Partyflock

Forumonderwerp · 831707
Waarschuw beheerder
Tja wat zal het worden?

Tis nog zover weg ;-)
Maar wel lekker dichtbij, dat dan weer wel.
Waarschuw beheerder
vond het zeker wel goed te doen dit jaar :yes:
Waarschuw beheerder
eerst line up afwachten he...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op woensdag 30 november 2005 om 14:46:
eerst line up afwachten he...

Weet iemand de line up al van Sensation Black 2012 O:) ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 30 november 2005 om 14:49:
Weet iemand de line up al van Sensation Black 2012

Die nou weer net niet. In Qonrol 2012 wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:54:

he.. je was me net voor..:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:54:

Die van In Qontrol 2012 ken ik al (y)

Die van In Qonrol 2012 nog niet :9

Waarschuw beheerder
2x geweest en 2x echt een (Y) feestje gehad dus van mij mag het wel weer een keer terug komen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 15:05:
2x geweest en 2x echt een feestje gehad dus van mij mag het wel weer een keer terug komen

same here alleen afgelopen jaar niet geweest toen was het ook wat minder hoorde ik qua bezoekers aantallen. En dat is wel jammer is niet altijd goed voor de sfeer op het feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat er een paar vette hardtrancers en harddancers komen te staan... scot project, tommy pulse miss? (@ in qontrol gewoon HEILIG!!!), shokk en flulicht miss(@ in qontrol 1 ook heilig), weinig kans opzich maagoed... blijven hope!!!

anywayz... word vast een super dik feest!! kannie wachte tot de line up er is :P maar dat zal het toch even gaan worde vrees ik :P

Waarschuw beheerder
ehmmmm.....vroig jaar niet geweest terwijl ik vanaf 2000 altijd ging..
dit jaar...

gaan we duidelijk mooi weer niet !:nee:
Waarschuw beheerder
Vanwege??

je vin het feest niet vet meer? je krijg geen mensen meer mee? teveel ander aanbod??

ik moet ook eens goed gaan kijken met decibel, defqon en e-fect...

maar udc heeft altijd harddancers, dat hebben die andere niet... :( decibel = b2s = gewoon heilig... efect heb ik nu 2 keer achter elkaar moeten missen waarbij een line up met piemelverstevigende werking aanwezig was... defqon = q-dance = stink, maar toch wel vette party eigelijk :(

IK WIL ZE ALLEMAAL!!! :P hahahah
Waarschuw beheerder
donateur
beetje vroeg om nu al te beslissen, maar hij staat zeker wel al in m´n agenda. Als de line-up bekend is kijken we verder, maar kans is wel groot dat ik er weer bij ben :D

3x geweest, 3x leuk gehad.
Vind het gewoon top dat je de hele nacht buiten door kan feesten (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 4 december 2005 om 22:18:
Vind het gewoon top dat je de hele nacht buiten door kan feesten

idd(l)

Ik ben 2 keer geweest en 2x een superfeest gehad.
Ik ben er volgende keer wel weer bij:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er moet gewoon hardcore en terror komen vind ik!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 12:12:
er moet gewoon hardcore en terror komen vind ik!!

ja maar wat jij vindt interresseert udc waarschijnlijk bar weinig.

En ik vindt het sowieso ook weer een opmerking die getuigt van een hoog iq.

Vindt wel dat er op die lokatie weer een keer een hardcore festival gegeven moet worden.
Waarschuw beheerder
wahahahahahaha ja indd gooi er toch gewoon hardcore en terror bij jung!! kom nou!! he K*lere lija terror

ik bedoel visie, concept of de aart waaruit een feest is ontstaan boeit toch geen reet?,.. alle feeste zijn toch hetzelfde?.. gewoon KEI hard HAKKA!! HAPPA!! gewoon terror derbij klaar :P

Niks mis met hardcore opzich hoor.. maar laat het bij Impulz effe achterwege plz.. er zijn toch genoeg andere HAKfeeste :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Impulz nog altijd 1 van de gezelligste Outdoor-feesten, als is het maar omdat het een van de weinige is die snachts is (en ik nog nooit naar Decibel en/of Nighmare ben geweest O:) ).

Nee, Impulz is altijd (y)
Waarschuw beheerder
Vond zowel Impulz, Defqon als Decibel vet!! :)

Impulz vanwege exclusieve DJs en dag-nach-dag, Decibel = gewoon B2S = Heilig... Defqon = q-dance,. maar was de eerste keer gewoon echt wel gaaf!! toen ook nog een goeie line-up.. laatste tijd moetik steeds harder lache om die dinge bij Q-shit feeste.. hope dat die van In Qontrol wel weer beetje vet word, met paar goeie hardtrance bitches..
Waarschuw beheerder
gewoon een tent met hardcore. dan komt het allemaal goed

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop op Chicane (L)
Maar vrees het ergste :(
Waarschuw beheerder
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh NEE!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gumbo op woensdag 14 december 2005 om 18:27:

weer zo een die overal terror hakke core shit aan toe wil voegen :P wtfuck.. zijn al genoeg rag-feesten.. laat impulz beetje in zn waarde :)

Waarschuw beheerder
laat hardcore ook in zijn waarde dan.

vin het niet eens zo'n slecht id, misschien dat ik dan nog wel is kom kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:14:
Ik vind Impulz nog altijd 1 van de gezelligste Outdoor-feesten, als is het maar omdat het een van de weinige is die snachts is

inderdaad en het is geoon een locatie die er heel goed uitziet en met name s'nachts met die groene laser over het water.

[img cacheid=000b123600201e335302076a1a0124010f]https://photo.partyflock.nl/images/15405/main/103615.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 12:53:
laat hardcore ook in zijn waarde dan.

vin het niet eens zo'n slecht id, misschien dat ik dan nog wel is kom kijken

Gast.. snap wat er gezegd wordt.. t gaat erom dat impulz geen hardcore feest is,.. en het niet logisch is zomaar klats boem overal hardcore aan toe te voegen, nu het weer uit zn underground metro-station een kijkje komt nemen in de bewoonde wereld en ook weer wat populairder wordt.. sommige organisatie houden wel vast aan hun visie, missie en concepten.. (net zoals X-Qlusive.. KOTS)

naar mijn idee is hardcore niet bij uitstek de beste toevoeging aan impulz,.. maar das slechts een mening,.. en heb daarmee de waarde van hardcore niet aangetast geloof ik :)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar onverwacht erg naar mijn zin gehad...Was toen een leuke line up en het was ook nog eens droog (Y)
Ik vind het wel wat hebben zo'n nachtfestival, brengt toch een lekker sfeertje mee..Hangt wel een beetje van de line up af of ik ga...
Waarschuw beheerder
Ondanks dat je kon merken dat er flink bezuinigd was op het feest door de geringe opkomst, heb ik ook dit jaar weer een hele goede impulz outdoor meegemaakt.

Want op de line up bezuinigd UDC nooit, zijn ze echt goed in.

Paul Van Dyk en Eddie Halliwell waren zwaar op dreef bij Mainstage water.

Vond het trouwens wel erg lomp dat er 2 kleine Mainstages ware (n)

Doe het dan zoals voorgaande jare, 1 grote vette mainstage.

Mainstage water kwam er maar karig van af, amper aankleding, geen lasers. Geluid daarentegen was :kwijl:

Mooi feestje dat Impulz Outdoor.

Waarschuw beheerder
Ik heb er echt geen last van gehad dat de opkomst niet zo goed was. Ik vond de sfeer bij de mainstage wel goed geloof ik. Misschien zou dat wel de kracht van Impulz moeten worden, dat het een iets kleiner opgezet festival wordt. Sowieso is het natuurlijk het enige nachtelijke outdoor festival in Nederland(nightmare ff niet meegerekend, omdat dat alleen hardcore is) in Nederland. Ik zou het wel in ieder geval wel zonde vinden, als dat weg zou vallen.
Waarschuw beheerder
Ik geef het ook zeer zeker een kans. Impulz is wat mij betreft een pareltje in het festival seizoen omdat het juist én 's nachts én buiten is. Dat geeft toch een gaaf tintje eraan. Bovendien staat het feest op "house-heilige" grond (hier was ooit es Mysteryland) en laten we wel wezen. Bussloo is een moddervette locatie :yes:

[img cacheid=00014e480002e26eae87b7e51a01245ebb]https://photo.partyflock.nl/images/35850/main/172238.jpg[/img]

En tja...wat hier ook al genoemd is...je kunt zeggen van UDC wat je wil, maar ze komen tenminste wel met de meest vernieuwende line-ups van alle grote organisaties. Kijk alleen maar naar afgelopen jaar! Dave Clarke, Paul van Dyk, Kevin Saunderson (held!!!) en Eddie Halliwell op 1 feest!

En wat ik het leukste van alles vind: Je begint met zonsondergang en als tegen een uur of 6 de zon weer opkomt en zo sprookjesachtig door de flarden mist over het meer schijnt....brrrrrrrrrr....kippevel!!!!!

Ik hoop dat het dit jaar weer zo leuk wordt als voorgaande jaren (y)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar nog ff knallen met de opkomende zon met dave clarke vond ik ook echt niet verkeerd :)
Zit nu ff dat filmpje weer terug te kijken op de site van udc..Wel weer ff lachen :D

Waarschuw beheerder
Ik wou al zeggen, zo slecht vond ik het afgelopen jaar niet! Behalve die megarij voor de deur, dat was ik niet gewend om half 2 snachts

Uitspraak van Wicked One op zaterdag 10 december 2005 om 18:43:
laatste tijd moetik steeds harder lache om die dinge bij Q-shit feeste..

Nou Defqon afgelopen zomer was toch een party uit de top aller tijden volgens mij en vele anderen. Al weet ik niet of dat om de lineup gaat, daar heb ik geen verstand van, het gaat om de muziek en niet om wie er draaid vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon hardcore er bij!
Waarschuw beheerder
donateur
pfff...vorige editie was wel een flop vergeleken met het jaar daarvoor hoor! Tering jantje, vet rustig ook en de sfeer was vaak ver te zoeken! Misschien dat het sfeertje dat jaar ervoor met dat voetbal gewoon wat leuker was!

Waarschijnlijk skippen dit jaar en een awakenings meepikken ofzo, maar zeg nooit nooit... 8) Het is tenslotte nog wel het enige nachtfestival! :/

Waarschuw beheerder
Dit jaar niet geweest vorig jaar voor het eerst geweest
Maar aankomend jaar ga ik zeker weer heen :cheer:

Vond het namelijk super!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 21:16:
Al weet ik niet of dat om de lineup gaat, daar heb ik geen verstand van, het gaat om de muziek en niet om wie er draaid vind ik.laatste aanpassing 19 december 2005 21:25

muziek is toch afhankelijk van degene die draaid :$

dj bepaald stijl, mixkwaliteit, toegevoegde waarde (scratches), maken van de show (enigszins althans.. zoals marcel van deepack vaak doet)

maar denk wel dat ik begrijp wat bedoeld,.. maar het slagen van mijn avond, word meestal in grote lijnen bepaald door de draaistijl/platenkeuze, waar de dj toch een essentiele rol vervult.. maar miss ben ik erg kritisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op donderdag 15 december 2005 om 23:03:
Ik geef het ook zeer zeker een kans. Impulz is wat mij betreft een pareltje in het festival seizoen omdat het juist én 's nachts én buiten is. Dat geeft toch een gaaf tintje eraan. Bovendien staat het feest op "house-heilige" grond (hier was ooit es Mysteryland) en laten we wel wezen. Bussloo is een moddervette locatie

So true!

Ligt aan de line-up.
Maar als die ook maar een beeeeeeeeetje in mijn straatje ligt, ben ik zeker daar!

'snachts, toplokatie, buiten en wat mij betreft de prelude van het buitenfeestseizoen!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Molz op maandag 19 december 2005 om 21:20:
Waarschijnlijk skippen dit jaar en een awakenings meepikken ofzo, maar zeg nooit nooit... Het is tenslotte nog wel het enige nachtfestival!

Awakenings festival moet je gewoon ook NIET missen.
Wat een moeilijke keuzes maak je voor jezelf;-)

Waarschuw beheerder
Zeker weten nog een kans! Stond bij de hardstyle uber mooi aan!!:yes:
En daar heb ik me vriend leren kennen dus ik stem voor!;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:42:
En daar heb ik me vriend leren kennen dus ik stem voor!

hahaha goeie reden om weer te gaan :D wie ga je er dit keer ontmoete,.. je tweede stand-in vriend :P

nee geef je groot gelijk hoor :) word waarskijnlijk toppie-avond!!

en zoals iedereen al zegt die dag-nacht-dag sfeer = gewoon zooow heilig vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij is het enige goeie aan impulz de locatie

bussloo roels!!!

van mij mag impulz wel met bijv. dominator ruilen van plekkie ofzo :9 :P

Waarschuw beheerder
ja tochhhhhhh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wicked One op dinsdag 20 december 2005 om 13:30:
muziek is toch afhankelijk van degene die draaid

dj bepaald stijl, mixkwaliteit, toegevoegde waarde (scratches), maken van de show (enigszins althans.. zoals marcel van deepack vaak doet)

Ja precies, dat is ook de enige reden dat ik vantevoren op de flyers kijk om te kijken wie er draaid, en na aanleiding daarvan weet ik wel of het mijn muzieksmaak is. Al is die bij mij erg groot en ga ook wel naar alle stylen qua party's. Maar als ik éénmaal daar rondloop heb ik met festivals zowiezo geen flauw idee naar wie ik luister, zijn met grote groep altijd en niemand maakt zich daar druk om. Als het lekker klinkt blijven we een uurtje of wat hangen, word het wat minder gaan we gewoon door naar de volgende area. En dan kan er dus net zo goed dj appel uit de plaatselijke club staan, als hij lekkere muziek kiest kan hij net zo goed, of beter dan een tiesto of andere grote naam zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings festival moet je gewoon ook NIET missen.
Wat een moeilijke keuzes maak je voor jezelf

Uhm ja...dat is wel waar! ;p Maar vorig jaar viel sowieso wat tegen, hangt er dus vanaf wie er draaien en hoe de verkoop gaat. Misschien doe ik in een gekke bui wel beiden! Als je toch bezig bent.... :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:39:
En dan kan er dus net zo goed dj appel uit de plaatselijke club staan, als hij lekkere muziek kiest kan hij net zo goed, of beter dan een tiesto of andere grote naam zijn.

heb je ook cker gelijk in gast... Tiesto is zoiezo een over het paard getild en overopgehemelde nerd :S Ok.. hij kan plaatjes in elkaar laten overlopen, wat niet moeilijk is bij zijn stijl, want die dingen lijken allemaal wel 20 minuten te duren en zijn daarbij ook nog eens praktisch hetzelfde..
daarnaast zijn al zn commerciele hitjes puur JATwerk, en laatie ze ook nog eens door andere gasten in elkaar zetten.. dus geeft weer duidelijk aan wat een NAAM wel niet doet..

heb zelfs een keer iemand tijdens een setje Scot Project horen zeggen... jaaaa maar dit nr heeftie toch ook wel echt van Tiesto gejat (ging niet om die vage hardstyle versie van lethal industries)... moest bijna huilen en lachen tegelijk toen ik het hoorde... maar zo zie je wat marketing en communicatie met het (domme) onwetende volk doet... eigelijk is het gewoon gemeen :P

maar sluit me zeker bij je statement aan iig :D begin bijna af te dwalen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wicked One op woensdag 21 december 2005 om 15:51:
Tiesto is zoiezo een over het paard getild en overopgehemelde nerd

Ik heb echt geen hekel aan Tiesto hoor O:) :D

Dat was ook wel een extreem voorbeeld, maar ik bedoel maar. Ook al kan ie misschien goede plaatjes aan elkaar draaien, ik vind dat echt niet het belanrijkste. Tuurlijk het moet niet klinken als de nachtdj van de plaatselijke ziekenomroep maar ik hoor aan het aan elkaar plakken van plaatjes écht niet wie er draait(Y) Tuurlijk, Tiesto heeft wel een eigen sound, maar dat zit hem in zijn platenkeus en manier van produceren van zijn eigen platen. En die kan iedereen dus weer draaien. Maar voor mij ligt het aan alles of de muziek lekker klinkt. Als er echt een ouwerwetse supersfeer hangt klinkt de muziek op zijn mooist :d

Maar goed, we dwalen af van het topic ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 22:35:
Ik heb echt geen hekel aan Tiesto hoor

nee ik ook niet.. maar hijs gewoon echt TE overgewaardeerd.. beste dj aller tijde bla bla (nu dus ook nie meer) en tiesto heilig hier heilig daar.. terwijl ie echt niet bijzonderder is dan andere grote djs.. hij heeft gewoon de meest toegankelijke sound, commercieel geluk gehad miss, een zeer goed marketingteam achter em,.. enz

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 22:35:
Tiesto heeft wel een eigen sound, maar dat zit hem in zijn platenkeus en manier van produceren van zijn eigen platen.

Hij produceert echter niks zelf, hij LAAT alleen voor zich jatten :P volgens mij vooral van ouwe techno plaatjes enz.. dus het is officieel niet zijn sound, maar hij word er wel rijk mee... maaaaaagoed dit is zon discussie waar je een hele avond mee vol kan maken... en we dwalen dan ook wel erg ver af :D

IMPULZzzzzzzzz??

welke DJs zien jullie het liefst verschijnen dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wicked One op donderdag 22 december 2005 om 10:00:
Hij produceert echter niks zelf, hij LAAT alleen voor zich jatten

Dit is natuurlijk gelul.

Overdrijven is ook een vak. Ja hij heeft mensen met wie hij samen produceert en er zijn wat nummers waarin samples zitten uit andere nummers.

Maar jij doet net alsof dat voor al zn nummers geldt en dat is echt bullshit.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
niets voor mij... vond het wel ok toen ik er was..
nu een te drukke zomer voor de boeg... fym.. awfs.. sms.. melt.. blauersee.. allemaal stuk voor stuk betere feestjes.. met een lineup die mij meer aanstaat en een stuk relaxter publiek...(daarnaast is UDC altijd te duur voor wat je krijgt.. zelfde geld voor qdance en id&t... wat heb nou aan 9 of 10 stages.. en 50 djs.. je kan ze toch niet alle 50 zien.. vind dat echt onzin...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 22 december 2005 om 15:35:
Dit is natuurlijk gelul.

Natuurlijk heb je daar enigzins gelijk in, want ik overdrijf,.. anderzijds weet je uiteraard niet waarover je praat,..

ten eerste is het 'overdrijven is een vak'... overdrijvenis,.. ja dat bestaat gewoonweg niet :P dat terzijde

anywayz:
Hij produceert zoiezo niet zelf,.. heeft stuk of 6 maatjes die dat voor hem doen alst goed is en logisch,.. het komt zoiezo vaker voor, en die kerel heeft er helemaal geen tijd voor, want hij moet overal beetje de bink uithange,..

ander voorbeeld van dj die niet produceert... technoboy,.. die produceert al jaren niet meer zelf,.. eerst werkte ze in 4 tallen voor saifam,.. daarna hebben luca en ricky t praktisch alles alleen gedaan.. maar ze zijn wel gek nergens technoboy meer op te zetten (ookal issie waardeloos) want het verkoopt gewoon,..

En sorry dat ik degene ben die je wakker moet maken in de muziekwereld, maar het gaat niet alleen om een sampletje dat wordt gejat,.. ik kwam de originele (techno)versie van lethal industries een keer per ongeluk tege... gewoon LETTERLIJK hetzelfde...

Maagoed, je hebt wel gelijk dat ik overdreef, want natuurlijk geldt dit niet voor alle producties etc etc, maar zit wel een kern van waarheid in... dus GELUL is het ook weer niet...

back 2 topic :)

Uitspraak van J. Lovehouse op donderdag 22 december 2005 om 15:39:
daarnaast is UDC altijd te duur voor wat je krijgt.. zelfde geld voor qdance en id&t...

helemaal mee eens!! althans.. udc biedt over t algemeen wel vaak exclusieve DJs, dus dat vind ik wel sterk.. maar het is indd veel en veel te duur allemaal.. die ID & Q feesten gaan helemaal nergens meer over.. bij ID-T altijd zaad line ups, bij q-dance wordt altijd matig gedraaid of is het geluid zacht,.. daarnaast verpest het commerciele karakter veel van de concepten,.. In Qontrol blijft voor mij wel heilig :) of naja.. gewoon vet! rest valt vies tege
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wicked One op donderdag 22 december 2005 om 17:56:
overdrijvenis,.. ja dat bestaat gewoonweg niet

:x

Dat slaat idd nergens op, ik pas het ff aan, een spatie vergeten

anywayz:
Hij produceert zoiezo niet zelf,.. heeft stuk of 6 maatjes die dat voor hem doen alst goed is en logisch,.. het komt zoiezo vaker voor, en die kerel heeft er helemaal geen tijd voor, want hij moet overal beetje de bink uithange,..

Zoals ik al eerder zei: dat geldt lang niet voor al zn plaatjes, zoals jij wilt doen geloven. Er zal vast wel veel voor hem geengineerd worden, maar zelf produceren doet ie genoeg.

helemaal mee eens!! althans.. udc biedt over t algemeen wel vaak exclusieve DJs, dus dat vind ik wel sterk.. maar het is indd veel en veel te duur allemaal.. die ID & Q feesten gaan helemaal nergens meer over.. bij ID-T altijd zaad line ups, bij q-dance wordt altijd matig gedraaid of is het geluid zacht,.. daarnaast verpest het commerciele karakter veel van de concepten,.. In Qontrol blijft voor mij wel heilig of naja.. gewoon vet! rest valt vies tege

Mwah, ligt er aan welk feest je van q-dance bezoekt. In de HMH is het geluid natuurlijk gewoon goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 22 december 2005 om 18:06:
Zoals ik al eerder zei: dat geldt lang niet voor al zn plaatjes, zoals jij wilt doen geloven. Er zal vast wel veel voor hem geengineerd worden, maar zelf produceren doet ie genoeg.

Ja gaf ik ook al deels toe.. maagoed, verschillen gewoon iets in mening :) niks mis mee

Uitspraak van Hassanova op donderdag 22 december 2005 om 18:06:
wah, ligt er aan welk feest je van q-dance bezoekt. In de HMH is het geluid natuurlijk gewoon goed.laatste aanpassing 22 december 2005 18:07

Ja de >> akoestiek << is er werelds :) maar daar heeft q-dance zelf niks mee te maken natuurlijk :) doelde gewoon puur op de geluidskwaliteit die ze uit de bokskes pompen... vink echt heeeeel matig.. cker als ik dat vergelijk met een hardbass @ silverdome :) dat is gewoon pure hartmassage, zonder dat je oren kapotgesneje worden door de schelheid... MAAR nu is dat de laatste tijd wel veel verbeterd bij Q feeskes...
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar kaartjes gewonnen, anders was ik niet gegaan. Toen ik na afloop terugkeek viel het me heel erg mee. Erg leuk feestje, mooie locatie en goede DJ's..

Wacht wel even de line-up af, maar er is zeker een kans dat ik dit jaar weer in Bussloo te vinden ben!:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
vond het een beetje tegenvallen vorig jaar ( als er moet worden bezuinigd mogen de tickets voortaan ook wel goedkoper!) maar UDC krijgt het voordeel van de twijfel en ik probeer het dit jaar waarschijnlijk nog maar een keertje!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zal ik er weer zijn! Lekker op m'n fietsje :d
Waarschuw beheerder
hij staat zeker weer hoog op het lijstje, maar toch even de line-up afwachten. het was vorig jaar zeker heel mooi, maar toch vond ik 2 outdoor stage's niet werken. doe mij maar weer dezelfde line-up als in 2004!!

Mainstage (Eurogrooves) 1

00:00 - 00:00: MC: Stretch
21:00 - 22:00: Ronald van Gelderen
22:00 - 23:00: Cor Fijneman
23:00 - 00:15: John '00' Flemming
00:15 - 01:45: Ferry Corsten
01:45 - 03:00: Flutlicht
01:45 - 03:00: S.H.O.K.K.
03:00 - 04:15: Johan Gielen
04:15 - 05:30: Don Diablo
05:30 - 07:00: Reeloop
HQ Area (UK Hardhouse) 2

00:00 - 00:00: MC: Da Silva
21:00 - 22:00: Rossi
22:00 - 23:00: Amber D
23:00 - 00:15: JP
00:15 - 01:30: Tom Harding
01:30 - 02:45: Eddie Halliwell
02:45 - 04:00: Scot Project
04:00 - 05:15: Organ Donors
05:15 - 06:00: Lab4
06:00 - 07:00: Proteus
Concept Area (Techno) 3

00:00 - 00:00: MC: Paul-T
21:00 - 22:30: Shinedoe
22:30 - 23:45: Renato Cohen
23:45 - 00:30: Christian Wünsch
00:30 - 01:30: Montana
01:30 - 02:45: Cari Lekebusch
02:45 - 04:00: Darren Kay
04:00 - 04:45: Secret Cinema
04:45 - 05:45: Monika Kruse
05:45 - 07:00: Surgeon
Hardstyle area 4

00:00 - 00:00: MC: Gunner
21:00 - 22:00: Tommy Pulse
22:00 - 23:00: Bobby V
22:00 - 23:00: Brennan Heart
23:00 - 00:00: Warmduscher
00:00 - 01:00: Clive King
01:00 - 02:00: Uberdruck
02:00 - 03:15: Cally & Juice
03:15 - 04:30: Mark EG
04:30 - 05:45: Blutonium Boy
05:45 - 07:00: Trance Generators
Multigroove Area 5

00:00 - 00:00: MC: Da Mouth of Madness
21:00 - 22:00: Jordens
22:00 - 23:00: Bountyhunter
23:00 - 00:00: CJ Bolland
00:00 - 01:00: Dano
01:00 - 01:30: Fierce Ruling Diva
01:30 - 02:30: Micha B
02:30 - 03:30: Armani & Ghost
03:30 - 04:00: Bonzai Classic Trax
04:00 - 05:00: Franky Jones
05:00 - 06:00: Lenny Dee
06:00 - 07:00: Buzz Fuzz
06:00 - 07:00: Champ-e-on
Beach Area (club) 6

21:00 - 22:15: Jani
22:15 - 23:30: Victor Coral
23:30 - 01:00: Quinten de Rozario
01:00 - 02:15: Steve Carta
02:15 - 03:30: Jeff Bounce
03:30 - 04:45: Marcello
04:45 - 06:00: Remy
06:00 - 07:00: Per

dit was echt zo relax! de line-up, de tijden alles klopte gewoon :D en vooral de main en de Beach Area :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 24 januari 2006 om 19:32:
maar toch vond ik 2 outdoor stage's niet werken.

Nee ik ook niet, 2 mainstages was geen goed plan.

Ik heb wel heel veel tijd doorgebracht bij Mainstage Water moet ik zeggen, werd heeeeeeeerlijk gedraaid.

Marco-V
Paul Van Dyk
Eddie Halliwell

:kwijl:

Maarja, 2 mainstages en mainstage water had bijna geen aankleding en geen eens lasers :/ Dat past perfect bij een nachtfestival aan het water. De mist gaf het echt een vet sfeertje, lasers erbij zou perfect zijn geweest.

Geluid was trouwens wel erg goed.
Waarschuw beheerder
op die main water was de muziek top, dj's top, geluid goed alleen het was mij toch te veel een achteraf stage. ik had deze liever op die andere main gezien, en dan die Main land in een grote tent ofzo.

maarja we zullen dit jaar wel zien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 24 januari 2006 om 22:40:
op die main water was de muziek top, dj's top, geluid goed alleen het was mij toch te veel een achteraf stage. ik had deze liever op die andere main gezien, en dan die Main land in een grote tent ofzo.

Ja, ben ik het mee eens.

Maar je heet 'technobluffy', dan was Mainstage Land toch meer jouw ding, dave clarke en alter ego draaiden daar oa.
Waarschuw beheerder
Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?

Waarschuw beheerder
superfeestje:yes:
Waarschuw beheerder
Gezien het feit dat Impulz Indoor in 2005 niet gehouden is lijkt het me waarschijnlijk dat Impulz Outdoor 2006 haar doorgang zal vinden. Weliswaar kleiner van opzet, zoals de laatste editie ook het geval was. Maar dan hoop ik wel dat UDC de reguliere grote mainstage weer in gebruik neemt en niet twee kleine achteraf gelegen stages. Want juist die grote mainstage is wat de locatie altijd zo mooi maakt en wat is het dan zonde om deze niet te gebruiken.

Misschien een idee om de HQ ook eens in de open lucht te gooien? Kan me herrinneren dat in 2003 de HQ nog de mainstage was. Wat een gave partie was dat! En wat een verschil als je dan kijkt naar de laatste editie waar hq in een tentje was opgezet met wat computerboxjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op maandag 30 januari 2006 om 14:18:
Misschien een idee om de HQ ook eens in de open lucht te gooien? Kan me herrinneren dat in 2003 de HQ nog de mainstage was

2002 ;)

En dat gaat niet lukken, HQ kan niet eens de melkweg uitverkopen, laat staan Impulz Outdoor.

Waarschuw beheerder
het is vlak in de buurt maar ben nog steeds niet geweest! dit jaar wil ik dus wel alleen heb ik de dag erna een concert van robbie williams :kwijl: :D
Waarschuw beheerder
Ik geef het zeker nog een kans. Was vorig jaar dan wel niet zo druk maar heb me echt uitstekend vermaakt :yes:

Vraag me alleen af hoe ze de opzet nog beter zouden kunnen maken. Andere muziekstijlen nog of iets dergelijks misschien ?
Ik zou zelf de beach/club area wel terug willen!

Waarschuw beheerder
de lineup van 2004 ziet er iig wel uit om te kwijlen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gumbo op woensdag 14 december 2005 om 18:27:

:yes:

en tis lekker dichtbij voor mij, dus wat dat betreft...:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op maandag 30 januari 2006 om 15:42:
Ik zou zelf de beach/club area wel terug willen!

Ben nog steeds nooit op Impulz geweest, maar dit klinkt wel goed :9

Waarschuw beheerder
nope, paar jaar geleden was het nog wel een mooi feestje, maar afgelopen 2 edities waren niet veel boeiends :no:
Waarschuw beheerder
Afgelopen 2 jaren geweest en ook dit jaar gewoon weer van de partij! :yes:

Waarschuw beheerder
ik nu ook denk wel is een X maar weer l;iever mysteryland busloo maar jah he,je kan niet alles hebben he..
Waarschuw beheerder
Als de line-up goed is, kom is wel weer hoor. :)
Vorig jaar ook weer genoeg goede dj's gezien.
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Mijn vriendinnetje woont in Deventer, en is nog nooit op een dance feestje geweest! Denk dat ik haar meeneem en ff laat zien hoe gezellig een dance feest is!

Waarschuw beheerder
jah ik ook uit deventer!
Waarschuw beheerder
Lekker dichtbij, megalocatie, en vorig jaar verraste impulz me positief..Ik ben er ook dit jaar weer gewoon bij..
Waarschuw beheerder
Was mijn alereerste feest !! in 2002

Het was toen echt super gaaf. Denk dit jaar misschien nog eens te gaan... .Moeten YOJI, TOM HARDING & JP er wel draai'n
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dit staat dan tussen de feesten van hardstyle hardcore :/

OT: wat ik vorig jaar allemaal in de kranten las laat ik mij hier iig niet zien. weinig sfeer, weinig mensen etc.

magoed ik kan ut natuurlijk fout hebben :)
Waarschuw beheerder
ik ga er al 4 jaar heen op de fiets..tis gewoon vaste hap eigenlijk..
vorig jaar vond ik de beste editie maar dat komt omdat de Hardstyle lineup goed was.
Ik hoop dat ze dat dit jaar weer doen..

Waarschuw beheerder
de locatie is top en heb er al een paar keer een goed feestje gehad alleen vorig jaar was het een tegenvaller...
met zo'n indeling als 2004 zeker weer aanwezig:yes:
Waarschuw beheerder
met de fiets, maar apeldoorn licht er zeker nietzo ver vanaf ofwel??

Waarschuw beheerder
Super feessie ben er dit jaar zekers bij alleeeen

HARDCORE mense kom op voor de liefhebbers

Greetz

Waarschuw beheerder
un zo goed als thuiswedstrijdje 45min fietseh of anders 15min met de auto

en das fijn :D
Artiest {SHOWLIST artist 69833, 24276}
Waarschuw beheerder
ja dat is zeker dicht bij met de auto 5 minuten en met de fiest 15 minuten dus leker bij huis
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil weer die clubarea op het strand, die was namelijk (Y) (Y) (Y) 2 jaar geleden!
Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme :s:@ Je gaat me toch niet vertellen dat Impulz nu ineens op 1 juli is? :s Althans...dat haal ik er op de site van Mondello uit met mijn beste Italiaans? :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 24 januari 2006 om 19:32:
hij staat zeker weer hoog op het lijstje, maar toch even de line-up afwachten. het was vorig jaar zeker heel mooi, maar toch vond ik 2 outdoor stage's niet werken. doe mij maar weer dezelfde line-up als in 2004!!

2004 was vette shit idd :D

Waarschuw beheerder
Ben er nog niet uit. Heb er nog nooit een gemist, maar vorig jaar was de minste editie ooit, Impulz Indoor bestaat niet meer ... begin m'n twijfels te krijgen bij het hele Impulzconcept.
Maar, ik ga toch pas beslissen na bekendmaking van de line up.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:19:
begin m'n twijfels te krijgen bij het hele Impulzconcept.
Maar, ik ga toch pas beslissen na bekendmaking van de line up.

Ik beslis ook pas na bekendmaking van de line up! Vorig jaar erg naar mijn zin gehad.
Met dit festival zelfs nog de weersvoorspelling afgewacht! En onverwachte feestjes zijn vaak de leukere feesten!
Ik vind het sfeertje 's nachts en buiten (Y)..Ik zou het zonde vinden als er geen outdoor nachtfestival meer zou zijn in Nederland!
In de laatste week maar weer beslissen en dan zoeken we de caravan van mijn ouders daar in de buurt weer op! Zondag de hele dag brak onder een boom of juist in het zonnetje liggen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 20:00:
En onverwachte feestjes zijn vaak de leukere feesten!

zeker weten!
ik zie wel of ik ga, ik ga de volgende dag naar het concert van robbie :kwijl: willams

dus daar wil ik ook weer niet TE brak staan ;)
Waarschuw beheerder
Doe mij maar weer een Multigroove area B)

Of Lem Hemstock moet weer komen net als in 2003 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 20:00:
Ik beslis ook pas na bekendmaking van de line up!

hier het zelfde.
ben vorig jaar ook geweest, met me broer en vriend.
me broer wil dit jaar weer heen en vroeg mij mee ..
maar als ik nu kijk is het veel te soft voor me, als ik vergelijk met vorg jaar.
Waarschuw beheerder
als er hardcore is bin ich dabei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:22:
maar als ik nu kijk is het veel te soft voor me, als ik vergelijk met vorg jaar.

:S
Er is toch nog geen line up bekend??
Maar goed, grote kans, aan je muzieksmaak te zien op je profiel, dat het wel te soft zal zijn idd :)
Dat was het dan alleen vorig jaar ook al lijkt mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:22:

darkcore, hardcore, terror

denk niet dat Impulz dan jouw ding is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Natuurlijk... Gaan we naar impulz.... Superrr gezellie..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 26 februari 2006 om 14:14:
Godverdomme :s:@ Je gaat me toch niet vertellen dat Impulz nu ineens op 1 juli is? :s Althans...dat haal ik er op de site van Mondello uit met mijn beste Italiaans?

1 juli vindt Ground Zero plaats op Bussloo. Zeg maar de defqon van UDC.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bada Bing! op woensdag 8 maart 2006 om 13:05:
1 juli vindt Ground Zero plaats op Bussloo. Zeg maar de defqon van UDC.

Gaat UDC een festival voor de harde stijlen organiseren?

En Impulz dan?
Waarschuw beheerder
Dat Ground Zero festival, is dat gewoon 's nachts? Want een dagfeest op Bussloo kan echt niet hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 13:11:
En Impulz dan?

Zoals het er nu uitziet, is Impulz er een week voor. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze twee festivals achter elkaar doen. Er komt veel lokaal volk op Impulz af, dus dat zou misschien wel de doodsteek van één van de twee kunnen zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk trouwens dat ze er nog geen vergunning voor hebben. Er heeft hier niets in de krant gestaan. Ook was vorig jaar al sprake van een tweede festival, maar de burgermeester was er niet al te positief over. De vergunning is toen denk ik niet rond gekomen.
Waarschuw beheerder
Impulz = exit

ground zero komt er voor in de plaats

geen hq stage op ground zero
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 13:50:
geen hq stage op ground zero

Hoe weet je dat?
Waar staat trouwens info aangaande GZ.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 13:52:
Waar staat trouwens info aangaande GZ.

Interview op partyscene van Brian Bout.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 13:52:
Hoe weet je dat?

inside info ;)

maar dat kun je zelf toch ook wel bedenken

impulz EN ground zero EN dv in een tijdsbestek van 3 weken is onmogelijk

impulz was qua kaartverkoop een enorme flop vorig jaar

hq zien we niet op ground zero...:nee:
Waarschuw beheerder
impuls...leuk thuis feestje toch :D

ga ik altijd heen, gezellig man!
je moet t ook een beetje gezellig maken toch :D
Waarschuw beheerder
Slimme zet van UDC. Impulz trekt elk jaar minder en minder mensen sinds ze er mee begonnen zijn in 2001 (ik ben er op 3 van de 5 geweest, en zag het elk jaar minder worden). De massa wil nu toch eenmaal de wat hardere stijlen, kijk maar naar de populariteit van festivals als Dominator en Defqon-1, dus ik denk dat Ground Zero wel een succes zou kunnen worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 8 maart 2006 om 17:55:
Slimme zet van UDC.

mwah....concept misschien wel

maar het is 2 weken voor dance valley, 1 week voor sensation black en op dezelfde dag als sensation white (en defqon zit er een kleine 2 weken voor)

Slechte planning voor een feest van een organisatie die het toch al moeilijk heeft qua kaartverkoop
Waarschuw beheerder
Impulz R.I.P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 8 maart 2006 om 17:55:
kijk maar naar de populariteit van festivals als Dominator

Dominator hebben ze vorig jaar verkleind en was qua bezoekers aantal zeker geen succes.
Waarschuw beheerder
Dominator was vorig jaar voor het eerst :S Zie niet in hoe ze het dan hebben kunnen verkleinen...

Uitspraak van Hassanova op donderdag 9 maart 2006 om 14:28:
maar het is 2 weken voor dance valley, 1 week voor sensation black en op dezelfde dag als sensation white (en defqon zit er een kleine 2 weken voor)

Mwah ik weet niet, kijk Sensation White en Dance Valley trekken toch een heel ander publiek dan bijvoorbeeld Defqon, Dominator of Nightmare Outdoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:46:
Mwah ik weet niet, kijk Sensation White en Dance Valley trekken toch een heel ander publiek dan bijvoorbeeld Defqon, Dominator of Nightmare Outdoor.

ja, maar jij vergeet iets

UDC heeft het altijd zwaar en kan ELKE bezoeker gebruiken

dus ook de bezoekers met een brede smaak

slechte planning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:46:
Dominator was vorig jaar voor het eerst Zie niet in hoe ze het dan hebben kunnen verkleinen...

:s

De originele opzet kun je verkleinen.

Als je gaat voor een festival met pak m beet 40.000 bezoekers en de kaartverkoop loopt slecht (zeg 20.000) , dan moet de organisatie ingrijpen en de opzet verkleinen.

Is ook gebeurd met Impulz Outdoor vorig jaar
Waarschuw beheerder
Okee, dat is waar natuurlijk, had ik even niet aan gedacht (het is ook nog vroeg op de ochtend he ;) ).

Maar toch denk ik dat dit een slimmere zet is dan Impulz Outdoor, want dat is volgens mij op het eerste jaar (2001) na, nog nooit een succes geweest. Meteen de tweede keer (2002) al werden er massaal gratis kaarten weggegeven om het terrein te vullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:59:
Maar toch denk ik dat dit een slimmere zet is dan Impulz Outdoor

zonder twijfel

ging mij meer om de planning, die is slecht

Want het is nog altijd 1 week voor blacken 2 weken na defqon. Veel mensen kunnen maar 1 keer per maand naar een feest, en ik denk als er knopen moeten worden doorgehakt, UDC de lul is.

Strike One moest het ook echt afleggen tegen Hardbass, dat op dezelfde datum was.

Waarschuw beheerder
Nee 1x geweest in 2004 nooit meer geen ruik aan dat hele feest, het enige wat leuk was waren de mensen met wie ik daar was en een aantal anderen die ik daar leerde kennen die wel chill waren. Jammer leuke mensen toch een slecht feest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 10 maart 2006 om 08:08:
Want het is nog altijd 1 week voor blacken 2 weken na defqon. Veel mensen kunnen maar 1 keer per maand naar een feest, en ik denk als er knopen moeten worden doorgehakt, UDC de lul is.

Strike One moest het ook echt afleggen tegen Hardbass, dat op dezelfde datum was.

Ja inderdaad, op de een of andere manier delft UDC altijd het onderspit. Denk dat het iets met promotie te maken heeft, daar zijn ID&T en Q-dance toch stukken beter in moet ik zeggen. Van elk groot ID&T of Q-dance feest weet iedereen in de dance-wereld al maanden dat het er aankomt, van sommige UDC dingen hoor ik pas de dag zelf (of de dag erna) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 16:08:
Ja inderdaad, op de een of andere manier delft UDC altijd het onderspit. Denk dat het iets met promotie te maken heeft, daar zijn ID&T en Q-dance toch stukken beter in moet ik zeggen. Van elk groot ID&T of Q-dance feest weet iedereen in de dance-wereld al maanden dat het er aankomt, van sommige UDC dingen hoor ik pas de dag zelf (of de dag erna

klopt.

maar organisatorisch scheelt er vaak ook een hoop bij udc-feesten

bij ID&T en Q-Dance ook wel, maar minder.

UDC is wel goed in outdoorfeesten vind ik, maar hun reputatie is niet echt chill meer.

Line ups zijn wel altijd heel dik in orde

vernieuwend, grote topnamen en variatie (y)

Daarom zul je mij ondanks de minpunten wel vaak op udc-feesten zien, line ups zijn gewoon goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ground zero word het idd..alleen harde stylen.
Alleen word het nog een probleem met de line-up..
Q-dance gaat echt geen Djs geven..dus ben benieuwd..

Waarschuw beheerder
Je zou toch zeggen dat ze dan toch eigenlijk wel heel snel moeten gaan beginnen met promoten van een nieuw feest..De festival agenda is al bomvol..En zeker met de datum van Defqon en Sensation Black in de buurt. Dan heb je ook nog Decibel die op hetzelfde publiek richt en Mysteryland met een een grote succesvolle q-dance stage :/
Ik zou het niet gokken als ik organisator was, zelfs met een betere line up als bijv. defqon denk ik dat een defqon nog als winnaar uit de bus zal komen..
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar gaat dat ground zero dan wel 's nachts plaatsvinden?
Dat zou dan nog iets van een bepaalde charme hebben, anders zou het gewoon de 4e in het rijtje worden na Defqon, Decibel, Q-dance@mysteryland..
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in....!!!
lekker feestuh!!

:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
snachts toch van 9 tot 9?
relax...vond vorig jaar echt toppie
een feessie snachts is echt heerlijk :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:58:
Q-dance@mysteryland..

dat is ws ook exit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 13:02:
dat is ws ook exit

Serieus?
Dat was toch samen met de mainstage de meest succesvolle stage! Nou ja, afwachten..
Persoonlijk vind ik het totaal niet erg, maar commercieel gezien snap ik het niet zo goed!
Persoonlijk vond ik mysteryland sowieso een van de mindere festivals, maar goed daar gaat het niet over hier..

Ik hoop in ieder geval dat er nog een festival 's nachts plaat gaat vinden! En dan niet alleen met de hardere stijlen als het ff kan..
Lekker stevig vind ik hard genoeg..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:13:
Serieus?
Dat was toch samen met de mainstage de meest succesvolle stage! Nou ja, afwachten

hoeft niet exit te zijn, maar kans bestaat zeker

op innercity was q-stage al exit

en ID&T is duidelijk bezig met zichzelf een ander imago aan te meten

maar we zullen idd zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 13:40:
hoeft niet exit te zijn, maar kans bestaat zeker

op innercity was q-stage al exit

Oh ok..het is niet dat je een bepaalde bron voor die info hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel aanwezig zal zijn dan..Want Innercity was natuurlijk wel weer een verhaal apart!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:00:
Oh ok..het is niet dat je een bepaalde bron voor die info hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel aanwezig zal zijn dan..Want Innercity was natuurlijk wel weer een verhaal apart!

Eerlijk gezegd mag de Q-stage van mij wel weg.

Hing echt een kutsfeer vorig jaar, veel kleine vechtpartijtjes gezien.

Om van het geluid en indeling van de stage maar niet te spreken :x

Waarschuw beheerder
Wij zijn er ook maar even geweest..Ik vond het ook niks, te druk en sfeerloos!

Waarschuw beheerder
Daniele Mondello staat er zowiezo dit jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shockproof op maandag 13 maart 2006 om 09:44:
Q-dance gaat echt geen Djs geven..dus ben benieuwd..

UDC is altijd al redelijk vooruitstrevend geweest met het boeken van hardstyle namen, vanaf het begin dat ze dat deden.

Namen als cally & juice, mark eg, trance generators, ubderdruck etc is toch wel wat anders dan dana, pavo, luna, technoboy.

Waarschuw beheerder
Heb er zowiezo weer zin aan om naar Impulz te gaan!
Lekkere locatie, leuke mensen, en de tijd is perfect voor een buiten feest.. hangt altijd een goeie sfeer op Bussloo. Was trouwens ook altijd met Mysterland.
Ach we zien wel hoe het nieuwe idee van UDC is Toch!!Impulz 2005 was zeker ook zwaar oke(wat ik me nog kan heugen) Vondt het alleen gek Dat DJ Duro als eerst stond. (ik Was toen nog er bij,) en vondt hem super draaien.

We zien wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoboy4life op maandag 13 maart 2006 om 18:34:
Dat wisten we al

(y) goed zo

Dacht: Zeg het gewoon nog een keer ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 21:02:
Dacht: Zeg het gewoon nog een keer

;p

Hoe vaak ga je het nog zeggen dan:p

Daniele Mondello:respect:

Hoop dat ze nog meer van dit soort toppers geboekt hebben, het zal wel geen standaard line-upje worden:no:

Waar hopen jullie op:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 19:19:
Namen als cally & juice, mark eg, trance generators, ubderdruck etc is toch wel wat anders dan dana, pavo, luna, technoboy

uhm vorig jaar kwamen Duro, the prophet en luna van Q ;)
Waarschuw beheerder
Hmm zou wel jammer zijn, wilde er dit jaar echt eens heen gaan:/

Waarschuw beheerder
He Dis-illutor, zo gewoon gaan als ik jou was!!!!!
Impulz gaat op Bussloo een feest geven met alleen de hardere sound van de Dance....

Dus dat wordt wel knallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ STEEF O op donderdag 16 maart 2006 om 18:01:
wordt afgelast.

Jij weet er meer van?
Waarschuw beheerder
ga er sowieso heen maar de line moet natuurlijk wel goed zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 13:40:
en ID&T is duidelijk bezig met zichzelf een ander imago aan te meten

Maar wat het nou precies is? Soms is het een beetje moeilijk thuis te brengen, het neigt nog het meest naar "hoe moet ik muziek voor clubs zo groot mogelijk brengen" :s terwijl het niet altijd tot zijn recht komt in de grote ruimtes.

Jammer dat extrema of eventueel ground zero het moet afleggen tegen andere feesten. Maar eerlijk gezegd was ik nog niet serieus van plan om erheen te gaan, de festivalagenda is overvol in die periode. Defqon1 en Black zitten idd erg in de buurt (en voor black is het kaartje al besteld) en als ik naar Sensation white was gegaan had het zowiezo niet gekunt. Trance energy is eigenlijk nog de enige, en misschien dat je hier en daar nog een Carl Cox avond of een Armin-only kan aantreffen, en dan heb je het wel weer gehad qua grote events met trance als hoofdmoot.

De markt is soms gewoon nog vrij vol.

Het enigste gat wat ik op dit moment zie in de markt is het ontbreken van een (middel)groot indoor-trance event rond september/oktober. Zeker nu trance ook op sensation white bijna het loodje heeft gelegd is daar wel ruimte voor denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 17 maart 2006 om 18:16:
en dan heb je het wel weer gehad qua grote events met trance als hoofdmoot.

????

dance valley?
mysteryland?

2 grootste festivals in Nederland waarbij de trance dj's overheersen op de mainstage en ook nog eens een eigen stage en/of tent hebben (dance valley had afgelopen jaar de eurogrooves/armada en de mainstage....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 17 maart 2006 om 18:16:
Het enigste gat wat ik op dit moment zie in de markt is het ontbreken van een (middel)groot indoor-trance event rond september/oktober

die hebben we al

in de heineken music hall de armada night op 28 april (voorheen avondje solo + 2 supporting acts van Tiesto)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 17 maart 2006 om 18:25:
in de heineken music hall de armada night op 28 april (voorheen avondje solo + 2 supporting acts van Ties

Dat is toch niet in september/oktober ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zonde vond impulz outdoor toch wel een erg TOPsfeer hebben... tussen die bomen zo en al dat water (l) zonde hoor... ligt aan het publiek gewoon die niet komt opdagen :[

de dj's waren TOP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 17 maart 2006 om 22:43:
Dat is toch niet in september/oktober

Wat er in September of Oktober komt is nog niet bekend, speculeren heeft geen zin
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 maart 2006 om 23:19:
zonde vond impulz outdoor toch wel een erg TOPsfeer hebben... tussen die bomen zo en al dat water zonde hoor... ligt aan het publiek gewoon die niet komt opdagen

de dj's waren TOP

Wordt het dan al zeker afgelast? Dat zou erg jammer zijn ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theo op zaterdag 18 maart 2006 om 14:02:
ordt het dan al zeker afgelast? Dat zou erg jammer zijn ja!

Als het goed is komt Ground Zero ervoor in de plaats

een nieuw udc-feest gericht op de hardere dancestijlen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 18 maart 2006 om 14:05:

:( ja dat is nou jammer... wel verstandiger helaas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 18 maart 2006 om 14:05:
Als het goed is komt Ground Zero ervoor in de plaats

Op dezelfde plaats en datum als Impulz? Zou ik opzich niet erg vinden, omdat ik meestal niet zo van de softere stijlen ben.. maar wel erg jammer dat het concept Impulz Outdoor dan verdwijnt.. Misschien een idee om het eens in de twee of drie jaar te houden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theo op zaterdag 18 maart 2006 om 16:54:
Op dezelfde plaats en datum als Impulz? Zou ik opzich niet erg vinden, omdat ik meestal niet zo van de softere stijlen ben.. maar wel erg jammer dat het concept Impulz Outdoor dan verdwijnt.. Misschien een idee om het eens in de twee of drie jaar te houden..

1 juli, te Bussloo

heeft Brian Bout gezegd in een interview op partyscene.nl

mondello is geboekt

vraag me alleen af waarom het zo lang duurt voordat er info naar buiten komt.....misschien van de baan?

Of mischien NA de start van de voorverkoop + bekendmaking (deel) line up dance valley
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ook wel vet zijn zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze gewoon op 24 juni met een feest komen. Welke maakt me niet zoveel uit, Impulz of Ground Zero.

Waarschuw beheerder
ga der echt wel heen! vorig jaar vond ik supergezellie :d en neem dit jaar cker wel een trui mee ofzo brrrr :p

Waarschuw beheerder
EN uiteraard pakken we dit feest gewoon ook mee
ookal is het niet meer''in'' tsssss

Waarschuw beheerder
Ben geen grote fan van Impulz. Hoewel ze vorig jaar verkleint zijn vond ik het wel de beste Impulz tot nu toe..

Maar Bussloo ideale locatie in de achtertuin..:d

Waarschuw beheerder
ga zeker dit jaar weer kijken....lekker dichtbij huis :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuw hardstyle-openluchtfestival
Op 1 juli wordt in het Gelderse Bussloo het nieuwe festival Ground Zero met diverse stijlen dancemuziek gehouden. Welke dj's er optreden is nog niet bekend. Het festival begint 's avonds en duurt tot de volgende ochtend 07.00 uur. Kaarten zijn vanaf 5 april te koop

www.nos.nl

Waarschuw beheerder
Impulz altijd goed:P:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
of het nou impulz wordt of ground zero of 9-11 of het grote sinterklaasfeest. Het boeit allemaal geen ruk als het maar op bussloo is en s'nachts is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bussloo + s'Nachts = :P
Tis alleen een eind fietsen voor mij...
Waarschuw beheerder
opzich redelijk dichtbij maar geen hardcore dus geen impulz voor mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bada Bing! op woensdag 29 maart 2006 om 15:34:
Impulz gaat niet door.

Impulz gaat waarschijnlijk wel door, alleen weer in de brabanthallen Den Bosch.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Panne..K op woensdag 29 maart 2006 om 16:50:

Dan weet ik niet of ik nog wel ga... Vond juist het vette aan het feest dat het midden in de nacht buiten is. Ik vind Ground Zero een mooie, zoniet betere vervanger!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Panne..K op woensdag 29 maart 2006 om 16:50:

zou je hier wat meer over kunnen vertellen?

van wie je het hebt, etc etc?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 29 maart 2006 om 17:17:
zou je hier wat meer over kunnen vertellen?

van wie je het hebt, etc etc?

het stond vanmorge in de plaatselijke krant hier... ergens in december wordt impulz gehouden in de brabanthallen.

gelukkig komt er Ground Zero voor in de plaats :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op woensdag 29 maart 2006 om 17:25:
het stond vanmorge in de plaatselijke krant hier... ergens in december wordt impulz gehouden in de brabanthallen.

Klopt. bron de Stentor

Met de komst van Ground Zero verdwijnt Impulz dit jaar van Bussloo. Het dance-event gaat terug naar de brabanthallen in Den Bosch, waar het een aantal jaar geleden ook gehouden werd. Of dit het definitieve einde van Impulz op Bussloo is kon de woordvoerder niet zeggen. Het kan best zijn dat het nog terug komt, misschien volgend jaar weer. Maar we hebben in het verleden Impulz ook al met succes in de brabanthallen georganiseerd. Vanaf 2001 werd het dancefeest Impulz als opvolger van Mysteryland gehouden op Bussloo.
Waarschuw beheerder
Stond vandaag ook een bericht over in de Metro :yes:

Waarschuw beheerder
Dit wordt vettttttttttttttttttt!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Thanxx UDC voor het zo lekker "op tijd" bekend maken van deze shit :s:nee:

Heb gvd gewoon voor Jan Lul vakantie uren ingezet nu :s:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op donderdag 30 maart 2006 om 11:55:
Thanxx UDC voor het zo lekker "op tijd" bekend maken van deze shit

Ze hebben het idd erg laat bekend gemaakt.

Maar als jij de topics hier op pf beter in de gaten had gehouden, had je ook kunnen weten dat Impulz niet doorging.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 11:57:
Maar als jij de topics hier op pf beter in de gaten had gehouden, had je ook kunnen weten dat Impulz niet doorging.

Wat een onzin.
Ik hou ze ook vaak in de gaten maar wist hier ook niks van hoor :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 12:02:
Wat een onzin.
Ik hou ze ook vaak in de gaten maar wist hier ook niks van hoor

Lees de berichten op 18 maart in dit topic......daarin komt sowieso al grote twijfel naar voren of Impulz doorgaat.

Daarnaast is er door UDC nooit een datum naar buiten gebracht over Impulz....hoe die in de Partyflock agenda is gekomen (24 juni) is mij ook een raadsel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 12:10:
Lees de berichten op 18 maart in dit topic......daarin komt sowieso al grote twijfel naar voren of Impulz doorgaat.

Daarnaast is er door UDC nooit een datum naar buiten gebracht over Impulz....hoe die in de Partyflock agenda is gekomen (24 juni) is mij ook een raadsel.

Beetje jammer van UDC dat ze op hun site wel reclame maken over Impulz :/

Jammer :cry:
Waarschuw beheerder
Impulz komt in December wel weer terug in de Brabanthallen, misschien een hele kleine troost :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 12:18:
Impulz komt in December wel weer terug in de Brabanthallen, misschien een hele kleine troost

:no:

Ik wil buiten :D

Maar tnx :bah:
Waarschuw beheerder
Impulz Outdoor is idd veel leuker dan indoor
Artiest Adri
Waarschuw beheerder
Is het niet zo dat je lid moet zijn van de organisatie die het evenement organiseert om uberhaupt een evenement op PF te mogen aanmelden?

Maw het moet haast wel een officiele aanmelding zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op woensdag 29 maart 2006 om 17:25:
et stond vanmorge in de plaatselijke krant hier... ergens in december wordt impulz gehouden in de brabanthallen.

gelukkig komt er Ground Zero voor in de plaats :D

Daar heb ik echt de minste vertrouwen in. DanceValley Winter Edition was bijv echt de afknapper van dat jaar.

Echt zonde als Outdoor uitsterft. Die laser aan de andere kant van het water was echt te gaaf. En dat lekkere banjeren over dat nep strandje... De zonsopgang mee maken... Mensen die in greppels rijden als ze naar huis terug keren.

Indoor gaat t waarschijnlijk echt niet worden voor mij

overigens staat er niets op de udc site
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adri op donderdag 30 maart 2006 om 12:31:
Is het niet zo dat je lid moet zijn van de organisatie die het evenement organiseert om uberhaupt een evenement op PF te mogen aanmelden?

volgensmij niet

je kunt namelijk ook feesten in Engeland aanmelden bijvoorbeeld.

Daarnaast moet je nooit de pf-agenda volledig vertrouwen.

Maarja, ik ben t namelijk wel gewend van UDC, slechtse marketing/promotie/communicatie naar de bezoekers toe van alle grote dance organisaties in Nederland.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Adri op donderdag 30 maart 2006 om 12:31:
Maw het moet haast wel een officiele aanmelding zijn...

Ik hoop het..

Anders gaat ons feestje niet door he :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 12:39:
Anders gaat ons feestje niet door he

gaat sowieso niet door

Klopt. bron de Stentor

Met de komst van Ground Zero verdwijnt Impulz dit jaar van Bussloo. Het dance-event gaat terug naar de brabanthallen in Den Bosch, waar het een aantal jaar geleden ook gehouden werd. Of dit het definitieve einde van Impulz op Bussloo is kon de woordvoerder niet zeggen. Het kan best zijn dat het nog terug komt, misschien volgend jaar weer. Maar we hebben in het verleden Impulz ook al met succes in de brabanthallen georganiseerd. Vanaf 2001 werd het dancefeest Impulz als opvolger van Mysteryland gehouden op Bussloo.

en

29 MAART 2006 - BUSSLOO - Dancefeest Impulz wordt dit jaar niet op de stranden van Bussloo gehouden. Organisator United Dance Company (UDC) houdt het dancefeest nu op 2 december in de Brabanthallen in Den Bosch. Op Bussloo organiseert UDC op 1 juli het nieuwe festival Ground Zero. Met Ground Zero gaat UDC terug naar de muziek van het oude Mysteryland: de hardere house en trance

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 12:42:
gaat sowieso niet door

Da's mooi kut :cry:
Waarschuw beheerder
Jazeker, Ik had ondanks het gezeik, altijd volle respect voor UDC.

Ze deden altijd hun ding en zijn heel goed in het opstellen van line ups.

Maar ook zij voelen zich geroepen om hardere feesten te geven, waar we er al tig van hebben :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 12:47:
Maar ook zij voelen zich geroepen om hardere feesten te geven, waar we er al tig van hebben

Idd
Beetje jammer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 11:57:

Ik heb dit topic ook goed in de gaten gehouden net als hun site. Heb ze zelfs een maand geleden nog een mail gestuurd. Toen werd gezegd dat binnen 2 weken alles bekend gemaakt zou worden. Naja boeit ook verder nie...Ik baal er alleen van dat ik nu op me werk moet proberen te regelen dat ik alsnog naar dit feest kan. Alleen zal dat lastig worden als je weet dat het een rommeltje is in de zorg ;p;p Want jah...een feest á la DefQon zó dicht bij huis mag ik nie laten gaan he ;p;p
Waarschuw beheerder
Tja keuzes maken he.
Impulz brabanthallen ga ik sowieso niet bezoeken, outdoor is vele malen mooier. Daarnaast vind ik het jammer dat Ground Zero nu weer op 1 juli wordt georganiseerd ipv 24 juni. 1 juli is namelijk ook Awekenings-festival in Spaarnwoude, welliswaar overdag en Ground Zero 'snachts.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Panne..K op donderdag 30 maart 2006 om 13:50:
Daarnaast vind ik het jammer dat Ground Zero nu weer op 1 juli wordt georganiseerd ipv 24 juni. 1 juli is namelijk ook Awekenings-festival in Spaarnwoude, welliswaar overdag en Ground Zero 'snachts.

Helemaal mee eens! Vind het gewoon zo'n super stomme actie van ze. Maar goed, ze komen zichzelf wel tegen als de verkoop tegenvalt :)

Waarschuw beheerder
kun je dus 24 losgaan op techno...

Prachtig toch:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op donderdag 30 maart 2006 om 16:17:
Helemaal mee eens! Vind het gewoon zo'n super stomme actie van ze. Maar goed, ze komen zichzelf wel tegen als de verkoop tegenvalt

Er zijn al genoeg dingen voor de hardere stijlen nu. Ook al vind ik die stijlen zelf erg vet, had nu eindelijk eens de kans om naar een normale impulz te gaan, gaat het weer niet door.

Hier zit ik over te twijfelen, hoop dat de line-up van de industrial tent een beetje goed is.

Waarschuw beheerder
zit ook te twijfelen tussen awakenings en dit... maar ground zero heeft toch wel mn voorkeur, het is lekker dichtbij!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik baal dat Impulz niet doorgaat :(
vond het echt super altijd, vooral omdat het het enige nachtfeest buiten is zo'n beetje.

maar ja... snap het ook wel... werd met het jaar kleiner, het liep gewoon niet meer. Moet je ook als organisatie misschien inderdaad je conclusies trekken :/

Ground Zero is mijn ding niet, bovendien ga ik die dag trouwen :cheer:

Waarschuw beheerder
succes (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah zowieso jammer dat Impulz nie doorgaat :( Was een feestje puur voor de liefhebbers denk ik? :) Maar goed, nu snijden ze bij UDC zichzelf goed in de vingers door zowel Ground Zero als Dancevalley op een datum te houden wanneer er ook andere grote, en misschien betere, feesten worden gehouden. En als mensen keuzes moeten gaan maken denk ik dat UDC buiten de boot gaat vallen. Dancevalley zal dan nog wel aardig goed bezocht worden maar ik denk dat Ground Zero hooguit 5000 tot 8000 man gaat trekken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op vrijdag 31 maart 2006 om 18:27:
maar ik denk dat Ground Zero hooguit 5000 tot 8000 man gaat trekken

Ja want ik ga liever naar Awakenings (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 19:47:
Ja want ik ga liever naar Awakenings (Y)

lijkt me ook een stuk leuker, ben bang dat dit weer hetzelfde word als decibel en defqon en dat trekt me niet zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zaterdag 1 april 2006 om 10:05:
ben bang dat dit weer hetzelfde word als decibel en defqon en dat trekt me niet zo

ground zero is wel 's nachts, heeft zn charme
Waarschuw beheerder
en het is bij bussloo wat tuurlijk ook zijn charme heeft,

eigenlijk wel jammer, khad graag weer eens naar impulz outdoor gegaan, ouderwets even voor de hq en het terrein,

nu komt er een bak herrie daar niet te min volgens mij, wat ook heel erg welkom is,

maar toch geen impulz,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 1 april 2006 om 13:55:
ground zero is wel 's nachts, heeft zn charme

Dat is wel zo B)... ik wacht de line-up rustig af.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alkraarder :banana: op zaterdag 1 april 2006 om 16:34:
nu komt er een bak herrie daar niet te min volgens mij, wat ook heel erg welkom is,

maar toch geen impulz,

heb toch echt 10 keer liever Ground zero, dan impulz...! zeker qua muziek stylen die er komen, wordt weer ouderwets hakkuh, net als op mystery land op bussloo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 12:20:
Ik wil buiten

Maar tnx

Ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op vrijdag 31 maart 2006 om 18:27:
maar ik denk dat Ground Zero hooguit 5000 tot 8000 man gaat trekken.laatste aanpassing 31 maart 2006 18:28

denk t niet

line up is zeer sterk namelijk
Waarschuw beheerder
Zonde zeg...dat IMPULZ niet doorgaat...was toch iets waar ik 2 jaar met plezier heen ging :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 3 april 2006 om 15:01:
line up is zeer sterk namelijk

Heb je de line-up al??
UDC maakt het pas 5 April bekent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Panne..K op maandag 3 april 2006 om 16:44:
Heb je de line-up al??

:yes:
Waarschuw beheerder
Dank je Jonkie, jij had hem dus ook al

Waarschuw beheerder
Ja ik had hem ook al ;-)

Jij ook als je beter had gelezen :P

Waarschuw beheerder
Check even deze site gasten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.never-land.nl

ze zeggen dat dit de line-up wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor het feest op Bussloo

Waarschuw beheerder
wel even het gastenboek checken!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat dit idd de line-up wordt:kwijl:

Erg vernieuwende line-up, nog 2 dagen wachten en dan weten we het zeker:d
Waarschuw beheerder
donateur
Jah damn gek :|:kwijl:

Ok hier komtie dan he....De line up van Ground Zero!!!!

Stage 00: Open Air Mainstage // All Round

Westbam [De]
Marcel Woods [Nl]
Hitmachine Live [Nl]
Ruffneck Exclusive Dj-Appearance [Nl]
Tom Harding Dance Valley ’99 Set [Uk]
Marc Acardipane A.K.A. Pcp Live [De]
Daniele Mondello [It]
Jan Liefhebber [Nl]
Proteus [Fin]
Kay D. Smith [De]
Mark Eg [Uk]
Showtek [Nl]
Da Mouth Of Madness Host [Nl]

Stage 01: Open Air Hardstyle

Zenith Dj [It]
Hennes & Cold [De] Feat. Derb [De]
Jimmy The Sound [It]
Brain Ovulation [It]
Max Savietto [It]
Zatox [It]
Bobby V [Nl]
Philippe Rochard [Ch]
Vortex [It]
Sunny-D [Nl]
Trance Generators [It]
Da Syndrome Host [Nl]

Stage 02: Hardtrance - Hardhouse

Dj Ghost [Be]
Jp [Nl]
Yves De Ruyter [Be]
Jochen Miller [Nl]
Reeloop A.K.A. Oliver Klitzing [De]
Fausto [Nl]
Spider [Nl]
Francois [Nl]
Tommy Pulse [Nl]
Mike S [Nl]
Da Silva Host [Nl]

Stage 03: Oldstyle – Early Bass

Robert Armani [Usa]
Dano [Nl]
Cj Bolland [Be]
Dj Rob & Mc Joe [Nl]
Joe Inferno [It]
Franky Jones [Be]
Cherry Moon Classic Trax Live [Be]
Beasty Boy & Da Vinci [Nl]
Lars [Nl]
Bountyhunter [Be]
Intellectual Killer Host [Nl]

Stage 04: Hardcore – Darkcore

Gangsta Alliance Dj-Set [Nl]
Lenny Dee [Usa]
Enzyme-X [Nl]
The Horrorist Live [Usa]
Buzz Fuzz [Nl]
Delta 9 [Usa]
Manga Corps Live Feat. Dr. Macabre [Fr]
Placid K [It]
Leviathan Live [Nl]
Dj Daisy [Fr]
Stormtrooper [Nl]
Champ-E-On [Nl]
Miss Flower [Ch]
Syco Host [Nl]

Stage 05: Hardcore – Darkcore

Hellfish [Uk]
Dj Ego Final Scratch [Nl]
Sven Wittekind [De]
The Speedfreak Live [De]
Daniela Haverbeck [Chili]
The Outside Agency [Nl]
Simon Underground [Uk]
Arkus P Live [De]
The Rapist [Nl]
Deathmachine [Uk]
N-Vitral [Nl]
Double-T Host [Nl]

Stage 06: Classics – Acid

Fierce Ruling Diva Live [Global]
Paul Jay [Uk]
Abraxas [Usa]
Voodoo Child [Nl]
Jeroen Flamman [Nl]
Micha-B [Nl]
Crazy Shaun [Uk]

Stage 07: Psy Trance – Goa - Ambient

Riches Dj Set Feat. Aerophobia Live [Nl]
Henny V & Elke K [Nl]
Ambient Daan [Nl]
Liftshift [Nl]
Zen [Nl]

:kwijl: In 1 woord: GEILLLLLLLLL!!!!!!!! :respect: En waarschijnlijk ben ik vrij dus kan ik er nog heen ook!! :do:)

Jezus man...Mondello, Trance Generators, Sven Wittekind, Max Savietto, Zenith, Jimmy The Sound, Tom Harding, Proteus, Marcel Woods, Mark EG, Showtek, Brain Ovulation, Zatox, Vortex, Philippe Rochard, Tommy Pulse, Jochen Miller, JP....

*Zucht* o:):$ Hoezo dit wordt keuzes maken ;p 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 3 april 2006 om 19:30:
is zeker hoor

Ik dacht dat ie pas op 5 april bekend werd gemaakt. Wist niet dat de line-up al in een topic stond:flower:

Hij staat inmiddels ook op de site van UDC.

Ubergeile line-up:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 3 april 2006 om 19:32:
In 1 woord: GEILLLLLLLLL!!!!!!!! En

Inderdaad Geilllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!

Waarschuw beheerder
Heb men kaartje al!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
O sorry ( hahahah)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 3 april 2006 om 10:15:
ik wacht de line-up rustig af.

Tering, en wat een line-up... denk wel aanwezig, mooie pre-vakantie party word dit B)

Waarschuw beheerder
:d idd :bier: staat al koud 8)
Waarschuw beheerder
anders geven ze even impulz trg :@
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelast?!?!?!

Waarschuw beheerder
jammer...
vorig jaar was echt gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JF1978 op vrijdag 7 april 2006 om 23:14:
Afgelast?!?!?!

kennelijk niet eens afgelast, het is nooit aangekondigd begrijp ik :(
Waarschuw beheerder
Impulz krijgt van mij nog wel een kans hoor!

Moet Impulz mij ook een kans geven! :D

Begrijp niet goed waarom het is afgelast. Zou fijn zijn als de organisatie dat eens vertelde. Zullen natuurlijk wel hun redenen voor hebben...maar blijf het jammer vinden!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was Impulz idd heel gaaf. Jammer dat er weer zo'n feest voor inhoudsloze non-intellectuelen voor terugkomt.
Waarschuw beheerder
donateur
belachelijk!!! je last het toch niet af!! altijd vette line-up ! kom er al een tijdje en het was altijd super!!
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen heeft het er maar over dat het afgelast is, maar het is nooit gepland geweest....