Partyflock

Forumonderwerp · 841007
Waarschuw beheerder
Die zal het vast en zeker niet na kunnen vertellen!!

(6)
Waarschuw beheerder
donateur
dis schop je heel snel de straat weer op:d
Waarschuw beheerder
donateur
die mensen voelen aan dat ze bijmij niet langs moeten komen want ik zie ze nooit :[
Waarschuw beheerder
Ik voel een "talking about me?" aankomen :9

Waarschuw beheerder
een klein duwtje geven, en snel je deur dicht doen! maar als je slim bent dan doe je gewoon helemaal niet open als die mensen voor je deur staan... ze zijn tenslotte vrij herkenbaar...ik loop altijd de gang in en als ik zie dat er weer eentje staat dan loop ik demonstratief weer weg.. dan snappen ze het wel hoor en dan gaan ze jezus bij mijn buren brengen... die zijn wel geinterreseerd!

Waarschuw beheerder
donateur
Dan staat hij zelf voor de gevolgen in ivm het zich bevinden op eigen terrein zonder toestemming van de eigenaar :9
Waarschuw beheerder
jehova: Ik kom u jezus brengen..

bewo ner: Zet maar in de achtertuin... Vriezen zijn kloten er tenminste af!

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus staatal bij me in de tuin, dus bij mij komen ze nie an de deur!!
Waarschuw beheerder
Keihard roepen:
God help, er zit een voet tussen mijn voordeur

Waarschuw beheerder
Heb nog nooit een johova getuigen aan me deur gehad

Waarschuw beheerder
ik 1 keer...ik had pas na een kwartier door dat er 1 was want ik was toen knetter stoned...na een kwartier gezwets van die vent vraag ik : ja wat moet je nou eigenlijk ? toen ging die maar weg :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Keihard roepen:
God help, er zit een voet tussen mijn voordeur

;P (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Keihardee terror opzetten :yes:
en intussen de deur zo hard dichthouden dat ie het wel moet horen

Waarschuw beheerder
donateur
Als je ze door de straat ziet lopen.. doe snel een gezichtsmasker op..Geloof me..ze wensen je succes en ze lopen door..
Waarschuw beheerder
Ik feliciteer ze met hun verjaardag of geef ze een stuk van een verjaardagstaart:D:D
Waarschuw beheerder
Wat doe je met n Jehova die met zn voet tussen je deur staat?!:@

Geloof me dat doet ie niet bij mijn deur.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nu gelukkig weinig last van omdat ik in een appartement woon maar heb het wel bij een ex van mij meegemaakt en die hadden 2 duitse doggen waarvan er eentje toen in de voet van die vent beet toen ie zn voet tussen de deur zette 8) Tja eigen schuld :9

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze god komen brengen zeg ik: pleur maar in de gang

Waarschuw beheerder
als ze god komen brengen, zeg ik altijd volgens mij hadden de buren die besteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 15:26:
Als ze god komen brengen zeg ik: pleur maar in de gang

moet die volgevreten hypocriet niet in m'n huis hebben :no:

Uitspraak van GEKKUH-HOUSE op zaterdag 14 januari 2006 om 14:27:

bewo ner: Zet maar in de achtertuin... Vriezen zijn kloten er tenminste af!

..vind ik een betere oplossing :jaja: B)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf bijna 20 jaar Jehovah's getuigen geweest en ik verzeker je: er worden geen voeten tussen de deur gezet.
je wordt wel veel geoefend hoe je een gesprek gaande kan houden... maar dat is niet het zelfde als een voet tussen de deur zetten.

Waarschuw beheerder
Uhm ,zou m zeggen dat ie 2 seconde heeft om m weg te halen en anders krijgt ie en dreun.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 14 januari 2006 om 15:50:
ik verzeker je: er worden geen voeten tussen de deur gezet.

Helaas kan ik je niet gelijk geven
Waarschuw beheerder
Bakje koffie aanbieden en een verkooppraatje over de Citroen C3 beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazic80 op zaterdag 14 januari 2006 om 16:12:
Bakje koffie aanbieden en een verkooppraatje over de Citroen C3 beginnen.

hahahahaha :D! mooie gein...

Tsjah heb 1x gehad bleef bij me ex slapen (toen nog mijn vriendin), hadden avond ervoor feestje gehad....
Wordt er aangebeld, ik maak met me brakke kop die deur open, en daar staan ze....

'Ja, uhm bent u toevallig geinteresseerd in deze twee boeken di....' en ik smeet de deur dicht, liep naar boven en ging weer slapen...

Ik ben namelijk NIET geinteresseerd, om half tien s'ochtends, IN T WEEKEND!!! met me brakke kop...

Damn wat een frustratie :D

Waarschuw beheerder
donateur
oprotten met die voet anders krijg je een oplawieper
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe heel geinteresseerd, neem folders etc aan en vertel dat ik zo weg moet, maar m`n ouders heel geinteresseerd zijn :D en dat ze spoedig een keer terug moeten komen wheeh :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEKKUH-HOUSE op zaterdag 14 januari 2006 om 14:27:

bewo ner: Zet maar in de achtertuin.

haha dat heeft een vriendin van me ook tegen zo'n kerel gezegt :D

Waarschuw beheerder
ff flink drukken met de deur :D en als het dan nog nie helpt beuk voor zijn hoofd geven :p
Waarschuw beheerder
donateur
zeggen dat je de zoon/dochter van satan bent.. gaan ze gelijk weg.. tenminste is bij mij toen gelukt en zijn noooooooooooit meer teruggekomen :no:

Waarschuw beheerder
Nooit last van gehad eigenlijk. :no:
Als, als, als. Zie ik dan wel weer. :gaap:
Waarschuw beheerder
Nou die laat je toch gewoon binnen
en dan begin je over auto's te praten.
Jah dennis van der ven is een vriend van mij
Waarschuw beheerder
donateur
de trap af helpen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van thaboyroy[ninja-stop] op zaterdag 14 januari 2006 om 17:46:
Nou die laat je toch gewoon binnen
en dan begin je over auto's te praten.
Jah dennis van der ven is een vriend van mij

jij ben niet helemaal goed bij je hoofd volgens mij :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op zaterdag 14 januari 2006 om 18:06:
jij ben niet helemaal goed bij je hoofd volgens mij

Als jij weet wat ik bedoel met dennis van der ven dan pas moet je praten oke:|
Sjappie !!
Waarschuw beheerder
een aantal jaren terug, kwamen er wel 2 an de deur op zondag ochtend na een feest,

ik was net thuis, een maat van mij deed open, en daarna wilden ze niet meer binnen komen,

wat is precies zij weet ik niet, maar iets in de trant van, dit weekend is al erg genoeg jullie kenk er ff niet bij hebben
Waarschuw beheerder
als je die voor je deur staat zou jij wel open doen en je kamer laten zien.
oh no?
Haat die peeps een mattie van mij was Jehova en die vieren helemaal geen feestjes enzo dus hij ook niet zijn verjaardag... Das KUT
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van thaboyroy[ninja-stop] op zaterdag 14 januari 2006 om 18:21:
Haat die peeps een mattie van mij was Jehova en die vieren helemaal geen feestjes enzo dus hij ook niet zijn verjaardag... Das KUT

wtf lul je???
Waarschuw beheerder
Nou dat is toch nie chill als je niet eens jou verjaardag mag vieren ?

zo jij snapt ook niets hé kliff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat je waarschijnlijk het best kan doen.

is vragen of je op de lijst kan komen van " niet-bezoeken"
ze hebben allemaal zo een lijstje.
als je daar op staat dan slaan ze als het goed is jouw huis een paar keer over als ze weer een keertje in jouw straatje bezig zijn.
Dit moet je dan wel heel duidelijk zeggen
en zeggen dat je er verder niet over wilt praten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 14 januari 2006 om 18:29:
wat je waarschijnlijk het best kan doen.

als je daar op staat dan slaan ze als het goed is jouw huis een paar keer over als ze weer een keertje in jouw straatje bezig zijn.

handig (Y)
Waarschuw beheerder
Ow verschrikkelijk die mensen. Kheb het al een paar keer gehad en de laatste keer is die man zo geschrokken van mijn vocabulaire :P dattie nooit meer is gekomen :D

Waarschuw beheerder
Daar krijgt hij niet eens de kans voor... :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 14:41:
eb nog nooit een johova getuigen aan me deur gehad

ik wel .. ..
kwamen ze echt gewoon op zondag morgen . ..wat een klojo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 14 januari 2006 om 18:30:

tip van de week !! (y)
geef hem een prijs !!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg gewoon dat ze moeten sterven aan aids...de paus vind dat namelijk het beste ipv condooms (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij mij komen zo nooit meer aan de deur na dat ik er een in gehaktmolen heb gegooit heb er wel 6 jaar voor gezeten maar goed je bent er wel gelijk van af he

Waarschuw beheerder
voet tussen de deur????

ik breek hem tot de grond toe af
Waarschuw beheerder
Een voet tussen de deur ?
Opzouten dan, gewoon door drukken en op zijn voet stampen terwijl ie tussen de deur vastzit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PPT] reupen [PPT] op zondag 15 januari 2006 om 09:20:
Een voet tussen de deur ?
Opzouten dan, gewoon door drukken en op zijn voet stampen terwijl ie tussen de deur vastzit.

en toch geloof ik er geen reet van.
er worden geen voeten tussen de deur gestopt.
jullie zijn allemaal zo geschrokken van die ene laatste vraag van die Jehovah's getuigen om "het gesprek" nog een beetje te kunnen rekken dat jullie je helemaal misbruikt en mishandelt voelen.
Zeg gewoon 3x nee en sluit de deur.
wedden dat die deur gewoon dicht gaat ?
Het is dus gewoon een fabeltje om julie eigen angst/irritatie/onvermogen om een situatie naar je hand te zetten te verdoezelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uitlulle haha

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon laten staan naar binnen gaan en lekker helemaal je eigen gang gaan.. Lekker hard muziek aan zetten en lekker knalluh in de huiskamer!! Gaan ze vast wel weg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 16:06:
Uhm ,zou m zeggen dat ie 2 seconde heeft om m weg te halen en anders krijgt ie en dreun.

Haha same here (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doen als je of je doof en blind bent :9
Waarschuw beheerder
donateur
Met een cirkelzaag los je veel op :P

Waarschuw beheerder
je moet gwoon je deur niet ope make dan :vaag:
Waarschuw beheerder
ik had laatst hier een hele vriendelijke Jehova aan de deur... die was heel aardig en niet opdringerig
had dus geen interesse en hij zei me een goede dag tegemoet :D

ze zijn niet allemaal zo erg hoor :D

maar als ze een voet tudden mijn deur zetten dan stamp ik er ff met mijn PUNTSCHOENHAK op!!!!
Vrijdagmiddag was er een invasie van die lui in Zutphen; liepen ze allemaal met zo'n lelijk hesje met de tekst 'Ik Bid erop... Dus ik vroeg met m'n bezope kop waarom ze die hestjes aanhadden, en toen wou die gek helemaal voor me gaan bidden enzo... Wat een volk! :eek:

Okey, mis had ik ook niet na ze toe moeten lopen; maar toch...:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn oom had eerst een sticker op de deur met iets erop als; Jehova's? Wij slapen uit! OOK op zondag.

Hebben vreemdgenoeg nooit bij hem aangebeld :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: >- P a s c a l !!! -< :bounce: op maandag 16 januari 2006 om 00:55:
Vrijdagmiddag was er een invasie van die lui in Zutphen; liepen ze allemaal met zo'n lelijk hesje met de tekst 'Ik Bid erop... Dus ik vroeg met m'n bezope kop waarom ze die hestjes aanhadden, en toen wou die gek helemaal voor me gaan bidden enzo... Wat een volk! :eek:

Dat waren geen Jehovah's getuigen.
daaar ben ik vrij zeker van
zal wel een ander christelijk geloof zijn.

Waarschuw beheerder
Net zo lang die deur tegen z´n voet aan rammen dat ie vanzelf wel wegkruipt
Waarschuw beheerder
donateur
je moet vantevoren een lijstje hebben met dingen die niet kloppen aan hun geloof, en waar ze niks op terug te zeggen hebben.
en ze zelf helemaal niet laten uitpraten
dat ze weggaan en zelf omgelult zijn
hahahahahahahaaa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 15 januari 2006 om 09:28:

Geloof dat 1 x nee, toch gewoon echt genoeg moet zijn :yes:

Waarschuw beheerder
Keihard op zijn teen trappen!

:woepwoep:
Waarschuw beheerder
Meestal gaan ze gewoon weg als je het ze vraagt, en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een voet tussen de deur stoppen

Waarschuw beheerder
de hond roepen . ik wordt moe van ze
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:04:

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:04:
Geloof dat 1 x nee, toch gewoon echt genoeg moet zijn

Dat is omdat ze vaak nog snel een andere vraag stellen terwijl de bewoner eigenlijk de deur al aan het dicht duwen is.
vandaar dus 3x nee zeggen :-)
Waarschuw beheerder
Ik heb ze zelf hier nog nooit aan de deur gehad. Toen ik nog thuis woonde wel eens. heb het nooit zo opdringerig ervaren dat ze hun voet tussen de deur zetten. Er zaten ook ene paar Jehova kinderen bij ons op school en ik heb er sowieso wel wat dingen over gelezen.

Die kinderen kiezen er ook niet voor weet je. Je wordt gewoon geboren en je hele leven is zo'n beetje uitgestippeld. Eruit stappen is heel moeilijk.

Dat is maar waar ik aan denk als ze aan de deur zouden komen. ook zij zijn ooit kinderen geweest maar die zijn zo gedrild dat ze niet beter weten. En ze zijn helemaal overtuigd van dat dat wat ze doen het goede is.

Misschien opdringerig en irritant, maar uiteindelijk heb ik wel respect voor ze. Zij denken dat zij het goede doen en ook al ben ik het niet eens met hun opvattingen, iedereen heeft recht op zn eigen mening en geloof. Ik zal ze dus zeker niet minachten of slecht gaan behandelen.

Waarschuw beheerder
Tievestrap geven (Y)

Waarschuw beheerder
boekje aannemen en deur dicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 16 januari 2006 om 13:52:
Die kinderen kiezen er ook niet voor weet je. Je wordt gewoon geboren en je hele leven is zo'n beetje uitgestippeld. Eruit stappen is heel moeilijk.

Het KAN heel moeilijk zijn, gelukkig hebben mijn ouders mijn keuze (eruit stappen) gerespecteerd en heb nog steeds goed contact met mijn ouders, gelukkig (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op maandag 16 januari 2006 om 14:17:
Het KAN heel moeilijk zijn, gelukkig hebben mijn ouders mijn keuze (eruit stappen) gerespecteerd en heb nog steeds goed contact met mijn ouders, gelukkig

Dan heb jij daarmee geluk gehad. :) De ene Jehova is de andere ook niet. Fijn dat jij die keuze wel gehad hebt, je zou ten allen tijde de keuze over je eigen leven moeten kunnen hebben maar dat is nou juist het lullige van fanatiek gelovigen, die denken dat God degene is die die keuze in handen heeft.

Hoe ervaar jij dat eigenlijk dat mensne hier zo ontzettend grof en respectloos over jehova's praten?
Waarschuw beheerder
Ach ik neem het met een korreltje zout :)

Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op een Jehova aan de deur, maar laat ze in hun waarde dan doen ze dat ook bij jou, het zijn ook mensen hoor!

Oja, als je wilt dat ze niet meer bij je langs komen dan wordt dat genoteerd en ze komen niet meer bij je langs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laakie :bier: op maandag 16 januari 2006 om 14:27:
Ach ik neem het met een korreltje zout

Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op een Jehova aan de deur, maar laat ze in hun waarde dan doen ze dat ook bij jou, het zijn ook mensen hoor!

Oja, als je wilt dat ze niet meer bij je langs komen dan wordt dat genoteerd en ze komen niet meer bij je langs.

Ja precies. Ben ik het helemaal mee eens.

Mensne blerren zoveel he, hebbenm over alles en iedereen wel hun mening klaar. Hoe moeilijk kan het zijn om je gewoon een beetje te verdiepen in het hoe en waarom van die levensstijl en ze gewoon te respecteren? Je hoeft het helemaal niet met ze eens te zijn verder.

Bovendien wordt het vaak ook zwaar overtrokken hoor. Mensne doen net of ze 20x per dag opdringerige Jehova's aan de deur krijgen die voeten tussen de deur zetten je bijna dwingen om over God te praten. Als ze 2x per jaar langskomen is het veel volgens mij. Het valt allemaal wel mee.
Waarschuw beheerder
Ach er zijn ook zoveel fabeltjes over Jehovah's getuigen dat wil je niet weten :) Ik had ooit van iemand gehoord dat ze geen TV in huis mogen hebben, nou mijn ouders kunnen echt niet zonder TV hoor :D

Zo zijn er nog talloze voorbeelden maar mijn punt is, het zijn gewone mensen net als jij en ik die misschien een andere kijk op de wereld hebben en ergens in geloven, maar is het niet zo dat (verbeter me als ik het mis heb) ongeveer 90% van de wereldbevolking in een God geloofd?

Het verschil is alleen dat ze langs de deuren gaan om hun geloof te "verkopen", ik geef toe dat doen ze bij weinig andere geloofsovertuigingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nee ik geloof nergens meer in behalve in mezelf :jaja:

Waarschuw beheerder
die jahova's zijn niet goed wijs :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Het KAN heel moeilijk zijn, gelukkig hebben mijn ouders mijn keuze (eruit stappen) gerespecteerd en heb nog steeds goed contact met mijn ouders, gelukkig

Ik ben er ook uitgestapt.
ben het toch bijna 20 jaar geweest.
heb ook geen serieuze problemen ondervinden.
behalve dan dat een groot deel van je vriendenkring/kennisen in 1x wegvalt
Voor mij des te meer reden om er niks meer mee te maken hebben
Waarschuw beheerder
die komen gelukkig niet meer hier aan de deur O:)!
Waarschuw beheerder
Hee een lotgenoot :)

Maar ff zonder dollen, ook ik ben heel blij dat ik die stap heb genomen en contact met m,n naaste familie (niet alle familieleden) heb kunnen behouden ...
Waarschuw beheerder
deur zo hard dicht trappen dat ie de eerste 6 maanden geen jehova meer ken spelen en mensen lastig ken vallen met dat gezever :@
Waarschuw beheerder
donateur
weg trappen en anders mn hond op m af sturen:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laakie :bier: op maandag 16 januari 2006 om 15:53:
Hee een lotgenoot

Maar ff zonder dollen, ook ik ben heel blij dat ik die stap heb genomen en contact met m,n naaste familie (niet alle familieleden) heb kunnen behouden ...

jep nu zijn we geen broeders meer maar gabbers ;-)
komt eigenlijk op het zelfde neer.
hehe
Waarschuw beheerder
(y)

Geef mij dan toch maar gabbers, hebben goeie muzieksmaak whehe :jaja:

Waarschuw beheerder
gewo0n niet opendoen denk?!

Waarschuw beheerder
donateur
ze durven niet in mijn buurt te komen(getto)
Waarschuw beheerder
Hehehe :[

Daar hebben wij nooit last van gelukkig!!
Waarschuw beheerder
donateur
dit werkt ook wel
[img width=600 height=450 cacheid=000249850020af00bbbb39831a012d715a]http://storage.msn.com/x1pIuxx1VYmtQtzEtFFDeX9srza3jeeFHH2qoQmPOW-t57LdL1qQmbZMbyDwQcgRKWR31aP7ZMkvMNgTepCD7Naen3DDcihrrhkAW37Q8bHZ0ASLiK38KYCc3-c5rsMjyMBgztNUqfhQDg[/img]
maar t geeft wel rommel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
au mijn voet:d:d
Waarschuw beheerder
donateur
heel hard de deur dicht smijten voelt ie wel ff...:d:d
Waarschuw beheerder
ik zou 1 keer netjes vragen of die zen voet weghaalt,
anders dan hed die er een te pakken
Waarschuw beheerder
gewoon zeggen haal je kanekr voetweg en dan trek je de deur open en schop je em om en zeg je god ver domme :P
Waarschuw beheerder
Bij mij zeiden ze dat ze het licht van Jezus kwamen brengen,
Het enigste wat ik kon bedenken was, Zet maar in de schuur hehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ram ik die deur extra hard dicht! :devil:

Waarschuw beheerder
hem de rest van z'n leve door een rietje late eten
haha grappig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zeggen;
Ben je begodverdomt?
Oppleuren met die hoef (Y)

Waarschuw beheerder
meteen een bak water over heen ... schorriemorrie
Waarschuw beheerder
GOD-verre-domme!! oftewel opsouten met die lui

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 16 januari 2006 om 23:26:
GOD-verre-domme!! oftewel opsouten met die lui

Ja idd.
Het woordje nee begrijpen die mensen nooit zo goed :/ Heel irritant
Waarschuw beheerder
donateur
binnen laten, en dan op zn hardst speedcoreterror aanzetten, en op je hardst tegen hem schreeuwen dat je de duivel ben

Waarschuw beheerder
met een hakbijl op zijn schoen gaan liggen hakkuhh ;):[
Waarschuw beheerder
als`ik weet dat er jahovas bij mij door de straat lopen zet ik de raam open en draai muziek die povitief over satan gaat
dan lopen ze altijd door.

Waarschuw beheerder
shotgun pakkenen door de deur heen schieten

Waarschuw beheerder
ze krijgen niet eens de kans om hun voet tussen de deur tezetten

doe zowiezo smorgens vroeg de deur niet eens open ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wegsturen net als iedereen die met z'n voet tussen m'n deur staat as k 't nie wil :P
Waarschuw beheerder
hiero durven dr nog geeneens jehovagetuigen te komen hahahaha
Waarschuw beheerder
gewoon wegsturen idd.. mensen niet lastig vallen als ze er geen zin in hebben!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op maandag 16 januari 2006 om 15:39:

Ik ben er ook uitgestapt.
ben het toch bijna 20 jaar geweest.
heb ook geen serieuze problemen ondervinden.
behalve dan dat een groot deel van je vriendenkring/kennisen in 1x wegvalt
Voor mij des te meer reden om er niks meer mee te maken hebben

Nou zo moeilijk was dat bij mij niet hoor!!!!
Ik ben tot denk ik mijn 12e jaar meegeweest naar vergaderingen, en daarna ben ik er nooit meer heengegaan....Komt denk ik ook omdat mijn zus de 1e was die niet meer mee wilde, en toen ben ik samen met mijn broertje haar gevolgd.. Ik ga nog wel 1x per jaar mee naar het avondmaal, gewoon omdat mijjn moeder dat fijn vind en omdat ik haar respecteer!!

Mensen denken dat Jehovah's Getuigen een sekte zijn, maar degene die met dat geloof zijn opgegroeit weten wel beter...ik word er soms zo moe van die hersenloze figuren die van die debiele opmerkingen maken.....maar ja ieder gek zijn gebrek, toch (F)
Ik ben vaak zat meegeweest langs de deuren en ik heb nog nooit meegemaakt dat er een voet tussen de deur werd gezet, of dat mensen boos werden, dus die stoere verhalen hierboven zullen allemaal best meevallen....:P:P:P

Waarschuw beheerder
bij mij is het weleens gebeurt toen ik nog wat jonger was en het zag gebeuren bij me moeder en me mamsie de deur zo hard opnieuw heeft dicht geduwd dat ie vanzelf wel terug trok :devil: go mammie :woepwoep: dus uhhh ..>>
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:44:
dus die stoere verhalen hierboven zullen allemaal best meevallen....

:p
Waarschuw beheerder
ik schrik me altijd de tyfus in van die lui!

de bel gaat.............
ik doe open...........
voet tussen de deur...............

gelukkig komen meestal maar 1 keer per jaar ofzo maar toch dan ff me hondje roepen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op woensdag 18 januari 2006 om 14:33:
ik schrik me altijd de tyfus in van die lui!

Is niet nodig hoor, m,n ouders zijn ook van "die lui" en daar schrik je niet van, misschien moeilijk voor te stellen voor sommigen maar het zijn zelfs normale mensen net als jij en ik :)

Uitspraak van breezy302 op woensdag 18 januari 2006 om 14:33:
gelukkig komen meestal maar 1 keer per jaar ofzo maar toch dan ff me hondje roepen!

:gaap:

Uitspraak van Laakie :bier: op maandag 16 januari 2006 om 14:27:

Ik dacht ik geef het nog ff aan gezien de irritatie bij meerdere personen :)

Waarschuw beheerder
Deur stukje verder open doen en wegschoppen

Waarschuw beheerder
stoer hoor
Waarschuw beheerder
Laakie en miss maakt: Ach, zie het maar zo. Mensen keilen hier iets neer, nog zonder de moeite te nemen het hele topic door te lezen, laat staan zich proberen te verdiepen in de materie. Nee, effe stoer een grote bek opentrekken. %) Want wie niet overdrijft, heeft tenslotte geen verhaal.

Ik heb al 10 jaar geen Jehova meer aan de deur gehad en zo zullen er vast nog genoeg mensen zijn die alleen maar stoer lullen omdat ze ooit eens een keer een reclame van Citroen op tv hebben gezien. :D

Blijf dat jammer vinden hier, dat er zo weinig serieus gereageerd wordt. Zou namelijk heel wat fijner zijn als mensen effe de moeite namen om zich ook eens ergens in te verdiepen. dan lieten ze die zogenaamde grapjes (die behoorlijk kwetsend kunnen zijn) wel achterwege.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 18 januari 2006 om 17:11:
Blijf dat jammer vinden hier, dat er zo weinig serieus gereageerd wordt. Zou namelijk heel wat fijner zijn als mensen effe de moeite namen om zich ook eens ergens in te verdiepen. dan lieten ze die zogenaamde grapjes (die behoorlijk kwetsend kunnen zijn) wel achterwege.

idd :cheer:
Waarschuw beheerder
Laakie en miss maakt: Ach, zie het maar zo. Mensen keilen hier iets neer, nog zonder de moeite te nemen het hele topic door te lezen, laat staan zich proberen te verdiepen in de materie. Nee, effe stoer een grote bek opentrekken. Want wie niet overdrijft, heeft tenslotte geen verhaal.

Ik heb al 10 jaar geen Jehova meer aan de deur gehad en zo zullen er vast nog genoeg mensen zijn die alleen maar stoer lullen omdat ze ooit eens een keer een reclame van Citroen op tv hebben gezien.

tnx 4 the support (y) Ik zou het niet beter kunnen verwoorden
Waarschuw beheerder
Laakie en miss maakt: Ach, zie het maar zo. Mensen keilen hier iets neer, nog zonder de moeite te nemen het hele topic door te lezen, laat staan zich proberen te verdiepen in de materie. Nee, effe stoer een grote bek opentrekken. %) Want wie niet overdrijft, heeft tenslotte geen verhaal.

Ik heb al 10 jaar geen Jehova meer aan de deur gehad en zo zullen er vast nog genoeg mensen zijn die alleen maar stoer lullen omdat ze ooit eens een keer een reclame van Citroen op tv hebben gezien. :D

ik heb nog noooit een jehova gezien wat vindj e van deze

Waarschuw beheerder
hahaha:P
moete ze eens hier doen
trek der aan der haren der kop na binne
kop tussen de deur..:nocheer:

Waarschuw beheerder
voordat ie zijn voet tussen mijn deur krijgt ligt ie al in de vaart :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog nooit een jehova aan de deur gehad:) Het is hier in Katwijk ook meer christelijk:yes:

En als ze hier wel een keertje aan de deur komen, dan maak ik wel duidelijk dat ik geen intereresse heb(Y)
Waarschuw beheerder
Kijk respect voor mensen die geloven....maar ga dan niet bij anderen aankloppen om diegene van je geloof te overtuigen. En al helemaal niet door je voet tussen de deur te steken, dan heb je zelf ook geen respect voor mensen die niets met dat geloof te maken willen hebben.
Die mensen zijn gewoon gehersenspoeld volgens mij....pff

Waarschuw beheerder
nee die komen hier liever niet binnen dat laten ze wel uit hun hoofd :yes::yes:[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_c87m8_E9u8itegugNx896z7sk-nZX-modTH4izFkrhj7qXCa28fBn1xnFiarw77kUPXJ5q2yYPmgRI2VF1nZynvL4KNErQdDBDCXZrXzfJY1ZwYuEDUTG1kmr3dzxqEJc[/img]
ja en als ze nou echt door blijven zeiken dan mag het ook best gewoon killen en fillen je moet toch wat als ze je maar blijven lastig vallen:9:9:9 geen gezeur meer terreur :yes::yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die mensen zijn echt niet wijs
ze proberen altijd zieltjes te winnen
Waarschuw beheerder
donateur
De familie kant van mijn moeder is voor een groot deel jehova getuige,mijn moeder is er gelukkig toen ze 18 was uitgestapt,maar wij kunnen niet met die familie opschieten ( de jehove getuige delen dan .. ) ..

Waarschuw beheerder
me oma is erbij dus ja gaat moeilijk van de deur afmeppen, maar zij respecteerd ons en wij haar klaar

Waarschuw beheerder
ik vind alle gelovigen maar beetje dom :S

altijd maar dat is de wil van god blablabla

nou laat die idioot dan eens de ziekte en ellende wegnemen!!!
en me zusje uit d'r rolstoel halen etc.

jehova's ik breng u god.
man pok op met je godje! GRRR

8) verder benk best lief hoor
Waarschuw beheerder
[img width=100 height=100]http://www.freeimagehosting.net/uploads/1d8e9fc63f.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
vriendelijk verzoeken weg te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 11:49:
man pok op met je godje! GRRR

hahaha!! idd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hem tog binnelaten en dan zn troep die die bij heeft in de fik steken en hem dr als nog uit gooien.En als hij het dan weer doet keihard met de deur smashen

Waarschuw beheerder
donateur
kzou de radio pakken terror cd'tje erin.
bij zun harsus houden. Wedde dat die weggaat.
mafketels
Waarschuw beheerder
Wat een hoop stoere bullshit praat staat hier zeg. Allemaal gelijk hun woordje klaar terwijl ze er geen kk vanaf weten. Mijn oma is toevallig Jehova's getuige en die is gewoon net zoals ieder ander, ze gelooft alleen dat er meer is.

Nou nou om daar nou iemand voor als gebrainwashte mafkees voor uit te maken.. Lekker makkelijk eh

Als hun dat willen geloven dan doen ze dat toch? Daar heb ik gewoon respect voor. Als er hier Jehova's voor de deur staan, laat ik ze even uit praten en zeg ik gewoon netjes dat ik geen interesse heb, en gaan ze zonder problemen weer weg. Niks geen voet tussen de deur.
Waarschuw beheerder
deur iets verder open doen, en dan keihard dichtgooien!

hopelijk trekt diegene niet net op tijd zijn/haar voet weg, anders ligt je raam eruit 8)
Waarschuw beheerder
je ken ook ff luisteren wat ze te zeggen hebben! misschien heb je dr wat aan en anders heb je toch iets leuks te vertellen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op vrijdag 20 januari 2006 om 20:32:
Wat een hoop stoere bullshit praat staat hier zeg. Allemaal gelijk hun woordje klaar terwijl ze er geen kk vanaf weten. Mijn oma is toevallig Jehova's getuige en die is gewoon net zoals ieder ander, ze gelooft alleen dat er meer is.

Nou nou om daar nou iemand voor als gebrainwashte mafkees voor uit te maken.. Lekker makkelijk eh

Als hun dat willen geloven dan doen ze dat toch? Daar heb ik gewoon respect voor. Als er hier Jehova's voor de deur staan, laat ik ze even uit praten en zeg ik gewoon netjes dat ik geen interesse heb, en gaan ze zonder problemen weer weg. Niks geen voet tussen de deur.

Eej man juh weet tog vet kk stoer om guwoon zo tuh pratuh weet juh!

%)

:D Wed dat de helft van die nitwits hier niet eens weet wat Jehova nu eigenlijk inhoudt. :D

Veel woorden, weinig wol. Niets dan stoerdoenerij.

Waarschuw beheerder
donateur

Als hun dat willen geloven dan doen ze dat toch? Daar heb ik gewoon respect voor. Als er hier Jehova's voor de deur staan, laat ik ze even uit praten en zeg ik gewoon netjes dat ik geen interesse heb, en gaan ze zonder problemen weer weg. Niks geen voet tussen de deur

Vriend...,
Mijn oom is jehova maar is ook normaal. MAAR zodra jehova's lastig worden en blijven lastigvallen. Dan is het voor mij een beetje gedaan. vandaar

En wtf BOEIE trekt het gelijk allemaal zo fuckin persoonlijk aan. poep aan
Waarschuw beheerder
hem binnen laten en vervolgens via de brievenbus naar buiten meppen!!
Waarschuw beheerder
donateur

Vorig jaar is er hier zo een geweest. En die ging niet weg!!!!. Bleef maar terug komen.Nou is dat dan geen jehova?? Want je zegt dat ze dat tog niet doon... En als ze hun ding willen uiten doen ze het maar via de radio ofzow of de evangelie zender ofzoeits.

Waarschuw beheerder
Binnen laten en hem de citroen reclame folders onder de neus drukken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 21 januari 2006 om 14:58:
Vorig jaar is er hier zo een geweest. En die ging niet weg!!!!. Bleef maar terug komen.Nou is dat dan geen jehova?? Want je zegt dat ze dat tog niet doon... En als ze hun ding willen uiten doen ze het maar via de radio ofzow of de evangelie zender ofzoeits

als jij een boek of een paar tijdschriften van ze aanneemt dan komen ze zeker terug
om naar je reactie te vragen (ook al heb je het niet gelezen)
dus je moet gewoon heel duidelijk zijn.
jullie mogen niet meer bij mij aan de deur komen, zet mij op de niet bezoekers lijst!
en beetje boos kijken, niet vriendelijk lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
jah maar heb niks aan genomen ofzow. Ze wouden gewoon niet weg gaan :/....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 17 januari 2006 om 10:26:
binnen laten, en dan op zn hardst speedcoreterror aanzetten, en op je hardst tegen hem schreeuwen dat je de duivel ben

haha die is goed:jaja:

Waarschuw beheerder
Ff je grote rotweiller laten zien en het gesprek is net ten einde :D

Waarschuw beheerder
als ie zegt: "ik kom u god brengen"

zeg ik: "zet maar in de gang"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 januari 2006 om 17:31:
zeg ik: "zet maar in de gang"

Gooi daar maar neer

:P
Waarschuw beheerder
meteen de deur keihard dichttrekken tot zijn voet verbreizeld is. opzouten met dat achterlijk geloof

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 16 januari 2006 om 00:58:
Mijn oom had eerst een sticker op de deur met iets erop als; Jehova's? Wij slapen uit! OOK op zondag.

of... geen gezeur van Jehova's aan de deur...

Leuk, 6 dagen per week werken, 1 dag wat langer slapen en dan hoor je de familie Uitgeslapen met de vinger op de deurbel... :s

Gare kop van me is al voldoende, die voet hebben ze niet nodig.

Waarschuw beheerder
Waar mensen in geloven mogen ze allemaal zelf weten.Maar ze kunnen wel eens opdringerig zijn ja.
Doe al niet eens meer de deur open...
Waarschuw beheerder
Tsjah, ze zijn vervelend die lui.. :S
Mjah, om nou ff zomaar de deur dicht te gooien, vink ook weer zoiets.. :S..
Waarschuw beheerder
binnen laten, kopje koffie geven.. en dan op marktplaats zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is maar een spreekwoord, omdat die mensen er alles aan proberen te doen om je overtuigen. Er is tot nu toe niks en niemand geweest die mij van het bestaan van een god heeft kunnen overtuigen dus die kans gun ik ze dan nog wel :)

Waarschuw beheerder
Doe gewoon niet open :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die mag eerst gaan bidden voor dat ik zn voortanden eruit sla 8)

Waarschuw beheerder
G*dverdomme roepen en mijn schoen in zn hoofd planten :cheer:
Waarschuw beheerder
he wat moet je nou van mij ga weg
Waarschuw beheerder
Ik heb wel Jehova getuigen aan de deur gehad. En ze waren gewoon fatsoenlijk, zoals het hoort.
Ze stellen je toch gewoon een vraag? Nou daar kan je ook fatsoenlijk antwoord opgeven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:44:
Mensen denken dat Jehovah's Getuigen een sekte zijn, maar degene die met dat geloof zijn opgegroeit weten wel beter...ik word er soms zo moe van die hersenloze figuren die van die debiele opmerkingen maken

Definitie van een sekte:

1.Inpalming : de mate waarin men een meer of minder belangrijk deel van zijn leven, denken en handelen door de wereldbeschouwing laat bepalen (men kan bijvoorbeeld driemaal in het leven naar de kerk gaan of in een slotklooster intreden, met alle varianten daartussen).

Dit houdt dus volgens de invulling van het JG geloof in: totale toewijding. Boekjes verkopen, (tot voor kort moesten zij deze zelf betalen, er zijn gevallen bekend van JG die de hele zolder vol hadden liggen met zelfgekochte boekjes, zie uitleg punt drie), de opbrengsten hiervan uiteraard aan de kas doneren. Evenals een deel van je inkomsten. Dat hoeft natuurlijk niet, en er zijn geen richtlijnen maar anders "heb je niks over voor de verspreiding van het woord". Bovendien wordt de omgang met JG`s juist gestimuleerd, terwijl de omgang met niet-JG`s niet wenselijk is. Er zal is iemand zijn die deze hersenspoeling ongedaan kan maken.

2.Groepsvorming : de mate van wederzijdse controle die de groepsleden op elkaar kunnen uitoefenen (in grote mate mogelijk bij het samen in één huis wonen).

Neem bijv. bijeenkomsten in Amsterdam Rai, en overige beursgebouwen waar het hele cluppie bij elkaar komt. Jomanda is er niks bij. Benieuwd hoe dit allemaal gefinancierd wordt? Niet door de boekjes hoor.

3.Hiërarchie : de mate van macht die de leidende figuren op de volgelingen kunnen uitoefenen, inclusief de mogelijkheid tot straffen en het verwekken van angst.

Als JG zal je ook wel van zoiets als 'restrictie`s' gehoord hebben. Als je buiten je boekje bent gegaan, worden de andere JG verboden om met je te praten. En als je bijv. 'stokdrager' was, en opeens niet meer, wist de hele gemeenschap dat je had gefaald. Pas als je berouw toonde, mocht je er weer bij. Zoiets heet EMOTIONELE CHANTAGE. Eruit stappen wordt zo verrekte lastig gemaakt, want als je hele familie bij die club hoort heb je daarbuiten helemaal niks.

4.Charismatische leider : de macht kan ook volledig in handen zijn van een figuur die door iedereen als de 'verlichte', of de 'Messias' wordt beschouwd.

Google maar is op Armageddon 1975.(of 1843, of 1874, en ga zo maar door...)

5.Afzondering van de wereld: de mate waarin de handelingen en gebruiken (bijvoorbeeld voeding, kledij, arbeid) afwijken van die van de omgeving of van het eigen verleden; afzondering van familie en vroegere vrienden, werkkring, enzovoort.

Contact met niet-JG familie wordt wel toegestaan, maar uiteindelijk kiest een JG toch voor zijn gemeenschap.

6.Uitverkiezing : de leden van de groep kunnen ervan overtuigd zijn dat ze een apart statuut van 'uitverkorenen' hebben; ze menen bepaalde informatie te hebben, of bepaalde dingen te kunnen, waarvan ze menen dat andere mensen die niet hebben of kunnen.

Ze zijn ervan overtuigd dat wanneer de wereld vergaat zij de enige zijn die gered worden, kortom: ze voelen zich superieur aan niet-JG`s.

7.Geslotenheid voor informatie: de mate waarin het contact met de media en met kritische of alternatieve informatie wordt verbroken.

Ga is een discussie aan met een JG: elke vorm van kritiek wordt in de wind geslagen : "omdat een niet JG verstoken is van geestelijke vorming". Men kan niet normaal discussiëren, want als je b.v. met bepaalde feiten komt aanzetten waarin het WTG zich regelrecht tegenspreekt, dan ben je de boodschapper van satan....en geloof me...dit soort taal gebruikt men echt!
Er wordt niet naar geluisterd, er wordt ook niets weerlegd, maar je wordt meteen afgekat. (Over het wachttoren genootschap zal ik zo nog even teruggekomen)

8.Irrationalisme van geloofsovertuigingen: de mate waarin de groepsleden bepaalde overtuigingen hebben die in strijd zijn met algemeen aanvaarde of wetenschappelijk onderbouwde opvattingen (bijvoorbeeld complottheorieën, het geloof in buitenaardse wezens, niet werkzame 'geneesmethodes', enzovoort).

Neem het zogenaamde 'armageddon' die in 1975 al plaatsgevonden moest hebben. Neem de kinderen die leden aan terminale kanker waarbij de ouders elke vorm van medicatie weigerden.

9.Proselytisme : de mate waarin de leden van de groep intense pogingen aanwenden om nieuwe leden te werven.

Bijv. door met lectuur langs de deuren te gaan... Behalve dat dat al te stom voor woorden is (iemand hier ooit een moslim aan de deur gehad??) moeten deze mensen elke maan een rapportje aan de leiding overleggen om te laten zien hoeveel uur ze langs de deuren zijn geweest, hoeveel lectuur ze hebben weten te slijten, en hoeveel vervolgafspraken er zijn gemaakt. Zo kunnen zij zijn of je wel actief met je geloof bezig bent. Zoniet, dan krijg je dus weer "restricties".

Om nog even terug te komen op het WTG, (WTG = overkoepelende organisatie) en de financiering.
Het wachttoren genootschap heeft dus ook nog andere inkomsten dan alleen maar de lektuur en de vrijwillige bijdragen.
Ze zijn voor 45% eigenaar van een machinefabriek die onderdelen voor wapentuig maakt o.a. voor het amerikaanse leger. Dit willen ze voor zijn lang zal ze leven niet wereldkundig maken natuurlijk, want dit mogen de schaapjes niet weten. Maar hiep hiep hoera voor het internet, waar je dergelijke info zo van af kunt plukken. Mij is even de naam van het concern ontschoten. Je ziet dan o.a een soort k.v.k. uitreksel maar dan de amerikaans vorm. De aandeelhouders worden met naam genoemd, en dus ook letterlijk het wachttoren genootschap.

Het WTG is hierdoor een van de rijkste sekten ter wereld, ze bezitten miljarden. Een ongelooflijke hoeveelheid onroerend goed. Hun volgelingen worden van alle kanten uitgeperst.
B.v: Het is binnen de gemeenschap een voorrecht als je als jonge pionier (betekent dat je fulltime langs de deuren gaat) uitgezonden wordt naar Bethel. Dit is in elk land waar de JG zitten(en dat is praktisch overal ter wereld) het landelijk hoofdkantoor. Hier bevinden zich de drukkerijen etc. Je mag er dan werken van maandag t/m zaterdag zo'n 10 uur per dag, en dit alles op basis van vrijwilligerswerk natuurlijk. Ze krijgen uiteraard wel een toelage van het WTG ;wel zo'n FL 25,00 per maand (tenminste dat was het bedrag 12 jaar geleden). Wat het nu in euro's is weet ik natuurlijk niet maar het WTG kennende zal het niet veel meer zijn.)

Binnen de gemeenten is het niet veel anders. Er wordt constant op gehamerd dat er toch vooral offergaven voor jehovah gegeven moeten worden. En men haalde dan voortdurend het voorbeeld uit de bijbel aan van het "penninkske van de weduwe". Een verhaal waar een arme oude weduwe het laatste geld wat ze bezat. Dus een penning als offergave in de tempel aanbood aan god. Ze had toen verder niets meer, dus ook niet om eten te kopen en vertouwde dus haar lot aan god toe.
Dit zet veel oude vandagen die bij de JG zijn aan tot het geven van behoorlijke bedragen van hun toch al zo schamele aow.

JG's zijn ook bijzonder trots op hun snelbouw zalen. Hiervoor moet een JG-gemeente natuurlijk een hypotheek voor afsluiten die door de afzonderlijke gemeente leden moet worden opgehoest. Als je normaal gaat kijken voor een hypotheek, dan neem je natuurlijk de voor jouw goedkoopste en best passende optie! Maar niet bij de JG! De hypotheek moet bij het WTG worden afgesloten. Dus men leent als het ware het geld bij het eigen genootschap. Maar nu komt het: de gemeenteleden moeten de lening (overigens MET rente) aflossen, en als het gebouw vrij van aflossing is...jawel....blijft het eigendom van het genootschap!.
Ik vind dat heel knap, dat je DAT voor elkaar krijgt.Want er is namelijk geen bank ter wereld die dat ze nadoet.

Hier nog het relaas van een ex-JG:

http://exjehovahsgetuige.web-log.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonobo op woensdag 25 januari 2006 om 11:57:
En ze waren gewoon fatsoenlijk,

die doen ook nix verkeerds,z zallen ook geen schoen tussen de deur douwen. ze zijn alleen vervelend met der domme sprookjes

Waarschuw beheerder
Wat ik nou niet begrijp is dat als ze zo overtuigd van hun geloof zijn waarom moeten ze mij er dan mee lastig vallen? Als het zo geweldig is ga ik het toch zelf wel geloven. Ik wordt altijd behoorlijk lijp van die gasten zelfs voor de school staan ze van die boekjes te verkopen. Of het nou jehova of christelijke zooi is. Voor mij is het 1 pot nat.

Als we nou wereldwijd het geloof zouden verbieden had je ineens een stuk minder terroristen, een stuk minder pedofiele priesters een stuk minder onderdrukking van bepaalde volkeren, niet alleen die arabieren maar denk ook maar aan de VS met dat christelijke gezeik van ze. Kortom... de wereld had er een stuk beter uitgezien zonder die fantasieverhalen over allerlei goden

Waarschuw beheerder
2 Huney>
Dat zijn eigenlijk wel wat hele sterke punten die ik niet eens wist. Ben een voorstander van zelfbeschikkingsrecht en het is mij dus een rotzorg wat mensen met hun eigen leven doen zolang ze anderen daar niet mee schaden. Maar voor die kinderen is dat hier dus duidelijk wel het geval.
Goed discussiepunt voor als er weer eens "een voet tussen mijn deur wordt gezet".
Waarschuw beheerder
bij ons is er nog nooit een aan de deur geweest:D
Waarschuw beheerder
Bij mij hebben ze ook nog nooit aangebeld! Geen last van dus! :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Inga op woensdag 25 januari 2006 om 19:25:
Bij mij hebben ze ook nog nooit aangebeld! Geen last van dus!

ik denk dat ik ook maar Jehova word en bij jou aan de deur kom............. Damn :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 19:14:
2 Huney>
Dat zijn eigenlijk wel wat hele sterke punten die ik niet eens wist. Ben een voorstander van zelfbeschikkingsrecht en het is mij dus een rotzorg wat mensen met hun eigen leven doen zolang ze anderen daar niet mee schaden. Maar voor die kinderen is dat hier dus duidelijk wel het geval.
Goed discussiepunt voor als er weer eens "een voet tussen mijn deur wordt gezet".

Vaak weten mensen niet veel meer van Jehovah's Getuigen dan dat dezen bloedtransfusies afwijzen op grond van de bijbel. Het officiële standpunt van het Wachttoren Genootschap is echter complexer dan op het eerste gezicht lijkt, en zeker niet consequent. Ook veel Getuigen zelf blijken niet op de hoogte te zijn van alle feiten.

De JG`s maken onderscheid tussen niet- en wel-acceptabel bloed.

Niet Acceptabel zijn: volbloed, plasma, witte en rode bloedcellen, bloedplaatjes en het opslaan van eigen bloed.

Wel acceptabel zijn: albumine, immunoglobine, preparaten voor hemofilie patienten, en het bloed omleiden via een hart-long machine zolang het bloed deel uitmaakt van de bloedsomloop.

Die componenten die in het lijstje "niet acceptabel" staan, zijn juist die componenten die nodig zijn om een patient te genezen. Waarom de "verboden componenten" verboden zijn weet niemand, die vraag wordt al jarenlang gesteld aan het hoofdkwartier van het WTG. Men krijgt helaas altijd hetzelfde antwoord, welke luidt dat men de vraag moeten laten rusten.

Dat het niet toestaan van bijv. het gebruiken van witte bloedcellen is regelrecht krom. Als je er ervan uitgaat dat deze witte bloedcellen 0,1 procent uitmaken van het totale bloedvolume (de overige procenten zitten in de organen en weefsels). Wat echter belangrijker is: ook moedermelk bevat witte bloedcellen, en zelfs meer dan bloed. Dit is in feite "het eten van bloed" in de meest letterlijke zin van het woord.

Op grond van o.a. Leviticus 17:11-14 wordt opslaan van eigen bloed afgewezen, omdat het, als het eenmaal uit het lichaam is, moet worden "uitgegoten". Toch is het gebruik van Albumine (bijv. voor brandwond behandeling) en preparaten voor hemofilie patiënten (zoals factor VIII en IX) toegestaan, terwijl voor het verkrijgen van de stoffen die voor de behandeling nodig zijn vele liters bloedplasma nodig zijn.

In een liter bloed zit ongeveer 50 gram Albumine. Voor het maken van 600 gram Albumine (wat nodig is voor de behandeling van iemand met zware brandwonden) zou er dus zo’n 12 liter bloed nodig zijn. Voor de bereiding van één dosis factor VIII is het plasma nodig van 2500 donoren. Het is niet duidelijk waarom opslag van eigen bloed niet acceptabel is, als voor het bereiden van stoffen die wel zijn toegestaan het bloed van vele andere donoren nodig is.

Het is zeer merkwaardig en inconsequent om bepaalde bloedbestanddelen wel toe te staan en andere te verbieden. De bijbel doet hiervan dan ook geen enkele uitspraak. De beslissing om bepaalde componenten wel en andere niet te accepteren, is in ieder geval een menselijke interpretatie, die niet eens meer gebaseerd kan worden op de tekst die eenvoudig zegt "zich te onthouden van bloed". Op grond waarvan is standpunt van het Wachttoren Genootschap om "zich te onthouden van bloedtransfusies" gerechtvaardigd, als het niet op grond van de bijbel is? Aan de hand van bovengenoemde feiten, kan de conclusie niet anders luiden, dat dat het Wachttoren Genootschap op eigen gezag heeft gehandeld, en daarin een zware verantwoording draagt voor al haar leden.

Zo, kun je ze dit ook nog voor de voeten gooien ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En waar zijn nou die mensen die de JG`s verdedigen..?

Waarschuw beheerder
als hij/zij zo graag god bij ons wil brengen..mag hij/zij hem in de schuur zetten...:P:P

Waarschuw beheerder
Waarom de "verboden componenten" verboden zijn weet niemand, die vraag wordt al jarenlang gesteld aan het hoofdkwartier van het WTG. Men krijgt helaas altijd hetzelfde antwoord, welke luidt dat men de vraag moeten laten rusten.

Lekker open die organisatie (y)

Waarschuw beheerder
pff ik heb ooit een x uit beleefdheid een folder van ze aangenomen, doe ik NOOIT meer die gasten stonden vervolgens een paar x in de week aan de deur..
Durfde gwn niet meer open te doen :( haha
Nadat me broer ze toen een paar keer had weggestuurd heb ik ze ni meer gezien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 19:41:
uit beleefdheid een folder van ze aangenomen

wat een trieste gasten zijn het toch.

Waarschuw beheerder
Nadat me broer ze toen een paar keer had weggestuurd heb ik ze ni meer gezien

...wat zou je zonder je broer moeten ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Die zou de rolstoel in moeten want ik klap de deur zo hard weer dicht dat ie nooit meer mijn pad durft op te lopen
Waarschuw beheerder
Honden erachter aan sturen, werkt zeker :jaja:

Kwam ze pas nog tegen bij m'n ouders huis in de buurt, waarschuwden ze elkaar dat ze vooral niet bij ons moesten aanbellen :D
Waarschuw beheerder
Nou nou om daar nou iemand voor als gebrainwashte mafkees voor uit te maken..

als je in god gelooft ben je nou eenmaal een gebrainwashte mafkees
Waarschuw beheerder
Voet tussen de deur? Zal ik ffies die deur eens goed dicht drukken..... kijken of z'n voetje dat houdt.

Waarschuw beheerder
vage luitjes, hoogstens IRRITANT:/
laten ze wat nuttigs gaan doen ipv lui lastig vallen
Waarschuw beheerder
beetje aso om een poot tussen de deur te steeken, als iemand geen intresse toont........

ik ga toch ook niet bij hun langs de deur, om ze op te dringen dat satan goed is ofzo......

hoe kan je iemand nou een geloof aanpraten??
Waarschuw beheerder
Je mag toch iemand proberen te overtuigen van jou gelijk? Dat doe jezelf ook in een discussie, dan verdedig je ook je standpunten.

Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op maandag 30 januari 2006 om 23:09:
ik ga toch ook niet bij hun langs de deur, om ze op te dringen dat satan goed is ofzo......

Hehe, kom maar langs zou ik zeggen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 28 januari 2006 om 13:52:
wat een trieste gasten zijn het toch.

heb je het nou over mij of over die jehova's..?!!
Waarschuw beheerder
Als een jehova persoon bij me zou aanbellen zou ik hem eerst ff zijn verhaaltje laten doen (dat is voor mij best entertainment).

En als hij zijn voet tussen de deur zou zetten zou ik een dansje om hem heenmaken en gekke geluiden maken.... ik denk dat hij dan wel gewoon uit zichzelf wegloopt.

dag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Keihard op zn voet stampe en dan de deur dichtsmijten O:)
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaa ik had er vandaag 2 aan de deur...

en dan nemen ze een klein kind mee.. alsof je dan de deur NIET hard dicht kan gooien....:S:S

heb ze weg gestuurd... oppleuren met die onzin!!!! :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 31 januari 2006 om 15:59:
Als een jehova persoon bij me zou aanbellen zou ik hem eerst ff zijn verhaaltje laten doen (dat is voor mij best entertainment).

En als hij zijn voet tussen de deur zou zetten zou ik een dansje om hem heenmaken en gekke geluiden maken.... ik denk dat hij dan wel gewoon uit zichzelf wegloopt.

haha ook leuk ja :D helemaal gek make:P
Waarschuw beheerder
donateur
klaat ze gewoon binnen komen, bied een koffie aan en begin een diskussie.. is 3 keer gebeurt, nu weten ze dat ze me niet kunnen overtuigen.. hebben er hier al 4 jaren geen last meer van gehad :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Miss Pepperpot op zaterdag 4 februari 2006 om 15:52:
klaat ze gewoon binnen komen, bied een koffie aan en begin een diskussie.. is 3 keer gebeurt, nu weten ze dat ze me niet kunnen overtuigen.. hebben er hier al 4 jaren geen last meer van gehad

ha ha :D dat vind ik geweldig. hi hi hi. 3 x gebeurt. dan vinden ze je koffie gewoon lekker :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 31 januari 2006 om 15:59:

jullie zijn maf :D maar wel grappig. hi hi hi (y) no violence just humor
Waarschuw beheerder
Lui lullen maar zo wat. tijd terug kwamen er hier 2 vrouwen.. Dus ik denk nog ahh blijf wel beleefd, maar moest na tandarts dus ik zeg.. ja sorry geen interesse en ik moet weg. En pak dat boekje an en doe deur dicht. Komen ze paar dagen laten terug. Tegen me pa lullen dat ik zoveel interesse er in had en boekje grondig door zou lezen en met ze er over wil praten.. pff opbokken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 12:06:
Eruit stappen wordt zo verrekte lastig gemaakt, want als je hele familie bij die club hoort heb je daarbuiten helemaal niks.

klopt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 12:06:
Contact met niet-JG familie wordt wel toegestaan, maar uiteindelijk kiest een JG toch voor zijn gemeenschap.

Ik ken et, te triest voor woorden
Een geloof om van te kotsen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 18:26:
hi hi hi. 3 x gebeurt. dan vinden ze je koffie gewoon lekker

:jaja: mn koffie is gewoon de beste..
nee, t waren 2 keer verschillende mensen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Miss Pepperpot op zaterdag 4 februari 2006 om 21:11:
mn koffie is gewoon de beste

dan word ik ook jehova en kom ik ook langs. ;)
Uitspraak van Miss Pepperpot op zaterdag 4 februari 2006 om 21:11:
nee, t waren 2 keer verschillende mensen..

dan hebben ze het doorgegeven dat jij lekkere koffie hebt, kan niet anders.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 21:46:
dan word ik ook jehova en kom ik ook langs.

kej dan.. maar vriendelijk blijven en breng wat argumenten mee, heb weer zin in zo'n discussie over *jehova*-jahwe :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Miss Pepperpot op zaterdag 4 februari 2006 om 23:02:
maar vriendelijk blijven

tuurlijk :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 4 februari 2006 om 20:54:
Ik ken et, te triest voor woorden
Een geloof om van te kotsen!

Zelf een ex-JG..?

Waarschuw beheerder
donateur
emmer water pakken ;p
Waarschuw beheerder
"O, je komt jezus brengen. Zet em maar in de schuur"

Waarschuw beheerder
eerst de deur tegen zn voet rammen en dan haarlak in zn ogen spuiten werkt altijd

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen dat ik geen interesse heb en vriendelijk vragen of hij/zij hem weg wilt halen, gebeurt dat niet dan zal ik er even op gaan stampen en vervolgens de deur dicht gooien :)
Waarschuw beheerder
Ik zou vragen of ze weg willen gaan omdat ik er geen interesse in heb :[
Waarschuw beheerder
Ik vind dat elke vorm van sekte geen kinderen zou mogen opvoeden, dat is kindermishandeling...en tot nu toe geen bescherming voor die kinderen. vreselijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonobo op woensdag 25 januari 2006 om 11:57:
Ze stellen je toch gewoon een vraag? Nou daar kan je ook fatsoenlijk antwoord opgeven?

Ja dat kan, maar is het fatsoenlijk iemand een "geloof" op te dringen? Vind ik niet!! En als ze al het lef hebben om een voet tussen de deur te steken, dan heb ik het lef om zijn of haar enkeltje te breken door mijn deur netjes te sluiten ;D

Waarschuw beheerder
als hij zijn voet er tussen zet...?!
op zijn teentjes trapen :yes:
en anders vraag ik of mijn hondje mischien intressen heeft voor dat gelul en foldertjes o:)

maar meestal doe ik niet open (y)

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeggen dat je al een jezus hebt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 14:34:
anders vraag ik of mijn hondje

en die zijn niet vriendelijk voor vreemde fila brasileiro (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~~* Mary *~~ op zondag 5 februari 2006 om 22:33:
Ik zou vragen of ze weg willen gaan omdat ik er geen interesse in heb

dat is ook t meest normale antwoord. je hebt gelijk.

Waarschuw beheerder
wij hebben geen deur

Waarschuw beheerder
Hypothetisch: Als ie op zondag komt en ik ben nog wakker dan vraag ik als ie binnenkomt gezellig meebabbelen aangezien er toch meestal wel mensen zijn met een lulkick, kijken hoe lang de jehova het vol houdt.
Waarschuw beheerder
Vredige oplossing: lul hem uit op zijn eigen punten, die johova's zijn vaak niet al te intelligent en het is leuk om ze vast te laten lopen op hun eigen geloofsgeblaat.

Werkt dat niet dan dit:Hem iets verder naar binnen lokken en als hij ongeveer voor de helft binnen en de andere helft buiten staat de deur een aantal keer goed dichtklappen. (waarschuwing, dit kan wel wat viezigheid geven)

Waarschuw beheerder
Nou, heb nog nooit meegemaakt dat ze echt letterlijk een voet tussen de deur zetten..
Toen ik een jaar of 14 was ("vroeger":)) kwamen er eens 2 oude jehova-vrouwtjes bij mij aan de deur. Ik heb ze hun verhaal laten doen en de folder aangenomen.

Later kwamen ze nog 2x bij mij aan de deur. Ik was niet thuis en m'n moeder deed open..

Ze vroegen aan m'n moeder of ik thuis was, want ze vonden mij zo'n "lief, aardig meisje"..haha..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroeger heeft een jehovah dat ook bij mijn ouderlijk huis gedaan,,mijn vader duwde gewoon de deur dicht,,moetten ze hun voet er maar niet tussen zetten,als iemand duidelijk is geweest dat hij er niet van gediend is ,vragen ze erzelf om

bij mij zijn ze ook een paar x aan de deur geweest,maar die deden dat niet ,dus dan zeg ik gewoon netjes dat ik er geen behoefte aan heb

Waarschuw beheerder
donateur
in zn poot schieten
Waarschuw beheerder
vriendelijk verzoeken die voet weg te halen :S en zo niet kijken we wie er eerder breekt, een jehova voet of een zware voordeur :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk niet dat ze ooit een voet tussen de deur stoppen, als je gewoon zegt ik heb geen interesse gaan ze gewoon weg, doen ze het toch, word t wel lache.
Waarschuw beheerder
mijn stiefvader was een jehova's getuigen..dus wij ook meteen verplicht mee doen..echt een raar volk..je moet iedereen zusters en broeders noemen..ja mag geen verjaardagen, kerst, sinterklaas, pasen, sint maarten enzo vieren.. :S Elke zondag naar de koningrijks-zaal...gezellig uit de wachttoren lezen...puff...Ow Joy..Ik ben blij dat ik nu oud en wijs genoeg ben om mijn eigen beslissingen te nemen.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
doorduwen!!:yes::yes:

Waarschuw beheerder
Zijn nek ook tussen de deur trekken ;p

Waarschuw beheerder
vuist op zn neus geven

Waarschuw beheerder
Ik Sla hem et licht uit :P

Waarschuw beheerder
vragen of die koffie wil O:)

Waarschuw beheerder
:jaja: ''Wij komen u het licht brengen''

Als je goedkoper bent dan essent, dan wil ik graag
een informatie folder! :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat ze het risico nemen met onze hard houten voordeur, heb ze trouwens al jaren niet meer gezien o:)
Waarschuw beheerder
Vertellen dat hun geloof niet aan mij besteed is (ben niet meer te redden) en dat ze hun waardevolle tijd op aarde beter kunnen besteden door andere zieltjes te gaan winnen!

:vaag:

Of iets dergelijks...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kopstootje op de juiste plaats
Waarschuw beheerder
Mijn hond erop afsturen

Waarschuw beheerder
nou als ze zeggen tegen mij;Wij komen u het licht brengen!!! Dan mogen ze die wel in de achtertuin plaatsen. Die hb ik idd nog niet.

Waarschuw beheerder
donateur
M'n vader heeft ze weleens opgebeld om te vragen of de Heer thuis was. "De heer wie? Nou DE HEER. Ja, maar de heer wie dan? Onze lieve heer natuurlijk! Vonden ze niet zo leuk 8)

En ik heb gisteren een handgeschreven brief van ze ontvangen :S

Waarschuw beheerder
haha ze moeten eerst door het hek zien te komen!
en dan nog is het niet zo slim om je voet tussen een 20 cm dikke mahoniehoutendeur te steken

Waarschuw beheerder
volgens de regeltjes: 2 maal vorderen te vertrekken en erbij zeggen dat de hond anders komt.

Staat hij er dan nog dan komt de hond en kan de politie je niks maken.
Waarschuw beheerder
ignorance is bliss

jullie zijn mie dom..!!!!!

die mensen die komen je wat vragen,is het zo moeilijk om normaal nee dank u wel te zeggen..???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik de deur dichtgooi wil die zelf zun poten wel wegtrekken :P

Waarschuw beheerder
we komen jezus brengen zeggen ze dan!

zet maar in de tuin neer :D

Waarschuw beheerder
ahha dan zeg ik.. ik ga ff mn vader halen..
genaamd SATAN haha:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
even binnen laten, koppie thee geven en lekker een joint draaien als ze aan het praten zijn.

Wel even vragen of ze meedoen met je... dan zie je ze echt nooit meer terug.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 21:38:
even binnen laten, koppie thee geven en lekker een joint draaien als ze aan het praten zijn.

mun oom heeft het echt eens voor elkaar gekregen om jehova's die aan de deur kwamen an de borrel te krijgen daar :D

Waarschuw beheerder
De deur vol dicht rossen!

Waarschuw beheerder
Ik sla hem zo hard op zen rotbek dat ie "Jahweh" roept :[

Waarschuw beheerder
Harpoeneren

Waarschuw beheerder
Heb 9 van de 10 x toch m'n kisten aan..
Dus hem even vriendelijk aankijken en tegen ze schenen aan schoppen om vervolgens de deur netjes dicht te doen (L)
Moet kunnen toch?

Waarschuw beheerder
Ik kom u het licht brengen:P

Sorry hoor maar wij hebben al licht haha:P

Waarschuw beheerder
Ja hier kwamen ze ook aan de deur... ze zeiden ik kom u jezus brengen.. mama: zet um maar op het balkon! toen gingen ze weer..
Waarschuw beheerder
Binnenlaten, joint aanbieden en vervolgens diepgaande gesprekken voeren met als doel hem ervan te overtuigen dat zijn geloof kut is en dat hij zijn leven aan het vergooien is....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 13:24:
M'n vader heeft ze weleens opgebeld om te vragen of de Heer thuis was. "De heer wie? Nou DE HEER. Ja, maar de heer wie dan? Onze lieve heer natuurlijk! Vonden ze niet zo leuk

Briljant :respect:

Een tijd terug werd er op zondag bij ons aangebeld en (niet realiserende dat het nogal gehorig was) riep ik iets van: Jezus, dat zijn toch geen Jehovagetuigen he...Dus ik loop naar die deur en doe open, en ja hoor: Jehovagetuigen.
Keek dat mannetje echt onwijs zuur, en zei: Ja, wij zijn inderdaad Jehovagetuigen...
Meteen maar gezegd: geen interesse. Deur dicht.

Waarschuw beheerder
Extra hard de deur dichtslammen... :O
Waarschuw beheerder
ik heb thuis een halve deur (zal wel een naam hebben :vaag: ), kan je alleen de bovenkant opendoen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst vragen of hij zijn voet weg wil halen, nu hij het nog kan bewegen. Zoniet zeggen dat de man geconfronteerd kan gaan worden met een golfclub. Blijft de man staan, de golfclub daadwerkelijk tevoorschijn halen. De man zal nu waarschijnlijk angstig zijn en dan haalt de man zijn been vanzelf weg omdat ie in een vluchtpositie zal gaan staan.

Zoniet dan is ie zuur.

:O :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb thuis alleen klapdeuren...8)
Dus als tie zn voetjes er tussen steekt kan tie klappen krijgen :D

Waarschuw beheerder
Amputeren dan maar??

Waarschuw beheerder
folders aannemen goeiedag zeggen en in de kachel dr mee.

Is wel zo snel en is acceptabel voor beide partijen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 13:24:
M'n vader heeft ze weleens opgebeld om te vragen of de Heer thuis was. "De heer wie? Nou DE HEER. Ja, maar de heer wie dan? Onze lieve heer natuurlijk! Vonden ze niet zo leuk

:respect:

HAHAHAHAHAHA
Waarschuw beheerder
bestaan die lui nog wel

Waarschuw beheerder
wat een fantasie in dit topic
Waarschuw beheerder
haahhaah dan word ik de DUIVEL.........

en ja ze zijn wel snel op 100 meter sprint...!
ze worden alleen nooit uitgedaagd :P
Waarschuw beheerder
als ik de tijd heb de discussie met ze aangaan.

Waarschuw beheerder
niks discussie oprotten deur tege beeen beuke tot ie krak zegt laatst belde ze me om half 9 me bed uit vooor gvd zon kut vooor lichting over een behaarde gek die zonodug aaan eeen kruis gespijkerd wilde worden
zodat ze hem later nog belachelijk konden maken

Waarschuw beheerder
Ach waar twee lieve grote goedluisterende hondjes wel niet goed voor zijn (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de hamer pakken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 13:57:
Ach waar twee lieve grote goedluisterende hondjes wel niet goed voor zijn

:jaja:

Bij me ouders thuis voor de deur zelfs een tijd erna nog gehoord dat ze elkaar ervoor waarschuwden vooral niet bij ons aan te bellen :D
Waarschuw beheerder
Iemand die latijns spreekt?

Paar woordjes latijns waarin je de duivel aanbid doet wonderen volgens mij?
Waarschuw beheerder
zeggen dat ie op moet rotten

Waarschuw beheerder
vriendelijk verzoeken dat ie nu heel snel weg moet wezen 8)

Waarschuw beheerder
dichttrappen
Waarschuw beheerder
Zeggen dat ie maar beter weg kan gaan..
Waarschuw beheerder
gewoon mn rottweiler erop afsturen...ik denk haast wel dat hun dan in een rap tempo vertrekken :D

Waarschuw beheerder
over zijn schoen pissen

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 jahova's bij me in de straat wonen....en ze weten hoe ik er over denk dus hebben ze niet eens het gore lef om langs te komen8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vragen of hij weg wilt gaan o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op maandag 15 mei 2006 om 15:39:
Iemand die latijns spreekt?

Paar woordjes latijns waarin je de duivel aanbid doet wonderen volgens mij?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.

Pater noster, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
et dimitte nobis debita nostra,
sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
sed libera nos a malo. Amen.
Waarschuw beheerder
Maar je kan ook samen met de jehova's deze site gaan bekijken:

http://divine-interventions.com/index2.php

(a)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op dinsdag 16 mei 2006 om 10:55:
Maar je kan ook samen met de jehova's deze site gaan bekijken:

http://divine-interventions.com/index2.php

(a)

whahahaaha geweldig8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 13:09:
we komen jezus brengen zeggen ze dan!

zet maar in de tuin neer

Haha :respect:

Uitspraak van gekkehuus30 op dinsdag 16 mei 2006 om 10:27:
das pech voet weg..

Uitspraak van Zimon® op woensdag 15 februari 2006 om 05:38:
die mensen die komen je wat vragen,is het zo moeilijk om normaal nee dank u wel te zeggen..???

Nee helemaal niet, maar wel als die kutzakken al 6 keer aan de deur zijn geweest en NOG niet op willen rotten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 21:38:

:lol: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op dinsdag 16 mei 2006 om 10:54:
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.

Pater noster, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
et dimitte nobis debita nostra,
sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
sed libera nos a malo. Amen.

dat klinkt behoorlijk voodoo! Vertaling is?

thnx iig

Waarschuw beheerder
Hij heeft op z'n minst een gebroken voet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 17 mei 2006 om 16:23:
dat klinkt behoorlijk voodoo! Vertaling is?

thnx iig

Vraag het de Jehova's... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 17 mei 2006 om 16:37:
Vraag het de Jehova's

wel leuke tekst voor op een t-shirtje....
vage space-duivel aan de voorkant die tekst aan de achterkant... hmmzzz maar ff knippen en plakken en een tshirtje printen