Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Waarom leeghoofden? Volgens mij zijn die 'leeghoofden' hier juist de mensen die verder kijken Jij hebt het in je stelling over te harde arabische muziek en dat ze dat doen om zich te scheiden van de rest. Die 'leeghoofden' zijn het daar dus kennelijk niet mee eens.. Aandacht trekken doe je met alle soorten muziek, en sinds wanneer is arabische muziek alleen hun muziek? Je mag houden van elke muziek die je wilt, en geloof het of niet; er zijn genoeg mensen van alle culturen die deze muziek wel weten te waarden..
En voor het geval dat ik dan weer commentaar krijg met: dan hoef je het nog niet zo luid te zetten:
Dat hoef je met geen enkele soort muziek!
pff het is in de TRAM met een telefoon op de LUIDSPREKER.. dat is "asociaal" maakt niet uit wat voor muziek
gaat er al wat brande?
en het erge is nog dat als je vraagt of de muziek zachter mag word je meteen een "kanker racist" bent of een "duitse neonazi" en dan zetten ze 9 van de 10 keer de muziek nog harder
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
Bijna elke dag als ik naar school of werk ga zit er iemand (verschillende personen) in de tram met z'n mobieltje arabische muziek te luistere (op de luidspreker dus)
dit is zo zwaar irritant Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
eens?
pff het is in de TRAM met een telefoon op de LUIDSPREKER.. dat is "asociaal" maakt niet uit wat voor muziek
Uitspraak van ! "Dolluf" ! op vrijdag 25 november 2005 om 22:34:
Uhm.. jaa volgens mij is dat al meerdere keren gezegd en toen noemde je die mensen leeghoofden.. Dat zeg ik toch, dat het asociaal is om je muziek hard te zetten: Ongeacht welke muziek !!
Uhm.. jaa volgens mij is dat al meerdere keren gezegd en toen noemde je die mensen leeghoofden.. Dat zeg ik toch, dat het asociaal is om je muziek hard te zetten: Ongeacht welke muziek !!
Stoor jij niet aan je eigen gezeur??
Wat IS er irritant aan?? Jij irriteert je blijkbaar daaraan.. heb JIJ dus een probleem
als je je er niet aan stoort, is (al dan niet reele)hun plannetje om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden mislukt
"je er niet aan storen" is geen optie
. Het komt erop neer dat ze zich beter als ons voelen. Waarom zouden ze rekening met ons houden?
Ik denk dat ze dit dus alleen doen om negatieve aandacht te trekken en zich te scheiden van andere..
het gaat erom dat ik erbij vermeld dat het om arabierenmuziek gaat en dat mag weer niet van die kortzichtige koppen van jullie
Had dan niet vermeld dat het die muziek was,had je ook niet hoeven te vragen of ze zich willen afscheiden...
jongelui in openbaar vervoer staat gelijk aan:
kauwgom aan de banken,poten op de banken,schreeuwen en alle plekken bezet houden,niet voor anderen opstaan,tassen naar elkaar gooien.
met messen de banken bewerken,en anders met stiften etc.
knoppies drukken en grote smoelen,vloeken en interessant doen.
Alle beltonen tien keer laten passeren,rugtassen tegen je muil slingeren,hopeloos de uitgang blokkeren.
En dan heb jij het over dat ZE zich beter voelen?
Waarom zouden ze rekening met "ons"houden?
En dan heb jij het over dat ZE zich beter voelen?
Waarom zouden ze rekening met "ons"houden?
Heb je het nu over mensen of over een diersoort in de dierentuin om te observeren?
Misschien om bovenstaand?
Had dan niet vermeld dat het die muziek was,had je ook niet hoeven te vragen of ze zich willen afscheiden...
vind je een lekker woord he?
denk eerst eens na voordat je een topic opent of ga janken.
ik denk aandacht ...
mja er was veel in het nieuws dat zelfverwonding wel werkt
hoe kan je beter in school zijn??
kennelijk kon zij toch beter leren
we zitten hier op een forum
we zitten hier op een forum en je weet heel goed wat ik bedoel
ook altijd leuk gaan ze fouten in je nederlands zoeken
leuk om eroverheen te lullen
waarom heb je trouwens geen foto?
Vast een grafkop
Hehe ga jij effe lekker terug naar school pootje