Partyflock

Forumonderwerp · 838564

Deventenaar overlijdt na klap op hoofd
Een 20-jarige man uit Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag overleden, nadat hij op zijn hoofd was geslagen. Dat heeft de politie laten weten.

Agressief
De man werd na de klap nog wel met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar de hulp mocht niet baten. Het slachtoffer fietste samen met zijn vriendin rond 03.45 uur in de buurt van het Churchillplein in Deventer, toen drie jongens hem agressief benaderden.

Ruzie
De vriendin probeerde de ruzie nog te sussen, maar slaagde daar niet in. Het drietal, vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud, is nog niet aangehouden.

© RTLNieuws.nl
Ze zouden die knulletjes moeten oppakken en nooit meer los moeten laten.
Veel sterkte toegewenst aan de familie..

heel veel sterkte iedereen die hem kende en vooral zijn familie (f)

weer een stille tocht? echt om moedeloos van te worden.. heel Nederland heeft nu al zovaak laten zien dat ze tegen zinloos geweld zijn en het blijft gewoon maar doorgaan. Wanneer gaan we nou eens normaal doen met zijn allen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:28:
Wanneer gaan we nou eens normaal doen met zijn allen?

Precies.
Al die berichten mooie hier op Pf, het is allemaal wel leuk en aardig. Maar wat schieten we ermee op?
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat zelfs mensen die hier een berichtje hebben geplaatst, na een :bier: :lijn: :xtc: iemand zinloos kapotslaan. :/

De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:50:
De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet

die van een groot aantal niet idd.. kijk maar om je heen als je uitgaat.. ik ga uit om lol te hebben, gewoon lekker vrolijk, uit je dak gaan, af en toe een praatje maken met iemand, gewoon gezellig :)

Maar schijnbaar zijn er ook die het nodig vinden om ruzie te gaan zoeken en ik snap daar nog steeds het nut niet van. Ga dan naar een boksschool ofzo, om ergens tegen te slaan, maar laat een ander gewoon met rust :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:50:
De instelling van jongeren in het algemeen deugt gewoon niet.laatste aanpassing 27 december 2005 10:50

en de instelling van de ouderen ook niet,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 10:54:
ik ga uit om lol te hebben, gewoon lekker vrolijk, uit je dak gaan, af en toe een praatje maken met iemand, gewoon gezellig

pff dat is zo 2004

The advisor ;-)
laatste aanpassing

Uitspraak van The advisor op dinsdag 27 december 2005 om 10:55:

Ook ja, maar mijn ervaring met oudere mensen tijdens uitgaan/feesten is perfect. Jongeren moeten zich toch op één of andere manier profileren. Spijtig is dat.

pff dat is zo 2004

Sarcastisch bedoelt mag ik hopen.
:/

oudere mensen die uitgaan zijn top! vind ik echt leuk om te zien. Op FF3D zag ik in de B2S-area oude mensen echt een leuke avond hebben, dat is voor mij echt het bewijs dat dancemuziek voor alle leeftijden is :D

pff dat is zo 2004

Zeeuwen lopen altijd achter he ;)

Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 26 december 2005 om 00:37:
Er is WEER een slachtoffer door zinloos geweld....en dat is al erg genoeg...

:yes:

gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden(f)
VREESELIJK! Moge hij schijnen aan de hemel als een prachtige kerstster..

Hoe kut weer zeg :[

R.I.P. gaat weer lekker in dit kloteland.........Hoop dat de daders snel gepakt worden of als ze ballen hebben zichzelf aangeven....
R.I.P collega
Iedereen die hem kende en zijn familie en natuurlijk zijn vriendin ,die dit alles voor haar ogen heeft zien gebeuren,
heel veel STERKTE.

Dit vind ik weer al het begrip te boven gaan... Hoe KAN iemand zo agressief en dom zijn?? :S

Abnormaal. Zijn er dan zo weinig mensen die hun verstand nog wel kunnen gebruiken?

:(

Niet best dit.
Veel sterkte toegewenst aan de familie

De man werd na de klap nog wel met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar de hulp mocht niet baten.

Bovenstaande bericht is bullshit. De politie heeft nog 5 tot 10 minuten lopen ouwehoeren en lachen, omdat men dacht dat de jongen dronken was. De jongen lag in de armen van zijn vriendin. Op een gegeven moment heeft een agent zijn pols in zijn nek gecheckt en gezegt dat hij geen pols voelde, toen is hij vervoerd. Dit is overigens wel vaker in Deventer voorgekomen dat de politie zo reageerd. Komt doordat er in het weekend veel gevochten word. In mijn ogen GEEN reden om niet allert te zijn en te doen wat de maatschappij van je verwacht. Had je maar niet zown kutberoep moeten kiezen. Iemand die ik ken, heeft na dit voorval in de buurt gestaan en van hem heb ik bovenstaande informatie gekregen.

Trouwens voor alle jonge mensen die STOER lopen te praten en grote opmerkingen maken over hoe kut en dom en stom en je moet die gasten ophangen enzo...
Hoop dat jullie van zulke dingen iets leren. Als je 's nachts ergens bent en je word uitgedaagd, loop, fiets, rij dan in godsnaam door en ga niet de stoeruh jongen uithangen!!! Want dan zie je wat je er van krijgt. Voor mijn part bel je 112, whatever...

R.I.P. gaat weer lekker in dit kloteland.........

Als het zo klotuh is, waarom verhuis je dan gewoon niet...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 20:28:
Hoop dat jullie van zulke dingen iets leren. Als je 's nachts ergens bent en je word uitgedaagd, loop, fiets, rij dan in godsnaam door en ga niet de stoeruh jongen uithangen!!!

Ik negeer ze altijd al ;) Maarja als ze in een groepje om je heen gaan staan ofzo, wordt dat al een stuk lastiger :)

Altijd weer jammer, zinloos geweld!!

Er is in principe niks mis met een potje knokken

Maar waarom een onschuldige?
Waarom met ze 3e tegen 1?

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:59:
vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud

Tja, op die leeftijd hou je wel van een beetje rellen he? Ze hadden die jongen ook niet dood willen slaan....maar uitermate triest, zeker met kerst!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 20:28:
Bovenstaande bericht is bullshit. De politie heeft nog 5 tot 10 minuten lopen ouwehoeren en lachen, omdat men dacht dat de jongen dronken was. De jongen lag in de armen van zijn vriendin. Op een gegeven moment heeft een agent zijn pols in zijn nek gecheckt en gezegt dat hij geen pols voelde, toen is hij vervoerd.

Dat meen je niet? :S

Uitspraak van MeloniuM :bounce: op dinsdag 27 december 2005 om 20:48:
Dat meen je niet?

Kan je idd niet menen, duidelijkd at ze dan aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld of nalatigheid ofzo!!

Ik negeer ze altijd al Maarja als ze in een groepje om je heen gaan staan ofzo, wordt dat al een stuk lastiger

Ja dan ga je voor mijn part rennen ofzo of de politie bellen terwijl je rent, maar uitlokken of ingaan op provocaties heeft echt geen zin. Diegene die uitlokt heeft vast wel een reden; hij is errug gefrustreerd en wil het op iemand botvieren. Zulke dingen kunnen erg uit de hand lopen en als het fataal afloopt het is heel erg triest. Vooral omdat het meestal jonguh mensen betreft. De wat oudere weten (meestal ook niet ALTIJD) wat wel en niet verstandig is om te doen.

Wat in Deventer is gebeurt ging waarschijnlijk ongeveer zo:

Een 20-jarige jongen fiets 's nachts samen met zijn vriendin naar huis. 3 jongens tussen de 16 en 18, waarschijnlijk van buitenlandse afkomst (heb ik gehoord, dat waren de signalementen,) die schreeuwen iets naar het 2-tal. De jongen van 20, die overigens beroepsmilitair en dus NIET bang is, stapt op ze af en wil iets tegen ze zeggen. 1 van die 3 jongens denkt 'wacht voordat hij slaat, sla ik em'. Jongen valt neer en de 3 jongens vluchten, men zegt in een donkere audi. En klaar is kees. En die jongen helaas dood. Is toch te triest voor woorden.

Idd triest dat iemand in zo'n onschuldig knokpartijtje sterft door 1 klap

Er is in principe niks mis met een potje knokken
Maar waarom een onschuldige?
Waarom met ze 3e tegen 1?

Wat lul je dom gozer??
Niets mis met een potje knokken??
Even voor de duidelijkheid: de mensen die denken dat die jongen AFGESLACHT is...... HALLOW MENSEN!!! De eerste klap was em meteen fataal!! Dus is er wel degelijks iets mis met knokken. Heey als je een stoeruh jongen bent, dan ga je maar op vechtsport. Daar weten ze wel wat ze moeten doen met mensen die menen dat er niets mis is met een potje knokken. Het spijt me zeer wat je daar zegt klinkt heel heel erg ontwetend. Dan heb jij geen goede knokpartijen van dichtbij gezien, dat lijken soms wel slachtpartijen en daar is NIETS leuks aan!!!

En waarom met zijn 3-en tegen 1??? Ze waren met zijn drieen wie zegt dat ze met zijn 3-en hem geslagen hebben. Las hier boven dat zijn vriendin de boel probeerde te sussen, ze heeft een klap op d'r hoofd gehad dus waarschijnlijk deed zij ook behoorlijk aggressief tegen de jongens.

TIP: NIET FOKKEN, MAAR VOOR JE KIJKEN DOORLOPEN!!!

TIP: NIET FOKKEN, MAAR VOOR JE KIJKEN DOORLOPEN!!!

Hele wijze woorden!

Kan je idd niet menen, duidelijkd at ze dan aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld of nalatigheid ofzo!!

Dat van die nalatigheid van de agenten, meen ik wel. Maar dat komt omdat dit soort shit wel vaker gebeurd in de binnenstad van Deventer. Klinkt stom, maar blijkbaar kun je (er als agent) aan wennen. Ik heb zelf sowieso TERINGHEKEL aan de blauwhoofden. Woon al mijn hele leven in Deventer en vind de poltie hier maar een stelletje sukkels. Schijnt dat het niet de eerste keer is dat ze zo hebben gereageerd. Ik kan zelf wel een voorbeeld geven van de poltie van Deventer.

Nou heel heel heel lang geleden, toen ik wat jonger was, zat ik met iemand wat te eten in Marmaris (eettent). De mensen uit Deventer weten waar dat zit. We zaten bij het raam en zagen iemand echt heel heel hard op zijn smoel gaan! Het meisje wat bij ons zat die rende naar buiten om te kijken hoe het met die man ging. Ze was erg geschrokken en wilde de ambulance gaan bellen. De man was dronken, had zijn evenwicht verloren en erg hard op zijn gezicht gevallen, want echt alles zat onder het bloed. Erg vies gezicht. Gelukkig was er ondertussen en motoragent bijgekomen. Ja dat zou je denken GELUKKIG, maar zo gelukkig was het niet. De dronken man bleek een bekende te zijn en de agent weigerde een ambulance erbij te laten komen, omdat dat alleen maar GELD kostte :s, eikelbijter alsof hij de enige is de meebetaald :s. Maar goed. Er was dus ook een jongen bij die afkomstig was uit amerika (texas) en die zei dat hij het niet kon geloven dat dit hier kon gebeuren. Ik ben zelf ook niet een autochtone nederlander, maar ik schaamde me wel voor dit optreden van de agent. Dus dit soort shit gebeurt echt... helaas...
Overigens blijkt nu dat de jongen niet direct aan de klap is overleden. Hij overleed later in het ziekenhuis aan het letsel dat hij opliep toen hij op straat viel, na de klap. Medisch onderzoek heeft dit uitgewezen, zo meldt RTV Oost.

Dus had het kunnen zijn dat de jongen misschien had overleefd als de politie niet zo had lopen ouwehoeren!!!

KUT WOUTEN! WAAR DE FUCK ZIJN JULLIE NOU GOED VOOR???

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:59:
Het drietal, vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud

als ze ze hebben moeten ze gelijk voor 75 jaar opsluiten met 1 droge boterham en 1 bekertje water per dag.

Het woord tijd dat de STRAFFEN HIER IN NEDERLAND is flink gaan veranderen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 21:27:
als ze ze hebben moeten ze gelijk voor 75 jaar opsluiten met 1 droge boterham en 1 bekertje water per dag.

Het woord tijd dat de STRAFFEN HIER IN NEDERLAND is flink gaan veranderen

:respect:

Mensen ik weet niet of jullie het doorhebben, maar JUIST door opmerkingen zoals "JA ZE MOETEN ZE HARDER PAKKEN" "BLA BLA BLA" Verhard de maatschappij van 2 kanten. Mensen die krijgen zwaardere straffen, worden harder, krijgen meer schijt aan dingen en gaan NOG gekkere dingen doen. En aan de andere kant zijn de jongeren die elkaar in stoeruh praatjes steunen door bijv dingen te zeggen zoals "JA EN DIE JONGENS DIE MOETEN NIET DENKEN DAT ZUS EN ZO EN BLA EN BLA EN BLA" En de volgende keer dat ze op straat beledigd worden, denken ze dat ze van hun fiets af kunnen stappen om een paar klappen uit te delen en worden ze slachtoffer van zinloos geweld! Nee das fijn... :s

In Amerika hebben ze hele zware straffen. Bijv. het "3 strikes you out!"-systeem. Dit systeem houd het volgende in:

Pleeg je 3 keer achter mekaar een strafbare feit, dan krijg je levenslang! Dus geen misdaad maar strafbare feit! Er zijn dus jongeren die bijv. 3 keer iets te eten hebben gesteeld en dus nu levenslang vastzitten!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Voor iedereen die hem heeft gekend:

Gecondoleerd en heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Ik heb der geen woorden meer voor....:'(
laatste aanpassing

Ik verdedig de dader niet. Ik heb het alleen over dat zoiets iedereen kan gebeuren en mensen dus niet meteen een onderscheid moet maken tussen een slachtoffer van een incident en een dader. Voordat een incident plaatsvind is heus niet bekend wie het slachtoffer gaat worden en wie de dader. Alsof je met mensen zwaarder straffen dit soort dingen kunt voorkomen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:43:
Alsof je met mensen zwaarder straffen dit soort dingen kunt voorkomen

er moet toch eens een goed voorbeeld gegeven worden? of zie ik dat nu verkeerd

Okey kun je dan een voorbeeld geven waarbij jongeren die anderen hebben 'doodgeslagen' een lage straf hebben gekregen? In de afgelopen jaren zijn er best veel mensen door geweld om het leven gekomen. Hoeveel jaar hebben zij gekregen en hoeveel had het dan volgens jou moeten zijn?

Ik geloof dat er 6 jaar staat op doodslag... Hoeveel jaar vind je dat er moet komen voor doodslag?

Owja, hoeveel jaar krijg je dan als je een bank overvalt :s :s???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 23:13:
Ik geloof dat er 6 jaar staat op doodslag... Hoeveel jaar vind je dat er moet komen voor doodslag?

Levenslang :yes:

Opruimen die lui, wat hier ook weer gebeurt is :no:. Het gaat maar door en door, het wordt eerder slechter dan beter.
Er word in dit land veelste veel rekening gehouden met de geweldpleger.
Dit is niet het topic voor deze discussie, vind ik.

Familie, vrienden, kennissen heel veel sterkte.

R.I.P.
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 27 december 2005 om 23:23:
Dit is niet het topic voor deze discussie, vind ik.

ben het met je eens daarom ga ik er ook maar niet meer op in, er zijn mensen die altijd gelijk moeten hebben en een discussie ga ik liever eye to eye aan.