Partyflock

Forumonderwerp · 831707
Waarschuw beheerder
Tja wat zal het worden?

Tis nog zover weg ;-)
Maar wel lekker dichtbij, dat dan weer wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 20:00:
Ik beslis ook pas na bekendmaking van de line up!

hier het zelfde.
ben vorig jaar ook geweest, met me broer en vriend.
me broer wil dit jaar weer heen en vroeg mij mee ..
maar als ik nu kijk is het veel te soft voor me, als ik vergelijk met vorg jaar.
Waarschuw beheerder
als er hardcore is bin ich dabei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:22:
maar als ik nu kijk is het veel te soft voor me, als ik vergelijk met vorg jaar.

:S
Er is toch nog geen line up bekend??
Maar goed, grote kans, aan je muzieksmaak te zien op je profiel, dat het wel te soft zal zijn idd :)
Dat was het dan alleen vorig jaar ook al lijkt mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:22:

darkcore, hardcore, terror

denk niet dat Impulz dan jouw ding is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Natuurlijk... Gaan we naar impulz.... Superrr gezellie..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 26 februari 2006 om 14:14:
Godverdomme :s:@ Je gaat me toch niet vertellen dat Impulz nu ineens op 1 juli is? :s Althans...dat haal ik er op de site van Mondello uit met mijn beste Italiaans?

1 juli vindt Ground Zero plaats op Bussloo. Zeg maar de defqon van UDC.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bada Bing! op woensdag 8 maart 2006 om 13:05:
1 juli vindt Ground Zero plaats op Bussloo. Zeg maar de defqon van UDC.

Gaat UDC een festival voor de harde stijlen organiseren?

En Impulz dan?
Waarschuw beheerder
Dat Ground Zero festival, is dat gewoon 's nachts? Want een dagfeest op Bussloo kan echt niet hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 13:11:
En Impulz dan?

Zoals het er nu uitziet, is Impulz er een week voor. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze twee festivals achter elkaar doen. Er komt veel lokaal volk op Impulz af, dus dat zou misschien wel de doodsteek van één van de twee kunnen zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk trouwens dat ze er nog geen vergunning voor hebben. Er heeft hier niets in de krant gestaan. Ook was vorig jaar al sprake van een tweede festival, maar de burgermeester was er niet al te positief over. De vergunning is toen denk ik niet rond gekomen.
Waarschuw beheerder
Impulz = exit

ground zero komt er voor in de plaats

geen hq stage op ground zero
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 8 maart 2006 om 13:50:
geen hq stage op ground zero

Hoe weet je dat?
Waar staat trouwens info aangaande GZ.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 13:52:
Waar staat trouwens info aangaande GZ.

Interview op partyscene van Brian Bout.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op woensdag 8 maart 2006 om 13:52:
Hoe weet je dat?

inside info ;)

maar dat kun je zelf toch ook wel bedenken

impulz EN ground zero EN dv in een tijdsbestek van 3 weken is onmogelijk

impulz was qua kaartverkoop een enorme flop vorig jaar

hq zien we niet op ground zero...:nee:
Waarschuw beheerder
impuls...leuk thuis feestje toch :D

ga ik altijd heen, gezellig man!
je moet t ook een beetje gezellig maken toch :D
Waarschuw beheerder
Slimme zet van UDC. Impulz trekt elk jaar minder en minder mensen sinds ze er mee begonnen zijn in 2001 (ik ben er op 3 van de 5 geweest, en zag het elk jaar minder worden). De massa wil nu toch eenmaal de wat hardere stijlen, kijk maar naar de populariteit van festivals als Dominator en Defqon-1, dus ik denk dat Ground Zero wel een succes zou kunnen worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 8 maart 2006 om 17:55:
Slimme zet van UDC.

mwah....concept misschien wel

maar het is 2 weken voor dance valley, 1 week voor sensation black en op dezelfde dag als sensation white (en defqon zit er een kleine 2 weken voor)

Slechte planning voor een feest van een organisatie die het toch al moeilijk heeft qua kaartverkoop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 8 maart 2006 om 17:55:
kijk maar naar de populariteit van festivals als Dominator

Dominator hebben ze vorig jaar verkleind en was qua bezoekers aantal zeker geen succes.
Waarschuw beheerder
Dominator was vorig jaar voor het eerst :S Zie niet in hoe ze het dan hebben kunnen verkleinen...

Uitspraak van Hassanova op donderdag 9 maart 2006 om 14:28:
maar het is 2 weken voor dance valley, 1 week voor sensation black en op dezelfde dag als sensation white (en defqon zit er een kleine 2 weken voor)

Mwah ik weet niet, kijk Sensation White en Dance Valley trekken toch een heel ander publiek dan bijvoorbeeld Defqon, Dominator of Nightmare Outdoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:46:
Mwah ik weet niet, kijk Sensation White en Dance Valley trekken toch een heel ander publiek dan bijvoorbeeld Defqon, Dominator of Nightmare Outdoor.

ja, maar jij vergeet iets

UDC heeft het altijd zwaar en kan ELKE bezoeker gebruiken

dus ook de bezoekers met een brede smaak

slechte planning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:46:
Dominator was vorig jaar voor het eerst Zie niet in hoe ze het dan hebben kunnen verkleinen...

:s

De originele opzet kun je verkleinen.

Als je gaat voor een festival met pak m beet 40.000 bezoekers en de kaartverkoop loopt slecht (zeg 20.000) , dan moet de organisatie ingrijpen en de opzet verkleinen.

Is ook gebeurd met Impulz Outdoor vorig jaar
Waarschuw beheerder
Okee, dat is waar natuurlijk, had ik even niet aan gedacht (het is ook nog vroeg op de ochtend he ;) ).

Maar toch denk ik dat dit een slimmere zet is dan Impulz Outdoor, want dat is volgens mij op het eerste jaar (2001) na, nog nooit een succes geweest. Meteen de tweede keer (2002) al werden er massaal gratis kaarten weggegeven om het terrein te vullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 07:59:
Maar toch denk ik dat dit een slimmere zet is dan Impulz Outdoor

zonder twijfel

ging mij meer om de planning, die is slecht

Want het is nog altijd 1 week voor blacken 2 weken na defqon. Veel mensen kunnen maar 1 keer per maand naar een feest, en ik denk als er knopen moeten worden doorgehakt, UDC de lul is.

Strike One moest het ook echt afleggen tegen Hardbass, dat op dezelfde datum was.

Waarschuw beheerder
Nee 1x geweest in 2004 nooit meer geen ruik aan dat hele feest, het enige wat leuk was waren de mensen met wie ik daar was en een aantal anderen die ik daar leerde kennen die wel chill waren. Jammer leuke mensen toch een slecht feest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 10 maart 2006 om 08:08:
Want het is nog altijd 1 week voor blacken 2 weken na defqon. Veel mensen kunnen maar 1 keer per maand naar een feest, en ik denk als er knopen moeten worden doorgehakt, UDC de lul is.

Strike One moest het ook echt afleggen tegen Hardbass, dat op dezelfde datum was.

Ja inderdaad, op de een of andere manier delft UDC altijd het onderspit. Denk dat het iets met promotie te maken heeft, daar zijn ID&T en Q-dance toch stukken beter in moet ik zeggen. Van elk groot ID&T of Q-dance feest weet iedereen in de dance-wereld al maanden dat het er aankomt, van sommige UDC dingen hoor ik pas de dag zelf (of de dag erna) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 10 maart 2006 om 16:08:
Ja inderdaad, op de een of andere manier delft UDC altijd het onderspit. Denk dat het iets met promotie te maken heeft, daar zijn ID&T en Q-dance toch stukken beter in moet ik zeggen. Van elk groot ID&T of Q-dance feest weet iedereen in de dance-wereld al maanden dat het er aankomt, van sommige UDC dingen hoor ik pas de dag zelf (of de dag erna

klopt.

maar organisatorisch scheelt er vaak ook een hoop bij udc-feesten

bij ID&T en Q-Dance ook wel, maar minder.

UDC is wel goed in outdoorfeesten vind ik, maar hun reputatie is niet echt chill meer.

Line ups zijn wel altijd heel dik in orde

vernieuwend, grote topnamen en variatie (y)

Daarom zul je mij ondanks de minpunten wel vaak op udc-feesten zien, line ups zijn gewoon goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ground zero word het idd..alleen harde stylen.
Alleen word het nog een probleem met de line-up..
Q-dance gaat echt geen Djs geven..dus ben benieuwd..

Waarschuw beheerder
Je zou toch zeggen dat ze dan toch eigenlijk wel heel snel moeten gaan beginnen met promoten van een nieuw feest..De festival agenda is al bomvol..En zeker met de datum van Defqon en Sensation Black in de buurt. Dan heb je ook nog Decibel die op hetzelfde publiek richt en Mysteryland met een een grote succesvolle q-dance stage :/
Ik zou het niet gokken als ik organisator was, zelfs met een betere line up als bijv. defqon denk ik dat een defqon nog als winnaar uit de bus zal komen..
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar gaat dat ground zero dan wel 's nachts plaatsvinden?
Dat zou dan nog iets van een bepaalde charme hebben, anders zou het gewoon de 4e in het rijtje worden na Defqon, Decibel, Q-dance@mysteryland..
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in....!!!
lekker feestuh!!

:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
snachts toch van 9 tot 9?
relax...vond vorig jaar echt toppie
een feessie snachts is echt heerlijk :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:58:
Q-dance@mysteryland..

dat is ws ook exit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 13:02:
dat is ws ook exit

Serieus?
Dat was toch samen met de mainstage de meest succesvolle stage! Nou ja, afwachten..
Persoonlijk vind ik het totaal niet erg, maar commercieel gezien snap ik het niet zo goed!
Persoonlijk vond ik mysteryland sowieso een van de mindere festivals, maar goed daar gaat het niet over hier..

Ik hoop in ieder geval dat er nog een festival 's nachts plaat gaat vinden! En dan niet alleen met de hardere stijlen als het ff kan..
Lekker stevig vind ik hard genoeg..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:13:
Serieus?
Dat was toch samen met de mainstage de meest succesvolle stage! Nou ja, afwachten

hoeft niet exit te zijn, maar kans bestaat zeker

op innercity was q-stage al exit

en ID&T is duidelijk bezig met zichzelf een ander imago aan te meten

maar we zullen idd zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 13:40:
hoeft niet exit te zijn, maar kans bestaat zeker

op innercity was q-stage al exit

Oh ok..het is niet dat je een bepaalde bron voor die info hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel aanwezig zal zijn dan..Want Innercity was natuurlijk wel weer een verhaal apart!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:00:
Oh ok..het is niet dat je een bepaalde bron voor die info hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel aanwezig zal zijn dan..Want Innercity was natuurlijk wel weer een verhaal apart!

Eerlijk gezegd mag de Q-stage van mij wel weg.

Hing echt een kutsfeer vorig jaar, veel kleine vechtpartijtjes gezien.

Om van het geluid en indeling van de stage maar niet te spreken :x

Waarschuw beheerder
Wij zijn er ook maar even geweest..Ik vond het ook niks, te druk en sfeerloos!

Waarschuw beheerder
Daniele Mondello staat er zowiezo dit jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shockproof op maandag 13 maart 2006 om 09:44:
Q-dance gaat echt geen Djs geven..dus ben benieuwd..

UDC is altijd al redelijk vooruitstrevend geweest met het boeken van hardstyle namen, vanaf het begin dat ze dat deden.

Namen als cally & juice, mark eg, trance generators, ubderdruck etc is toch wel wat anders dan dana, pavo, luna, technoboy.

Waarschuw beheerder
Heb er zowiezo weer zin aan om naar Impulz te gaan!
Lekkere locatie, leuke mensen, en de tijd is perfect voor een buiten feest.. hangt altijd een goeie sfeer op Bussloo. Was trouwens ook altijd met Mysterland.
Ach we zien wel hoe het nieuwe idee van UDC is Toch!!Impulz 2005 was zeker ook zwaar oke(wat ik me nog kan heugen) Vondt het alleen gek Dat DJ Duro als eerst stond. (ik Was toen nog er bij,) en vondt hem super draaien.

We zien wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoboy4life op maandag 13 maart 2006 om 18:34:
Dat wisten we al

(y) goed zo

Dacht: Zeg het gewoon nog een keer ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 21:02:
Dacht: Zeg het gewoon nog een keer

;p

Hoe vaak ga je het nog zeggen dan:p

Daniele Mondello:respect:

Hoop dat ze nog meer van dit soort toppers geboekt hebben, het zal wel geen standaard line-upje worden:no:

Waar hopen jullie op:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 maart 2006 om 19:19:
Namen als cally & juice, mark eg, trance generators, ubderdruck etc is toch wel wat anders dan dana, pavo, luna, technoboy

uhm vorig jaar kwamen Duro, the prophet en luna van Q ;)
Waarschuw beheerder
Hmm zou wel jammer zijn, wilde er dit jaar echt eens heen gaan:/

Waarschuw beheerder
He Dis-illutor, zo gewoon gaan als ik jou was!!!!!
Impulz gaat op Bussloo een feest geven met alleen de hardere sound van de Dance....

Dus dat wordt wel knallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ STEEF O op donderdag 16 maart 2006 om 18:01:
wordt afgelast.

Jij weet er meer van?
Waarschuw beheerder
ga er sowieso heen maar de line moet natuurlijk wel goed zijn :)