Partyflock

Forumonderwerp · 838830
2777x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch?

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik vind Speedy J echt cool spul hebben :)

Waarschuw beheerder
Op wat enkele nummers na, zoals van Speedy J bijvoorbeeld ja, vind ik het ook geen goede muziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 21:38:
Ik vind Speedy J echt cool spul hebben :)

Pannik :lief:
Waarschuw beheerder
Techno is dé muziek der muziek.
Mensen die het niet cool vinden snappen gewoon niet helemaal.

Waarschuw beheerder
Tuurlijk :D
Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Techno is gay
Waarschuw beheerder
Jij bent gay!!

Waarschuw beheerder
de ontwikkelingen van de techno nu, zijn pas jaren later in andere stijlen terug te horen, dus beetje meer respect graag
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 01:19:
Ik dacht dat jouw mening juist was dat je in actie moet komen wanneer een artiest niet meer voldoet aan zijn muzikale verplichtingen.
of bedoel je de buitengewoon onbeschofte manier waarop ze dit hebben gedaan?

Onbeschoft idd...dat doe je nooit...zelfs niet als het een enorme niksnut is als artiest...
In actie komen tegen een artiest als die niet aan zijn verplichtingen voldoet kan ook op andere manieren...met zo'n aanpak zal je ook alles behalve symphatie en begrip krijgen... ;)

Overigens deed speedy j daar wel zijn muzikale verplichtingen...dat is nu net hetgene wat speedy j een echte artiest maakt...
Men trok het alleen niet want men wilde techno waar je op kan dansen en geen experimentele electronica hoogstandjes van de heer Paap... ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 01:27:
de ontwikkelingen van de techno nu, zijn pas jaren later in andere stijlen terug te horen, dus beetje meer respect graag

Bullshit...op de achtergrond bij andere stijlen...bijvoorbeeld hardcore...vinden net zo goed dingen plaats die in de mainstyle van datzelfde genre pas later terugkomen...dat gaat altijd zo binnen stijlen...
De pioneers krijgen hun respect niet die ze toekomt in een genre en anderen gaan er jaren later met de credits vandoor...
Omdat je je niet interesseerd voor die andere genres heb je ook geen kaas gegeten van wat daar plaatsvind op de achtergrond...en dat neem ik je ook niet kwalijk verder maar het is dus wel op bullshit gebaseerd... ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 11:10:
warmduscher acid noemen

Discogs is er anders erg duidelijk over.....

enne als het geen acid is wat is het dan???

opbouw van trance, soms zelfs een trancy break (bij 10 Kleine Bassdrums bijv.) alleen geen supersaw's maar gewoon raggende distorted 303 sounds.... ALLES uit de 303 is acid behalve als ie gebruikt is voor zn oorspronkelijke doel, imitatie van een basgitaar...

Tracks zoals die van Warmduscher worden vaak onder het kopje Hardtrance geplaatst maar volgens mij kan je het gewoon Acidtrance noemen. Zoals bijvoorbeeld Dave The Drummer Acidtechno maakt.

Uitspraak van Allstyles op donderdag 29 december 2005 om 16:32:
warmduscher is op zich niet makkelijk in hok te plaatsen;

mix van trance, hardstyle en acid....

Ik vind persoonlijk dat er geen mix van Hardstyle in de tracks van Warmduscher zit. De stijl die hij maakt bestond al voordat Hardstyle überhoud bestond.
Waarschuw beheerder
donateur
Techno…..tsja.
Je begint zoals velen met hardcore­/style…..je bent jong en je moet wat…lekker afzett­en tegen de maatschappij…keihard raggen en alle be­slommeringen des leven vergeten. Na een jaar ofwat­ merk je dat je er een beetje moe van word, steeds­ dezelfde nummers….alleen elke keer in een andere ­volgorde. De charme van HC is overduidelijk dat je­ precies weet wanneer hij weer erin komt wat gewoo­n erg lekker is als je hersencellen toch niet meer­ al teveel produceren op dat moment. Sommige mense­n hebben na een tijd naar hardcore te zijn geweest­ iets leegs van binnen, iets dat moet worden vervu­lt, de nieuwsgierigheid naar het onbekende en het ­nieuwe. Je gaat op een massafeest als bijv. een My­steryland een keer toevallig de technotent in….en ­merkt dat dat er ook wel aardig opgaat. Vervolgens­ ga je naar wat harde techno feesten, waarbij je m­eteen opvalt dat het publiek er stukken beschaafde­r uitziet en van de buitenkant zou je bijna denken­ dat ze allemaal alleen gerstenat genuttigd hebben­ (niet uiteraard….ze kunnen het gewoon beter verbe­rgen).

Na een tijdje luister je nog alleen maa­r techno…..nog steeds alleen het beukwerk meestal ­maar toch. Na een jaar ofwat elke dag hardtechno t­e luisteren worden sommige mensen er een beetje ge­k van….de hele dag dat gedram en niet stoppende ra­gwerk, sommige worden er gewoon tureluurs van. Op ­dat moment pak je alle awake’s al een tijdje mee e­n merk je dat je stiekem de dj’s die VOOR een rush­ of een amok draaien veel beter vind draaien, die ­spelen met je…..die bouwen de climax dermate hoog ­op dat als het eenmaal z’n toppunt bereikt en het ­loopje erop klapt, je zo beestachtig gek word dat ­de ruimte te klein voor je is.

Onwijs rustig b­eginnen…..wat plingetjes en plongetjes erin….en he­el rustig beginnen met een inkomende snerpende hig­hhat, en de BPM nog niet hoger dan max 125 beats p­er minuut. Iedereen maakt nog een praatje met elka­ar en doet al wat lichtelijk swingende bewegingen…­.een goeie dj kan opgemerkt bpm ophogen naar 135 p­er minuut. Dan rond een uur of 3 zijn de meeste ho­ofden van techaddicts niet meer naar elkaar gerich­t maar puur naar de dj. Je lichaam reageert op elk­ aspectje van de plaat die de dj erin gooit. Het r­itme wat nu word gedraaid word ietsje pietsje voor­spelbaarder, wat mag….bij de meeste mensen begint ­nu het eerste halve pilletje te werken. De sfeer w­ord euforischer en iedereen krijgt de alom bekende­ (ikbenstiekumlichtelijkuitmnplaatengenietalsnooit­tevoren) glimlach op zijn gezicht. Vooraan word he­t tempo bepaalt voor de rest van de zaal. Groepen ­staan vooraan te housen, iedereen is voor elkaar g­elijk, t’maakt niet uit hoe je danst, als je maar ­flink het tempo van de muziek bijhoudt….anders heb­ je vooraan niks te zoeken. Je bent aan het dansen­, dat ene meisje lacht leuk naar je, je beste mate­n om je heen blijven maar knuffels uitdelen, op da­t moment vraag je constant af of dit ooit nog bete­r kan, hemel op aarde, ofdat je non-stop je verjaa­rdag viert. Vanaf dat moment kom je in een roes va­n een en al gelukzaligheid, meestal kan je vanaf d­an niet meer al teveel van het feest herinneren de­ dag erna, wat niet uitmaakt, dat het geweldig was­ mag duidelijk zijn. Als om een uur of kwart voor ­7 het licht aangaat, verschijnen er rode en bezwet­e koppen, en is toch wel duidelijk dat op een tech­nofeest toch niet alleen gedronken word. Alsnog st­aat iedereen nog met een glimlach op zijn gezicht.­.bij de een is lachen moeilijker dan de ander maar­ fuckit…..ogen spreken boekdelen.

De laatste 10­ minuten…..het tempo word opgeschroefd tot rond de­ 140 BPM…. Je krijgt steken en merkt dat als je ev­en 2 sec. zit je benen verslappen ofdat ze 7 marat­hon’s achter elkaar gelopen hebben, je merkt dat j­e niet zittend het einde wilt aanschouwen dus je r­ent nog eenmaal naar voren……nog eenmaal alles uit ­de kast halen en jezelf helemaal laten gaan. Mense­n schreeuwen hun stem schor, en je kan niet anders­ dan zelf meedoen….andermans enthousiasme maakt je­ nog wilder. De dj kijkt en weet dat er geen mooie­r beroep te beoefenen is dan daar te staan. De MC ­kondigt aan dat het nu echt afgelopen is……de meest­e mensen draaien om, maar een enkeling die vind da­t niet kan zo “dit kan je niet maken, we moeten er­ gvd nog 1 horen!” ….de dj kijkt naar de organisat­or en krijgt de welbeslissende knipoog…..hij geeft­ de mensen nog 1 toegift.
Het geluid barst los en­ doet nog eenmaal zijn ding….onbekenden vallen elk­aar in hun armen van geluk. Na dit nummer loopt ie­dereen meer dan voldaan weg uit de locatie….bekend­en komen elkaar tegen, er worden nog wat nietsverh­ullende foto’s gemaakt. De een zoekt lekker zijn b­edje op, de ander heeft nog niet genoeg gehad en g­aat nog ergens heen.
Maandag ben je rot (zonder o­f met drugsgebruik) want je benen lopen niet meer ­echt zoals ze behoren te doen. Op i-net lees je el­kaars belevingen van het feest, en kom je er achte­r dat het het allemaal weer meer dan waard was.

­
Je komt eens te meer tot de conclusie ….. een bet­ere hobby dan technofeesten bezoeken is er gewoon ­niet.

uitspraak van *MilosH*DG
:respect:

Waarschuw beheerder
Techno heeft voor mij alle aspecten in zich voor mij..
Ligt aan mijn stemming wat ik op zet! Kan eigenlijk alles waarderen van keihard raggen tot sommige minimal (niet alle minimal)
Trouwens onzin, om daardoor die muziek beter te vinden dan andere! Sommige hardstyle plaatjes vind ik ook leuk en ik krijg van sommige hardcore platen ook een :D op mijn gezicht. En trance/progressive vind ik ook op zijn tijd (Y)
Eigenlijk hou ik gewoon van "house" met een voorliefde voor techno.. :yes:
Het mooie van techno vind ik ook dat ik een nummer vet kan vinden. dat nummer 100x horen en dan na de 100ste keer toch nog iets nieuws in dat nummer kan ontdekken.
Waarschuw beheerder
Ik vind Speedy J echt cool spul hebben

Zn oudere werk is okee, maar hij is niet verder gegroeid vind ik persoonlijk.

Mbt tot Techno wel of niet hip/alternatief.
Als je tegenwoordig op Technofeesten komt dan valt het op dat sjaaltjes,legerpetjes e.d. de boventoon beginnen te voeren. Neemt niet weg dat een deel van het publiek daar niks om geeft of doorheen kijkt. Bepaalde mensen vinden het gewoon altijd interessant op trendy ergens te verschijnen. Neemt niet weg dat er genoeg alternatieve personen van techno houden. Ik geloof er niet in dat de oude harde technokern(waar ik mezelf ook onder schaar) nu ineens is verdwenen en dat techno trendy en hip is. Denk eerder dat nieuwe vorm zoals minimal trendy mensen trekt en mensen aanzet tot trendy kleden op feesten. Dat laatste is te betwijfelen natuurlijk, feit is dat je het wel ziet gebeuren op feesten van die categorie. Dat is in principe niet heel erg, maar dat is dus maar een deel van...niet een hele scene. Ga eens naar een Deflect daar zie je dit soort dingen niet. Kortom volgens mij kun je trendy/hip plaatsen bij grotere feesten en nieuwe dingen. Het is geen gezever maar het zijn de feiten. Punt is of je je er druk om moet maken. Ik vind het wel leuk af en toe tegen die sjaaltjes in te gaan(ben de laatste die dat gaat ontkennen :9). Maar eigenlijk kan ik me er niet druk om maken. Als het publiek losgaat op een avond geeft mij dat voldoening. Of 50% dan hip denkt te zijn door naar een Awakenings te gaan dat boeit me dan niet. Het feest maak ik toch met de harde kern vooraan de stage,mn vrienden en bekenden (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel leuk af en toe tegen die sjaaltjes in te gaan(ben de laatste die dat gaat ontkennen :9). Maar eigenlijk kan ik me er niet druk om maken. Als het publiek losgaat op een avond geeft mij dat voldoening. Of 50% dan hip denkt te zijn door naar een Awakenings te gaan dat boeit me dan niet. Het feest maak ik toch met de harde kern vooraan de stage,mn vrienden en bekenden (L)

Vooraan is het altijd goed, altijd dezelfde lui ook daar!

Soms op pf loop ik weleens te zeuren maar in werkelijkheid heb ik nergens last van op technofeesten.Enigste wat ik wel irritant vind zijn de mensen die dan zogenaamd de muziek niet goed vinden en de sfeer niet goed vinden en dan enorm chagrijnig gaan staan kijken en stil gaan staan.Ga dan naar huis als je het niks vind? :)
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 30 december 2005 om 10:04:
mensen aanzet tot trendy kleden op feesten

maar mensen willen zich toch overal "hip" op hun manier kleden, en dan is het logisch dat ze dat ook op een feest doen waar 1000e mensen komen. Als ze daarmee pronken en stil staan is het een ander verhaal dan rotten ze idd maar lekker op eheh
Waarschuw beheerder
ach ieder zijn eigen keus.

techno kan ik op zn tijd best vetjes vinden. lijkt me nog best een x gaaf om naar zon feest te gaan.
maar tis niet mn favo smaak

Artiest VNM
Waarschuw beheerder
kut
Waarschuw beheerder
Prachtig verhaal daarboven technowaus!! :respect: :d Heel herkenbaar!!!!!!!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Barry op vrijdag 30 december 2005 om 13:08:
Prachtig verhaal daarboven technowaus!!

verhaal is dan wel niet van mij,maar toen ik t voor t eerst las kon ik me zelf er ook in herkennen :yes:

Waarschuw beheerder
leuk verhaal technowaus, alleen herken ik er niets van.

hardcore vond ik immers altijd al ruk, heel sommige platen vond ik goed zoals Broken Rules en The Undead van Nosferatu...

voor producers als Hellfish enzo heb ik dan wel weer respect en ik vind hun muziek echt wel vet, alleen tis voor mij nie dansbaar ik houd het niet bij... met slomere dance muziek kan ik beter in de juiste 'vibe' geraken...

techno is echt wel 10x vetter dan hardcore, vond ik vanaf het begin al... mis alleen de euforie in de muziek maar dat boeit me niet want immers is techno een subgenre van harddance... niet kwa oorsprong uiteraard maar als je kijkt naar inzetbaarheid van veel, steviger, technoplaten, is dat zeker het geval :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op vrijdag 30 december 2005 om 04:15:
Je begint zoals velen met hardcore­/style…..je bent jong en je moet wat…lekker afzett­en tegen de maatschappij…keihard raggen en alle be­slommeringen des leven vergeten. Na een jaar ofwat­ merk je dat je er een beetje moe van word, steeds­ dezelfde nummers….alleen elke keer in een andere ­volgorde. De charme van HC is overduidelijk dat je­ precies weet wanneer hij weer erin komt wat gewoo­n erg lekker is als je hersencellen toch niet meer­ al teveel produceren op dat moment. Sommige mense­n hebben na een tijd naar hardcore te zijn geweest­ iets leegs van binnen, iets dat moet worden vervu­lt, de nieuwsgierigheid naar het onbekende en het ­nieuwe.

Vanaf daar loopt het met mij niet meer gelijk op...

Nou ok...technozaal in lopen en het toch wel leuk vinden klopt nog...maar nooit meer iets anders willen daarna is het niet geworden... :)

Merkte na verloop van tijd toch weer een leegte...techno vulde de gaten NIET op...ik werd na verloop van tijd weer moe van de monotone 4/4 beats... :(
Ik wilde vrijere beatstructures dan 4/4...het pusht je zo in een bepaald ritme enzo...daar kan ik niet tegen...
Waardoor ik techno maar als een kleine opvulling gebruik...
Ik heb mezelf gevonden in breakcore...breakbeats op een rauwe manier uitgevoerd...
Ratel de ratel...jazzy ritmes...dan weer ff 4/4...dancehall/ragga style...alles kan alles mag...wat wil je nog meer? B)

Aan het einde van zo'n avond weet ik vaak niet meer of mijn linkerknie nu eigenlijk nog wel op de juiste plaats zit... :p
De sfeer is ook meer dan prima daar...geen popie-jopie volk maar gewoon down to earth mensen...vaak alternatief...van rastaman tot punk alles vind je daar...

Verschil met techno publiek is wel dat men zich daar idd naar de dj toe richt...op dit soort feestjes voornamelijk de mensen naar de boxen toe gericht want daar komt het geluid uit... 8)
Een dj is maar een dj...iemand die de plaatjes draait ten behoeve van het publiek...
Dat is iets overgenomen vanuit de tekno cultuur denk ik... :)
Live acts krijgen wel meer aandacht...

Ik had hardcore overigens niet nodig om me af te gaan zetten...ik ben geboren als een persoon die zich standaaerd tegen dingen afzet en alles in twijfel trekt...
Ik had enkel een muziekstijl nodig die bij me pastte... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 14:12:
heel sommige platen vond ik goed zoals Broken Rules en The Undead van Nosferatu...

Dat vind ik ook 2 bere goede hardcoreplaten! :respect:
Hardcore is ook totaal mijn ding niet, maar dat soort werk kan er heel goed mee door. Zo vind ik ook Meagashira van datzelfde label steengoede hardcore maken. Throug innercore, Lost in Music, Swarm :respect:
Maargoed, je vind in elk genre goede platen. :)
Dus ik ben wel van mening dat veel technopubliek vaak erg kortzichtig is als het op hardcore aankomt. Die style is flink verbeterd door de jaren heen (Y) :)
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 00:25:
het is eentonig en er zit geen melodie in (n)
De hele tijd hetzelfde man :s ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

1. Had dit dan in de beginpost gezet... (N)
2. Open geen onnodige/saaie topics over welke muziek je wel of niet mooi vind, want 99% van de mensen boeit het totaal niet of jij *vul muziekstijl in* wel of niet leuk vind... :cheer:
3. Slotje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op vrijdag 30 december 2005 om 16:23:
Maargoed, je vind in elk genre goede platen.
Dus ik ben wel van mening dat veel technopubliek vaak erg kortzichtig is als het op hardcore aankomt. Die style is flink verbeterd door de jaren heen

Ik vind dat Hardcore zich niet verbeterd heeft de laatste jaren... het is alleen totaal anders geworden. De Hardcore van de laatste jaren vind ik persoonlijk niks aan en is dus voor mij totaal geen verbetering... geef mij maar de Hardcore van vroeger zoals bijvoorbeeld de track Bertocucci Feranzano - XTC-Love.
Die Buzz Fuzz sound van toen was echt heel goed. Maar ja ieder zijn eigen ding.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 30 december 2005 om 10:50:
Vooraan is het altijd goed, altijd dezelfde lui ook daar!

vind t vooraan ook altijd wel goed te vertoeven en vaak is er nog meer plaats om te housen dan ergens in t midden

Uitspraak van TYHARO op vrijdag 30 december 2005 om 15:51:
Een dj is maar een dj...iemand die de plaatjes draait ten behoeve van het publiek...

ik maak toch wel onderschijd tussen een goede en een slechte dj en hoor toch graag een dj's die in t verleden goede producties heeft gemaakt en de plaatjes op de juiste manier in elkaar mixt

Uitspraak van Barry op vrijdag 30 december 2005 om 16:23:
Dus ik ben wel van mening dat veel technopubliek vaak erg kortzichtig is als het op hardcore aankomt

denk eerder dat t komt door t publiek wat er op af komt,ik wil niet zeggen dat t allemaal negatief is maar t is toch een ander soort volk dan wat er op technofeestjes afkomt

maar goed deze discussie zal de komende jaren nog wel ff doorgaan,je hebt mensen die in hokjes denken en mensen die dat niet doen,dat heb je met elke style muziek

Ik heb mijn voldoening met de techno muziek wat ik gehoord heb en zal denk ik niet echt meer switchen van style
techno:lief:

Waarschuw beheerder
wat me wel op viel is dat ik in het minimal topic beweerde dat mijn persoonlijke beleving van de muziek hetzelfde is als bij trance en toen kreeg ik dus iedereen over me heen :frusty:

best stupid aangezien dit, gezegd door een 100% trance addict, een compliment voor iedere minimal-liefhebber zou moeten zijn.

Blijkbaar denken sommige technomensen tog nogal laatdunkend over trance en meer 'directe' muziek met melodie enzo zoals bijv. ook hardstyle en hardcore zijn (tot op zekere hoogte)

Waarschuw beheerder
Maar voor de rest heb ik met technoten meer op dan met bijv. gabbers en hardstylers :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 17:44:
Blijkbaar denken sommige technomensen tog nogal laatdunkend over trance en meer 'directe' muziek met melodie enzo zoals bijv. ook hardstyle en hardcore zijn (tot op zekere hoogte)

laagdunkend niet
heb alleen niets meer met de muziek(trance,hardcore,hardhouse,hardstyle)
Ik heb alles geluisterd in mijn leven en ben tot de conclusie gekomen dat techno t beste bij me past
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op vrijdag 30 december 2005 om 17:05:
ik maak toch wel onderschijd tussen een goede en een slechte dj en hoor toch graag een dj's die in t verleden goede producties heeft gemaakt en de plaatjes op de juiste manier in elkaar mixt

Ik maak ook wel onderscheid hoor...maar toch is een dj een dj...
Vind het ook achterlijk dat een bepaalde dj meer verdiend en aandacht krijgt dan een andere (vaak nog onbekende dj) ongeacht of ze nu hetzelfde draaien ja of nee...
Sterrenstatus...bah... :no:

Of dj's in het verleden een goede productie hebben gemaakt ja of nee als producer boeit me helemaal geen hol... :p
Want een dj en producer zijn 2 totaal verschillende dingen... :)
Een goede producer is niet per defenitie een goede dj en andersom ook zeker niet...
Overigens is het vaak ook zo dat de producties van iemand die bekend is als dj gemaakt zijn door iemand anders waar dan hun naam onder word gezet... :(
Moeten zich altijd bewijzen bij mij...behaalde resultaten in het verleden...zowieso in een ander vakgebied...bieden geen garantie voor de toekomst... ;)

Maar helaas tellen dat soort dingen mee in het feit of je geboekt word ja of nee...of ze nu kunnen draaien of niet...vind dat echt verschrikkelijk die regel...walg ik van zelfs... :(
Dj's strijken ook altijd met alle eer...genieten iig het meeste van succes...producers krijgen veel te weinig credits naar mijn mening...spijtig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op vrijdag 30 december 2005 om 17:05:
denk eerder dat t komt door t publiek wat er op af komt,ik wil niet zeggen dat t allemaal negatief is maar t is toch een ander soort volk dan wat er op technofeestjes afkomt

Daar geef ik je zeker gelijk in. Ik had het dan ook alleen over de muziek zelf. ;) Daar zit soms nog best goed in elkaar zittende shit tussen. Maar ok, voor mij is dat vrij sporadisch hoor. Hou helemaal niet echt van die muziek verder hehe. En op die feesten is het publiek inderdaad vaak vrij kansloos...
Waarschuw beheerder
Het weer vandaag...dat is pas stom trouwens... :[
Waarschuw beheerder
Ik vind sneeuw wel leuk :)
Waarschuw beheerder
Sneeuwstormen k niet... :no:
Lijkt wel of iemand een hele bus poedersuiker vol in je gezicht gooit keer op keer... :[

Maar lang leve warme chocomel met een halve bus slagroom... :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 30 december 2005 om 18:08:
Of dj's in het verleden een goede productie hebben gemaakt ja of nee als producer boeit me helemaal geen hol...
Want een dj en producer zijn 2 totaal verschillende dingen...

Ik waarder t wel wanneer een dj veel van zijn produkties in een set laat horen

Uitspraak van TYHARO op vrijdag 30 december 2005 om 18:24:
Het weer vandaag...dat is pas stom trouwens...

:yes:
maar techno stom :no:
Waarschuw beheerder
nee techno is te moeilijk voor je. en daarom vind je techno stom

Waarschuw beheerder
Idd, het is elke keer weer puzzelen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jo de techno op vrijdag 30 december 2005 om 19:03:
nee techno is te moeilijk voor je. en daarom vind je techno stom

Onderbouw eens waarom Techno moeilijk is.
Dat heb ik namelijk nog nooit iemand die een dergelijke uitspraak maakt zien doen.

Ff los van de discussie of het vet is.
Zoals jij het brengt is het een feit dus dat moet te beargumenteren zijn.

Ik zie niet in waarom Techno complexer zou zijn dan een andere stroming.

Mijn mening is overigens dat geen enkele muziekstroming per definitie stom is, dus ook Techno niet. Irriteer me overigens wel aan dat hoogstaande gelul altijd. En daarnaast voel ik me persoonlijk nooit op mijn gemak tussen het trendy publiek wat het met zich meebrengt.

Overigens in Techno binnen electronische muziek wel één van de stromingen waar je heel veel kanten mee op kan. Het kader waarbinnen je kunt werken is imo veel groter als bijv. Trance.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 30 december 2005 om 02:51:
Bullshit...op de achtergrond bij andere stijlen...bijvoorbeeld hardcore...vinden net zo goed dingen plaats die in de mainstyle van datzelfde genre pas later terugkomen...dat gaat altijd zo binnen stijlen...
De pioneers krijgen hun respect niet die ze toekomt in een genre en anderen gaan er jaren later met de credits vandoor...
Omdat je je niet interesseerd voor die andere genres heb je ook geen kaas gegeten van wat daar plaatsvind op de achtergrond...en dat neem ik je ook niet kwalijk verder maar het is dus wel op bullshit gebaseerd

dat gaat helemaal niet zo binnen de stijlen, misschien binnen jou muziekkeuze. Er treed constant vernieuwing op binnen de stijlen muziek. Als ik naar dj's luister als Danny Howells of James Holden is daar steeds een vernieuwende sound in die niet te vergelijken is met voorgaande jaren.

En over welke pioniers heb jij het die geen erkenning krijgen, ik ken er zat opnoemen die wel die respect krijgen.

en wat betreft de hardcore van dit moment, ik ben daar absoluut niet geinteresseerd in, ik vind het niks. Ik vind de oudere stijl van begin jaren 90 veel interessanter, maar die vibe hoor ik dus ook niet terug in wat ze nu produceren.

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=250 height=250]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAANAWBWR9qRVWmC*u0c0ugcrBRn1my0RzxeXYeNIB7U37*ssp8DVXwbh2vytPeETKdZsAIdAOtOG1yw67TSMROqDdtM*iAmOxCtWPzvD!CQi5vrtUGw/antitechno.jpg?dc=4675538693838714306[/img]
Waarschuw beheerder
Happy New Year,grtn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 00:25:
het is eentonig en er zit geen melodie in
De hele tijd hetzelfde man ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

`
Eentonig????

Hardcore dat is eentonig...

Melodie, melodie hard met bass, nieuwe plaat, melodie, melodie hard met bass, volgende plaat, meledie, melodie hard met bass..

Over eentonig gesproken

Waarschuw beheerder
[img width=250 height=250]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAANAWBWR9qRVWmC*u0c0ugcrBRn1my0RzxeXYeNIB7U37*ssp8DVXwbh2vytPeETKdZsAIdAOtOG1yw67TSMROqDdtM*iAmOxCtWPzvD!CQi5vrtUGw/antitechno.jpg?dc=4675538693838714306[/img]

:@

[img width=70 height=25 cacheid=000b3e2900209505cab44de51a012bdcf5]http://www.mysmilie.de/smilies/ugly/24.gif[/img]
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op donderdag 12 januari 2006 om 23:09:
Uitspraak van The Pitchcraft op dinsdag 27 december 2005 om 00:25:
het is eentonig en er zit geen melodie in
De hele tijd hetzelfde man ik snap echt niet wat mensen daar nou weer leuk aan vinden en ik heb t al zo vaak geprobeerd te luisteren maar t blijft toch allemaal t zelfde!! Echt boutmuziek maarja

`
Eentonig????

Hardcore dat is eentonig...

Melodie, melodie hard met bass, nieuwe plaat, melodie, melodie hard met bass, volgende plaat, meledie, melodie hard met bass..

Over eentonig gesproken

HEHE eindelijk ziet iemand dat HC dik eentonig is

Techno:cheer:
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
jij heb een vrij uitgebrijde muziek smaak voor zo een bekrompen uitspraak :kots:
Waarschuw beheerder
Idd...niet echt bekend met het genre...enkel met de muziek erbinnen tot waar de kennis van pubers ook reikt...
Techno is wel monotoon iig...en ga niet ontkennen dat het niet zo is want dat is net waar techno zijn dansbaarheid van krijgt... :p
Waarschuw beheerder
maar dit slaat toch ook nergens op
rare topic hoor
Waarschuw beheerder
Slaat ook nergens op...
Maar daar hoef je andere hardcore liefhebbers toch niet lastig mee te vallen verder omdat er 1 een achterlijk topic opent... ;p
Waarschuw beheerder
doe ik dat dan?
ik zeg me mening over hardcore
en hardcorefans zeggen wat over techno

ze zeggen respecteer elkaar style toch.......