fuck utrecht and the rangers
ik helaas niet, maar onze joost valgaeren had ons uitgenodigd maar helaas geen tijd
dat heb ik ook, maar is toch leuker om met rangers en celticfans te kijken nietwaar
zekers
moet je naar Maastricht of Antwerpen gaan
da's niet zo ver van Heerlen
onze vijand nummer 1