanpassen

dus als ik nu mijn buren terroriseer ben ik niet aangepast? :vaag:

Waarschuw beheerder
Dus 80000 puberende schoffies, waarvan weer 10% zich vergrijpt aan ernstige misdrijven.

Jezus!!!

Oppakken > gevangenis misschien? Of in "egocentrische, hypocriete taal" gesproken, terugsturen naar Marokko.

Of:

Shockmigratie ( tijdelijk terug sturen ), als ze daar zijn en beseffen in wat voor weelde ze in Nederland hebben geleefd, komen ze als makke lammetjes terug.

Voor wat moeten andere zich daar verantwoordelijk voor voelen?
Waarschuw beheerder
vind je buren terroriseren dan normaal gedrag ?

tokkie gedrag :[

katokkievo :P

het is gewoon een kleine groep die kei en kei hard moet worden aangepakt desnoods met uitzetting

geld ook voor surinamers antillianen enz enz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:41:
Maar deze 2 miljoen, willen niet kiezen tussen de Nederlandse of de Marokkaanse nationaliteit...............

Nee, dat bedoel ik nou, je bent niet goed geinformeerd.

Marokkaanse regering heeft dat vastgesteld, je kunt je Marokkaanse nationaliteit niet wegdoen. Als je vader Marokkaans is ben jij dat automatisch ook, is ergens in 1954 vastgesteld.

Die arme vrouw is idd getraumatiseerd, die is besneden voor het geloof.......................moet ik nog meer schrijven.

Ten eerste je typt en ja hoor nogmaals ben je niet goed geinformeerd.

Ayaan is op culturele basis besneden, nergens in de Koran of in de Soenna word er gemeld dat vrouwen besneden moeten worden.

Trouwens wist je dat er meer vrouwen uit de Christelijke hoek worden besneden? In noord Soedan en zuid Egypte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:46:
Shockmigratie ( tijdelijk terug sturen ), als ze daar zijn en beseffen in wat voor weelde ze in Nederland hebben geleefd, komen ze als makke lammetjes terug.

Ook leuk dat iedereen dit roept zonder na te denken over waar je een een geboren hollander met een Nederlands paspoort heen stuurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 14:48:
vind je buren terroriseren dan normaal gedrag ?

zeg ik dat?

Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 14:48:
het is gewoon een kleine groep die kei en kei hard moet worden aangepakt desnoods met uitzetting

ok

maar daar ging het toch niet over?

Jij roept aanpassen als iemand zich misdraagt. Of ga je me uitleggen wat aanpassen en wangedrag met elkaar te maken hebben?

Of heb je daar toch niet zo goed over na gedacht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 14:52:
Uitspraak van CAVEMAN op dinsdag 17 januari 2006 om 14:46:

Ook leuk dat iedereen dit roept zonder na te denken over waar je een een geboren hollander met een Nederlands paspoort heen stuurt

Ik heb er wel degelijk over nagedacht.

Ik bedoel ik kan niet toezien hoe mijn ouders in een bepaald hoekje worden gezet door dat schorem.

Plus ik wil niet vergeleken worden met hen en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor hen, anders had ik wel SPH gestudeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:56:
Ik heb er wel degelijk over nagedacht.

Ik bedoel ik kan niet toezien hoe mijn ouders in een bepaald hoekje worden gezet door dat schorem.

Plus ik wil niet vergeleken worden met hen en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor hen, anders had ik wel SPH gestudeerd.

had het niet over jou ;)

het was een aanvulling op je post (Y)

Waarschuw beheerder
:D

Waar is onze mental coach?
Waarschuw beheerder
aanpassen aan de nederlandse omgang met elkaar ---> gewoon normaal doen doe je al gek genoeg

aanpassen aan de nederlandse wet en regels...

mekaar respecteren

enz enz

je weet wel wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 11:45:
Waarom neem je het uberhaupt op voor die gasten die de andere mensen discimineren om hun overtuiging??? Ik dacht dat dat zo tegen jou prinsipes in ging

Het is een algemeen probleem hier lijkt het :frusty:

Nogmaals..lees ff mijn reply's door en je zal zien dat ik niet een marokkaan die in dat artikel staat het hoofd boven water heb gehouden of uberhaupt heb verdedigd.

Dus leer begrijpend lezen en ga geen dingen bedenken die er niet zijn ;)

Nee die is besneden door de Somalische Cultuur maffia en heeft nix met het geloof te maken ;)
Leer je feiten kennen aub.

Marokkanen hebben geen keuze in hun dubbele nationalteit omdat gewoonweg geweigerd wordt door de Marokkaanse overheid.
Dus er valt niks te kiezen.
Nogmaals leer je feiten kennen.

Uitspraak van Decibel op dinsdag 17 januari 2006 om 14:05:
En volgens mij bedoelt Rafa hetzelfde als ik. Hij zet het alleen anders neer om bepaalde mensen in te laten zien dat ze wel erg generaliseren.

Merci

Ik begin het echt een beetje zat te worden en rustig blijven zit er nou echt niet meer in.
Mensen willen een discussie voeren zonder enige kennis van feiten en komen met de domste opmerkingen waarbij overdrijven een grote rol speelt.
Waarschuw beheerder
Marokkanen hebben geen keuze in hun dubbele nationalteit omdat gewoonweg geweigerd wordt door de Marokkaanse overheid.
Dus er valt niks te kiezen.
Nogmaals leer je feiten kennen.

dat betekent nog wel steeds dat we het nederlanderschap kunnen ontnemen

natuurlijk alleen voor de echt erge criminelen moge dat duidelijk zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 15:00:
aanpassen aan de nederlandse omgang met elkaar ---> gewoon normaal doen doe je al gek genoeg aanpassen aan de nederlandse wet en regels...

mekaar respecteren

enz enz

je weet wel wat ik bedoel

Dus Nederlanders die iedere zondag het stadion slopen, hun buurmeisje verkrachten, de belanstingdienst oplichten, het meisje achter de kassa uitschelden, oma beroven en opa in elkaar slaan zijn niet goed aangepast? :/

Hoe kan ik in godsnaam als Hollander niet aangepast zijn in mijn eigen land als ik me misdraag? :S

Ben jij ook niet aangepast als je je misdraagt?

Dacht het niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus Nederlanders die iedere zondag het stadion slopen, hun buurmeisje verkrachten, de belanstingdienst oplichten, het meisje achter de kassa uitschelden, oma beroven en opa in elkaar slaan zijn niet goed aangepast? :/

Hoe kan ik in godsnaam als Hollander niet aangepast zijn in mijn eigen land als ik me misdraag? :S

Dacht het niet

dat is een heel ander probleem dat zijn nederlanders met nederlandse afkomst klinkt cru maar tis zo

opvoedingskampen en glen mills scholen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:51:
je kunt je Marokkaanse nationaliteit niet wegdoen. Als je vader Marokkaans is ben jij dat automatisch ook, is ergens in 1954 vastgesteld

Het lijkt op een moderne voorm van kolinisatie.
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 15:08:
Dus Nederlanders die iedere zondag het stadion slopen, hun buurmeisje verkrachten, de belanstingdienst oplichten, het meisje achter de kassa uitschelden, oma beroven en opa in elkaar slaan zijn niet goed aangepast?

Hoe kan ik in godsnaam als Hollander niet aangepast zijn in mijn eigen land als ik me misdraag?

Dacht het niet

We praten hier over personen die zich misdragen. De probleemgroep marokkanen kent een structureel probleem. Dit zijn toch meer incidenten van de rotte appels in onze samenleving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 15:14:
dat is een heel ander probleem dat zijn nederlanders met nederlandse afkomst klinkt cru maar tis zo

is precies hetzelfde

lekker he discrimineren

discriminatie is verboden trouwens.. je bent niet goed aangepast :[
Waarschuw beheerder
boeiend of ik dan discrimineer :d

marocs kun je eruitzetten
nederlanders niet

klaar

is dat discriminatie? zo ja

stoer b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 14:46:
Shockmigratie ( tijdelijk terug sturen ), als ze daar zijn en beseffen in wat voor weelde ze in Nederland hebben geleefd, komen ze als makke lammetjes terug

ja idd en dat ook doen met de 3de generatie die NL is geboren, want ze willen gewoon niet inzien in wat voor welvarend land ze leven waar de voorzieningen goed geregeld zijn. Heir wordt je hend niet eraf gehakt als je iets steelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 15:22:
boeiend of ik dan discrimineer

dus

Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 15:00:
aanpassen aan de nederlandse wet en regels...

artikel 1 van de grondwet geldt niet voor jou?

schending ervan betekend niet aangepast zijn dus moet je aufkrassn (jouw woorden) :)

Uitspraak van rollie op dinsdag 17 januari 2006 om 15:22:
marocs kun je eruitzetten
nederlanders niet

Idd en zolang al dat schorem bij de wet een Nederlander is kun je ze niet uitzetten

Tis net of je met de dag dommer wordt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 15:27:
Idd en zolang al dat schorem bij de wet een Nederlander is kun je ze niet uitzetten

Als je het NL passport afpakt kan je ze wel uitzetten, want ze hebben altijd een marokkaans passport. Het afpakken is mogelijk als ze idd een passport van een ander land hebben.
Waarschuw beheerder
ze hebben 2 paspoorten dus je kan ze er altijd uitzetten...

begrijp dat dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 09:34:
die jongens die ik boven noemde met hun sieg heil en hakenkruizen op huizen spuiten zijn jou broeders zeker?
wil je wel tegen je broeders zeggen dat ze daarmee moeten kappen?

Ik ben een normale hollander met een buitenlandse vriendin, zeker geen wazi, of nazi etc... Er komt gewoon een dag dat het genoeg is, of je wazi bent of niet maakt dan niet meer uit.
Waarschuw beheerder
elke nederlander kiest een allochtoon uit die zich niet aan de nederlandse normen en waarden kan aanpassen. schiet/steek hem/haar dood (of haal iets ritueels uit)... dan hebben we dus echt een cellentekort en een tekort aan rechters..... justitie kan het niet meer aan en is ook blij... zaak gaat in de doofpot!

probleem opgelost :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Al dat slappe generaliserende gelul hier :[
Maar deze 2 miljoen, willen niet kiezen tussen de Nederlandse of de Marokkaanse nationaliteit....

:/ Jij bent zooo dom, het is niet te geloven zeg. Kom nou eens met relevante feiten over het betreffende onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:52:
Ik ben een normale hollander met een buitenlandse vriendin, zeker geen wazi, of nazi etc... Er komt gewoon een dag dat het genoeg is, of je wazi bent of niet maakt dan niet meer uit

idd het is geen hij/zij gedoe, het is gewoon een groep marokkanen die de samenleving bewust op zijn kop wil zetten. Gewoon hard aanpakken die oproerkraaiers, want dan kan je grotere problemen voorkomen in de toekomst.

Ze zijn trouwens al veel te laat met het ingrijpen bij die groepen marokkanen, dit is al jaren aan de gang. Maar men heeft ze te veel met fluwelen handjes behandeld omdat men bang was reacties uit de hoek van "dat is toch discriminatie?? "
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 15:09:
was mijn honden aan het uitlaten en ga nu met ze naar training..........................grijpcursus gespecialiseerd in.................

In het luisteren naar een c.a 45 jarige gefrustreerde trol O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

toch vrij algemeen bekend
Is ook de grootste oorzaak dat die kids ontsporen

Misschien is het eens tijd dat die burgemeester een samenscholingsverbod insteld voor die buurt en er meer politie daar inzet

en dat de wetgevers ervoor kunnen zorgen dat kids die zich er herhadelijk niet aan houden kunnen worden opgepakt en in een jeugdinrichting kunnen worden geplaatst voor een poos

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 17:05:
In het luisteren naar een c.a 45 jarige gefrustreerde trol

https://partyflock.nl/user/246505

Sorry RAFA,.....maar veel van je broedets willen maar al te graag op me kruipen. Wordt nou niet persoonlijk, want dat kan ik ook KM.

Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 17 januari 2006 om 15:56:
Kom nou eens met relevante feiten over het betreffende onderwerp.

Marat D,.....schiet zonder pardon een leraar door zijn kop. Die het beste met hem voor heeft.
Mede scholieren van Marokkaanse afkomst roepen bij de herdenking,...Murat We Love You.

een gezin is een vader kwijt......

5 mei bij de herdenking van Auswitsch....hangen
Marokkaanse jongeren in bomen (zijn ook net apen) En scanderen leuzen als sieg Heil..........

Mohamed B, steekt zonder pardon Theo Van Gogh dood en wil sterven als martelaar maar wil uiteindelijk niet met zijn kop op tv............meerdere broeders bleren dat de wet vd privacy wordt overtreden.

Een kind is zijn vader kwijt.

Onze wel bekende tasjesdief,......... hij moet eerst voorkomen voor een overval op een filiaal van de Xenos dezelfde dag presteert hij het dan nog zonder blikken en blozen om een tas te pikken. Vind hierbij de dood,......waarna broeders beweren dat het een rustige jongen was.

In den Haag worden 2 Marokkaanse jongens na een overval op een scooter achterna gezeten door de politie. In hun vlucht rijden ze door een ruit van een tramhokje. 1 vind hierbij de dood en de politie krijgt dit uiteraard in de schoenen geschoven.

Maar het onderwerp waar deze hele discussie mee begon...

De Diamantbuurt wordt al jaren geterroriseerd door Marokkaanse jongeren,.....Cohen blert in eerste instantie geef ze een clubhuis.

Deze jood word nu ook bedreigd door de broeders van MB.

En dan wil ik me bek geeneens open trekken over dat uitschot van een Samir A.............die moeten ze zonder pardon afschieten.

Deze feiten lijken me meer dan genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 17:28:
Uitspraak van Rafa op dinsdag 17 januari 2006 om 17:05:
In het luisteren naar een c.a 45 jarige gefrustreerde trol

https://partyflock.nl/user/246505

Sorry RAFA,.....maar veel van je broedets willen maar al te graag op me kruipen. Wordt nou niet persoonlijk, want dat kan ik ook KM.

Uitspraak van [O]zzy__B op dinsdag 17 januari 2006 om 15:56:
Kom nou eens met relevante feiten over het betreffende onderwerp.

Marat D,.....schiet zonder pardon een leraar door zijn kop. Die het beste met hem voor heeft.
Mede scholieren van Marokkaanse afkomst roepen bij de herdenking,...Murat We Love You.

een gezin is een vader kwijt......

5 mei bij de herdenking van Auswitsch....hangen
Marokkaanse jongeren in bomen (zijn ook net apen) En scanderen leuzen als sieg Heil..........

Mohamed B, steekt zonder pardon Theo Van Gogh dood en wil sterven als martelaar maar wil uiteindelijk niet met zijn kop op tv............meerdere broeders bleren dat de wet vd privacy wordt overtreden.

Een kind is zijn vader kwijt.

Onze wel bekende tasjesdief,......... hij moet eerst voorkomen voor een overval op een filiaal van de Xenos dezelfde dag presteert hij het dan nog zonder blikken en blozen om een tas te pikken. Vind hierbij de dood,......waarna broeders beweren dat het een rustige jongen was.

In den Haag worden 2 Marokkaanse jongens na een overval op een scooter achterna gezeten door de politie. In hun vlucht rijden ze door een ruit van een tramhokje. 1 vind hierbij de dood en de politie krijgt dit uiteraard in de schoenen geschoven.

Maar het onderwerp waar deze hele discussie mee begon...

De Diamantbuurt wordt al jaren geterroriseerd door Marokkaanse jongeren,.....Cohen blert in eerste instantie geef ze een clubhuis.

Deze jood word nu ook bedreigd door de broeders van MB.

En dan wil ik me bek geeneens open trekken over dat uitschot van een Samir A.............die moeten ze zonder pardon afschieten.(y)

Deze feiten lijken me meer dan genoeg.:yes:

Heel duidelijk..............

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 17:22:
Is ook de grootste oorzaak dat die kids ontsporen

Idd, want in mijn verhaal hierboven,......waar waren al die Marokkaanse ouders...?????????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 17:39:
waar waren al die Marokkaanse ouders...?????????

Sorry,...de vaders lopen in hun eigen wijken als buurtwacht en worden met regelmaat door hun eigen Marokkaanse jongeren in elkaar geslagen..........Schilderwijk Den Haag.

De moeders beheersen vaak niet of nihil de Nederlandse taal en laten zich door hun kinderen maar wat vertellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nu we toch aan het wijzen zijn.

Ik ken geen 1 Marokkaan die zijn gezin heeft uitgemoord, of meisjes verkracht en ze dan vervolgens vermoord, of zijn lul aan minderjarige laat zien of of of...

Ken genoeg Hollanders...

Wat jij aankaart zijn kwajongens streken die iedereen kan doen... Vluchten voor de politie dat doet iedere mongool...

Murat D was geen Marokkaan en Mohammed B staat los van dit verhaal, het was een psychopaat die handelde uit religieuze overwegingen...

Nogmaals: Ken je feiten, beargumenteer zodanig dat het een waarde levert aan deze discussie en vergeet je geschiedenis want ik lees hier alleen jou gekwetste ego..

Roosje voor jou, heb je nodig!

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 17:56:
Ik ken geen 1 Marokkaan die zijn gezin heeft uitgemoord, of meisjes verkracht en ze dan vervolgens vermoord, of zijn lul aan minderjarige laat zien of of of...

marokkanen slachten hun eigen volk niet af... ze respecteren alleen hun eigen geloof / volk.. en de rest kan van hun opsouten..

Waarschuw beheerder
donateur
Murat D was geen Marokkaan

dat klopt,...maar die bij de herdenking liepen te gillen Murat We Love You wel...............ik zou het niet in mijn hoofd halen...jij wel????

Ken je feiten

die ken ik,....maar mijn ego is niet gekwetst........

Mohammed B, het was een psychopaat die handelde uit religieuze overwegingen...

maar hoeveel Marokkaanse jongeren vonden het terecht, omdat T van Gogh uitspraken deden die volgens HUN niet konden

Wat jij aankaart zijn kwajongens streken die iedereen kan doen

Wat ik aankaart zijn geen kwajongens streken meer.......

Maar het feit dat jij dat zo omschrijft is te triest voor woorden.
Praat het maar goed......................

dat bloemetje kan jij beter gebruiken....(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken geen 1 Marokkaan die meisjes verkracht en ze dan vervolgens vermoord, of zijn lul aan minderjarige laat zien of of of...

......ken jij je feiten dan wel ???????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 18:05:
Uitspraak van CAVEMAN op dinsdag 17 januari 2006 om 17:56:
Murat D was geen Marokkaan

dat klopt,...maar die bij de herdenking liepen te gillen Murat We Love You wel...............ik zou het niet in mijn hoofd halen...jij wel????

Idd, ik begrijp er geen zak meer ervan, die marokkanen mogen eingelijk over van alles haat zaaien, en ze komen er nog ongestraft ermee weg ook. De wereld op zijn kop %), er zijn wel veel meer voorbeelden dan alleen dit, maar als iemand in het openbaar roept dat de markaanse jongeren te ver gaan dan wordt deze gelijk uitgescholden voor extreem rechtse neo-nazi, terwijl de marokkanen zelf herd hardste sieg-heil roepen om de joden te kwetsen.

De intolerantie en minachting van de marokkaanse jongeren jegens anderen kan wat mij betreft beter worden omschreven als discriminatie van andere bevolkingsgroepen. Discriminatie staat namelijk voor minachting van anderen op grond van geloofsovertuiging of levensbeschouwing en geen respect hebben voor de medemens. Dat is precies wat deze marokkanen doen. Deze intollerantie dient zo snel mogelijk te worden verwijderd uit de multi-culti samenleving om verdere problemen te voorkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
kristalnacht?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 18:19:
De intolerantie en minachting van de marokkaanse jongeren jegens anderen kan wat mij betreft beter worden omschreven als discriminatie van andere bevolkingsgroepen. Discriminatie staat namelijk voor minachting van anderen op grond van geloofsovertuiging of levensbeschouwing en geen respect hebben voor de medemens. Dat is precies wat deze marokkanen doen. Deze intollerantie dient zo snel mogelijk te worden verwijderd uit de multi-culti samenleving om verdere problemen te voorkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
er moet gewoon HARDER opgetreden worden tegen die gasten!
en zolang dat niet gebeurt zal dit zo wel ff door blijven gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 18:19:
Discriminatie staat namelijk voor minachting van anderen op grond van geloofsovertuiging of levensbeschouwing en geen respect hebben voor de medemens. Dat is precies wat deze marokkanen doen.

(Y) Totally agree!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 18:09:
......ken jij je feiten dan wel ???????

Geef eens een voorbeeld waarbij een Marokkaan een vrouw heeft verkracht EN daarna heeft vermoord, zoals ik al eerder zei ik ken genoeg Hollanders.

Mensen als jij zorgen ervoor dat de haat toeneemt, bij zowel de Marokkanen als bij de Nederlanders.

Van die onwetende, egocentrische, hypocriete, gefrustreerde lowlifers die de basisschool niet eens afgerond hebben en hun leven verbeten en zuur afwerken.

Weer hypocriet, misschien was het een vriend van hun, misschien is het steunbetuiging en hoe de fuck kan jij weten dat het Marokkanen waren?

:S

Ik lees weer je gekwetste ego...

maar hoeveel Marokkaanse jongeren vonden het terecht, omdat T van Gogh uitspraken deden die volgens HUN niet konden

Weer hypocriet, ik vond de uitspraken van Theo ook niet kunnen, maar om het met de dood te bekopen ging het mij ook te ver. Het was een reactie die voortkwam uit hoogopgelopen emoties. Jij zou en met jou talloze Hollanders ook juichen wanneer iemand die Mo B neerknalt.

Maar het feit dat jij dat zo omschrijft is te triest voor woorden.
Praat het maar goed......................

Kom op zeg, juichen tijdens 1 minuutstilte WOW WAT ERG!!! Ik ben ook nooit 1 minuut stil, omdat ik totaal geen binding heb met wat er gebeurt is, weliswaar leef ik hier maar ik ga echt niet een herdenking houden voor iets waar ik geen malle moer mee te maken heb. Alsof men de Marokkanen herdenkt die Zeeland en Vlaardingen hebben bevrijd van de Duitse bezetters, of is dit nieuwe informatie voor jou?

Nogmaals...

(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjørno de Pørno op dinsdag 17 januari 2006 om 18:48:
Dat is precies wat deze marokkanen doen.

volgens mij is antisemetisme nog meer op zn plaats.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:01:
Geef eens een voorbeeld waarbij een Marokkaan een vrouw heeft verkracht EN daarna heeft vermoord, zoals ik al eerder zei ken genoeg Hollanders

Ik kan me toch wel een aantal gevallen herrineren. De blijf van mijn lijf huizen zitten ook niet voor niks vol met allochtonen dames. datzelfde geld voor de gevangenissen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CAVEMAN op dinsdag 17 januari 2006 om 14:36:

eigenlijk zijn het er maar 400.000

Waarschuw beheerder
donateur
De Amsterdamse burgemeester Job Cohen heeft voor morgen alle 14 stadsdeelvoorzitters bij elkaar geroepen voor overleg over de problemen met jongeren in de stad. Reden zijn een aantal incidenten die de afgelopen twee weken hebben plaatsgevonden. Zo werden met Oud & Nieuw in onder meer de Diamantbuurt auto's vernield en braken er in Slotervaart relletjes uit nadat een Marokkaanse tiener met zijn scooter verongelukte. Ook werd VVD-gemeenteraadslid John Goring bij een interview met migrantenzender MTNL zodanig bedreigd door een groep Marokkaanse jongeren, dat de cameraploeg het beeldmateriaal afstond.

Afgelopen dagen berichtten onder meer AT5 en de Volkskrant over problemen met jongeren in de stad. Sommige ouders zouden een hekel hebben aan Nederlanders en daarom niet ingrijpen, zo betoogde een Marokkaanse buurtvader zaterdag in de Volkskrant. Vandaag kwam AT5 met het bericht dat Marokkaanse jongeren tijdens Oud & Nieuw bij een Joodse bewoner in de Diamantbuurt een kist vuurwerk door het raam hadden gesmeten. Stadsdeel Oud Zuid liet vandaag weten dat het niet meer om incidenten gaat en dat er sprake is van toenemende intolerantie van jongeren tegenover de samenleving.

De PvdA in Oud Zuid/de Pijp zei vanochtend nog tegen RTV Noord-Holland dat de media zich er niet te veel mee moet bemoeien. Volgens PvdA-fractievoorzitter Eddy Linthorst is ''alleen zo te voorkomen dat de situatie opnieuw escaleert''. Tweede Kamerlid Geert Wilders denkt daar weer heel anders over, want die stelde zaterdag zelfs een hele rits Kamervragen over de situatie met Marokkaanse raddraaiers in Amsterdam.

Voor Cohen lijkt inmiddels ook de maat vol, want vanmiddag maakte hij bekend dat morgen een rondetafelconferentie over de problemen wordt gehouden. Het is overigens voor het eerst dat alle stadsdeelvoorzitters bijeen worden geroepen om dergelijke problemen te bespreken. Cohen wil dat ook de stadsdeelbesturen morgen duidelijk maken welke maatregelen nodig zijn om de situatie te normaliseren.

Cohen en overleg??Dat wordt dus weer fijn de daders aandacht geven en de slachtoffers mogen verhuizen.

Waarschuw beheerder
donateur
Van die onwetende, egocentrische, hypocriete, gefrustreerde lowlifers die de basisschool niet eens afgerond hebben en hun leven verbeten en zuur afwerken

wat een vooroordeel..........
hoe de fuck kan jij weten dat het Marokkanen waren?

Die herken ik wel,..........
Jij zou en met jou talloze Hollanders

Oh oh oh,....je wilt jezelf zo slim voordoen. Neem de moeite eens en kijk naar mijn profiel. Ik ben geen Hollands meisje..................hahahahahahahhaahahha

En daar bedoel ik hele verhaal mee, niet alleen het in bomen klimmen van deze apen.
Jij zou en met jou talloze Hollanders ook juichen wanneer iemand die Mo B neerknalt.

En jij, wat doe jij.....................

Waarschuw beheerder
donateur
Ter info,.....

Hoogtepunt uit het nieuws....

Veel allochtone jongeren zonder werk ........

Gelukkig hebben al deze jongeren wel hun basisschool en middelbare school afgemaakt. Of niet Caveman ???????

Ik heb het voor het gemak er maar bij gezet.....Caveman

http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:34:
Uitspraak van CAVEMAN op dinsdag 17 januari 2006 om 19:01:
hoe de fuck kan jij weten dat het Marokkanen waren?

Die herken ik wel,..........

In de helft van de gevallen waar bij aangifte of in de media "Marokkanen" als dader worden genoemd, bleek dit later onterecht te zijn.

Je zou dus niet de eerste zijn die er naast zat :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:38:
Je zou dus niet de eerste zijn die er naast zat

Dat zal best,.......alleen ik herken ze wel.

Waarschuw beheerder
donateur
n de helft van de gevallen waar bij aangifte of in de media "Marokkanen" als dader worden genoemd, bleek dit later onterecht te zijn.

Je zou dus niet de eerste zijn die er naast zat

Volgens mij overdrijf je nu een beetje,waar haal je die info vandaan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
officiële rapporten en ik ga niet wéér die links opzoeken

t zal me nl een worst zijn of je me gelooft :P

Waarschuw beheerder
donateur
om op zeg, juichen tijdens 1 minuutstilte WOW WAT ERG!!! Ik ben ook nooit 1 minuut stil, omdat ik totaal geen binding heb met wat er gebeurt is, weliswaar leef ik hier maar ik ga echt niet een herdenking houden voor iets waar ik geen malle moer mee te maken heb. Alsof men de Marokkanen herdenkt die Zeeland en Vlaardingen hebben bevrijd van de Duitse bezetters, of is dit nieuwe informatie voor jou?

Euhm het waren Marokkaanse jongeren die in Amsterdam-west kransen vertrapten en leuzen scanderden met "joden moeten wij doden" dat is dus wel iets anders dan geen minuut stil zijn

En over dat stukje dat Marokkanen meegevochten hebben in de bevrijding van ons land is ook maar verzonnen om er voor te zorgen dat Marokkaanse jongeren zich een keer gedragen tijdens 4 mei.
De Marokkanen die in Zeeland rusten, dienden in het Franse leger en stierven in 1940(Kolonie van Frankrijk dus ze moesten wel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:38:
In de helft van de gevallen waar bij aangifte of in de media "Marokkanen" als dader worden genoemd, bleek dit later onterecht te zijn

Als je het omdraaid en gaat kijken naar de herkomst van daders, zal ze dr waarschijnlijk niet zo veel naast zitten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nu we toch aan het wijzen zijn.

Ken genoeg Hollanders...

Wil me helemaal nergens mee bemoeien hoor 8)

Maar ik ken ook geen 1 Nederlander die zijn eigen zus/dochter wat aan doet (vermoorden, mishandelen.. weet ik het) uit eerwraak:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:06:
Wil me helemaal nergens mee bemoeien hoor

Maar ik ken ook geen 1 Nederlander die zijn eigen zus/dochter wat aan doet (vermoorden, mishandelen.. weet ik het) uit eerwraak

Wil me nergens mee bemoeien hoor

Maar ik nog nooit gehoord dat een van de duizenden gevallen van dieren verkrachtingen door een allochtoon is gebeurd

Zo blijf je bezig :P

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik ken ook geen 1 Nederlander die zijn eigen zus/dochter wat aan doet (vermoorden, mishandelen.. weet ik het) uit eerwraak

Wat heeft "eerwraak" met Marokkanen te maken? :/

In tegenstelling tot wat in het westen vaak gedacht wordt, is eerwraak geen typisch islamitisch verschijnsel; tot in de jaren zestig van 20ste eeuw kwam het ook voor onder christenen in Zuid-Europa. Tegenwoordig komt eerwraak meer voor in Turkije, Egypte, Jordanië, Irak, Iran, Syrië, Israël, het Saoedisch Schiereiland, Pakistan en Afghanistan.

ik zie nergens "Marokko" hoor :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weer hypocriet, ik vond de uitspraken van Theo ook niet kunnen, maar om het met de dood te bekopen ging het mij ook te ver

Jouw mening telt niet

Behalve als je roept dat je het terecht vindt dat Theo dood is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:21:
Wat heeft "eerwraak" met Marokkanen te maken?

Ik reageerde op een punt van iemand:flower:

Waarschuw beheerder
Een bepaald deel van de Marakkaanse bevolking heeft geen respect voor de Nederlanders..
Dat blijkt wel weer uit dit verhaal..
Maar je kan de goede niet met de kwaden ontgelden, er zijn ook wel Marokkanen die zich aanpassen aan onze cultuur en ons respecteren..
Respect is het toverwoord in deze kwestie..

Maar de Marokkanen die ons niet respecteren en dit soort ellende uithalaen mogen wat mij betreft morgen nog naar een land gaan waar ze denken dat ze wel gerespecteerd worden :)
Ben benieuwd of wij in Marokko onze eigen kerk van de Marokkaanse overheid zouden krijgen of dat we toch maar naar de moskee moeten en ons zouden moeten aanpassen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:26:
Ben benieuwd of wij in Marokko onze eigen kerk van de Marokkaanse overheid zouden krijgen of dat we toch maar naar de moskee moeten en ons zouden moeten aanpassen..

krijgen we dat weer

Waarschuw beheerder
donateur
dat zeggen simpelen ja

Khomeinis dus :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:33:
Khomeinis

Heeft Khomeini gezegd dat allochtonen in Nederland het met schapen doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:21:
ik zie nergens "Marokko" hoor

Nee colombia of Aruba staat er ook niet tussen. Dat wil niet zeggen dat het in die landen ook niet voorkomt. Het kan dan wel niet islam gerelateerd zijn (hoewel ik dat betwijfel, want volgens mij staan er passages in de Islam die eerwraak goedkeuren), het is zeker wel cultureel bepaald.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij zegt dit:
Geef eens een voorbeeld waarbij een Marokkaan een vrouw heeft verkracht EN daarna heeft vermoord, zoals ik al eerder zei ik ken genoeg Hollanders.

Het antwoord is dit:

Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 19:11:
Ik kan me toch wel een aantal gevallen herrineren. De blijf van mijn lijf huizen zitten ook niet voor niks vol met allochtonen dames. datzelfde geld voor de gevangenissen

Erg duidelijk lijkt me zo.

Eff voor de duidelijkheid, er zijn ongeveer 13 miljoen autochtone Nederlanders. In deze gigantische groep mensen zitten soms gewoon rotte appels.

In Nerland wonen:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:21:
eigenlijk zijn het er maar 400.000

400.000 Marokkanen.

Deze hele kleine groep mensen heeft (op de goede daargelaten) een relatief groot percentage mensen dat zich niet kan/wil aanpassen aan hun nieuwe "vaderland". Daarbij tollereren ze de andere minderheden binnen de samenleving niet (en de autochtonen ook niet). Voor hun is er maar 1 waarheid, en dat is hun totalitaire geloof. alles wat anders is wordt met worden en daden bestreden.
En de gewoontes zijn ook geenzins tollerant. De blijf van mijn lijf huizen zijn overvol. en bepaalde groepen moslims zijn niet alleen intollerant tegen andere groepen, maar ook gematigde-moslims moeten het regelmatig ontgelden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 20:44:
Deze hele kleine groep mensen heeft (op de goede daargelaten) een relatief groot percentage mensen dat zich niet kan/wil aanpassen aan hun nieuwe "vaderland".

als ik me misdraag ben ik niet aangepast zeker :gaap:

hun nieuwe "vaderland".

Een nieuw vaderland bestaat niet.. dat is waar hun paps geboren is, en dat veranderd niet.

Daarbij tollereren ze de andere minderheden binnen de samenleving niet (en de autochtonen ook niet). Voor hun is er maar 1 waarheid, en dat is hun totalitaire geloof. alles wat anders is wordt met worden en daden bestreden.

als ik me misdraag komt dat omdat ik Christen ben ja :gaap:
Waarschuw beheerder
wat een gaste zeg hier, de laatste voetbalrel of demonstratie waarbij er zoveel gesloopt is ken ik me niet herinneren en dan loopt er hier een wijsneus te roepen dat het kwajongensstreken zijn :D

Vind het een zeer trieste zaak, gasten weten niet waar ze mee bezig zijn en hebben (volgens mij) ook geen voorbeeld van hoe het wel kan.

Iedereen die (wit) werkt en 's avonds thuis zit is maar een mongool. Nu snap ik ook wel dat het niet overal thuis even gezellig is maar dan ga je toch in de shop zitten :smoke: maarja als je niet werkt heb je ook geen geld, consumptie verplicht hè :D

Toch is blowen op straat en mensen lastig vallen ook wel cool als er toch niks aangedaan wordt B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Respectloze aso's verdienen niet om hier te leven. Dus optyfen of een baksteen terugkoppen. (bedoel ik niet per se die met een allochtone achtergrond, ook blanken doen hier aan mee)

En nee, ik ben geen racist...laatste aanpassing 17 januari 2006 14:04

Het moet gewoon eens afgelopen zijn met al dat geouwehoer!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op dinsdag 17 januari 2006 om 20:56:
wat een gaste zeg hier, de laatste voetbalrel of demonstratie waarbij er zoveel gesloopt is ken ik me niet herinneren en dan loopt er hier een wijsneus te roepen dat het kwajongensstreken zijn

Vind het een zeer trieste zaak, gasten weten niet waar ze mee bezig zijn en hebben (volgens mij) ook geen voorbeeld van hoe het wel kan.

Iedereen die (wit) werkt en 's avonds thuis zit is maar een mongool. Nu snap ik ook wel dat het niet overal thuis even gezellig is maar dan ga je toch in de shop zitten maarja als je niet werkt heb je ook geen geld, consumptie verplicht hè

Toch is blowen op straat en mensen lastig vallen ook wel cool als er toch niks aangedaan wordt

volgens mij heb je een belangrijk detail over het hoord gezien

Marokkaanse

Je hoort nu te gaan schelden en dingen over Moslims, Terrorisme, blijf-van-mijn-lijf huizen en Eerwraak te roepen (f)

Ben zo'n nuchter antwoord helemaal niet meer gewend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 20:53:
als ik me misdraag ben ik niet aangepast zeker

Een nieuw vaderland bestaat niet.. dat is waar hun paps geboren is, en dat veranderd niet.

Hieruit blijkt dus al dat men zich niet wil aanpassen. Het vaderland is dus marokko en dat veranderd niet :s terwijl ze er nog maar twee keer zijn geseest.
als ik me misdraag komt dat omdat ik Christen ben ja

Totaal verstooide uitspraak van iemand die blijkbaar niet weet wat er echt leeft in de samenleving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 21:09:
Hieruit blijkt dus al dat men zich niet wil aanpassen. Het vaderland is dus marokko en dat veranderd niet terwijl ze er nog maar twee keer zijn geseest.

Dat zeg ik toch :vaag:

En hoezo blijkt uit mijn antwoord dat mensen zich niet aan willen passen? leg eens uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 21:12:
En hoezo blijkt uit mijn antwoord dat mensen zich niet aan willen passen? leg eens uit

Je zegt zelf dit:
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 21:09:

Dan is dat toch makkelijk om die conclusie te trekken uit je antwoord.

en de conclusie kan niet alleen worden getrokken uit je antwoord maar ook uit de realtiet. De gemiddelde marokkaan voelt meer verbondenheid met Marokko dan met Nederland, en dat is natuurlijk een hele foute instelling, niet omdat ik dat zeg, maar omdat het een grote rem is op de integratie van de groep in de samenleving. Ze zonderen zich bewust af van de rest, en dan krijg je opeens te horen dat o.a. de jongeren buiten de boot vallen???? en dan is het weer onze schuld, nou dacht het niet :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 21:21:
Dan is dat toch makkelijk om die conclusie te trekken uit je antwoord.

VADERLAND = land waar vader is geboren

dat heb ik niet bedacht hoor :S
Waarschuw beheerder
en dat het behouden van de eigen identiteit het sleutelwoord in de integratie is kom je zelf nog wel achter (hoop ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 21:26:
en dat het behouden van de eigen identiteit het sleutelwoord in de integratie is kom je zelf nog wel achter (hoop ik)

Eigen indentiteit hoeft geen probleem te zijn, maar als een eigen indentiteit(voor sommigen) gelijk staat aan intollerantie tegen anderen dan is dat een slechte zaak. Helaas komt de indentiteit van marokkaanse jongeren daar vaak op terrecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 21:57:
Helaas komt de indentiteit van marokkaanse jongeren daar vaak op terrecht.

Ow god.. eerst is hun wangedrag te wijten aan geloof en nu aan hun identeit? 8)

Als ik mijn buren het huis uit pest komt dat door mijn nederlandse Identiteit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 22:02:
Ow god.. eerst is hun wangedrag te wijten aan geloof en nu aan hun identeit?

Hun geloof maakt hun mentale indentiteit. Ze scanderen van alles en nogwat tegen andeere bvolkingsgroepen en minderheden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 22:02:
Als ik mijn buren het huis uit pest komt dat door mijn nederlandse Identiteit?

je hebt het weer eens niet begrepen :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:26:

Je hebt genoeg kerken en synagogen in marokko.Toevallig staat de grootste kerk van afrika wel in marokko naast een synagoge en daarnaast weer een moskee .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 18:32:
er moet gewoon HARDER opgetreden worden tegen die gasten!
en zolang dat niet gebeurt zal dit zo wel ff door blijven gaan...

Met andere woorden een Marokkaanse boef moet harder gestraft worden dan een Nederlandse boef :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 22:13:
Ze scanderen van alles en nogwat tegen andeere bvolkingsgroepen en minderheden.

uit geloof? :/

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 17 januari 2006 om 22:14:
je hebt het weer eens niet begrepen

jammer he dat ik je theorie in een Nederlander verplaats.. kun je zien hoe achterlijk het is

(en als intolerantie onderdeel uitmaakt van hun identiteit, is hun integratie toch duidelijk geslaagd (y).. hoe Hollands wil je het hebben )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ja ... het is een kwestie van tijd 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Met andere woorden een Marokkaanse boef moet harder gestraft worden dan een Nederlandse boef

Ze gaan wel vaker het crimminele in dan autochtone jongeren,kijk hoe ze de Antillianen in Rotterdam gaan aanpakken (y)
Stuur ze maar naar een opvoedkamp als ze zich niet kunnen gedragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 22:20:
Uitspraak van Thijs1984 op dinsdag 17 januari 2006 om 22:13:
Ze scanderen van alles en nogwat tegen andeere bvolkingsgroepen en minderheden.

uit geloof?

Absoluut uit geloof. De islam is van oudsher een godsdienst van de overwinning en verovering. Het doel is zo'n groot mogelijk deel van de wereld te bekeren. Niet-gelovigen moeten bekeerd worden en anders ben je een mindere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 22:31:
Stuur ze maar naar een opvoedkamp als ze zich niet kunnen gedragen.

En nederlandse boeven die mogen zich dan blijven misdragen .Als jij je misdraagt dan moet je aangepakt worden. Je moet dan niet naar de kleur kijken want een boef is een boef
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:35:
Absoluut uit geloof. De islam is van oudsher een godsdienst van de overwinning en verovering. Het doel is zo'n groot mogelijk deel van de wereld te bekeren. Niet-gelovigen moeten bekeerd worden en anders ben je een mindere.

hahahaha :respect:

je hebt vast geen Theologie gestudeerd.. dus doe geen moeite of informeer jezelf voordat je zulke domme uitspraken gaat doen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 22:35:
ik zal maar niet reageren, anders ben ik gelijk een racist

Als je niet kan discussieren zonder blank is beter te roepen ben je echt triest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 22:43:
hahahaha

je hebt vast geen Theologie gestudeerd.. dus doe geen moeite of informeer jezelf voordat je zulke domme uitspraken gaat doen

Nee hoor, om dit te weten hoef je geen theologie gestudeerd te hebben. Beetje kennis van de grote godsdiensten hoort immers bij je algemene ontwikkeling, lijkt me. Als je beweert, dat wat ik zei niet waar is, moet je de geschiedenis boeken er maar op na slaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En nederlandse boeven die mogen zich dan blijven misdragen .Als jij je misdraagt dan moet je aangepakt worden. Je moet dan niet naar de kleur kijken want een boef is een boef

Dat zeg ik niet,ik zeg alleen dat de meeste jonge crimminelen Marokkaans of Antiliaans zijn.Wat jij daarmee doet moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder

Heb jij wel eens van kruistochten gehoord?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:47:
Nee hoor, om dit te weten hoef je geen theologie gestudeerd te hebben. Beetje kennis van de grote godsdiensten hoort immers bij je algemene ontwikkeling, lijkt me. Als je beweerd dat wat ik zei niet waar is moet je de geschiedenis boeken er maar op na slaan

Er is maar een Godsdienst dat als HOOFDDOEL heeft; het verspreiden van Gods woord, met als gevolg het uitroeien van de oorspronkelijke bewoners van Zuid en Midden Amerika en het afslachten van miljoenen Moslims en Joden.. en dat is niet de Islam.

Maar ik zal het makkelijk voor je maken:

Niet-gelovigen moeten bekeerd worden en anders ben je een mindere.

Bron aub :)

(Ik denk dat je in de war bent met de Bijbel want daar staat duidelijk dat niet-gelovigen moeten branden en vrouwen, heidenen en de kleur zwart minder is.
En vrouwen, heidenen en negers over de hele wereld hebben het geweten.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil absoluut niet beweren dat verkondiging van het christendom altijd zonder geweld is gegaan. Maar jezus heeft een hele andere plaats gehad in het christendom itt mohammed in de islam. Jezus is gestorven,helemaal geen overwinnaar. Die onverdraagzaamheid hoort echt bij de islam.
Waarschuw beheerder
Jezus is ook niet degene die zei dat heidenen moeten branden in hel.. integendeel ;)

maargoed

Niet-gelovigen moeten bekeerd worden en anders ben je een mindere.

bron?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:54:
Die onverdraagzaamheid hoort echt bij de islam.

Dat is een gewoon menselijk trekje!
Wel een heel vervelende trouwens,die al heel wat mensen het leven heeft gekost.
Waarschuw beheerder

En het christendom dan ?
Waarschuw beheerder
Soera 2: 190-193
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.

Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

Soera 5: 54
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 20:39:
kan dan wel niet islam gerelateerd zijn (hoewel ik dat betwijfel, want volgens mij staan er passages in de Islam die eerwraak goedkeuren)

:no:

integendeel zelfs:

Eerwraak in de Islam

Het vermoorden van een andere persoon en daarmee dus ook eerwraak, is expliciet verboden in de sharia, de islamitische wetgeving. Het opleggen van de doodstraf voor overspel mag alleen worden opgelegd door religieuze instanties indien er vier betrouwbare getuigen zijn. Hoewel deze regels door sommige geestelijken anders worden geïnterpreteerd, is de islamitische clerus in het algemeen tegen eerwraak.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerwraak

Verwijzingen naar "eerwraak" zijn er al van minstens 1000 jaar voordat de Islam überhaupt bestond. In Frankrijk was eerwraak ("crime passionelle") tot 1975 niet strafbaar en in Brazilië (ook al zo'n echt moslimland he? :[ ) zelfs tot 1991.

Ook in de Bijbel staan diverse verwijzingen naar eerwraak (oa. Genesis 34:1-31, II Sam. 13).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 22:57:
Wel een heel vervelende trouwens,die al heel wat mensen het leven heeft gekost.

Maar als zwart op wit staat dat het mag wordt het wel heel aantrekkelijk ;)

Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:59:
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.

zoals dit

gelukkig kijken de meesten naar de versen waarin staat dat moord uit den boze is.
Om de haverklap wordt vrede geroepen dus dat het een geloof van onverdraagzaamheid is slaat alsnog nergns op, ondanks deze vers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:59:

Zeg ik,en toen kwamen de kruistochten en ik zou de bijbel er op na moeten kijken waarom het christendom dat begonnen is.

Amerika en Australie zijn toch wel stuitende voorbeelden van hoe het in het verleden met onze verdraagzaamheid zat.

Zuid-Amerika is ook zo'n geval(KATTIVO noemde het al.)

En waar stond dat precies in de Bijbel dat die mensen uitgeroeid moesten worden?

Je weet wel dat Cowboy en Indiaantje spelletje!

En in tegenwoordige tijd,is onze economie onze kruistocht geworden.
Zeker geen verdraagzaamheid als ze aan onze centje's komen.

We houden af en toe wel een feestje om Afrika zoet te houden en zamelen we een paar centjes in,zodat we alle wereld artiesten weer eens langs zien komen.
Maar onze landbouwsubsidies opgeven,nee ,zo verdraagzaam zijn wij niet.

Wij lijken verdraagzaam,maar voor veel andere landen zijn wij een bron van ellende.
Dat praat terrorisme niet goed,maar is denk ik wel een gevolg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 23:02:
Hoewel deze regels door sommige geestelijken anders worden geïnterpreteerd, is de islamitische clerus in het algemeen tegen eerwraak.

Kijk daar zit het hele probleem. Welke interpretatie geef je ergens aan. In de bijbel staat ook: oog om oog,tand om tand, maar ook dat je je naaste t.a.t lief moet hebben. niet alles moet letterlijk genomen worden, maarja.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 23:13:
En in tegenwoordige tijd,is onze economie onze kruistocht geworden.
Zeker geen verdraagzaamheid als ze aan onze centje's komen

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 23:13:
Zeg ik,en toen kwamen de kruistochten en ik zou de bijbel er op na moeten kijken waarom het christendom dat begonnen is.

Ongeveer 300 na Chr. toen het romeinse rijk kleiner werd, is onder de noemer in naam van Jezus veel oorlog gevoerd. Dus misbruik van het geloof. Want de eerste christenen waren absoluut tegen geweld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar goed.... eerwraak komt dus al duidenden jaren in dat gebied voor, TIJDEN later komt in een deel van datzelfde gebied de islam...

nu alleen nog ff lekker twee niet gerelateerde dingen bij elkaar halen, oorzaak en gevolg omdraaien en je hebt weer iets waar je moslims de schuld van kan geven :)

lijkt me leuk om zo'n redenatie eens voor een rechter te proberen... zouden ze er intrappen? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog steeds, aldus Visser, zijn er bewoners die de dood van Abou Allal in de schoenen schuiven van de politie. Tijdens de laatste commissievergadering van de deelraad werd de politie luidkeels uitgemaakt voor moordenaars, een zelfde reactie als begin vorig jaar bij de dood van de Marokkaanse tasjesdief en, recent, na het verongelukken van een voor de politie vluchtende 17-jarige scooterrijder in het stadsdeel Slotervaart.

typisch

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 23:27:
Ongeveer 300 na Chr. toen het romeinse rijk kleiner werd, is onder de noemer in naam van Jezus veel oorlog gevoerd

dat was dus al lang voordat de Islam er was

dat moet een mooi voorbeeld voor al die verse moslims zijn geweest :S

Waarschuw beheerder
Cohen, je thee wordt koud.. laffe lul. Doe wat daar, nee thee is belangrijker, koekje erbij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 23:27:
maar goed.... eerwraak komt dus al duidenden jaren in dat gebied voor, TIJDEN later komt in een deel van datzelfde gebied de islam...

Feit is wel, dat in alle zaken waarbij er nu sprake is van eerwraak je te maken hebt islamitische daders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 23:39:
Feit is wel, dat in alle zaken waarbij er nu sprake is van eerwraak je te maken hebt islamitische daders.

Nonsens.

Of wou je beweren dat alleen moslim-mannen overspelige vrouwen vermoorden? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niets gelezen....mag ik dan ook een reply neerzetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 23:46:
Nonsens.

Of wou je beweren dat alleen moslim-mannen overspelige vrouwen vermoorden? laatste aanpassing 17 januari 2006 23:48

Bij eerwraak gaat het puur om de eer van de familie of de man te redden. Wanneer dit het motief is, ja dan heeft 99% daders een islamitische achtergrond,

Waarschuw beheerder
donateur
Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in

Hier hebben we het allemaal in een notendop.

Waarschuw beheerder
donateur
Nu de subsidie is verdeeld, de buit dus binnen is, gaat iedereen z’n eigen gang. Van samenwerking is geen sprake en voor de jeugd is hier nog steeds niets te beleven, anders dan rotzooi trappen. Bovendien worden die families onvoldoende aangepakt.’

En hier hebben we de noot van mijn eerder genoemde dop.

Waarschuw beheerder
donateur
Weer een topic over marrokanen, enz, weer elke dag het zelfde, snap niet dat jullie er niet stront ziek van worden elke dag het zelfde discuseren.. of quoten jullie alles uit een word dokument elke dag en plakken dat wederom in topic's

snap echt niet waar jullie het geduld en plezier vandaan halen om het maar elke dag over dit soort onderwerpen te hebben en elke dag naar dezelfde antwoorden te luisteren.

ik heb besloten me er niet mee te bemoeien omdat het ten eerste niks oplost, elke dag het zelfde is, en je er geen reet mee opschiet.

eigenlijk moeten dit soort topic's verboden worden en, zodat er weer gezellig gepraat kan worden.

dit soort topic's lopen van 99% op niks uit.

ja ruzie, ban's strafpunten,....

wordt er gek van:

[img width=150 height=107]http://home.hetnet.nl/~joanicka/plaatjess/argg.gif[/img]

;)

ps, nee ik reageer niet on topic :P

toedeloe byebye

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn jullie allemaal off-topic gegaan zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:00:
ps, nee ik reageer niet on topic

lekker geil stiekum PB`s sturen dan naar elkaar?

hihihi

:bloos:

ben ik niet,is de wijsheid in de kan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 23:56:
Bij eerwraak gaat het puur om de eer van de familie of de man te redden. Wanneer dit het motief is, ja dan heeft 99% daders een islamitische achtergrond,

Ga jij ook maar eerst je feiten leren kennen want eerwraak bestaat ook bij Armeniers, Balkan landen, Oostbloklanden, Mongolie,Zelfs China!

Hoe durf je dus te beweren dat het 99% is :frusty:
Hoe kan je jezelf zo voor lul zetten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:00:
Weer een topic over marrokanen

zucht kunnen die gasten nou ook niet eens uit het nieuws blijven a.u.b. :D
Waarschuw beheerder

Ik wel :jaja:

Misschien moet jij ook ff je ogen opentrekken als het Journaal voorbijkomt.

Vader vermoordt vrouw, kinderen en daarna zichzelf.

O nee dat vergeten we voor het gemak maar ff.

Maar het gaat hier niet om wie wat heeft gedaan maar om het feit hoe problemen opgelost kunnen worden en UITVERGROTING van muggen of VERGEZOCHTE theorien over islamitische achtergrond zorgen alleen maar dat het groter wordt.

Ik durf zelfs te wedden dat er mensen zijn die er niet eens blij mee zullen zijn als het probleem wordt opgelost want dan hebben ze nergens om op te zeiken en moeten ze ergens anders gaan zoeken voor hun shotje zelfverheerlijking.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 18 januari 2006 om 01:14:
eerwraak bestaat ook bij Armeniers, Balkan landen, Oostbloklanden, Mongolie,Zelfs China!

....Italië(!!!), Spanje, Brazilië...

allemaal van die zware Moslim-landen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zucht kunnen die gasten nou ook niet eens uit het nieuws blijven a.u.b.

nee, schijnbaar niet, Heel nederland geilt op negatieve verhalen over allochtonen, worden contenu in een fout daglicht gesteld, tuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar je geeft die mensen op deze manier niet eens een kans.
Tuurlijk hebben we als land een mega probleem en wordt het steeds allemaal erger.

maar op deze manier stimuleer je het alleen maar in plaats om er een oplossing voor te zoeken.

vanacht ook al die herhalingen over werkeloosheid, marrokanen, % dit en dat probleem wijken enz...

Nederland lult maar al te graag, elke dag weer, mensen opstoken, aanzetten tot haat.

maar elke dag wordt het erger.

nederland moet minder ouwehoeren en opzoek gaan naar een oplossing van dit groeiende probleem.

Waarschuw beheerder
donateur
zal ik het gewoon maar ff helemaal met bovenstaande reply EENS zijn? :O

(half NL valt prompt van zijn stoel... DSW is het met NAF eens hahahaha) (maar t is dus wél zo :P )
Waarschuw beheerder
Ga jij ook maar eerst je feiten leren kennen want eerwraak bestaat ook bij Armeniers, Balkan landen, Oostbloklanden, Mongolie,Zelfs China!

Hoe durf je dus te beweren dat het 99% is

Uiteraard ga ik geen dingen beweren die niet waar zijn.
Van maart 2004 tot oktober 2005 zijn er in Nederland 79 gevallen van eerwraak geweest. Hierbij was 43% van de daders van Turkse afkomst. De overige daders waren van Marokkaanse, Afgaanse, Colombiaanse, Kosovaarse afkomst.
Bron: ministerie van justitie

Hoe durf je dus te beweren dat het 99% is
Hoe kan je jezelf zo voor lul zetten!

Jammer dat je zo reageert.
Een open debat tussen Nederlanders en Moslims is zo belangrijk. Alleen door kennis van elkaars beweegredenen en motieven neem je vooroordelen weg en kweek je begrip. Maar dan moet je daar wel openstaan en respect hebben voor een ander zn mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Feit is dat marrokanen iedereen hun wil willen opleggen aan iedereen. En het gebeurt meestal direct kwaadschiks.

Ik ben het in ieder geval helemaal beu met ze, mijn tollerantie jegens de marrokanen is helemaal weg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 04:53:
half NL valt prompt van zijn stoel... DSW is het met NAF eens

zo,ben net eindelijk weer terug op mijn stoel geklommen,jeetje,wat was dat een schrik...:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 03:48:
nee, schijnbaar niet, Heel nederland geilt op negatieve verhalen over allochtonen, worden contenu in een fout daglicht gesteld, tuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar je geeft die mensen op deze manier niet eens een kans.
Tuurlijk hebben we als land een mega probleem en wordt het steeds allemaal erger.

maar op deze manier stimuleer je het alleen maar in plaats om er een oplossing voor te zoeken.

vanacht ook al die herhalingen over werkeloosheid, marrokanen, % dit en dat probleem wijken enz...

Nederland lult maar al te graag, elke dag weer, mensen opstoken, aanzetten tot haat.

maar elke dag wordt het erger.

nederland moet minder ouwehoeren en opzoek gaan naar een oplossing van dit groeiende probleem.

Uitspraak van Semmie op woensdag 18 januari 2006 om 07:45:
Jammer dat je zo reageert.
Een open debat tussen Nederlanders en Moslims is zo belangrijk. Alleen door kennis van elkaars beweegredenen en motieven neem je vooroordelen weg en kweek je begrip. Maar dan moet je daar wel openstaan en respect hebben voor een ander zn mening.

Kortom leer eerst je feiten kennen voordat je een debat wil voeren want op deze manier lul je jezelf klem ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 09:09:
mijn tollerantie jegens de marrokanen is helemaal weg.

Mijn tollerantie tegenover junks die jij verheerlijkt op jouw forumpic is ook helemaal weg.

Waarschuw beheerder
donateur
*pleurt weer van kruk,Rafa is het ook eens met NAF*

wat een liefde in de lucht :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Semmie op dinsdag 17 januari 2006 om 22:54:
Die onverdraagzaamheid hoort echt bij de islam

Idd helemaal gelijk, als de islam echt ozo tolelrant en vredelievend geloof was hadden we niet al die problemen in het midden-oosten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 18 januari 2006 om 09:42:
Kortom leer eerst je feiten kennen voordat je een debat wil voeren want op deze manier lul je jezelf klem

Zo'n debat kan veel helpen, ik hab dat iig al gedaan. En heb alleen wat meer inzicht in de situatie gekregen. Maar om nou te zeggen dat ik er echt veel ermee ben opgeschoten :/ misschien een beetje. Maar het gross van de problemen en denkbeelden komt ook vanaf de kant van de marokkaanse probleemjongeren, en hun schuiven alles af op de gemeenschap, ja zo kan ook lekker mijn verantwoordelijkheid afschuiven als ik een hekel heb aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Waarschuw beheerder
"Een van de verdachten in het proces rond de Hofstadgroep is maandag uitgezet naar Marokko. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Justitie zojuist bevestigd. De 27-jarige Zine L. Aouraghe verbleef illegaal in Nederland en zat sinds september in vreemdelingendetentie, nadat de rechtbank zijn voorarrest had opgeheven. Door de uitzetting kan A. niet aanwezig zijn bij de uitspraak in het proces.

redactie | 18-01-06 | 10:27"

......Nu de rest nog !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 18 januari 2006 om 09:42:
nederland moet minder ouwehoeren en opzoek gaan naar een oplossing van dit groeiende probleem

inderdaad, er uitschoppen die marokkanen die zich misdragen.
Waarschuw beheerder
Toch weer grappig dat het in een topic over Marokkaanse straatcrimineeltjes altijd weer moet gaan over eerwraak, moslimfundamentalisme, terrorisme, kerken in Marokko etc :vaag:

Aan de ene kant wel logisch. Bij elk bericht over criminele hollanders wordt ook direct uitgeweken naar pedofilie, sextoerisme, het aanpassingsvermogen van de Amish, de fundamentalistische KKK, voetbalgeweld, het grote aantal gevallen van eerwraak in Katholieke landen, want ja..christenen zijn christenen.

Of gebeurd dit toch niet?

Zou wel erg kortzichtig zijn niet?

Uitspraak van Rafa op woensdag 18 januari 2006 om 01:28:
VERGEZOCHTE theorien over islamitische achtergrond zorgen alleen maar dat het groter wordt.

dat bedoel ik

zo kan ik in elke daad van wie dan ook een logische verklaring vinden aan de hand van welk kenmerk dan ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 10:54:
Idd helemaal gelijk, als de islam echt ozo tolelrant en vredelievend geloof was hadden we niet al die problemen in het midden-oosten

heb je het over die Christenfundamentalist dat Irak kapot heeft gemaakt met de Bijbel en leugens in de hand

Of die Joodse fundamentalisten die onrechtmatig gebieden bezetten en een hele bevolking onderdukken?

Of tellen zij niet mee?
Zijn daar trouwens nog meer oorlogen of toevallig alleen deze twee waar weer heel toevallig christenen en joden bij betrokken zijn? :O
Waarschuw beheerder
Hollanders zijn over t algemeen geen christenen meer, en marokkanen hebben bijna allemaal wel een sterk islamitische achtergrond. En de islam is een erg agressieve religie vind ik, past in ieder geval niet thuis in een westers land. Dus wat mij betreft mogen ze die hele islam verbieden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 11:15:
heb je het over die Christenfundamentalist dat Irak kapot heeft gemaakt met de Bijbel en leugens in de hand

Ben het met de inval in Irak ook niet eens.
Of die Joodse fundamentalisten die onrechtmatig gebieden bezetten en een hele bevolking onderdukken?

Er waren al dik 2000 jaren joden in het huidige israel voordat ooit het woordje mohammed of islam ooit uit was gesproken(het jodendom is ruim 2000 jaar ouder dan de islam), dus als je vraagt welk volk het in principe het oudste recht op dat land, dan kan ik stellig zijn, dat zijn eingelijk de joden. Maar samenleven zou veel beter zijn, maar dat is helaas niet zo makkelijk vanwege de intollerantie van de moslims, ze willen alles voor hunzelf, sla de geschiedenis er maar erop na.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn daar trouwens nog meer oorlogen of toevallig alleen deze twee waar weer heel toevallig christenen en joden bij betrokken zijn?

Verder is elke andere oorlog op de wereld tussen moslims en niet-moslims

Waarschuw beheerder
De stenengooiers,

aso gedrag, moet es afgelopen zijn die onzin
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op woensdag 18 januari 2006 om 11:18:
Hollanders zijn over t algemeen geen christenen meer, en marokkanen hebben bijna allemaal wel een sterk islamitische achtergrond. En de islam is een erg agressieve religie vind ik, past in ieder geval niet thuis in een westers land. Dus wat mij betreft mogen ze die hele islam verbieden

Idd de islam ondermijnt de fundamenten voor een stabiele multiculturele samenleving, de aanhanmgers van de islam worden dikwijls opgestookt tegen de andere volkeren in onze samenleving, intollrantie wordt soms (steeds vaker) zelfs van huis uit geleerd. Zoiets is het grootste gevaar voor de stabiliteit van de samenleving in het algemeen, en de samenhang van de verschillende groepen in het bijzonder.

Waarschuw beheerder
het laat me koud wat iedereen in nederland voor geloof heeft. wat mij meet boeit is dat iedereen die hier woont zich te gedragen heeft, ongeacht welke afkomst, wil je buiten de maatschappij treden, doe dat dan in een land waar je denkt op je plaats te zijn, maar laat de goeie mensen met rust.

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Kut marokanen ;)

Wat doe je dan hier,rot dan gewoon op naar een ander land! :jaja:

Waarschuw beheerder
leuke discussie over marokkanen islam christenen etc.

Maar je kunt beter discussieren over hoe we dit soort problemen op moeten lossen ipv hele tijd te wijzen naar een bepaald geloof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 11:20:
Er waren al dik 2000 jaren joden in het huidige israel voordat ooit het woordje mohammed of islam ooit uit was gesproken(het jodendom is ruim 2000 jaar ouder dan de islam), dus als je vraagt welk volk het in principe het oudste recht op dat land, dan kan ik stellig zijn, dat zijn eingelijk de joden. Maar samenleven zou veel beter zijn, maar dat is helaas niet zo makkelijk vanwege de intollerantie van de moslims, ze willen alles voor hunzelf, sla de geschiedenis er maar erop na.

Daar gaat het niet om

Het conflict in Palestina heeft aan Palestijnse zijde GEEN FUCK MET GELOOF TE MAKEN.
Het gaat om grond, recht en vrijheid. Leer hoofdzaak en bijzaak te onderscheiden. De joden die zich in WOII tegen de Duitsers verzetten waren ook intolerant tegen de Duitsers zeker aangezien Duitsers daar duizenden jaren langer zaten als Joden?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:23:
leuke discussie over marokkanen islam christenen etc.

Maar je kunt beter discussieren over hoe we dit soort problemen op moeten lossen ipv hele tijd te wijzen naar een bepaald geloof.

Hulde :respect:

Sinds 11 september 2001 valt elke actie van een Marokkaan in Nedeland te wijten aan geloof.
Als hij een fiets steelt komt dat omdat hij moslim is.

Idd kappen met die bullshit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:11:
Kut marokanen ;)

Oooooh, jij generaliseert ;) :D

Gek toch eigennelijk dat systeem van generaliseren.

Als je bananen vies vind en je zegt; "Ik heb een hekel aan bananen." Dan accepteren mensen om je heen dat wel.

Als je moslims vies vind en je zegt; "Ik heb een hekel aan moslims." Dan vinden mensen je een racist. En dan generaliseer je.

En die moslims kunnen nog iets doen aan hun moslim zijn, maar die bananen kunnen er niets aan doen. Ze worden per slot van rekening als banaan geboren.

p.s. Nee, ik vind niet alle moslims vies, ik ben geen racist. En ik lust gewoon bananen. Voor ik iemand van "het bevrijdingsfront" voor bananen op me dak krijg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 11:26:
aso gedrag, moet es afgelopen zijn die onzin

en weer iemand die nuchter reageert :respect:

Gaat de goede kant op

Uitspraak van T-W op woensdag 18 januari 2006 om 11:05:
"Een van de verdachten in het proces rond de Hofstadgroep is maandag uitgezet naar Marokko. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Justitie zojuist bevestigd. De 27-jarige Zine L. Aouraghe verbleef illegaal in Nederland en zat sinds september in vreemdelingendetentie, nadat de rechtbank zijn voorarrest had opgeheven. Door de uitzetting kan A. niet aanwezig zijn bij de uitspraak in het proces.

redactie | 18-01-06 | 10:27"

......Nu de rest nog !

zijn de andere 400.000 ook illegaal dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 18 januari 2006 om 11:05:
......Nu de rest nog !

Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 12:56:
zijn de andere 400.000 ook illegaal dan?

Zou het misschien kunnen dat hij de overige illegalen bedoelt..?

En ik vind het heel nobel dat je het voor alles en iedereen die gegeneraliseerd wordt opneemt, omdat het beoordelen van mensen op huidskleur en afkomst bij de wet verboden is? Maar je hebt wel ogen toch, en als je niet aanvoelt dat er groepen zijn in Nederland die het voor de rest verzieken, vind ik dat suf. En als jij er zelf meer mee zou worden geconfronteerd, dan zou jou mening ongetwijfeld ook wat anders zijn...

p.s. Als iemand een hekel heeft aan buitenlanders, noem je diegene dan een racist of is dat generaliseren? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En als jij er zelf meer mee zou worden geconfronteerd, dan zou jou mening ongetwijfeld ook wat anders zijn...

Laat dat nou net de situaties zijn waarin je juist de fout zou gaan maken om een hele groep/volk de schuld te gaan geven. Juist dan moet je verstandig kunnen denken en niet gaan roepen dat ze allemaal het land uit moeten o.i.d.!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 18 januari 2006 om 12:58:
Zou het misschien kunnen dat hij de overige illegalen bedoelt..?

zou kunnen

Uitspraak van T-W op woensdag 18 januari 2006 om 11:08:
inderdaad, er uitschoppen die marokkanen die zich misdragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 12:38:
Het conflict in Palestina heeft aan Palestijnse zijde GEEN FUCK MET GELOOF TE MAKEN.
Het gaat om grond, recht en vrijheid. Leer hoofdzaak en bijzaak te onderscheiden

Hier zou ik geen eens op moeten in gaan, het heeft juis alles met huilige grond te maken en dus met geloof. Beiden willen de heilige grond, verschil alleen dat Israel in het verleden wel bereidt was om te delen, de Palestijen willen niets delen met iemand van een ander geloof, het heeft er dus alles ermee te maken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:23:
Maar je kunt beter discussieren over hoe we dit soort problemen op moeten lossen ipv hele tijd te wijzen naar een bepaald geloof

Dat is idd zo, maar heleaas niet super relevant in deze discussie.
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 12:38:
Sinds 11 september 2001 valt elke actie van een Marokkaan in Nedeland te wijten aan geloof.
Als hij een fiets steelt komt dat omdat hij moslim is

Dat is dus echt niet zo, leer je feiten ook eens zou ik zeggen. Al voor 11 spet was er soms ophef over hoe moslims hun geloof praktiseren, en dat het vrij totalitait is. Het is na 11 spet wel in een stroomversnelling gekomen. Dat wel, maar misschien wel beter, want door het schijterige linkse gedoe van daarvoor heeft het extreemisme zich ook kunnen inbedden in onze samenleving, als je die mensen met fluwelen handjes blijft behandelen krijg je grote problemen in de toekomst.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:11:

Dat snap ik dus ook niet. Zo slecht hebben ze het in Nederland toch niet dacht ik zo. Mijn ouders en ik hebben ook een hekel aan tuinbonen maar gaan we daarom met pesticide alle moestuinen platspuiten? Dacht het niet ;)

En over de discussie dat dit nieuws altijd wordt gebruikt 'om Marrokanen zwart te maken'... onzin!
Wat dan? Je ogen sluiten en doen alsof er niks aan de hand is? Alleen slechte berichtgeving over autochtonen plaatsen? Het is erg cliche maar dit zijn gewoon de feiten, en absoluut een probleem van de Nederlandse samenleving dat nodig opgelost dient te worden.
Ik haat het om op zijn Fortuyns te praten maar feit is wel dat dit soort jongeren een erg kort lontje heeft.
Kom op zeg, autoruiten ingooien omdat de politie - geheel terecht - verbiedt dat je geen vuurwerk mag gooien voor de vastgestelde datum?

Overigens is nieuws in de reguliere media altijd objectief.
Er wordt alleen subjectief gereageerd door mensen op fora en in gerichte brieven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kom op zeg, autoruiten ingooien omdat de politie - geheel terecht - verbiedt dat je geen vuurwerk mag gooien voor de vastgestelde datum?

Autochtonen keren zich anders ook vaak tegen de politie. Na het stappen als de cafes gaan sluiten bijvoorbeeld. Dat voorbeeld gaat dus niet op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 18 januari 2006 om 12:39:
Oooooh, jij generaliseert

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op woensdag 18 januari 2006 om 13:31:
Mijn ouders en ik hebben ook een hekel aan tuinbonen maar gaan we daarom met pesticide alle moestuinen platspuiten?

Tuinbonen terroriseren niet hele woonwijken...

Uitspraak van Decibel op woensdag 18 januari 2006 om 13:17:
Laat dat nou net de situaties zijn waarin je juist de fout zou gaan maken om een hele groep/volk de schuld te gaan geven. Juist dan moet je verstandig kunnen denken en niet gaan roepen dat ze allemaal het land uit moeten o.i.d.!!!

Is in principe wel zo, en het zou beter zijn... Maar wanneer je elke dag in de krant leest dat allochtone jongeren die wijk terroriseren, dan weer die. Dan weer hebben "ze" een omaatje van haar invalidenkarretje beroofd en haar geslagen. In mijn pittoreske Hoofddorp.

Zelf loop ik in Haarlem, lopen "ze" vlak na 11-9 te scanderen dat Bin Laden een held is en Allah is geheiligd. En dan loop je langs, ineens; "Wat zei jij over Osama Bin Laden?" Mans doen, dus dan wordt ik link en ben ik echt in staat zo iemand compleet total loss te rammen.

Of een vriendinnetje van me zusje wordt onderweg terug van sporten beroofd van haar tas en van haar fiets geschopt. 3x raden... "ze" weer.

Zelf heb ik ook wel allochtone vrienden, maar van een heel anders slag dan "ze".

En met dit soort dingen vind ik het niet heel dramatisch als iemand vind dat allochtonen die zich niet willen aanpassen het land uit moeten.

Beter komt er een verandering in het maatschappelijke denken en geven we politie en justitie de mogelijkheid een keertje echt op te treden tegen dit soort dingen. Beter durven we eindelijk voor ons zo vrije landje op te komen en te zeggen. Tot hier en niet verder.

Rechtstaat, whahaha, laat me niet lachen.

Gerechtigheid Akhbar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik ook wel allochtone vrienden, maar van een heel anders slag dan "ze".

Oftewel, het is niet mogelijk om ze allemaal in een hokje te duwen. Het zijn gewoon a-socialen. Van autochtone kant heb je die ook. Deze moeten ook aangepakt worden.

Geen onderscheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 18 januari 2006 om 13:49:
Oftewel, het is niet mogelijk om ze allemaal in een hokje te duwen. Het zijn gewoon a-socialen. Van autochtone kant heb je die ook. Deze moeten ook aangepakt worden.

Geen onderscheid.

Dat is een waarheid als een koe...scous ;)
Waarschuw beheerder
koe...scous

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 13:29:
Hier zou ik geen eens op moeten in gaan, het heeft juis alles met huilige grond te maken en dus met geloof. Beiden willen de heilige grond, verschil alleen dat Israel in het verleden wel bereidt was om te delen, de Palestijen willen niets delen met iemand van een ander geloof, het heeft er dus alles ermee te maken.

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 13:29:
Hier zou ik geen eens op moeten in gaan, het heeft juis alles met huilige grond te maken en dus met geloof. Beiden willen de heilige grond, verschil alleen dat Israel in het verleden wel bereidt was om te delen, de Palestijen willen niets delen met iemand van een ander geloof, het heeft er dus alles ermee te maken

Het komt omdat 1 partij geen internationale afspraken omtrent grenzen en recht respecteert. Er zijn 2 landen en de ene wordt bezet door de ander.. simple as that.
Of hadden Christenen/Hindoes/Atheïsten/Brildragers/Linkshandigen etc dit wel gepikt?

Kortom: verzet heeft geen fuck met geloof of wat dan ook te maken.
(christelijke en joodse Palestijnse vechten ook mee.. hoe verklaar je dat?)

Mijn voorouders waren grootgrondbezitters in Schiedam. Morgen kom ik met een leger die kant op en blaas ik de hele boel op. De mannen knal ik af en alle vrouwen en kinderen zet ik in vluchtelingenkampen in naastliggende gemeenten. En als mensen zich verzetten heb ik een excuus om de bezetting niet te beëindigen. Mijn voorouders waren daar eerder.

En de Schiedammers die zich verzetten zijn intolerante christelijke honden die mij willen verjagen omdat hun geloof intolerant is.

Jou steun heb ik iid geval (Y)
(tenminste, dat maak ik op uit je eerdere post)
Waarschuw beheerder
donateur
Kattivo, je betn echt achterlijk af en toe :/, je weet alles altijd ozo goed. Feit is gewoon dat verhoudingsgewijs veel meer marokkaanse jongeren het foute pad op gaan, en dat is geenzins te vergelijken met autochtone Nederlanders, er zijn maar 400.000 marokkanen hier in NL, en ongeveer 13 miljoen autochtonen, ik vindt dat de kleine groep marokkanen enorm veel problemen veroorzaakt, en dat komt omdat ze van huis uit verkeerde normen en waarden mee krijgen als het gaat om tollerantie van andere bevoliingsgroepen. Dat staat gewoon als een paal boven water en zelfs jij kan dat niet veranderen.

Waarom zit je het uberhaupt op te nemen voor deze intollerante groep mensen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 13:57:
Het komt omdat 1 partij geen internationale afspraken omtrent grenzen en recht respecteert. Er zijn 2 landen en de ene wordt bezet door de ander.. simple as that

Het is eenmaal een ingewikkeld conflict, ik kan alleen mijn visie erop geven. Dat verhaal wat erna kwam staat als twee tieten op een drumstel :/

Waarschuw beheerder
Weet je het is niet goed te praten, maar wat er allemaal gebeurd is toch ook een fout van de gemeente zelf. Eerst laten ze alles toe omdat ze niks durven te doen, en nu na vele jaren gaan ze in 1 keer actie ondernemen, wat ik ook wel goed vind maar dan moet je dat vanaf het begin doen en bij iedereen. Net zoals in R'dam gebeurd, dat speeld al jaren en nu gaan ze lopen schreeuwen dat ze hard worden aangepakt (weer te laat) En ik wil niet alleen de Marrokkaanse jeugd de schuld geven maar ook politie en justitie die zijn even schuldig. En je heb ook Nederlandse jongeren die een buurt terroriseren en daar hoor je niks over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 14:39:
En je heb ook Nederlandse jongeren die een buurt terroriseren en daar hoor je niks over.

Noem es een voorbeeld... en wedden dat je daar wel dingen over hoort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 14:37:
Kattivo, je betn echt achterlijk af en toe , je weet alles altijd ozo goed. Feit is gewoon dat verhoudingsgewijs veel meer marokkaanse jongeren het foute pad op gaan, en dat is geenzins te vergelijken met autochtone Nederlanders, er zijn maar 400.000 marokkanen hier in NL, en ongeveer 13 miljoen autochtonen, ik vindt dat de kleine groep marokkanen enorm veel problemen veroorzaakt

klopt

waar heb ik gezegd dat het niet zo is?

en dat komt omdat ze van huis uit verkeerde normen en waarden mee krijgen als het gaat om tollerantie van andere bevoliingsgroepen. Dat staat gewoon als een paal boven water en zelfs jij kan dat niet veranderen.

Ow nu komt het opeens omdat ze dat van huis uit verkeerde normen en waarden hebben meegekregen? :vaag:
Het gaat dus niet om geloof?

Waarom zit je het uberhaupt op te nemen voor deze intollerante groep mensen ?

laat mij 1 quote zien waarin ik het opneem voor intolerante mensen?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 14:38:
Het is eenmaal een ingewikkeld conflict, ik kan alleen mijn visie erop geven. Dat verhaal wat erna kwam staat als twee tieten op een drumstel

Is precies wat jij gezegd hebt

"vanwege de intollerantie van de moslims, ze willen alles voor hunzelf, sla de geschiedenis er"

Net als die Schiedammers die zich zouden verzetten ja

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 14:38:
Het is eenmaal een ingewikkeld conflict, ik kan alleen mijn visie erop geven

Bullshit... je geeft een visie aan de hand van dat weinige wat je weet. je weet al niet eens waar het om draait dus begin je je er maar in te verdiepen.
Dit is ook het laatste wat ik hierover zeg. Niveau daalt een beetje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 14:46:
Ow nu komt het opeens omdat ze dat van huis uit verkeerde normen en waarden hebben meegekregen?
Het gaat dus niet om geloof?

Het geloof (en bijhorende intollerantie) krijzen ze van huis uit mee, of begrijp je dat niet??? Ze zien thuis op TV al-jazeera, en die is regelmatig en de spraakbuuis van intollerantie. Ze roepen gewoon openlijk op tot haat tegen westerlingen tegenover de immigranten in west europa. En de moedigden de rellen in frankrijk zelfs aan. Dat noem ik dus van huis uit meekrijgen van intollerantie.
laat mij 1 quote zien waarin ik het opneem voor intolerante mensen?

Je zit ze de hele tijde te verdedigen, iedereen die dit topic vanaf het begin leest weet dat. Je zit het gewoon op te nemen voor die gasten, want je hebt geen enkele blijk gegeven dat je hun verkeerd vindt, je vindt die gasten alleen maar zielig enz enz. Zijn ze dus niet.
Bullshit... je geeft een visie aan de hand van dat weinige wat je weet. je weet al niet eens waar het om draait dus begin je je er maar in te verdiepen.

Ik zou nix zeggen als ik me niet had verdiept erin. Maar je kent me niet, dat ik gewoon een andere kijk heb op de zaak is iets totaal anders. Want niet iedereen denkt er hetzelfde erover.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je het is niet goed te praten, maar wat er allemaal gebeurd is toch ook een fout van de gemeente zelf. Eerst laten ze alles toe omdat ze niks durven te doen, en nu na vele jaren gaan ze in 1 keer actie ondernemen, wat ik ook wel goed vind maar dan moet je dat vanaf het begin doen en bij iedereen. Net zoals in R'dam gebeurd, dat speeld al jaren en nu gaan ze lopen schreeuwen dat ze hard worden aangepakt (weer te laat) En ik wil niet alleen de Marrokkaanse jeugd de schuld geven maar ook politie en justitie die zijn even schuldig. En je heb ook Nederlandse jongeren die een buurt terroriseren en daar hoor je niks over.

Dat heb je te danken aan linkse politieke denkbeelden, ze zijn jaren te laf geweest om die mensen aan te pakken, terwijl het probleem ondertussen steeds groter werd. Nu zitten we met de shit.
als de linkse partijen echt zo "sociaal" waren dan hadden ze moeten ingrijpen toen het nog kon om onrust in de samenleving te voorkomen. Onrust zorgt namelijk voor wantrouwen tussen de bevolkingsgroepen. Waardoor de kloof steeds groter wordt. Ze hebben het te lang op een belooptje gelaten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie maar 1 oplossing voor dat soort problemen,chuck norris.
Waarschuw beheerder
Mission in action...yeahhh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op woensdag 18 januari 2006 om 11:18:
Hollanders zijn over t algemeen geen christenen meer, en marokkanen hebben bijna allemaal wel een sterk islamitische achtergrond

Als ik dit lees,lees ik tweemaal hetzelfde.
En ik wil niet alleen de Marrokkaanse jeugd de schuld geven maar ook politie en justitie die zijn even schuldig. En je heb ook Nederlandse jongeren die een buurt terroriseren en daar hoor je niks over

:yes:
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:02:
Je zit ze de hele tijde te verdedigen, iedereen die dit topic vanaf het begin leest weet dat. Je zit het gewoon op te nemen voor die gasten, want je hebt geen enkele blijk gegeven dat je hun verkeerd vindt, je vindt die gasten alleen maar zielig enz enz. Zijn ze dus niet.

Ik ook Thijs,en nog meerdere met mij,alleen sommige worden het beu,omdat het altijd op hetzelfde uitloopt.
Doe niet zo idioot om te denken dat hij "foute"mensen van welk ras dan ook goedkeurt.
Uitspraak van Decibel op woensdag 18 januari 2006 om 13:49:
het is niet mogelijk om ze allemaal in een hokje te duwen. Het zijn gewoon a-socialen. Van autochtone kant heb je die ook. Deze moeten ook aangepakt worden.

Geen onderscheid.

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 10:54:
als de islam echt ozo tolelrant en vredelievend geloof was hadden we niet al die problemen in het midden-oosten

En Bush ,hadden we die niet,hadden ze het zelf uitgezocht,niet?

Maar het is niet zo,de Bijbel en de Quoran preken niet over intolerantie,ze spreken wel over vredelievendheid.
Maar word dat in de wereld getoond door Ramadan en Suikerfeest,worden ze afgebrand tot aan het bot.
Is het niet zo dat elke stap die ze doen,toch wel een stap de verkeerde richting op is,of het verkeerde been,of met het verkeerde tempo????
Waarschuw beheerder
Moslims...racisten en facisten zijn het, homos, joden , westerlingen...

Ze hebben dikke schijt aan ons en wij moeten dat maar pikken!

We zijn veels te naief in dit kleine landje!
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wel, er ook heel veel verschillende kliene oorlogsjes tussen de verschillende moslims in verschillende landen, daar is bush echt niet debet aan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 15:20:
Maar word dat in de wereld getoond door Ramadan en Suikerfeest,worden ze afgebrand tot aan het bot

Vergeet niet dat de solidariteit die de Ramadan wil uitdragen tegenover arme mensen alleen bedoeld is voor de arme mensen die moslim zijn. zo staat het anders wel in de koran. (athans daar komt het op neer).
En qua ramadan en suikerfeest worden ze echt niet de grond in gespamt, ze mogen dat overal praktiseren. Zonder enige weerstand.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvM op woensdag 18 januari 2006 om 15:23:
Ze hebben dikke schijt aan ons en wij moeten dat maar pikken!

Gelukkig hebben we jou in de beveiliging!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe niet zo idioot om te denken dat hij "foute"mensen van welk ras dan ook goedkeurt.

Je leest het zelf toch ook, het is allen maar van ach, wat zijn die marokkaantjes zielug, ach wat worden ze getrijderd door de media, en dus is het gerechtvaardigd om zo te doen........ duizend maal????????????? vette bullshit. Ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden moeten daarvoor gestraft worden, en niet beloond met een buurthuis. alsof een buurthuis de oplossing is. Ik heb nog nooit een buurthuis van binnen gezien en ik ben ook niet crimineel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:28:
Vergeet niet dat de solidariteit die de Ramadan wil uitdragen tegenover arme mensen alleen bedoeld is voor de arme mensen die moslim zijn. zo staat het anders wel in de koran. (athans daar komt het op neer).
En qua ramadan en suikerfeest worden ze echt niet de grond in gespamt, ze mogen dat overal praktiseren. Zonder enige weerstand.

Fout.
En met dat afbranden bedoelde ik dus o.a. hier in de topics,lees hoe er dan over ze gedacht word...ze doen het nooit goed.
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:28:
er ook heel veel verschillende kliene oorlogsjes tussen de verschillende moslims in verschillende landen,

Zoals ik al zei: hadden ze lekker zelf uit kunnen zoeken.

Kwam Irak Ierland helpen dan,toen de kathlieken en de protestanten elkaar jaar na jaar afmaakten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:31:
Ik heb nog nooit een buurthuis van binnen gezien en ik ben ook niet crimineel.

Nummer twee siert je,nummer 1 ligt aan jouw sociale leven.Wat is er verkeerd aan een buurthuis?

En dat je de meneer in kwestie niet mag,geloof ik direct,maar als jij niet af en toe door sarcasme kan heen prikken is dat rottig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 15:33:
Nummer twee siert je,nummer 1 ligt aan jouw sociale leven.Wat is er verkeerd aan een buurthuis?

Er is niks mis met een buurthuis, maar ik geloof niet dat een buurthuis het sociale tovermiddel is tegen de tomeloze intollerantie die de jongeren tegen andere bevolkingsgroepen uitdragen. Het kan zelfs een broeinest ervoor zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:39:
Er is niks mis met een buurthuis, maar ik geloof niet dat een buurthuis het sociale tovermiddel is tegen de tomeloze intollerantie die de jongeren tegen andere bevolkingsgroepen uitdragen. Het kan zelfs een broeinest ervoor zijn.

misschien moet je tocg eens in een buurthuis gaan kijken,

The advisor ;-)

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan amsterdam niet achterblijven op de rellen in frankrijk ... stel je voor :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:02:

1 Quote

is toch niet zo moeilijk? heb genoeg geschreven vandaag

succes

Waarschuw beheerder
Maar het is niet zo,de Bijbel en de Quoran preken niet over intolerantie,ze spreken wel over vredelievendheid.
Maar word dat in de wereld getoond door Ramadan en Suikerfeest,worden ze afgebrand tot aan het bot.
Is het niet zo dat elke stap die ze doen,toch wel een stap de verkeerde richting op is,of het verkeerde been,of met het verkeerde tempo????

Ik denk dat dit ermee te maken heeft dat wanneer er iets gebeurt waarbij moslims betrokken zijn, het wel afgekeurd wordt maar vanuit het geloof bijzonder weinig mee gedaan wordt.
simpel voorbeeld, de moord op theo van gogh, veel moslims keuren het af maar visueel zie je ook veel moslims die feest vieren, lol maken het prachtig vinden. Ik zie Nederlanders dat niet zo snel doen, kortom toch een cultuurverschil, terwijl iedereen in Nederland geboren is.

Dan wordt het voor veel Nederlanders moeilijker om de situatie te snappen, waarom grijpt de eigen achterban van de islam niet in? Dit wordt trouwens de laatste tijd al flink verbeterd met buurt vaders en andere mensen die zich inzetten om jongeren anders te laten denken. Ik denk wanneer moslims eenduidig eens duidelijk wat van zich laten horen het voor veel mensen een stuk duidelijk kan zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 15:52:
waarom grijpt de eigen achterban van de islam niet in? Dit wordt trouwens de laatste tijd al flink verbeterd met buurt vaders en andere mensen die zich inzetten om jongeren anders te laten denken. Ik denk wanneer moslims eenduidig eens duidelijk wat van zich laten horen het voor veel mensen een stuk duidelijk kan zijn

Helemaal gelijk en dit kunnen we dus alleen maar bereiken door in gesprek te blijven ,niet alleen maar een front vormen,maar SAMEN praten en leven.
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:31:
Ik heb nog nooit een buurthuis van binnen gezien

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 15:39:
ik geloof niet dat een buurthuis het sociale tovermiddel is tegen de tomeloze intollerantie die de jongeren tegen andere bevolkingsgroepen uitdragen. Het kan zelfs een broeinest ervoor zijn.

Sluit me aan bij een vorige spreker,voor je een mening vormt,ga er eens naar binnen en praat met wat buurtwerkers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 15:52:
Dan wordt het voor veel Nederlanders moeilijker om de situatie te snappen, waarom grijpt de eigen achterban van de islam niet in?

Omdat de enigen die Moslims allen verantwoordlijk voor elkaar acht, Nederlanders zelf zijn

Als ik en mijn vrienden met de rechterhand omhoog de dodenherdenking verneuq hoeft mijn kerkgemeenschap toch ook niet voor mij in te grijpen?

Wat heeft de een met de ander nodig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 16:02:
Omdat de enigen die Moslims allen verantwoordlijk voor elkaar acht, Nederlanders zelf zijn

Als ik en mijn vrienden met de rechterhand omhoog de dodenherdenking verneuq hoeft mijn kerkgemeenschap toch ook niet voor mij in te grijpen?

Wat heeft de een met de ander nodig?

nee maar er wordt wel ingegrepen. het is ook niet zo dat het christendom een slechte naam opgebouwd heeft hier in nederland. dus niet te vergelijken. Het zijn op dit moment de moslims die een slechte naam hebben, natuurlijk niet correct maar die slechte naam is er. Hetzelfde geldt voor lonsdale dragers. londsdale is geen racistisch merk maar toch komen zij met spotjes om dit duidelijk te maken.

Niemand moet iets doen maar het zou bepaalde situaties stukken eenvoudiger maken. doordat er meer begrip voor elkaar komt, kan beter samengewerkt worden om de rotte appels uit de samenleving te halen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=624 height=492 cacheid=000000360020c85e3d7487c61a012e6a67]http://tinypic.com/kedttz.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 16:15:
nee maar er wordt wel ingegrepen. het is ook niet zo dat het christendom een slechte naam opgebouwd heeft hier in nederland. dus niet te vergelijken

Jawel gaar gaat het juist om

Als ik blij ben dat Theo v Gogh dood is ben ik een klootzak

Als een Marokkaan blij is dat Theo v Gogh dood is komt het omdat hij een moslim is en krijgt de Islam een slechte naam

Logisch dat de Islam een slechte naam heeft wanneer iedere actie aan het geloof wordt gelinkt. ;)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
heeft wel degelijk iets met opvoeding en dus ook de achtergrond van het geloof te maken...

het zit alleen zo dat de Islam wat eeuwtjes jonger is dan het Christendom...de Christenen waren een paar eeuwen geleden ook geen lieverdjes....En ik heb het idee dat veel amerikanen ook nog iets achterlopen...die lopen ook met een christenbril op...net zoals de moslims met een moslimbril oplopen...

die jongeren doen in hun ogen weinig verkeerd...want iedereen die moslim is doet het niet goed...en dus voor veel moslims zijn wij heidenen....

wat er tegen te doen? tsjah, haatzaaiers aanpakken, meer activiteiten voor jongeren (en touwtjes aantrekken voor werk/schoolverplichting) enzovoorts...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 16:32:
Als een Marokkaan blij is dat Theo v Gogh dood is komt het omdat hij een moslim is en krijgt de Islam een slechte naam

dat is toch niet vreemd? de mensen die blij waren riepen dit toch ook vanuit hun geloof?

als iemand zijn actie aan het geloof linkt krijg je dat het geloof een slechte naam krijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vleestor op woensdag 18 januari 2006 om 16:34:
een christenbril

waar ken je die kopuh?

NAF...heb je misschien aandelen gekocht bij Yale sloten en hangwerk?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat snap ik dus ook niet. Zo slecht hebben ze het in Nederland toch niet dacht ik zo. Mijn ouders en ik hebben ook een hekel aan tuinbonen maar gaan we daarom met pesticide alle moestuinen platspuiten? Dacht het niet

En over de discussie dat dit nieuws altijd wordt gebruikt 'om Marrokanen zwart te maken'... onzin!
Wat dan? Je ogen sluiten en doen alsof er niks aan de hand is? Alleen slechte berichtgeving over autochtonen plaatsen? Het is erg cliche maar dit zijn gewoon de feiten, en absoluut een probleem van de Nederlandse samenleving dat nodig opgelost dient te worden.
Ik haat het om op zijn Fortuyns te praten maar feit is wel dat dit soort jongeren een erg kort lontje heeft.

Overigens is nieuws in de reguliere media altijd objectief.
Er wordt alleen subjectief gereageerd door mensen op fora en in gerichte brieven.laatste aanpassing 18 januari 2006 13:34

(y) wenig aan toe tevoegen

Ze gooiden de ruiten van het Politiebureau in omdat er een Marokkaans boefje tijdens een politie achtervolging was overleden.Als die jongen thuis braaf huiswerk had gemaakt was er niets gebeurt.

Stel de ouders maar verantwoordelijk voor de wandaden van hun minderjarig tuig,zowel strafrechtelijk als bestuurlijk.

wat er tegen te doen? tsjah, haatzaaiers aanpakken, meer activiteiten voor jongeren (en touwtjes aantrekken voor werk/schoolverplichting) enzovoorts...laatste aanpassing 18 januari 2006 16:34

Het is natuurlijk ook de schuld van de autochtone Nederlander dat zij geen opleiding afmaken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:15:
Als die jongen thuis braaf huiswerk had gemaakt was er niets gebeurt

Als jouw vader zijn kwakkie op de kachel had gespoten,was het ook met een sisser afgelopen,nu moeten we het ook met jou doen...:bloos:

ALS mauzz...daar bouwen we ook geen wereld mee op.

Waarschuw beheerder
donateur
Als jouw vader zijn kwakkie op de kachel had gespoten,was het ook met een sisser afgelopen,nu moeten we het ook met jou doen...

ALS mauzz...daar bouwen we ook geen wereld mee op.

Het blijft een feit dat die jongen geen scooters had moeten stelen.Dan had hij samen met zijn vrienden stenen kunnen gooien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 16:32:
ogisch dat de Islam een slechte naam heeft wanneer iedere actie aan het geloof wordt gelinkt

Meestal doen ze dit zelf omdat ze zichzelf wel als moslim beschouwen alleen dit waarschijnlijk later ooit willen oppakken.
Deze acties zijn bijna altijd gericht tegen Joden,homo's of Nederlanders(hoeren en varkens)en krijgen daardoor een gelovige link.Ik heb Nederlands tuig nog nooit KRUISTOCHT horen roepen of zien staan dansen als er een bom in Ierland afging.Wel vreemd is dat(op Antillianen na) er veel minder problemen zijn bij andere allochtonen jongeren die ook problemen hebben met de arbeidsmarkt en discriminatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vleestor op woensdag 18 januari 2006 om 16:34:
heeft wel degelijk iets met opvoeding en dus ook de achtergrond van het geloof te maken...

het zit alleen zo dat de Islam wat eeuwtjes jonger is dan het Christendom...de Christenen waren een paar eeuwen geleden ook geen lieverdjes....En ik heb het idee dat veel amerikanen ook nog iets achterlopen...die lopen ook met een christenbril op...net zoals de moslims met een moslimbril oplopen...

die jongeren doen in hun ogen weinig verkeerd...want iedereen die moslim is doet het niet goed...en dus voor veel moslims zijn wij heidenen....

wat er tegen te doen? tsjah, haatzaaiers aanpakken, meer activiteiten voor jongeren (en touwtjes aantrekken voor werk/schoolverplichting) enzovoorts

Tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat er mensen zijn die een beetje doorslaan in het geloof maar dat heeft niks met het geloof te maken maar meer met de persoon zelf.

Mensen hebben dan geen goed woord voor de islam terwijl ze juist degene die het beleidt moeten aanpakken.

De islam verheerlijkt geen moord, terrorisme, belediging etc maar mensen interpreteren verdediging van geloof als aanval op de ongelovigen terwijl dat gewoonweg niet zo is.

De Marokkaantjes die dingen lopen te bleren zoals ''de dood aan alle ongelovigen'' of weet ik veel wat allemaal hebben nooit een moskee van binnen gezien of weten niet eens wat bidden betekent en wat het inhoudt.

Het zijn dezelfde gasten die dezelfde weekend zich volzuipen en daarna nog steeds zichzelf moslim noemen :vaag:

Kortom ze beschadigen de Islam zonder enige goede inbreng er in te hebben en wat nog dommer is,is dat anderen (tegenpartij) het idd op geloof gooien.

Snap jij het dan snap ik het ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 18 januari 2006 om 17:44:
Tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat er mensen zijn die een beetje doorslaan in het geloof maar dat heeft niks met het geloof te maken maar meer met de persoon zelf.

Mensen hebben dan geen goed woord voor de islam terwijl ze juist degene die het beleidt moeten aanpakken.

De islam verheerlijkt geen moord, terrorisme, belediging etc maar mensen interpreteren verdediging van geloof als aanval op de ongelovigen terwijl dat gewoonweg niet zo is.

De Marokkaantjes die dingen lopen te bleren zoals ''de dood aan alle ongelovigen'' of weet ik veel wat allemaal hebben nooit een moskee van binnen gezien of weten niet eens wat bidden betekent en wat het inhoudt.

Het zijn dezelfde gasten die dezelfde weekend zich volzuipen en daarna nog steeds zichzelf moslim noemen

Kortom ze beschadigen de Islam zonder enige goede inbreng er in te hebben en wat nog dommer is,is dat anderen (tegenpartij) het idd op geloof gooien.

Dit zijn idd geen echte moslims maar ze beschouwen zichzelf wel zo en daarom word die link gelegd.Waarom laat de moslimgemeenschap zich niet meer horen tegenover deze Marocs die het voor hun verzieken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat bedoelde ik dus ook. er wordt wel wat van gezegd maar that's it. verstoot dat soort mensen, kots op ze, dan komen ze echt wel met hangende pootjes terug.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat het ze geen tering intereseert,het heeft niets met de islam te maken,het zijn gewoon smerige lui.altijd op zoek naar sensatie,en dan gaan zeiken dat de media het opblaast,in de hoop dat ze kunnen zeggen dat het hun schuld niet is want ze zijn zo zielig.als je 12 jaar bent hoor je snachts niet op straat te lopen maar in je nest te liggen,en gewoon naar school gaan en je huiswerk maken.marokaan,hollander,antiliaan maakt geen fuck uit,gewoon naar school.

het is wel zo dat marokanen gewoon meer geweldbelust zijn,vooral tegen niet marokanen.als je het er niet mee eens bent,is de kans groot dat je zelf ook een marokaan bent.
Waarschuw beheerder

Wat vind je dan van
imam Fawaz van de moskee Assoennah in Den Haag die predikte dat moslims zich afzijdig moeten houden van de democratie: Ze moeten politieke partijen afzweren en het wereldse gedachtegoed zoals liberalisme, democratie, socialisme,
en de Imam van de moskee El Tawheed in Amsterdam, die t volgende predikte ''De vrouw die zonder toestemming van haar man het huis verlaat is ongehoorzaam jegens Allah en zijn profeet en verdient straf.'Ze mag niemand het huis van haar man binnenlaten zonder zijn toestemming. Ze mag ook niet naar de markt. Als een vrouw koopt en verkoopt en met mannen praat hoor je vaak uit haar mond woorden die Allah ontstemmen''. (ps dit is live op nova geweest, voordat je weer ontkent dat dit niet waar is)
Of de drie imams Imams van de Eindhovense Al Fourqaan-moskee die uitgezet gaan worden omdat ze haat predikten.

Weten zij ook niet wat bidden is, en zijn zij ook geen moslim?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Semmie op woensdag 18 januari 2006 om 18:42:
Wat vind je dan van
imam Fawaz van de moskee Assoennah in Den Haag die predikte dat moslims zich afzijdig moeten houden van de democratie: Ze moeten politieke partijen afzweren en het wereldse gedachtegoed zoals liberalisme, democratie, socialisme,
en de Imam van de moskee El Tawheed in Amsterdam, die t volgende predikte ''De vrouw die zonder toestemming van haar man het huis verlaat is ongehoorzaam jegens Allah en zijn profeet en verdient straf.'Ze mag niemand het huis van haar man binnenlaten zonder zijn toestemming. Ze mag ook niet naar de markt. Als een vrouw koopt en verkoopt en met mannen praat hoor je vaak uit haar mond woorden die Allah ontstemmen''.
Of de drie imams Imams van de Eindhovense Al Fourqaan-moskee die uitgezet gaan worden omdat ze had predikten.

Is het woord van 1 mafkees belangrijker als dat van een miljard anderen?

In de Bijbel staat dat je vrouwen mag stenigen.. en sommige fundamentalistische Priesters wijzen er ooknog op.
En ja ik ben Christelijk maar ik keur dat ook niet goed
Waarschuw beheerder
is toch niet zo gek??? overal waar diamand is heb je last van marokkanen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:15:
Het is natuurlijk ook de schuld van de autochtone Nederlander dat zij geen opleiding afmaken

idd dat is zogenaamd altijd, ach wat zijn die marokkantjes zielig, ach wat worden ze gekleineerd door de media, ik zal jullie wat nieuws vertellen (:s) al lang voordat de media uberhaupt aandacht schonk aan deze lieden waren er al problemen met deze marokkaanse jongeren, toen ik klein was werd er al door hun geroepen, NL wordt van ons, enz enz. Dus al ver voor de zogenaamde media hype. De marokkaanse minderheid heeft al jaren een probleem. En ze zijn grotedeels zelf verantwoordelijk voor het slechte beeld rond marokkaanse jeugd. Ze maken het er gewoon zelf naar, en ze zijn er nog trots op ook (alleen degene die niet trots erop zijn hoor je wel, maar dat zijn de enkelen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 15:57:
Sluit me aan bij een vorige spreker,voor je een mening vormt,ga er eens naar binnen en praat met wat buurtwerkers!

Als ze gewoon hun school/opleiding af zouden maken dan heb je geen eens buurthuizen nodig. als je je inzet voor een opleiding ben je niet veel op de straat, en als je vrije tijd heb zijn normale mensen bij hun vrienden.

Het zijn dezelfde gasten die dezelfde weekend zich volzuipen en daarna nog steeds zichzelf moslim noemen

Kortom ze beschadigen de Islam zonder enige goede inbreng er in te hebben en wat nog dommer is,is dat anderen (tegenpartij) het idd op geloof gooien

als ze idd zich eraan zouden houden dan was het misschien veelm inder een probleem, het nadeel is alleen dat de koran te veel ruimte laat voor vrije interpretatie, in sommge woorden kan je zowel geweld als verdediging lezen. En mensen verwarren dit gewoon te vaak.
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 18:47:
In de Bijbel staat dat je vrouwen mag stenigen.. en sommige fundamentalistische Priesters wijzen er ooknog op.

Ja wie kan dat wel goedkeuren. Maar er is een verschil tussen Christenen en moslims wat dit betreft. De christenen nemen dit soort teksten niet letterlijk (meer), omdat de beschaving het geloof heeft ingehaald. Met bepaalde groepen moslims is dit nog niet het geval. en ze nemen dat soort teksten uit de koran veel te letterlijk, ook hier weer die te vrije interpretatie van de islam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 19:14:
De christenen nemen dit soort teksten niet letterlijk (meer), omdat de beschaving het geloof heeft ingehaald.

"De Christenen" bestaat niet

Met bepaalde moslims is dit nog niet het geval

Goedzo (Y)

Net als met bepaalde Hindoes, Christenen, Groningers, Chinezen, Brildragers en Roodharigen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Semmie op woensdag 18 januari 2006 om 18:42:
en de Imam van de moskee El Tawheed in Amsterdam, die t volgende predikte ''De vrouw die zonder toestemming van haar man het huis verlaat is ongehoorzaam jegens Allah en zijn profeet en verdient straf.'Ze mag niemand het huis van haar man binnenlaten zonder zijn toestemming. Ze mag ook niet naar de markt. Als een vrouw koopt en verkoopt en met mannen praat hoor je vaak uit haar mond woorden die Allah ontstemmen''. (ps dit is live op nova geweest, voordat je weer ontkent dat dit niet waar is)
Of de drie imams Imams van de Eindhovense Al Fourqaan-moskee die uitgezet gaan worden omdat ze haat predikten.

Ook hier weer de vrije interpretaite van de islam, het geloof is zo kneedbaar als diegene die de koran leest dat wil. En veel moslims halen blijkbaar een soort haat/intollerantie uit de koran. En het moet idd wel ergens staan, want anders was er over de hele wereld niet zo veel ruzie/oorlog tussen moslims en niet moslims.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 19:16:
"De Christenen" bestaat niet

whatever, je weet wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 19:16:
Met bepaalde moslims is dit nog niet het geval

Goedzo

Net als met bepaalde Hindoes, Christenen, Groningers, Chinezen, Brildragers en Roodharigen

helaas is die groep moslims te groot voor een stabiele multi-culti samenleving.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Wat misschien nog erger is dan dit hele gebeuren, is dat Cohen weer lekker op de thee gaat met die helden van "de leven van de straat", er weer klauwen vol geld aan subsidie tegenaan gaat gooien om de buurthuizen nóg aantrekkelijker te maken en er verder niks zal gebeuren.

Het enige waar geld aan uitgegeven zou moeten worden is een blik ME-ers opentrekken om dit soort volk in puin te meppen, zachte heelmeesters maken nu eenmaal stinkende wonden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 18 januari 2006 om 17:50:
Waarom laat de moslimgemeenschap zich niet meer horen tegenover deze Marocs die het voor hun verzieken?

je weet het niet, misschien durven ze niet, misschien zijn ze het stilzwijgend toch eens met die extreme mensen, wie zal het zeggen, liegen in het voordeel van het geloof is trouwens toegestaan volgens de koran.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 19:21:
misschien zijn ze het stilzwijgend toch eens met die extreme mensen

ja hoor, vást :S

ik denk eerder dat het iets te maken heeft met dat ze weten dat er tóch wel op ze gescheten zal gaan worden of ze nu hun best doen of niet, dus waarom zou je je dan nog inspannen?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 19:18:
helaas is die groep moslims te groot voor een stabiele multi-culti samenleving.

kweenie hoor... volgens mij moet je toch echt wel 850.000 mensen succesvol kunnen integreren als beide (BEIDE) partijen meewerken (dus ook: gelijke kansen bij werk zoeken etc)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 19:21:
liegen in het voordeel van het geloof is trouwens toegestaan volgens de koran

Volgens een ieder zijn opvoeding: leugentje om bestwil...:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:19:
gooien om de buurthuizen nóg aantrekkelijker te maken en er verder niks zal gebeuren

als ze die gasten nou gewoon op een school houden, of als ze niet willen naar een leerinternaat. anders houd je de problemen altijd.

Idd achterlijke Cohen weer met zijn slijmerige linkse aanpak met fluwelen handjes. Hij wil zijn tengels niet branden aan deze zaak. En zegt bibberend, "ja jullie krijgen jwe buurthuisje wel". En wat lost dit op??/ Geen flikker, die mensen worden niets wijzer van een buurthuisje. Ze zijn ook met buurthuis nog steeds kansloos. en ze krijger er ook geen betere postitie daardoor op de arbeidsmarkt.

Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso die gedachte niet dat een buurthuis zaligmakend zou zijn, hier in R'mond is d'r ook al een hoop gedoe over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 18 januari 2006 om 18:47:
Is het woord van 1 mafkees belangrijker als dat van een miljard anderen?

Het gaat er om, dat diegene die ik citeerde beweerde dat diegenen die problemen veroorzaken, niet praktiserend moslim zijn. Vandaar mijn vraag. En daar komt bij dat niet om een enkeling gaat. Volgens de AIVD gaat het om tientallen. Het is natuurlijk ook niet voor niks dat er al een aantal zijn uitgezet of de verblijfsvergunning niet is verlengt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 januari 2006 om 19:14:
De christenen nemen dit soort teksten niet letterlijk (meer), omdat de beschaving het geloof heeft ingehaald.

Nee omdat de losse stoeptegels al gebruikt zijn tegen dienstdoende agenten...M.E ers,die voor hun veiligheid in het leven geroepen zijn.

Dus Hooligans zijn zeer Christelijk bezig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:24:
ik denk eerder dat het iets te maken heeft met dat ze weten dat er tóch wel op ze gescheten zal gaan worden of ze nu hun best doen of niet, dus waarom zou je je dan nog inspannen?

Als je je niet wil inspannen, dan moet je ook niet zeiken. Ik heb deze mensen trouwens nauwelijks gezien de laatste tijd. O fzijn er toch zo weinig welwillenden onder de marokkanen??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:24:
kweenie hoor... volgens mij moet je toch echt wel 850.000 mensen succesvol kunnen integreren als beide (BEIDE) partijen meewerken (dus ook: gelijke kansen bij werk zoeken etc)

Gelijke kansen, hebben ze helaas (meen ik echt waar) verspilt over de laatste 10 jaren, ze bewijzen zelf keer op keer dat ze ook op de werkvloer niet betrouwbaar zijn, ze komen steeds te laat, en doen hun werk niet naar behoren, ik keur het ook af, maar ik kan me wel voorstellen dat werkgevers huiverig zijn om weer geld en tijd te steken in iemand die misschien na een paar weken zelf oppleurt, of wordt ontslagenm omdat hij zijn functie niet naar behoren kan uitoefenen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:28:
Nee omdat de losse stoeptegels al gebruikt zijn tegen dienstdoende agenten...M.E ers,die voor hun veiligheid in het leven geroepen zijn.

haha die was wel leuk :d,

Maar dat zien we de laatste tijd niet meer zo vaak (gelukkig)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:26:
Volgens een ieder zijn opvoeding: leugentje om bestwil...

heb het zelf gelezuh in een turks blad van een collega die hij had laten slingeren tijdens de laatste ramadan. Er stonden passages in uit de koran. zowel in het turks als in het NL, en het stond er echt, werd er niet vrolijk van :(
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Sjow.. Mijn bezem is werkelijk tot halverwege de steel afgesleten en heb geen nieuwe bij de hand...

Dus dit was het dan weer