Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:34:
Uitspraak van Evert op dinsdag 25 juli 2006 om 07:36:
Later zal in de geschiedenisboeken komen hoe dom ons volk was om dit toe te staan.
Ik maak me meer zorgen dat er in de geschiedenisboeken al die verzonnen complottheorieen waar jij heilig in gelooft opduiken, met de toevoeging dat ondanks het open karakter in de Westerse democratien er zeer veel mensen openstonden voor dit soort verzinsels.
Uit een andere topic, over jou geliefde complottheorien, afkomstig uit de VS:
En waarom zijn die complottheorien er? Simpel omdat er een markt voor is. Er is een markt voor, dus er kan geld aan verdient worden, dus zijn ze er. SImpelweg onderdeel van het Amerikaanse systeem. Kunnen een hoop van die internet junkies lekker kritisch zijn op de VS, maar ze ondersteunen gewoon het systeem door die complottheorien te consumeren.

Meesterlijk gesproken!
Ehm Necrid dit is natuurlijk geen patria heh!
Dit dan weer wel... Zoek de tien verschillen... Banden vooral! haha
En die Humvees stellen niet echt veel voor nee Sergius. Maar ze bieden tenminste wel meer berscherming dan de Amerikaanse humvees.
Waar hebben jullie het over jongens? We hadden het over Nyalas Bushmasters of blijkbaar humvees... Maar ehm meer scherming als amerikaanse humvees??? Dat snap ik dan niet helemaal hoe die zin in elkaar steekt

De amerikanen hebben namelijk al veel heeeeeeeel veel versies van de humvee gemaakt.
En de moderne M1114 kan een behoorlijk klap hebben en dan kun je nog uitstappen. En misschien vallen ze sneller om door het extra gewicht boven op maar dat lijkt me ook wel weer sterk omdat het een ontzettend breed voertuig is.
De nyala's zijn wel erg goed, de zuid afrikanen weet heel goed hoe je mijn proof voertuigen moet maken. De bushmasters zijn daar ook goed in alleen ook meteen een maatje groter.
Maar ik heb nog niet gezien dat ze koepels krijgen die van binnen te besturen zijn. < dat is trouwens ook iets nieuws wat de amerikanen op hun humvees aan het zetten zijn. Alleen kun je dan voortaan maar 1 man minder meenemen, omdat de gunner in het midden staat, en nu achterin de stoel in neemt.
Zoiets krijgen we dan ook op de bushmasters
Beste wagentjes om mee te scheuren daar!
En ik vindt dat ze de YPR allang hadden moeten vervangen. Dat ding schiet je met een RPG echt meteen naar de apen. En dat moeten we niet hebben natuurlijk. De vervanger is dit voertuig wat zeker een grote stap vooruit is.
De CV90 uit Zweden met een behoorlijke verbetering in vuurkracht en ook bescherming voor de mensen erin.
Tevens hebben we ook onze nieuwe offroad scheurbak
De Fennek, maar die is ook nog niet klaar! Beetje jammer want de laatste twee zouden uitstekend van pas komen in gebieden als Afghanistan.