Deze wedstrijd interesseert me as zaterdag echt niet.
Real Madrid - Barcelona
vrij Bizar ja en mooi museum he?? Er is ook een boek van the search for Celtic's John aanradertje!
Echt mooie clubs (alleen Rangers net iets mooier
Ieder zijn ding! Heb zelf twee keer the old Firm mee gemaakt op Celtic Park das echt een belevenis opzich ben nog nooit op Ibrox Park geweest maar zou er toch wel eens een kijkje willen nemen! The Celtic F.C. is toch wel mijn cluppie m'n Opa is een schot en een die hard Celtic fan met hem twee keer naar The Old Firm geweest en nog andere wedstrijden van Celtic bezocht vandaar mijn liefde voor The Celtic F.C.!
ben ook 2 keer geweest. 1 keer op ibrox en 1 keer op hampden park. Dat was echt mooi. 40.000 groenen en 40.000 blauwen. prachtig.
ready?go.
come on orange geezers.
alle celtic fans hier,schaam je land veraders doe onderzoek naar de loyalisten en gij zult zien waar we voor staan,thanx willem van oranje
who the fuck are you?are you?
we are the boys from ibrox blue,
you fucking f%^^^%n bastard..laatste aanpassing 18 november 2005 14:59
fuck utrecht and the rangers
ik helaas niet, maar onze joost valgaeren had ons uitgenodigd maar helaas geen tijd
dat heb ik ook, maar is toch leuker om met rangers en celticfans te kijken nietwaar
zekers
moet je naar Maastricht of Antwerpen gaan
da's niet zo ver van Heerlen
onze vijand nummer 1
onze vijand nummer 1. maar kom er ook graag
ga er vaker stappen mestreechmaar als roda er speelt is hier en bij hun totale mobilisatie
joker 1e klas