Partyflock

Forumonderwerp · 838830
2776x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 00:19:
Nou en techno is stom

wat is dat nou voor kinderachtig antwoord

is tzelfde als de vraag waarom beantwoorden met t woord Daarom...

kom es met wat beters en iets wat getuigd van een iets hoger IQ dan een aardappel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Epox op dinsdag 27 december 2005 om 00:21:
beargumenteer je mening eens

het is eentonig en er zit geen melodie in (n)
De hele tijd hetzelfde man :s ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

Waarschuw beheerder
:/

hardcore is stom; echt veel te divers en zit te veel melodie in. :nocheer:
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
bier is ook zoooo bitter waarom vind ik het toch wel zo lekker? :)

techno is eentonig waarom klinkt het dan zo goed?

er zit meer in dan het oppervlakkige oor hoort ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 00:25:
het is eentonig en er zit geen melodie in (n)
De hele tijd hetzelfde man :s ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

Ja en daar moet je nou net ff doorheen kunnen luisteren. Op een gegeven moment is juist dat monotome super vet. En eigenlijk valt dat monotome ook best wel mee, maar dat is een kwestie van er anders naar leren luisteren.
Ik moet er niet aan denken dat ik op een technofeest sta en er opeens een melodie bij komt ofzo, terwijl ik bij hardcore t juist superkut vind als er geen melodie te bekennen is.
En soms zit er ook wel eens melodietjes in techno hoor, maar dan op een techno manier, Kan ook erg lekker zijn. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:29:
Ja en daar moet je nou net ff doorheen kunnen luisteren. Op een gegeven moment is juist dat monotome super vet. En eigenlijk valt dat monotome ook best wel mee, maar dat is een kwestie van er anders naar leren luisteren.
Ik moet er niet aan denken dat ik op een technofeest sta en er in een andere melodie bij komt ofzo, terwijl ik bij hardcore t juist superkut vind als er geen melodie te bekennen is.
En soms zit er ook wel eens melodietjes in techno hoor, maar dan op een techno manier, Kan ook erg lekker zijn.

klaar uit :)

Waarschuw beheerder
Volgens mij moet je het inderdaad leren luisteren.
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
het is eentonig en er zit geen melodie in

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:29:
Ja en daar moet je nou net ff doorheen kunnen luisteren. Op een gegeven moment is juist dat monotome super vet.

Idd, dat had ik altijd al bij andere stylen, eentonig is juist(l) Blijft maar doorgaan, en dat is heerlijk!:yes: Het zijn de beats en drumkicks en het ritme die t altijd goed bij mij doen!:yes:

Ik hou van herhalingen:kwijl: (tot op zekere hoogte dan hè, ik bedoel, je hebt eentonig, en je hebt eentonig;) Dat is voor iedereen anders natuurlijk)

Uitspraak van Epox op dinsdag 27 december 2005 om 00:27:
er zit meer in dan het oppervlakkige oor hoort

Idd, en daarom vind ik dat je het moet leren luisteren

Waarschuw beheerder
ach flikker op jullie. :[

of 't spreekt je aan, of niet.

als men er niet naar wil luisteren, dan luistert ze d'r niet naar. als men 't stom vindt, dan vindt ze 't maar stom.

lekker belangrijk. dat technogevoel staat of valt niet bij 't feit dat een bepaald groepje mensen of zelfs een meerderheid er niks aan vindt, 't is afhankelijk van de mensen die 't wel kunnen waarderen.

m.a.w., je moet er niet doorheen, je hoeft er niet naar leren luisteren, je moet er van houden en zo niet dan moet je je bek houden. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:36:
ach flikker op jullie. :[

of 't spreekt je aan, of niet.

als men er niet naar wil luisteren, dan luistert ze d'r niet naar. als men 't stom vindt, dan vindt ze 't maar stom.

lekker belangrijk. dat technogevoel staat of valt niet bij 't feit dat sommige mensen of zelfs een meerderheid er niks aan vinden, 't is afhankelijk van de mensen die 't wel kunnen waarderen.

m.a.w., je moet er niet doorheen, je hoeft er niet naar leren luisteren, je moet er van houden en zo niet dan moet je je bek houden. :[

En toch is het zo, lekker puh. :P
Maar het is niet gegarandeerd voor iedereen zo. ;)
Sommige vinden het écht niks, en zullen ook echt nooit gaan waarderen. Het hangt er ook maar net vanaf hoe diep je liefde voor housemuziek daadwerkelijk is denk ik.
Maar ik wil daar niet mee zeggen dat als je echt van housemuziek houdt je techno automatisch vet moet vinden ofzo. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yehyehyeh..

laat mensen die d'r niks aan vinden er lekker niks aan vinden. techno en haar respectievelijke liefhebbers redden 't ook wel zonder die mensen. :/

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
De discussies erover zijn echt tientallen keren diepgaander dan de muziek zelf

Waarschuw beheerder
dat je het moet leren luisteren is klinklare bullshit :frusty:

dat technoliefhebbers dit beweren wil alleen maar zeggen dat ze zich een dikke menen (n)

op het moment dat je de 'groove' voelt, de drive die goeie technoplaten hebben, ben je echt niet lang bezig met luisterervaring op doen :S

En aangezien 'groove' in iedere goeie plaat in de percussie zit, leer je het als je enig gevoel voor ritme hebt, vanzelf wel kennen.

Daarbij waarom is techno ontoegankelijk volgens sommige fans ervan???

ze zullen zeggen: tis eentonig op het eerste gehoor.

Maareh wat is hardcore en hardstyle in 80% van de gevallen dan? Als je geen goeie geluidsinstallatie hebt hoor je dr op een feest ook amper wat verschil in de melodie... zeker met die platen van tegenwoordig :(

diverse vrienden van mij zijn tegelijk met mij voor het eerst op een technofeest geweest (SonicPlanet in Perron55 in Venlo, met o.a. Laidback Luke) 3 van hen hadden de muziek nog NOOIT gehoord maar vonden het wel vet...

tis gewoon zwaar spacen en daar hoef je echt geen ervaren luisteraar voor te zijn... als je in principe je open stelt voor alle muzikale invloeden dan geldt de volgende vuistregel:

ga je naar een techno feest voor het eerst, en ben je spacen dr aan, dan wordt het die avond nog 1 van je favoriete stijlen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:50:
laat mensen die d'r niks aan vinden er lekker niks aan vinden. techno en haar respectievelijke liefhebbers redden 't ook wel zonder die mensen. :/

Je begrijpt me helemaal verkeerd. Ik heb echt geen woord gesproken over dat je techno goed MOET vinden. Ik heb t gewoon puur over de muziek zelf, en het is wat minder toegankelijke muziek waar je een beetje je draai in moet vinden om het te gaan waarderen. Maar als jij er niet van houdt... tjsah wat kan mij dat nou weer schelen?;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hokjes geest, nee techno is niet stom

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 02:33:
ga je naar een techno feest voor het eerst, en ben je spacen dr aan, dan wordt het die avond nog 1 van je favoriete stijlen ;)

Dat klopt als een bus! :d
Maar dat komt doordat je, op dat moment, de muziek velen malen intenser beleeft. Je leert t dan op een bepaalde soort manier luisteren waardoor je t in z'n volle kracht ervaart. Daarom kan :vaag: zijn soms heel leerzaam zijn. o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 02:56:
beetje je draai in moet vinden om het te gaan waarderen

Idd, en als je eenmaal die draai te pakken hebt.... :kwijl:

:bounce:

Techno is goed, techno is gezellig..

Techno is relaxed, af en toe hard, af en toe rustig, lekker :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
T is ook nog eens hartstikke breed, dus keuze zat. :bounce:
Waarschuw beheerder
Nou en techno is stom

jij bent ook stom
Waarschuw beheerder
Techno is stom

:z We hebben er weer één iemand met een minderwaardigheidcomplex :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 22:31:
Toch?

Ja hoor, wat jij wil!

Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 december 2005 om 00:22:
techno moet dood

Jij ook?
Waarschuw beheerder
De hele tijd hetzelfde man ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

Is nie erg hoor,dat je het niet snapt..het is net kerst geweest wij technoten zijn dan nog vergevingsgezinder dan ooit :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Vaak wel lekker maar te weinig variatie
Waarschuw beheerder
Kijk je kunt zeggen dat het niet jou muziek is techno.
Maar zeggen dat Techno stom is dat doet mij dan weer zeggen verdiep je er eerst eens in. Als je niet verder dan techno is stom komt zonder argumentatie dan bekruipt bij mij het gevoel dat je ooit eens één slechte set hebt gehoord van deef klarke(with although respect(F) ). Techno is enorm breed. Zo heb je Minimal,Offbeat,Schranz,Funky,Drumcodeafdeling,Detroit etc Techno. Dus voordat iemand zn oordeel klaar heeft luister eens van deze soorten wat dingen en ga eens 1 keer naar een Technofeest voordat je zonder argumentatie wat uitkraamt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toch?

De hele tijd hetzelfde man ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

nou je hebt iig weer aandacht! :gaap:

kijk iedereen zich nou verdedigen en uitleggen wat techno nou allemaal uitkraamt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 01:03:
De discussies erover zijn echt tientallen keren diepgaander dan de muziek zelf

(Y)

Waarschuw beheerder
[img width=299 height=61 cacheid=0013a1330020724d90b99f561a01299d6b]http://www.cheesebuerger.de/smiliegenerator/vorschau/180217.png[/img]
Waarschuw beheerder
Luister naar Lakebusch hierboven ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap techno niet, wil iemand het mij uitleggen?

Waarschuw beheerder
techno is vet ingewikkeld hoor,je moet echt iets kunnen om om de 32 tellen er ietsjes bij te doen...8)

tss techno:X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vraag het aan mensen die er verstand van hebben! :@

Waarschuw beheerder
word het je uitgelegd en snap je het nog niet? :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, omdat je uitleg niet klopt. Dat kan ik een kind van 7 nog zien. :frusty:
Waarschuw beheerder
Nou en techno is stom

yeah right :bier:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 02:33:
dat je het moet leren luisteren is klinklare bullshit

onzin, een techno-track kan je niet zo 1 2 3 beoordelen zoals hardtrance, (meeste) hardcore, hardstyle of whatever waar iets 'hoorbaar" pakkends in zit (overheersende melodielijn, vette kicks of ..)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:01:
techno is vet ingewikkeld hoor,je moet echt iets kunnen om om de 32 tellen er ietsjes bij te doen...

maak jij maar een dikke technotrack dan (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op dinsdag 27 december 2005 om 16:16:
maak jij maar een dikke technotrack dan

ik maak alleen nog maar drum n bass:p
geen puber techno en hardcore meer voor mij:)
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
techno heerscht
Waarschuw beheerder
donateur
House is toch altijd stom? 8)

Of misschien de mensen die er naar luisteren?

Of je zal maar Angerfist bij je favoriete artiesten hebben staan. Die mensen kan je sowieso niet serieus nemen. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op dinsdag 27 december 2005 om 16:16:
onzin, een techno-track kan je niet zo 1 2 3 beoordelen zoals hardtrance, (meeste) hardcore, hardstyle of whatever waar iets 'hoorbaar" pakkends in zit (overheersende melodielijn, vette kicks of ..)

beoordelen en het vet vinden zijn 2 dingen.... alsof van de 21000 fans van (komt ie weer...) Angerfist er ook maar 1000 kunnen zeggen WAT er vet aan is, verder dan: tsjah het beukt hard en dr zitten leuke geluidjes in....

een hele groovy zooi drumgeluidjes die een plaat een technodrive geven zijn zeker 'hoorbaar' pakkend...
Waarschuw beheerder
donateur
Toch?

Geef een goeie reden waarom techno stom is :)????
Waarschuw beheerder
TECHNO IS..........EENTONIG, EN ZO FUCKING LEKKER.

Deze muziek van minimal tot hardcore is voor de wat slimmere mens en het getrainde oor. hier moet je naar leren luisteren. Ik luister een plaat 30keer en 30keer hoor ik wat anders.
Hardcore met de melodietjes (30x hoor je hetzelfde)= DOM. en zo ook de mensen die er naar luisteren. :P

Nee dat meen ik niet.........maar klinkt wel leuk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet waar!! Te chno zuigt!!!!!!!!!! :@

Waarschuw beheerder
techno = chill :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 23:25:
Niet waar!! Te chno zuigt!!!!!!!!!!

En dan heb je Minimal en Acid in bij je favo stijlen staan :vaag:!!

Snap eigenlijk niet waarom je hier speciaal een topic voor opent, hou jij je maar bezig met je Melodieuze Orgel House!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van relexted op dinsdag 27 december 2005 om 19:18:
Deze muziek van minimal tot hardcore is voor de wat slimmere mens en het getrainde oor. hier moet je naar leren luisteren. Ik luister een plaat 30keer en 30keer hoor ik wat anders.

dan ligt dat puur aan jou gedachtengang;)

:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 23:35:

Ieder mens is gewoon even slim!! Als iemand het op school heel goed doet, wordt dat weer gecompenseerd met een minder intelligente muziek smaak. Zo is alles weer in balans :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 27 december 2005 om 23:34:
En dan heb je Minimal en Acid in bij je favo stijlen staan :vaag:!!

Ja maar dat staat interresant
Waarschuw beheerder
techno,...stom?

Wat is dat voor een vraag?

Dood aan techno :[ .......oeps ik draaf door ;P
laatste aanpassing