Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Mag je wel,als je ook eens aanneemt dat het ALLE muziek is.
Dat ALLE muziek en dus ook de muziek die jij blijkbaar niet hoort provocerend is als je het ongevraagd voor iedereen in de ruimte knalt.
Schiet hem dood... Of zeg: 'allah is een lul' tegen hem
allemaal geen vergelijkingen.. het is duidelijk dat ze met arabische muziek negatieve aandacht willen trekken met k3 zal dat wel niet zo zijn he..
Ik word vaker gestoord door mensen die hun hardcore muziek te hard hebben staan, dan moslims met arabische muziek..!
als het er op aan komt, wat hoor je dan liever, hardcore of arabisch kutgejengel waar je helemaal depri van word ?
ik heb nog nooit iemand in de tram gehoord met hardcore op. alleen maar van dat aribisch gejengel en rap enzo
Dan let je daar zeker niet op Ik word vaker gestoord door mensen die hun hardcore muziek te hard hebben staan, dan moslims met arabische muziek..!
Om daar nog ff op terug te komen.. Als jij zegt dat ze daar NEGATIEVE aandacht mee willen trekken, scheidt jij ze af van de rest. En niet zij zelf..
tuurlijk maak er maar wat moois van kraam er maar van alles uit
ik zeg niks het is overduidelijk en ik heb een voorbeeld gegeven waarom het zo is
Maak er maar wat moois van? Pardon ik weet zelf wel wat ik hoor. En het is waar, ik hoor vaker mensen met te harde hardcore, en om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit last gehad van "Arabisch gejengel".
volgens gabbermamma doen mensen die naar allerlei muziek luisteren dat.. je gelijk een kk racist noemen zonder respect
Om daar nog ff op terug te komen.. Als jij zegt dat ze daar NEGATIEVE aandacht mee willen trekken, scheidt jij ze af van de rest. En niet zij zelf..
dat is idd zeer irritant ja, maar het hoeft echt niet alleen van die arabische muziek te zijn ook vaak rap enzo
Ik word vaker gestoord door mensen die hun hardcore muziek te hard hebben staan, dan moslims met arabische muziek
Dat ALLE muziek en dus ook de muziek die jij blijkbaar niet hoort provocerend is als je het ongevraagd voor iedereen in de ruimte knalt
Dat heb ik al eerder genoemd: ongeacht welke muziek -> TE harde muziek is altijd irritant..
Mag dat ding wat zachter, ik heb er last van.
Nog nooit gezeik gehad en altijd wordt ie zachter gezet.laatste aanpassing 28 november 2005 20:16
Dus omdat jij het zegt is het waar? Daar heb ik dus een andere mening over.. En jij weet het ook allemaal mooi te brengen.. Bijna elke soort muziek heeft over het algemeen een bepaalde aanhang, en veel van die mensen scheidden zich met die muziek af van anderen. Gabbers en Hiphoppers zijn vaak ook niet dezelfde mensen tog? Nou zo heb je dus ook mensen die van "Arabisch gejengel" houden..
O,ja???
Ben jij in elke tram of metro te vinden,in elke bus door heel het land?
Wat heb jij toch een druk leven
ja natuurlijk is er altijd wel 1,
maar 1 is geen probleem 100en wel
Ik kan diverse lijnen door het hele land aanwijzen waar urenlang geen jongere allochtoon met een muziekje op zijn telefoon de boel denkt te verstieren,sterker nog waar misschien zelfs een dag kan vooorbij gaan,dagen zelfs.
Je gaat dus naarmate het topic vordert de aap verder uit je mouw laten kruipen?
je probeert echt in een waan te leven
je probeert dus gewoon een manier te vinden dat ik discrimineer.. bevooroordeeld dus als het woord arabier wordt gezegd
O,ja???
Ben jij in elke tram of metro te vinden,in elke bus door heel het land?
Wat heb jij toch een druk leven
het enige wat ik heb gezegd is dat opvoeding per cultuur verschilt en dat dat de oorzaak kan zijn
Waar zeg ik dat?
Te) harde hardcore, komt uit oordopjes, het gaat hier over muziek uit de luidspreker van een telefoon
het ligt aan de opvoeding en dat verschilt per cultuur en als je dat zegt heeft het niks met discriminatie te maken, maar met feiten. Het komt namelijk nooit voor bij andere mensen. Ja, mischien vrijdag en zaterdagnacht, maar dan zijn ze vaak dronken en gaan ze uit. Zij doen het op een doordeweekse dag in de ochtend (en natuurlijk ieder ander moment)laatste aanpassing 27 november 2005 23:49
Te) harde hardcore
gisteren zaten er in de metro ook weer van die mannetjes, dit keer waren het dus geen marokkanen ofzo maar nederlanders die van die papi chulo muziek zaten te luisteren
Heel erg irritant!
gewoon iedere muzieksoort uit de speaker van een telefoon is irritant. OF het nou de muziek is waar je van hou of niet. Het is en blijft irritant toch? Ik vind van wel in ieder geval.
De levuuhhh is 1 grote feest, dus ook in the subway, ja tok!
Lekker schuren en dansen op verse beatz en soundz!
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)