| Betreft: | evenement: Impulz Festival 2006, zaterdag 24 juni 2006 om 21:00 |
Weet iemand de line up al van Sensation Black 2012 ??
Weet iemand de line up al van Sensation Black 2012
2x geweest en 2x echt een feestje gehad dus van mij mag het wel weer een keer terug komen
mpulzgezellig feestje, mooie locatie, over het
algemeen ook verassende leuke line-up niet zo standaard
Vind het gewoon top dat je de hele nacht buiten door kan feesten
er moet gewoon hardcore en terror komen vind ik!!
Ik vind Impulz nog altijd 1 van de gezelligste Outdoor-feesten, als is het maar omdat het een van de weinige is die snachts is
laat hardcore ook in zijn waarde dan.
vin het niet eens zo'n slecht id, misschien dat ik dan nog wel is kom kijken
laatste tijd moetik steeds harder lache om die dinge bij Q-shit feeste..
Al weet ik niet of dat om de lineup gaat, daar heb ik geen verstand van, het gaat om de muziek en niet om wie er draaid vind ik.laatste aanpassing 19 december 2005 21:25
Ik geef het ook zeer zeker een kans. Impulz is wat mij betreft een pareltje in het festival seizoen omdat het juist én 's nachts én buiten is. Dat geeft toch een gaaf tintje eraan. Bovendien staat het feest op "house-heilige" grond (hier was ooit es Mysteryland) en laten we wel wezen. Bussloo is een moddervette locatie
En daar heb ik me vriend leren kennen dus ik stem voor!
muziek is toch afhankelijk van degene die draaid
dj bepaald stijl, mixkwaliteit, toegevoegde waarde (scratches), maken van de show (enigszins althans.. zoals marcel van deepack vaak doet)
En dan kan er dus net zo goed dj appel uit de plaatselijke club staan, als hij lekkere muziek kiest kan hij net zo goed, of beter dan een tiesto of andere grote naam zijn.
Tiesto is zoiezo een over het paard getild en overopgehemelde nerd
Ik heb echt geen hekel aan Tiesto hoor
Tiesto heeft wel een eigen sound, maar dat zit hem in zijn platenkeus en manier van produceren van zijn eigen platen.
Hij produceert echter niks zelf, hij LAAT alleen voor zich jatten
Dit is natuurlijk gelul.
daarnaast is UDC altijd te duur voor wat je krijgt.. zelfde geld voor qdance en id&t...
overdrijvenis,.. ja dat bestaat gewoonweg niet
anywayz:
Hij produceert zoiezo niet zelf,.. heeft stuk of 6 maatjes die dat voor hem doen alst goed is en logisch,.. het komt zoiezo vaker voor, en die kerel heeft er helemaal geen tijd voor, want hij moet overal beetje de bink uithange,..
helemaal mee eens!! althans.. udc biedt over t algemeen wel vaak exclusieve DJs, dus dat vind ik wel sterk.. maar het is indd veel en veel te duur allemaal.. die ID & Q feesten gaan helemaal nergens meer over.. bij ID-T altijd zaad line ups, bij q-dance wordt altijd matig gedraaid of is het geluid zacht,.. daarnaast verpest het commerciele karakter veel van de concepten,.. In Qontrol blijft voor mij wel heilig of naja.. gewoon vet! rest valt vies tege
Zoals ik al eerder zei: dat geldt lang niet voor al zn plaatjes, zoals jij wilt doen geloven. Er zal vast wel veel voor hem geengineerd worden, maar zelf produceren doet ie genoeg.
wah, ligt er aan welk feest je van q-dance bezoekt. In de HMH is het geluid natuurlijk gewoon goed.laatste aanpassing 22 december 2005 18:07
maar toch vond ik 2 outdoor stage's niet werken.
op die main water was de muziek top, dj's top, geluid goed alleen het was mij toch te veel een achteraf stage. ik had deze liever op die andere main gezien, en dan die Main land in een grote tent ofzo.
Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?
hij staat zeker weer hoog op het lijstje, maar toch even de line-up afwachten. het was vorig jaar zeker heel mooi, maar toch vond ik 2 outdoor stage's niet werken. doe mij maar weer dezelfde line-up als in 2004!!
begin m'n twijfels te krijgen bij het hele Impulzconcept.
Maar, ik ga toch pas beslissen na bekendmaking van de line up.
Ik beslis ook pas na bekendmaking van de line up!
maar als ik nu kijk is het veel te soft voor me, als ik vergelijk met vorg jaar.
GodverdommeJe gaat me toch niet vertellen dat Impulz nu ineens op 1 juli is?
Althans...dat haal ik er op de site van Mondello uit met mijn beste Italiaans?
1 juli vindt Ground Zero plaats op Bussloo. Zeg maar de defqon van UDC.
En Impulz dan?
Slimme zet van UDC.
maar het is 2 weken voor dance valley, 1 week voor sensation black en op dezelfde dag als sensation white (en defqon zit er een kleine 2 weken voor)
Mwah ik weet niet, kijk Sensation White en Dance Valley trekken toch een heel ander publiek dan bijvoorbeeld Defqon, Dominator of Nightmare Outdoor.
Dominator was vorig jaar voor het eerst Zie niet in hoe ze het dan hebben kunnen verkleinen...
Maar toch denk ik dat dit een slimmere zet is dan Impulz Outdoor
Want het is nog altijd 1 week voor blacken 2 weken na defqon. Veel mensen kunnen maar 1 keer per maand naar een feest, en ik denk als er knopen moeten worden doorgehakt, UDC de lul is.
Strike One moest het ook echt afleggen tegen Hardbass, dat op dezelfde datum was.
Ja inderdaad, op de een of andere manier delft UDC altijd het onderspit. Denk dat het iets met promotie te maken heeft, daar zijn ID&T en Q-dance toch stukken beter in moet ik zeggen. Van elk groot ID&T of Q-dance feest weet iedereen in de dance-wereld al maanden dat het er aankomt, van sommige UDC dingen hoor ik pas de dag zelf (of de dag erna
dat is ws ook exit
Serieus?
Dat was toch samen met de mainstage de meest succesvolle stage! Nou ja, afwachten
hoeft niet exit te zijn, maar kans bestaat zeker
op innercity was q-stage al exit
Oh ok..het is niet dat je een bepaalde bron voor die info hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel aanwezig zal zijn dan..Want Innercity was natuurlijk wel weer een verhaal apart!
Q-dance gaat echt geen Djs geven..dus ben benieuwd..
Dat wisten we al
Waar hopen jullie op
en ID&T is duidelijk bezig met zichzelf een ander imago aan te meten
en dan heb je het wel weer gehad qua grote events met trance als hoofdmoot.
Het enigste gat wat ik op dit moment zie in de markt is het ontbreken van een (middel)groot indoor-trance event rond september/oktober
zonde vond impulz outdoor toch wel een erg TOPsfeer hebben... tussen die bomen zo en al dat water zonde hoor... ligt aan het publiek gewoon die niet komt opdagen
de dj's waren TOP
Als het goed is komt Ground Zero ervoor in de plaats
een nieuw udc-feest gericht op de hardere dancestijlen
Op dezelfde plaats en datum als Impulz? Zou ik opzich niet erg vinden, omdat ik meestal niet zo van de softere stijlen ben.. maar wel erg jammer dat het concept Impulz Outdoor dan verdwijnt.. Misschien een idee om het eens in de twee of drie jaar te houden..
opzich redelijk dichtbij maar geen hardcore dus geen impulz voor mij
Impulz gaat niet door.
Impulz gaat waarschijnlijk wel door, alleen weer in de brabanthallen Den Bosch.
het stond vanmorge in de plaatselijke krant hier... ergens in december wordt impulz gehouden in de brabanthallen.
Thanxx UDC voor het zo lekker "op tijd" bekend maken van deze shit
Wat een onzin.
Ik hou ze ook vaak in de gaten maar wist hier ook niks van hoor
Lees de berichten op 18 maart in dit topic......daarin komt sowieso al grote twijfel naar voren of Impulz doorgaat.
Daarnaast is er door UDC nooit een datum naar buiten gebracht over Impulz....hoe die in de Partyflock agenda is gekomen (24 juni) is mij ook een raadsel.
et stond vanmorge in de plaatselijke krant hier... ergens in december wordt impulz gehouden in de brabanthallen.
gelukkig komt er Ground Zero voor in de plaats
Is het niet zo dat je lid moet zijn van de organisatie die het evenement organiseert om uberhaupt een evenement op PF te mogen aanmelden?
Anders gaat ons feestje niet door he
Maar als jij de topics hier op pf beter in de gaten had gehouden, had je ook kunnen weten dat Impulz niet doorging.
Daarnaast vind ik het jammer dat Ground Zero nu weer op 1 juli wordt georganiseerd ipv 24 juni. 1 juli is namelijk ook Awekenings-festival in Spaarnwoude, welliswaar overdag en Ground Zero 'snachts.
Helemaal mee eens! Vind het gewoon zo'n super stomme actie van ze. Maar goed, ze komen zichzelf wel tegen als de verkoop tegenvalt
maar ik denk dat Ground Zero hooguit 5000 tot 8000 man gaat trekken
nu komt er een bak herrie daar niet te min volgens mij, wat ook heel erg welkom is,
maar toch geen impulz,
maar ik denk dat Ground Zero hooguit 5000 tot 8000 man gaat trekken.laatste aanpassing 31 maart 2006 18:28
is zeker hoor
In 1 woord: GEILLLLLLLLL!!!!!!!! En