beargumenteer je mening eens
het is eentonig en er zit geen melodie in (n)
De hele tijd hetzelfde manik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja
Ja en daar moet je nou net ff doorheen kunnen luisteren. Op een gegeven moment is juist dat monotome super vet. En eigenlijk valt dat monotome ook best wel mee, maar dat is een kwestie van er anders naar leren luisteren.
Ik moet er niet aan denken dat ik op een technofeest sta en er in een andere melodie bij komt ofzo, terwijl ik bij hardcore t juist superkut vind als er geen melodie te bekennen is.
En soms zit er ook wel eens melodietjes in techno hoor, maar dan op een techno manier, Kan ook erg lekker zijn.
het is eentonig en er zit geen melodie in
Ja en daar moet je nou net ff doorheen kunnen luisteren. Op een gegeven moment is juist dat monotome super vet.
er zit meer in dan het oppervlakkige oor hoort
ach flikker op jullie.
of 't spreekt je aan, of niet.
als men er niet naar wil luisteren, dan luistert ze d'r niet naar. als men 't stom vindt, dan vindt ze 't maar stom.
lekker belangrijk. dat technogevoel staat of valt niet bij 't feit dat sommige mensen of zelfs een meerderheid er niks aan vinden, 't is afhankelijk van de mensen die 't wel kunnen waarderen.
m.a.w., je moet er niet doorheen, je hoeft er niet naar leren luisteren, je moet er van houden en zo niet dan moet je je bek houden.
laat mensen die d'r niks aan vinden er lekker niks aan vinden. techno en haar respectievelijke liefhebbers redden 't ook wel zonder die mensen.
ga je naar een techno feest voor het eerst, en ben je spacen dr aan, dan wordt het die avond nog 1 van je favoriete stijlen
Toch?
het is eentonig en er zit geen melodie in
De hele tijd hetzelfde man ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja
De discussies erover zijn echt tientallen keren diepgaander dan de muziek zelf
Nou en techno is stom
dat je het moet leren luisteren is klinklare bullshit
techno is vet ingewikkeld hoor,je moet echt iets kunnen om om de 32 tellen er ietsjes bij te doen...
onzin, een techno-track kan je niet zo 1 2 3 beoordelen zoals hardtrance, (meeste) hardcore, hardstyle of whatever waar iets 'hoorbaar" pakkends in zit (overheersende melodielijn, vette kicks of ..)
Deze muziek van minimal tot hardcore is voor de wat slimmere mens en het getrainde oor. hier moet je naar leren luisteren. Ik luister een plaat 30keer en 30keer hoor ik wat anders.