18 november 2005 13:11Zaterdag weer gekkenhuis in Glasgow! Altijd leuke potjes om te zien.laatste aanpassing 18 november 2005 13:11
19 november 2005 13:45Volgens mij was ie om half 2. Maar ik heb hier niet van die zenders, en heb geen zin om in deze kou de deur uit te gaan .
Ramirez Blanco 19 november 2005 13:46hey hat weet je wel op welke zender het komt. ik kijk net op canal+ en daar is dat fucking tennis
The Space We Are 19 november 2005 13:52Ik gok Sky Sports, maar dat ontvang ik hier niet ik gebruik dan altijd maar http://www1.soccerstand.com/ Waterreus trouwens weer op doel, na die falende Klos
Ramirez Blanco 19 november 2005 13:54ik zag net dat het relive kwam op canal+ om 6 uur na chelsea-newcastle.
19 november 2005 13:56Jippie, Canal + heb ik ook al niet meer . Maar zal ook wel ergens in sv worden uitgezonden op SS of bbc . En om 6 uur in Sportschau , gaat altijd voor
19 november 2005 15:42donateurUitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 18 november 2005 om 20:23:▶onze vijand nummer 1. maar kom er ook graag
19 november 2005 15:44donateurUitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 18 november 2005 om 20:39:▶ga er vaker stappen mestreechmaar als roda er speelt is hier en bij hun totale mobilisatie
Richard 19 november 2005 18:41donateurUitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 16:22:▶De schotse competitie kan je evengoed de zwakste competitie heten! Competitie daar is van hoger niveau dan hier in Nederland
oveqezes 19 november 2005 18:53Section 5 !?!?hoor jij bij de wycombe wanderers of die van west bromwich section 5....???????????????????????laatste aanpassing 19 november 2005 18:54
Ramirez Blanco 19 november 2005 19:00bij die gasten die afgekeurd voor militaire dienst zijn wegens een hersenafwijking. come on albion
oveqezes 19 november 2005 20:43pfff bedenk es wat orgineels dan dat je firms namen gaat jatte!!!pffff...
Ramirez Blanco 19 november 2005 21:03haha huilebalk laat je eens zien dan. lachertje. ga lekker een party aflopen joker 1e klas
19 november 2005 22:38Uitspraak van Richard op zaterdag 19 november 2005 om 18:41:▶Competitie daar is van hoger niveau dan hier in Nederland Dat waag ik te betwijfelen
19 november 2005 22:42Is wel een klote competitie,Je speelt te vaak tegen elkaar en er zijn maar 2 clubs die elke keer kampioen worden.
oveqezes 20 november 2005 01:22Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 19 november 2005 om 21:03:▶joker 1e klas jij maakt je zelf belachelijk!met section 5 pfff faker..!
oveqezes 20 november 2005 01:44Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 01:25:▶Meneer ik ga alleen naar psv met topwedstrijden en champions league jij?
oveqezes 20 november 2005 18:36Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 01:47:▶Ja, jij ja en naar risico wedsrijden ........blijven leuk! en jij dan!???????????????
24 november 2005 11:14Uitspraak van Hojj op donderdag 24 november 2005 om 09:16:▶AZ Forever Das een ander topic