Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
het onderwerp he leeghoofd
daarom verstop je al die foto's nu
Ik zeg dat het niet ligt aan kleur,leeftijd,cultuur of afkomst.
ik vond mezelf anders best aardig op deze foto staan, maar dat komt denk ik meer door helena laatste aanpassing 27 november 2005 23:39
ik word er een beetje triest van
Het komt namelijk nooit voor met andere mensen
Ja, mischien vrijdag en zaterdagnacht, maar dan zijn ze vaak dronken en gaan ze uit. Zij doen het op een doordeweekse dag in de ochtend (en natuurlijk ieder ander moment)laatste aanpassing 27 november 2005 23:49
knappe bink
Doe me een lol,praat geen poep.
Dit is van alle tijden man.
Het eerste gevalletje wat met koptelefoon meegenomen kon worden bezorgde menigeen al hoofdbrekens in de trein.
De eerste mobieltjes bracht haast een burgeroorlog teweeg in het openbaar vervoer.
Stonden met stip jaren op de lijst van de meest irritante gewoontes op straat en in openbare ruimtes.
Dus zelfs al had je gelijk dan mag het alleen op de uren dat je dronken en luidruchtig bent en blank en Hollands dus.
omdat ik de indruk had dat je over mij zei dat ik geen foto had staan ... maar toen ik zag dat je het over gbmams had zag ik al dat ik indruk gemaakt had.
Nou heb jij ook wel indruk gemaakt ... iets anders ... dat dan weer wel
ik zou voor geen miljoenen met je willen misbruiken..
en jij was zo van het nederlands
mobiele telefoons met mp3's zijn er pas net.. en met andere dingen zoals ghettoblasters, dat had me toch echt wel opgevallen
Er was eens een tijd dat zelfs de mobiele telefoon irritaties opwekte bij de emnsen omdat hij overging en men hem beantwoorde,zodat een ieder zijn krant niet meer kon lezen,maar gedwongen getuige werd van de meest bizarre en vreemde dialogen.
Er was zelfs een tijd dat men walkman met oordopjes in de drager ervan levendig kon meeluisteren en swingen van voorin de bus tot achterin.
Waar staat dat
Ik zei dat ik voor geen miljoenen met hem zou willen ruilen,maar ik wil hem wel misbruiken.
Kijk dat jij die zinsopbouw niet begrijpt..we moeten het s p e l l e n
en jij bent student????
zeker vrijetijdsmanagment ofzow laatste aanpassing 28 november 2005 00:13
men neemt een discman
men neemt een cd
men neemt 2 batterijen
men neemt oordopjes
men doet de batterijen in de discman cd erin oordopjes aansluiten en in je oor proppen
op play drukken
voila probleem opgelost
Zullen we beginnen met Dolluf spanky te geven...
men neemt een discman
men neemt een cd
men neemt 2 batterijen
men neemt oordopjes
men doet de batterijen in de discman cd erin oordopjes aansluiten en in je oor proppen
op play drukken
voila probleem opgelost
stronT op de gronD
Uitspraak van ! "Dolluf" ! op maandag 28 november 2005 om 00:56:
ik vind het toch heel wat anders, hier wordt geen aandacht mee getrokken
Had ook niet verwacht dat je 1 mm. zou toegeven.
Uitspraak van SwenGirl op vrijdag 25 november 2005 om 13:27:
megool
aap, noot, mies, school
leeghoofdlaatste aanpassing 25 november 2005 16:58
jij bent een leeghoofd dolluf, als ik megool schrijf zoals het hoort wordt ik er af gegooid en dat wil ik niet, want wil jou lekker verder dissen
kortzichtige leeghoofd
wat probeer je nou met verbeteren te bereiken
.. Probeer je zelf wat slimmer over te komen en wat van je iq te compenseren?
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
Heel provocerend dus, met al dat andere is dat dus niet zo en erger ik me er dus ook niet aan.
allemaal geen vergelijkingen
Heel provocerend dus, met al dat andere is dat dus niet zo
en erger ik me er dus ook niet aan
mocht er mijn muziek uit de luidspreker knallen blijf ik lekker zitten
, omdat ik er niet bij mag vermelden dat het altijd deze muziek is.
Al laat je een scheet is het discriminatie