Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Die gasten zetten zich zelf echt voor schut met dat katten gejank
ook al hebben ze het zelf niet door.
die mensen
Sommige pfff ik heb ook vaak genoeg met negertjes Marokkaantje of Turkies gevochten, maar ook met Nederlanders....
Dat betekent toch niet dat elke moslim meteen fout is en dat we niks meer van ze pikken?? (in dit geval muziek)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
Ja idd, ik zat laatst met mijn vriendin in de tram, speelden er van "DIE MENSEN MET EEN KLEURTJE" ook van "DIE MUZIEK" op hun mobieltje af idd! zo f*cking irritant. Toen gingen wij ook een muziekje afspelen op onze telefoon *heel kinderachtig* om ze te irriteren, zeggen die stomme mongolen: KOM KOM! WE GAAN ZE PAKKEN.. agressieve lui. fik dr in!
GVD wat een leeghoofden op dit forum LEER LEZEN
Ali pikt een fiets
Jan noemt Ali een fietsendief
Jan krijgt een boete
racisme mag niet in Nederland
en deze is echt van toepassing hier geloof ik