Partyflock

Forumonderwerp · 838564

Deventenaar overlijdt na klap op hoofd
Een 20-jarige man uit Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag overleden, nadat hij op zijn hoofd was geslagen. Dat heeft de politie laten weten.

Agressief
De man werd na de klap nog wel met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar de hulp mocht niet baten. Het slachtoffer fietste samen met zijn vriendin rond 03.45 uur in de buurt van het Churchillplein in Deventer, toen drie jongens hem agressief benaderden.

Ruzie
De vriendin probeerde de ruzie nog te sussen, maar slaagde daar niet in. Het drietal, vermoedelijk tussen de 16 en 18 jaar oud, is nog niet aangehouden.

© RTLNieuws.nl
zulke gasten moeten niet gestraft worden door justitie maar
door eigen recht

dat werkt ingrijpender dan in de bak stoppe

Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:33:
echt heel erg.... maar ik vind het ook heel erg dat 90% van de dakpannen hier op PF er weer bij moet vermelden:

ooow, nog met kerst ook!

NOU EN! fok kerst en het hele commercieele, zwaar debiele, randgebeuren eromheen!

Beetje meer respect kerel.

Uitspraak van Lozo op zondag 25 december 2005 om 21:32:
Wat geeft ons het recht om zo iemand af te schieten?

afschieten dan komen ze er veelste makkelijk vanaf...
je moet zulke mensen heeel lang, heeel veel pijn laten lijden (Y)
En je verlagen tot hetzelfde niveau van die gasten die het gedaan hebben? Nee dank je!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 20:08:
die lui moeten ze voor 30 jaar de bak in sturen

kost veel teveel geld :( doodstraf is de oplossing voor dit 3dral en duizenden andere loslopende mongolen .. opsluiten kost geld !!!
Uitspraak van Lozo op zondag 25 december 2005 om 21:41:
En je verlagen tot hetzelfde niveau van die gasten die het gedaan hebben? Nee dank je!

hoezo verlagen?
gewoon met ze 2e tege die 3
en ze dan hard aanpakken

gelul altijd over er bestaat geen zinvol geweld
doodstraf kost veel meer geld..... aan proceskosten ed.

Doostrafforum jongens!!
het gaat weer is helemaal nergens over :S wat een lijers zeg!

Zwaar triest.

Uitspraak van Harold op zondag 25 december 2005 om 21:29:
Op het forum van Fok staat het volgende:

Ik hoor net dat de ouders uiteindelijk besloten hebben de stekkers eruit te trekken aangezien het hersenletsel te groot was. De jongen was gevallen nadat hij van de weg geduwd was. Hij reageerde op commentaar van het drietal op z'n vriendin. Na de val werd de jongen nog nagetrapt.
In het ziekenhuis in coma geraakt en de ouders hebben uiteindelijk besloten de stekkers eruit te trekken aangezien hij er te erg aan toe was.

deze informatie klopt volgens mij niet, op het nieuws zeiden ze namelijk dat het slachtoffer overleden is in de ambulance op weg naar het ziekenhuis.

ooooh wat erg allemaal!!! en die vriendin zal het wel heeel zwaar hebben nu wat erg allemaal!

Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:33:
echt heel erg.... maar ik vind het ook heel erg dat 90% van de dakpannen hier op PF er weer bij moet vermelden:

ooow, nog met kerst ook!

NOU EN! fok kerst en het hele commercieele, zwaar debiele, randgebeuren eromheen!

Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:44:
denk je niet dat wanneer je kind komt te overlijden het maximale punt van verdriet bereikt is!?
Denk je niet dat het dan geen zak uitmaakt welke dag het is!?

jij zegt met andere woorden dat wanneer je je kind verliest met kerst, dat nog erger is dan bijvoorbeeld halverwege juli

wat een KWATS!

Het is beide verschrikkelijk!!! Kerst word gevierd: alles is versierd; mensen hoeven niet te werken; overal kaarten met de beste wensen voor het nieuwe jaar enz.enz. En dan te horen krijgen dat je vriend/zoon/neef overleden is op zo'n manier?!?! Terwijl de rest van de straat vrolijk en gezellig kerst viert? Het zou nooit mogen gebeuren maar dat dit tijdens de 'feestdagen' gebeurd is wel heel erg!
Door dit soort shit voel ik me bijna schuldig dat ik een deventernaar ben, wat een k*****lijers.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat een geouwehoer allemaal over hoe de daders gestraft moeten worden...en hoe en wanneer die jongen overleden is...:/ (in het ziekenhuis of in de ambulance)

Er is WEER een slachtoffer door zinloos geweld....en dat is al erg genoeg...

R.I.P (F) en sterkte aan de nabestaande...

(F)R.I.P Floor (F)
laatste aanpassing

ik las het op teletekst...
echt ongeloofelijk :@
weer een jong leven weg :/
weer veel verdriet en gemis...

R.I.P
woorden schieten tekort.....
Die jongen was de neef van een kameraad van mij, Floor heette de jongen. Ongeloveloos, kerstavond, en een paar f*cking teringlijers moeten het mannetje gaan uithangen. Zelfs die vriendin heb een klap gehad, als die lui gevonden worden, mogen ze publiekelijk gelyncht worden (Y)

Wil alleen de familie, en vrienden heel veel sterkte wensen.
zelfs mensen hier van de goeie kant van de ijssel kunnen z\oiets onbegrijpelijks flikken dus,,, :s
sterkte voor dat meissie :s
en de verdere nabestaanden
Die kameraad liet mij gister weten wat er was gebeurd. Die jongen en dat meisje hadden een jaar lang verkering met elkaar. Denk je ff leuk op stap te gaan met elkaar moet het zo eindigen. Echt krankzinnig.
Zijn vriendin meisje van 17 had ook idd nog een klap gehad en was nog met haar hoofd op de stoeprand terecht gekomen, het gaat verder wel goed met haar (na omstandigheden natuurlij) maar voor haar had het ook anders af kunnen lopen.
Ik hoop dat je jongens snel worden gevonden en dat ze een flinke straf krijgen, maar jah nederland kennende staan ze binnen de kortste tijd weer op straat. :S *kwaakdkijk*

Die ouders van die jongen zullen het extra zwaar hebben, die hebben een aantal jaren geleden met hun andere zoon ook al iets vreselijks mee moeten maken. Ik ga daar verder niet op in maar die jongen is ook voor de rest van zijn leven een ander mens. En nu dit er nog bij. Echt dat die mensen zoiets mee moeten maken, net als de vriendin van die jongen. Een jonge meid van 17 die haar vriend verliest. :S

Even een bericht voor die jongens die dit hebben geflikt: Ik hoop dat er een dag komt dat het jullie zelf mag overkomen!!! Teringlijers.

De family en vrienden en nabestaanden wens ik erg veel sterkte in de komende tijd!!
Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd...

Deze gasten moeten ze echt hard straffen !!!! :@

Voor zijn familie en vrienden zal Kerst nooit meer gezellig zijn :nocheer:
En nee dta verhaal klopt niet X-Ception. Die jongen is van de fiets gestapt en heeft normaal geregeert tegenover de jongens, waardoor de jongens of hun af kwamen en hebben hem 1 klap op zijn hoofd gegeven, die ene klap is hem fataal geweest. De jongen had nog wel hartslag maar was al wel hersendood, En in het ziekenhuis was het al te laat en was hij al overleden.
zinloos geweld, wanneer houd het nou eindelijk eens op...

heel veel sterkte voor de nabestaanden! hopelijk worden die daders snel opgepakt en berecht..
het maakt niet uit hoe het gebeurd is .het is diep treurig dat dit weer gebeurd is.al dat zinloos geweld,ik wordt daar kotsmisselijk van .maar ja zo is het nu eenmaal niemand gunt je de licht in de ogen meer.en er is ieder voor zich.zo is de wereld .het is door en door verrot.

r.i.p heelveel sterkte toegewenst aan zijn vriendin en aan zijn familie .

Uitspraak van altijd feest op maandag 26 december 2005 om 11:43:
het is diep treurig dat dit weer gebeurd is.al dat zinloos geweld

Inderdaad.

Echt asociaal van die 3 jongeren en ontzettend zielig voor degene die nu overleden is.

Echt dom, dat zinloos geweld! :@

jeetje, weet niet wat ik hierop zeggen moet.

oor de ogen van zijn vriendin doodgeslagen.

wat we de daders ook aandoen : opsluiten, vierendelen, opblazen... voor de nabestaanden blijft het altijd zeer doen.

en die vriendin dat arme meisje is getraumatiseerd voor het leven..
Familie en vrienden heel heel veel sterkte.

:@ Waarom, wanneer houd dit nou eens op :@

R.I.P

http://www.bierfront.nl/condoleance.html

Word hier echt kwaad om, wat een klootzakken :@

R.I.P.
Ik wens familie, vriendin en vrienden sterkte met dit zeer onterecht verlies van Floor!!

Hoop dat de daders snel gepakt worden!!

Echt niet normaal dit..
Weer een jong iemand, weer om geen reden vermoord..
R.I.P.

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
TE erg voor woorden dit, diep en diep triest... :(

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden (F)

:flower: heel veel sterkte voor de nabestaanden :yes:

"hoeveel moeten r nog komen,hoeveel moeten r nog gaan" :cry:

Misschien dat er mensen leren van zulke incidenten! Als je ziet hoe agressief/intollerant men tegenwoordig is. :S Dan is dit het gevolg van ons gedrag.
Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 25 december 2005 om 20:55:
kerel, ik zeik waar en wanneer ik maar wil en als je daar over in discussie wilt gaan, graag dat zien we niet vaak meer op PF.

Als jij denkt dat ik mijn bek ga houden voor zo'n achterlijke kneusje als jij, dan heb je het goed mis, domme vijverpomp

gozer... zoveel commentaar over partyflock leden maar ondertussen zit U ongeneerd te schelden als mensen anders denken dan jou :S waar slaat dat op?

En Ja, kerst is commercieel, maar toch gaat kerst buiten kadootjes, kaarten, ook om de kerstgedachten. Samen met familie/vrienden SAMENzijn. En of het nou zomer is, of kerst, het blijft net zo erg. Alleen een sterfgeval rond/met kerst maakt het wel MOEILIJKER! Ik hoop dat je dit snapt. (ga er van uit van niet, dus ik zal het uitleggen! Leuk, als je iedereen gezellig ziet doen, je gezellige huisjes met verlichting ziet, terwijl jij het liefst in een donkere put wil zitten)

Condoleances!
laatste aanpassing
lekker gezellig ruziemaken in een topic over iemand die door 1 klap op zn hoofd is overleden.

de media wil dat onder de aandacht brengen, er gaan heus wel meer mensen dood. ook met kerst.
en ja natuurljk is het erg, dus van mij mag je hierneerzetten wat je wil, mar als je met elkaar daar gaat over zitten bekvechten, ben je ook lekker bezig :S
ik weet het niet
maar als ik zo iets hoor vraag ik me altijd af
waarom doe je zoiets?
waarom....
Aan de familie en vrienden: HEEL VEEL STERKTE.

WAAROM DIT NU WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis weer zover... :(:(:(

R.I.P gast!

Sterkte aan alle nabestaande
Echt verschrikkelijk dit :( Waarom moet er nou zoveel geweld zijn in de wereld.....:S Hoop dat de daders snel gepakt worden, en dat ze voor lange tijd opgesloten worden achter de tralies.

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Floor!

R.I.P
en dat op eerste kerstdag!
het lijkt me ook heel erg voor zijn vriendin :S

Stelletje stinkhonden, om misselijk van te worden..

Familie, vrienden en vriendin heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd....en tofferikken die dit geflikt hebben nog meer sterkte voor in je toekomst, jullie zullen nooit meer veilig en normaal over straat kunnen en hoop dat jullie zo'n fucking schuldgevoel zullen hebben in jullie toekomst dat jullie niet meer met jullie zelf kunnen leven en uiteindelijk zelf voor de trein of whatever terrecht komen....Dat geluk zullen we niet hebben.
Sterkte.. (f)

Waar moet het toch heen.. :nocheer:
schandalig weer.
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden (F)

En dat ze dat tuig snel vinden en eens goed berechten :@
Jantjetje citeer 26 december 2005 21:22
Stelletje stinkhonden, om misselijk van te worden..
ik denk er ook zo over.heel veel sterkte voor alle nabestaanden.