Partyflock

Forumonderwerp · 838564

Waarschuw beheerder
Deventenaar overlijdt na klap op hoofd
Een 20-jarige man uit Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag overleden, nadat hij op zijn hoofd was geslagen. Dat heeft de politie laten weten.

Agressief
De man werd na de klap nog wel met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar de hulp mocht niet baten. Het slachtoffer fietste samen met zijn vriendin rond 03.45 uur in de buurt van het Churchillplein in Deventer, toen drie jongens hem agressief benaderden.

Ruzie
De vriendin probeerde de ruzie nog te sussen, maar slaagde daar niet in. Het drietal, vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud, is nog niet aangehouden.

© RTLNieuws.nl
Waarschuw beheerder
en dat op eerste kerstdag:no:

sterkte aan de nabestaande

Waarschuw beheerder
je zult iemand maar dood slaan met 1 klap. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg triest :(
Waarschuw beheerder
echt lekker weer :s
En dat idd met kerst... het is altijd erg maar dit is wel erg triest.

Waarschuw beheerder
Eerste kerstdag bah bah niet te geloven.

Waarschuw beheerder
R.I.P

:@
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wie het is geweest en wie het hebbe gedaan

Waarschuw beheerder
idd en ook waarom

vuile flikkers, met zijn 3en tegen een jongen en een meisje

kutsjappies

Waarschuw beheerder
donateur
Na één klap op het hoofd al dood?:/

Waarschuw beheerder
Ja kan soms genoeg zijn blijkbaar

Waarschuw beheerder
vaag zeg.....ik ben nog om half 4 weggegaan bij Eclips in het burger....erg dichtbij.....bah
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was vannacht ook in de stad... rond 4.15 weggegaan bij Eclips in de Burger..

Pff trieste tyfushonden :@
Waarschuw beheerder
donateur
ophangen die mensen.r.i.p aan de nabestaanden
Waarschuw beheerder
stelletje sjaken man tegenwoordig! heerlijk met kerst voor familie en nabestaanden:S. Sterkte (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die lui moeten ze voor 30 jaar de bak in sturen
Waarschuw beheerder
donateur
Veel langer nog...
Weet iemand trouwens wie deze 20 jarige jongen is?
Waarschuw beheerder
donateur
Hier 't politiebericht:

Man overlijdt na ruzie

Deventer, 25-12-2005

In de nacht van zaterdag op zondag omstreeks 03:45 uur werd er op het Churchillplein ter hoogte van de kruising met de Verzetslaan door een surveillerende politieman een meisje aangetroffen op het trottoir naast haar fiets.

Kort hiervoor hadden drie jongens zich agressief gedragen tegen een jongen die met zijn vriendin fietste op de Gedempte Gracht in de richting van het Churchillplein. Het meisje probeerde de ruzie nog te sussen, maar op de hoek met de Verzetslaan (achter de Schouwburg) werd haar vriend geslagen.

Een direct opgeroepen ambulance, die snel ter plaatse was, vervoerde de man naar het ziekenhuis. De man was zo ernstig gewond, dat hij daar later in de nacht aan is overleden. Het signalement van de drie jongens luidt: leeftijd tussen de 16-18 jaar, lengte van twee jongens tussen de 1.65-1.70 m, beiden donker gekleed en de 3e jongen ca. 1.80 m lang en een smal postuur. Hij droeg een lange zwarte jas.

Na het incident liepen ze verder de Verzetslaan in. Het slachtoffer is een 20-jarige Deventenaar. De politie heeft inmiddels een groot rechercheteam samengesteld die deze zaak onderzoekt. De politie is dringend op zoek naar deze drie jongens of naar mensen die getuige zijn geweest van de ruzie, danwel over informatie beschikken die met dit misdrijf verband houdt. U kunt hiervoor contact opnemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.

Bron: http://www.politie.nl/ijsselland/nieuws/051225_man_overlijdt_na_ruzie.asp

Wat ontzettend triest zeg! Er heerst de laatste tijd echt een grimmig sfeertje in de stad..

Ik heb overigens geen idee wie het is.
Waarschuw beheerder
Wat een KK trieste mensen wonen er op deze aardkloot... :(

Waarschuw beheerder
hoorde net dat die jongen uit Diepenveen komt.....wel heel erg dichtbij....maar geen id wie het is.....
Ontzettend erg dit,leef mee met de nabestaanden..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die gasten moeten echt keihard worden aangepakt

wat een trauma zou dat zijn voor zijn vriendin en voor zijn familie van het slachtoffer.

dit wens je niemand, vooral nu niet met kerst.

veel sterkte familie van het slachttoffer. r.i.p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
R.I.P

sterkte aan de familie en vrienden.

hopen dat ze die lui snel te pakken krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
tjonge jonge ... waar gaat dit nog over.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 20:19:
hoorde net dat die jongen uit Diepenveen komt

Hoe weet je dat?
Waarschuw beheerder
echt heel erg.... maar ik vind het ook heel erg dat 90% van de dakpannen hier op PF er weer bij moet vermelden:

ooow, nog met kerst ook!

NOU EN! fok kerst en het hele commercieele, zwaar debiele, randgebeuren eromheen!
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je niet dat het voor de ouders nog frusterender is om rond dze tijd van het jaar hun zoon te verliezen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:33:
NOU EN! fok kerst en het hele commercieele, zwaar debiele, randgebeuren eromheen!

ja dus?

vraag me af wat je met vrienden op straat moet hangen met kerst en beetje rotzooi trappen..

debiel

Waarschuw beheerder
Of kerst dr nou toe doet of niet; dit wens je niemand toe!

Heel veel sterkte voor zijn vriendin, familie en andere nabestaanden (f)
Waarschuw beheerder
Denk je niet dat het voor de ouders nog frusterender is

denk je niet dat wanneer je kind komt te overlijden het maximale punt van verdriet bereikt is!?
Denk je niet dat het dan geen zak uitmaakt welke dag het is!?

jij zegt met andere woorden dat wanneer je je kind verliest met kerst, dat nog erger is dan bijvoorbeeld halverwege juli

wat een KWATS!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tuinman waarom hou je je muil niet dicht , wat valt hier nog over te zeggen , tis gewoon diep diep triest, kom jij weer aan met je gezeik ..

ga fietsen man
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien helpt het mee dat iedereen (nou ja veel mensen) deze tijd van het jaar gebruiken voor gezellige samenkomsten etc etc dan valt zon verlies extra zwaar ja
Waarschuw beheerder
belabberd zeg :S (n)
Waarschuw beheerder
Murder Inc. citeer 25 december 2005 20:45
tuinman waarom hou je je muil niet dicht , wat valt hier nog over te zeggen , tis gewoon diep diep triest, kom jij weer aan met je gezeik ..

kerel, ik zeik waar en wanneer ik maar wil en als je daar over in discussie wilt gaan, graag :cheer: dat zien we niet vaak meer op PF.

Als jij denkt dat ik mijn bek ga houden voor zo'n achterlijke kneusje als jij, dan heb je het goed mis, domme vijverpomp (y)

Misschien helpt het mee dat iedereen (nou ja veel mensen) deze tijd van het jaar gebruiken voor gezellige samenkomsten etc etc dan valt zon verlies extra zwaar ja

zie mijn vorige post! wat een BULL-SHIT!

anyway, ik zal hier, uit respect voor het topic-onderwerp, niet meer reageren, maar ik maak nog we even de kanttekening dat die Murder Inc weer iemand is die beter kan opzouten naar TMF ofzo, want die hersenloze pan-pizza heeft werkelijk niks fatsoenlijks te melden!

fijne kerst nog!

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Je vind jezelf wel über-intelligent he??

Maar goed geen topic gehijack, zeker niet in topic als dit.
:knuffel::aai:

Waarschuw beheerder
met pasen staat ie weer op!
Waarschuw beheerder
Nee hoor,

maar bovenstaande reply is altijd makkelijk te plaatsen om zieltjes voor je te winnen, heh??

kan je het inhoudelijk niet winnen jongen? en dan ga je maar uitspraken als bovenstaande doen??

waaruit maak jij dat op dan? ik verdedig mijn mening en met argumenten, jij kan niks anders dan zwakke replys plaatsen welke 90% van het PF-Volk dagelijks neerkwakt!

maar goed, gefeliciteerd, er zullen nu vast wel mensen zijn die jou gelijk geven.

maar weet je wat het is??? dat zal mij me reet roesten (y)
ooow ja, ik zou maar rennen naar je familie enzo, het is tenslotte kerstmis en jij bent degene die daar blijkbaar, gezien deze discussie, nogal veel waarde aan hecht, toch??

:gaap:

kneus!
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk wil ik dit topic volgen, want ben benieuwd of er verder snel nieuws komt..

Dus als er ff gestopt wordt met het verneuken :@
Waarschuw beheerder
Mijn oprechte excuses... maar ik laat me niet uitmaken voor van alles en nog wat, maar je hebt wel gelijk (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 21:09:
maar ik laat me niet uitmaken voor van alles en nog wat

wat ben jij een zielig ventje zeg (Y)
je moet eerst maar es bij nadenken bij wa je zegt...

maarre egt erg wa er is gebeurd :(
dieptriest :/...
maar ik hoop da ze die gasten snel vinden....en da ze maar flink gestraft worden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 20:08:

Daar heb je helemaal niks meer aan, hoe hard je ze nog straft, al laat je ze vierendelen op de plaatselijke markt ... dat meisje krijgt d'r vriend niet meer terug en de ouders zijn hun zoon voorgoed kwijt, weggerukt uit hun leven .... dat staat in geen enkele verhoudigen met de ergste straf voor de daders :no:

Sterkte aan alle nabestaanden voor wie kerstmis nooit meer een feest zal zijn :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest :(

Waarschuw beheerder
Mensen die dit doen moet je afschieten.
Waarschuw beheerder
donateur
Op het forum van Fok staat het volgende:

Ik hoor net dat de ouders uiteindelijk besloten hebben de stekkers eruit te trekken aangezien het hersenletsel te groot was. De jongen was gevallen nadat hij van de weg geduwd was. Hij reageerde op commentaar van het drietal op z'n vriendin. Na de val werd de jongen nog nagetrapt.
In het ziekenhuis in coma geraakt en de ouders hebben uiteindelijk besloten de stekkers eruit te trekken aangezien hij er te erg aan toe was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 25 december 2005 om 21:28:
Mensen die dit doen moet je afschieten.

Wat geeft ons het recht om zo iemand af te schieten?
Waarschuw beheerder
zulke gasten moeten niet gestraft worden door justitie maar
door eigen recht

dat werkt ingrijpender dan in de bak stoppe

Waarschuw beheerder
echt heel erg.... maar ik vind het ook heel erg dat 90% van de dakpannen hier op PF er weer bij moet vermelden:

ooow, nog met kerst ook!

Beetje meer respect kerel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lozo op zondag 25 december 2005 om 21:32:
Wat geeft ons het recht om zo iemand af te schieten?

afschieten dan komen ze er veelste makkelijk vanaf...
je moet zulke mensen heeel lang, heeel veel pijn laten lijden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
En je verlagen tot hetzelfde niveau van die gasten die het gedaan hebben? Nee dank je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 20:08:

kost veel teveel geld :( doodstraf is de oplossing voor dit 3dral en duizenden andere loslopende mongolen .. opsluiten kost geld !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lozo op zondag 25 december 2005 om 21:41:
En je verlagen tot hetzelfde niveau van die gasten die het gedaan hebben? Nee dank je!

hoezo verlagen?
gewoon met ze 2e tege die 3
en ze dan hard aanpakken

gelul altijd over er bestaat geen zinvol geweld
Waarschuw beheerder
donateur
doodstraf kost veel meer geld..... aan proceskosten ed.

Waarschuw beheerder
Doostrafforum jongens!!
Waarschuw beheerder
donateur
het gaat weer is helemaal nergens over :S wat een lijers zeg!

Waarschuw beheerder
Zwaar triest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op zondag 25 december 2005 om 21:29:
Op het forum van Fok staat het volgende:

Ik hoor net dat de ouders uiteindelijk besloten hebben de stekkers eruit te trekken aangezien het hersenletsel te groot was. De jongen was gevallen nadat hij van de weg geduwd was. Hij reageerde op commentaar van het drietal op z'n vriendin. Na de val werd de jongen nog nagetrapt.
In het ziekenhuis in coma geraakt en de ouders hebben uiteindelijk besloten de stekkers eruit te trekken aangezien hij er te erg aan toe was.

deze informatie klopt volgens mij niet, op het nieuws zeiden ze namelijk dat het slachtoffer overleden is in de ambulance op weg naar het ziekenhuis.

Waarschuw beheerder
ooooh wat erg allemaal!!! en die vriendin zal het wel heeel zwaar hebben nu wat erg allemaal!

ooow, nog met kerst ook!

Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:44:
denk je niet dat wanneer je kind komt te overlijden het maximale punt van verdriet bereikt is!?
Denk je niet dat het dan geen zak uitmaakt welke dag het is!?

jij zegt met andere woorden dat wanneer je je kind verliest met kerst, dat nog erger is dan bijvoorbeeld halverwege juli

wat een KWATS!

Het is beide verschrikkelijk!!! Kerst word gevierd: alles is versierd; mensen hoeven niet te werken; overal kaarten met de beste wensen voor het nieuwe jaar enz.enz. En dan te horen krijgen dat je vriend/zoon/neef overleden is op zo'n manier?!?! Terwijl de rest van de straat vrolijk en gezellig kerst viert? Het zou nooit mogen gebeuren maar dat dit tijdens de 'feestdagen' gebeurd is wel heel erg!
Waarschuw beheerder
Door dit soort shit voel ik me bijna schuldig dat ik een deventernaar ben, wat een k*****lijers.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geouwehoer allemaal over hoe de daders gestraft moeten worden...en hoe en wanneer die jongen overleden is...:/ (in het ziekenhuis of in de ambulance)

Er is WEER een slachtoffer door zinloos geweld....en dat is al erg genoeg...

R.I.P (F) en sterkte aan de nabestaande...

Waarschuw beheerder
(F)R.I.P Floor (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik las het op teletekst...
echt ongeloofelijk :@
weer een jong leven weg :/
weer veel verdriet en gemis...

R.I.P
Waarschuw beheerder
woorden schieten tekort.....
Waarschuw beheerder
Die jongen was de neef van een kameraad van mij, Floor heette de jongen. Ongeloveloos, kerstavond, en een paar f*cking teringlijers moeten het mannetje gaan uithangen. Zelfs die vriendin heb een klap gehad, als die lui gevonden worden, mogen ze publiekelijk gelyncht worden (Y)

Wil alleen de familie, en vrienden heel veel sterkte wensen.
Waarschuw beheerder
zelfs mensen hier van de goeie kant van de ijssel kunnen z\oiets onbegrijpelijks flikken dus,,, :s
sterkte voor dat meissie :s
en de verdere nabestaanden
Waarschuw beheerder
Die kameraad liet mij gister weten wat er was gebeurd. Die jongen en dat meisje hadden een jaar lang verkering met elkaar. Denk je ff leuk op stap te gaan met elkaar moet het zo eindigen. Echt krankzinnig.
Zijn vriendin meisje van 17 had ook idd nog een klap gehad en was nog met haar hoofd op de stoeprand terecht gekomen, het gaat verder wel goed met haar (na omstandigheden natuurlij) maar voor haar had het ook anders af kunnen lopen.
Ik hoop dat je jongens snel worden gevonden en dat ze een flinke straf krijgen, maar jah nederland kennende staan ze binnen de kortste tijd weer op straat. :S *kwaakdkijk*

Die ouders van die jongen zullen het extra zwaar hebben, die hebben een aantal jaren geleden met hun andere zoon ook al iets vreselijks mee moeten maken. Ik ga daar verder niet op in maar die jongen is ook voor de rest van zijn leven een ander mens. En nu dit er nog bij. Echt dat die mensen zoiets mee moeten maken, net als de vriendin van die jongen. Een jonge meid van 17 die haar vriend verliest. :S

Even een bericht voor die jongens die dit hebben geflikt: Ik hoop dat er een dag komt dat het jullie zelf mag overkomen!!! Teringlijers.

De family en vrienden en nabestaanden wens ik erg veel sterkte in de komende tijd!!
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd...

Deze gasten moeten ze echt hard straffen !!!! :@

Voor zijn familie en vrienden zal Kerst nooit meer gezellig zijn :nocheer:
Waarschuw beheerder
En nee dta verhaal klopt niet X-Ception. Die jongen is van de fiets gestapt en heeft normaal geregeert tegenover de jongens, waardoor de jongens of hun af kwamen en hebben hem 1 klap op zijn hoofd gegeven, die ene klap is hem fataal geweest. De jongen had nog wel hartslag maar was al wel hersendood, En in het ziekenhuis was het al te laat en was hij al overleden.
Waarschuw beheerder
zinloos geweld, wanneer houd het nou eindelijk eens op...

heel veel sterkte voor de nabestaanden! hopelijk worden die daders snel opgepakt en berecht..
Waarschuw beheerder
het maakt niet uit hoe het gebeurd is .het is diep treurig dat dit weer gebeurd is.al dat zinloos geweld,ik wordt daar kotsmisselijk van .maar ja zo is het nu eenmaal niemand gunt je de licht in de ogen meer.en er is ieder voor zich.zo is de wereld .het is door en door verrot.

r.i.p heelveel sterkte toegewenst aan zijn vriendin en aan zijn familie .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van altijd feest op maandag 26 december 2005 om 11:43:
het is diep treurig dat dit weer gebeurd is.al dat zinloos geweld

Inderdaad.

Echt asociaal van die 3 jongeren en ontzettend zielig voor degene die nu overleden is.

Echt dom, dat zinloos geweld! :@

Waarschuw beheerder
jeetje, weet niet wat ik hierop zeggen moet.

oor de ogen van zijn vriendin doodgeslagen.

wat we de daders ook aandoen : opsluiten, vierendelen, opblazen... voor de nabestaanden blijft het altijd zeer doen.

en die vriendin dat arme meisje is getraumatiseerd voor het leven..
Waarschuw beheerder
Familie en vrienden heel heel veel sterkte.

:@ Waarom, wanneer houd dit nou eens op :@

R.I.P

Waarschuw beheerder
http://www.bierfront.nl/condoleance.html

Waarschuw beheerder
donateur
Word hier echt kwaad om, wat een klootzakken :@

R.I.P.
Waarschuw beheerder
Ik wens familie, vriendin en vrienden sterkte met dit zeer onterecht verlies van Floor!!

Hoop dat de daders snel gepakt worden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet normaal dit..
Weer een jong iemand, weer om geen reden vermoord..
R.I.P.

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Waarschuw beheerder
donateur
TE erg voor woorden dit, diep en diep triest... :(

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden (F)

Waarschuw beheerder
:flower: heel veel sterkte voor de nabestaanden :yes:

"hoeveel moeten r nog komen,hoeveel moeten r nog gaan" :cry:

Waarschuw beheerder
Misschien dat er mensen leren van zulke incidenten! Als je ziet hoe agressief/intollerant men tegenwoordig is. :S Dan is dit het gevolg van ons gedrag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:55:
kerel, ik zeik waar en wanneer ik maar wil en als je daar over in discussie wilt gaan, graag dat zien we niet vaak meer op PF.

Als jij denkt dat ik mijn bek ga houden voor zo'n achterlijke kneusje als jij, dan heb je het goed mis, domme vijverpomp

gozer... zoveel commentaar over partyflock leden maar ondertussen zit U ongeneerd te schelden als mensen anders denken dan jou :S waar slaat dat op?

En Ja, kerst is commercieel, maar toch gaat kerst buiten kadootjes, kaarten, ook om de kerstgedachten. Samen met familie/vrienden SAMENzijn. En of het nou zomer is, of kerst, het blijft net zo erg. Alleen een sterfgeval rond/met kerst maakt het wel MOEILIJKER! Ik hoop dat je dit snapt. (ga er van uit van niet, dus ik zal het uitleggen! Leuk, als je iedereen gezellig ziet doen, je gezellige huisjes met verlichting ziet, terwijl jij het liefst in een donkere put wil zitten)

Condoleances!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker gezellig ruziemaken in een topic over iemand die door 1 klap op zn hoofd is overleden.

de media wil dat onder de aandacht brengen, er gaan heus wel meer mensen dood. ook met kerst.
en ja natuurljk is het erg, dus van mij mag je hierneerzetten wat je wil, mar als je met elkaar daar gaat over zitten bekvechten, ben je ook lekker bezig :S
Waarschuw beheerder
ik weet het niet
maar als ik zo iets hoor vraag ik me altijd af
waarom doe je zoiets?
waarom....
Waarschuw beheerder
Aan de familie en vrienden: HEEL VEEL STERKTE.

WAAROM DIT NU WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tis weer zover... :(:(:(

R.I.P gast!

Sterkte aan alle nabestaande
Waarschuw beheerder
Echt verschrikkelijk dit :( Waarom moet er nou zoveel geweld zijn in de wereld.....:S Hoop dat de daders snel gepakt worden, en dat ze voor lange tijd opgesloten worden achter de tralies.

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Floor!

R.I.P
Waarschuw beheerder
en dat op eerste kerstdag!
het lijkt me ook heel erg voor zijn vriendin :S

Waarschuw beheerder
[img width=379 height=354 cacheid=000b2e8200206a93fe259c6c1a0129520b]http://img.photobucket.com/albums/v129/Leontien17/RIPflo0rgarst.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Stelletje stinkhonden, om misselijk van te worden..

Waarschuw beheerder
Familie, vrienden en vriendin heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd....en tofferikken die dit geflikt hebben nog meer sterkte voor in je toekomst, jullie zullen nooit meer veilig en normaal over straat kunnen en hoop dat jullie zo'n fucking schuldgevoel zullen hebben in jullie toekomst dat jullie niet meer met jullie zelf kunnen leven en uiteindelijk zelf voor de trein of whatever terrecht komen....Dat geluk zullen we niet hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte.. (f)

Waar moet het toch heen.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
schandalig weer.
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden (F)

En dat ze dat tuig snel vinden en eens goed berechten :@
Waarschuw beheerder
Jantjetje citeer 26 december 2005 21:22
Stelletje stinkhonden, om misselijk van te worden..
ik denk er ook zo over.heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Waarschuw beheerder
Sterkte (F)

Echt te erg voor woorden weer dit...:@
Waarschuw beheerder
Ze zouden die knulletjes moeten oppakken en nooit meer los moeten laten.
Waarschuw beheerder
donateur
Veel sterkte toegewenst aan de familie..

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte iedereen die hem kende en vooral zijn familie (f)

weer een stille tocht? echt om moedeloos van te worden.. heel Nederland heeft nu al zovaak laten zien dat ze tegen zinloos geweld zijn en het blijft gewoon maar doorgaan. Wanneer gaan we nou eens normaal doen met zijn allen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:28:
Wanneer gaan we nou eens normaal doen met zijn allen?

Precies.
Al die berichten mooie hier op Pf, het is allemaal wel leuk en aardig. Maar wat schieten we ermee op?
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat zelfs mensen die hier een berichtje hebben geplaatst, na een :bier: :lijn: :xtc: iemand zinloos kapotslaan. :/

De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:50:
De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet

die van een groot aantal niet idd.. kijk maar om je heen als je uitgaat.. ik ga uit om lol te hebben, gewoon lekker vrolijk, uit je dak gaan, af en toe een praatje maken met iemand, gewoon gezellig :)

Maar schijnbaar zijn er ook die het nodig vinden om ruzie te gaan zoeken en ik snap daar nog steeds het nut niet van. Ga dan naar een boksschool ofzo, om ergens tegen te slaan, maar laat een ander gewoon met rust :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:50:
De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet.laatste aanpassing 27 december 2005 10:50

en de instelling van de ouderen ook niet,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:54:
ik ga uit om lol te hebben, gewoon lekker vrolijk, uit je dak gaan, af en toe een praatje maken met iemand, gewoon gezellig

pff dat is zo 2004

The advisor ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 27 december 2005 om 10:55:

Ook ja, maar mijn ervaring met oudere mensen tijdens uitgaan/feesten is perfect. Jongeren moeten zich toch op één of andere manier profileren. Spijtig is dat.

Waarschuw beheerder
pff dat is zo 2004

Sarcastisch bedoelt mag ik hopen.
:/

Waarschuw beheerder

oudere mensen die uitgaan zijn top! vind ik echt leuk om te zien. Op FF3D zag ik in de B2S-area oude mensen echt een leuke avond hebben, dat is voor mij echt het bewijs dat dancemuziek voor alle leeftijden is :D

pff dat is zo 2004

Zeeuwen lopen altijd achter he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 26 december 2005 om 00:37:
Er is WEER een slachtoffer door zinloos geweld....en dat is al erg genoeg...

:yes:

gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden(f)
Waarschuw beheerder
VREESELIJK! Moge hij schijnen aan de hemel als een prachtige kerstster..

Waarschuw beheerder
Hoe kut weer zeg :[

Waarschuw beheerder
R.I.P. gaat weer lekker in dit kloteland.........Hoop dat de daders snel gepakt worden of als ze ballen hebben zichzelf aangeven....
Waarschuw beheerder
R.I.P collega
Waarschuw beheerder
Iedereen die hem kende en zijn familie en natuurlijk zijn vriendin ,die dit alles voor haar ogen heeft zien gebeuren,
heel veel STERKTE.

Waarschuw beheerder
Dit vind ik weer al het begrip te boven gaan... Hoe KAN iemand zo agressief en dom zijn?? :S

Abnormaal. Zijn er dan zo weinig mensen die hun verstand nog wel kunnen gebruiken?

:(

Niet best dit.
Waarschuw beheerder
Veel sterkte toegewenst aan de familie

Waarschuw beheerder
De man werd na de klap nog wel met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar de hulp mocht niet baten.

Bovenstaande bericht is bullshit. De politie heeft nog 5 tot 10 minuten lopen ouwehoeren en lachen, omdat men dacht dat de jongen dronken was. De jongen lag in de armen van zijn vriendin. Op een gegeven moment heeft een agent zijn pols in zijn nek gecheckt en gezegt dat hij geen pols voelde, toen is hij vervoerd. Dit is overigens wel vaker in Deventer voorgekomen dat de politie zo reageerd. Komt doordat er in het weekend veel gevochten word. In mijn ogen GEEN reden om niet allert te zijn en te doen wat de maatschappij van je verwacht. Had je maar niet zown kutberoep moeten kiezen. Iemand die ik ken, heeft na dit voorval in de buurt gestaan en van hem heb ik bovenstaande informatie gekregen.

Trouwens voor alle jonge mensen die STOER lopen te praten en grote opmerkingen maken over hoe kut en dom en stom en je moet die gasten ophangen enzo...
Hoop dat jullie van zulke dingen iets leren. Als je 's nachts ergens bent en je word uitgedaagd, loop, fiets, rij dan in godsnaam door en ga niet de stoeruh jongen uithangen!!! Want dan zie je wat je er van krijgt. Voor mijn part bel je 112, whatever...

Waarschuw beheerder
R.I.P. gaat weer lekker in dit kloteland.........

Als het zo klotuh is, waarom verhuis je dan gewoon niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 20:28:
Hoop dat jullie van zulke dingen iets leren. Als je 's nachts ergens bent en je word uitgedaagd, loop, fiets, rij dan in godsnaam door en ga niet de stoeruh jongen uithangen!!!

Ik negeer ze altijd al ;) Maarja als ze in een groepje om je heen gaan staan ofzo, wordt dat al een stuk lastiger :)

Waarschuw beheerder
Altijd weer jammer, zinloos geweld!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is in principe niks mis met een potje knokken

Maar waarom een onschuldige?
Waarom met ze 3e tegen 1?

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:59:
vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud

Tja, op die leeftijd hou je wel van een beetje rellen he? Ze hadden die jongen ook niet dood willen slaan....maar uitermate triest, zeker met kerst!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 20:28:
Bovenstaande bericht is bullshit. De politie heeft nog 5 tot 10 minuten lopen ouwehoeren en lachen, omdat men dacht dat de jongen dronken was. De jongen lag in de armen van zijn vriendin. Op een gegeven moment heeft een agent zijn pols in zijn nek gecheckt en gezegt dat hij geen pols voelde, toen is hij vervoerd.

Dat meen je niet? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op dinsdag 27 december 2005 om 20:48:
Dat meen je niet?

Kan je idd niet menen, duidelijkd at ze dan aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld of nalatigheid ofzo!!

Waarschuw beheerder
Ik negeer ze altijd al Maarja als ze in een groepje om je heen gaan staan ofzo, wordt dat al een stuk lastiger

Ja dan ga je voor mijn part rennen ofzo of de politie bellen terwijl je rent, maar uitlokken of ingaan op provocaties heeft echt geen zin. Diegene die uitlokt heeft vast wel een reden; hij is errug gefrustreerd en wil het op iemand botvieren. Zulke dingen kunnen erg uit de hand lopen en als het fataal afloopt het is heel erg triest. Vooral omdat het meestal jonguh mensen betreft. De wat oudere weten (meestal ook niet ALTIJD) wat wel en niet verstandig is om te doen.

Wat in Deventer is gebeurt ging waarschijnlijk ongeveer zo:

Een 20-jarige jongen fiets 's nachts samen met zijn vriendin naar huis. 3 jongens tussen de 16 en 18, waarschijnlijk van buitenlandse afkomst (heb ik gehoord, dat waren de signalementen,) die schreeuwen iets naar het 2-tal. De jongen van 20, die overigens beroepsmilitair en dus NIET bang is, stapt op ze af en wil iets tegen ze zeggen. 1 van die 3 jongens denkt 'wacht voordat hij slaat, sla ik em'. Jongen valt neer en de 3 jongens vluchten, men zegt in een donkere audi. En klaar is kees. En die jongen helaas dood. Is toch te triest voor woorden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd triest dat iemand in zo'n onschuldig knokpartijtje sterft door 1 klap

Waarschuw beheerder
Maar waarom een onschuldige?
Waarom met ze 3e tegen 1?

Wat lul je dom gozer??
Niets mis met een potje knokken??
Even voor de duidelijkheid: de mensen die denken dat die jongen AFGESLACHT is...... HALLOW MENSEN!!! De eerste klap was em meteen fataal!! Dus is er wel degelijks iets mis met knokken. Heey als je een stoeruh jongen bent, dan ga je maar op vechtsport. Daar weten ze wel wat ze moeten doen met mensen die menen dat er niets mis is met een potje knokken. Het spijt me zeer wat je daar zegt klinkt heel heel erg ontwetend. Dan heb jij geen goede knokpartijen van dichtbij gezien, dat lijken soms wel slachtpartijen en daar is NIETS leuks aan!!!

En waarom met zijn 3-en tegen 1??? Ze waren met zijn drieen wie zegt dat ze met zijn 3-en hem geslagen hebben. Las hier boven dat zijn vriendin de boel probeerde te sussen, ze heeft een klap op d'r hoofd gehad dus waarschijnlijk deed zij ook behoorlijk aggressief tegen de jongens.

TIP: NIET FOKKEN, MAAR VOOR JE KIJKEN DOORLOPEN!!!

Waarschuw beheerder
TIP: NIET FOKKEN, MAAR VOOR JE KIJKEN DOORLOPEN!!!

Hele wijze woorden!

Waarschuw beheerder
Kan je idd niet menen, duidelijkd at ze dan aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld of nalatigheid ofzo!!

Dat van die nalatigheid van de agenten, meen ik wel. Maar dat komt omdat dit soort shit wel vaker gebeurd in de binnenstad van Deventer. Klinkt stom, maar blijkbaar kun je (er als agent) aan wennen. Ik heb zelf sowieso TERINGHEKEL aan de blauwhoofden. Woon al mijn hele leven in Deventer en vind de poltie hier maar een stelletje sukkels. Schijnt dat het niet de eerste keer is dat ze zo hebben gereageerd. Ik kan zelf wel een voorbeeld geven van de poltie van Deventer.

Nou heel heel heel lang geleden, toen ik wat jonger was, zat ik met iemand wat te eten in Marmaris (eettent). De mensen uit Deventer weten waar dat zit. We zaten bij het raam en zagen iemand echt heel heel hard op zijn smoel gaan! Het meisje wat bij ons zat die rende naar buiten om te kijken hoe het met die man ging. Ze was erg geschrokken en wilde de ambulance gaan bellen. De man was dronken, had zijn evenwicht verloren en erg hard op zijn gezicht gevallen, want echt alles zat onder het bloed. Erg vies gezicht. Gelukkig was er ondertussen en motoragent bijgekomen. Ja dat zou je denken GELUKKIG, maar zo gelukkig was het niet. De dronken man bleek een bekende te zijn en de agent weigerde een ambulance erbij te laten komen, omdat dat alleen maar GELD kostte :s, eikelbijter alsof hij de enige is de meebetaald :s. Maar goed. Er was dus ook een jongen bij die afkomstig was uit amerika (texas) en die zei dat hij het niet kon geloven dat dit hier kon gebeuren. Ik ben zelf ook niet een autochtone nederlander, maar ik schaamde me wel voor dit optreden van de agent. Dus dit soort shit gebeurt echt... helaas...
Waarschuw beheerder
donateur
Overigens blijkt nu dat de jongen niet direct aan de klap is overleden. Hij overleed later in het ziekenhuis aan het letsel dat hij opliep toen hij op straat viel, na de klap. Medisch onderzoek heeft dit uitgewezen, zo meldt RTV Oost.

Waarschuw beheerder
Dus had het kunnen zijn dat de jongen misschien had overleefd als de politie niet zo had lopen ouwehoeren!!!

KUT WOUTEN! WAAR DE FUCK ZIJN JULLIE NOU GOED VOOR???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:59:
Het drietal, vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud

als ze ze hebben moeten ze gelijk voor 75 jaar opsluiten met 1 droge boterham en 1 bekertje water per dag.

Het woord tijd dat de STRAFFEN HIER IN NEDERLAND is flink gaan veranderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:27:
als ze ze hebben moeten ze gelijk voor 75 jaar opsluiten met 1 droge boterham en 1 bekertje water per dag.

Het woord tijd dat de STRAFFEN HIER IN NEDERLAND is flink gaan veranderen

:respect:

Waarschuw beheerder
Mensen ik weet niet of jullie het doorhebben, maar JUIST door opmerkingen zoals "JA ZE MOETEN ZE HARDER PAKKEN" "BLA BLA BLA" Verhard de maatschappij van 2 kanten. Mensen die krijgen zwaardere straffen, worden harder, krijgen meer schijt aan dingen en gaan NOG gekkere dingen doen. En aan de andere kant zijn de jongeren die elkaar in stoeruh praatjes steunen door bijv dingen te zeggen zoals "JA EN DIE JONGENS DIE MOETEN NIET DENKEN DAT ZUS EN ZO EN BLA EN BLA EN BLA" En de volgende keer dat ze op straat beledigd worden, denken ze dat ze van hun fiets af kunnen stappen om een paar klappen uit te delen en worden ze slachtoffer van zinloos geweld! Nee das fijn... :s

In Amerika hebben ze hele zware straffen. Bijv. het "3 strikes you out!"-systeem. Dit systeem houd het volgende in:

Pleeg je 3 keer achter mekaar een strafbare feit, dan krijg je levenslang! Dus geen misdaad maar strafbare feit! Er zijn dus jongeren die bijv. 3 keer iets te eten hebben gesteeld en dus nu levenslang vastzitten!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Voor iedereen die hem heeft gekend:

Gecondoleerd en heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Ik heb der geen woorden meer voor....:'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik verdedig de dader niet. Ik heb het alleen over dat zoiets iedereen kan gebeuren en mensen dus niet meteen een onderscheid moet maken tussen een slachtoffer van een incident en een dader. Voordat een incident plaatsvind is heus niet bekend wie het slachtoffer gaat worden en wie de dader. Alsof je met mensen zwaarder straffen dit soort dingen kunt voorkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:43:
Alsof je met mensen zwaarder straffen dit soort dingen kunt voorkomen

er moet toch eens een goed voorbeeld gegeven worden? of zie ik dat nu verkeerd

Waarschuw beheerder
Okey kun je dan een voorbeeld geven waarbij jongeren die anderen hebben 'doodgeslagen' een lage straf hebben gekregen? In de afgelopen jaren zijn er best veel mensen door geweld om het leven gekomen. Hoeveel jaar hebben zij gekregen en hoeveel had het dan volgens jou moeten zijn?

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat er 6 jaar staat op doodslag... Hoeveel jaar vind je dat er moet komen voor doodslag?
Waarschuw beheerder
laten ze daar eens 10 jaar voor geven, als je een bank overvalt krijg je hier in Nederland nog langer

Waarschuw beheerder
Owja, hoeveel jaar krijg je dan als je een bank overvalt :s :s???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 23:13:
Ik geloof dat er 6 jaar staat op doodslag... Hoeveel jaar vind je dat er moet komen voor doodslag?

Levenslang :yes:

Opruimen die lui, wat hier ook weer gebeurt is :no:. Het gaat maar door en door, het wordt eerder slechter dan beter.
Er word in dit land veelste veel rekening gehouden met de geweldpleger.
Dit is niet het topic voor deze discussie, vind ik.

Familie, vrienden, kennissen heel veel sterkte.

R.I.P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 27 december 2005 om 23:23:
Dit is niet het topic voor deze discussie, vind ik.

ben het met je eens daarom ga ik er ook maar niet meer op in, er zijn mensen die altijd gelijk moeten hebben en een discussie ga ik liever eye to eye aan.

Waarschuw beheerder
Ok dan 'RaoulDuke' (y) je hebt gelijk, wat mij betreft sluiten ze gewoon iedereen op! I don't give a fuck. Hou alleen niet van die schijnheilige mensen die denken dat ze beter dan een ander zijn omdat zij toevallig iemand niet geslagen hebben, maar de mensen wel op een viezere manier genaaid hebben...

En nog 1 ding. Waarom doet iedereen alsof dit soort dingen vroeger en elders niet gebeurt? Het word steeds erger... Wat word steeds erger? Het gezeik dat word steeds erger ja!

Waarschuw beheerder
Ok sorry jullie hebben gelijk. Dit is inderdaad niet de juiste plek voor deze topic. Ben er iets tever op doorgegaan. Dus nogmaals excuses moi...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trotste mama van Damon en Jamie op dinsdag 27 december 2005 om 23:28:
ben het met je eens daarom ga ik er ook maar niet meer op in, er zijn mensen die altijd gelijk moeten hebben en een discussie ga ik liever eye to eye aan.

Vind dit niet het topic voor gelijk :no:.

Wat is gelijk in tegenstelling tot dit verhaal. Denk na en uit hier respect. Je onvrede over nederland en het (recht) in dit land zijn al genoeg topic's over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:45:
techno-angel... wacht maar totdat jou familie zoiets overkomt. Dan piep je wel anders. Hoop dat je neefje ofzo, van 17, een keertje betrokken raakt bij een vechtpartij, dat hij een klap uitdeelt wat meteen de fatale klap blijkt te zijn. En dan hoop ik dat wat jij zegt uitkomt. Dat jusititie met hele hoge straffen komen voor je neefje. Dat hij 45 jaar lang nonstop keihard in zijn reet word gepakt door 15 bosnegers nonstop terwijl hij aan het infuus word gehouden.

Is 1 van die 3 jongens mischien familie van jou ofzo.

Ik vindt het heel erg wat de familie is over komen van de jongen die overleden is, ik kreeg er zelfs tranen van toen ik het op het journaal hoorde....dat zulke dingen zomaar kunnen in Nederland maar blijkbaar mag ik niet mijn mening geven hier op dit forum.

Zou jij mischien zo vriendelijk willen zijn om je mond te houden over mijn famillie het lijkt wel of je mij aan het bedreigen bent.

IK WENS DE FAMILLIE HEEL VEEL STERKTE MET DIT DIERBARE VERLIES.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:43:
Ik verdedig de dader niet. Ik heb het alleen over dat zoiets iedereen kan gebeuren en mensen dus niet meteen een onderscheid moet maken tussen een slachtoffer van een incident en een dader. Voordat een incident plaatsvind is heus niet bekend wie het slachtoffer gaat worden en wie de dader. Alsof je met mensen zwaarder straffen dit soort dingen kunt voorkomen.

Sorry hoor, maar die allochtonen (jah dat waren het en ik ben er zelf ook één en ik vind het alleen maar triest dat deze 3 jongens de naam nog meer verslechteren) waren de hele avond rond de Gedempte Gracht op zoek naar ruzie..

Ze hebben de vriendin uitgemaakt voor alles en nog wat uitgemaakt, ok al stop je en kom je voor je zelf op dan ga je niet met z'n drieeen bewust op iemand inhakken.. En dan alsof die vriendin een grote bek tegen drie van de jongens heeft gehad en dan vervolgens gemept is? Denk eens na, die jongens waren er gewoon PUUR op uit klaar.. Allochtoon of autochtoon dit mag gewoon niet gebeuren..

P.S Als ze in een audi zijn weggereden, waarom hoor/lees je dat nergens dan ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trotste mama van Damon en Jamie op dinsdag 27 december 2005 om 21:53:
begrijp het niet verkeerd maar het lijkt wel of je de daders aan het verdedigen bentlaatste aanpassing 27 december 2005 21:55

Dat doet hij niet. :no:

Waarschuw beheerder
[img width=512 height=336]http://www.destentor.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/STN/artikelvisuals/3012159-388961-groot.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
P.S Als ze in een audi zijn weggereden, waarom hoor/lees je dat nergens dan ??

Omdat ik het nergens heb gelezen. Er stond iemand bij die agenten toen ze over de walkie-talkie aan het praten waren bij het churchillplein.

Waarschuw beheerder
Echt raar, ik kwam daar eerst best veel langs. Het is dichtbij het station he?

:/

Waarschuw beheerder
Ja het is een stukje voor de brug, precies naast het trappetje....

Waarschuw beheerder
Nou ik heb het nergens gelezen. Het stond ook niet op het politiebericht wat half door Deventer hangt. Ook staat er niet op dat het allochtonen zijn, wat ik wel begrijp. Maar een blauwe audi als vluchtauto, lijkt mij wel waardevolle informatie

Waarschuw beheerder
Ik vindt het heel erg wat de familie is over komen van de jongen die overleden is, ik kreeg er zelfs tranen van toen ik het op het journaal hoorde....dat zulke dingen zomaar kunnen in Nederland maar blijkbaar mag ik niet mijn mening geven hier op dit forum.

Jongeren gaan nu eenmaal met elkaar op de vuist. En helaas vallen er soms (blijkbaar) doden bij...

Waarschuw beheerder
Maar een blauwe audi als vluchtauto, lijkt mij wel waardevolle informatie

De politie gaat niet alle informatie vrijgeven. Alleen informatie wat relevant is voor de berichtgeving. Zou overigens wel slim van ze zijn om zoveel mogelijk informatie vrij te geven, dan zouden de daders veel sneller gepakt kunnen worden. Maar goed, de politie staat ook niet echt bekend om hun intelligentie.

Waarschuw beheerder
Het signalement van de drie jongens luidt: leeftijd tussen de 16-18 jaar, lengte van twee jongens tussen de 1.65-1.70 m, beiden donker gekleed en de 3e jongen ca. 1.80 m lang en een smal postuur. Hij droeg een lange zwarte jas. Na het incident liepen ze verder de Verzetslaan in. Het slachtoffer is een 20-jarige Deventenaar. De politie heeft inmiddels een groot rechercheteam samengesteld die deze zaak onderzoekt. De politie is dringend op zoek naar deze drie jongens of naar mensen die getuige zijn geweest van de ruzie, danwel over informatie beschikken die met dit misdrijf verband houdt. U kunt hiervoor contact opnemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.

Officieel politieberich van politie IJsselland.

Het is gewoon een kwestie van tijd dat ze worden gevonden.

Waarschuw beheerder
Mag lijen dat ze de doodstraf krijgen voor het veroorzaken van zoveel ophef en verdriet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 00:24:
Mag lijen dat ze de doodstraf krijgen voor het veroorzaken van zoveel ophef en verdriet...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:45:
techno-angel... wacht maar totdat jou familie zoiets overkomt. Dan piep je wel anders. Hoop dat je neefje ofzo, van 17, een keertje betrokken raakt bij een vechtpartij, dat hij een klap uitdeelt wat meteen de fatale klap blijkt te zijn. En dan hoop ik dat wat jij zegt uitkomt. Dat jusititie met hele hoge straffen komen voor je neefje. Dat hij 45 jaar lang nonstop keihard in zijn reet word gepakt door 15 bosnegers nonstop terwijl hij aan het infuus word gehouden.

Mensen ik weet niet of jullie het doorhebben, maar JUIST door opmerkingen zoals "JA ZE MOETEN ZE HARDER PAKKEN" "BLA BLA BLA" Verhard de maatschappij van 2 kanten. Mensen die krijgen zwaardere straffen, worden harder, krijgen meer schijt aan dingen en gaan NOG gekkere dingen doen. En aan de andere kant zijn de jongeren die elkaar in stoeruh praatjes steunen door bijv dingen te zeggen zoals "JA EN DIE JONGENS DIE MOETEN NIET DENKEN DAT ZUS EN ZO EN BLA EN BLA EN BLA" En de volgende keer dat ze op straat beledigd worden, denken ze dat ze van hun fiets af kunnen stappen om een paar klappen uit te delen en worden ze slachtoffer van zinloos geweld! Nee das fijn...

In Amerika hebben ze hele zware straffen. Bijv. het "3 strikes you out!"-systeem. Dit systeem houd het volgende in:

Pleeg je 3 keer achter mekaar een strafbare feit, dan krijg je levenslang! Dus geen misdaad maar strafbare feit! Er zijn dus jongeren die bijv. 3 keer iets te eten hebben gesteeld en dus nu levenslang vastzitten!!!

Heey TEchnoAngel als jij voor elk overtreding die je hebt gepleegd in je leven, opgepakt was in Amerika was je waarschijnlijk ook bestempeld als crimineel en uitschot!

Je spreekt jezelf enorm tegen weet je dat. ;) (n)

Waarschuw beheerder
Ja hehe... ik ben makkelijk over te halen. Ben sterk empathisch aangelegd...

Waarschuw beheerder
Als die teringlijers er zo op uit waren om sowieso iemand heel erg te schaden, dan mag er ook wel wat schade aan hen gepleegd worden... oog om oog, tand om tand...

Waarschuw beheerder
Ze waren er zeker op uit. Eerst rondhangen en dan iemand - die reageerd op hun kansloze uitingen - in elkaar raggen en dan wegrijden in een blauwe audi? Wie zou die audi gezien moeten hebben dan? Die vrienin? Alsof zij ziet vanaf weet ik veel hoe ver: Ow dat is een blauwe audi a4 ofzo?!?..

Waarschuw beheerder
Weet ik niet. Dat is wat ik gehoord heb van iemand die het van de politie heeft gehoord toen hij die nacht in de buurt stond. Als het klopt, dan zullen ze wel heel snel gesnapt worden en krijgen wat ze verdienen.
Waarschuw beheerder
Ik vind dus ook dat ze die kleine vechtpartijtjes in een kroeg harder moeten aanpakken. Wat is nu het verschil tussen zon klein vechtpartijtje in een kroeg of dit incident.

Met één kleine klap kun je iemand al doodslaan als je hem maar precies verkeerd raakt. Ik zie elke maand wel iemand die een harde klap op zijn kop krijgt moeten we die dan ook als moordenaars gaan straffen ik bedoel waar leg je de grens.

Als je steeds harder en vaker gaat straffen word de politie uiteindelijk ook corrupt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 20:45:

wat een kneusje ben jij :S
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat het gaat om de hoeveelheid klappen die iemand krijgt maar meer om het feit dat er al klappen vallen om niks! Als ik dan nu lees dat die daders het expres zaten uit te lokken etc...wat ik al wel dacht, tjah.

Gewoon opsluiten die lui, enne ervoor zorgen dat ze lang achter slot en grendel verdwijnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nyana op woensdag 28 december 2005 om 01:16:
Als je steeds harder en vaker gaat straffen word de politie uiteindelijk ook corrupt

tjah de politie, stelletje loosers zijn het soms!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nyana op woensdag 28 december 2005 om 01:16:
Ik vind dus ook dat ze die kleine vechtpartijtjes in een kroeg harder moeten aanpakken.

mee eens, sowieso betere samenwerking tussen horeca en politie. Ookal had dat dit niet kunnen voorkomen maar zou veel leed kunnen voorkomen denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 10:29:
mee eens, sowieso betere samenwerking tussen horeca en politie. Ookal had dat dit niet kunnen voorkomen maar zou veel leed kunnen voorkomen denk ik.

Dat heeft dus ook met de horeca te maken. Maar ik kan me voorstellen dat de cafébaas en uitsmijter liever iemand eruit gooit die lastig doet dan meteen de politie te bellen. Toch eerst proberen zelf op te lossen. Wordt de situatie echt ernstig politie bellen.
Je belt bij wat buikkrampen toch ook niet meteen een ambulance?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 10:32:
Je belt bij wat buikkrampen toch ook niet meteen een ambulance?

haha nee das waar..

Maarja, eruit gooien is een makkelijke oplossing voor de cafebaas. Nadeel is dat ie niet meer ziet wat er buiten nog gebeurd. Daar houdt ie zich niet mee bezig, want daar voelt ie zich niet meer verantwoordelijk voor. Ik vind juist dat de horeca ook verantwoordelijk is voor de veiligheid tijdens het uitgaan. Iemand aan de deur die ook de omgeving een beetje in de gaten houdt zou bijv. geen overbodige luxe zijn :)

Waarschuw beheerder
wo 28 dec 2005, 08:45

Deventenaar niet overleden aan klap
DEVENTER - De 20-jarige Floor Garst uit Deventer, die eerste kerstdag overleed na een vechtpartij, is niet rechtstreeks aan de gevolgen van een klap op zijn hoofd overleden. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. Zijn dood is het gevolg van de verwondingen die de Deventenaar opliep toen hij op straat terechtkwam. Dit blijkt uit sectie op het lichaam.

Op verzoek van de ouders heeft de gemeente Deventer dinsdag de herdenkingstekst op de plek van het incident verwijderd. Ook is op hun verzoek het digitale condoleanceregister van internet gehaald, zo meldt de gemeente Deventer. De ouders willen het drama met hun zoon zoveel mogelijk uit de publiciteit houden. Om die reden wordt ook afgezien van een stille tocht.

De politie is nog steeds op zoek naar de drie verdachte jongens.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/30953871/Deventenaar_niet_overleden_aan_klap.html

Waarschuw beheerder
Ik hoorde 't net op de radio ja, maakt het niet minder erg. :no:
Waarschuw beheerder
R.I.P. stakkers hier in nederland:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 10:57:
Zijn dood is het gevolg van de verwondingen die de Deventenaar opliep toen hij op straat terechtkwam

Nee dat maakt veel verschil zeg :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bovenstaande bericht is bullshit. De politie heeft nog 5 tot 10 minuten lopen ouwehoeren en lachen, omdat men dacht dat de jongen dronken was. De jongen lag in de armen van zijn vriendin. Op een gegeven moment heeft een agent zijn pols in zijn nek gecheckt en gezegt dat hij geen pols voelde, toen is hij vervoerd. Dit is overigens wel vaker in Deventer voorgekomen dat de politie zo reageerd. Komt doordat er in het weekend veel gevochten word. In mijn ogen GEEN reden om niet allert te zijn en te doen wat de maatschappij van je verwacht. Had je maar niet zown kutberoep moeten kiezen. Iemand die ik ken, heeft na dit voorval in de buurt gestaan en van hem heb ik bovenstaande informatie gekregen.

Had hierover ook een berichtje gestuurd naar de Politie IJsselland met de vraag hoe zij hiermee omgingen, word ik NET op mijn werk mobiel gebeld met de vraag of ze me even kunnen spreken :s :s :s... Heb om 12:00 met een agent afgesproken achter de ABN-AMRO op de parkeerplaats in Deventer :s :s :s

Waarschuw beheerder
Voor de familie is het even erg, maakt niet uit wat de doods oorzaak is.

Maar volgens mij maakt het strafrechtelijk wel uit

Er is een verschil tussen moord, doodslag, of (zware) mishandeling met de dood tot gevolg volgens mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:27:
Er is een verschil tussen moord, doodslag, of (zware) mishandeling met de dood tot gevolg volgens mij.

Klopt inderdaad. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:27:
Voor de familie is het even erg, maakt niet uit wat de doods oorzaak is.

Maar volgens mij maakt het strafrechtelijk wel uit

Juist. En als het zo is dat hij is overleden aan hersenletsel ten gevolge van met z'n hoofd hard op de straat terechtkomen door een val vrees ik het laatste.

Maar aan de andere kant; de daders hebben zich nog niet gemeld en als ze zullen worden gepakt kan ze dat ook nog duur komen te staan.

Waarschuw beheerder
Ja, als het mijn kind was dan zou ik de hoogste straf willen die er is. Maar in dit geval denk ik dat de dader er beter vanaf komt helaas :(

Als de klap de oorzaak was dan is de straf hoger dan nu het geval is.

Triest maar waar

Waarschuw beheerder
Ja die kutventjes zullen er toch wel weer met een milde straf vanaf komen ook omdat ze waarschijnlijk minderjarig zijn :s

Waarschuw beheerder
waarom? waarom vraag je je af?
Waarom is dit nu nodig?

Namens de gehele krijgsmacht, Floor het is een gemis van de bovenste plank dat je niet meer onder ons bent.
De last post zal klinken, de vlag hangt halfstok.
Dit moet een keer ophouden, waar is het recht dat de mens beschermt?
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?

Woorden hebben we niks meer aan, Floor niet, Roos niet, je familie niet!
Niemand niet!

Ik groet je Floor, voor de laatste keer voor jou de ere groet.
Dat je in vrede mag rusten.
Mijn gedachten gaan uit naar familie, vrienden, en collega`s.
Sterkte met het verwerken van dit aller tragische verlies.

Waarschuw beheerder
DADERS NOG STEEDS NIET GEVONDEN !!! Om boos over te worden.. 20 man op de zaak gezet, laten ze die kut kinderen (want dat waren het) zo snel oppakken !!!
Waarschuw beheerder
Heren, dames, Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en zolang er nog niets officieels naar buiten is gebracht, blijft het raden en gissen en de schuld in iemand's schoenen schuiven.

Kunnen jullie (met name deventenaren) het nog herinneren dat er in (ik meende) 1999 of 2000 ook een jongen op de brink in deventer is gestorven na een fatale klap ??!

Dit is als volgt gegaan; de jongen die gestorven is liep over de brink te treiteren en te klieren was zelf ook zeker onder invloed van alcohol (of ie onder invloed was van meer dingen weet ik niet), op een gegeven moment had die persoon z'n slachtoffer gevonden, en begon hem een beetje te slaan en op het hoofd te tikken etc etc etc, die jongen die dus getreiterd werd, liep weg om hem te ontlopen, dat werkte niet, hij heeft gezegt hou op hier heb ik geen zin in... de jongen ging maar door, tot de maat vol was, hij draaide zich om en deelde een klap uit, nou... terecht zou je waarschijnlijk zelf ook doen toch?!

Die jongen valt, waarschijnlijk viel die ook erg verkeerd, gevolg; hij is overleden !

Dus die jongen die dan de klap heeft uitgedeeld is betsempeld als een vuile moordenaar, nou sorry erg onterecht vind ik.

Gelukkig heeft de rechtbank dit ook besloten.

Kijk en zo kan het verhaal van Floor ook in elkaar zitten, let wel op wat ik schrijf..........

ook in elkaar

Verder neem ik het hier dus voor niemand op, maar geef alleen me visie op het gebeurde, en dat niet iedereen z'n oordeel altijd maar direct klaar dient te hebben.

:respect:

Waarschuw beheerder
Maar het is wel met z'n drieeen tegen 2 mensen, een jongen en een meisje die samen naar huis gingen, lijkt me sterk dat die ruzie liepen te zoeken...

Maar we zien wel wat eruit komt.

Waarschuw beheerder
zou kunnen t@rbo, maar dan zouden die jongens zichzelf al lang hebben aangegeven denk ik om hun kant van het verhaal te vertellen..

Waarschuw beheerder
Jah, dat kan ik me nog wel herinneren jah.. Maar elk verhaal heeft misschien twee kanten, maar niet elk verhaal is hetzelfde ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 00:00:
Echt raar, ik kwam daar eerst best veel langs. Het is dichtbij het station he?

bij die school saxion in de buurt toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 00:26:

Mensen ik weet niet of jullie het doorhebben, maar JUIST door opmerkingen zoals "JA ZE MOETEN ZE HARDER PAKKEN" "BLA BLA BLA" Verhard de maatschappij van 2 kanten. Mensen die krijgen zwaardere straffen, worden harder, krijgen meer schijt aan dingen en gaan NOG gekkere dingen doen. En aan de andere kant zijn de jongeren die elkaar in stoeruh praatjes steunen door bijv dingen te zeggen zoals "JA EN DIE JONGENS DIE MOETEN NIET DENKEN DAT ZUS EN ZO EN BLA EN BLA EN BLA" En de volgende keer dat ze op straat beledigd worden, denken ze dat ze van hun fiets af kunnen stappen om een paar klappen uit te delen en worden ze slachtoffer van zinloos geweld! Nee das fijn...

/In Amerika hebben ze hele zware straffen. Bijv. het "3 strikes you out!"-systeem. Dit systeem houd het volgende in:

Heey TEchnoAngel als jij voor elk overtreding die je hebt gepleegd in je leven, opgepakt was in Amerika was je waarschijnlijk ook bestempeld als crimineel en uitschot!

?

Waarschuw beheerder
ja vet he :D heb ik geschreven....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 13:08:
zou kunnen t@rbo, maar dan zouden die jongens zichzelf al lang hebben aangegeven denk ik om hun kant van het verhaal te vertellen..

ADM !

Hier ben ik het dus absoluut mee eens ! (y)
dat zou zeker zo zijn ja.

want die jongen die ik dus beschreef, heeft zich direct zelf aangegeven.

Waarschuw beheerder
In bepaalde staten in Amerika heb je dat '3 strikes out' systeem.
Maar daar zit je dan ook vast voor drie keer een jointje roken.
Zie je het al voor je in Nederland: de gevangenissen overvol en wie gaat dat betalen? :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t@rbo op woensdag 28 december 2005 om 13:37:
want die jongen die ik dus beschreef, heeft zich direct zelf aangegeven.

zo hoort het dan ook :) sterker nog ik zou het "slachtoffer" in zo'n geval niet alleen laten en zelf politie/ambulance bellen.. niet dat ik ooit iemand heb neergeslagen en ben het ook niet van plan :) ik praat liever dan dat ik vecht haha :P
(zouden meer mensen moeten doen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t@rbo op woensdag 28 december 2005 om 13:03:
Heren, dames, Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en zolang er nog niets officieels naar buiten is gebracht, blijft het raden en gissen en de schuld in iemand's schoenen schuiven.

Kunnen jullie (met name deventenaren) het nog herinneren dat er in (ik meende) 1999 of 2000 ook een jongen op de brink in deventer is gestorven na een fatale klap ??!

Dit is als volgt gegaan; de jongen die gestorven is liep over de brink te treiteren en te klieren was zelf ook zeker onder invloed van alcohol (of ie onder invloed was van meer dingen weet ik niet), op een gegeven moment had die persoon z'n slachtoffer gevonden, en begon hem een beetje te slaan en op het hoofd te tikken etc etc etc, die jongen die dus getreiterd werd, liep weg om hem te ontlopen, dat werkte niet, hij heeft gezegt hou op hier heb ik geen zin in... de jongen ging maar door, tot de maat vol was, hij draaide zich om en deelde een klap uit, nou... terecht zou je waarschijnlijk zelf ook doen toch?!

Die jongen valt, waarschijnlijk viel die ook erg verkeerd, gevolg; hij is overleden !

Dus die jongen die dan de klap heeft uitgedeeld is betsempeld als een vuile moordenaar, nou sorry erg onterecht vind ik.

Gelukkig heeft de rechtbank dit ook besloten.

Kijk en zo kan het verhaal van Floor ook in elkaar zitten, let wel op wat ik schrijf..........

ook in elkaar

Verder neem ik het hier dus voor niemand op, maar geef alleen me visie op het gebeurde, en dat niet iedereen z'n oordeel altijd maar direct klaar dient te hebben.

Ben het met Tarbo eens :-D

Waarschuw beheerder
die drie jongens hebben toch met hun volle verstand die jongen mishandeld en zijn erna gevlucht? Iedereen weet dat een klap al genoeg kan zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een idioten :@
Waarschuw beheerder
Dood Floor rijt oude wonden open
door INGRID WILLEMS

28 DECEMBER 2005 - DEVENTER/LIEREN /TWELLO - ‘Leren ze er dan niets van?’, vroeg Wil Berends uit Lieren zich meteen af toen ze in het kerstweekeinde hoorde van de tragische dood van Floor Garst uit Deventer.

Zelf verloor ze haar zoon Jeffery (19) op 16 maart 1997. Na een schermutseling tussen een groep mensen bij een cafetaria in Twello bleef hij levenloos op straat liggen. ‘Verschrikkelijk, dat zoiets zich wéér voordoet’, vindt de Lierense. ‘En vreselijk dat er nu weer ouders zijn die diezelfde weg moeten gaan die wij gegaan zijn.’

Een jonge man, na een avondje stappen dood na een schermutseling op straat. Het doet meteen denken aan andere soortgelijke incidenten. Op de condoleancewebsite werden gisteren diverse namen genoemd. Zoals van Henk Top, die aan de vooravond van de kermis in 1987 na een mishandeling op de Deventer Brink aan zijn verwondingen bezweek.

Han Zantinge uit Twello moest in 1999 een woordenwisseling over een barkruk in een café aan de Brink met dodelijke messteken bekopen.

In 2000 werd Deventer op bevrijdingsdag opgeschrikt door de dood van Twellonaar Björn Leerkes. Hij liet het leven bij een vechtpartij op de Brink.

De familie van Jeffery Berends heeft een lange en moeilijke weg afgelegd na de dood van haar zoon en broer. Het echtpaar Berends sloot zich aan bij verschillende zelfhulpgroepen. Daarnaast schreef Wil Berends een boek over haar leven in de jaren na de dood van haar zoon. Ze geeft - op verzoek - lezingen. ‘Toevallig volgende maand bij de politieschool in Apeldoorn.’

Ouders

Ook staat ze geregeld ouders bij die hetzelfde meemaken. Moeilijk is het wel, maar zo heeft ze het gevoel dat de dood van Jeffery niet helemaal voor niets is geweest, dat ze er op deze manier in elk geval nog iets mee kan doen.

Bah krijg gewoon kippevel, ik kende Bjorn Leerkes maar ook de jongens waarmee hij ruzie had

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 13:35:
ja vet he heb ik geschreven....

Jij bente gewoon een heel erg vervelend mannetje eerst loop je mij en me famillie af te zeiken, ik heb niet eens een neefje en dan vervolgens ben je het toch ergens weer eens dat die lui zwaar gestraft moeten woorden.

Heb jij last van verschilende persoonlijkheden ofzo, echt een loozer ben jij.

Je vindt jezelf wel erg stoer SUKKEL.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Zoals het nu in de media komt is deze jongen gewoon het slachtoffer geworden van een drietal geestelijk zwakke debielen. Ik kan me niet voorstellen dat een jongen die met zijn vriendin naar huis rijdt zonder reden een grote bek opzet tegen 3 andere kerels. En zo ja, dan was ie vast dronken, maar dan nog heb je niet het echt om een een klap te verkopen. Van dronken mensen moet je je immers niks aantrekken.

Feit blijft wel dat het een afschuwelijk drama is, en dat op kerstavond :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 13:35:
ja vet he :D heb ik geschreven....

Ga ergens anders respectloos lopen doen

Waarschuw beheerder
Nog steeds zijn de daders niet gevonden. Je zou bijna denken dat ze hulp van buitenaf krijgen of in bescherming worden genomen. Zou de eigenlijk familie de jongens aangeven denk je ?

Waarschuw beheerder
Jij bente gewoon een heel erg vervelend mannetje eerst loop je mij en me famillie af te zeiken, ik heb niet eens een neefje en dan vervolgens ben je het toch ergens weer eens dat die lui zwaar gestraft moeten woorden.

Heb jij last van verschilende persoonlijkheden ofzo, echt een loozer ben jij.

Je vindt jezelf wel erg stoer SUKKEL.

Jezus Christus het is NET kerst geweest man doe eens rustig tegenover mij!

Eey TECHNO ANGEL...

Ik kende Floor. Heb heus respect voor em. Je kent em niet eens wat lul jij dan met je schijnheilige shit. Opsouten met je bullshit. Ik ga ergens gewoon inhoudelijke op in. Niets persoonlijk. Speel de bal, niet de man! Ga een boek lezen ofzo :s...

Waarschuw beheerder
(sorry, corrigeer, je nichtje dan...)

Waarschuw beheerder
! EL HuftOr !

Uitspraak van huso op woensdag 28 december 2005 om 13:35:
ja vet he heb ik geschreven....

Ga ergens anders respectloos lopen doen

Je naam zegt het al (el huftor). Dus wil niet teveel woorden aan je vuil maken, maar begin met mij niet over respect. Je kent me niet. Je kan wel denken dat je een, één of andere gevaarlijke deventer hooligan bent, maar als je wilt, kan ik je wel laten zien wat ik onder respect versta. Je hebt mijn pf-adres. Ik woon in Deventer, dus als je wilt kan ik je ook wel face-to-face te woord staan. Ben vrij in het weekend. Lijkt me gezellig.
Waarschuw beheerder
Ik hoor net dat die vriendin geen klap heeft gekregen, me vriendin had blijkbaar wat door elkaar gehaald, maar dan nog hoop ik die knakkers publiekelijk aan de schandpaal worden genageld. Vrijdag begravenis...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op donderdag 29 december 2005 om 00:08:
maar dan nog hoop ik die knakkers publiekelijk aan de schandpaal worden genageld

helemaal mee eens!!!!

R.I.P floor..........
Waarschuw beheerder
echt verschrikkelijk dit weer!
en dat komt dat achterlijke nieuws nog met de mededeling dat hij niet overleden is door de klap, maar de val na de klap! :x
het is al erg genoeg dat die jongen dood is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 23:29:
Je naam zegt het al (el huftor). Dus wil niet teveel woorden aan je vuil maken, maar begin met mij niet over respect. Je kent me niet. Je kan wel denken dat je een, één of andere gevaarlijke deventer hooligan bent, maar als je wilt, kan ik je wel laten zien wat ik onder respect versta. Je hebt mijn pf-adres. Ik woon in Deventer, dus als je wilt kan ik je ook wel face-to-face te woord staan. Ben vrij in het weekend. Lijkt me gezellig.

Probeer je alleen duidelijk te maken, dat dit niet de geschikte topic is om het over andermans neefje of nichtje te hebben. Dat vind ik respectloos ja. Vind je zelf ook niet dan?
Verder no hard feelings, dit is al erg genoeg ja.
Waarschuw beheerder
Wat ik hier allemaal weer lees.
Deze jongen is dood door ruzie en sommige van jullie gaan dan in dit topic gewoon weer ruzie maken om hun zogenaamde gelijk tehalen :no:.

Denk na......!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 10:16:
Probeer je alleen duidelijk te maken, dat dit niet de geschikte topic is om het over andermans neefje of nichtje te hebben. Dat vind ik respectloos ja. Vind je zelf ook niet dan?
Verder no hard feelings, dit is al erg genoeg ja.

idd :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW2707 op woensdag 28 december 2005 om 13:17:

:yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 23:29:
Je hebt mijn pf-adres. Ik woon in Deventer, dus als je wilt kan ik je ook wel face-to-face te woord staan. Ben vrij in het weekend. Lijkt me gezellig.

Gaan jullie elkaar ook doodmeppen> :vaag: Gezellig inderdaad. Zijn jullie nu echt zo dom? Of lijkt dat zo?

Hou nu je bek allebei, en toon respect. :@

Waarschuw beheerder
kut tuig, waar gaan we toch heen...
volgens mij is het over 10 jaar normaal op met een wapen op zak te lopen...te triest voor woorden...
Hoop dat deze daders lang kunnen zitten en veel moeten bukken voor zeepjes :[

Waarschuw beheerder
donateur
:(

Opsluiten!

Waarschuw beheerder
:( :(
het is schuin tegenover men werk gebeurd...
krijg echt verkeerde kriebels als ik er elke ochtend langsrij :(
bah...kleine kutjochies die dat gedaan hebben..16 tot 18 jaar oud en rond de 1.65 KLEIN...kleine opdonders..voor ALTIJD opsluiten!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Hou nu je bek allebei, en toon respect.

Hou je bek? Nee jij bent respectvol... zuig me aan de pieluh...
Waarschuw beheerder
ga ff ouwehoeren op een ander onderwerp!!!

Waarschuw beheerder
nee, niet als je het zo lief vraagt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:44:
Hou je bek? Nee jij bent respectvol... zuig me aan de pieluh...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:59:
nee, niet als je het zo lief vraagt...

Nee, lekker volwassen ben jij dan ofnie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 10:16:

Lekker dreigen, ook iemand doodslaan?

Waarschuw beheerder
Hmmm... daar geef ik liever geen antwoord op. Anything you say, can and will be used against you in the court of law...

Waarschuw beheerder
Ik had gistermiddag nog een rechercheur gesproken die op deze zaak zit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 15:13:
Hmmm... daar geef ik liever geen antwoord op. Anything you say, can and will be used against you in the court of law...

Dat kan ik beter over jou zeggen, met je tegenstrijdige meningen..

Maar vertel, is er nog wat uit het gesprek gekomen ?

Waarschuw beheerder
tegenstrijdige meningen zijn juist heel gezond. Dat is een teken dat je in balans bent en open staat voor andere meningen. Behalve als je meent dat je mening heel erg sterk en absoluut is. Daar kun je natuurlijk niet meer van terugkomen.

Wat er uit is gekomen? Niet veel. Hij was bezig met het onderzoek en stelde mij een paar vragen over het tragische voorval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 23:20:
Jezus Christus het is NET kerst geweest man doe eens rustig tegenover mij!

moet je horen wie het zegt het eerste bericht wat jij neer heb gezet is dit,

Dus wie is hier degene die ff chil moet doen, jij hoor !!!jij loopt te zeieken over mij famillie.

en ik vindt als ze de daders hebben dat die dus 75 jaar opgesloten moeten woorden.

dan ken je floor mischien wel hebben gekend ik vindt het erg dat hij dus overleden is door die klap/val waar gaat het heen met Nederland.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 23:20:
Eey TECHNO ANGEL...

Ik kende Floor. Heb heus respect voor em. Je kent em niet eens wat lul jij dan met je schijnheilige shit. Opsouten met je bullshit. Ik ga ergens gewoon inhoudelijke op in. Niets persoonlijk. Speel de bal, niet de man! Ga een boek lezen ofzo ...

wat bedoel jij met schijnheilig shit je moet nu gewoon ff rilexd doen man.
ergens inhoudelijk opingaan dat kan jij ook op een normale manier doen vanplaaats mijn famillie af te zeiken.

Waarschuw beheerder
Ja je hebt gelijk lieverd. Ik ben een beetje dom... Sorry...
Waarschuw beheerder
de daders met een enkelband van 1000 kg. in de noordzee gooien met hun handen geboeid O:)

Waarschuw beheerder
idd (Y)
Waarschuw beheerder
Verdachten vastgelegd op camera
door RAYMOND KORSE

30 DECEMBER 2005 - DEVENTER - De mogelijke daders van het gewelddadige incident op het Churchillplein waarbij de 20-jarige Floor Garst op kerstavond om het leven kwam, zijn vastgelegd op een bewakingscamera van het Turks consulaat aan de Keizerstraat. Ook het slachtoffer zelf is gefilmd.

De politie heeft direct na het incident zoveel mogelijk beeldmateriaal opgevraagd van bewakingscamera’s bij horecazaken en instellingen aan de route die Floor Garst en zijn vriendin hebben afgelegd. Gisteravond, tijdens de uitzending van Onder de Loep, het opsporingsprogramma van RTV Oost, werden enkele - maar niet alle - beelden getoond die met de camera van het Turks consulaat zijn gemaakt. De politie hoopt dat degenen die op die beelden te zien zijn zich melden of dat anderen die de gefilmde jongeren herkennen, dat doen. Over de aanleiding van de ruzie is nog altijd niets bekend en ook niet over de route die de daders hebben gelopen na het incident. Ze zijn waarschijnlijk de Pikeurshof opgegaan. Als ze die aan de kant van de Pikeursbaan hebben verlaten, zijn er vier opties. Rechtsaf richting Keizerstraat (A, op het kaartje hieronder), de Geert Grootestraat in, richting Keizerstraat (B), de Geert Grootestraat in en dan over een voetpad naar de Walstraat (C) of linksaf over de Pikeursbaan richting Houtmarkt (D). Als ze route A hebben gelopen en ze zijn via de Keizerstraat naar de Brink gelopen, zijn ze nóg een keer gefilmd door de camera van het consulaat.

Tijdens de uitzending van Onder de Loep werden beelden getoond van jongeren die vlak na het incident, omstreeks 3.40 uur, richting Brink liepen.

Nu maar hopen dat ze hier de daders mee kunnen vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigjoy op vrijdag 30 december 2005 om 16:36:
Nu maar hopen dat ze hier de daders mee kunnen vinden.

idd.. misschien dat ze zichzelf nu wel aangeven. Want als vrienden van het slachtoffer hun hebben herkend... :S

Waarschuw beheerder
En ze lopen nog steeds vrij ... DIE BASTARDS ! Die beelden moeten op dat programma van Ned (1, 2 of 3) Hoe heet dat? Opsporing verzocht.. Misschien dat die kerels zich dan wel lam schikken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 21:33:
n ze lopen nog steeds vrij ... DIE BASTARDS ! Die beelden moeten op dat programma van Ned (1, 2 of 3) Hoe heet dat? Opsporing verzocht.. Misschien dat die kerels zich dan wel lam schikken

Mag je wel hopen dat de (of bekenden van die lui) die programma's zien. :/ Laten we iig hopen dat de politie in Deventer er dicht op zit en dat ze zo spoedig mogelijk of zichzelf toch melden of anders opgepakt worden.

Gezellig begin, fataal einde

31 DECEMBER 2005 - DIEPENVEEN - Floor Garst had dit jaar echt zin in kerst. Hij verkeerde sowieso in opperbeste stemming. De kerstavond begon gezellig met een lekkere maaltijd, maar eindigde fataal voor de 20-jarige Deventenaar. Een woordenwisseling, een klap én uiteindelijk de val werden hem noodlottig.

Gisteren werd Garst onder enorme publieke belangstelling begraven. Voorafgaand daaraan bezochten zo’n 700 mensen de afscheidsbijeenkomst in zalencentrum het Hof van Salland in Diepenveen. Het gros van de aanwezigen moest plaatsnemen in de aangrenzende sporthal, waar zij de sprekers op een groot scherm konden horen en zien.

Garst viel in de kerstnacht met zijn hoofd keihard op het wegdek nadat hij een klap had gekregen van een onbekende jongeman. Floor’s hersenstam werd fataal beschadigd.

Hij werd gisteren met militaire eer ter aarde besteld op begraafplaats Tjoenerhof, eveneens in Diepenveen waar zijn ouders wonen en hijzelf tot voor kort ook. Hij had net afgelopen zomer samen met een vriend een flatje in Deventer betrokken.

Garst was militair en deze keuze stond al op jonge leeftijd vast. Hij nam zijn beroep zeer serieus volgens zijn kapitein. Het was dus niet voor niets dat Floor Garst met uitgebreide militaire eer werd begraven. Op de lommerrijke begraafplaats liepen de honderden gasten door een haag van vele tientallen geüniformeerde militairen. Acht van hen lieten de kist onder trompetgeschal in het graf zakken.

In de rouwstoet naar de begraafplaats reden gisteren ook zeven ‘getunede’ auto’s mee. Garst was lid van een club die zich bezighoudt met het ‘versieren’ van auto’s.

Overigens werd gisteren de gedenkplaats bij de Verzetslaan ontruimd op verzoek van de familie. De spullen zijn voorlopig opgeslagen bij de politie.

Bron: http://www.destenor.nl

Weer een jongeman die veels te vroeg in de aarde van de Tjoenerhof te ruste wordt gelegd. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Volgens mij is het bij de Leeuwenbrug??

De plek waar het gebeurd is daar loop ik elke maandag langs,vrij wrang....

Gelukkig zijn de daders gepakt,nu erg benieuwd naar de straffen.Hoop dat de rechter er poging tot doodslag van maakt en niet zware mishandeling.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 januari 2006 om 21:12:
Gelukkig zijn de daders gepakt,

2 van de 3 zijn meteen weer vrijgelaten, wat ik een beetje vreemd vind, Ze hebben het onderzoek dagenlang belemmerd door zich niet aan te geven... maar dat kan dus allemaal zomaar
Waarschuw beheerder
www.floorgarst.nl

Update:

Van de drie aangehouden mannen (19, 22 en 23 jaar) worden er twee vrijgelaten. Ze blijven wel verdachte. De derde wordt beschuldigd van "zware mishandeling met de dood tot gevolg". Hij blijft in voorlopige hechtenins in afwachting van de hoofdprijs....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Godverdomme wat treurig weer.

Leven van die vriendin ook verwoest.

fucking tragisch gewoon.... :S
Waarschuw beheerder
ben ook op de begrafenis geweest en dat heeft zoveel inpact op me gehad. Ik moet er nog elke dag aan denken en elke dag krijg ik zo'n raar gevoel, alsof ik voel wat zijn vriendin voelt. Ik vind het ook super triest. Dat die mensen dit moeten meemaken en dat floor niet langer van het leven mocht genieten kan ik niet begrijpen, dat zou ik nooit begrijpen denk ik.