Partyflock
 
Forumonderwerp · 828265
845x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Zaterdag weer gekkenhuis in Glasgow! B)
Altijd leuke potjes om te zien.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij was ie om half 2. Maar ik heb hier niet van die zenders, en heb geen zin om in deze kou de deur uit te gaan :no:.
Waarschuw beheerder
hey hat weet je wel op welke zender het komt. ik kijk net op canal+ en daar is dat fucking tennis
Waarschuw beheerder
Mooi kut 1-0 Celtic,Hartson COME ON YOU GERS!
 
Waarschuw beheerder
Neuh, kan me voorstellen op Sky ofzo?
Waarschuw beheerder
Ik gok Sky Sports, maar dat ontvang ik hier niet :) ik gebruik dan altijd maar http://www1.soccerstand.com/

Waterreus trouwens weer op doel, na die falende Klos
Waarschuw beheerder
ik zag net dat het relive kwam op canal+ om 6 uur na chelsea-newcastle.
 
Waarschuw beheerder
Jippie, Canal + heb ik ook al niet meer :). Maar zal ook wel ergens in sv worden uitgezonden op SS of bbc :).
En om 6 uur in Sportschau :yes:, gaat altijd voor :bier:
Waarschuw beheerder
die zenden aken toch nooit uit, dus lekker belangrijk
 
Waarschuw beheerder
Neuh maar zie Schalke, Bayern en Dortmund graag op hun bek gaan ;);).
Waarschuw beheerder
up for the Rangers :bier:
Waarschuw beheerder
2-0
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3-0 come on celtic

[img width=500 height=324 cacheid=000acc44001f557de1f36c2d1a01167ffe]http://www.fortunecity.com/bally/avoca/277/cuchullain.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfffffffff...kut zooi! :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal niet :no:


:d
Waarschuw beheerder
nah de bastards hebbe weer geluk...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 18 november 2005 om 20:23:
onze vijand nummer 1. maar kom er ook graag


:D :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 18 november 2005 om 20:39:
ga er vaker stappen mestreechmaar als roda er speelt is hier en bij hun totale mobilisatie


:yes: :/
 
Waarschuw beheerder
De schotse competitie kan je evengoed de zwakste competitie heten!
Waarschuw beheerder
celtic DOOD!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 16:22:
De schotse competitie kan je evengoed de zwakste competitie heten!


:gaap: Competitie daar is van hoger niveau dan hier in Nederland ;)
Waarschuw beheerder
Section 5 !?!?hoor jij bij de wycombe wanderers of die van west bromwich section 5....???????????????????????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij die gasten die afgekeurd voor militaire dienst zijn wegens een hersenafwijking.

come on albion
Waarschuw beheerder
pfff en daar hoor jij bij!?
Waarschuw beheerder
en als wat wat dan nog? waar hoor jij dan bij?
Waarschuw beheerder
pfff bedenk es wat orgineels dan dat je firms namen gaat jatte!!!pffff...
Waarschuw beheerder
haha huilebalk laat je eens zien dan. lachertje. ga lekker een party aflopen joker 1e klas
Waarschuw beheerder
celtic
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 19 november 2005 om 18:41:
Competitie daar is van hoger niveau dan hier in Nederland


Dat waag ik te betwijfelen ;)
 
Waarschuw beheerder
Is wel een klote competitie,Je speelt te vaak tegen elkaar en er zijn maar 2 clubs die elke keer kampioen worden.
 
Waarschuw beheerder
The Celtic F.C. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 19 november 2005 om 21:03:
joker 1e klas


jij maakt je zelf belachelijk!met section 5 pfff faker..!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Meneer ik ga alleen naar psv met topwedstrijden en champions league :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 01:25:
Meneer ik ga alleen naar psv met topwedstrijden en champions league


jij?
 
Waarschuw beheerder
Neej hij niet!

Jij!:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij ja :d
 
Waarschuw beheerder
Of toch beter het?

:D

:cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
hihi :d
Waarschuw beheerder
the glasgow rangers

[img width=199 height=225 cacheid=000ace65001f5b69cb6d19bd1a0116e39a]http://www2.rnw.nl/images/assets/10640233[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 01:47:
Ja, jij ja


en naar risico wedsrijden ........blijven leuk!

en jij dan!???????????????
 
Waarschuw beheerder
[img width=290 height=213 cacheid=00139816001f6e82ced42f2f1a0118c9b6]http://www.meridianmagazine.com/images/030602/ulster.gif[/img] 8)
Waarschuw beheerder
AZ Forever :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Hojj :bier: op donderdag 24 november 2005 om 09:16:
AZ Forever :respect:


Das een ander topic 8)