Partyflock

Forumonderwerp · 841577
22615x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ga in augustus samen met mn vriendin naar kroatie, ben daar 1 keer eerder geweest maar dat was omdat ik terug kwam van mijn uitzending in bosnie.. was benieuwd of er mensen zijn die mij kunnen vertellen of het een beetje leuk is om daar heen op vakantie te gaan en of er mensen zijn die er al ervaring mee hebben daar op vakantie te gaan??
Waarschuw beheerder
donateur
M'n ouders gaan erheen :9 Doe ze de groeten!
Waarschuw beheerder
heb geen idee, maar ben benieuwd, ga dr deze zomer naar toe:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op maandag 16 januari 2006 om 17:21:
Doe ze de groeten!

haha ja zal ik doen;)
Waarschuw beheerder
donateur
waar ga je heen in kroatie? istrie?

ik be der twee jaar geleden geweest en vond t echt wel leuk daar..
enigste was t op stap, dat vond ik zelf iets minder maja!
je kunt er wel goed eten voor weinig en verder is t gewoon een mooi land
Waarschuw beheerder
we gaan naar Lovran, chijnt in de buurt van Istrie te liggen..? heb trouwens inderdaad gehoord dat Istrie ook wel goed te doen is ja..
Waarschuw beheerder
Het hangt er vanaf waar je heen gaat. Ook hangt het er vanaf wanneer in augustus.

Eind augustus is het praktisch naseizoen en weinig te beleven. Als je voor de natuur gaat en voor je rust, dan zit je goed.

Ik ben er vorig jaar op de bonnefooi 3 weken heen gegaan (met de auto) en heb me prima vermaakt. Alleen jammer dat ik net een week te laat was voor het slotfeest op het eiland Pag. Internationale DJ's, de hele nacht door.. :cry:

Genoeg te zien en ik vond het heerlijk dat het rustig was.
Waarschuw beheerder
we gaan 19 augustus.. hopen dat er dan ook wat te doen is qua dj's enzo.. en ja ook voor de omgeving gaan we dr wel een beetje heen..

bedankt!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasz ;P op maandag 16 januari 2006 om 17:52:
19 augustus

Oefff, wordt lastig,,, het loopt dan een beetje af.

Voor info over Lovran : http://www.lovran.com/index_en.html

Als je écht graag wilt stappen, kan je er voor kiezen om naar het eiland Pag te gaan. Het is een paar uurtjes met de boot, maar goed te doen om in de ochtend heen te gaan en de volgende dag weer terug. Bij een touristbureau kan je informatie halen en boeken.

Veel DJ's op house gebied zal je niet vinden in Lovran (over het algemeen), Novaltje op het eiland Pag is het Ibiza van Kroatie (en dan stelt het nog niet super veel voor). Mensen komen van heel Kroatie daarheen om te feesten. Overdag zijn er ook feesten en er is een lekker strand met hele fijne steentjes. Beter dan de kiezelstenen die je normaal vindt.

http://www.novalja.com/partyzone/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zat in Istrië in Medulin en qua stappen is er vrij weinig aan of je moet samen met je vriendin gaan zuipen..
verder denk ik dat 19 augustus wel laat is, dan is het daar idd al rustig..
voor een feestvakantie zou ik er niet naar toe gaan :nee:
maar samen met je vriendin kan altijd romantisch zijn, lekker rustig
Waarschuw beheerder
Hai hai.... ik wil ook graag naar istrië deze zomer... zit alleen met een vraag.
Hebben jullie geboekt via een reisorganisatie? En zo ja, welke dan? Want ik zit overal te kijken en degene die een complete reis verzorgen zijn vooral jongerenreizen :/ Ik weet niet of dat zo betrouwbaar is.... verder zie ik websites die alleen appartementen e.d. verhuren, dus eigen vervoer regelen en dat gaat niet op bij ons, we willen lekker met de bus ;)
Dus hebben jullie nog adviezen? Laat et me maar horen!
Waarschuw beheerder
ben met gogo-tours geweest, zou wel met een jongerenreis meegaan, je mag zelf bepalen of je wel of niet mee gaat stappen of op excursie, maar je kunt wel altijd bij ze komen met vragen en ze weten vrijwel alles van het gebied (Y)
Waarschuw beheerder
Oke bedankt. Denk toch dat ik met beachmasters ga, hopelijk zijn ze daar een beetje goed :D
Waarschuw beheerder
hey ja natuurlijk gaan we ook wel een beetje heen om te feesten,maar denk dat het niet de hoofdreden is van deze vakantie dus ja als het er gezellig en romantisch is vind ik het eigenlijk ook wel dik voor mekaar!!
bedankt voor alle tips echt super!"!!!:yes:(Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Rovinj, iemand daar al geweest en ervaringen? Over het uitgaan zou ik wel wat meer willen weten.

Waarschuw beheerder
k ga dr mischien ook hee met een paar vrienden maar wil niet echt in t hoofdseizoen IVM t geld dus tot wanneer is t uitgaansleven daar goed?
Waarschuw beheerder
Ik en ReigeR hebben gehoord dat ibiza veeeel romantischer is en dat het best kan stinken in kroatie als je in augustus gaat.

THE CHOICE IS YOURS!

xxxx 10

ps.het was te proberen toch......

Waarschuw beheerder
ik ga waarschijnlijk de laatste week van juli en de eerste van augustus naar pag of purec. we zijn er nog niet helemaal uit..
weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, hoop toch wel dat het nachtleven er wel een beetje goed te doen is..
Waarschuw beheerder
Pula is echt feesten daar, mooie disco's daar kom er elk jaar vorig jaar was er een tekno party daar was wel vetjes :D
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ben ik ook naar Kroatië op vakantie geweest. Naar Umag om precies te zijn. Het was zo goed bevallen dat we besloten om dit jaar weer terug te keren. Net als vorig jaar gaan we weer 17 dagen met een jongerenreizen mee namelijk X-Travel. Dit is wel een aanrader, omdat er elke dag wel iets georganiseerd wordt. Ook leer je zo veel meer mensen kennen.

Het uitgaan daar is niet net als in Spanje bijvoorbeeld, maar toch heb ik me daar bijna elke avond goed vermaakt. Beetje chillen in een coctailbar is natuurlijk altijd relax. Trouwens langs onze camping wordt elk jaar het Croatian Open tennistournooi gehouden. Dan worden er ook 2 tennisbanen omgebouwd tot een openlucht disco, hele avond club/techno.

Je moet er natuurlijk zelf wat van maken maar denk niet dat je spijt gaat krijgen van Kroatië!!
Waarschuw beheerder
Wij gaan naar Pula (dorpje Fazana)
naar camping Bi Village
29 juli
Is iemand daar wel eens geweest?
En is het goed te rijden met de auto?

Waarschuw beheerder
wat is echt een leuke plaats om heen te gaan voor het UITGAAN en wat kost een biertje daar ongeveer, heb namelijk geen zin om net zoals op kreta 3 euro voor een flesje te betalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ging een paar jaar achter mekaar naar Kroatie en ik vond het daar echt leuk :D
Waarschuw beheerder
is kroatie goed te rijden met de auto?
Waarschuw beheerder
Wij ging altijd gewoon met de auto heen, maar wij overnachten altijd in een hotel en gingen de volgende ochtend(vroeg) weer verder. En dan is het 2 dagen rijden. Maar dan rij je wel vlink door.
Waarschuw beheerder
Yes yes wij gaan ook na Kroatie na Porec !! eerste week van augustus !!! wat zijn daar beetje de plaatsen voor goed opstap te gaan.????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zaterdag 28 januari 2006 om 18:10:
wat zijn daar beetje de plaatsen voor goed opstap te gaan.????

Mjaa, er zijn 2 discotheken daar in de buurd voor zo ver ik weet...en dat zijn best grote.
Waarschuw beheerder
kroatie the bom !!!!!!!
ga er voor het um uuuuuhhh
ben de tel kwijt maar het is een keer of 8 denk ik
maakt niet uit ben eind julie begin aug in medulin te vinden jaaaaaaahoeeeee party luitjes here ik kom hahh
Waarschuw beheerder
wat een but topic zeg !!!lult niet mand hiero?
Waarschuw beheerder
Haha ze zijn nog in de ban van de wintersport..........

Deze zomer ga ik voor et eerst... heb er erg veel zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op zondag 29 januari 2006 om 20:46:
wat een but topic zeg !!!lult niet mand hiero?

Ja echt hea...
Waarschuw beheerder
nee kom gezellig naar Cafee na 10ne(voor gezellige mensen !!) »
is er veel gezelliger en er word genoeg geluld
ik zie u wel verschijnen
krijg je een drankje van mij(de barman)
mutsJ
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Effe mijn reactie van een andere site http://forum.fok.nl/topic/806200:

Ik ben twee jaar geleden in Porec geweest en afgelopen jaar naar Rovinj. Ik heb dus vergelijkingsmateriaal.

Porec is eigenlijk niet zo heel erg verschillend qua plaats. Allebei een mooi oud mediterraan stadje. Veel restaurantjes en terrasjes enzo. In beide plaatsen kan je allerlei uitstapjes doen (Venetië) aangezien dit dezelfde uitstapjes zijn (Rovinj en Porec liggen erg dicht bij elkaar). Wat ze ook met elkaar gemeen hebben is dat er in het centrum zelf heel erg weinig te doen is qua stappen (voor jongeren in elk geval).

Porec heeft voor zo ver ik weet één grote discotheek en dat is Club International. Dat is wel lachen (binnen én buiten) maar om daar nou elke avond naartoe te gaan...

Rovinj heeft een uitgaanscentrum op een redelijk korte afstand van het centrum. Dit uitgaanscentrum heet Monvi Center en bestaat uit heel veel verschillende discotheken/bars. Qua muziek is het van alles wat. Je vindt er latin, club/techno en natuurlijk rnb/hip hop.

Ik denk dat je daarom, als je ook een beetje wilt stappen, het beste voor Rovinj kunt kiezen. Van daaruit kan je altijd nog 1 of 2 keer naar Porec.
Waarschuw beheerder
jo en we hebben een kenner !!!!! en waar gaat jou zomer vakantie plaats vinden ?Ivotjeeh
Waarschuw beheerder
Gran Canaria! Kroatië is nou wel leuk geweest. Alhoewel ik nog wel een keer naar Novalja wil.
Waarschuw beheerder
owkee verandering van spijs doet eten he Ivotjeeh

Waarschuw beheerder
de zondagavond in pula is ook goed te doen, de dutch night
Waarschuw beheerder
die is zeker gezellig met zo veel mensen bij elkaar
ben het helemaal met je eens Guigie 707

Waarschuw beheerder
Ik ga van 05-08 tot 19-08 naar Rovinj, Villas Rubin! Met nog 10 vrienden! Erg veel zin in
Waarschuw beheerder
kijk goei keuze meid have fun !!!!Kim Zwolle
Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk eind juli naar Medulin..
wel nog met mijn ouders dan maar een vriendin gaat mee!
Maar kom je daar makkelijk binnen in die discotheken als je nog geen 18 bent? Weet iemand dat?
Waarschuw beheerder
haha jij wel en ander ga je gewoon met mij mee ik zit er dan ook hahah toevallig _Gustave*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op maandag 30 januari 2006 om 16:11:
haha jij wel en ander ga je gewoon met mij mee ik zit er dan ook hahah toevallig _Gustave*

haha ok dat is goed!
Waar zit je ergens dan? welke camping, appartement, enz?
Waarschuw beheerder
camping MEDULIN en u ?
Waarschuw beheerder
Ja, we moeten nog boeken..maar er was nog plaats vrij..
ook daar dus ;)
Waarschuw beheerder
kijk gezelly moet je zeker doen is er gezellig kom er nu voor het um voor de 5e keer
Waarschuw beheerder
haha ok, nou we zullen zien he ;)
Waarschuw beheerder
ja je moet het toch zelf gezellig maken he ?
en ow ja het is ook de eenigst kamping met een zand strand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:03:
Ik ga van 05-08 tot 19-08 naar Rovinj, Villas Rubin! Met nog 10 vrienden! Erg veel zin in

Daar heb ik afgelopen zomer gezeten. Villas Rubin ligt echt perfect. Heel dicht bij het (mooie) strand. Wel wat verder van het uitgaanscentrum maar daar hebben ze goedkope taxi's voor uitgevonden. Verwacht alleen van de appartementen niet veel. Dat is behoorlijk oud en lelijk. Maarja, je slaapt er als het goed is alleen maar dus ach...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ligt eraan in wat voor apparement je zit ik heb verleden jaar toch een hele luxe gehad en vrij goedkoop.

Maja ik zat toen in Icici klein dorpje naast Porec.

Uitermate vermaakt daaro ik ga ieder jaar daar naar toe.
Waarschuw beheerder
kroatie the bommmmmm !!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van marissiegirl op donderdag 26 januari 2006 om 23:13:
is kroatie goed te rijden met de auto?

ja het is goed te doen met de auto gewoon op tijd je pauze nemen
Waarschuw beheerder
Wie graag meer informatie heeft over Kroatie kan steeds bij mij terecht op admin@croatia-hrvatska.com
Ik kan de meeste hier aanraden om richting Dalmatie te reizen en niet naar Istrie. Het zuiden is veel mooier en het weer is er ook beter. De regio Split-Zadar is vooral de moeite. Het is centraal gelegen zodat uitstapjes in alle richtingen mogelijk zijn.
Voor accommodaties kunnen jullie terecht op www.croatia-hrvatska.com

KiCo
Waarschuw beheerder
voor de rust en cultuur wel ja !!!!KiCo
Waarschuw beheerder
Ik ga 10 dagen in augustus naar Opatija:)
Ben er nog nooit geweest, zijn er mensen die hier al es op vakantie zijn geweest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valerie(k) op dinsdag 31 januari 2006 om 13:49:
Ik ga 10 dagen in augustus naar Opatija
Ben er nog nooit geweest, zijn er mensen die hier al es op vakantie zijn geweest?

nou ben er wel geweest maar dat wat tijdens een het op halen van de mensen voor de dutch nicht dus kan er niet echt veel over vertellen en ja anders moet je eens kijken op www. X-travel.nl
daar staan wat dingen over
Opatija

en ik wens je al vast veel plezier maar dat komt vast goed
Waarschuw beheerder
dankjewel (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valerie(k) op dinsdag 31 januari 2006 om 13:58:
dankjewel

heel graag gedaan ik hoop dat je het net zo veel plezier krijgt al ik gehad heb!!! haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:03:

Zeker veel zin an !!
nog meer mensen die daar te vinden zijn in die periode???
en Supergrove enig idee of die huisje/bungalows daar wat zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoeper op dinsdag 31 januari 2006 om 15:51:
en Supergrove enig idee of die huisje/bungalows daar wat zijn??

nou eerlijk gezegt zou het niet weten zit altijd op de camping veeeel gezelliger vindt ik dan ha
dus ik zou het je niet kunen zeggen sorry
Waarschuw beheerder

Dank je wel! :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op dinsdag 31 januari 2006 om 16:16:
u eerlijk gezegt zou het niet weten zit altijd op de camping veeeel gezelliger vindt ik dan ha
dus ik zou het je niet kunen zeggen sorry

Okay in iedergeval bedankt !
Waarschuw beheerder
10 juli naar medulin!! :D hotel belvedere :D
Waarschuw beheerder
Jaa kroatie! ga er samen heen met supergrove! 3 jaar geleden supervakantie gehad.. gaan we dit jaar even dunnetjes of beter gezegd dikketjes over doen of niet SuperG!?

Artiest Trouble
Waarschuw beheerder
ga je toch in hotel medena zitten;P
bekend terrein?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phoen op donderdag 2 februari 2006 om 02:02:
over doen of niet SuperG!?

zekerssssss gaat helemal goed komen van laatse weel julie en dan 17 dagen lang keeeeeeeeeeetuh !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 09:49:
ga je toch in hotel medena zitten
bekend terrein?!

ja dat is inderdaad bekend terrein:D
Waarschuw beheerder
nog even en dan mogen we weer jippeeeeee:)
Waarschuw beheerder
Wij gingen normaal naar medulin maar toch maar voor Rovinj gekozen omdat de natuur mij daar iets schoner leek en het stadje zelf ook.
Wij gaan naar hotel montauro. vanaf 3 juli.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op zaterdag 4 februari 2006 om 15:13:
Wij gingen normaal naar medulin maar toch maar voor Rovinj gekozen omdat de natuur mij daar iets schoner leek en het stadje zelf ook.
Wij gaan naar hotel montauro. vanaf 3 juli.

zo jammer weer he maar even goed veel pleziere daar !!

Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk in oktober ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 18:22:
Ik ga waarschijnlijk in oktober ..

wat waarom zo laat is er weing tedoen hoor !! rond die tijd

Waarschuw beheerder
Ik moet stage lopen t/m september!
Kan dus niet op vakantie in het hoogseizoen .. daarom ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:47:
Ik moet stage lopen t/m september!
Kan dus niet op vakantie in het hoogseizoen .. daarom ..

jammer voor je helaas ! sterkte ;)

Waarschuw beheerder
Whaha dankje! Zal ik nodig hebben :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:52:
Whaha dankje! Zal ik nodig hebben

jammer genoeg denk ik het ook !!

Artiest Nivek
Waarschuw beheerder
:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is meer voor jongeren porec of rovinj?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Halle Barry op donderdag 16 februari 2006 om 15:03:
wat is meer voor jongeren porec of rovinj?

maak weinig uit ,porec veel leuke bars , en 1 leuke discotheek, rovinj heb je monvi park , met alleen uitgaans gelegenheden :yes:

ben 2 jaar achtereen naar porec geweest(laterne//Delfin) ,zeer goed bevallen , dit jaar naar rovinj van 10 juni t/m 27 juni, appartement Amarin ofzow :/
wel rielekst :yes:

Kroatie rocks :)b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zaterdag 28 januari 2006 om 18:10:
Yes yes wij gaan ook na Kroatie na Porec !! eerste week van augustus !!! wat zijn daar beetje de plaatsen voor goed opstap te gaan.????

Daar ga ik ook heen met 2 vriendinnen!! wij gaan 8 augustus.. heb dr nu al zin in :)
Waarschuw beheerder
niemand naar pula?
camping bivillage?

Waarschuw beheerder
wel naar rovinj b) :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 21:35:
Daar ga ik ook heen met 2 vriendinnen!! wij gaan 8 augustus.. heb dr nu al zin in

jah zkr(Y) goede dingen over kroatie gehoort dus , maar is ma ff afwachten he.
toevallig ook hotel galab.?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga samen met de vriendin half augustus 2 dikke weken naar Porec in Istrie :yes:........ mooi met het vliegtuig, en lekker 2 weken chillen aan het zwembad :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 2 keer in Medulin geweest, was echt super!! Dit jaar gaan we naar Umag, zal ook wel gezellig zijn :)
Waarschuw beheerder
en iemand al in Porec geweest dan? waar kun je goed stappe , welke locale drank moet je zkr proberen , en waar zijn de mooie plekjes in de omgeving van Porec??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Human(bwc) op zondag 5 maart 2006 om 01:29:
Ik ben nu 2 keer in Medulin geweest, was echt super!! Dit jaar gaan we naar Umag, zal ook wel gezellig zijn

is wel heel anders kwa sweer hoor maar zeker leuk en wat ik je kan aan raden is daar te gaan delta vliegen kost echt 3 keer niks is echt leuk !!!! en veel cocktails drinken !! kan ik je aan raden !!!
Waarschuw beheerder
over een kleine 4 maandjes !!medulin!! :cheer: :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 15:34:
maak weinig uit ,porec veel leuke bars , en 1 leuke discotheek, rovinj heb je monvi park , met alleen uitgaans gelegenheden

ben 2 jaar achtereen naar porec geweest(laterne//Delfin) ,zeer goed bevallen

mooizo.. Ik ga samen met mijn vriend naar Porec deze zomervakantie.. Ben benieuwd.. Hoop dat het er mooi is en dat je er leuk uit kunt gaan..
Waarschuw beheerder
vanaf 17 juli 2 weekjes in rovinj. ik hoorde trouwens dat uitgaanscentrum monvi niet elke avond open is. Mensen die daar meer van weten?

Gr

Bas

Waarschuw beheerder
vanaf 22 juli 3,5 wk in medulin! Samen met me vriend :lief:!! :woop: :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basvh op donderdag 16 maart 2006 om 14:39:
vanaf 17 juli 2 weekjes in rovinj. ik hoorde trouwens dat uitgaanscentrum monvi niet elke avond open is. Mensen die daar meer van weten?

ben daar ook rond die tijd :yes:
maar geen idee oft elke dag open is , dan maar een kroeg in hoor :D
komt wel goed b)

Waarschuw beheerder
donateur
16 augustus naar het eiland pag, novalja:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:33:
16 augustus naar het eiland pag, novalja

Dan kan je misschien net het eindfeest meemaken :yes:

Voor degene die niet terug willen lezen:

Uitspraak van Pino op maandag 16 januari 2006 om 18:07:
Als je écht graag wilt stappen, kan je er voor kiezen om naar het eiland Pag te gaan. Het is een paar uurtjes met de boot, maar goed te doen om in de ochtend heen te gaan en de volgende dag weer terug. Bij een touristbureau kan je informatie halen en boeken.

Veel DJ's op house gebied zal je niet vinden in Lovran (over het algemeen), Novalja op het eiland Pag is het Ibiza van Kroatie (en dan stelt het nog niet super veel voor). Mensen komen van heel Kroatie daarheen om te feesten. Overdag zijn er ook feesten en er is een lekker strand met hele fijne steentjes. Beter dan de kiezelstenen die je normaal vindt.

http://www.novalja.com/partyzone/

Dus als je naar Kroatie gaat,je verblijft aan de oostkust van Istrie, je verveelt je, of je wilt goed stappen, dan kan je de boot nemen. Let wel dat het in juli en augustus bomvol is en slaapplaats lastig te regelen. De laatste week van augustus is het einde. Daarna is het eiland echt dood en dan komt de wind de kop opsteken, dus is dat gedeelte van het strand (Zrce) koud. Je kan dan naar een beschut strand gaan (Strasko). Alleen sávonds is er geen fuck te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:33:
16 augustus naar het eiland pag, novalja :cheer:

ik ook :o

Waarschuw beheerder
donateur
haha je zegt dus eerst dat 16 augustus et eindfeest al is, en daarna zeg je dat het in augustus nog bomvol is:/ wat is et nou...
Waarschuw beheerder
Nee, ik zei dat je misschien het eindfeest mee kan maken. Volgens mij is dat de 24ste. En voor de rest is het simpel, na het eindfeest stroomt het leeg :)
Waarschuw beheerder
Nee, ik zei dat je misschien het eindfeest mee kan maken. Volgens mij is dat de 24ste.

op die dag gaan we weg geloof ik ;)

Waarschuw beheerder
als je vriend eerst daar op uitzending is geweest, waarom wil hij dan in dat soort landen ook nog eens vakantie vieren ??

Wil hij weer terug naar hotel Madena ofzo ?
Waarschuw beheerder
Omdat er geen enkel europees land zo mooi is als dat land?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op zaterdag 18 maart 2006 om 17:23:
Omdat er geen enkel europees land zo mooi is als dat land?laatste aanpassing 18 maart 2006 17:24

daar ben ik het voor 100 % mee eens :yes:
Juist de toeristen sector helpt dit land er naar zware tijden weer bovenop :)

heb al veel gezien van de wereld , maar niks was zo mooi als Kroa :no:
voor de 3de keer dit jaar b)

Waarschuw beheerder
donateur
jajaa komt prima uit we zijn er van 16 t/m 23 augustus, dus dan is et er nog mooi druk:D

alleen gogo tours stuurt geen bevestiginsmail:/

en kroatie heeft idd een mooie natuur zo te zien! vriendinnetje van mij komt er oorspronkelijk vandaan en volgens haar is pag ook een van de leukste vakantiegebieden:P

Waarschuw beheerder
eind juli met zn 10en naar novalja
Waarschuw beheerder
jaja dat wordt indoen @ kroatie, wie gaan er nog meer naar Villas Rubin te Rovinj of in de buurt ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dalmatie is beter dan Istrie. Er is meer te zien, het is er warmer en het regent minder in't Zuiden. Split is een ideale plek om op reis te gaan. De 2de grootste stad na zagreb en er is elke avond wat te beleven. 3 Weken lang, iedere dag tot minimum 5.00 in de morgen :)
Voor mensen die tevens van een beetje actie houden .. je kan in de omgeving gaan raften of canyoningen. Canyoning is echt bangelijk.
Accommodaties kan je terug vinden op www.croatia-hrvatska.com en informatie mag je steeds aan me vragen.
Waarschuw beheerder
ff een vraagje.. wat voor volt hebben ze daar in kroatie? handig om te weten of ik een loopstekker moet hebben...
Waarschuw beheerder
misschien dat wij naar camping umag gaan.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op donderdag 23 maart 2006 om 15:22:
ff een vraagje.. wat voor volt hebben ze daar in kroatie?

gewoon 220 volgens mij, vorig jaar naar me appartement een koffiezetapparaatje meegenomen , ging prima (Y)

Waarschuw beheerder
Kroatie lijkt me ook top!
Als ik een leuke/goekope reis er naartoe kan vinden wis dat een hele goede optie :)

Waarschuw beheerder
Wij gaan bijna de hele maand juli, naar Dalmatie. eerst naar Trogir 3 dagen, dan naar makarska, 9 dagen, vervolgens 3 dagen naar Dubrovnik (Cavtat) en dan nog 1 nachtje Sarajevo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:11:
Wij gaan bijna de hele maand juli, naar Dalmatie. eerst naar Trogir 3 dagen, dan naar makarska, 9 dagen, vervolgens 3 dagen naar Dubrovnik (Cavtat) en dan nog 1 nachtje Sarajevo.

geld over? :o

Waarschuw beheerder
Nee mr Turner, dat is gewoon mijn zomervakantie ;)
Waarschuw beheerder
zo nog maar 3 maandjes en dan op naar MEDULIN !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:11:
Dalmatie

ik was daar geboren (L)
Waarschuw beheerder
porec is altijd leuk vooral met die luidruchtige ijs kunstenaars
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 15:58:
Nee mr Turner, dat is gewoon mijn zomervakantie

lekker dan :D
hehe ik moet het met 8 dagen doen :/

Waarschuw beheerder
Ik ben ook in Kroatie geweest, in Vsar om precies te zijn.. nou never in me leven meer hoor.. Er is geen reet te doen, het eten in het hotel was bagger!
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook naar Porec. Ben echt zwaar benieuwd. We gaan met de auto en blijven 15 dagen.

Waarschuw beheerder
porec is vet b) :bier: :bounce: :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:13:
porec is vet

Oke dan!

Nog tips wat betreft uitgaanstenten? En wat voor muziek wordt er zoal gedraaid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 12 april 2006 om 21:29:
En wat voor muziek wordt er zoal gedraaid?

hehe het zal wel niet zijn wat ik normaal hoor ;)
jammer :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 12 april 2006 om 21:29:
og tips wat betreft uitgaanstenten? En wat voor muziek wordt er zoal gedraaid?

Club Malboro is wel leuk :)
muziek zuigt wel overal :D R&B // Top 40 muziek wordt er over het algemeen gedraaid :/

Waarschuw beheerder
Ga samen met me vriendin een weekje naar Rovinj, heb d'r egt zin an!!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 12:11:
Club Malboro is wel leuk

zulle we daar maar na toegaan he;) van 31juli / 9augustus in Porec.:D
en is er zo in de omgeving nog veel te doen of te bekijke.?
Waarschuw beheerder
Club Malboro is wel leuk :)
muziek zuigt wel overal :D R&B // Top 40 muziek wordt er over het algemeen gedraaid :/

Thanks voor het antwoord. Met de juiste hoeveelheid alcohol wordt het vanzelf wel leuk.

Uitspraak van VN op zaterdag 15 april 2006 om 20:43:
en is er zo in de omgeving nog veel te doen of te bekijke.?

www.istra.com/porec

En tik op Google maar eens 'Plitvice meren' in en kijk dan bij afbeeldingen. Als je een beetje van natuur houdt, zul je dat wel super vinden!

Waarschuw beheerder
kroatie is echt superduper vet cool!!!!!!!!!!
porec... the place 2 b!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 05:25:

:)
vertel uns wat meer over porec dan !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op dinsdag 31 januari 2006 om 09:28:

hoelang heb je gereden mek?
kroatie is echt superduper vet cool!!!!!!!!!!

adoe wat valt daar te zien dan? zijn er ook veel markten daarzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anwan op zondag 23 april 2006 om 11:14:
hoelang heb je gereden mek?

maatje van mij is met een polo G40 verlaagt en wel gekomen en heeft er ongeveer 13uur over gedaan
en volgens hem was het priema te doen

Waarschuw beheerder
ben dr elk jaar geweest , tot 2 jaar geleden,.
Waarschuw beheerder
muziek zuigt wel overal R&B // Top 40 muziek wordt er over het algemeen gedraaid

Oh maar dat vind ik wel leuk :P Heeft m'n vriend eindelijk eens geen keus om lekker fout te stappen (6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op zondag 23 april 2006 om 21:16:
maatje van mij is met een polo G40 verlaagt en wel gekomen en heeft er ongeveer 13uur over gedaan

Maar is wel stuiteren daar op die wegen daar hoor!;)
Nog 3 maandjes en dan gaan we het nog een x dunnetjes overdoen.. deze x relaxed in een bus:)
Waarschuw beheerder
in juli gaan wij met de vw bora naar kroatie,
met zijn 4en.
allen 4 hebben we een rijbewijs en willen dus alle
4 een stuk rijden.
We willen het in 1 keer rijden...aanrader??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op dinsdag 25 april 2006 om 18:33:
We willen het in 1 keer rijden...aanrader

dat vroeg ik me ook af. ik ga met mijn vrouw en mijn neef in onze alfa 156, maar volgens mij is het zeker 1250 km toch?

Waarschuw beheerder

als je smiddags's om 4 uur vertrekt , en je rijd met een enkele eet stops er tussen door ken je der voor de volgende ochtend 10 uur zeker zijn (Y)b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 19:03:
als je smiddags's om 4 uur vertrekt , en je rijd met een enkele eet stops er tussen door ken je der voor de volgende ochtend 10 uur zeker zijn

waar in istrië?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phoen op dinsdag 25 april 2006 om 10:07:
Nog 3 maandjes en dan gaan we het nog een x dunnetjes overdoen..

dunnetjes ????? dacht het niet het gaat beter worden !!!!!(6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 19:03:
als je smiddags's om 4 uur vertrekt , en je rijd met een enkele eet stops er tussen door ken je der voor de volgende ochtend 10 uur zeker zijn

Ik neem aan dat dit over de bus gaat en niet over met de auto?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 25 april 2006 om 20:30:
neem aan dat dit over de bus gaat en niet over met de auto?

dus toch een uur of 16 mek?
Waarschuw beheerder
Zoals diegene het zegt die ik quote, is het 18 uur. Volgens mij was het met de bus 20 uur ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 26 april 2006 om 23:25:
Zoals diegene het zegt die ik quote, is het 18 uur. Volgens mij was het met de bus 20 uur ofzo

ja maar wij gaan echt geen uren stoppen mek. het is 1250 km vanaf heerlen, dus never 18 uur met een alfa 156
Waarschuw beheerder
Misschien rare vraag hoor, maar wat bedoel je met 'mek'?

Met de auto is het ook geen 18 uur, denk ik. Daarom vroeg ik aan degene die het zei ook of dat met de bus was.

Waarschuw beheerder
Routedetails

Van Utrecht
Naar Porec (Croatie)

Afstand 1354 km.
Reisduur 12:27

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 19:44:
Routedetails

Van Utrecht
Naar Porec (Croatie)

Afstand 1354 km.
Reisduur 12:27

klopt helemaal we hebben er zelfs met een bus 18 uur over gedaan

ik moet wel toe geven dat de chaufeurs wel door gereden hebben s'nachts
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken 24 Juli vanuit r0tterdam met gogot0urs naar r0vinj in istrië,, heb er zin in :D all1 de busreis is wel erg lang :/ We zitten in appartementen Villas Rubin.. n0g meer mensen die die week gaan?

Waarschuw beheerder

ik vind het geen aanrader, t kan maybe wel als je met z'n 4 en gaat, maar vind zelf dr net iets te ver voor.
Waarschuw beheerder
pfff nee wij stoppen een nacht in het salzburgerland in osstenrijk. 13 uur te wagen is toch echt wel lang

Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer ook naar Kroatie. Klasgenootje van me komt er vandaan en die zegt dat het heel erg mooi is :)

Mooizo want daar ga ik heen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 18:22:
Mooizo want daar ga ik heen!

wanneer ga je?

Waarschuw beheerder
25 juli
Waarschuw beheerder
donateur
15 Augustus met vliegtuigje naar Porec.......betah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 mei 2006 om 11:56:
25 juli

wij vertrekken 1 augustus. wel beter voor je dat je in je laatste dagen dan nog zon stylo vato als mij zomaar ff kunt zien :D

Waarschuw beheerder
kroatie :respect: deze zomer weer :D
rovinj is leuk, rabac ook ;)
Waarschuw beheerder
ik heb nog niemand gehoord dat ze naar Pag gaan. of zadar..

Pag is een eiland met echt een vette uitgaans locatie. verschillende tenten naast elkaar direct aan de strand..

meesterlijk.. vorig jaar geweest, geen nederlanders tegengekomen...

maar zeker de moeite waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DraZtic op zaterdag 6 mei 2006 om 22:39:

Pag is een eiland met echt een vette uitgaans locatie. verschillende tenten naast elkaar direct aan de strand..

meesterlijk.. vorig jaar geweest, geen nederlanders tegengekomen...

maar zeker de moeite waard!

Kom je nu mee... ;) Nu heb ik al geboekt.

Ligt Pag ook in Istrië? Ik ga namelijk met de auto dus wie weet dat ik dan wel een keer die kant op ga.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zondag 7 mei 2006 om 22:44:
Ligt Pag ook in Istrië?

nee want ,

Pag is een eiland

en istrie een schiereiland :p
zal wel dalmatie zijn denk ¿?

klinkt wel leuk :D
info info info ......... :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 17:30:
en istrie een schiereiland

ja met honderdeng eilandeng voor de kust
Waarschuw beheerder
Oh ja, shit! Had ik al wel gelezen maar wist 't niet meer haha!

Thanks!
Waarschuw beheerder
MEDULIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur

ik ga naar Pag, maar inderdaad niet veel mensen nog over gehoord... iedereen gaat voor het vaste land:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 13:23:
ik ga naar Pag, maar inderdaad niet veel mensen nog over gehoord...

en ik ook :o :woop:
Waarschuw beheerder
Porec in juli :D
Waarschuw beheerder
ik ga in augustus naar kroatie met me vriend :D ben er nog nooit geweest ben echt benieuwd :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ga in augustus naar kroatie met me vriend :D

Waar ga je heen in kroatie?

Waarschuw beheerder
ik ga met me vriend voor de tweede keer mee naar kroatie,
naar rovinje! Is echt toppie daar :D!!
Waarschuw beheerder
met vrienden gaan we 25 juli naar medulin voor 8 dagen op en top feesten ....
gaan met beachmasters dus zal wel lache worden .....
nog aanraders qua disco's??
VIVA ES CROATIE :):):):):):)

Waarschuw beheerder
zo net ff me paspoort laten maken! heb er zin in!!!
Waarschuw beheerder
volgens de anwb kan je met id-kaart naar kroatie
(en door slovenie)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op vrijdag 12 mei 2006 om 18:56:

volgens me id-kaart niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op vrijdag 12 mei 2006 om 18:56:

Had op internet gelezen dat het wel kon,
maar een vriendin van me had t gechekt opt gemeentehuis
en daar zeiden ze dat je gewoon paspoort nodig had :)
Waarschuw beheerder
misschien weet iemand of je met id-kaart kan?
of heeft iemand er ervaring mee gehad?

Waarschuw beheerder
tegenwoordig kan t met id kaart,.
maar ik ga altijd met paspoort, had toen gehoord dat er aantal mensen met id gingen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op zaterdag 13 mei 2006 om 16:52:
met id-kaart

id-kaart is volgens mij voor heel europa behalve cyprus.

Uitspraak van Mn0n :woep: op zaterdag 13 mei 2006 om 13:53:
t gechekt opt gemeentehuis
en daar zeiden ze dat je gewoon paspoort nodig had

gemeente heeft weer geld nodig :jaja:

van 31 july t/m 9 augustus na POREC
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met Appartement Cervar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op zaterdag 13 mei 2006 om 16:52:
misschien weet iemand of je met id-kaart kan?

niet proberen denk ¿? ben zelf 2 keer met bus gegaan , en mensen met id werden nagetrokken , moesten half uur wachten toen :/

Waarschuw beheerder
in juli gaan wij met de vw bora naar kroatie,
met zijn 4en.
allen 4 hebben we een rijbewijs en willen dus alle
4 een stuk rijden.

is makkelijk te doen doen wij elk jaar (Y)
je bent er binnen 15 uur ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 21:09:
niet proberen denk ¿? ben zelf 2 keer met bus gegaan , en mensen met id werden nagetrokken , moesten half uur wachten toen

dus het kan wel gewoon met id kaart, scheelt mij weer wat euro's :D

boeie, dat half uurtje maakt mij niet zoveel :p
Waarschuw beheerder
wij gaan op 1 aug. naar medulin nog meer mensen?
of zijn er mensen die goeie uitgaanstips hebben?

Waarschuw beheerder
novalja,is dat wat?
Waarschuw beheerder
ga 19 aug voor 15 dagen naar Rovinj!!
Waarschuw beheerder
10 juli medulin :cheer: nog 1.5 maand :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 21 mei 2006 om 18:24:
10 juli medulin nog 1.5 maand

ik de 31e :cheer: dus nog iets langer 8) hahah
ook naar medulin 8) 8) 8)
Waarschuw beheerder
we willen naar kroatie. liefst istrie met eigen vervoer.
mensen met aanraders voor campings of appartementen.
en ja k weet we zijn er op tijd bij ;)
Waarschuw beheerder
Zijn er trouwens mensen die eerder met Beachmasters zijn gegaan? Tis onze eerste keer met deze touroperator, ben wel benieuwd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasz ;P op maandag 16 januari 2006 om 17:20:
Ik ga in augustus samen met mn vriendin naar kroatie, ben daar 1 keer eerder geweest maar dat was omdat ik terug kwam van mijn uitzending in bosnie.. was benieuwd of er mensen zijn die mij kunnen vertellen of het een beetje leuk is om daar heen op vakantie te gaan en of er mensen zijn die er al ervaring mee hebben daar op vakantie te gaan??

hangt ervanaf welk deel je heen gaat.
Ik ging altijd naar Istrië aan de kust..daar was het super!

Uitspraak van R.on op woensdag 24 mei 2006 om 13:02:
we willen naar kroatie. liefst istrie met eigen vervoer.
mensen met aanraders voor campings of appartementen.

Rabac is een leuke plaats en dan hotel narcis!
Of hotel park in Rovinj

zeker aanraders
Waarschuw beheerder
ben er 3 jaar geleden geloof ik geweest, in Istrie.
ik vond het persoonlijk leuk, maar kk warm :x
dus te warm voor mij .. elke dag 42 graden.

Waarschuw beheerder

Vorig jaar ben ik naar Porec geweest.
Hele mooie vakantie gehad, ontzettend mooi land alleen de uitgaansgelegenheden vielen wat tegen.. :(
Eten was goedkoop, drinken ong. zelfde prijs als hier.
Temperatuur was heerlijk, zo ongeveer elke dag 30-35 graden maar dat verschilt toch steeds! Scubadiven is een aanrader!
Hele leuke tijd gehad iig!! :D
Waarschuw beheerder
ik ga 29 juli met de auto naar kroatie,
en dat blijkt de "Zwarte Zaterdag" te worden!! :/
Waarschijnlijk gaan we nu een dag of paar uur eerder
rijden...:(

Het is vooral druk op de wegen in Frankrijk en
DUITSLAND!!!
Waarschuw beheerder
Wie weet hoe het zit met controles aan de grens?

Vrienden van me willen wat drank en wiet meenemen, maar ik betwijfel of dat een goed idee is. Drank lijkt me niet zo'n probleem (zullen ze hooguit innemen) maar wiet lijkt me een ander verhaal. Vooral als de douane ook honden paraat heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 26 mei 2006 om 21:30:
Vrienden van me willen wat drank en wiet meenemen, maar ik betwijfel of dat een goed idee is. Drank lijkt me niet zo'n probleem (zullen ze hooguit innemen) maar wiet lijkt me een ander verhaal. Vooral als de douane ook honden paraat heeft.

het is te proberen maar zorg wel dat je de juiste maat regellen neemt !!!!
je kunt het proberen onder in het lucht filter van de wagen te verstoppen en goed lucht dicht in pakken !!
maar ze zijn zeker niet mild als het gevonden word
daar om adviseer ik je kleine hoeveelheden mee te nemen !!
Waarschuw beheerder
Tjah je moet je afvragen of het dat wel allemaal waard is... Het risico is best groot en die wouten in Kroatië dat zijn geen lieverdjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zjampie op zaterdag 27 mei 2006 om 18:37:
Het risico is best groot en die wouten in Kroatië dat zijn geen lieverdjes.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is een ding wat zeker is !!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Dat dacht ik dus ook al.
Dank jullie wel voor de reacties in ieder geval. Degene waar het om gaat, leest hier wel eens mee, dus effe voor hem:
GEEN WIET MEENEMEN! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zaterdag 27 mei 2006 om 19:08:
Dat dacht ik dus ook al.
Dank jullie wel voor de reacties in ieder geval. Degene waar het om gaat, leest hier wel eens mee, dus effe voor hem:
GEEN WIET MEENEMEN!

kee gozer ik zou zeggen geniet er goed van !!!!
alvast een fijne vakantie toe gewenst !!!!
Waarschuw beheerder
Bedankt man!

Als ik alles zo lees over Porec, denk ik dat dat genieten zeker wel goed komt!
Waarschuw beheerder
wie heeft er info over appart over cervar in porec kroatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:00:
novalja,is dat wat?

Dat vraag ik me ook af. Wie is er geweest? Lijkt mij een superplaats, maar ken nog niemend die er geweest is!
Waarschuw beheerder
donateur
Pukman>> Anders kijk eens op internet of ga naar een reisbureau ofzo:s.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zaterdag 27 mei 2006 om 19:08:
GEEN WIET MEENEMEN!

Nee pcies, ik ga ook 10 dagen maar kan best ff zonder wiet :)... Geen zin om het risico te lopen ook..
Waarschuw beheerder
ik ga met me vriend naar Porec dit jaar van 24 juli tot 19 augustus :d
Waarschuw beheerder
Net als vorig jaar weer naar Porec... Camping Bijela Uvala..
Iemand daar ook wel eens meer geweest?
Waarschuw beheerder
nog 1 maandje en 4 dagen :cheer: sin in!!
Waarschuw beheerder
nog 7 weken en 2 dagen :d
en dan naar Fazana

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Panne..K op maandag 29 mei 2006 om 19:18:
Uitspraak van jewie op woensdag 17 mei 2006 om 18:00:
novalja,is dat wat?

Dat vraag ik me ook af. Wie is er geweest? Lijkt mij een superplaats, maar ken nog niemend die er geweest is!

hmm nou we zien et vanzelf wel:D volgens een vriendinnetje van mij die uit kroatie komt is het in ieder geval wel een mooi gebied daar

Waarschuw beheerder
ikke ga denk ff naar familie in kroatie,..
maja in dat gebied komen geen toeristen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 13:10:
ikke ga denk ff naar familie in kroatie,..
maja in dat gebied komen geen toeristen

ja ik ook, maar dat vind ik juist wel beter.
Leukste plek vond ik Krk, mooie stranden!
Waarschuw beheerder
Nog 19 dagen en dan 4 weken naar Kroatie, lekker genieten van de rust.

Je kunt ook heftig feesten in Kroatie, het plaatsje Novalja wordt al het Ibiza van het oosten genoemd.

Veel plezier in Kroatie allemaal.
Waarschuw beheerder
ik ben 3 jaar geleden ook naar Kroatie geweest, camping Lanterna is zeker de moeite waard!!
zit bij Porec
Waarschuw beheerder
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/5651/weersverwachting

:cheer:
Waarschuw beheerder
5 tot 20 augustus in Rovinj te vinden :D
Waarschuw beheerder
16 augustus die kant op :bounce: nog geen 2 maandjes meer :D

Waarschuw beheerder
14 Augustus naar Rovinj Apartementen Amarin samen met mijn vriendinnetje :D:D:D

heb er kei veel zin in
Waarschuw beheerder
Haaaii

Ik ga 3 juli met 2 vriendinnen naar Rovinj, in appartementen Amarin.. Nog meer mensen die in deze periode gaan? Enne.. nog leuke uitgaanstips?
Waarschuw beheerder
donateur
15 Augustus naar Porec met vriendin :)......... Diamant Hotel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Virl op donderdag 22 juni 2006 om 22:50:
Haaaii

Ik ga 3 juli met 2 vriendinnen naar Rovinj, in appartementen Amarin.. Nog meer mensen die in deze periode gaan? Enne.. nog leuke uitgaanstips

Wij vertrekken ook 3 juli naar Rovinj,maar zitten in hotel Montauro.
Met welke maatschappij gaan jullie ?
Waarschuw beheerder
ik ga van 17 juli t/m 2 Aug naar Rovinj en we zitte in appartement Vilas Rubin :cheer:

kheb der zin in:D
Waarschuw beheerder
Ik Ga ook 17 Juli t/m 2 Augustus naar Rovinj!

Is iemand daar al een keer geweest?? Zoja..
Is er ook een uitgaanscentrum:D?

(K)
Waarschuw beheerder
paspoort is wel aan te raden het schijnt te zijn dat de ene een id kaart wel accepteerd en de ander niet dus beetje corrupt daaro. Voor de zekerheid haal ik er zeker ene
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Daisybel op vrijdag 23 juni 2006 om 16:59:
ik ga van 17 juli t/m 2 Aug naar Rovinj en we zitte in appartement Vilas Rubin

kheb der zin in

hey daar ga ik ook heen.. maar dan vanaf 4 aug. ofzo vertel je me ff hoe het was tegen die tijd??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op zaterdag 24 juni 2006 om 12:47:
paspoort is wel aan te raden het schijnt te zijn dat de ene een id kaart wel accepteerd en de ander niet dus beetje corrupt daaro. Voor de zekerheid haal ik er zeker ene

Je hebt geen paspoort nodig kunt gewoon met id naar Kroatie.

Nederlandse staatsburgers kunnen zowel met een geldig paspoort als met een geldige identiteitskaart naar Kroatië reizen. Dit geldt echter alleen voor die Nederlandse staatsburgers, die in het bezit zijn van een identiteitskaart waarop staat aangegeven dat de nationaliteit van de betreffende persoon de Nederlandse is. Deze personen hebben het recht om 90 dagen in Kroatië als toerist te verblijven. In alle andere gevallen dienen zij in het bezit te zijn van een overeenstemmende vergunning of visum.

Bron: http://www.hrvatska.nl
Waarschuw beheerder
We gaan met GoGO Tours, maar ik hoor veel negatieve dingen over t uitgaan in Rovinj.. Weet iemand hier meer over?
Waarschuw beheerder
Hrvatska, een van mijn favo vakantielanden. Lekker goedkoop, vriendelijke mensen, mooie vrouwen en lekker weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Virl op zaterdag 24 juni 2006 om 15:50:
Rovinj.. Weet iemand hier meer over?

Ja, valt erg tegen. Wat ik je zou willen afraden is om mee te gaan met GoGo-tours activiteiten. Organiseer je eigen excursies :yes:
Waarschuw beheerder
Twas spr leuk in Kroatie tot dat ik voedselvergiftiging kreeg:P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op zaterdag 24 juni 2006 om 12:48:
hey daar ga ik ook heen.. maar dan vanaf 4 aug. ofzo vertel je me ff hoe het was tegen die tijd??

is goed joh:D(y)
Waarschuw beheerder
van de site monvicenter.com de volgende party agenda gehaald:

24.06. FILTERHEADZ (BEL)
01.07. «KID STUFF & RED MUSIC presents; SPIRIT CATCHER(BEL)
15.07. ANDY MOOR (gb)
23.07. IAN POOLEY (GER) – Free entrance !
29.07 DAVE CLARKE (gb)
12.08. MC NIGHT
18.08. ROVINJ NIGHT
02.09. MIDNIGHT LUNCH

Ik zit er precies als Ian Pooley & Dave Clarke er draaien. :)
ff kijken of ik de rest dan ook mee kan krijgen. Dave Clarke is natuurlijk altijd vet!
Waarschuw beheerder
nog 3 weekjes wachte!!:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mad Max op zaterdag 24 juni 2006 om 13:10:
Uitspraak van Vots op zaterdag 24 juni 2006 om 12:47:

Je hebt geen paspoort nodig kunt gewoon met id naar Kroatie.

Nederlandse staatsburgers kunnen zowel met een geldig paspoort als met een geldige identiteitskaart naar Kroatië reizen. Dit geldt echter alleen voor die Nederlandse staatsburgers, die in het bezit zijn van een identiteitskaart waarop staat aangegeven dat de nationaliteit van de betreffende persoon de Nederlandse is. Deze personen hebben het recht om 90 dagen in Kroatië als toerist te verblijven. In alle andere gevallen dienen zij in het bezit te zijn van een overeenstemmende vergunning of visum.

Bron: http://www.hrvatska.nl

dr. zijn net zoveel bronnen die zeggen van wel en anderen van niet bel je gemeente maar eens op o.i.d. maar goed ik neem het risico iig niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op maandag 26 juni 2006 om 12:52:
dr. zijn net zoveel bronnen die zeggen van wel en anderen van niet bel je gemeente maar eens op o.i.d. maar goed ik neem het risico iig niet

Heb het bij mij bij de gemeente na gevraagd, hun zeiden dat je dus wel een paspoort nodig hebt.

Nu ben ik dus in het bezit van en 1 paspoort & 1 ID-kaart (hoefde die nog nie in te leveren)

Waarschuw beheerder
Hrvastka, ja te volim;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Daisybel op vrijdag 23 juni 2006 om 16:59:
ik ga van 17 juli t/m 2 Aug naar Rovinj en we zitte in appartement Vilas Rubin

kheb der zin in

Wij gaan van 24 juli t/m 4 aug naar rovinj,
Ook in Vilas Rubin ga jij ook met Gogo-tours?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Palazzo op zaterdag 24 juni 2006 om 15:54:
Hrvatska, een van mijn favo vakantielanden. Lekker goedkoop, vriendelijke mensen, mooie vrouwen en lekker weer.

Kijk, dat klinkt goed!
Ben je toevallig in Porec geweest?
Waarschuw beheerder
nog een kleine 2 weekjes :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:10:
Heb het bij mij bij de gemeente na gevraagd, hun zeiden dat je dus wel een paspoort nodig hebt.

Nu ben ik dus in het bezit van en 1 paspoort & 1 ID-kaart (hoefde die nog nie in te leveren)

zo ga ik het ook doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mn0n :woep: op maandag 26 juni 2006 om 22:33:
Wij gaan van 24 juli t/m 4 aug naar rovinj,
Ook in Vilas Rubin ga jij ook met Gogo-tours?

jaaa:D

ohh dan ziek je daar nog wel;)
Waarschuw beheerder
ik ga vanf 4 aug. t/m 19 aug naar villas Rubin te Rovinj
Waarschuw beheerder
ik ga naar Rovinj vlakbij Porec van 24 juli t/m 19 aug

Waarschuw beheerder
Ben zeker 15 jaar in Kroatie geweest!:D
Echt super Cool!! Mag je niet missen:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:13:
Ben zeker 15 jaar in Kroatie geweest!

ben je toevallig dan ook in Rovinj geweest?
zou je daar dan wat over wille vertelle:$ o:)
Waarschuw beheerder
ja idd ga ook voor t eerst naar Rovinj wil ook wel wat weten :P :D
Waarschuw beheerder
waar zit jij dan? ik zit op n camping :P
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ff een uurtje ofzo in Rovinj geweest tijdens een boottocht :)

Ziet er heel mooi en toeristisch uit..
Maja da was t gedeelte vlakbij de haven, strand is kiezelstrand moet je ff aan wennen ;)

En ze deden er ook met ijsbollen gooien en opvangen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op donderdag 29 juni 2006 om 17:52:
ping

Wij zitte in een appartement ;)in villas Rubin

( ben het Zusje van NL-Daisy;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op donderdag 29 juni 2006 om 17:52:
waar zit jij dan? ik zit op n camping

Deze Zin bedoelde ik :P(a)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NL_Kimmetjee op vrijdag 30 juni 2006 om 09:25:
Wij zitte in een appartement in villas Rubin

ohh jammer :D k zit same met me vriend op n camping weet nie hoe die heet...moeilijke naam :P

mess kome we jullie nog wel tege whehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vots op maandag 26 juni 2006 om 12:52:

de officiele site, dus die van het ministerie van buitenlandese zaken zegt dat het mogelijk is, maar dat niet in alle gevallen (bijv ziekte, of een aanhouding door de politie) een id kaart geaccepteerd wordt. dus je kunt beter wel een paspoort hebben, helemal met het vliegtuig denk k.

Waarschuw beheerder
Damn, nog 6 weken en 2 dagen wachten
:S:S:S
Waarschuw beheerder
nog 16 daagjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:59:
Hrvastka, ja te volim

Kaj je ovo.

Wat is dit?????????????
Waarschuw beheerder
Nog 19 dagen!!!
Waarschuw beheerder
nog 25 dagen!!! heb er zin án :D
:cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
aals jullie treug zijn heb ik het nog te goed *langeneus* :P
Waarschuw beheerder
maandag over een week :cheer:
Waarschuw beheerder
nog 6 nachtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
nog 1 maand en 2 weekjes :woop:
wordt vast wel vet :D

Waarschuw beheerder
srry dat ik zo laat reageer :D

ja ben heeel van in rovinj geweest. is echt super gezellig.. ligt een beetje in de zee. je heb daar ook een terrasje met allemaal lichten in de zee. heel cool als je daar saconds gaat eten ofzo, kan je ook zwemme.. Uitgaan deed ik niet echt, dus kan ik je niet over vertelle.
Waarschuw beheerder
Vetrekken de 11e naar Medulin voor 2 weken:D
Meer mensen daar geweest kan je dr beetje goed uitgaan enz??
Waarschuw beheerder
Hoihoi allemaal!

Ik ga met een vriendin 25 juli voor 8 dagen naar Camping Medulin!!!!

Zitten er nog meer mensen van hier dan daar? Let me know!~
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAGERMEISTER!!!! op donderdag 11 mei 2006 om 16:42:
met vrienden gaan we 25 juli naar medulin voor 8 dagen op en top feesten ....
gaan met beachmasters dus zal wel lache worden .....
nog aanraders qua disco's??
VIVA ES CROATIE

gezellig :D
Waarschuw beheerder
jah jah nog 12 dagen en dan naar rovinj! veel bier :$ en zker dat ik elke avond uitga .. ga al 6 jaar naar kroatie echt vet land ! :D :D

jedan pivo!
(1 bier)

belangrijk!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maandag vertrek ik voor 10 dagen naar Porec:D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1 maand en 10 dagen.......lekker laat, als iedereen als is geweest :p

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook zin in. Eerste keer dat ik er kom, dus ik ben benieuwt. Ik ga met Irisjuhhh samen

Waarschuw beheerder
Van 8 augustus tot 16 augustus te vinden in Porec!b)

Lux Hotelletje.8)

Waarschuw beheerder
Nog tips qua kroegjes, discotheken en eetablissementen?
Waarschuw beheerder
ZO NU NOG GEEN MAANDJE MEER MEDULIN HERE WE COME !!!!!

ik heb ur zin an !!!!!!!!!!!!!!!!!

31 julie vertrekken dus de 1e zijn mijn maatje van de partij
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan 17 dagen :):):):):):):)

ik ga zeggen dat word FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTEN tot we er bij neer vallen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
hahah k heb er ook zin in! Wij zijn er van 25 juli tot 2 augustus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broeren op woensdag 5 juli 2006 om 17:26:
jedan pivo!
(1 bier)

belangrijk!!

haha das een Goeie Joëlleke:P;)

nog 11 Daagjes:cheer:!
Waarschuw beheerder
pffff ben al aan het aftellen hoor!!!!!!
nog 19 dagen en ooooooooooowwwwwww wat heb ik er zin in ...
lekker stappen ......
pf-ers ontmoeten en om ja onwijs veel feesten :)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe bolle bas :p . Jij ook hier ghghe
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog weinig info kunnen vinden kwa stappen daar :/

idd nog 2 weken hier te gaan b)
Waarschuw beheerder
Hoeveel is een biertje in de kroeg en op het terras in Rovinj? Dan weet ik beetje wat ik kan verwachten. haha

Waarschuw beheerder
Zo het paspoort is aangevraagd, dus wat mij betreft mogen die 19 dagen nu wel omvliegen :D
Waarschuw beheerder
ik kan ook bijna niet meer wachten !!!!! ik hoop wel dat de dans gelegenheid er nog is !!!!!!!!!!! heb er goede herrinderringen aan ;) heheh

MEDULIN HERE WE COME en ow ja hahah de pivo niet te vergeten hehehehhehe jam jam
Waarschuw beheerder
nog 41 dagen :D hehe duurt nog erg lang, maar ik hoop iig dat et regent in nederland :[
Waarschuw beheerder
badie kleine vette... heb je verders nog info kunnen vinden ?
Waarschuw beheerder
het schijnt dat het seizoen helemaal afgelopen is al half september, klopt dat???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op vrijdag 7 juli 2006 om 12:30:
het schijnt dat het seizoen helemaal afgelopen is al half september, klopt dat???

vast wel, ook logisch want iedereen is dat toch weer aan het werk??

nog 40 dagen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op vrijdag 7 juli 2006 om 12:43:
vast wel, ook logisch want iedereen is dat toch weer aan het werk??

Nee hoor, ik neem namelijk pas tweede en derde week vann september vakantie, zou leuk zijn als er dan nog wat te doen was :) toch? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Novalja (eiland Pag) is inderdaad een soort mini-ibiza

Als ik zo de verhalven van de mensen hier op pf lees en de verhalen van de locals mag geloven die ik vorig jaar heb gesproken dan is Novalja het beste waar je heen kunt gaan in Kroatie (als je voor het feesten gaat)

Ben er vorig 8 dagen geweest, echter net voor het seizoen. Dat loopt daar van 15 juli t/m 15 augustus. Daarom dat wij er dit jaar van 19 juli t/m 2 augustus te vinden zijn :D

Weer via Gogotours, niet de goedkoopste maar wel alles goed geregeld.

Als je echt van feesten houdt dan moet je hier zekerweten naartoe gaan. In kroatie en de landen erom heen is dit "the place to be" en iedereen komt dat ook van km's ver om hier een avondje los te gaan. Discotheken sluiten rond 8 uur 's ochtends, uurtje schoonmaken en dan liggen de 1e badgasten al weer voor de deur op het strand....het kan zomaar gebeuren dat je 's middags rond 16.00 uur een heel zwembad vol mensen uit z'n dak ziet gaan op de plaatjes van de dj

Kortom, aannrader !
Waarschuw beheerder
kan gwoon niej w8te !!

villas rubin! :D word zo vet .. appartementen komen serieus vol bier te staan..en veel kruskovatch!!

wie gaan er nog meer naar villas rubin ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broeren op vrijdag 7 juli 2006 om 15:53:
villas rubin! :D word zo vet .. appartementen komen serieus vol bier te staan..en veel kruskovatch!!

en natuurlijk een dik geluidssysteem
Waarschuw beheerder
Nog een weekje en dan op naar Porec yeah b)
Waarschuw beheerder
28 dagen nog voordat ik naar Rovinj ga :D

Villas Rubin :cheer:

Waarschuw beheerder
ik ga met 8 vrienden naar porec voor de eerste x zijn er nog meer mensen die van 30 juli tot 14 aug gaan is het een beetje te doen daar???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mad Max op maandag 3 juli 2006 om 17:40:
Kaj je ovo.

sta je ovo... bedoel je denk??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Novalja (eiland Pag) is inderdaad een soort mini-ibiza

Ligt dat bij Medulin in de buurt???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op maandag 10 juli 2006 om 11:34:
valja (eiland Pag) is inderdaad een soort mini-ibiza

Ligt dat bij Medulin in de buurt???

Geen id, ik ga naar Novalja. www.novalja.com hierop staat dacht ik ook een kaartje

Greetzs

Waarschuw beheerder
Zadar

Waarschuw beheerder
vrijdag voor 2 weken naar novalja....
GEKKENHUIS!!
Waarschuw beheerder
Nog 2 weken en dan naar Porec :D

Waarschuw beheerder
Nog 13 dagen :D

Waarschuw beheerder
Vanaf 8 Augustus elke avond feest in Hotel Delfin in Porec!

Iedereen is welkom!;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maandag POREC!! :cheer:
Waarschuw beheerder
ga je ook met gogotours ;)?

miss zitte we dan in de zelfde bus haha alleen wij gaan naar

ROVINJ:cheer: :D
Waarschuw beheerder
Nog 4 Daagjes! en dan Rijde we Eindelijk aan naar Kroatië! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog een maandje en dan zit ik in kraljevica :cheer:

Waarschuw beheerder
25 juli lekker met de bus naar porec :p
Waarschuw beheerder
ik ga naar fazana, pula.
camping bi village.
gaan er nog meer daarheen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Daisybel op donderdag 13 juli 2006 om 10:52:
ga je ook met gogotours ?

nee wij gaan met x-travel maar kan best dat het dezelfde bus is!! is toch allemaal een pot nat daar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
25 juli lekker met de bus naar porec

Ik pak lekker het vliegtuig ghehe........:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op donderdag 13 juli 2006 om 16:40:
ik ga naar fazana, pula.

pula, wat ben je daar van plan? feesten?
Waarschuw beheerder
pula, wat ben je daar van plan? feesten?

we gaan daar naar een camping daar.
kan je in pula een beetje uit?

Waarschuw beheerder
Wij hebben onz vertrek tijden enzo gekregen, 25e om 17.00 uur vertrekken we :D
Waarschuw beheerder
wij gaan maandag om half 1 :D beter tijd kun je niet hebben..heb er zin in :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das idd een betere tijd, wij zijn al driekwart dag kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---IRISJUH--- op vrijdag 14 juli 2006 om 21:17:
das idd een betere tijd, wij zijn al driekwart dag kwijt

jah kom daar dan rond een uur of 7 smorgens aan :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij vliegen om 17.00 uur jagermeister

Waarschuw beheerder
Vorig jaar naar Novalja geweest, op eiland Pag.
Een echte aanrader, wat een feest daar :cheer: en die regio is ook erg mooi :)
Echt een fantastische vakantie gehad!
Waarschuw beheerder
ok dan, dan ga ik ervan uit dat die tijd ook voor ons geldt.
hebben verders nog geen tickets binnen maar dat komt deze week nog wel...
Artiest Crises
Waarschuw beheerder
eey Jager, nog 9 dagen :bounce:
al wat meer info over medulin???
Waarschuw beheerder
morge na medulin:bounce:
Waarschuw beheerder
Jah denk dat we wel tegelijk vliegen!
Nog 8 dagen :D
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=24854636]{element is niet toegankelijk}villas rubin! word zo vet .. appartementen komen serieus vol bier te staan..en veel kruskovatch!!

wie gaan er nog meer naar villas rubin ?

ik:D ik ga v0lgende week maandag
Maar weet jij of de stopcontacten daar hetzelfde zijn als hier?
Waarschuw beheerder
Morgen ochtend vliegen naar Porec, heb er zin an :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij gaan met de auto heheh ,relaxx
Waarschuw beheerder
Split is een ideale plek om op reis te gaan. De 2de grootste stad na zagreb en er is elke avond wat te beleven.

Mijn ouders zitten nu iets ten zuiden van Split; ik hoor dat het erg mooi is daar (Y) Al zullen ze zich niet gaan klemzuipen, daar hebben ze een zoon voor :bier:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Injoy Events
Artiest {SHOWLIST artist 44198, 38263, 5169, 34858, 35162}
Waarschuw beheerder
Ik zie het al waar al die Meisters uithangen :D hehehe Jager en Badi :D early???
Waarschuw beheerder
zo nog iets minder dan 2 weekjes zwoege en dan op naar MEDULIN heb erg echt zin ann :):):):):):):):):):):)
Waarschuw beheerder
Vrijdagnacht ga ik naar Porec!!!

't Zou eens tijd worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 18 juli 2006 om 19:00:
't Zou eens tijd worden!

hehe nee hoor, tis hier nu toch mooi weer ;)

Waarschuw beheerder
Godsamme nog 3,5 week werke :S:S:S
Waarschuw beheerder
heej mensen ben vandaag terug gekomen uit kroatie (rovinj villa's Rubin) geweldig daar goewd te doen echt te relaxt mensen die nog gaan fijne vakantie maar da komt daarzeker goeed
Waarschuw beheerder
uitgaan? bierprijs? strand, eetgelegenheden vertel es wat mee aub :D

Waarschuw beheerder
Ben een paar jaar geleden in Medulin geweest en was me zeker goed bevallen, goedkoop & lekker eten, vriendelijke mensen en veel te zien... rotsen ... de zee is top alleen op sommige plaatsen veel zee-egels... waterschoentjes aan dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brittjuhhh op woensdag 19 juli 2006 om 18:16:
heej mensen ben vandaag terug gekomen uit kroatie (rovinj villa's Rubin) geweldig daar goewd te doen echt te relaxt mensen die nog gaan fijne vakantie maar da komt daarzeker goeed

ik ga ook naar villas rubin en wil graag weten of de stekkers van hier dar gwoon in 't stopcontact passen..
en tot hoe laat zijn de discotheken er open?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mn0n :woep: op woensdag 19 juli 2006 om 19:25:
ik ga ook naar villas rubin en wil graag weten of de stekkers van hier dar gwoon in 't stopcontact passen..
en tot hoe laat zijn de discotheken er open?

Ik veronderstel dat je stekkers daar ook passen,wij zaten in hotel montauro en daar was het toch in orde.
Voor discotheken moet je daar niet echt zijn,in het centrum heb je niets maar daarom niet minder gezellig.
In het weekend heb je het uitgaanscentrum Monvi dat is wel gezellig en zeker tot 6 uur open.
Daarnaast denk ik dat je eens naar Porec moet gaan daar zitten wel wat discotheken.
Wij zijn met beachmasters geweest en zij organiseerden ook wel wat.

Uitspraak van Vots op woensdag 19 juli 2006 om 18:58:
uitgaan? bierprijs? strand, eetgelegenheden vertel es wat mee aub

Voor de prijzen moet je het in ieder geval doen :) deze zijn echt wel lager dan hier.
Eetgelegenheden als je graag pizza's,spaghetti,vis eet moet je ook daar zijn ;)

Het strand daar is echt wel zalig,wel met stenen overal dus je moet zeker waterschoentjes hebben.Het water is heel zuiver en je ziet dan ook veel vissen zwemmen.
Waarschuw beheerder
over het algemeen genomen bestaat de kroatiese kust uit rotsen !!! maar de campin medulin in medulin die heeft een zand strand haha mogen jullie raden waar deze jongen naar toe gaat hahahahh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op woensdag 19 juli 2006 om 20:40:
over het algemeen genomen bestaat de kroatiese kust uit rotsen !!! maar de campin medulin in medulin die heeft een zand strand haha mogen jullie raden waar deze jongen naar toe gaat hahahahh

Moet je fier op zijn ;) Medulin is niet zo mooi als Rovinj :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 19 juli 2006 om 20:46:
Moet je fier op zijn Medulin is niet zo mooi als Rovinj

hahaha daar heb je wel gelijk in maar MEDULIN is gezelliger hahah ben op beide plekken geweest en ik vind medulin beter maar ow ja hahah en een zandstrand ;)
Waarschuw beheerder
Hejj mensen!!!

Wie gaan dr allemaal 31 juli met de bus van Beachmasters naar Kroatie..? of wie zijn dr dan in kroatie..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op woensdag 19 juli 2006 om 21:02:
zandstrand

bleih :p plakt al het zand aan je nee geef mij maar rotsen hihi :d
Waarschuw beheerder
dinsdag naar Porec eindelijk...
en kiezelstrand moest ik vorig jaar (was er toen ook) erg aan wennen maar zie der nu al weer naar uit:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 19 juli 2006 om 19:39:
wij zaten in hotel montauro en daar was het toch in orde.

hopelijk is dat hotel veranderd,.. kheb dr gezeten toenk jaartje of 6 was,.. wat was dat een slecht hotel,kwa eten enz.
Uitspraak van supergrove op woensdag 19 juli 2006 om 21:02:
en een zandstrand

je moet t niet zien, als t zandstrand als hier,.!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op vrijdag 14 juli 2006 om 00:18:
kan je in pula een beetje uit?

haha, dat kan je vergelijken met de oude stad van rome;)
Waarschuw beheerder
net trug uit medulin!!! super vakantie gehad!!!

ook een avondje weze stappen in porec, zeker de moeite waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 00:01:
hopelijk is dat hotel veranderd,.. kheb dr gezeten toenk jaartje of 6 was,.. wat was dat een slecht hotel,kwa eten enz.

Ja ik moet wel zeggen dat ik al veel betere hotels heb gehad :p,maar over het eten hebben we echt niet te klagen gehad.Onze kamers daarentegen waren serieus verouderd.
En we mochten gebruik maken van het zwembad van hotel eden echt mooi groot zwembad.
Waarschuw beheerder
ben er heel vaak geweest, erg mooi land en de zee is fantastisch als je van snorkelen houd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 19 juli 2006 om 19:39:
Ik veronderstel dat je stekkers daar ook passen,wij zaten in hotel montauro en daar was het toch in orde.
Voor discotheken moet je daar niet echt zijn,in het centrum heb je niets maar daarom niet minder gezellig.
In het weekend heb je het uitgaanscentrum Monvi dat is wel gezellig en zeker tot 6 uur open.
Daarnaast denk ik dat je eens naar Porec moet gaan daar zitten wel wat discotheken.
Wij zijn met beachmasters geweest en zij organiseerden ook wel wat.

0k thx!
wij hebben juist in r0vinj geboekt omdat we hadden gehoord dat je daar beter uit kon dan in p0rec:( Marja.. ligt maar 10 minuutjes van elkaar had ik gehoord dus komt goed, heb er zin in! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 19 juli 2006 om 22:32:
bleih plakt al het zand aan je nee geef mij maar rotsen hihi

nou weet als dat gebeurt ga ik of de zee in of even onder een van de douchejes hahah als je last van het zand heb ga je maar mee hahahahaha ;)

ik heb er zin annnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil niet nog 6 dagen werken ik wil er nu al zijn !!!!

Uitspraak van miepke84 op donderdag 20 juli 2006 om 12:42:
net trug uit medulin!!! super vakantie gehad!!!

heee kijk eens aan goed om te horen en hoe zit het met de discoteek net buiten het plaatsje ik geloof dat het een jaar of 3 geleden the opera hete weet jij of die er nog steeds is ??? en dat (kasteeltje) met een buiten podium is dat er ook nog ?dat is dan net op de camping !???
Waarschuw beheerder
Halleeeeeej ik ben hier vanuit kroatie

en ut is KEI en KEI vet!!!!! vooral het uitgaan (y)

ik post nog wel een berichtje alsk weer in nederland ben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Daisybel op vrijdag 21 juli 2006 om 20:59:
en ut is KEI en KEI vet!!!!! vooral het uitgaan

kijk en zo hoor ik het graag !!!!! veel plezier en geniet er van groetjes uit nederland ;)
Waarschuw beheerder
Er word gezegd dat er veel zee- egels in de zee zitten?

En zijn de wegen in Istrie erg druk?

Nog 6 dagen, :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op zaterdag 22 juli 2006 om 12:30:

Nog 6 dagen,

hahh nee de wegen zijn goed begaan baar en er zijn een hoop wegen of nieuw aan gelecht of op nieuw geasvalteerd

een ding wees niet bang in het verkeer sommige kijken nergens na en haal vooral niet je recht hou je goed aan de regels want de buiteleanders (wij dus ) zijn bijna alotijd de klos !!!! dus schuldig !!!!

en wat zee egels beterft licht er net aan waar je zit maar een paar waterschoentjes kost daar niks hahah of neem ze voor alle zekerheid mee want mocht je in een van die beeste stappen dan zul je daar goed veel last van krijgen en je vakantie minder leuk maken

ik moet er nog 8 dagen en dan ben ik ook in kroatie !!!!

ik heb er zo veel zin in hahahh

groetjes hansy

Waarschuw beheerder
4 jaar geleden naar Kroatie geweest in Porec, vind het toen wel beetje tegenvallen qua stappen, maarja, was daar ook niet om uit te gaan, dus ook niet heel erg mijn best gedaan om wat leuks te vinden...:D En volgens mij was Porec toen nog niet heel erg populair...

vond de mensen overigens erg nors!! :S

Verder is het er wel heerlijk warm, mooie natuur etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op zaterdag 22 juli 2006 om 12:30:

lichter allebei aan waar je bent,.
sommige delen heb je helemaal geen zee egels, en als je ze wel hebt, goeie waterschoenen mee nemen..

de wegen kunnen druk zijn, maar tis vaak maar 1 richtings verkeer,wat krijg je dan dat je op wegen rijd in de 'bergen' en als je naar beneden kijkt zo de zee ziet, haha...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:10:
de wegen kunnen druk zijn, maar tis vaak maar 1 richtings verkeer,wat krijg je dan dat je op wegen rijd in de 'bergen' en als je naar beneden kijkt zo de zee ziet, haha...

geweldig is dat he ik vind het altijd een mooi gezicht als je istrie in rijd en dan dat uit zicht geweldig !!!
ben het zeker met je eens !!

Waarschuw beheerder
ja het is heel mooi, maar je wilt ook niet naar beneden vallen;)
dus mensen ga niet of als je in een cart zit daar scheuren,. want dat gaat niet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 22:18:
ja het is heel mooi, maar je wilt ook niet naar beneden vallen
dus mensen ga niet of als je in een cart zit daar scheuren,. want dat gaat niet

!!! klopt het alsvald is er spek glad !!! en het is helemaal een ijsbaan als het geregend heeft
ik heb al meerderre keren mensen na het zieken huis moeten brengen die een scooter gehuurd hadden of een auto !!!!
doe zeker rustig aan !!!!!!!!!!!!!! en helemaal als het regend of heeft geregend !!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
M0rgen octhend naar rovinj!! :D heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Morgenmiddag naar Medulin :D EINDELIJK!

Waarschuw beheerder
Idd morgen :D
Ga maar eens even mijn koffertje inpakken.

Waarschuw beheerder
kga eerst volgende week lekker naar Kreta en in september maar is naar Kroatie:P
Waarschuw beheerder
4 aug (tot 20 aug)ben ik an de beurt
Waarschuw beheerder
zo nog een paar dagen en dan medulin onveilig maken !!!

ik heb er nu nog meer zin an !!!!
Waarschuw beheerder
ik ga morgen lekker weg :D kroatie :D:D:D
Waarschuw beheerder
nog 2 dagen werken en het weekend en dan mag ik ook los lopen hahahah

Waarschuw beheerder
Ben net terug van 8 dagen porec.

Heb echt een erg leuke vakantie gehad. Porec is heel erg mooi qua natuur. Heeft alleen geen zandstrand en je moet goed op zee-egels letten. Waterschoenen dus meenemen als je nog moet gaan.

Porec is wel heel klein. Er zijn niet zo heel erg veel winkeltjes en ze hebben overal hetzelfde. Voornamelijk broekriemen, tassen en zonnebrillen.

Ben in porec maar 1 keer op stap geweest naar club international. Dat was wel erg gezellug. Ik dacht dat er nog 2 andere clubs in de buurt waren. Voor de rest hebben wij niet veel gevonden in porec.

Het laatste vervoersmiddel terug ging al 00:30 en dan sluiten alle winkels ook vrijwel.

Het eten is er erg goedkoop en erg lekker. Het drinken is even duur als hier in Nederland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 01:17:
Heeft alleen geen zandstrand en je moet goed op zee-egels letten. Waterschoenen dus meenemen als je nog moet gaan.

is dat bij pag ook zo???

nog 3 weken :D dan zit ik daar ook
Waarschuw beheerder
nog 40 minuutjes en dan ga naar Rovinj voor 3 weken :D
Waarschuw beheerder
Ben in porec maar 1 keer op stap geweest naar club international. Dat was wel erg gezellug. Ik dacht dat er nog 2 andere clubs in de buurt waren. Voor de rest hebben wij niet veel gevonden in porec.

waren er echt geen andere cafe's of discotheken ofzo dan.?
Porec is heel erg mooi qua natuur

nog bepaalde excursie's gedaan dan die de moeite waard zijn ..?
Waarschuw beheerder
ik ben naar porec gegaan met mn vriendin, erg leuk en gezellig centrum, topweer gehad mooie zee etc.
Alleen maar pluspunten in principe :D..

Op 1 ding na namelijk Beachmasters..

Wat een baggerorganisatie is dat zeg...

- Tickets telaat geleverd
- Excursie plitvice watervallen was zo geregeld dat de busreis ongeveer 2 uur zou duren maar dat was dus 6 uur heen en 6 uur terug (Y).. Komen we daaraan bleek dat ze afgesproken hadden met X-travel en gogo om allemaal op dezelfde dag door het park te gaan wandelen waardoor het 1 grote doorlooptocht werd (Y).. Watervallen zelf erg mooi maar de prijs waarvoor je betaalde was enkel de te lange busreis en de toegang tot het park. Zat geen lunch drankje wat dan ook inbegrepen..
- Excursie Venetie was zo geregeld dat je vanuit de folder kon lezen dat je met een gondelvaart meegenomen werd door de mooie grachten etc en er stond vervolgens boek deze excursie.. O ca.50 eur voor deze mooie excursie :)..
Halverwege de boottrip kregen we te horen dat we de gelegenheid zouden krijgen om een gondel te huren (26eur), euh konden kiezen voor de gids (niet eens inbegrepen 6 eur) en de taxiboot.. Leuke aan die taxiboot vertelden onze leuke reisleiders was dat ie je een mooi tochtje gaf ipv minimaal anderhalf uur lopen van san marcoplein naar de haven (wat dus maar 25 min bleek te zijn!!!)..
- Een georganiseerde Barbecue voor 15 eur hadden we nog gevraagd of we daar aan mee konden doen aangezien we niet ingeschreven stonden. Was prima, wij vragen wat zit er bij inbegrepen?? Paar x eten en onbeperkt Sangria en fris. Wij navragen en dat was zo..
Vervolgens komen we op de bbq aan en bleek het grootste gedeelte vies koud vlees met wat patatjes, en de gratis fris?? (vin sangria niet te zuipe) daar was ineens zogenaamd niks over gezegd (Y).. We hebben niet betaald ervoor en terecht want 15 eur voor wat koud vlees en sangria (30 cent p liter) vonden we wat aan de dure kant..
Maargoed waar komen de inkomsten van reisleiders vandaan?? Beetje jammer dat het op zon manier moet..
Dit zijn zo'n beetje de grootste voorbeelden, er zijn nog andere dingen waar ik me qua organisatie aan geirriteerd heb maargoed...
Vakantie was verder geweldig en Kroatie is zeker de moeite waard om een keer heen te gaan.. Ik adviseer je alleen niet om met Beachmasters naar Porec te gaan ;)...
Waarschuw beheerder
--> heej triqo

hoe is het daar kwa uitgaan enz ??, wat je hebt het alleen maar over excursie's enz , wat me trouwens ok leuk lijkt (Y)
Waarschuw beheerder
sja tis net wat je verwacht van uitgaan.. Je hebt wel Club international waar ik goeie verhale over gehoord heb van mensen die daar geweest zijn.. Uitgaan in Porec zelf is qua sfeer gezellig.. Club villa aant water met terras en binnen muziek..
Qua muziek hoor je in bijna iedere populaire club 100x maal op een avond dezelfde r&b hits of top 40.. Maar ik kwam daar zelf ook niet voor :).. Stuk verderop heb je Colonia wat ook erg gezellig is maar minder druk bezocht op een avond dan Club Villa..
In het centrum zelf heb je een aantal kroegjes die goed te doen zijn.. Prijzen qua drank zijn ongeveer hetzelfde als hier, soms goedkoper en soms duurder hangt van de tent af..

Het eten in restaurants is daar redelijk goedkoop vindk zelf met name de pizzas waar ik er mayb 16 in 6 dage van op heb haha :D..
Beste restaurant vondk Marconi, lekker eten, leuke omgeving en niet te duur :)...

Denk dat ik nu aardig wat verteld heb over Porec, qua uitgaan je hoeft niet de muziek te verwachten die je wil tenzij je van top 40 houd en de excursie plitvlice raad ik je af aangezien het zolang reizen vanuit porec is ;)..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 juli 2006 om 20:28:
qua uitgaan je hoeft niet de muziek te verwachten

hmz , nemen wel wat cd'kes mee voor de locale dj's daar dan ;)
Waarschuw beheerder
zo en nu nog 8 uurtjes en dan vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!

even het weekend door en dan :P:P:P hahahah MEDULIN here i come
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 juli 2006 om 18:52:
Op 1 ding na namelijk Beachmasters..

Wat een baggerorganisatie is dat zeg...

haha die hadden wij vorig jaar in spanje ;)

smeren ze je een kortingkaart aan, maar met die kaart ben
je nog duurder uit dan dat je hetzelf doet ;)

dit jaar geen verplichtingen voor die sooi :no:

Waarschuw beheerder
wat een stress zeg dat dr geen zand strand is :D je gaat op vakantie naar t BUITENLAND dus er kunnen idd dingen anders zijn dan in nederland of waar dan ook,.!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op donderdag 27 juli 2006 om 20:41:
hmz , nemen wel wat cd'kes mee voor de locale dj's daar dan

Hehe die mogen ze daar nie draaien, op dat idee was k ook gekome :P mja je vermaakt je daarbuite wel :)
Waarschuw beheerder
nog even wachten !!!!!! maandag mogen we dan eindelijk !!!!
jaaaaaahoeeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 juli 2006 om 18:52:
Excursie plitvice watervallen was zo geregeld dat de busreis ongeveer 2 uur zou duren maar dat was dus 6 uur heen en 6 uur terug .

Ik was via gogo tours gegaan en mij werd gelukkig wel verteld dat het een lange busreis was dus ben niet gegaan. Ga niet zo lang in een bus zitten!

Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 juli 2006 om 20:28:
Je hebt wel Club international waar ik goeie verhale over gehoord heb van mensen die daar geweest zijn..

Club international is een leuke club. Ben er ook geweest maar wel op een zaterdag. Heb gehoord dat er door de weeks niet zoveel te doen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:47:
Excursie plitvice watervallen was zo geregeld dat de busreis ongeveer 2 uur zou duren maar dat was dus 6 uur heen en 6 uur terug .

wel een beetje naief vind je niet over zo'n afstand 2 uur doen hahaha maar ja je hebt wel een van de mooiste plekken van kroatie gezien ben er zelf ook geweest en vond het indrukwekkend !!!!

en op zich wel de moeite waard !!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:47:
Club international is een leuke club. Ben er ook geweest maar wel op een zaterdag. Heb gehoord dat er door de weeks niet zoveel te doen is.

ja goed maar dat is hier in nl net zo en het is zeker een gave tent !!! ga er ook weer naar toe !!!! heheheh

FEEEEEESSSSSTEEE !!!

Waarschuw beheerder
Heel veel plezier gewenst aan allen die er nou op vakantie zijn!

Ziveli Hrvatska! ;-)
Waarschuw beheerder
PFooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

Komende maandag Met X-TRAVEL naar Porec, Istrie!

Nog mensen die in deze periode gaan, anyways een feesje wordt het zeker!

Hiel eweg!
Waarschuw beheerder
Ben nu 5 dagen terug van 2 weken Medulin stonden daar op X-travel camping. Camping is wel relaxed je brand alleen sochtends om 10:00 je tent uit door de zon als je 2 weken uitgaat tot in vroege ochtend wordt dat wel is vermoeiend!:P Die disco op de camping had ik slechter verwacht...is best groot in de open lucht en binnen zwembad dr bij is (Y) Pas op voor ruzie met kroaten die slaan je tyfes in met ze alle meerdre malen gezien haha! Die andere tent in medelin was niet echt boeiend....

Porec is zker cool grote discotheek! De reisleiding vertyelde ons niet over Rovinje maar daar moet je zekere heen en dan naar movies of zoiets das een compleet dorp liujkt het wel waar je4 alleen maar kan uitgaan gaan. Wij waren dr op zaterdagavond loopt zker zon 10.000 man denk ik..tis 1 groot plein met denk iets van 15 barren en een grote discotheek en een heel groot openlucht podium. Al die wijfen die dr lopen zijn porno en die gasten oorlogsmisdadigers zo lijkt het haha zker naar toe gaan!!:D
Verder moet je zelf een bootje huren en naar al die eilandjes toe varen is lachen. Dr zit ook een fort in de bergen waar technofeesten worden gegeven zijn daar 1 keer geweest moet je zker ff checken als je dr ben!(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunatic4life op zondag 30 juli 2006 om 15:55:
Dr zit ook een fort in de bergen waar technofeesten worden gegeven zijn daar 1 keer geweest moet je zker ff checken als je dr ben!

waar is dan dat ergens ? in Porec off.???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeiZ~ op zondag 30 juli 2006 om 12:45:
Hiel eweg!

hiel wieet uweg..(F)
Waarschuw beheerder
1 groot plein met denk iets van 15 barren en een grote discotheek en een heel groot openlucht podium. Al die wijfen die dr lopen zijn porno en die gasten oorlogsmisdadigers zo lijkt het haha zker naar toe gaan!!

en zo iemand noemen wij uuuhhhh prs !!!
Waarschuw beheerder
waar was je supergrove
Waarschuw beheerder
nog 15 dagen, dan ga ik pas weg :/

heb dr zin an :woop:

Waarschuw beheerder
ben net terug van novalja en dat is echt de hemel op aarde......
Waarschuw beheerder
Net back from Medulin!
Super vakantie! :D

Waarschuw beheerder
Het was idd geslaagd. X travel eindparty was ook in een soort fortje, wel een leuke lokatie :D
Waarschuw beheerder
Net terug uit rovinj

was een super vakantie :) :cheer:

(K)
Waarschuw beheerder
00k net terug uit rovinj was Super! :D

Uitspraak van Rebel :[ op donderdag 27 juli 2006 om 13:40:
nog 40 minuutjes en dan ga naar Rovinj voor 3 weken

Zat jij t0evallig op camping polarie? :P
Waarschuw beheerder
vertel es over Rovinj betreft uitgaan?!??!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bademeister op zondag 30 juli 2006 om 14:33:
koffers brengen ho maar

precies! wel vertellen dat het netjes wordt gebracht naar je app, niet dus!
echt, zoveel dingen die zij verkeerd (express lijkt wel) vertelden over de excursies en andere dingen pfff.

maar goed, buiten om de organisatie heb ik een geweldige vakantie gehad in porec! :)
alleen misschien wel handig om met de auto te gaan als je meer van het gebied wilt zien, kun je zelf naar andere plaatjes toe enzo. want de bus rijdt 's middags niet ofzo :S beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op woensdag 2 augustus 2006 om 21:26:
vertel es over Rovinj betreft uitgaan?!??!

Sja was met gogot0urs en we zijn bijna heel de week met hun mee geweest dus dat was wel leuk.
Zaterdag waren we naar Monvi geweest dat was heel leuk maar ik weet niet of dat doordeweeks ook wat is.
dus over het uitgaan zelf durf ik verder niet heel veel te zeggen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 12 dagen :p.........heerlijk, dat gevoel dat iedereen al weg is geweest hehe
Waarschuw beheerder
als je met gogo tours gaat raad ik je wel aan om partypakket te nemen :) da vonk ok de vetste avonden

en bij monvi is alleen vrijdag en zaterdag iets te doen zo ver ik weet
Waarschuw beheerder
monvi was wel vet.. heb me trouwens 17(15) dagen lang in porec wel goed vermaakt
Waarschuw beheerder
Monvi was inderdaad het meest gruwelijke van Rovinj maar meer is er in Rovinj eigenlijk ook niet te doen, als je met GoGo Tours gaat worden er avonden georganiseerd in Pula, Poreç en Rovinj. Als je gewoon gaat kun je alleen in het weekend je eigen uitleven in Monvi Centrum
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan lekker vliegen......naar Pula, dan nog ffies met de bus en dan hoppa met een koud biertje aan het zwembad bij Hotel Diamant in Porec:p........
Waarschuw beheerder
Ik ben nou ook net weer een paar daagjes thuis..

Een Aanrader is om in Pula naar Club Aruba Te gaan daar was het zo vet! en ze hebbe zwaar lekkere Cocktails! (Zoals: Sex on the Beach;))

In het partypakket van Gogotours heette het Sunseation!(y)
Waarschuw beheerder
donateur
summerclub in Medulin is leuk :yes:

alleen de muziek, tis in elke cub gewoon hetzelfde :nocheer:

WC's in uitgaansgelegenheden zijn bizar, geen wc pot(gewoon een gat) of geen deur :rot:

Bier ed kost er echt niks haha b)

Cuba Libre b)

1 ding wel geleerd, geen beachmasters meer. in mijn ogen veel te laks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bademeister op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:06:
1 ding wel geleerd, geen beachmasters meer. in mijn ogen veel te laks.

heb ik vorig jaar geleerd :p
Waarschuw beheerder
Dit jaar na porec geweest. Vond ik zwaar tegen vallen. Vorig jaar na rovinj geweest met beach masters. Was wel heel gaaf maar ze zijn wel slecht en duur.

Ben dit jaar met de trein geweest en daar een prive app. gehuurd waren we gewoon 150 euro goedkoper als beach masters!!

Over die excursies maar niet te praten gewoon 15 euro voor een kroegen tocht vragen waar je als je op jezelf gaat gewoon gratis binnen komt. Oke je krijgt geen welkoms drankje maar ja dat is ook 1 slok ranja.

Club international is trouwens wel verrektes duur: 10 eurie entree en 4 eurie voor een biertje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biertjuh?!?!?!? op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:05:
Club international is trouwens wel verrektes duur: 10 eurie entree en 4 eurie voor een biertje!!

Vond dat ook nie echt boeiende tent. Omgebouwd zwembad

Geen eens een laser :/

Laat staan de muziek...Marco Borsato hallo?? :nocheer: :rot:

En dat moest de vetste tent zijn van Istrië :roflol:

Waarschuw beheerder
Ja ik schrok me ook rot toen ik dat gat zag zeg. Gelukkig liep ik bij toeval een hokje in met een gewone wc, maar die waren dus ook altijd wel bezet.

Club international vond ik wel een leuke tent. De engelse daar wisten niet wat ze overkwam toen al die hollanders eraan kwamen :D
Waarschuw beheerder
de crazy dutch night was trouwens wel heel gaaf moet ik zeggen. We waren toen een avond met beachmasters mee.

het bier was daar ook goed te betalen en ja zet alleen maar hollanders in een disco met veel bier komt het altijd wel goed.

Trouwens ook de enige avond dat ik hardcore ergens hoorde!!!
Waarschuw beheerder
ha dan had je mee moeten gaan met de partyboot!!!
daar werd nog wel ff geragt:)
ofnie badie

Waarschuw beheerder
Dan hadden jullie zo te lezen meer geluk met de partyboot. Toen wij een uur later dan geplant aankwamen, rende al die kroaten als een gek naar binnen. Het waaide hard en op een gegeven moment brak echt de hemel open, kei harde onweer. Ik was echt zeik nat, niks meer droog. Dus de boot ging niet door.
Waarschuw beheerder
Was dat op een vrijdag avond??

Wij zaten toen in Monvi..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAGERMEISTER!!!! op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:43:
daar werd nog wel ff geragt

hehehe 8) Was idd rag , en die knakker snapte het maar
niet van befmasters :roflol:

laatse avond klopt, meneer had goed afgekeken haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zjampie op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:47:
Was dat op een vrijdag avond??

Ja geloof het wel. Hadden jullie daar ook noodweer dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 16:06:
noodweer

hou op , complete hoosbui uit het niets,

was wel verfrissend b)

Waarschuw beheerder
Morgen 11 uur vliegen naar Pula, daarna met bus naar Porec!8)

Wat een feest!:cheer:

Waarschuw beheerder
vorig jaar in medulin geweest, was vet! alleen redelijk rustig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 16:06:
Ja geloof het wel. Hadden jullie daar ook noodweer dan ?

Ja wij zaten toen in Monvi. Vond het wel sfeervol eigenlijk.. :cheer: Na een tijdje stond ook gewoon iedereen buiten gek te doen in de regen
Waarschuw beheerder
donateur
Slave of the Rave citeer 7 augustus 2006 21:46
Morgen 11 uur vliegen naar Pula, daarna met bus naar Porec!

Wat een feest!

Ghehe wij doen excact hetzelfde, maar dan precies een week later..........(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zjampie op dinsdag 8 augustus 2006 om 10:43:
iedereen buiten gek te doen in de regen

Ja dat viel mij ook op. Ik vond het niet echt sfeervol, heb al die tijd tegen een muurtje aangedrukt gestaan. Ook erg charmant met je witte shirt aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:12:
Ook erg charmant met je witte shirt aan.

Best wel ;)

Ik ben 15 dagen naar Porec geweest en ook de laatste 3 dagen ballenweer gehad. En wat denk je? Op de ochtend dat we naar huis rijden, is er ineens geen wolkje aan de lucht. Grrrrrr!
Waarschuw beheerder
de 9e trug gekomen van Porec , echt een super vakantie gehad ;)
10 dagen de Beest uitgehange B)

Waarschuw beheerder
Nog 2 dagen te gaan, dan richting Rovinj :D:D:D

Heb d'r hendig veel zin in
Waarschuw beheerder
ben net terug uit kroatie
echt een mooi land, zijn met de auto gegaan,
was erg goed te doen.
We zijn naar Fazana geweest.
Rovinj is echt een supermooie stad.
Heb het erg naar mijn zin gehad daar
Waarschuw beheerder
woensdag 05.30 uur vliegen :O

dat wordt lekker vroeg op :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marissiegirl op zondag 13 augustus 2006 om 15:09:
Rovinj is echt een supermooie stad

Rovinj is Top,

Paar jaar geleden Geweest! Super!

Die Grote discotheek in Porec is trouwens ook (Y) Hadden daar de Dutch night! (Y)

Ken iemand nog ff een flessiej Kruschkovatch (let nie top spelling) Regelen :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op maandag 14 augustus 2006 om 22:43:
Ken iemand nog ff een flessiej Kruschkovatch (let nie top spelling) Regelen

hoeveel bied je:)?
Waarschuw beheerder
donateur
Morgenochtend om 11.00 uur vliegen naar Pula......dan met bus naar Porec, 15 dagen chillen met vrouwtje :)..... donders zin an

Waarschuw beheerder
K ben gister net thuis gekomen van vakantie, zat op camping Medulin, het was vet lache de omgeving was mooi, en je kunt er gfijn stappen..
Waarschuw beheerder
zaterdag 36 graden :D lekker dan :D
Waarschuw beheerder
Rovinj is Top,

Paar jaar geleden Geweest! Super!

Die Grote discotheek in Porec is trouwens ook Hadden daar de Dutch night!

Je kunt het in Rotterdam kopen. En je schrijft zoals je het zegt Kruskovac. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mad Max op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:51:
Je kunt het in Rotterdam kopen. En je schrijft zoals je het zegt Kruskovac. :)

bij elke slijter in bijna elke plaats kun je het kopen...
zelfs in dat dorpje van mij..
Je moet alleen om "Lara" vragen... dat is het merk waaronder het verkocht wordt.

erg lekker! :D

Het is voor mij al een paar jaar gelden dat ik er was..
Bestaat Club Margarita in Funtana nog?

Ligt langs de weg van Vrsar naar Porec..

Heerlijk foute tent was dat toen! :D met van die bankjes met tafeltjes rondom een ronde dansvloer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Regel Stock-cola dat was pas goeie B)

Waarschuw beheerder
Toppvakantie gehad in Medulin! Kruskovac is lekker, wel even wat meegenomen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:55:
bij elke slijter in bijna elke plaats kun je het kopen...
zelfs in dat dorpje van mij..
Je moet alleen om "Lara" vragen... dat is het merk waaronder het verkocht wordt

Lara kennen we wel ja :P Maar de enige echte uit kroatie is toch de beste :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 23:13:
hoeveel bied je?

Een Avondje Stappen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Mars- op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:09:
Lara kennen we wel ja :P Maar de enige echte uit kroatie is toch de beste :P

helemaal waar!
die fles Lara gaat veel minder snel op dan die flessen daar.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:16:
die fles Lara gaat veel minder snel op dan die flessen daar..

Precies... paar jaar terug met beachmasters om 8 uur smorgens op de 1e dag aan de Kruskovac begonnen en niet meer gestopt :P
heel wat flessen leeg gemaakt toen ;) (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:10:
Een Avondje Stappen

in Kroatie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:25:
in Kroatie?

Als er maar Kruskovac is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:18:
Als er maar Kruskovac is

Dan liever die van Badel die is nog beter dan Lara Kruskovac. :)

Waarschuw beheerder
Zo! :|

Wat een vakantie.(y)

Wel bankroet nu, maar dat mag de pret niet drukken.

Beachmasters! :respect:
Waarschuw beheerder
hoe zo brak maar wel lekker heheheheheh

medulin was lekker :) hhhhahahah

feesten zuipen en eten ow ja en lamme heerlijk

en nu weer terug in nl pfffff wwww.brak.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mad Max op woensdag 16 augustus 2006 om 09:31:
Dan liever die van Badel die is nog beter dan Lara Kruskovac.

ik zeg doe mij dan de grappa mee is heerlijk als ontbijt jammy

tanks toe the X travel kroe!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op woensdag 16 augustus 2006 om 17:58:
ik zeg doe mij dan de grappa

0-) dat is gvd net terpetine , kregen het un keer bij het uiteten ....mejaar
Waarschuw beheerder
Mooi Land (y) Istrie vooral
Waarschuw beheerder
Grappa is idd errug ranzig! Die andere is wel lekker... is van soort appeltje gemaakt.. wie weet hoe dat heet? Is geel van kleur en zoet van smaak (drankje dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op woensdag 16 augustus 2006 om 23:08:
Grappa is idd errug ranzig! Die andere is wel lekker... is van soort appeltje gemaakt.. wie weet hoe dat heet? Is geel van kleur en zoet van smaak (drankje dan)

Kruskovac dat is dat oranje drankje !!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat oranje drankje is kroeskovatsch, (spreektaal) En ja die is idd lekker Het is gemaakt van Peren!! Kruskovac
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .·´¯`·-> BacoBoy <-·´¯`·. op woensdag 16 augustus 2006 om 23:31:
Dat oranje drankje is kroeskovatsch, (spreektaal) En ja die is idd lekker

en kijk een mensen wie we daar hebben :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kroeskovatsch:P is trouwens ook gewoon in nederland te krijgen

Waarschuw beheerder
x-travellers allemaal cker? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:44:
x-travellers allemaal cker?

goh hoe raad je het zo hahahah

X-TRAVEL the best !!! hahahah
vakantie >> MEDULIN 2006 / van 31jul/16 aug »
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:44:
x-travellers allemaal cker?

Waar zie je me voor aan :P:P
Waarschuw beheerder
vanacht terug gekomen van 3 weken Rovinj was echt super!!!!
alleen het weer was wat minden!

Waarschuw beheerder
Camping Medulin, echt een te vette camping!! :D:D:D:D:D:D Hoop volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:42:
Camping Medulin, echt een te vette camping!!

ik heb me er ook priema vermaakt en dat doe ik al heel wat jaartjes !!!

toppertje hoor !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:50:
Uitspraak van Naomii_Miller op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:42:
Camping Medulin, echt een te vette camping!!

ik heb me er ook priema vermaakt en dat doe ik al heel wat jaartjes !!!

toppertje hoor !!

wij hebbe ons echt wel vermaakt , of niet naomi ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op woensdag 16 augustus 2006 om 23:30:
Kruskovac dat is dat oranje drankje !!

Bedankt :) Blijkbaar was ik al ver heen dat ik dacht dat het geel was :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:47:
Bedankt Blijkbaar was ik al ver heen dat ik dacht dat het geel was

jajaj zo'n fles is snel leeg he ;) hahha

en heb je ook de wodka nog geprobeerd die was ook goed te doen !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van supergrove op zondag 20 augustus 2006 om 11:23:
en heb je ook de wodka nog geprobeerd die was ook goed te doen !!!

Vodka met meloen smaak zijn in Kroatie altijd goed te zuipen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 15:29:
wij hebbe ons echt wel vermaakt , of niet naomi

ECHT WEL!
Waarschuw beheerder
mooi hoor dat rovinj maar uitgaan was toch echt wel zwaar minder!
Waarschuw beheerder
dutchnight van beachmasters was wel rete vet , bij het aankomen bij een klein barretje werd gelachen en negatief geluld over de lokatie (onderandere door mij) maar eenmaal 2 biertjes verder was het een groot feest!! echt zwaar gelachen en ook nog een 90% vrouwen heerlijk!!!
Waarschuw beheerder
Idd veeeeeeeeeeeeeeel vrouwen gvd. Echt geen plek voor single vrouwen. Ik was met mn vriend en vond het totaal niet leuk :D

In Porec gingen we een keer redelijk vroeg wat drinken bij CLub Villa en had uitzicht op de ingang, echt... na de ene groep vrouwen, kwam er weer een groep vrouwen.. zo ging dat maar door! Voor de mannen zeker een walhalla... Kroatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op maandag 21 augustus 2006 om 19:39:
Idd veeeeeeeeeeeeeeel vrouwen gvd. Echt geen plek voor single vrouwen. Ik was met mn vriend en vond het totaal niet leuk

In Porec gingen we een keer redelijk vroeg wat drinken bij CLub Villa en had uitzicht op de ingang, echt... na de ene groep vrouwen, kwam er weer een groep vrouwen.. zo ging dat maar door! Voor de mannen zeker een walhalla... Kroatie.

mmmmm dan heb ik dus op de verkeerde plek gezeten zeg jee
ik moet zeggen dat het zwaar tegen viel !! in medulin !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op maandag 21 augustus 2006 om 19:39:
Porec gingen we een keer redelijk vroeg wat drinken bij CLub Villa en had uitzicht op de ingang, echt... na de ene groep vrouwen, kwam er weer een groep vrouwen.. zo ging dat maar door! Voor de mannen zeker een walhalla... Kroatie.

haha idd :D
Waarschuw beheerder
vandaag weer terug gevlogen uit novalja :D
was echt supers :yes:

Waarschuw beheerder
ja heb nog paar flessen kruskovac liggen thuis.!!!
Kruskovac u mom srcu!!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
novalja was echt supermooi:P hele week zo'n beetje cocktails gedronken, en zrce was ook leuk:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zit nu bijna 2 weken hier in Porec...... super mooi land dit, echt aanrader, ook mooi weer gehad......dit weekend groot feest in het hele dorp, gisteren geweest, tering wat zuipen super gezellig.......vandaag gaat het feest zelfs 24 uur door :p.......dinsdag weer terug

Waarschuw beheerder
Net 3 daagjes trug van Rovinj, verlang nu alweer om trug te gaan.

Ben egt van Kroatie gaan houden :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 13:08:
ja heb nog paar flessen kruskovac liggen thuis.!!!
Kruskovac u mom srcu!!!

Zeg even waar je woont komen we ze even opmaken, maar alleen als je er kulen en karlovacko pivo bij hebt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gister teruggekomen uit kroatie

plitvice meren enzo geweest supermooi :D

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/1059670.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op maandag 28 augustus 2006 om 21:14:
plitvice meren enzo geweest supermooi

Die waren zkr het bezoeken waard

Venetie trouwens ook :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Sincerity>> Plitvitce is idd mega mooi........heb denk ik nog niet eerder zo'n mooi stukje natuur gezien :)

Croatie: Aanrader (y)........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:26:
Venetie trouwens ook :D:D:D

ja die heb ik niet kunnen doen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op maandag 28 augustus 2006 om 21:14:
plitvice meren enzo geweest supermooi

Ja... alleen die kut Russen die alle ruimte nemen op zon smal paadje en je dus met moeite langs willen laten lopen... en ook kut dat je er niet mocht zwemmen :@

Maar kep precies dezelfde foto gemaakt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op woensdag 30 augustus 2006 om 23:27:
Venetie trouwens ook

Was vverjaardagskado voor mijn vriendin :D

Uitspraak van Sincerity op woensdag 30 augustus 2006 om 23:27:
ja die heb ik niet kunnen doen

Erg jammer, daar kun je volgens mij egt dagen rondstruinen en dan nog steeds weer nieuwe plekjes ontdekken :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op donderdag 31 augustus 2006 om 12:18:
Ja... alleen die kut Russen die alle ruimte nemen op zon smal paadje en je dus met moeite langs willen laten lopen... en ook kut dat je er niet mocht zwemmen :@

lol ja inderdaad

of je wil een foto maken en er gewoooon doorheen lope

ik dauwde ze gewoon weg :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 13:16:
Erg jammer, daar kun je volgens mij egt dagen rondstruinen en dan nog steeds weer nieuwe plekjes ontdekken :D:D:D

ja ik had al besproken dat we een keer gewoon een lang weekend italie gaan doen ofzo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:18:
vanacht terug gekomen van 3 weken Rovinj was echt super!!!!
alleen het weer was wat minden!

Ben nu 4 weken terug uit Rovinj. Echt super weer gehad. Wel minder voor je dat het wat minder was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op donderdag 31 augustus 2006 om 14:03:
Ja... alleen die kut Russen die alle ruimte nemen op zon smal paadje en je dus met moeite langs willen laten lopen... en ook kut dat je er niet mocht zwemmen

Wat ook irri daar was, waren die gasten die zonodig met kinderwagen en al daar rond moesten rennen en dan tergend langzaam liepen zodat er een "file" ontstond

Waarschuw beheerder
karlovacko pivo

nee helaas karlovacko pivo is allang op hahhaa !! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 13:39:
Wat ook irri daar was, waren die gasten die zonodig met kinderwagen en al daar rond moesten rennen en dan tergend langzaam liepen zodat er een "file" ontstond

:roflol: haha ja

ik sjeeste afentoe gewoon langs ze heen kon er niet tegen lopen.. stoppen.. lopen.. stoppen..
Waarschuw beheerder
Aaaah kroatie is supertof! Sta sinds mn 14e vlak bij porec, op Bijela Uvala... Ge-Wel-Dig!!! Meer mensen hier die daar zijn geweest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op zondag 3 september 2006 om 18:51:
ik sjeeste afentoe gewoon langs ze heen kon er niet tegen lopen.. stoppen.. lopen.. stoppen..

Hoopte zkr ook dat je per ongeluk in het water viel of nie :P:P:P

Hebben jullie trouwens ook Grappa gehad, dat was goed spul :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:09:
Hoopte zkr ook dat je per ongeluk in het water viel of nie :P:P:P

Hebben jullie trouwens ook Grappa gehad, dat was goed spul :P

stiekem soms wel :lol:

ja

vond het niet te zuipen

spiritus

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sincerity op dinsdag 5 september 2006 om 00:59:
Hebben jullie trouwens ook Grappa gehad, dat was goed spul

dat was zeker dat spul waar je steeds shotjes van kreeg? kon je geloof ik ook zelfgemaakt krijgen aan de straat?

dat was echt wel bocht waar je dronken van kon worden:o eerst shotje, dan cola tegen de smaak...
Waarschuw beheerder
je kreeg het gratis in een restaurant, na je dessert

en als je het snel opdronk, kreeg je er nog 1..

brrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 13:18:
eerst shotje, dan cola tegen de smaak...

:/ bier tegen de smaak natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
Die ober van 't restaurant lachte de 1e X zo smerig toen ie dat kwam brengen, daarna wist ik waarom :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 22:59:
nee helaas karlovacko pivo is allang op hahhaa !!

Wel jammer, maar je kunt in Rotterdam nieuwe kopen en dan komen wij wel helpen om het op te maken ;)

Waarschuw beheerder
ik ben er wel eens geweest, zelf vond ik het niet zo veel aan savonds was er niks te doen. maar je kan er wel heel lekker eten voor weinig geld en de natuur is mooi:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 13:18:
dat was zeker dat spul waar je steeds shotjes van kreeg? kon je geloof ik ook zelfgemaakt krijgen aan de straat?

dat was echt wel bocht waar je dronken van kon worden eerst shotje, dan cola tegen de smaak...

Slivovica is ook mooi spul, smaakt opzich nog best goed en tijdens het nachtzwemmen voel je de zee-egels niet eens, moest de volgende dag wel ff langs de dokter om die krengen eruit te laten halen :D
Waarschuw beheerder
*kick*

Dit jaar naar Kroatië, Porec, camping Materada. Iemand nog aanraders?
Waarschuw beheerder
mooi land(Y) lkkr eten :k:
Waarschuw beheerder
vandaag geboekt,, medulin appartementen Grakalic, iemand ervaringen van medulin of deze appartementen?
Waarschuw beheerder
Is er in mei al wat te doen daar?

En al mensen in Losinj of Porec geweest?
Op solmar staan goedkope reisjes naar plekjes maar ik heb geen idee wat een beetje leuk is!

Waarschuw beheerder
Dit jaar naar Kroatie samen met mijn schatje! :)

we gaan naar Porec,, waarschijnlijk hotel Laguna Materada
iemand daar al weleens geweest?
Waarschuw beheerder
Komende zomer waarschijnlijk naar kroatie - novalja! iemand eerder geweest??

Waarschuw beheerder
1X in Kroatie geweest, helemaal verliefd geworden op het land, de mensen & de cultuur

Dit jaar Kreta voor mij, maar volgend jaar zkr weer trug :jaja:

Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar naar porec van 10 juli tot 25 juli wie nog meer???

xx

Waarschuw beheerder
ga dit jaar ook weer naar porec..
al 1 keer eerder geweest en was goed bevallen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 13:32:
al 1 keer eerder geweest en was goed bevallen

vertel,, vertel,, vertel!! :)
wat is er allemaal te doen? leuke winkels? leuke boulevard? of is dat er helemaal niet? uitgaan? uit eten?
heb je een excursie gedaan misschien?

ben wel nieuwschierig he! :bloos:
Waarschuw beheerder
ja tell us about it :> waar MOETEN we geweest zijn, en waar niet? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick™ op woensdag 24 januari 2007 om 16:11:
waar MOETEN we geweest zijn

Ga op zijn minst naar de Plitvice watervallen, zo'n blauw water heb je nog nooit gezien :jaja:

Venetie is ook leuk voor excursie, zkr weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 16:42:
Ga op zijn minst naar de Plitvice watervallen

Dat willen we zeker al doen! lijkt me echt mooi :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
15 dagen novalja geboekt :D wie gaat er nog meer?
Waarschuw beheerder
Ben zelf in november in het binnenland geweest, tegen Servië aan... Erg mooi land, hele lieve mensen.
Wil graag zelf nog een keer naar de kust, in ieder geval nog de watervallen bekijken. :)

Waarschuw beheerder
wie gaat er nog meer?
xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:45:
Uitspraak van :bier: JanssuH :bier: op woensdag 24 januari 2007 om 16:42:
Ga op zijn minst naar de Plitvice watervallen

Dat willen we zeker al doen! lijkt me echt mooi :)

Het is er geweldig! Zoiets leuks zie je niet overal!

Helaas weer geen vakantie voor mij dit jaar wegens verhuizing, anders zou ik zekers weer lekker naar kroatie rijden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 03:41:
Helaas weer geen vakantie voor mij dit jaar wegens verhuizing, anders zou ik zekers weer lekker naar kroatie rijden

is dat rijden een beetje te doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 22:02:

k ga lkkr met t vliegtuig, het is vakantie dan maken die paar centen die je voor t vliegtuig meer betaald ook niet meer uit vind ik...

xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 22:02:
Uitspraak van StrictlyCore op zondag 4 februari 2007 om 03:41:
Helaas weer geen vakantie voor mij dit jaar wegens verhuizing, anders zou ik zekers weer lekker naar kroatie rijden

tuurlijk, ik ben er altijd met de auto heen gereden. vroeger toen ik klein was zelfs 3-4 per jaar ;) hangt ervan af waar je heen moet, maar binnen 15-16 uurtjes ben je er (met af en toe pauze maken). maar meestal zijn we overnacht in slovenie gebleven.

ben ook 2 of 3 keer met de bus gereden, das pas kicke haha. 17uur drukte, maar goedkoop. heb volgens mij 170euro betaald voor heen en terugreis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick™ op woensdag 24 januari 2007 om 16:11:
tell us about it :> waar MOETEN we geweest zijn, en waar niet?

Wij zijn vorig jaar geweest naar Porec en ik kan je wel wat tips meegeven!

Via X-travel hebben we geboekt voor de appartementen Porec. Heel mooi, goed verzorgd en voor dat geld een palijs. Het enige nadeel eraan is dat je gewoon 2 km van het centrum zit en dus ook gelijk van het strand. Een tip is dan ook om een auto te huren, want van al het geld wat wij aan de taxi gespendeerd hebben, hadden we 10 auto's kunnen huren.

Wat ik zelf ervaren heb met het uitgaan is dat er op elke locatie 's avonds wel iets te doen is! Club Plava is naar mijn mening de saaiste. International (grootste club van Kroatie) is alleen gezellig druk als er ook echt de avonden voor zijn. We hebben daar binnen gestaan met z'n 15-en, haha, maar dat zal vast ook wel komen omdat we in het begin van het seizoen daar waren. In porec zelf heb je een club, club Villa en daar is het eigenlijk altijd wel gezellig druk, aanradertje. Qua uitgaan is het ook wel verstandig om met je reisorganisatie mee te gaan, die organiseren allerlei avonden dat de verschillende steden bij elkaar komen en dan is het echt maar dan ook echt rlx!

Wat eten betreft kun je voor een knaak eten bij verschillende tentjes in Porec, maar 1 spande voor ons toch echt wel de kroon en dat was Dali. Even verderop heb je ook een cocktailbar die Dali heet en die is ook erruggggg goed en zeer lekker ( maar dat is met alle cocktails in heel dat kroatie ). Je hebt nog een cocktailbar ergens op de hoek aan het einde van de Boulevard, die is duidelijk het goedkoopst en het best. De Cocktails worden voor je neus met vers fruit gemaakt en smaken verrukelijk!

Ik ben zelf niet naar de meren geweest maar heb wel een cruise gedaan. Dit is ook wel de moeite waard, je ziet een groot stuk van het land want je bent de hele dag zoet. De omgeving zelf is prachtig dus je hoeft eigenlijk al niet ver weg.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :)

Waarschuw beheerder
Ga dit jaar voor 't eerst naar Kroatie, heb der zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basjuuh op donderdag 1 maart 2007 om 09:15:
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is

(Y) bedankt voor de info
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 17:32:
Ga dit jaar voor 't eerst naar Kroatie, heb der zin in

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook van plan om naar Kroatie op vakantie te gaan, ik zit alleen heel erg te twijfelen tussen Porec en Rovinj!!

Kan iemand mij vertellen wat het leukste is? En wat is er precies zo leuk aan deze twee plaatsen??

Alvast bedankt!! XXX

Waarschuw beheerder
10-7 tot 25-7 porec!!!!!!!!!!!!!!!

gaat kicke worden:D :cheer:
xx

Waarschuw beheerder
deze zomer weer voor de 8e keer
3 weken camping bijela uvala
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
14 juli 11 dagen Poreç :D

Vorig jaar geen vakantie gehad (in ieder geval niet naar het buitenland geweest)

Dus dit jaar de schade dubbel en dwars inhalen :devil:

:bier: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op donderdag 8 maart 2007 om 16:04:
14 juli 11 dagen Poreç

ga je met het vliegtuig?
en via welke reisorganisatie??
(miss vliegen we samen terug:D)
xx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 18:38:
ga je met het vliegtuig?

:yes: (L)
:aai: voor iedereen die met de bus moet :lol:

en via welke reisorganisatie??

GoGo :dood:
Zal wel zo'n beetje de oudste zijn daar ;)

(miss vliegen we samen terug)

Als je maar niet voor me zit en je stoel ongevraagd naar achter gooit :[

;) :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 5 maart 2007 om 11:59:
Ik ben ook van plan om naar Kroatie op vakantie te gaan, ik zit alleen heel erg te twijfelen tussen Porec en Rovinj!!

Rovinj ben ik laatste week van juli en eerste week van augustus. Ben benieuwd !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 09:47:
deze zomer weer voor de 8e keer
3 weken camping bijela uvala

afgelopen 2 jaar ook geweest, wel een leuke capming vond ik!

dit jaar maar is in Chersonissos kijke :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op vrijdag 12 januari 2007 om 10:36:
Is er in mei al wat te doen daar?

En al mensen in Losinj of Porec geweest?
Op solmar staan goedkope reisjes naar plekjes maar ik heb geen idee wat een beetje leuk is!

Ohw serieus, NIET naar losinj gaan.. das 1 en al heuvels en alleen voor bejaarden die goed ter been zijn.. :S.. Die zie je daar alleen maar namelijk.
Wel super mooie omgeving maar zeker nix te doen voor jeugd, is 1 discotheek daar op dat hele eiland en die was vorig jaar heel t jaar dicht! Leuke mannen zijn er ook al niet :P hahaha
Porec zou ik niet weten. gaan ze dit jaar voor de 1ste x naar toe.. ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Porec:
Grote, uitgestrekte badplaats met een authentieke kern en 6 toeristenwijken met opvallend veel, uitgebreide (water)sportfaciliteiten. Er zijn veel tennisbanen verspreid over de plaats. De kustlijn is grillig, met diverse kleine baaien, landtongen, enkele eilandjes, waaronder het groene eilandje Sveti Nikola, voor de kust en (vnl. in het hoogseizoen) levendige, kunstmatig aangelegde stranden en betonplateaus. Er is een sfeervol, authentiek centrum met smalle straatjes, een jachthaven, enkele historische monumenten, zoals de fraaie basiliek van Euphrasius die op de lijst van het werelderfgoed staat en voldoende winkel- en uitgaansmogelijkheden.

Makarska:
Langgerekte, levendige en drukke badplaats met een relatief groot centrum. In het centrum is een haven vanwaaruit dagelijks carferry's naar het eiland Brac vertrekken. Het centrum bestaat uit een oude kern met (trap)straatjes en historische, compacte bebouwing. Er zijn veel bars, restaurants en winkels en achter een van de 2 lange kiezelstranden is van juni t/m sept. een reeks van ca. 75 toeristen- souvenir- en snackkraampjes. Landinwaarts liggen de bergen van het Nationale Park Biokovo waarvan de hoogste top 1420m is.

Zadar:
Stad met 4 havens en een oud, ommuurd stadsdeel met historische gebouwen en natuurstenen straatjes op een landtong. Op enige afstand ten westen hiervan is het vakantiecomplex Borik. Hier bevindt zich het merendeel van de accommodaties, nl. 6 hotels en 2 campings in een parkachtig naaldbomenbos. Tevens ligt voor dit vakantiecomplex een bijna 1km lang strand met een grote waterglijbaan en watersporten, zoals duiken, windsurfen en zeilen. Achter het strand zijn sport- en spelfaciliteiten, waaronder tennisbanen, een strandvolleybalveld, een minigolfbaan en voor kinderen o.a. een speeltuin en trampolines. Aan de westrand van de plaats ligt de wijk Diklo met veel privé-appartementen. Ten oosten van het oude centrum ligt de wijk Kolovare met het gelijknamge hotel en het Trgovinski-winkelcentrum.

Dubrovnik:
(Haven)stad met een zeer fraaie, historische, ommuurde binnenstad met uit natuursteen en marmer opgetrokken bebouwing bestaande uit kerken, kloosters, monumentale gebouwen, pleinen en (trap)straatjes. De stad staat op de lijst van werelderfgoed en wordt ook wel de parel van de Adriatische kust genoemd. Via de stadswal kan men om de gehele binnenstad heenlopen. Ten westen van de binnenstad zijn 2 toeristenwijken op een landtong, met accommodaties in een parkachtige, bosrijke omgeving. De rest van de stad bestaat vnl. uit woonwijken. Verspreid zijn 4 centra en er is tevens een grote haven waar regelmatig cruiseschepen aanmeren. Een groot deel van de gebouwen is in de oorlog van 1991 verwoest, waardoor een aantal hotels en villa's vervallen zijn en men tijdens ons bezoek op diverse plaatsen nog bezig was met de wederopbouw.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op vrijdag 9 maart 2007 om 20:22:
Als je maar niet voor me zit en je stoel ongevraagd naar achter gooit

ik zou niet durven en ik ga via beachmasters

xx
Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar voor het vijfde jaar. Ik ga maar porec ik lig op de camping bijela uvala het is een fijne camping .S'avonds is het gezellig op het strand alleen om 12 uur wordt je weg gestuurt en dan ga je meestal opstap als je mag.Ik ga meestal naar plava en de laatste bus je gaat rond vier uur terug maar meestal loop ik terug het is 2 km lopen het valt wel mee. als je naar kroatie gaat is porec aangeraden en als je op de camping zit kom naar bijela uvala miss zien we elkaar nog
groetjes van laor

Waarschuw beheerder
bijela uvala is zeker een mooie camping :D
dit jaar gaan wij naar lanternacamp..
ff kijken of dat wat is :d
Waarschuw beheerder
wie gaat er dit jaar naar bijela uvala laat
dan ff wat weten
Waarschuw beheerder
ik ga 3 week naar bijela uvala deze zomer, hopen op 3 week lang party zon en andere pret :cheer:
Waarschuw beheerder
en kunnen we ook een beetje goed op stap in kroatie???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *>>VaN lOaR<<* op woensdag 28 maart 2007 om 16:47:
ligt er aan waar juh gaat

wat zijn dan leuke plaatsen daar? want ik moet wel goed op stap kunnen.. wel wat kunnen zien en niet een te Commercieele toestanden allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
hey sorry maar heb geen zin om dit topic helemaal door te lezen..toch heb ik ff wat vraagjes !!
ik heb iets leuks gezien in Istrie in de plaats Pula !

-Is dat een leuke plaats?
-Mooie omgeving?
-Zijn er mensen met de auto heen gegaan en hoe beviel dat?
-Ik denk bij Joegoslavie aan kapot geschoten steden en dorpen en aan criminele Joego-bendes 8) merk je daar iets van als steden als Pula??
-Het klinkt als een heel goedkoop land,klopt dat ook?

Waarschuw beheerder
in pula ligt het vliegveld dus je bent dan zo op je bestemming, wat ik er verder over weet is dat de omgeving in alle toeristische plaatsen geweldig moet zijn en goedkoop zou het ook moeten zijn..

xx

Waarschuw beheerder
23 juli Medulin!!!

Waarschuw beheerder
Wij gaan eind augustus 3 weken met de motor naar Kroatie. Ben benieuwd, zijn al boekkies aan het doorploeteren op zoek naar mooie dorpjes en zo :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 19:31:
23 juli Medulin!!!

Wij gaan een dagje later :P Waar ga je precies naartoe?

Waarschuw beheerder
Camping Medulin, jij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchmeister:D op dinsdag 27 maart 2007 om 16:48:
bijela uvala

Ging er sinds mn 12e ieder jaar heen, sinds 2 jaar niet meer... Toffe tijd gehad daar :D
Waarschuw beheerder
Kroatie 8)
Porec is wel tof lekker winkelen enzo
ik ben 2 jaar geleden in lanterna geweest was egt leuk eten was goed uitgaans mogelijkheid ook zat discotheek(DE Magarita) naast de camping.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga van 7 tot 14 augustus naar Porec, via beachmasters Appartementen Porec geboekt.

Ben benieuwd!!!

Waarschuw beheerder
Rovinj is zkr nie verkeerd, das mijn ervaring van afgelopen jaar...

...enig minpunt is dat als je puur voor het uitgaan gaat je daar verkeerd zit :S

Ga zkr nog eens terug naar Kroatie, is een mooi land & je moet er zkrs geweest zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 22:03:
Camping Medulin, jij?

Appartementen Medulin geloof ik :D Weet de naam nie zeker..
Waarschuw beheerder
30 juli naar NOVALJAAAA!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JZFN op maandag 28 mei 2007 om 19:09:
30 juli naar NOVALJAAAA!!

:cheer:
Waarschuw beheerder
wie gaan er allemaal naar bijela uvala
Waarschuw beheerder
donateur
7 tm 14 augustus naar porec, iemand tips over het uitgaansleven daar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ook weleens benieuwd naar wat tips, ikzelf ben er van 7 tm 21 augustus
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan er gewoon een gekkehuis van maken!!

denk dat we met de kroegentoch van beachmasters meegaan de eerste dag, om alles beetje te leren kennen, en misschien nog wat meer leuke mensen te ontmoeten.

stiekem hoop ik ook nog dat er een beetje leuke meiden rondlopen daar ;)
Waarschuw beheerder
gaan ook naar Porec,

10 dagen met de bus vanaf 13 juli

wordt vettemette daar !!
Waarschuw beheerder
donateur
ergens halverwege augustus is er in Porec een soort dorpsfeest elk jaar......vorig jaar geweest, pfff wat een feest, echt de moeite waard...... biertenten, varkens aan het spit enz. enz. dolle bende
Waarschuw beheerder
donateur
oh das wel vet, weet je de datum nog precies ?

en verder nog wat te doen

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=30987255]{element is niet toegankelijk}Is dat een leuke plaats?
-Mooie omgeving?
:jaja:
-Zijn er mensen met de auto heen gegaan en hoe beviel dat?
perfect, evt overnachting in oosterijk ben je dr zo
-Ik denk bij Joegoslavie aan kapot geschoten steden en dorpen en aan criminele Joego-bendes merk je daar iets van als steden als Pula??
nope, nothing... de oorlog is al bijhoorlijk wat jaren geleden he;)
en aan de zee zie je dr weinig tot niets van,. alleen int binnenland
-Het klinkt als een heel goedkoop land,klopt dat ook?
voor ons ist wel wat goodkoper ja,.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 19:57:
Is dat een leuke plaats?
-Mooie omgeving?
-Ik denk bij Joegoslavie aan kapot geschoten steden en dorpen en aan criminele Joego-bendes merk je daar iets van als steden als Pula??
nope, nothing... de oorlog is al bijhoorlijk wat jaren geleden he
en aan de zee zie je dr weinig tot niets van,. alleen int binnenland
19:58

Als je een beetje sportief bent dan is het zeker aan te raden om een keer een mountainbike te huren, na 5km het binnenland in zit je al gelijk in een andere omgeving. Daar kom je ook nog huizen tegen met kogelgaten erin of je rijdt ineens langs een veld waar nog mijnen kennen liggen.

Voordeel is ook dat je gelijk al het alcohol eruit zweet :D
Waarschuw beheerder
Nog 5 weekjes en dan lig ik lekker tchill op het strand in kroatie met me pilsje of me cocktail en dan ga ik savonds lekker los @ laterna istie porec :D wie is er ook in de periode van 29 juni tot 21 july laat me even wat weten en we spreken ons bij een pilsje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BR0X op woensdag 6 juni 2007 om 03:15:
Nog 5 weekjes en dan lig ik lekker tchill op het strand in kroatie met me pilsje of me cocktail en dan ga ik savonds lekker los @ laterna istie porec wie is er ook in de periode van 29 juni tot 21 july laat me even wat weten en we spreken ons bij een pilsje

Laterna ben ik ook geweest, mocht je nog op het idee komen om te gaan nachtzwemmen, doe dan ook schoenen aan, ik kon de volgende dag naar de ehbo om de zeeëgels eruit te halen hehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BR0X op woensdag 6 juni 2007 om 03:15:
laterna istie porec

ben je bekent daar ?

vertel eens wat meer dan
Waarschuw beheerder
jah kan iemand wat meer vertellen over Porec, the ins en outs, to do's en not to do's ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rik-a-tic op donderdag 7 juni 2007 om 17:18:
jah kan iemand wat meer vertellen over Porec

ja probeer ook al het één en ander los te krijgen,

als je terug komt (sjefkegemert) laat dan eens weten hoe het was

Waarschuw beheerder
Medulin: Geen zak aan
Porec: Iets beter

Groot voordeel aan Croatia is dat alles goed koop is. Groot nadeel zijn de stranden. Weinig tot geen zand en het grote aantal 16 jarigen.
Waarschuw beheerder
Ik ben nooit in kroatie geweest maar vrienden van me wel. Vorig jaar zijn ze naar Rovinj geweest. Monvi schijnt helemaal fantastisch te zijn. Een straat vol met barretjes en discotheken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 4 juni 2007 om 16:40:
we gaan er gewoon een gekkehuis van maken!!

denk dat we met de kroegentoch van beachmasters meegaan de eerste dag, om alles beetje te leren kennen, en misschien nog wat meer leuke mensen te ontmoeten.

stiekem hoop ik ook nog dat er een beetje leuke meiden rondlopen daar ;)

alvast veel plezier wijffie B)

hoop echt dat je je er goed vermaakt !
Waarschuw beheerder
2 augustus vertrekken we!!! :Cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sopje op vrijdag 8 juni 2007 om 17:53:
2 augustus vertrekken we

1e x daar of al vaker geweest ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sopje op vrijdag 8 juni 2007 om 18:09:
1e x.. dus ben benieuwd

ah oke

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 22:33:
Groot nadeel zijn de stranden

strand + zee ist mooiste wat dr is daar,.! en kweet niet waar jij dan bent geweest maar door heel de kust van kroatie, zijn verschillende soorten stranden... rots, zand , en kiezels.. keus genoeg lijkt me,.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wimpie84 op vrijdag 8 juni 2007 om 01:06:
Ik ben nooit in kroatie geweest maar vrienden van me wel. Vorig jaar zijn ze naar Rovinj geweest. Monvi schijnt helemaal fantastisch te zijn. Een straat vol met barretjes en discotheken.

Mwa zo bijzonder is dat nou ook weer niet.. en ook nog eens alleen in het weekend druk/leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vots op maandag 11 juni 2007 om 11:15:
Mwa zo bijzonder is dat nou ook weer niet.. en ook nog eens alleen in het weekend druk/leuk

ah ja ,zelf maar het beste van maken he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *>>VaN lOaR<<* op dinsdag 27 maart 2007 om 14:05:
wie gaat er dit jaar naar bijela uvala laat
dan ff wat weten

buela uvala ik ben der..
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoe het in porec zit met de restaurantjes enzo?

Weet wel dat er een heleboel zijn, maar hoe staat het met de kwaliteit / prijs / service etc?

Weet iemand misschien nog een goed restaurant om naar toe te gaan?

Ik zit namelijk in een hotel en vind hotel voer nou niet vaak super ofzo :p
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik ook al een paar x gevraagd

weinig reactie daarop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arthur Geduld op woensdag 13 juni 2007 om 16:59:
Weet wel dat er een heleboel zijn, maar hoe staat het met de kwaliteit / prijs / service etc?

kom je vanzelf achter :jaja:

maar oke,.. tis net als hier of welk land dan ook, met tig restaurants en t verschilt hier ook per restaurant, ook kwa personeel,.

kwaliteit; vind ik goed, maar dat kan je alleen persoonlijk ervaren

prijs; is minder dan in nederland, maar let op lichter ook aan waar je zit,.

en service; je bent en blijft een toerist en dat vinden ze altijd goed,.dus zullen ze ook proberen t goed te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou mooi ,al 1 antwoord rijker,

nou het uitgaansleven nog

heb op verschillende sites gekeken en daar staat meestal veel positiefs

Waarschuw beheerder
weet je,

toen salou en lloret de mar net bekend waren als toeristen plaatsjes denk je dat er in die tijd toen heel veel leuks door iedereen over gezegd werd.. ik denk t nie

en nu is dat hetzelfde met porec.. iedereen moet t nog ontdekken!!!

xx
Waarschuw beheerder
donateur
ja das ok weer zo,

maar komt daar wel wat jeugd op af ?

kan iemand mij da vertellen

Waarschuw beheerder
k heb al aardig wat mensen gevonden die in dezelfde periode als ik naar porec gaan... ik ga me daar wel vermaken:D

xx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 17:14:
ik ga me daar wel vermaken

oh daar maak me geen zorgen over

nou nog hopen op het niet nederlandse vrouwe volk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 15 juni 2007 om 18:23:
het niet nederlandse vrouwe volk

lopen ook kroatische he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 19:28:
lopen ook kroatische he

ja met een oorlogs psychose ja,das nou ok nie wak zoek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 15 juni 2007 om 23:01:
ja met een oorlogs psychose ja

pardon?
ten eerste is niet in heel t land oorlog geweest, o.a niet in istrie... en weetje toevalig ook wanneer de oorlog is geweest?
die meiden waren dus rond die tijd nog kind...
dus praat geen onzin,.. en maak dr al helemaal geen geintjes over!!
Waarschuw beheerder
Ik heb m'n hoop gevestigd op scandinavische vrouwen, heb gehoord dat die in Porec wel te vinden zijn.. kan iemand dit bevestigen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op zaterdag 9 juni 2007 om 09:48:
ah oke

*reactie op verwijderd bericht*laatste aanpassing 9 juni 2007 11:03 door een medewerker

?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 20:47:
dus praat geen onzin,.. en maak dr al helemaal geen geintjes over!!

mens je weet zelf nie waar je over praat,wil ook echt nie grappig zijn

ben zelf op uitzending daar geweest voor 6 maanden

Waarschuw beheerder
Jij gaat mij vertellen dat ik niet waar ik over praat?
mijn moeder komt er vandaan en ik kom er bijna 21 jaar ieder jaar,..
dus 6 maanden is geen kut!
dus weet dondersgoed waar ik over praat,.. en als jij nu vertelt dat je op uitzending bent geweest in kroatie, dat weet je dondersgoed waar dr precies oorlog is geweest magk hopen,.
en dan snapje ook dat het niet leuk is om daar grapjes over te maken,.!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 16:21:
6 maanden is geen kut

wel als de kogels je bijna elke dag om de oren vliegen ,geloof me ,maak er toch ook geen grapjes over

Waarschuw beheerder
er staat dat jij 25 bent,.. wanneer heb jij die missie dan wel niet gehad:S?

Uitspraak van rolf maiskolf op maandag 18 juni 2007 om 17:23:
wel als de kogels je bijna elke dag om de oren vliegen

is je werk,.

Uitspraak van rolf maiskolf op maandag 18 juni 2007 om 17:23:
maak er toch ook geen grapjes over

???!!!!
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 15 juni 2007 om 23:01:
ja met een oorlogs psychose ja,das nou ok nie wak zoek

Waarschuw beheerder
gezellig hier, jij (gabi) komt er al 21 jaar dus je zult wel weten of
er scandinavische chicks komen ? ofniet ?

Waarschuw beheerder
ik kom al 21 jaar bij me familie int oosten,.. dus niet het toeristische gebied,.
de keren dat ik in porec ben geweest wask jaartje of 8..

Uitspraak van Rik-a-tic op maandag 18 juni 2007 om 19:24:
scandinavische chicks komen/

maar die lopen dr geheid wel,.
Waarschuw beheerder
ahaa,

ga je dit jaar ook naar porec ?

Waarschuw beheerder
nope, kga dit jaar naar India,.

Waarschuw beheerder
Welke plaats is nou het beste om te gaan dan? Porec, Rovinj, Medulin, Novalja?
Waarschuw beheerder
Vorig jaar geweest in Medelin was erg chill.
Je kan daar niet echt heel goed uitgaan maar vermaakte me zker wel op die campingdisco met zwembad!
Porec erg tof met een taxi dr naar toe geggaan die vent reed continu 160 ook in bochten inhalen dacht dat het me laatste ritje zou zijn haha. Je kan in Porec wel goed uitgaan echt gigantisch groot uitgaansdorp heb je daar 15 barren, dicotheek en buitenluchtpodium in een soort dorp. Waren daar op zaterdagavond allemaal leipe Kroaten daar dat volk spoort niet
In Rovinj heb je ook een grote discotheek wij deden veel met de bus van de reisorganisatie.

Eten en Zuipen is opzich best goedkoop!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 19 juni 2007 om 23:01:
leipe Kroaten daar dat volk spoort niet

haha

echt nie, of zelf ook een beetje het spoor bijster, heb ik iig wel

heel erg veel last van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand een idee hoe de prijzen daar nu ongeveer zijn? voor uit eten en stappen, drank en dat soort dingen?

Waarschuw beheerder
donateur
23 juli voor 17 dagen naar novalja met z'n 9en :cheer:
2 5persoonsappartementen :woop: :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
http://video.google.nl/videoplay?docid=264658218726867169&q=novalja :bier: :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 18:33:
iemand een idee hoe de prijzen daar nu ongeveer zijn? voor uit eten en stappen, drank en dat soort dingen?

Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 19 juni 2007 om 23:01:
Vorig jaar geweest in Medelin was erg chill.
Je kan daar niet echt heel goed uitgaan maar vermaakte me zker wel op die campingdisco met zwembad!
Porec erg tof met een taxi dr naar toe geggaan die vent reed continu 160 ook in bochten inhalen dacht dat het me laatste ritje zou zijn haha. Je kan in Porec wel goed uitgaan echt gigantisch groot uitgaansdorp heb je daar 15 barren, dicotheek en buitenluchtpodium in een soort dorp. Waren daar op zaterdagavond allemaal leipe Kroaten daar dat volk spoort niet
In Rovinj heb je ook een grote discotheek wij deden veel met de bus van de reisorganisatie.

Eten en Zuipen is opzich best goedkoop!!

:loser::loser:

Waarschuw beheerder
ja daar heb k geen ruk aan he....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 13:07:
ruk

rukken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juni 2007 om 12:53:
23 juli voor 17 dagen naar novalja met z'n 9en
2 5persoonsappartementen laatste aanpassing 23 juni 2007 12:55

Dan zijn wij er ook. Appartementen Novalja?
:woop:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EVK op zondag 24 juni 2007 om 23:37:
Appartementen Novalja?
:woop:

jup :jaja: zeker zinan :D

Waarschuw beheerder
naar Primosten deze zomer. ticket is geboekt!
[img width=640 height=480 cacheid=00140d7c00285ce80613c9361a01eed212]http://www.adriacro.net/Mijn%20afbeeldingen/places/Primosten1.jpg[/img]

plaatje niet?!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:22:
plaatje niet?!

da denken we er gewoon alvast bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 22:54:

Porec, gaan wij ook heen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A. op dinsdag 26 juni 2007 om 16:05:
dus

bedoelde wanneer ga je

en of je iets meer over porec weet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 17:29:
er staat dat jij 25 bent,.. wanneer heb jij die missie dan wel niet gehad?

Waarschuw beheerder
[img width=560 height=420 cacheid=000e21c5002860e67921e8fd1a01ef4a98]http://www.istrie.org/fotos/porec3.jpg[/img]

gewaarschuwd... de straten van Porec zijn glad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op dinsdag 26 juni 2007 om 20:07:
bedoelde wanneer ga je

en of je iets meer over porec weet

Ga pas laat dit jaar, eind Augustus, 2 weken!!

Verder weet ik er nog weinig van, alleen van verhalen..ben er zelf nog nooit geweest, maar weet wel dat ik er zin in begin te krijgen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:43:
de straten van Porec

ziet er wel apart uit
Waarschuw beheerder
Makarska is veel gezelliger en mooier:)
Op www.makarska.com vindt je meer info en foto's over de stad.(site is helaas niet in het nederlands beschikbaar maar wel in het engels:))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 Juli zit ik 14 dagen op Camping Zelena laguna nabij Porec...
al jarenlang kom ik op de camping zelena laguna en heb er veel vrienden opgedaan ook het personeel
30 graden zon zee & s..

Greetz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biker - boy op donderdag 28 juni 2007 om 05:29:
al jarenlang kom ik op de camping zelena laguna

ja hehe eindelijk iemand gevonden die er iets vanaf weet,

hoe is het uitgaansleven daar ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 22:54:

Voor mij gaat het Porec worden. Iemand ervaring met het nachtleven daar???
Waarschuw beheerder
Porec...

Sinds het verboden is om met 1 druppel alcohol achter het stuur te stappen, is het uitgaansleven sterk achteruit gegaan. Locale bevolking en bevolking uit de grotere steden (bv Rijeka) blijven weg. Er is wel wat te beleven, maar verwacht er niet super veel van. In Nederland zijn we sowieso verwend. Maar als je met een leuke groep gaat en leuke mensen ontmoet, dan is het altijd leuk!

Als je wat langer gaat, dan zou ik zeker een dag (of 2) naar het eiland Pag gaan (Novalja!!) 24 uur feest!! Mensen vanuit heel europa.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juni 2007 om 12:55:
http://video.google.nl/videoplay?docid=26465821872­6867169&q=novalja

Maar na het slotfeest is er geen fuck meer te beleven en het wordt aan dat gedeelte van het eiland kouder (wind). Aan de andere kant is het wel ok.

Voor wat betreft het eten, dat is goed (afhankelijk van het restaurant). Let wel, het is een "vleesland", voor mij geen probleem :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pino op donderdag 28 juni 2007 om 21:10:
Als je wat langer gaat, dan zou ik zeker een dag (of 2) naar het eiland Pag gaan (Novalja!!) 24 uur feest!! Mensen vanuit heel europa.

hier zitten wij 17 dagen :woop: :cheer: :beer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op donderdag 28 juni 2007 om 15:34:
hoe is het uitgaansleven daar ?

Kroatië heeft veel te bieden op party gebied, maar iedereen die van wilde feesten houdt moet weten dat Kroatië geen Ibiza ''Spanje'' is.

Toch, weten Kroaten hoe ze mooie parties moeten maken. Zeker in de zomer als de gehele jet set zich naar de Kroatische kust begeeft. Ze gaan door tot de zon opkomt. In de steden en vakantieressorts vind je veel cafés, pubs, clubs en ook zijn er geregeld strandfeesten.

Veel plaatsen organiseren tijdens de zomer allerlei soorten openluchtfeesten, evenementen en house en technofeesten met de populairste Kroatische en internationale Dj’s.

Nachtclubs komen en gaan in korte tijd, dus probeer via google international te zoeken. Het nachtleven start in de cafés en om 1:00uur, gaan de mensen richting de discotheken. Meer en meer nachtclubs en strandbars bieden elk jaar buitengewone feesten aan tot zonsopgang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:43:
gewaarschuwd... de straten van Porec zijn glad!

echt he :D liep ik daar met me gladde teenslippertjes ben echt vaak bijna op mn bek gegaan!

toch over 2 weekjes weer met me schatje naar Umag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biker - boy op zaterdag 30 juni 2007 om 16:50:
Kroatië heeft veel te bieden op party gebied, maar iedereen die van wilde feesten houdt moet weten dat Kroatië geen Ibiza ''Spanje'' is.

Toch, weten Kroaten hoe ze mooie parties moeten maken. Zeker in de zomer als de gehele jet set zich naar de Kroatische kust begeeft. Ze gaan door tot de zon opkomt. In de steden en vakantieressorts vind je veel cafés, pubs, clubs en ook zijn er geregeld strandfeesten.

Veel plaatsen organiseren tijdens de zomer allerlei soorten openluchtfeesten, evenementen en house en technofeesten met de populairste Kroatische en internationale Dj’s.

Nachtclubs komen en gaan in korte tijd, dus probeer via google international te zoeken. Het nachtleven start in de cafés en om 1:00uur, gaan de mensen richting de discotheken. Meer en meer nachtclubs en strandbars bieden elk jaar buitengewone feesten aan tot zonsopgang.

hehe eindelijk een antwoord, bedankt maat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biker - boy op donderdag 28 juni 2007 om 05:29:
1 Juli zit ik 14 dagen op Camping Zelena laguna nabij Porec...

Is dat tegenover Hotel Albatros toevallig?

Geen tijd om het hele topic door te spitten, even mijn ervaringen:

Qua stappen was de International (Marlboro) Club een paar jaar geleden erg leuk. En nog zo'n discotheekje in Funtana.
Verder had je ook feestjes georganiseerd door NL touroperators in een soort fort buitenaf. Erg leuk.

Waarschuw beheerder
nog 7 nachtjes:D

:cheer::cheer:

xx
Waarschuw beheerder
Vrijdagavond 20 juli, hup de auto in op naar Camping strasko (mobilehome = vaste sleurhut), eiland Pag voor 12daagjes met de hete noten in het hete zand ( ohnee in de fijne kiezels;-) )

Vorig jaar 12 uurtjes nodig gehad naar Porec, dus in 14,5uur op Pag???

Maar goed ben benieuwd of het beter is, dan Porec waar ik de vooraf gaande 2jr met 3 vrienden ben geweest...

Iemand alweer terug van Pag met nog wat aanraders/suggesties?

Ohja voor de mensen die naar Porec vertrekken en ff klaar zijn met de club plava/ club international of mambo mambo... ga dan eens een cocktailtje nuttigen bij Cocktail bar "Old time best time" hier kan je, je voor weinig, 4,5euro per cocktail, vol laten lopen tot in de vroege uurtjes. Mijn aanrader de cocktail van het huis "old time best time" dus! Maar schrik dan niet van je blauwe tong of van je iet wat groen getinte uitwerpselen de volgende dag HEHE

fijne vakantie allemaal!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de lonely planet Croatia gehaald dus veel tips, ideeën, routes, slaapplekken, restaurantjes, verhuren van spullen, sporten etc etc allemaal in 1 boek b)

Nu nog de auto volgooein en 24 dagen vakantie houden b) kan niet wachten totdat het 26 juli is :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik gaat 21juli nr porec.. Ben er aleens geweest mr niet echt veel uitgegaan.. Wordt nu anders denk!

Waarschuw beheerder
16 tot 30 juli, 12 maten... 14 dagen 1 groot feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 09:43:
16 tot 30 juli, 12 maten... 14 dagen 1 groot feest

waar ergens zit je in kroatie?

xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 10:34:
waar ergens zit je in kroatie?

xx

In Porec, met onze groep hebben we 4 appartementen daar

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar met 2 vriendinnen naar kroatie geweest..
Porec waren wij :D Was echt heel leuk! In Rovinj kun je misschien wat beter uitgaan trouwens, maar dat kwam denk ik omdat we al 4 dagen in Porec uit waren geweest nu ik er over nadenk.. :P
Maar Porec is superr!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 23:04:
Porec

ben ik ook eens geweest.
was goed te doen (Y)
Waarschuw beheerder
28 juli tot 4 augustus Rovinj!
Waarschuw beheerder
16 juli voor 10 daagjes naar Porec...

Waarschuw beheerder
Heey, kan iemand mij zeggen wat allemaal goedkoop is in Kroatie?

vorg jaar bijvoorbeeld was ik in Siofok en was parfum en afthershave heel goedkoop

Iemand sugesties?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 15:46:
Iemand sugesties?

alcohol.. zelfs puur te verkrijgen.. :9

benzine was destijds (nu 5 jaar geleden) ook erg goedkoop!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op woensdag 11 juli 2007 om 15:52:
alcohol.. zelfs puur te verkrijgen

hongarije ook maar boven de 45% is het desbetreffende drankje niet meer zo lekker :lol: iig ik vind het dan te sterk worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op woensdag 11 juli 2007 om 17:15:
hongarije

palinka :9 :vaag:

vind zelf die kruskovac in Kroatie goed te drinken!
Heb thuis ook een fles staan, heerlijk spul. :D
Waarschuw beheerder
donateur
kruskovac is een likeur.. van perzik geloof ik.. superzoet, kost geen reet en je wordt er superzat van. :D

Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 11 juli 2007 om 19:59:
palinka

is een drank die in Hongarije en Roemenie en omgeving wordt gestookt (vaak door de mensen zelf) waar je onzettend vervelend dronken van wordt.. en een dikke hoofdpijn aan overhoud.

(heb nog een liter staan.. liefhebbers? :D )
Waarschuw beheerder
heb toch liever een pilsje, maar ga zeker eens iets van dat spul proberen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op donderdag 12 juli 2007 om 00:13:
heb nog een liter staan.. liefhebbers

ruilen :) heb nog 5 liter verschillende smaken :) appel, perzik, pruim en nog 2 wat ik even moet gaan proeven :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 12 juli 2007 om 14:46:
ruilen heb nog 5 liter verschillende smaken appel, perzik, pruim en nog 2 wat ik even moet gaan proeven

:lol: bocht ruilen voor bocht.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op donderdag 12 juli 2007 om 00:13:
onzettend vervelend dronken van wordt.. en een dikke hoofdpijn aan overhoud.

aha het zelfde als oranjeboombier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rolf maiskolf op donderdag 12 juli 2007 om 15:37:
aha het zelfde als oranjeboombier

maar dan 10x sneller dronken en ipv een kater heb je een leeuw in je kop :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 12 juli 2007 om 17:28:
10x sneller dronken en ipv een kater heb je een leeuw in je kop

das goedkoop zat worden dus
Waarschuw beheerder
Ik ga zaterdag met vliegtuig naar Rovinj!!

Waarschuw beheerder
donateur
alvast geboekt voor 2008 : camping Laterna,vlakbij Porec
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 21:04:
alvast geboekt voor 2008

das wel heel vroeg
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan er ook mensen richting Dalmatië in Kroatie? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brenn. op donderdag 19 juli 2007 om 21:32:
Gaan er ook mensen richting Dalmatië in Kroatie? :D

dit jaar niet.. ben er 5 jaar geleden geweest, heel de kuststrook uitgereden, schitterende route! (al schiet het niet echt op)
Had daar een huis gehuurd in Dubrovnik. Was echt super!
Waarschuw beheerder
vandaag terug gekomen uit Porec, was egt vette shit daar

zijn ongeveer 5 discotheken in en om Porec

de gezelligste vond ik club villa en club plava verder had je nog Zodiak maar dat was egt een balletent en 10 km van porec af.

Je had ook nog club byblos voorheen International hier zijn we niet geweest omdat hier normaal gesproken weinig te doen was..

verder prima weer gehad (35-42 graden) en overal scheit aan .. vett dus :D
Waarschuw beheerder
hallo vakantiegangers:D

wij gaan vrijdag 10 daagse busreis naar medulin iemand daar ervaring mee, met uitgaan enzo...ik had wel ergens gelezen dat er 2 disco's zijn vink beetje weinig... maarja lees het wel;)
oja en wie gaat er nog meer naar medulin??
greetzz Roy
Waarschuw beheerder
Nog even een reminder, als je aan de oostkust van Istrie zit... Is het eiland Pag een aanrader om aan te doen. Novalja :bounce:

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
heb t echt naar mijn zin gehad in porec:)

xx
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe zit het met de sexy dames in Porec? Zijn die er wel? En een beetje openminded hoop ik ook ;) haha.

Waarschuw beheerder
de kroatische vrouwen zijn wel sexy.. (niet allemaal) sommige kroaten proberen al nederlands te leren wel grappig.

xx
Waarschuw beheerder
Morgen 12.45 de bus op eindhoven airport richting medulin :D :bier:

Waarschuw beheerder
Nog een paar weken en dan Porec!!!!

Als ik t zo hoor, is t goed te doen :P
Waarschuw beheerder
Zondagnacht thuisgekomen van 2 weekjes Novigrad, camping Mareda :)
best leuk, maar na anderhalve week had ik het ook al wel gezien..

Op de camping was niet veel te doen, Buiten zuipen op het strand :bier:
en er lopen overal van die croaten rond die eruitzien als gothics, die zich van de kaart zuipen, en er dan met 20 man op los gaan meppen omdat ze geen sigaretje krijgen.. Vette avonden gehad daar :lol:
Waarschuw beheerder
iemand wel eens geweest naar 'Nin' in de buurt van Zadar ??

ik ga naar camping Zaton Village.... hoe is het daar?
Waarschuw beheerder
8 augustus is Fedde le Grand in Club Byblos in Porec..... :cheer:

Waarschuw beheerder
Even een vage vraag misschien.. maar hoe zijn ze in Kroatie met kledingvoorschriften??? Mag je gewoon op sneakers/gympen een club binnen of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 18:15:
Even een vage vraag misschien.. maar hoe zijn ze in Kroatie met kledingvoorschriften??? Mag je gewoon op sneakers/gympen een club binnen of niet?

Lijkt me zeker geen verkeerde vraag, wacht op het antwoord, want wij gaan ook over paar weken naar Porec.
Waarschuw beheerder
volgens mij kijken ze daar niet zo nauw ..

tenminste wij hebben er geen gezeik mee gehad ..

Waarschuw beheerder
Welk hotel/camping ga je oase13?

Okee, dat zou mooi zijn.. dan hoef ik behalve slippers en sneakers tenminste geen lading schoenen in te pakken :P
Waarschuw beheerder
Appartement Bellevue, waar zit jij dan??

Waarschuw beheerder
medulin...
was prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECH-apd op dinsdag 31 juli 2007 om 16:15:
ik ga naar camping Zaton Village.... hoe is het daar

Je gaat je wel vermaken (y)

Waarschuw beheerder
stil hier ineens, iedereen zit zeker al in Kroatie :nocheer:

volgende week zaterdag stappen we op de motor :bounce:
eindbestemming Vodice

lekker hor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op vrijdag 3 augustus 2007 om 19:47:
Uitspraak van TECH-apd op dinsdag 31 juli 2007 om 16:15:
ik ga naar camping Zaton Village.... hoe is het daar

Je gaat je wel vermaken

is dat novalja papaya zrce beachparty gebeuren daar een beetje in de buurt? ik ga ook daarheen namelijk :D
Waarschuw beheerder
Ben sinds vanmiddag terug uit novalja en de clubs op Zrce zijn echt top!!! 's middags begint het en het gaat de hele nacht door!
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmmm.......Kroatië schijnt vet interessant te zijn, net als Servië en Slovenië, maar eens bezoeken als ik weer eens naar Provensano ga
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 augustus 2007 om 00:15:
Slovenië,

slovenie rij je in 1 kug uit:S zie jij daar iets intressants in? hahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:03:
slovenie rij je in 1 kug uit:S zie jij daar iets intressants in? hahaha..

Slovenie heeft absoluut meer te bieden dan de snelweg! :yes:

pff.. ff een fles Kruskovac gehaald bij de plaatselijke slijter (Lara) en het smaakt me goed. :9
Waarschuw beheerder
hallo allemaal ik ben gisterenavond terug gekomen vanuit kroatie :d erg mooi daar wel, de kust is prachtig en de zee mooi helder! het eten is er lekker en goedkoop al had ik na 2 weken de cordon blue en wienerschnitzel wel een keertje gezien haha, wat inderdaad niet gaat vervelen is de kruskovac :d
mjammie lekker spul zeg en kost niks haha :d overal waar je uit eten gaat krijg je dit drankje na afloop haha lekker hoor :d
kortom, kroatie is zeker de moeite waard al is het wel een eindje rijden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:03:
slovenie rij je in 1 kug uit zie jij daar iets intressants in? hahaha..

gabi wat zeg je nou :o slovenie is echt wel mooi hoor :o ik ben daar in de alpen geweest, echt supermooi! het is maar waar je voor gaat natuurlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ***{{ Loontje }}*** op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:31:
had ik na 2 weken de cordon blue en wienerschnitzel wel een keertje gezien haha

:O de kroatische keuken heeft veel meer te bieden.. of ben jij een moeilijke eter?

wat inderdaad niet gaat vervelen is de kruskovac

:D
Waarschuw beheerder
ik na 2 weken de cordon blue en wienerschnitzel wel een keertje gezien

Uitspraak van Neillcee op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:58:
de kroatische keuken heeft veel meer te bieden.. of ben jij een moeilijke eter?

De kroatische keuken heeft inderdaad veel te bieden.
Tijdens mijn vakantie heb ik veel verse vis gegeten en de biefstuk was ook zeer goed....zeker voor die prijs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van toole op woensdag 15 augustus 2007 om 17:10:
Tijdens mijn vakantie heb ik veel verse vis gegeten en de biefstuk was ook zeer goed....zeker voor die prijs.

dat is zeker waar ;)
maar er zijn 2 dingen waar ik niet zo van houdt, en dat zijn vis ;) en biefstuk ;) en dat hebben ze er idd ook erg veel!
dus het is mijn eigen schuld dat de wienerschnitzel en cordon blue me mn neus uit komen haha ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A. op donderdag 2 augustus 2007 om 17:41:
Lijkt me zeker geen verkeerde vraag, wacht op het antwoord, want wij gaan ook over paar weken naar Porec.

Enne, waar bemoei jij je mee dan ?? :D

wordt zeker n te gekke vakantie knarrie!!!

Misschien dat Freeky D. zich in de discussie kan mengen?? Kom mer mit die tuute black raver ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***{{ Loontje }}*** op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:32:
slovenie is echt wel mooi hoor

ik zeg ook niet dat het niet mooi is,. maar je rijd t wel in 1 kug uit:)

enne cevapcici dan? niet gegeten? dat is echt zo lekker.!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:40:

wordt in NL ook verkocht! en razznicji of zoiets.. (te lang geleden)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op woensdag 15 augustus 2007 om 22:46:
wordt in NL ook verkocht!

ja weet ik:)
thanks voor de info, maar niet nodig.. kom dr zelf vandaan:) hihi...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:54:
kom dr zelf vandaan

:O :lol: (Y)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:40:

wat mag dat zijn dan?
Waarschuw beheerder
donateur
niet de beste foto.. maar toch.. :kwijl:

[img width=490 height=600]http://www.salomon-online.com/download/Serviervorschlaege/JPG/Cevapcici.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ziet er uit als frikadel!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 09:28:

op deze foto wel ja.. maar als ie op je bord ligt niet.. :D
Waarschuw beheerder
Ow die dingen heb ik volgens mij ook wel gegeten....

worden ook bij de meeste mixed grills geserveerd!

Waarschuw beheerder
Maar wat ZIJN t voor dingen?!
Waarschuw beheerder
donateur
Čevapčići is een gerecht dat onder verschillende namen over de gehele Balkan bekend is. Het bestaat uit een soort worstjes gemaakt van gehakt en meestal geserveerd met friet of Đuveđ-rijst en ajvar.

Wiki.. :lief:

Die saus.. Avjar.. :kwijL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:15:
Maar wat ZIJN t voor dingen?!

Uitspraak van Neillcee op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:19:
is een gerecht dat onder verschillende namen over de gehele Balkan bekend is. Het bestaat uit een soort worstjes gemaakt van gehakt en meestal geserveerd met friet

:yes: echt heerlijk!!

Waarschuw beheerder
Okee.. es proberen dan (y)

Nog meer tips? Ik vertrek morgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 14:49:
Ik vertrek morgen

En ik vertrek vandaag ...... afwachten hoe het in Porec is!!!!
Waarschuw beheerder
jah is idd wel erg lekker jah, al zit er wel veel verschil tussen de ene en de andere tent en ga je er verschrikkelijk van uit je bek stinken hahahaha :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van toole op woensdag 15 augustus 2007 om 17:10:

Wij zijn net terug uit Vodice (Dalmatie). Er zijn me 2 dingen opgevallen wat het eten betreft: De kaart is in elk restaurant vrijwel exact hetzelfde. Dezelfde voor- hoofd en nagerechten. Na 3 dagen kwam het echt onze strot uit. Toen maar eens een stuk het binnenland in gegaan in de hoop dat het daar beter was, maar idem dito. Meer mensen die ervaring? Wij vonden het eten dus niet echt spectaculair m.u.v. de al eerder genoemde heerlijke biefstuk. Overigens niet echt heel veel goedkoper dan in NL, je betaalde overal ongeveer 100 Kuna (14 euro) voor een biefstukkie.

Wat me ook opviel waren overal die gespiesde biggen boven een open vuurtje in een soort van metalen oven. Wat een luft zeg, bah bah! :-D

Verder een top vakantie gehad in Kroatie, echt een prachtig land (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 16:19:
Wat me ook opviel waren overal die gespiesde biggen boven een open vuurtje in een soort van metalen oven. Wat een luft zeg, bah bah! :D

ow deze :
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/17002669.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Wat me ook opviel waren overal die gespiesde biggen boven een open vuurtje in een soort van metalen oven.

:lol: :lol: haha jah gadverdamme man, dan hoef je toch al niet meer :rot: haha
idd vond de kaart ook overal tzelfde...beetje jammer maargoed, het eten kon zeker ook veel erger;)
Verder een top vakantie gehad in Kroatie, echt een prachtig land laatste aanpassing 31 augustus 2007 16:20

helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Wat me ook opviel waren overal die gespiesde biggen boven een open vuurtje in een soort van metalen oven. Wat een luft zeg, bah bah

haha ja dat weet ik ook nog van vorig jaar :D

Er zijn me 2 dingen opgevallen wat het eten betreft: De kaart is in elk restaurant vrijwel exact hetzelfde. Dezelfde voor- hoofd en nagerechten. Na 3 dagen kwam het echt onze strot uit. Toen maar eens een stuk het binnenland in gegaan in de hoop dat het daar beter was, maar idem dito.

viel bij ons toen wel mee geloof ik :/

die visplates daar waren fijn :kwijl: en idd die biefstuks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Super vet land! Mooi, warm en gewoon tof! Venetie is ook vlakbij natuurlijk en ZEKER een bezoekje waard!!

Ja die varkentjes bij de restaurants is echt een walgelijk gezicht. Bah! Klootzakken die dat doen!

Waarschuw beheerder
Ik ga elk jaar een paar dagen naar Markaska of Opatia!!!

Croatie is een geweldig land zo ook Bosnie
heerlijk weer, goed eten en mooie mannen!!!

Aan de kust veel vis ben ik niet kapot van!!! ik vind juist dat het eten heel gevarieerd is in Croatie&Bosnie..maar ik ken de taal dus weet wat ik moet bestellen dat scheelt een hoop!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 22:34:
Ja die varkentjes bij de restaurants is echt een walgelijk gezicht. Bah! Klootzakken die dat doen!

Pardon dit is heel normaal hoor daar (in meer landen overigens), dat wij dit in NL niet doen oke maar het is een stuk lekkerder om hem zo te eten dan dat ie eerst bij ons door de fabrieken heen gaat!!
Jullie zijn echt nix gewend he ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 11:13:
Uitspraak van Neillcee op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:19:
is een gerecht dat onder verschillende namen over de gehele Balkan bekend is. Het bestaat uit een soort worstjes gemaakt van gehakt en meestal geserveerd met friet

dat heet Cevapcici je hebt ook Rasnici dat lijkt erop en Pleskavice dat is meer een hamburgerachtig iets Cevapcici kan je hier ook kopen maar is natuurlijk niet zo lekker als in Croatie....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 09:28:

100x lekkerder, zeker met Ajvar. :kwijl:
vakantie

Heeeeeeel vroeger geweest, toen het nog Joegoslavië heette, lang geleden dus. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 22:34:

eet jij in nederland dan nooit varken dan ofsow???!!:S

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:49:
Jullie zijn echt nix gewend he

idd, sommige willen t liefste het vertrouwde boerenkool met worst:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nog meer mensen in 2008 naar camping Laterna?

Waarschuw beheerder
wij gaan volgend jaar 2 weken naar ons vakantiehuis in Bosnie
en 1 week naar Markaska, Croatie daar kan je heerlijk stappen!!!!!!!!!

heb er al helemaal zin in maar helaas nog even wachten!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook van plan volgend jaar naar kroatie te gaan,porec misschien wel is dit de beste keuze? of zijn er nog betere opties.nu nog zoeken naar een goed hotel waar ook wat in de avond uren wat te doen is natuurlijk,tips zijn welkom.
Waarschuw beheerder
in welke plaats kun je het beste stappen? Novalja, Porec, Medulin, Rovinj?

Hoe zijn de kroegen/discotheken in die plaatsen? Hebben ze ergens nederlandse kroegen? Kun je er goed op stap?

wat is de gemiddelde leeftijd van de camping gasten in Kroatie?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vorig jaar in Porec geweest, vond het qua uitgaan niet zo super. Er zijn een paar discotheekjes, maar die liggen erg ver van elkaar verspreid. Tis eigenlijk meer een plaatsje voor gezinnetjes vond ik.
Je hebt zeker een aantal leuke tentjes, en via Beachmasters hebben we ook veel lol gehad, maar dat kwam meer doordat zij alles organiseerden enzo.

Denk dat je beter naar Rovinj kan gaan, daar zit al het uitgaan bij elkaar op 1 plein.

Het stikt er ook van de duitsers ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jannietsj op donderdag 10 januari 2008 om 09:11:
Hebben ze ergens nederlandse kroegen?

nee daarvoor ga je maar lekker naar salou!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben met de auto en zit in Porec
wat geven jullie voor tips voor overdag te doen?
ik bedoel dus dingen bezoeken,leuke stadjes enz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op donderdag 10 januari 2008 om 17:37:
nee daarvoor ga je maar lekker naar salou!

wordt rhodos met groep vrienden
Waarschuw beheerder
ben ook opzoek naar een villa voor 9 personen in/vlakbij novalja.. Porec, rovinj en medulin zijn ook goed. Heb nog maar weinig kunnen vinden wat geschikt is want de villa moet groot genoeg zijn en vlakbij gelegen.. De meeste villa's staan meer dan 10km verder en daar hebben we dus geen zin in....

Waarschuw beheerder
donateur
Als je naar Kroatie wilt, was is dan een geschikte plek? Ook kwa uitgaan etc?
Waarschuw beheerder
ben mij ook aan het oriënteren op een vakantie in Kroatie, heb topic ff doorgelezen maar iedereen heeft weer een andere voorkeur:S.

In welke plaats kan ik nou het beste uitgaan/feesten zonder afhankelijk te zijn van een zogenaamd partypakket via reisorganisatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<stfu>> op zaterdag 19 januari 2008 om 17:56:
In welke plaats kan ik nou het beste uitgaan/feesten zonder afhankelijk te zijn van een zogenaamd partypakket via reisorganisatie

Novalja dacht ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 16:27:

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 16:16:
Novalja dacht ik

hehe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<stfu>> op maandag 21 januari 2008 om 15:45:

porec is ook n leuke plaats!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Inge (L) op dinsdag 22 januari 2008 om 10:42:
porec

beter dan medulin? wel stuk groter iig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<stfu>> op maandag 21 januari 2008 om 15:45:
hehe?

Ik zeg toch dacht ik ;)

Vraag hier om bevestiging, maarja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 18:30:
Vraag hier om bevestiging, maarja

Jij komt Kroatië toch niet in...;)
Waarschuw beheerder
26 juli tot 10 augustus in porec!

Busje gehuurd dus op eigen vervoer erheen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<stfu>> op dinsdag 22 januari 2008 om 14:11:
beter dan medulin

weet ik niet!!!

weet iemand trouwens of je er tegenwoordig met n id kaart inkan!
of moet je nog steeds paspoort aanvragen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonniexxl op woensdag 23 januari 2008 om 11:04:
26 juli tot 10 augustus in porec!

ik ga wsd ook die datum!!
wij gaan ook met de auto!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Inge (L) op woensdag 23 januari 2008 om 11:54:

gewoon met id

Ga denk ik naar Medulin, waarschijnlijk toch de beste plek evenveel uitgaansgelegenheden als bijv. porec maar toch kleiner
Waarschuw beheerder
Uitspraak van toole op donderdag 16 augustus 2007 om 14:56:
Uitspraak van Gabi op woensdag 15 augustus 2007 om 22:40:

wat mag dat zijn dan?

zijn heerlijk!
je kunt het gewoon kopen bij de lliddl!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds niemand die antwoord geeft op de vraag:

Hoe zijn de prijzen daar ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 18:09:
Nog steeds niemand die antwoord geeft op de vraag:

Hoe zijn de prijzen daar ?

toen ik er n paar jaar geleden ben geweest was het lekker goedkoop!
lekker eten voor weing geld of het ondertussen is veranderd weet ik niet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Inge (L) op vrijdag 25 januari 2008 om 12:30:

Denk dat de Kroatische ondernemers net als de rest van Oost-Europa inmiddels het toerisme ook wel ontdekt hebben. Maar goedkoper dan in NL zal het zeker wel zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 14:58:
Denk dat de Kroatische ondernemers net als de rest van Oost-Europa inmiddels het toerisme ook wel ontdekt hebben. Maar goedkoper dan in NL zal het zeker wel zijn...

:no: de prijzen zijn gelijk aan NL en in het seizoen ietsjes meer!
ze zijn daar idd niet gek nee :lol:

maar goed als ik op vakantie ben interesseert me geld geen zak dan moet je maar niet op vakantie gaan ik let daar echt niet op!!
Uitspraak van (L) Inge (L) op woensdag 23 januari 2008 om 21:01:
zijn heerlijk!
je kunt het gewoon kopen bij de lliddl!!!

die komen niet eens in de buurt van de echte :rot:

Uitspraak van (L) Inge (L) op woensdag 23 januari 2008 om 11:54:

volgens mij nog steeds paspoort en anders ff googlen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 15:11:
volgens mij nog steeds paspoort en anders ff googlen

Volgens mijn touroperator is een id kaart voldoende, volgens het reisbureau zelf een paspoort en op internet staan ook verschillende dingen.

Gelukkig heb ik al een paspoort :D
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar iig met identiteit binnen gekomen dus....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Inge (L) op vrijdag 25 januari 2008 om 12:30:

over het eten, vorig jaar was alles er aardig goedkoop ja :yes: inclusief de drank :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***{{ Loontje }}*** op zondag 3 februari 2008 om 23:12:
over het eten, vorig jaar was alles er aardig goedkoop ja inclusief de drank

Kroatië is allang niet meer goedkoop maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt, Het is een land dat op dit moment (weer) erg veel toeristen aantrekt, mede om het zonnige klimaat en de ''redelijke'' prijzen. De maanden juli & augustus zijn erg warm en druk, en dus niet aan te raden.
De Kroatische kust wordt vaak de mooiste kust van het Middellands zeegebied genoemd, Op zoek naar het ideale strand !!!
De kustlijn van Kroatië straalt. Met een uitgestrekte kustlijn van maar liefst 1775 kilometer en meer dan 1000 bewoonde en onbewoonde eilanden is het water altijd dichtbij. De stranden meestal steen of kiezel maar hebben één ding gemeen: het kristalheldere water.
Wie van uitgaan houdt moet zeker eens een bezoek brengen aan www.byblos.hr/

[img width=600 height=450]http://img392.imageshack.us/img392/2037/11024x7689vw.jpg[/img]
laatste aanpassing