Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zeg er dan gewooon wat van zeikerd.
hardcore meenemen, en vlak achter hem gaan zitten en aanzetten..
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
is stoer denk k om met je Samsung D500/D600 (die veel te duur is, vraag me dan ook af hoe ze er aan komen ) muziek te laten horen...
ik ben niet zo goed in me rustig te houden als ik eenmaal begin, krijg je een hele scene van.. heb ik weinig zin in elke dag
schiet hem dood... Of zeg: 'allah is een lul' tegen hem
Die gasten zetten zich zelf echt voor schut met dat katten gejank
ook al hebben ze het zelf niet door.
Gewoon meeluisteren en genieten
Leer je eens wat van een andere cultuur
Die gasten zetten zich zelf echt voor schut met dat katten gejank
ook al hebben ze het zelf niet door.
en het erge is nog dat als je vraagt of de muziek zachter mag word je meteen een "kanker racist" bent of een "duitse neonazi" en dan zetten ze 9 van de 10 keer de muziek nog harder, terwijl anderen dan juist weer hun oordoppen pakken. tiswat.laatste aanpassing 23 november 2005 21:41
Gewoon meeluisteren en genieten
Leer je eens wat van een andere cultuur
Durf je niet
en het erge is nog dat als je vraagt of de muziek zachter mag word je meteen een "kanker racist" bent of een "duitse neonazi" en dan zetten ze 9 van de 10 keer de muziek nog harder, terwijl anderen dan juist weer hun oordoppen pakken. tiswat.
yess
nee het is niet vervelend als je in de bus/tram wat dan ook zit, en mensen luisteren hardcore?? hoor je net zo goed en stoor me er net zo hard aan!! ga anders gewoon super hard meezingen (voor zover dat kan ), dan vindt diegene het vast niet meer leuk en houdt er mee op
ij bent ook echt zo'n figuur die met dat soort figuren omgaat "Baas B." en de rest van je zin slaat ook op strond
DHT-white power op je telefoon zetten trek je wel aandacht mee
Hehe ga jij effe lekker terug naar school pootje
En hoe kan een eigen mening nou op stront slaan
Ik vind een zonnebank kneusje met van die breezer hardcore trots op ze mobieltje toch erger
Tsja dat is idd vervelend.
Maar sommige maken het er ook zelf naar
Dat betekent toch niet dat elke moslim meteen fout is en dat we niks meer van ze pikken?? (in dit geval muziek)
Ja veel maken het er zelf naar, ze zijn altijd zo druk in gesprek met elkaar, en het ergste is dat ze dan vaak in hun eigen taal beginnen te brabbelen. Wie weet hebben ze het over jouw..
Dat betekent toch niet dat elke moslim meteen fout is en dat we niks meer van ze pikken?? (in dit geval muziek)