Maar, ik denk dat wij beiden willen weten of er ook vrouwelijk volk gaat!?
Wie gaan er deze zomer naar de Canarische Eilanden en dan naar Playa del Inglés???
maar voor een feest vakantie moet je toch echt naar Griekenland of Spanje vind ik
Dat komt mooi uit dan aangezien Playa del Ingles Spanje is
Ik ben er van 5 tot 12 februari
IFA Continentals
(ik ga trouwens naar IFA Continentals (hotel) kent iemand dat??)
Uitspraak van 080 op zondag 26 maart 2006 om 22:45:
Zitten daar met zijn 16en..
Van de 23e juli tot 2 augustus..
Maar welk appartement.. Zou het niet weten..
Las Faluas. Vlakbij het Ierse centrum (heb ik me laten vertellen).
Klopt, jullie gaan naar Las Faluas. Ik waarschijnlijk ook!
ik ga 21 mei naar Playa del Ingles in het hotel eugenia victora..........
ik ga 21 mei naar Playa del Ingles in het hotel eugenia victora.......... hmmmmmmmmmmmmmmmmm
haha fijne vakantie!
ik ga daar ook heen 12 juli.. ook naar eugenia victoria
heb gehoort dat het een erg goed hotel is
heb zelf ook in eugenia victoria gezeten, het entertainment is geweldig daar!
als je vlak bij hun zwembad een trappetje naar beneden gaat, heb je bubbelbaden, verwamde baden, kapsalonnetje enzo echt gaaf daar!!!! zeker doen! buiten aan de bar zitten savonds is ook super gezelig, bovendien zit het naast de gran chapral, waar je naar het nederlandse heineken cafe kunt(dit zie je zitten vanuit je hotel kamer).
Entertainment binnen ook altijd leuk, allemaal leren banken waar alle jongere een beetje rondhangen, dus als je contact wil maken doe je dit binnen, beneden dus...
alleen vond ik het eten niet zo bijzonder, en de melk is heel erg vies.... voorderest toppie daar!!!!
En welk restaurant kan je top eten?
dus wie weet (als ik m'n vriend zover krijg)!
Net terug uit Gran Canaria, hotel Eugenia Victoria
Geen kakkerlak of mug gezien! Beetje jammer van de duitse taferelen aan het zwembad, om 07:00 opstaan om bedjes te reserveren. Goed ontbijt- en avondbuffet, mocht echter wat diverser zijn (patat met kip eters komen goed aan hun trekken).
Frikandellen verkrijgbaar aan het barretje bij het zwembad.
Zit er nu , best fijn hier uitgaan is ook goed te doen. Vooral Shooters is vrij gezellig. Vanavond komt Dj Paul draaien in Zigs Zags dus dat wordt weer beuken.
Nog een paar daagjes
Net terug uit Gran Canaria, hotel Eugenia Victoria
Geen kakkerlak of mug gezien! Beetje jammer van de duitse taferelen aan het zwembad, om 07:00 opstaan om bedjes te reserveren. Goed ontbijt- en avondbuffet, mocht echter wat diverser zijn (patat met kip eters komen goed aan hun trekken).
Frikandellen verkrijgbaar aan het barretje bij het zwembad.
en als je boodschappen wilt gaan doen ga dan niet duur betalen bij één van de 100´en spar supermarktjes daar maar neem een taxi naar de 'Hyper Dino' Da's een MEGA grote supermarkt met normale prijzen. Als je voor 40 tientjes boodschappen gaat doen kun je de taxi wel buiten laten wachten, ben je nog altijd goedkoper uit dan bij 1 van die fles sparren
ik ga ook.... 9 augustus...
ga denk maar vast kakkerlakken spray halen laatste aanpassing 1 augustus 2006 13:55
als ik iedereen zo hoor, wil ik egt weer trug
wie kan me nog wat tips geven qua uitgaan?
10-12 augustus dj luna in de zigzag
mijn vakantie zit er bijna op.. echt een top vakantie tot vanacht.. ik liep aleen terug vanuit de kasbah naar het hotel, passeerde een groep (10) spanjaarden en vroegen aan mij espanyol.. mijn antwoord was no.. ik liep verder en hoorde achter me geren.. de groep had de achtervolging ingezet en ik begon te rennen.. aan gezien ik teenslippers aan had kon ik niet zo hard en struikelijk wat volgde was een staaltje aftuigen... ik heb dikke massel gehad want het was bijna over.. ja dit is niet gelogen. heb de hele dag in een prive kliniek gelegen en met veel pijn wil ik dit met jullie delen.
mensen ga alsjeblieft niet alleen de straat op 's nachts want dit kan jij dus ook gebeuren....
Uitspraak van GTIpassion op zondag 6 augustus 2006 om 15:54:
mijn vakantie zit er bijna op.. echt een top vakantie tot vanacht.. ik liep aleen terug vanuit de kasbah naar het hotel, passeerde een groep (10) spanjaarden en vroegen aan mij espanyol.. mijn antwoord was no.. ik liep verder en hoorde achter me geren.. de groep had de achtervolging ingezet en ik begon te rennen.. aan gezien ik teenslippers aan had kon ik niet zo hard en struikelijk wat volgde was een staaltje aftuigen... ik heb dikke massel gehad want het was bijna over.. ja dit is niet gelogen. heb de hele dag in een prive kliniek gelegen en met veel pijn wil ik dit met jullie delen.
mensen ga alsjeblieft niet alleen de straat op 's nachts want dit kan jij dus ook gebeuren....
echt te erg voor woorden gewoon....maar gebeurd idd in NL ook.
wie kan me nog wat tips geven qua uitgaan? waar kun je lkkr eten?
heb er zin in!!
Uitspraak van GTIpassion op zondag 6 augustus 2006 om 15:54:
Hee, dit verhaal was ook in Hart van Nederland! Was jij dat?
Alleen ben nu 2 keer in een half jaar geweest, heb t dus wel ff gezien.
lijkt me dat het daar beter is als hier, zo veel mensen zeuren over dat gay gebeuren is dat nou echt zo erg? en de agressie of valt dat wel mee?
lijkt me dat het daar beter is als hier
lijkt me dat het daar beter is als hier, zo veel mensen zeuren over dat gay gebeuren is dat nou echt zo erg? en de agressie of valt dat wel mee?
en de agressie of valt dat wel mee?
Iemand nog Pavo,Luna of Darkraver meegemaakt in ZigZags?
Want??
Ja, ik ben er ook nu. Helaas het valt tegen daarom zit ik te internetten.
Deze opmerking trek ik terug. Tis helemaal top geweest de laatste dagen!
hebben ze wel, is in dit topic of het gran canaria al eens geplaatst. Even zoeken dus!
http://www.zigzag.grupodta.com/zigzag/es/index.php
Uitspraak vansuusje
op zaterdag 7 oktober 2006 om 16:40:
hebben ze wel, is in dit topic of het gran canaria al eens geplaatst. Even zoeken dus!
heb ik al gedaan! en die site die in dat topic staat doet het niet meer
Uitspraak van *Ramon* op zaterdag 7 oktober 2006 om 21:51:
http://www.zigzag.grupodta.com/zigzag/es/
op deze site staan alleen foto's van 2004 en 2005 ,, dus ben benieuwd of er nog foto's van dit jaar op komenlaatste aanpassing 8 oktober 2006 16:29
hotel krijgt een 8 als waardering
Of el continental is dat wat???
is n superhotel
wij hadden koka
wat een geweldig appartement.
tip: boek 2 kamerapp. want anders zit je in een klein krot.
wij hadden zelfs een oven en een mega koelkast. zaten ook lekker rustig en toch maar 5 minuten lopen naar de discotheken
tip: vakantiereiswijzer.nl
het is zeker goed te doen daar ik zou trouwens ff vragen of je in het hoofdgebouw mag, het hotel bestaat namelijk uit 1 hoofdgebouw en daarnaast 2 kleinere gebouwen (L vorm). en de linkerkant ligt dus náást het uitgaanscentrum, dus las op vakantiereiswijzer dat als je daar zat dat je wel lawaai had.
nou heb je sowieso krijsende engelsen dus oordoppen zijn best een strak plan maar verder zaten wij echt volop rustig
ik zou het iig zo weer boeken, zeker voor dat geld. 2 weken kostte ons 600 euro geloof ik
have fun daar
Ja k ben ook dit jaar geweest, we zaten in Jardin del Atlantico, echt hartstikke gezellie, echt super vakantie gehad daarzo. Ben ook bij Pavo en Luna geweest, Paul s n gezellig ventje trouwes
Verder nog iemand bij de Seven geweest? Vond k ook wel een leuke tent.. Tenminste leuke barmannen
2 jaar geleden was Darkraver er bij Zig Zag (dit ligt in de kuil van de Kasbah, kan niet missen)....was echt toppie!!
Dus mensen onthouden Zig Zag!! Menthal Theo was er toen trouwens ook....dus een goede tent met Heineken bier haha.
-Heb je veel last van muggen op Gran Canaria?
Komen veel Nederlandse dj's in ZigZags
Gegarandeerd hardsytle
In de 2 weken dat wij er vorig jaar waren hebben we Pavo,Luna en Darkraver meegemaakt.
bij een ander gedeelte van Playa del Ingles heb je ook de heinekenbar.. maar ik vind het daar een beetje en uitgestorven hoek.
is drinken en eten eigenlijk een beetje te betalen in playa del ingles?
zijn er midden augustus meestal ook nog leuke dj's?
en wat is er overdag te doen daar? Strandtenten ofzo?
Gaan er nog mensen in de periode 1 juli - 15 juli????
geen kut aan, alleen maar overlast van de zwarte vluchtelingen en transexuelehoeren op straat...
Als jij je balkondeur open doet en je gordijn dicht is er niets aan de hand
Jazeker, 1 augustus t/m 8 augustus
Wie nog meer deze periode??
in Eugenia Victoria
Nou balkon duer was dicht en gordijn ook
hebben aan de receptie gevraagt, die zei dat het vliegende kakkerlakken waren.
En dus ze kunnen ook door het rooster komen wat in de badkamer zit
ik zit dr nu.. nou het is nou niet bepaald om vrolijk van te worden, van de week midden in de nacht kakkerlakken bestrijder gespeeld
Dan neem ik spijkers en planken mee timmer ik heel de boel dicht
kakkerlakken ga je zeker tegen komen!
ons app zat er vol van..
lampen savonds aanlaten ze lopen weg van licht..
Bij de SPAR (wat daar overal zit!) kun je kakkerlakkenspray kopen,
kost €6,- voor een bus ofzo..maarja.. beter dan kakkerlakken!
nog 4 weeekjes!!!
Bij de SPAR (wat daar overal zit!) kun je kakkerlakkenspray kopen,
kost €6,- voor een bus ofzo..maarja.. beter dan kakkerlakken!
aan de receptie vragen kan ookdie geve tzo
draaien ze daar ergens hardcore muziek ?
Dj Paul draaide er vorig jaar ook.
Weenie of je all inclusive hebt?
Maar na 2 dagen benje 't wel zat
Uitspraak van s@m@ntje op dinsdag 26 juni 2007 om 19:45:
dan heb je waarschijnlijk de meeste kans bij Zigzags
vorig jaar een hoop Nederlandse top dj's. Dj Paul draaide er vorig jaar ook.laatste aanpassing 26 juni 2007 19:58
Uitspraak van s@m@ntje op dinsdag 26 juni 2007 om 19:45:
dan heb je waarschijnlijk de meeste kans bij Zigzags
vorig jaar een hoop Nederlandse top dj's. Dj Paul draaide er vorig jaar ook.laatste aanpassing 26 juni 2007 19:58
ik zal is gaan kijken
zit er nu dus... cybercafe
en warm dat t is
Het zal er vast wel goed weer zijn toch
Vind alleen erg vervelend dat alleen transavia daarheen vliegt
Maar ach reistijd van ongeveer 4 uur toch?
Fijne vakantie voor degenen die al snel gaan. Hoe lang blijf je daar dan Jordi?
Wie gaan er deze zomer naar de Canarische Eilanden en dan naar Playa del Inglés???
ben net terug van Gran Canaria! het was super.... kunt er zeer goed opstap, eerst lekker lalluh bij de 100% Orange of bij de Shooters en na 2 uur lekker naar de Zigzagz! ff lekker stampen bij de beste hardstyle dj's van nederland!!! tis echt de moeite waard om erheen te gaan!
Het enige nadeel is dat je heel de avond door die lelijke hoeren wordt aangesproken.
11 augustus ga ik er heen
Boris, op XXlerator zaterdag zal ik wel zeggen hoe het was (als ik je zie dan)
Je kan zelfs afdingen op hun prijs echt geweldig !
is prima zie je in de matrixx dan als ik ga ik zoek je wel op, ben benieuwd naar je verhalen
haha hoe weet je dat? geprobeerd?
Suckie suckie, fuckie fuckie
Eugenia Victoria en had All Inclusive
Maar als ik iedereen zo mag geloven, word er in Zigzags elke avond lekker gedraait, en goed hard ook??
Nah entertainment kan wel wat beter vind ik
En het eten zit niet veel variatie in vond ik
Want met lunch had ik liever een lekker broodje gezond ipv gelijke warme maaltijd
En die ene die er al een paar jaar loopt die kleine Super aardig is ie ik denk dat het ene spanjaard is heb jij er ook gezeten dan?
Der was ook 1 vrouw, beetje druk.. daar moest ik echt om lachen. Sprak ook beetje Nederlands
Iemand nog last van branden ofzo?
(aangezien mij steeds wordt gevraagd of mijn vakantie nog wel doorgaat )
Kom ook net terug .... Werd ook eigenlijk wel iets TE warm
Als je na de zigzags nog nie moe bent moet je ech een keer gaan kijken bij die andere clubs... die gaan meestal rond uurtje of 4:00 LossSss
( Don't do dr*gs! )
Enige pluspunt is ons mooie uitzicht op de hoertjes die hun werk doen onder ons hotel ghehehehe
Paar jaar geleden daar geweest. Strand, zee, plaatselijke bevolking, hotel, eten, alles was kut behalve het stappen.
Heb daarom ook vooral 's nachts geleefd daar.
Iemand nog last van branden ofzo?
(aangezien mij steeds wordt gevraagd of mijn vakantie nog wel doorgaat )laatste aanpassing 1 augustus 2007 10:21
Ook een echte aanrader is om naar het Amadores strand te gaan
We kregen eerst nog een slangenshow te zien. Dat was ook wel erg leuk
Het duurt alleen wel uren voordat zo'n show begint.
Leuke plekken en excursies?
Zouden we heen, maar aangezien die is afgefikt had het weinig nut...
Hee shophorst was ook met beachmasters en die kamelentocht vond ik ook niet veel aan dus het lag niet aan jou hoor
wat is de site van zigzags in iedere geval?
Afgelopen zondag aangekomen, toen was het hier 42 graden met een enorm warme wind uit de Sahara.
ROMA
pizza-lied
Amadores strand
Klein venetie:
Wij hebben precies dezelfde foto gemaakt, puerto de mogan toch?
Wij hebben precies dezelfde foto gemaakt,
Uitspraak van wel he... op maandag 20 augustus 2007 om 22:50:
Kom we vliegen terug heb nog een week vakantie
Wanneer vertrekken we?
Heb de agenda al gemaakt
12.00 - 02.00 Shooters / Roger Bar
02.00 - 04.00 Zig Zag
04.00 - 07.00 Bachira
heeft de zigzags een site???
wat draaiden ze dan?
12.00 - 02.00 Shooters / Roger Bar
02.00 - 04.00 Zig Zag
04.00 - 07.00 Bachira
Zigzags was één van de betere tenten daarzo.
Zigzags was één van de betere tenten daarzo.
Heb elke avond staan stampen daarzo.!
Ik weet niet wanneer jij naar Gran Canaria bent gweest..? In de zomer periode hebben ze wel alleen hardstyle gedraaid..
Ik weet niet wanneer jij naar Gran Canaria bent gweest..?
Ik ga vanaf half december in het heineken cafe werken Dus wie er dan op vakantie is, kom ff een biertje drinken
Jaa ik kan niet wachten Van de week ff wat zomerkleertjes erbij kopen nog
Oo yeah wie gaat dit nog meer meemaken?
Weet iemand websites van bepaalde discotheken ofzo waar ik evt. v/t voren al kaarten kan kopen voor 'n eventueel oud en nieuw feest?
Ik ga 31 december voor een weekje naar Gran Canaria
Heinekencafe waar ik werk niet in ieder geval...
Ik ga 31 december voor een weekje naar Gran Canaria
ben ook naar de zigzags geweest..maar ze draaiden jammer genoeg geen hardstyle..
lanzerote.
ZiGZag leuke tent.......
Kun je beter naar tenerife gaan
behalve dat ze proberen als je 1drankje besteld dat ze je er 2 geven en willen laten betalen voor 2 Niet doen !!!
ZiGZag leuke tent.......
erg leukbehalve dat ze proberen als je 1drankje besteld dat ze je er 2 geven en willen laten betalen voor 2 Niet doen !!!
haha
wij hadden nog iets ergers jo....
worden we naar binnen gehaald..en we kregen het eerste drankje gratis...
het was dus welzo dat we een mixdrankje of coctail moesten nemen....
wij waren met ong 10 man en iedereen had dus besteld...
komt zon gast naar ons toe met de drankjes....
dus wij hadden alles op.....smaakte wel erg goed dat wel..
maar even later kwam die gast terug met de bon... .
65 euro...
oja en mensen zijn jullie ook nog in het heinikencafe geweeest ?
zijn jullie ook nog in het heinikencafe geweeest ? >>
van steeds dezelfde nummers
als je wat biertjes op had dan maaktte dat ook niet veel uit ...
met taxi voor 2euro...
oja en mensen zijn jullie ook nog in het heinikencafe geweeest ? >>
met taxi voor 2euro... nooit zin om te lopen hahaa
al mensen trouwens geboekt ?