Ik ga in augustus samen met mn vriendin naar kroatie, ben daar 1 keer eerder geweest maar dat was omdat ik terug kwam van mijn uitzending in bosnie.. was benieuwd of er mensen zijn die mij kunnen vertellen of het een beetje leuk is om daar heen op vakantie te gaan en of er mensen zijn die er al ervaring mee hebben daar op vakantie te gaan??
22615x bekeken
weet iemand trouwens of je er tegenwoordig met n id kaart inkan!
of moet je nog steeds paspoort aanvragen?
gewoon met id
Ga denk ik naar Medulin, waarschijnlijk toch de beste plek evenveel uitgaansgelegenheden als bijv. porec maar toch kleiner
toen ik er n paar jaar geleden ben geweest was het lekker goedkoop!
lekker eten voor weing geld of het ondertussen is veranderd weet ik niet!!
Denk dat de Kroatische ondernemers net als de rest van Oost-Europa inmiddels het toerisme ook wel ontdekt hebben. Maar goedkoper dan in NL zal het zeker wel zijn...
Denk dat de Kroatische ondernemers net als de rest van Oost-Europa inmiddels het toerisme ook wel ontdekt hebben. Maar goedkoper dan in NL zal het zeker wel zijn...
ze zijn daar idd niet gek nee
maar goed als ik op vakantie ben interesseert me geld geen zak dan moet je maar niet op vakantie gaan ik let daar echt niet op!!
zijn heerlijk!
je kunt het gewoon kopen bij de lliddl!!!
die komen niet eens in de buurt van de echte
weet iemand trouwens of je er tegenwoordig met n id kaart inkan!
of moet je nog steeds paspoort aanvragen?
volgens mij nog steeds paspoort en anders ff googlen
laatste aanpassing
over het eten, vorig jaar was alles er aardig goedkoop ja inclusief de drank
Kroatië is allang niet meer goedkoop maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt, Het is een land dat op dit moment (weer) erg veel toeristen aantrekt, mede om het zonnige klimaat en de ''redelijke'' prijzen. De maanden juli & augustus zijn erg warm en druk, en dus niet aan te raden.
De Kroatische kust wordt vaak de mooiste kust van het Middellands zeegebied genoemd, Op zoek naar het ideale strand !!!
De kustlijn van Kroatië straalt. Met een uitgestrekte kustlijn van maar liefst 1775 kilometer en meer dan 1000 bewoonde en onbewoonde eilanden is het water altijd dichtbij. De stranden meestal steen of kiezel maar hebben één ding gemeen: het kristalheldere water.
Wie van uitgaan houdt moet zeker eens een bezoek brengen aan www.byblos.hr/
![[img width=600 height=450]http://img392.imageshack.us/img392/2037/11024x7689vw.jpg[/img]](http://img392.imageshack.us/img392/2037/11024x7689vw.jpg)
laatste aanpassing