En nogmaals jullie kunnen het er niet mee eens zijn maar
STEUN ONS DAN..
er was zaterdag weer een mooi stukkie op zembla over de missie en totale onhaalbaarheid ervan.
Vraag blijft waarom iedereen zo laat kwam met protesten, aangezien het voornemen alweer een jaar geleden genomen is.
Er word een voornemen gemaakt en niemand is tegen, pas een week voor het besluit komt half Nederland in opstand.
Kracht van de media?
Ja het is onhaalbaar aangezien je niet van wederopbouw kan praten, dat land is nooit opgebouwd geweest.
Ja het is onhaalbaar aangezien je niet van wederopbouw kan praten, dat land is nooit opgebouwd geweest.
Fout!! in de jaren 70 was Afghanistan een zeer rijk en welvarend land hoor.
En is het niet een beetje laat als Afghanistan eind jaren 70/80 door de russen word gesloopt, om d
Jaaahhh tuurlijk. Russen kwamen en begonnen met moorden en Slopen. Nee dat was Taliban niet en ander gespuis. Wel ja. Toen te Russen vetrokken werd het veel beter daar. Dat zien we nu. Heel erg welvarend land. Iedereen leeft daar in rust en vrede..
En waarom niet? maar je zou waarzegger moeten worden..ken je geld verdienen met je uitspraken!
alleen de aanwezigheid is al een enorme vooruitgang
Hmm het begint al bij jou ik dacht, laat je eerst juist informeren, eer je wilt gaan discusieren.
Nog steeds geen nederlandse dode..dus eeh met de aanwezigheid sinds 2001 hebben de afghanen nog steds geen moeite.
Integendee zelfs....ze zien ons graag.
Hmm het begint al bij jou ik dacht, laat je eerst juist informeren, eer je wilt gaan discusieren.
Nog steeds geen nederlandse dode..dus eeh met de aanwezigheid sinds 2001 hebben de afghanen nog steds geen moeite.
Integendee zelfs....ze zien ons graag.
O.a Nederlanders zijn de enige hoop voor die mensen.
Maar fly...ik denk dat je je beter met wat anders moet bezig houden.
Want je hebt zulke kromme, rare en stompzinnige opmerkingen..Nou het slaat echt waarachtig nergens op.
Je wilt laten overkomen dat je er verstand van hebt maar het tegendeel blijkt.
Maar je hebt een mening,..respecteer ik...
Hou je alleen bij je leest..en wil je je leest verlaten, kom dan goed beslagen het ijs op.
Dat ben ik niet met je eens,soldaten gaan inzetten om de bevolking te gaan helpen,die onderdeel van het probleem van de Nederlanders zijn.
Het is gewoon te gevaarlijk!
Je hebt twee keuzes denk ik,of oorlog gaan voeren of naar huis gaan.
"weder"opbouw is nu ,volgens mij geen optie.
Maar fly...ik denk dat je je beter met wat anders moet bezig houden.
Want je hebt zulke kromme, rare en stompzinnige opmerkingen..Nou het slaat echt waarachtig nergens op.
Je wilt laten overkomen dat je er verstand van hebt maar het tegendeel blijkt.
Daar ben ik zelf ook niet mee eens. Maar Nederlanders zitten daar nu eenmaal en Nederlanders zijn daar niet om deuren in te trappen en om mensen te mishandelen.
Wat dat betreft hebben ze meer aan Nederlanders en andere vredesmachten dan aan bijv. het Amerikaanse leger.
Maar ze zitter er nu eenmaal.. dus het beste van maken
Volgens mij heeft hij juist het beste voor met Militairen die ergens heen worden gestuurd omdat een ander land er een politiek spelletje aan het spelen is.
Tjah 3 howitzers (!!) ik bedoel tegen de grotten heb je bar weinig aan.. Sovjets Hadden daar Grad en Smerch en dat gebruikte ze om dorpen met grond gelijk te maken.. dus ja....