Partyflock

Forumonderwerp · 827371
7104x bekeken
Betreft: evenement: Weekend van Time Out, vrijdag 16 december 2005 om 22:00
evenement: Zenith, vrijdag 16 december 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Time-Out :yes:

Waarschuw beheerder
Geen van bijde

tis allebei niks :D
Waarschuw beheerder
time out gaat voorgoed dicht, heb ik gehoord??!! Heropening op de 16e???

Waarschuw beheerder
jammere aan time out is dat het zo achterlijk ver weggedouwd is in een een boerendorp... tent zelf vind ik echt vet, maar om er te komen is gewoon irritant, vervoer is niet goed geregeld
Waarschuw beheerder
Ja, klopt!! en hoorde dat ze in zenith nu vervoer supergoed gaan regelen! Er gaan zelfs bussen naar valkenswaard, weert, roermond en eindhoven!! Dus dat beter! Zenith is ook groter dan time out en belooft heel wat!! ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Jij zal vast wel van de organisatie zijn gezien je heel pf loopt te spammen met zenith ;)

Als die groter is als time out ben ik zeker benieuwd :jaja:
Waarschuw beheerder
nee, zeker nie, daar ga ik me niet mee bemoeien! Maar doe het puur voor mezelf! Stappen in Venray is namelijk niet echt super en binnenkort hopelijk wel en nu hoop ik dat er leuke partypeople uit heel nederland eens hier komen stappen, is namelijk erg veel behoefte aan!Schnappie? Wil graag leuke mensen ontmoeten!

Waarschuw beheerder
oke (y)

Waarschuw beheerder
He Partymiss, Time Out gaat echt niet dicht. Ze verbouwen niet een zaal om vervolgens dicht te gaan lijkt me zo. Ze beloven een mega zaal met in ieder geval een dikke line up. Zijn ze bij de Zenith soms een beetje bang voor Time Out. Daar gaat het al jaren goed en bij de Zenith is dat nog maar afwachten.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wat de Zenith gaat worden, wordt wel een x tijd dat er een fatsoenlijke tent in venray komt
Waarschuw beheerder
Bij die grote tenten mis ik gemeende intimiteit gezelligheid maar vooral de underground sfeer...

Ben echt blij met de nieuwe club WOW in Venray www.clubwow.nl en met de mooie vrouwen die daar komen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat er vanuit Valkenswaard niet meer veel animo voor die bussen is... iedereen gaat voortaan naar die feesten of gewoon hier op stap want feestmuziek hebben we hier genoeg in ons dorpje... Dus zo lang Zenith niks met de wat hardere dance gaat doen zullen ze niet veel mensen vanuit hier trekken...

Wat gaat een kaartje kosten voor de Time Out op deze datum, weet iemand dat al?
Waarschuw beheerder
time out dan :p

vorig jaar daar geweest en vond het erg gezellig..
Waarschuw beheerder
time out absoluut
zal wel moeten onze groep is daar immers geboren
www.biersletten.nl
dus tot to
Waarschuw beheerder
Time Out opent nieuwe zaal”.

16 december bestaat Time Out 10 jaar en dat wordt groots gevierd. Allereerst met een compleet nieuwe zaal welke voorzien is van een High-Tech lichtplafond welk een fantastisch spektakel biedt. De Line-up van de avond liegt er ook niet om met de volgende DJ’s en optredens: Darkraver / Mental Theo / Johan Gielen / Pavo / K-Liber / The Prophet / Bas & Ram / Hardwell. Op zaterdag 17 december Super Marco May vs Dana in de nieuwe zaal. Naast alle DJ’s zijn er diverse spektakulaire acts door heel Time Out.

Meer info volgt snel
Waarschuw beheerder
Zolang er maar geen hardstyle zal worden gedraaid in de Zenith dan zal het concept hopenlijk slagen.

alleen 8 zalen, jammer.. zag liever 4 ietwat grotere !
Waarschuw beheerder
donateur
haha das 'n goeie

blijkbaar weinig harde shit in zenith dus ik ga voor time-out als dat zo is

Waarschuw beheerder
time out een super vette tent..

op vrijdag flink stampe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op donderdag 17 november 2005 om 20:59:
haha das 'n goeie

blijkbaar weinig harde shit in zenith dus ik ga voor time-out als dat zo is

idd.. hoewel de time out vink eik ok 3x niks..
Waarschuw beheerder
donateur
time out gaat voorgoed dicht, heb ik gehoord??!! Heropening op de 16e???

hoezo fake profiel? ligt er ook niet dik bovenop dat je betrokken ben bij zenith....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 15 november 2005 om 17:41:
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?laatste aanpassing 15 november 2005 22:40

WE???
ik ga nergens heen er is vast wel iets beters te doen in NL!!

Maar heb zeker een goede tijd gehad in de Time OUT!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.Swenson.D op vrijdag 18 november 2005 om 12:05:
WE???
ik ga nergens heen er is vast wel iets beters te doen in NL!!

Je moet ff denken in Limburg (waar ik heel helaas woon) lopen ze nog ver achter op musicaal gebied. Grotendeels wonen er mensen die Hardstyle en hardcore beluisteren... dus als er dan een club komt waar deze muziek niet word gedraaid dan is dit
UNIEK !

:P
Artiest Thor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 17 november 2005 om 18:02:
alleen 8 zalen, jammer.. zag liever 4 ietwat grotere !

Er zitten 4 grote zalen in, de andere zijn meer kroeg, eet en kleinere zalen....

Waarschuw beheerder
Time out :yes: lang geleden word weer een eindje rijden maar dat heb ik er wel voor over 8)

Waarschuw beheerder
time out lekker dichtbij :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 13:19:
lekker dichtbij

altijd mensen die geluk hebben he ;)

Waarschuw beheerder
:jaja: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 19:29:
jammere aan time out is dat het zo achterlijk ver weggedouwd is in een een boerendorp... tent zelf vind ik echt vet, maar om er te komen is gewoon irritant, vervoer is niet goed geregeld

Da's met opzet gedaan, dan komen er niet van die stadse jankers die klagen over de hoeveelheid boeren die er lomp staan te doen :[

Tis voor mij ook net een kilometer fietsen of zo maar of ik beide dagen zal gaan betwijfel ik :/ als ik ga is het de vrijdag omdat er dan tenminste nog iets komt wat degelijk muziek ten gehore kan brengen maar daar is het dan ook mee gedaan :/

Waarschuw beheerder
time out dik stampe

Waarschuw beheerder
nou ga wel na index in duitsland dat is nog groter :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 22:07:
nou ga wel na index in duitsland dat is nog groter

Nou dat zal dicht bij elkaar zitten denk'k.
Waarschuw beheerder
Ten eerste: Time-Out..zker wel(Y)..dat loopt idd al jaren goed!
en ten 2e: GEMERT is geen boeren kutdorp :@!!
Zenith moet er ook nog maar es zien te komen..!!

Waarschuw beheerder
al zette ze noisekick erneer, het blijft kut daar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 22:07:
nou ga wel na index in duitsland dat is nog groter

blijf er dan gelijk
Waarschuw beheerder
Disco Zenith Venray opent 16 december
Discotheek Zenith in Venray, volgens manager M. van Dijck de grootste in de Benelux, opent vrijdag 16 december de deuren. Met 8 zalen, een vloeroppervlak van 4100 vierkante meter en 200 werknemers is het uitgaanscentrum een van de grotere clubs in heel Europa. Het biedt ruimte aan vierduizend bezoekers.

Zenith mikt op bezoekers uit Nederland, Duitsland en België vanaf achttien jaar. Die worden desgewenst met bussen en taxi's opgehaald. Reserveren is alleen mogelijk via internet, dankzij een systeem dat door Munckhof Reizen in Horst is ontwikkeld. Jongeren in een straal van 66 kilometer kunnen gebruikmaken van het vervoer. Voor grote plaatsen als Venlo, Nijmegen, Weert en Eindhoven worden bussen ingezet.

Zenith is de opvolger van De Steeg in Leunen, die op 3 december dichtgaat. De nieuwe discotheek is gevestigd op industrieterrein De Hulst II, gemakkelijk bereikbaar via de A73 en de Deurneseweg. Rondom een groot 'dorpsplein' in Zenith, uitgerust met terrasjes, liggen zalen met een eigen karakter, eigen muziek en eigen drankjes, variërend van discotheek The Dome tot feestcafé Tante Leen. Van Dijck zegt dat Zenith over voldoende bewaking beschikt om de veiligheid van de bezoekers te kunnen garanderen. Ze vindt het tevens een voordeel dat in Venray vrije openingstijden gelden. ,,Niet alles hoeft tegelijkertijd dicht. We kunnen verschillende zalen op verschillende tijden sluiten.'' Omdat in haar ogen bij een grote club ook grote namen horen, zal Zenith regelmatig bekende dj's uit binnen- en buitenland inhuren. In de eerste weken na de opening staan onder anderen Marco V. en Benjamin Bates achter de draaitafels. Ben Liebrand komt elke maand een keer langs. Op 16 december draaien de huis-dj's Jules & Raoul. Op 18 december houdt Zenith een open dag.

Waarschuw beheerder
time out

Waarschuw beheerder
de keueze is wel erg moeilijk.. alleen denk ik dat de zenith die avond geen top avond gaat maken omdat de time out beter line up heeft.
maar de zenith wil denk ik ook net een ander publiek trekken. de minimum leeftijd is niet voor niets 18.
en qua vervoer is het vanuit venlo en omstreken goed geregeld onze eigen uitgaansbus rijd regelmatig naar de time-out
dus word een moeilijke beslissing. maar we hebben nog ff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
23 december en 2e kerstdag met DJ Jean worden wel topavonden in de Zenith ! :P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het vrijdag 16e stamphal in Eindhoven wordt..:p
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Waarschuw beheerder
donateur
stamphal of time out ;)

Heb wel gratis entree bij time out als member :)
Waarschuw beheerder
he hallo partypeople

Als jullie echt iets willen zien wat zijn weerga niet kent in Nederland moeten jullie toch echt naar time-out komen vanaf de 16e. Ik heb afgelopen weekend gezien wat er gebouwd wordt in de nieuwe zaal, en de lichtshow die in time out gaat draaien gaat 10 x over de zenith heen. Dit is echt mega wat ze aan t bouwen zijn zoiets heb ik nog nooit gezien. Plus time-out blijft een van de goedkoopste want zelfs voor de 16e met deze line-up blijft het entree gewoon 6 euro en munten 1,60. Binnenkort komt er meer info op hun site.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van springding op maandag 28 november 2005 om 12:27:
Plus time-out blijft een van de goedkoopste want zelfs voor de 16e

Ik hoor van alle kanten dat er niet veel meer te doen is in Time Out en dat iedereen in de Lunenburg zit. Ook veel te veel tuigvolk daarbinnen. Een keer in mijn leven echt vette ruzie gehad in een discotheek en dat was in Time Out omdat ze fijne medemensen binnen laten die hun handjes niet van vrouwen kunnen houden (volk dat in andere discotheken niet meer binnen mag). Mij zie je daar nooit meer binnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van festbest op maandag 28 november 2005 om 12:44:
Een keer in mijn leven echt vette ruzie gehad in een discotheek en dat was in Time Out omdat ze fijne medemensen binnen laten die hun handjes niet van vrouwen kunnen houden (volk dat in andere discotheken niet meer binnen mag).

Daar moet ik mee eens zijn dan ze laten bepaald volk binnen bij Time out wat ze echt buiten moeten houden.

Dat zie je ana de kleding houding gedraag al dat ze gewoon respect niet voor vrouwen hebben en zijn klauwe niet thuis kennen houden. Om die reden heb ik ook met regelmaat ruzie in de time out maar mij maakt het niet zo uit.

Als mensne met iemand fucking die ik ken. Dan zal ik ze is wat manieren bij schikken goed of kwaad schiks.

En gelukkig komen de dames na me toe en vertel ze eerlijk hun ding en dan zal ik wel is kijek nals die persoon genoeg verstand heeft om te praatte of moet hem wat manieren bij leren. Meestal hebben ze niet echt verstand en snappen ze het niet dat 1 vrouw een mens is en niet 1 vlees voorwerp !

Maar extra tip blijf gewoon uit bepaalde zalen weg dan heb je daar veel minder last van ;)..,

Club Banana (IS DE GROOTSTE RAMP !)
En de Grote Zaal. (Mainstage)

Daar lopen de meeste van die typtjes rond. Als wij problemen krijg in de time out is meestal in 1 van die 2 zalen eigenlijk nooit in de hardstyle/oldskool zaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op donderdag 24 november 2005 om 10:40:
23 december en 2e kerstdag met DJ Jean worden wel topavonden in de Zenith !

DJ Jean.. nou daar heb je het mee getroffen. Time Out dus..

Waarschuw beheerder
de entree time out is gewoon 6 euro 1 muntje kost 1.60 en de nieuwe zaal is echt heel erg mooi heb al even mogen kijken en daar kan niks tegen op time out wordt weer de grotste als de nieuwe zaal open gaat de groste high tech zaal van nederland
groetjes josefien

werknemer time out
Waarschuw beheerder
Uitspraak van festbest op maandag 28 november 2005 om 12:44:
Ik hoor van alle kanten dat er niet veel meer te doen is in Time Out en dat iedereen in de Lunenburg zit.

dan ben je zeker op maandag tm donderdag geweest dan is T.O. namelijk GESLOTEN op de gemiddelde zaterdag is T.O. gewoon vol!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 24 november 2005 om 10:40:
23 december en 2e kerstdag met DJ Jean worden wel topavonden in de Zenith !

met jean??????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van barman1 op dinsdag 29 november 2005 om 08:39:
dan ben je zeker op maandag tm donderdag geweest dan is T.O. namelijk GESLOTEN op de gemiddelde zaterdag is T.O. gewoon vol!!!!

Idd op zaterdags zit het vol.., tijdje geleden stond zelf dikke rij voor de deur wist neit wat ik mee maakte :s
Waarschuw beheerder
voor mij dus The Zenith....!!!
Ben er wezen kijken en het ziet er echt super uit!
De lichtshow bij time out beter???? Denk het niet...
Voor de mensen die op qlimax zijn geweest: nou die lichtshow hangt bij zenith in 2 zalen.
En geloof dat er geen 4000 man binnen kunnnen? Ze hebben mij verteld (t management) dat er 7000 in kunnen!!
En the zenith komt echt met goede acts op de proppen dus voor mij zeker geeeeeen time F-out!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 19:04:
en de nieuwe zaal is echt heel erg mooi heb al even mogen kijken en daar kan niks tegen op time out wordt weer de grotste als de nieuwe zaal open gaat de groste high tech zaal van nederland

Zenith wordt bijna twee keer zo groot volgens mij hoor...dus niet de grootste high tech zaal van Nederland....maar ik ga in beide tenten lekker kijken.
Waarschuw beheerder
ik ga ook voor THE ZENITH eindelijk iets in de buurt ik hoop dat het ook de moeite waard wordt time out heb ik wel gezien en als dat nou super was daar dan gingen we er nu nog steeds wel heen maar dat doen we al een tijd niet meer dus....
Waarschuw beheerder
ja idd kimky voor mij ook the zenith hoe kun je nou lullen over iets wat er nog niet eens is
het zijn gewoon feiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op dinsdag 29 november 2005 om 08:41:
met jean??????

Jup geen dj luna dus ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje1975 op dinsdag 29 november 2005 om 11:45:
Voor de mensen die op qlimax zijn geweest: nou die lichtshow hangt bij zenith in 2 zalen.
En geloof dat er geen 4000 man binnen kunnnen? Ze hebben mij verteld (t management) dat er 7000 in kunnen!!
En the zenith komt echt met goede acts op de proppen dus voor mij zeker geeeeeen time F-out!

1. lichtshow die op qlimax hing ja natuurlijk!!!!
2.beter als die in T.O. NO WAY
3.het gaat er niet om wat er binnen kan maar binnen mag!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimky op dinsdag 29 november 2005 om 20:32:
ik ga ook voor THE ZENITH eindelijk iets in de buurt ik hoop dat het ook de moeite waard wordt time out heb ik wel gezien en als dat nou super was daar dan gingen we er nu nog steeds wel heen maar dat doen we al een tijd niet meer dus....

dan word het tijd dat je de 16e weer komt kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op woensdag 30 november 2005 om 07:26:
1. lichtshow die op qlimax hing ja natuurlijk!!!!
2.beter als die in T.O. NO WAY
3.het gaat er niet om wat er binnen kan maar binnen mag!!!!

Hey barman, ik moet je helaas teleurstellen. In Zenith komen effecten die nog nergens in Nederland, de laser zelfs nergens in Europa, nog geleverd zijn. Dus WAY WAY ;)

Ook is het hele ding ruim de helft groter dan Time Out. Als je binnen staat is het veel ruimtelijker en hoger dus echt geen vergelijk. Ik begrijp dat je enthousiast bent over Time Out maar wel een beetje reeel blijven heh ;)

Jij bent wel vroeg op voor een echte barman... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op woensdag 30 november 2005 om 07:27:
dan word het tijd dat je de 16e weer komt kijken

met alleen kijkers gaat de zenith failliet ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op woensdag 30 november 2005 om 10:33:
met alleen kijkers gaat de zenith failliet ...

Barman = van Time Out
Waarschuw beheerder
donateur
gaat naar zenith, toch maar ff kijken daar :)

Waarschuw beheerder
weet nog nie of ik naar Zenith gaat, dag erna naar Nightmare in Rdam en ik ken me eigen! word me denk te zwaar weekendje wahahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey danny....
Je bent toch geen mietje he????

Waarschuw beheerder
jawel Daan ik word al oud joh, trek dat alemaal nie meer wahahaha
Waarschuw beheerder
hahaha.....als jij oud "wordt"...wat ben ik dan?
doe eens gezellig en ook gewoon komen!!
kim en fem gaan zowiezo ook.
En ik ben er binnen geweest en het ziet er echt heel gaaf uit!!!
Weet alleen nog niet waar ik kom te staan?
Waarschuw beheerder
he man ouwe knar wat is dat nou weer voor een zeik zeg!!!
danus hup gewoon mee jij!!
krijg je een biertje van me en die halen we dan bij daan goed?
grtz je buuf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thor op woensdag 30 november 2005 om 10:32:
In Zenith komen effecten die nog nergens in Nederland, de laser zelfs nergens in Europa, nog geleverd zijn. Dus WAY WAY

effecten nergens in NL???Laat ik er even vanuitgaan dat je het nou over die ventilatoren hebt (die al een jaar geleden in T.O. stonden) en over die laser......ik hoor dat jullie drie lasers krijgen T.O. heeft er echt 5, uniek???????
Waarschuw beheerder
donateur
Rellen over wie het gaafste lampje heeft :p..,

Wat boeit mij da :p als maar goeie muziek en goeie bier heb ;)...,

Zoek nog steeds grote discotheek die gewoon 1 ouderwetse bavaria tapt :jaja:

En dan loopt time out kwa muziek toch echt voorop..,
Want daar kennen ze al Hardcore Vibes het is wel commerceel maar het is 1 begin.., En de zenith is zo stom geweest om static movement. (Shadowblaster) Af te danken dus jah !.

Time Out loopt 1 punt voor nu nog bavaria tappen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bla bla bla bla ieder zijn eigen mening toch?

ik ga gewoon bij zenith feestje bouwen en misschien dat we over een tijdje ook weer bij time out gaan kijken (?)
Waarschuw beheerder
wel leuke line-up voor een xtje het is dat The Prophet er is :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op donderdag 1 december 2005 om 07:58:
effecten nergens in NL???Laat ik er even vanuitgaan dat je het nou over die ventilatoren hebt (die al een jaar geleden in T.O. stonden) en over die laser......ik hoor dat jullie drie lasers krijgen T.O. heeft er echt 5, uniek???????

Oke misverstand, in time-out hangt 1 laser met 5 projectors....... Dat is wel even iets anders, en in de Zenith krijgen ze een betere licht show, en het geluid zal ook high end zijn... So what, als ze geen interessante namen hebben zal het niets worden, ik vind de openingsmaand nog erg zwak.

En die lasers weet ik niet zeker, maar 5 multi color lasers is wel enorm duur.. ik zal het navragen, het gaat daarbij ook nog om het soort laser flip.
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Duidelijk Time Out!!!
Waarschuw beheerder
duidelijk beide niet!

Waarschuw beheerder
Ik lees veel over grootste, vetste show enz enz.. Maaruhmm is het, toch zeker voor een discotheek, niet zo dat sfeer bepalend is??
Waarschuw beheerder
donateur
Sfeer bepalden doe je met deurbeleid ;)...,

verschil zien tussen wel en niet party minded volk en dat ken je zien aan kleding en uitstraling :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 2 december 2005 om 15:52:
Sfeer bepalden doe je met deurbeleid ...,

verschil zien tussen wel en niet party minded volk en dat ken je zien aan kleding en uitstraling

o.a. maar dus niet met de grootste te zijn, dan krijg je juist vooral meelopertjes die er alleen maar heen willen om in de grootste discotheek te zijn :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:54:
o.a. maar dus niet met de grootste te zijn, dan krijg je juist vooral meelopertjes die er alleen maar heen willen om in de grootste discotheek te zijn

Nou ik teken voor een avondje Privelege Ibiza, is toch echt de grootste club ter wereld :)
Waarschuw beheerder
Precies...Time Out....Dikke vette X-Factor op 10 maart daarzo :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van STANFORD op vrijdag 2 december 2005 om 15:27:
Duidelijk lachen, dit topic :yes:

haha zekers!!! tis net welles-nietes!!! :yes: :no:

Uitspraak van masterxess op vrijdag 2 december 2005 om 20:56:
Precies...Time Out....Dikke vette X-Factor op 10 maart daarzo :yes:

Zekers montana!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
time out tuurlijk
leuke line-up vrijdag :)
Waarschuw beheerder
naja timeout heb ik wel gezien, alleen met jump gaat t tekeer, maar x naar limbolang gasse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van springding op maandag 28 november 2005 om 12:27:
time-out blijft een van de goedkoopste

Echt niet. In het oosten zijn zat zaken (Achterhoek ArenA, Radstake enz) waar de entree € 5 is en de muntjes 1,50....
En de sfeer meteen 1000 x beter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 december 2005 om 12:24:
Oke misverstand, in time-out hangt 1 laser met 5 projectors

euhhh na het van het weekend te hebben nagevraagt sorry maar jou info is verkeerd 1 in Time Out hangen 2 lasers met 6 projectoren
high end???dat was toch verlichting????
dus zorg dat je je info duidelijk hebt
Waarschuw beheerder
Vind de time-out niks aan.. vraag me af of ik de zenith wel wat ga vinden

Waarschuw beheerder
Ga nergens heen want kan niet vaak uit op vrijdagavond.

Maar uhm.. hoorde dat er in de Zenith gen dance muziek is?
Of loop ik alweer achter.
Zo ja dan zeker geen Zenith, hoewel het me wel een vette tent lijkt.

en Time-Out altijd leuk natuurlijk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 19:11:
Maar uhm.. hoorde dat er in de Zenith gen dance muziek is?
Of loop ik alweer achter.

Jawel joh! In de 3 grootste zalen sowieso... Gewoon een x-je komen want tis ook op zaterdag heh ;) c u
Waarschuw beheerder
donateur
Ze komen dan beats bpm echt niet hoger dan hardstyle dat weet ik zeker !.

Deepack style is denk het hardste wat daar gedraait zal worden.

Waarschuw beheerder
Time out 16 jaar whahaha!
Veel plezier tussen de kinders! Fuck die shit!
En trouwens Zenith is nog niet geopend dus vind het knap om al een oordeel te hebben!
Waarschuw beheerder
Time out vind ik geen fuck aan, hoop dat de zenith beter wordt :D is maar 5 min. fietsen vanuit mijn huis

Waarschuw beheerder
Triest hoe hier een soort wedstrijd aan de gang is:D

Mensen die willen beuken gaan naar TO, mensen die niet willen beuken gaan naar de Zenith. @ verschillende tenten die zich op verschillende soorten muziek toeleggen, prima toch?

Wat is beter hangt van de persoon af. Wel triest te noemen dat mensen van TO de Zenith al zwart zitten te maken voordat die tent uberhaupt open is:)

Hoezo bang voor concurrentie?
Waarschuw beheerder
donateur
uhhh doen de mensen van zenith dit ook niet terug :p

Ik werdt op school al gespamme door 1 gast met flyers en 1 jas van de zenith :p...,

En de tent bestaat nog niet eens :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PFSquad MC op woensdag 7 december 2005 om 23:14:
uhhh doen de mensen van zenith dit ook niet terug

Ik werdt op school al gespamme door 1 gast met flyers en 1 jas van de zenith ...,

En de tent bestaat nog niet eens

dat heet promotie:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 22:24:
Hoezo bang voor concurrentie?

Niet dus ....het gaat om dingen die gezegt worden die aantoonbaar niet waar zijn als iedereen zich aan de feiten houd is er geen probleem dan krijgen we er een collega bij.Maar zoals al zoveel gezegt laten we het vooral bij de feiten houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:37:
dat heet promotie

Nee noem ik spam :p...,

Ik sta daar met een bomberjack en nog 2man in 1 bomberjack :p..., en we staan over hardcore/terror feesten te praatte dan snap je toch wel dat het niet jullie type publiek is :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op donderdag 8 december 2005 om 07:33:
Niet dus ....het gaat om dingen die gezegt worden die aantoonbaar niet waar zijn als iedereen zich aan de feiten houd is er geen probleem dan krijgen we er een collega bij.Maar zoals al zoveel gezegt laten we het vooral bij de feiten houden.

wie begint hier over een lichtshow die tien keer beter is dan in de Zenith? Terwijl er pas 1 zaal compleet klaar is in de Zenith?

juist.
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff wat boeite mij die hele aankleding en licht nou ..,

Practische inrichting is tegenwoordig belangrijker.

Kijk na tenten als de steeg wordt je gek van alle obstakels dat is gewoon kut.

En waar het volume hard en zuiver is !!!

Want tegenwoordig vallen in veel discotheken het volume dik tegen en meestal staat de versterker enzo echt kut afgesteld met de bass enzo.

Waarschuw beheerder
volges mij hebben deze 2 discotheken beide een verschillende doelgroep.
Time Out wat jonger volk, en hardere muziek.
Zenith wat ouder volk en rustigere muziek.

Time Out heb ik wel een beetje gehad, ben benieuwd hoe de Zenith gaat worden...
Waarschuw beheerder
Time out..
Line up spreekt me wel aan .. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een slechte line up, darkraver, k-liber, donny :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:50:
volges mij hebben deze 2 discotheken beide een verschillende doelgroep.
Time Out wat jonger volk, en hardere muziek.
Zenith wat ouder volk en rustigere muziek.

Time Out is een discotheek
Zenith is een, ahum, nightlifecenter met o.a. discotheken.
Waarschuw beheerder
watch out,, 4 the special party dudes en chiks uit budel,,
stefan gaat regelen ,,,
Waarschuw beheerder
Weer wezen kijken in Zenith maar het ziet er echt spectaculair uit. Zeker nu de steigers allemaal weg zijn het licht plafond erin hangt... Super, gaat een mooi feestje worden volgende week!
Waarschuw beheerder
Aanwezig in de Time out:jaja:!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geef mijn dan maar liever time-out waar ze harder draaie dan muziek waar ik de hele avond op stil sta dus geef mijn maar t-o de 16 zekers van de partij the prophet pavo en the darkraver daar gaak voor:P gas der op stampuh jah wordt(Y)en de 30ste wordt et ook gasse :D zat gelult ben er weer weg van de mazzelss

Waarschuw beheerder
Hoi

Waarschuw beheerder
Ik lees hier dingen over Zenith v.s. T.O.

Lichtshow, idd niet zoveel als T.O. aan het bouwen is.
Bezoekers wat binnen mag, verdubbel het aantal maar met wat er steeds genoemd wordt.....c.a. 7000
Laser, inderdaad uniek in heel Europa op dit moment, en sorry voor T.O. geen watergekoelde rommel.........
Pure Laser, 6 Stuks verdeeld over 2 zalen, 4 in 1 en 2 in de ander, en als we er nog 2 bijwillen..........geen probleem......

Sorry maar dat is UNIEK.......

p.s. als mijn avond moet afhangen van licht/bezoekers/muziek e.d. dan ga ik wel naar m'n stamkroeg..........die is altijd vol..............en gezellig....... Je maakt je avond zelf voor 60%

Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old times
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 00:47:
Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old timeslaatste

Hahaha, geen idee wie je bent (niet echt een lang profiel ;) ) maar zo is het :) Old times...als in Palladio?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In een x goed geraden...................
Waarschuw beheerder
Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa :)
Artiest {SHOWLIST artist 82360, 122339, 26703}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lightjockey op dinsdag 13 december 2005 om 01:07:
Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa

Helemaal mee eens afgelopen vrijdag in de nieuwe zaal rond gekeken waren nog druk bezig maar wat er al hing en klaar stond zoiets heb ik nog nooit gezien en die inrichting verbluffend :O

Dus zeker time out
Waarschuw beheerder
donateur
TIME-OUT! :D:D Kheb d'r zin in!:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?
Waarschuw beheerder
ben er ook zekerzz bij:)
en wat voor zaal word het eigenlijk na de opening?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 13 december 2005 om 17:12:
thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?

Nope, per 16 december alleen nog residentie in Zenith... Wellicht binnenkort ook weer in Axis en verder alleen losse boekingen...maar Palladio voorlopig niet (al 2/3 jaar lang niet meer geweest).... Da's alweer lang gelden zeg ;)
Waarschuw beheerder
time out is normaal echt k*t!maar de dj's zijn wel ok,dus vrijdag denk ik time out en zaterdag de zenith!
Waarschuw beheerder
Worrrd Gezellig vrijdag in de Time-Out!!:D:D!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cker aanwazig bij de time out vrydag!
wordt weer een beukfeessie :D:D
Waarschuw beheerder
yesyes, weer s keertje de timeout wordt gas geven :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga moregn nieuwe zaal checken en worden foto's gemaakt dus de nieuwe zaal zal te zien zijn op :

[img width=242 height=165 cacheid=0012972800005c9d644359811a012330ca]http://members.chello.nl/~j.wijnen00/axisclubskesite/logo_redone.gif[/img]

www.pfsquad.nl
www.pfsquad.nl/Forum/

Waarschuw beheerder
k
Waarschuw beheerder
jaja vrijdag weer is een keertje lekker stampen
Waarschuw beheerder
Ga ook voor de Time Out vrijdag enja het wordt zeker stampen.. .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VANDENBULT op woensdag 14 december 2005 om 23:36:
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet

en pavo niet te vergeten ;-)
Waarschuw beheerder
wow is de time out altijd tot 6 uur ope??:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sanderg1984 op donderdag 15 december 2005 om 09:40:
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet

en pavo niet te vergeten

Super....
Word echt goed feesje...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van o0Stampertje0o op donderdag 15 december 2005 om 18:58:
wow is de time out altijd tot 6 uur ope??

normale vrijdag 4 en zaterdag 5

Waarschuw beheerder
time out natuurlijk

de line up gezien!!! veel beter aangezien zenith helemaal geen line up heeft..

en ja wat moeten we zeggen over de zenith
hij is nieuw dus we gaan zeker een keer kijken..

maaaaaaar!!
hij is ingericht door dezelfde mensen die time out 10 jaar geleden hebben ingericht.. en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..

en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur
Waarschuw beheerder
dus...tot hoelaat issie ope:vaag:?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:24:
en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..

Heb zoiets ook nog nooit gezien echt extreem lichten daaro ben benieuwd naar morgen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:24:
en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur

zeg ik toch ook zaterdags tot 5 en vrijdags tot 4 :)
Waarschuw beheerder
stom dat het op partyflock anders wordt aangegeve dan:S:((N)

Waarschuw beheerder
donateur
kijkende naar de line-up lijkt me dat een makkelijke keuze: time-out :jaja:
Waarschuw beheerder
heb er zin an, wow zin in de timeout, da betekend wat.
Sfeer was er altijd laag te zoeke alleen met j.u.m.p was t zoals t moest, gas erop dusss
Waarschuw beheerder
ZENITH!

En uw host is...;)

Waarschuw beheerder
en voor diegene die van toch hardere muziekstijlen houden moeten al helemaal niet in de zenith zijn.. daar word alleen trance en house classics gedraait.. hardstyle doen ze niet omdat ze de zogenaamde foute gasten buiten de deur willen houden..!

kan zeggen dat wanneer er hardstyle of hardcore in time out is dat de sfeer echt top is en zeker gezellig..

Waarschuw beheerder
Time-out uiteraard, de zenith is net klaar en dan ook nog niet eens alle zalen. Ben ook wel benieuwd naar de kinder ziektes van de zenith, dus ik ga vanaaf lekker naar time-out lekker ouderwets met paar goede dj's :D
Waarschuw beheerder
en hoe zit dat met de zalen?

is er een zaal voor hard en een zaal voor Gielen en Kliber en die zooi???

of wat??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoop en denk wel dat deze in de hot draaien (oude zaal)..
Artiest {SHOWLIST artist 64455, 34537}
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik hopen :jaja:

die soft zooi in de soft zaal :p
Waarschuw beheerder
weet iemand welke zalen er open zijn vanaaf?
Waarschuw beheerder
in die nieuwe zaal kunnen 2000 mensen.. aangezien de meeste mensen voor de prophet pavo en darkraver komen zullen zij wel daarin draaien..

of dit samen gaat met k-liber etc.. lijkt mijzelf niet zo'n succes. ik weet niet of hun allemaal achter elkaar draaien in de nieuwe zaal of overal gesplitst door time - out.

er zijn speciale acts door time out. dus waarschijnlijk zijn er meerderen zalen open ;)

wat 'n logica heb ik toch
Waarschuw beheerder
Was zeker mooi feestje in de Time out,Goed gas erop en stampen...
Waarschuw beheerder
sluit me bij thomas aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Thomas.. op zaterdag 17 december 2005 om 06:35:
Was zeker mooi feestje in de Time out,Goed gas erop en stampen...

(Y);)

Waarschuw beheerder
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag;)

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
zenith is :respect:, time-out zal altijd kutvolk blijven trekken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 19:01:
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag

waarvan 1500 genodigden

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:13:
zenith is , time-out zal altijd kutvolk blijven trekken!

heb gehoord dat er bij de zenith gisteren al flink gemept is, dus ook daar kutvolk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:13:
zenith is , time-out zal altijd kutvolk blijven trekken!

en moet hij binnenkort dan mc'en :p...,

Wat zullen ze hem hartelijk ontvangen he niels ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op zondag 18 december 2005 om 22:51:
dus ook daar kutvolk

Nou dat lijkt me iets te kort door de bocht... Vond dat er mooi publiek binnen zat afgelopen weekend. M'n vriendinnetje heeft het hele weekend alleen rondgelopen in Zenith en was lang geleden dat er zoveel leuke mensen rondliepen met aanspraak etc en niet lastig gevallen.

Er zijn dit weekend volgens mijn natte vinger berekening zo'n 15.000 mensen geweest....niet zo gek dat er dan eens ergens een opstootje is.... Maar om dan te zeggen dat het kutvolk is lijkt me veel te kort door de bocht.

Waarschuw beheerder
heb gehoord dat er bij de zenith gisteren al flink gemept is, dus ook daar kutvolk

dat was jammer idd, het was een flinke meppartij, jammer dat mensen komen om ruzie te zoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe zaal van Time-Out is echt wel beter!
Was super vrijdag!
Ben benieuwd als X-Factor daar is, mooi hakkûh en dan komt die zaal pas goed tot z'n recht :P :bounce:

Waarschuw beheerder

knap als je nog niet in de Zenith geweest bent;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:00:
knap als je nog niet in de Zenith geweest bent;)

Ok je hebt gelijk als je het zo bekijkt :P
Maar ik bedoelde niet beter als Zenith (ben ik idd nog niet geweest :P ) maar gewoon BeterZZzzzZ ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:00:

knap als je nog niet in de Zenith geweest bent

ik ben inderdaad in de ze-net-nith geweest en .....

opsomming:

1.ik kwam aanrijden en stond met de auto tot aan de assen in de bagger (parkeer terrein??? een bak grind zul je bedoelen)
2.de binnenkomst op het plein is inderdaad groots snap ook meteen dat ze zoveel man kwijt kunnen want in de zalen gaat dat niet lukken
3.laser is erg stoer maar ik had ook niet anders verwacht
4.de muziek:bass waar, niet gezien nog gehoord
5.licht leuk setje maar een lj van .......helemaal bagger zelfde als die bak met grind
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn
7.losse plafondplaten, die heb ik heeeeel veeeeel gezien dacht dat ze al open waren en we niet naar de bouw gingen kijken!!!!!!
8.zand overal zal wel iets te maken hebben met die grindbak buiten (vertaling voor limbo's parkeerplaatsje!!!)
9.2 redelijke zalen de rest kleine hokken in de andere zalen gaan max 200 man per zaaltje leuk zo'n plein maar erg zonde van de ruimte
10.de sfeerverlichting,de hema is beter verlicht
11.het interieur is mooi maar erg koud
12.ik word moe van het type en dat is deze tent zeker niet waard ik hoor de andere meningen wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Joh people,

Ben in allebei de toko's geweest.. Als buitenstaander, en fulltime feestbeest;

-Zenith een vette bende, amateuristische lichtset (statisch dak) en jammer van de geestelijk gehandicapte lj's... Als ze nou eens profs aannemen... Laser was cool, Diode verhaal, alleen te vaak gebruikt...

- Time-Out; MEGA abnormaal...Supercoole muziek, en heftigste show die ik ooit gezien heb... Zaterdag 1:00 echt een vette opening gezien met gasvlammen en allemaal vuurwerk. Gewoon kippevel gekregen !

Mijn avond is voortaan in Time-out...

grtz beestjuh
Waarschuw beheerder
Zenith zou best kunnen functioneren als free-fight arena trouwens... Vrienden van mij hebben echt zomaar klappen gekregen.. Zenith heeft maar raar idee van mensen welkom heten... Ik zeg lava d'r over, en niet meer aan denken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:28:
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn

logisch ze dachten daar is die zeikerd van Time out:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van beestjuh op maandag 19 december 2005 om 17:33:
Zenith zou best kunnen functioneren als free-fight arena trouwens... Vrienden van mij hebben echt zomaar klappen gekregen.. Zenith heeft maar raar idee van mensen welkom heten... Ik zeg lava d'r over, en niet meer aan denken...

ik ben met je eens dat er flink gevochten is zaterdag:S ging nergens om. de uitsmijters waren er ook veel en veels te laat bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:33:
logisch ze dachten daar is die zeikerd van Time out

ik hoor dat over de grens de vertaling voor kritisch zeikerd is het is een grote mooie....GRINDBAK!!!!!!

Waarschuw beheerder
kinderziektes zijn er altijd. Als je het niets vind dan kom je toch mooi niet meer:S
ik zit toch ook niet steeds over de time out te zeiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:33:

logisch ze dachten daar is die zeikerd van Time out

is dit het enige uit de hele waslijst waar je het niet mee eens bent ???????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:36:
kinderziektes zijn er altijd. Als je het niets vind dan kom je toch mooi niet meer

lijkt me duidelijk!
Waarschuw beheerder
kinderziektes zijn er altijd

die hadden we in time out natuurlijk ook maar in ons geval ging dat om een aantal klein storingen waar het publiek niks van gemerkt heeft dus geen zand en bouwafval in de hele tent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:36:
is dit het enige uit de hele waslijst waar je het niet mee eens bent ???????

ik vond het geluid juist tip top in orde. de binnenplaats ideaal om bij te komen en verder vond ik de zalen erg lijken op de Time out.
verder alles erg mooi ingericht en personeel zag er ook tip top verzorgd uit.

nadelen de vele verhogingen en trappen en de reactie van de uitsmijters.

de uitsmijters waren verder wel heel vriendelijk en zagen er netjes uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:39:
die hadden we in time out natuurlijk ook maar in ons geval ging dat om een aantal klein storingen waar het publiek niks van gemerkt heeft dus geen zand en bouwafval in de hele tent

ik heb niets gemerkt dus het is maar waar je je aan stoort.
Waarschuw beheerder
ik zit toch ook niet steeds over de time out te zeiken

als er iets te zeiken is moet je dat zeker doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:40:
als er iets te zeiken is moet je dat zeker doen

waarom zou ik? het is toch geen wedstrijd? ik vermaak me prima in beide tenten. De Zenith is heel ander soort gelegenheid en wil duidelijk niet op de Time Out lijken qua muziek en publiek. Dus waarom dan steeds die vergelijking hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:39:
ik vond het geluid juist tip top in orde. de binnenplaats ideaal om bij te komen en verder vond ik de zalen erg lijken op de Time out.
verder alles erg mooi ingericht en personeel zag er ook tip top verzorgd uit.

nadelen de vele verhogingen en trappen en de reactie van de uitsmijters.

de uitsmijters waren verder wel heel vriendelijk en zagen er netjes uit.

ik hoor verder nog steeds geen inhoudelijk commentaar op de waslijst????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:41:
Dus waarom dan steeds die vergelijking hier.

kijk naar het topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
1.ik kwam aanrijden en stond met de auto tot aan de assen in de bagger (parkeer terrein??? een bak grind zul je bedoelen)

is blijkbaar nog niet af, kan er niet over oordelen was met de fiets.
2.de binnenkomst op het plein is inderdaad groots snap ook meteen dat ze zoveel man kwijt kunnen want in de zalen gaat dat niet lukken

in de grote zaal passen toch snel 2000 man.

lasers, erg mooie lichtshow.

ik vond het geluid juist prima, zowiezo werd er niet al te hard gedraaid.
5.licht leuk setje maar een lj van .......helemaal bagger zelfde als die bak met grind

je valt in herhaling

in time out is niet anders. kost daar zelfs drie munten ofniet?
7.losse plafondplaten, die heb ik heeeeel veeeeel gezien dacht dat ze al open waren en we niet naar de bouw gingen kijken!!!!!!

niet gezien op gelet
8.zand overal zal wel iets te maken hebben met die grindbak buiten (vertaling voor limbo's parkeerplaatsje!!!)

als jij het zegt
9.2 redelijke zalen de rest kleine hokken in de andere zalen gaan max 200 man per zaaltje leuk zo'n plein maar erg zonde van de ruimte

je vergeet de cocktailbar voor 400 man al.

zag er zeer verzorgd uit

smaak he.
[/quote]

12.ik word moe van het type en dat is deze tent zeker niet waard ik hoor de andere meningen wel.[/quote]

publiek was erg gezellig
laatste aanpassing 19 december 2005 17:29
[/quote]

doe ermee wat je wil doen
Waarschuw beheerder
Toch leuk dat hele toko een puinhoop was, de techniek een aanfluiting, het design naar voorbeeld van "eigen huis en puin"...

MAAR de portiers stonden er schattig bij... Tutu, spitzen, en te lui om in te grijpen... WAT een topzaak...

nee heus; superaanrader... niet direct als discotheek, maar als lachobject wel degelijk te gek !

Waarschuw beheerder
nou dan kom jij ook niet meer:) prima toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van beestjuh op maandag 19 december 2005 om 17:49:
Toch leuk dat hele toko een puinhoop was, de techniek een aanfluiting, het design naar voorbeeld van "eigen huis en puin"...

MAAR de portiers stonden er schattig bij... Tutu, spitzen, en te lui om in te grijpen... WAT een topzaak...

nee heus; superaanrader... niet direct als discotheek, maar als lachobject wel degelijk te gek !

ah sorry je bedoelt de time out, mijn fout(F)
Waarschuw beheerder
Er was trouwens ook een vrouwelijke portier... ECHT mega lachen die Zenith... Waar ze zo'n blik top-vermaak hebben opengetrokken weet ik niet, maar het is een absoluut succes ! Zo'n over-the-top lesbie met zware shag, die bij noodgevallen kan krabben en spugen... Serieus; zo veilig heb ik me nog nooit gevoeld...

Neptoko...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:47:
kost daar zelfs drie munten ofniet?

sorry maar 2 munten (3,20 euro) en de glazen helemaal vol zoals het hoort
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik en gezever hier op dat forum....

Maar het klopt wel barman1; Zenith is één grote grindbak, en Time-out heeft zeker wel afstand gedaan van een stel maffe limbo's die proberen een discotheek te bouwen.

hahahaha

Waarschuw beheerder
het ging toch over 16 dec Time out vs Zenith?
t was niet zo druk hoorde ik in de TO, terwijl de Zenith bomvol was:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:28:
t was niet zo druk hoorde ik in de TO, terwijl de Zenith bomvol was

dat van de ze-net-nith kan ik niet beoordelen ik was toen aan het werk maar time out barste bijna uit zijn voegen (veel publiek)

Waarschuw beheerder
het zal nu ook wel drukker worden in time out, de kinderen kunnen nu nergens meer heen nu de steeg gesloten is.
Waarschuw beheerder
X-ception, ik denk dat het bij de Time-out voor de deur net zo druk was, als bij jullie bij het toilet, omdat iedereen "Strontziek werd van die baggertent". hahaha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joostiebende op maandag 19 december 2005 om 18:32:
X-ception, ik denk dat het bij de Time-out voor de deur net zo druk was, als bij jullie bij het toilet, omdat iedereen "Strontziek werd van die baggertent". hahaha.

tja ik kan er ook niets aan doen dat het geen tent is voor hersenloze beukertjes he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:32:
de kinderen kunnen nu nergens meer heen nu de steeg gesloten is.

ik kijk alleen even op de stats van partyflock en daar is de gemiddelde leeftijd toch echt 19,7 dus dat is ouder dan het gemiddelde wat in de zenith achter de bar staat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 18:46:
ik kijk alleen even op de stats van partyflock en daar is de gemiddelde leeftijd toch echt 19,7 dus dat is ouder dan het gemiddelde wat in de zenith achter de bar staat

dan zou ik je huiswerk toch maar even beter doen. Volgens mij heeft ook aardig wat personeel van TO gesolliciteerd bij de Zenith nietwaar?

anyway ik ga uit dit topic, geen zin meer in deze onzin:)
ik vind het een vette tent jij(jullie) niet, nou prima toch.

Ieder zijn ding.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:49:
dan zou ik je huiswerk toch maar even beter doen. Volgens mij heeft ook aardig wat personeel van TO gesolliciteerd bij de Zenith nietwaar?

klopt 1 en die staat in de grote zaal van de zenith en baalt als een stekker
Waarschuw beheerder
Het niveau van Beestjuh en Barman (allebei dezelfde imho) doen denk ik Time Out geen goed. Kan me niet voorstellen dat je baas blij is met zulke onzinnige praat. Niveau ITO, ik hoop niet dat dit voor al het personeel in Time Out zo droevig gesteld is.

Zo negatief als jij Zenith afschildert is het absoluut niet, in tegendeel (maar dat zal iedereen begrijpen als je die onzin leest).

Ik kan me wel voorstellen dat als jij Time Out helemaal de bom vindt, je Zenith niets vindt. Dat is ook een deel van het opzet: ander publiek aanspreken. Ik ga zelf sinds een jaar of 3 niet meer Time Out omdat ik me er niet meer thuis voel. Heb in Zenith een mooi weekend achter de rug in een nieuwe super tent.

Houd toch op met die onzin, je maakt jezelf en je eigen Time Out belachelijk met dat kinderachtige gedrag.

En die opmerkingen van "Bij ons met de opening destijds..."... Whaahaaa...je was toen 14 :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind et sowiso zielig dat je je eigen moet aanmelden met een fake account, om hier de boel op stelten te zetten! Ik ben afgelopen vrijdag in allebei de lokaties geweest en dit is mijn oordeel:

Vond de Zenith echt wel beter geluid hebben, dan de nieuwe zaal van de Time-Out. Bij een opkomende climax viel het geluid gewoon weg! Duidelijk een te slecht afgestelde Limiter! En de lichtshow?? Hoezo nageaapt van de Zillion? Het is wel vet, maar vind het overdreven!

En over de parkeerplaats? Ik ben 2 jaar geleden een x naar de Time-Out geweest en daar heb ik ook tot op mn enkels in de modder gestaan omdat et een grindbak was! Je kunt niet alles op tijd afhebben, en het is de laatste tijd ook te slecht weer geweest om zo'n gigantische parkeerplaats aan te leggen! Als er vorst is, kun/mag je geen stenen leggen ;)

En qua publiek! Ik voelde me in de Zenith meer thuis als in de Time-Out. IK heb me eigen nooit thuis gevoeld in de Time-out, maar vermaak me er toch wel! In de Zenith liep wat meer toegankelijker publiek en in de Time-Out lopen altijd van die opgepompte brede gastjes met dure fancy kleertjes aan! Laten we stil houden over alle "donkere" mensen die daar altijd komen om ruzie te zoeken!

Zenith is een lokatie die de moeite waard is om te bezoeken! Het is heel jammer dat er niet de stijlen worden gedraaid waar ik van hou, maar een x iets anders in het weekend is ook leuk!

Time-Out is een lokatie waar ik vaak ben geweest en waar mn mening verdeeld over is! Binnekort sta ik er zelf als MC zijnde en hoop dat ik dan weer goede meningen kan geven!

We zullen het zien!

hussel over en uit :jaja:

Waarschuw beheerder
nou ik als barmedewerker van time out ben ook vrijdag in allebei geweest..

zenith kan ik over zeggen dat het een mooie tent is en 18+ leeftijd hanteerd. het was ook druk maarja wat wil je met een opening van een grote discotheek over 2 maanden kun je pas echt zeggen of het hot is of flop word.. grote van de zaal indeling is bijna gelijk aan time out ze hebben wel een mega groot plein kun je lekker vanalles en nog wat eten dus dat is niet verkeerd.. het is lekker in de buurt bij mij en voor te stappen is het helemaal niet slecht daar alleen 8 euries entree en 1.70 voor de munten is wel een beetje overdreven maar vergelijk ik het met de matrixx dan is dit ook nog goedkoop..

time out de nieuwe zaal hij is zeker mooi en vet veel lichten dat het nageaapt is boeit niet want hoeveel mensen die in time out komen gaan naar de zillion?? kwa geluid kan het beter daar ben ik eerlijk in maar daar word ook nu nog aan gewerkt.. dus dat gaat zeker harder daar want in de oude grote zaal van time out is de muziek toch zeker! goed en kan het heeeeel hard. het was bij allebei druk dus het boeide niet waar je heen ging was gewoon een kwestie van smaak.

kortom ze zijn allebei goed allebei hebben ze op enkele vlakken minpunten en pluspunten maar je vind er voor ieder wat wils maar omdat ik in time out werk en daar het al meer dan een jaar na me zin heb kies ik toch voor time out.. want daar vind ik toch de stijlen waar ik van houd.
Waarschuw beheerder
Zenith is absoluut tig keer beter als Time-Out.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:28:
Geen van bijde

tis allebei niks

Als je van hardcore houdt niet nee
Waarschuw beheerder
Zenith omdat:
- Het is groter.
- de leeftijd is 18 dus geen kleine kleuters.
- geen irritante marokanen en turken die aan je peuteren. Zijn deze er wel dan worden ze er gelijk uit gegooid. Heb het zaterdag 3 keer zien gebeuren.
- vele mooiere zalen, mooier ingericht
- veel meer loungemogelijkheden. In Time-out staan in totaal misschien 10 stoeltjes. In zenith staan tientallen loungebanken door de hele discotheek.
Waarschuw beheerder
ik ben inderdaad in de ze-net-nith geweest en .....

opsomming:

12.ik word moe van het type en dat is deze tent zeker niet waard ik hoor de andere meningen wel.laatste aanpassing 19 december 2005 17:29

Antwoord:
1: Daar wordt op dit moment ook een industrieterrein met bouwmarkt etc aangelegd. Heb jij ooit een bouwplaats gezien waar eerst stenen worden gelegd en dan pas de gebouwen gebouwd worden?
2: het aantal bezoekers is gebaseerd op wat er in de zalen kan en niet in de binnehal.
3: ben ik met je eens.
4: dan heb je je oren dicht gehad.
5: dat was ook een huisdj, huisdj's zijn nooit supertoppers. Maar ze zijn wel beter als die huisdj's in TimeOut. Daar hoor je op 1 avond 5 keer hetzelfde nummer voorbij komen.
6: je krijgt gewoon een vol glas net als bij de TimeOut. Wanneer het echt halfvol is zeg er dan iets van, je kunt toch zo goed voor je mening uitkomen.
7: van de plafondplaten zijn er idd de laatte dag nog een paar opgehangen en een paar niet. Vrienden van mij werken daar en die beaamden dat, maar het is ook pas geopend en ze kunnen een opening niet uitstellen omdat een paar plafondplaten nog niet gemonteerd konden worden.
8: Heb je niet meer minpunten dat je weer op een ander punt terug moet komen? Het is een discotheek geen 5 sterrenrestaurant waar de grond schoon is, neem volg keer een bezem mee dan.
9: ik weet niet ofdat jij kunt tellen maar volgens mij niet want 200 staat bij jou gelijk aan 2000. De kleinste zaal is voor 400 man zonder dat je op elkaar hoofd staat. De grootste zaal van Zenith is 3x groter als de grootste in TimeOut.
10: sfeerverlichting in een zaal? Nogmaal je bent niet uiteten.
11: leer is meestal koud als er niemand op zit. Neem de volgende keer een kruik mee.
12:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:32:
het zal nu ook wel drukker worden in time out, de kinderen kunnen nu nergens meer heen nu de steeg gesloten is.

Die kinderen die gaan nu juist allemaal naar de TimeOut nu de Steeg in Venray weg is want die kinderen uit Venray en omstreken komen de Zenith niet in omdat ze daar gelukkig 18 jaar en ouder hebben als leeftijd. Zaterdag zat de bus naar de TimeOut vanuit Venray overvol met kleine kleuters terwijl die vroeger bijna helemaal leeg was. Dus jippie voor de Time-Out. Ze trekken nog meer 16 jarige kleuters die ruimte innemen maar geen geld opmaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Ception op zaterdag 17 december 2005 om 19:01:
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag

waarvan 1500 genodigden

Ja en zaterdag waren er 7300 bezoekers zonder 1500 genodigden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 12:04:
geef mijn dan maar liever time-out waar ze harder draaie dan muziek waar ik de hele avond op stil sta dus geef mijn maar t-o de 16 zekers van de partij the prophet pavo en the darkraver daar gaak voor gas der op stampuh jah wordten de 30ste wordt et ook gasse zat gelult ben er weer weg van de mazzelss

Management van grote dj's hebben zich allemaal gemeld om in Zenith te draaien dus daar komt nog veeel meer. De Zenith wil de komende maand alleen meer naamsbekendheid krijgen. Vanaf half januari beginnen ze pas met de 1e grote feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje1975 op dinsdag 29 november 2005 om 11:45:
voor mij dus The Zenith....!!!
Ben er wezen kijken en het ziet er echt super uit!

Haha zo noemde ik de TimeOut ook altijd, nee geen 7000, de max die ze binnen mogen laten zijn 10.000.
Waarschuw beheerder
.......... en toen trokken we een streep door deze topic!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op maandag 19 december 2005 om 22:26:
. en toen trokken we een streep door deze topic!!!!

dit topic
Waarschuw beheerder
als lighting designer van time out vind ik: (eigen mening)

De discotheken zijn te verschillend om met elkaar te vergelijken deze hele discussie is dan ook meer als zinloos laten we erover ophouden allemaal we zullen de toekomst maar laten bepalen wat het gaat worden daar helpen dit soort discussies helemaal niet aan mee.

Ik vind (ja ook ik ben in de zenith geweest) het een mooie discotheek met een hele stoere laser een mooi lichtplafond hoewel ik het zelf anders gedaan zou hebben maar iedereen zijn eigen ding

Laten we elkaar vooral respecteren.

Prettige feestdagen allemaal dat we maar veel mogen drinken waar dan ook !!!!!!

Nils Berens
Time Out Lighting Operator
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben ook naar de zenith geweest en ik had het niet erg gevonden als ik die avond dood was gegaan

wat een kuttent
Waarschuw beheerder
Ha Nils,

Ik ben het met je eens, Zenith een stoere laser, Time out heeft 500 lampen extra. Ieder zo zijn ding, al vraag ik me af of alles wel klopt wat er gezegd wordt. Zenith heeft 4.100 m2 vloeroppervlak, Time-out iets meer dan 6.000 dus welke zaak is nu het grootste? Verder snap ik prima dat een groot nightlife centre als de Zenith opstartproblemen kent.

Ik ga zeker nog naar Zenith toe, (heb het alleen gezien voor de opening en heb wat van de voorbereidingen meegemaakt.)

Ik wens iedereen veel succes met zijn of haar eigen ding.

Nils je hebt wel een zeer sterke productie neergezet, en daar ben je niet alleen zelf heel trots op, maar ik ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:01:
ik ben ook naar de zenith geweest en ik had het niet erg gevonden als ik die avond dood was gegaan

wat een kuttent

En waarom ja, omdat jij van die hardtrance shit houdt en zulke muziek vind je niet in discotheken en daarom vind je er niks aan.

Waarschuw beheerder
ik hoop wel echt dat de uitsmijters beter reageren op ruzies. Want ik schrok toch wel even afgelopen zaterdag.
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom ja, omdat jij van die hardtrance shit houdt en zulke muziek vind je niet in discotheken en daarom vind je er niks aan.

Volgens mij is Rob meer van het echte stampwerk :p

Maar dat terzijde; de muziek was ook gewoon k#t, die DJ( s) in de grote zaal heb wel 25 mixfouten gemaakt, daarnaast schakelde hij van het ene op het andere moment over van trance-achtige muziek naar Top-40 en van '90 naar R&B... das gewoon slecht...

In de time-out (wat overigens ook niet mijn tent is) zijn meer zalen met varierende muziek. Daarnaast heeft de time-out ook echt een grote grote zaal (en een zaaltje met wat hardere stylen; zou in de Zenith niet verkeerd zijn denk ik), het enige grote in de Zenith is de hal waar je ken zitten en een happie ken eten... (n)

Licht is in de Zenith vond ik ook niet goed tot zijn recht komen. Er hing best wel wat mooi spul aan het dak, maar alles hangt te dicht bij elkaar (maar ja, dansvloer is ook niet zo groot...) Pluspunt wat betreft licht in de Zenith waren de drie full-color lasers. Deze werden echter maar zelden gebruikt.

Andere pluspunten in de Zenith: leeftijdscontrole, bediening aan de bar, wachttijden buiten en bij de jassen.

Voor mij geen Zenith meer... :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lightjockey op maandag 19 december 2005 om 23:30:
Ik ben het met je eens, Zenith een stoere laser, Time out heeft 500 lampen extra. Ieder zo zijn ding, al vraag ik me af of alles wel klopt wat er gezegd wordt. Zenith heeft 4.100 m2 vloeroppervlak, Time-out iets meer dan 6.000 dus welke zaak is nu het grootste? Verder snap ik prima dat een groot nightlife centre als de Zenith opstartproblemen kent.

Ik ga zeker nog naar Zenith toe, (heb het alleen gezien voor de opening en heb wat van de voorbereidingen meegemaakt.)

Ik wens iedereen veel succes met zijn of haar eigen

Ten eerste De Zenith had geen opstartproblemen want het was er drukker als op een zaterdagvond in TimeOut en de Zenith is dus absoluut groter als Timeout.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op dinsdag 20 december 2005 om 00:17:
Volgens mij is Rob meer van het echte stampwerk

Maar dat terzijde; de muziek was ook gewoon k#t, die DJ( s) in de grote zaal heb wel 25 mixfouten gemaakt, daarnaast schakelde hij van het ene op het andere moment over van trance-achtige muziek naar Top-40 en van '90 naar R&B... das gewoon slecht...

In de time-out (wat overigens ook niet mijn tent is) zijn meer zalen met varierende muziek. Daarnaast heeft de time-out ook echt een grote grote zaal (en een zaaltje met wat hardere stylen; zou in de Zenith niet verkeerd zijn denk ik), het enige grote in de Zenith is de hal waar je ken zitten en een happie ken eten...

Ik weet niet in Welke Zenith jij geweest bent maar in de Zenith waar ik was waren 8 zalen. De grote zaal in Zenith is 2 keer groter als die in TimeOut.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op dinsdag 20 december 2005 om 00:17:
In de time-out (wat overigens ook niet mijn tent is) zijn meer zalen met varierende muziek. Daarnaast heeft de time-out ook echt een grote grote zaal (en een zaaltje met wat hardere stylen; zou in de Zenith niet verkeerd zijn denk ik), het enige grote in de Zenith is de hal waar je ken zitten en een happie ken eten...

Ze hebben extra niet voor die zalen gekozen omdat dat veel verkeerd volk trekt, al die slikkers en snuivers. Dat willen ze voorkomen en daarom hebben ze er extra voor gekozen om geen hardstyle zaal te maken.
Waarschuw beheerder
Al die mensen die hier de Zenith afkraken zijn allemaal mensen die van die hardcore rotzooi houden. Nogmaals de Zenith heeft extra niet voor zo'n zaal gekozen omdat ze dat volk niet aan willen trekken.

Waarschuw beheerder
donateur
2 real-lady:

AMEN :jaja:
Waarschuw beheerder
Hahaha, wat een thread....

Zal ik dan maar even een objectief oordeel geven :) ;)? Nou ja, ik draai in de dance zaal van Zenith...maar goed ik denk dat ik toch best objectief kan zijn:

Time Out: De tent als je van de hardere stijlen houdt. Blijft gewoon een mooie tent met ruim 10 jaar ervaring op het gebied van mega horeca en de nieuwe high tech zaal uitgezonderd (waarschijnlijk) zijn daar alle kinderziektes er al uit. Aan de andere kant zal het afgelopen weekend ook in Time Out wat drukker geweest zijn wat dan weer de opmerkingen van bepaalde mensen in de garderobe verklaart. Ik denk als je tussen de 16 en 22 jaar bent en je helemaal gaat voor de jump, hardstyle sound (en uiteraard ook commercieel, Urban etc) dan moet je in Time Out zijn. De nieuwe Zillion zaal zal zeker een vette aanwinst zijn. Wat ik persoonlijk wel jammer vindt is dat ik hoor dat er afgelopen weekend in 3 zalen hardere stijlen gedraaid worden (Hot, dance zaal, High Tech zaal) en daar ligt dan direct ook de kern van mijn betoog....

Zenith: Zeker een hele mooie aanwinst voor het uitgaansleven in het zuiden en bijv. de ideale plek voor mezelf als ik eens op stap wil. Ik ben net de 30 gepasseerd en mijn vriendinnetje is achteraan de 20 en als we op stap wilden als we eens vrij waren moesten we vaak vetrekken richting Belgie (Versuz, Carre, Atmoz) omdat we in Nederland niet echt een stek hadden. Vroeger draaide ik als resident in Palladio en ook daar had je destijds nog een wat ouder publiek (18+). Als ik op stap ben hoef ik geen hardstyle te horen noch zit ik te wachten op die sfeer. Zenith is een mooie sfeervolle zaak voor mensen die eens wat anders willen dan de hardstyle sound of de ge-eikte pannekoeken platen (Klubbheads etc) zoals in veel andere uitgaanscentra gedraaid wordt (en dan heb ik het juist niet over de Time Out). Tuurlijk wordt er wel flink geknald en zal er de komende tijd nog flink aan het muziekbeleid gesleuteld gaan worden maar een echte hardstyle uitgaanscentrum zit er vooropig niet in lijkt me. Ik vind Zenith de perfecte plek voor mensen van 20 tot 30 (of nog hoger :)). Ik kan me voorstellen dat als je 16 bent of wellicht een vette hardstylende 19-jarige bent die droomt om door Dana ontmaagt te worden dat het niet je tent is;) Neemt niet weg dat je er toch wel een leuke avond kan hebben. Verder vind ik de laser en inrichting erg mooi en stijlvol. Tuurlijk zijn er nog wel wat kinderziektes (bedank voor het clubje jongens die menne audi uit de drek hebben geduwd want ik zat zelf ook vast) maar wat wil je. Ik kan me met de opening van Time Out 10 jaar geleden dit ook nog wel herinneren (draaide die avond in Axis). Ook waren er toen problemen o.a. bij de garderobe/entree en met de portiers toentertijd....alleen 10 jaar later is dat vergeven en vergeten.

Kortom: lijkt me een goede zaak dat er twee tenten van zulk niveau zijn. Het niveau van andere zaken is vaak bedroevend laag. Interieurs zijn wel mooi maar altijd van die foute typisch hollandse toestanden zoals plastieke bier"glazen" wat je in kwaliteitszaken in Belgie niet kan voorstellen ( Carre bijv.). Ook was ik blij verrast dat ik zag dat in Zenith de ijsklontjes met knijpers worden gepakt etc (alhans in Motion).

Ik kan niet wachten om eens de Time Out te gaan bekijken omdat de Zillion me altijd is bij gebleven als de vetste tent ooit gezien en ben benieuwd of het de Zillion/Coco Rico evenaart. Het zal in elk geval erg vet zijn.... Weet iemand trouwens of er ook zo'n aquarium is voor duikers en waterballet als in Zillion? Diegenen die ik het gevraagd heb hadden er nl. niet opgelet.

Respect voor allebei de eigenaars want ga er maar eens aan staan. Ik denk dat er markt genoeg is voor twee compleet verschillende mega tenten in de regio en ik zou me veel meer zorgen maken als ik een wat kleinere tent had met een spiksplinternieuw interieur...

Hahaha...was toch redelijk objectief of niet ;) Al zeg ik het zelf:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Grappig topic, het is alleen niet Time Out vs. Zenith want daarvoor verschillende de doelgroepen teveel van elkaar.

Vraag me wel af wie Barman 1 is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet in Welke Zenith jij geweest bent maar in de Zenith waar ik was waren 8 zalen. De grote zaal in Zenith is 2 keer groter als die in TimeOut.

Al die mensen die hier de Zenith afkraken zijn allemaal mensen die van die hardcore rotzooi houden. Nogmaals de Zenith heeft extra niet voor zo'n zaal gekozen omdat ze dat volk niet aan willen trekken.

Vanwege het feit dat jij je gisteren hebt aangemeld op partyflock om zodoende vervolgens anoniem forums als deze te gaan vervuilen met niet objectieve standpunten denk ik dat jij beter terug kunt gaan naar het TMF en CU2 forum....

Mensen geven hier een mening over wat ze van de twee discotheken vinden... een antwoord daarop geven als "allemaal mensen die van die hardcore rotzooi houden" heeft verder weinig te maken met wat men van de Zenith of de Time-out vind...

Real-lady... hahahah... :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thor op dinsdag 20 december 2005 om 09:38:
Hahaha, wat een thread....

Mooi gesproken Hein, maar zullen we nu met deze topic kappen ....
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent topicopener (G)oldie.... DuzZ ff op het enveloppie klikken rechts boven en dan is ie zo dicht (Y)
Waarschuw beheerder
Er was vrijdagavond ook gefilmd in de Time-Out..
Weet iemand waar ik ergens de film terug kan vinden?
Waarschuw beheerder
er is vrijdag avond gefilmt ddor jeffrey dit is de oude kameraman van mmental theo wat er met het materiaal gaat gebeuren geen idee

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Kan er niet over oordelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *real-lady* op maandag 19 december 2005 om 22:04:
Haha zo noemde ik de TimeOut ook altijd, nee geen 7000, de max die ze binnen mogen laten zijn 10.000.

Ik wil niet vervelend doen "Real-Lady". Maar de Zenith heeft maar een vergunning voor 4000 man. Aangezien TO er een heeft voor 5000 of 5500 zal het verschil toch nog 1000/1500 man blijven.

Daarbij komt ook nog dat er misschien wel 10.000 man in de Zenith kunnen, maar ik denk niet dat je dat ooit mee zal maken :P hahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond de zenith wel beter als time out ik vind de time out maar een beetje een oude krot en er komt vaak maar een soort mensen.. ik vond dat in de zenith juist een relax sfeertje hing maar ja of dat zo blijft is natuurlijk ook weer de vraag! maarik vond het wel heel mooi tegenover de time out.. als ik de time out binnen loop moet ik denken aan een donker hol dat je ingaat.. en dat is bij de zenith niet zo!
Waarschuw beheerder
ten eerste de 16 dec openings avonde moest ik werken in zenith waren ruim 1500 genodigden + 6000 gasten later op de avond (in tussen die zakelui al vertrokken naar huis en rond tien uur kwam de rest )die dag ernaar ruim 7000 bezoekers ojaa barman1 ik zag dat je nog steeds problemen hebt om te verwerken dat jullie niet de grooste meer zijn een feit is een feit. als het goed is zijn afgelopen weekend 14 jan al wat beter bijna een maand verder en alles ging gesmeeerd als een locomotief volgende maand zul je steed meer de kwaliteit van zenith verwachten met meer artiesten ook gaat zenith op zondag's open in het beging zijn er fouten gemaakt nieuw personeel moet het allemaal leren me 2 ! maar zoals elk project wat wordt opgestart heeft kinder ziektes en dat is niet alleen bij discotheken das overal welke discotheek je kiest moet je zelf weten maar vindt zenith zelfs beter dan in index duitsland of dieka en sorry maar beter dan t o

Waarschuw beheerder
Ik vind 't allebei wel vet..:9
Snap alleen die prijzen niet, voor een wijn 2 muntjes haha!

En wat boeit het of de een groter is als de ander? Zolang ik plezier heb met mijn vrienden, ik zie toch niet alle bezoekers (die 4.000/10.000 of hoeveel t zijn!:P)

Waarschuw beheerder
zenith= vette tent, veel vrouwen, kutmuziek
time-out= redelijk vette tent, kansloze vrouwen, meestal wel goeie muziek in sommige zalen

pick one
Waarschuw beheerder
donateur
Zenith viel idd tegen met nieuwjaar maar misschien volgende keer beter :)

Qua muziek is het gewoon sucks daar is Time Out veel beter in, maar ja niet alleen muziek telt he.......
Waarschuw beheerder
Wees juist blij dat er weer een discotheek bij is gekomen! Heb je weer meer keus om ergens heem te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek is wel een van de belangrijkste dingen...
Ik kan me beter amuseren in een donkere kelder met 2 stroboscopen met goeie muziek dan in een super gelikte tent met kutmuziek.
Als ze in de house zaal nou eens wat harder, of in ieder geval iets meer opbouwend gingen draaien dan ging mijn waardering al heel wat omhoog...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snap niet wat iedereen moeilijk doet man wat een gezeik, Het gaat erom dat je zelf een leuke avond hebt en waar dat dan is en welke tent de grootste is, boeiend!
Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook veel gehoord dat de muziek kut is in Zenith
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 15 november 2005 om 17:41:
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?

Allebei te triest voor woorden :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.kup op maandag 23 januari 2006 om 12:30:
Snap niet wat iedereen moeilijk doet man wat een gezeik, Het gaat erom dat je zelf een leuke avond hebt en waar dat dan is en welke tent de grootste is, boeiend!

idd :jaja:
Waarschuw beheerder
je moet 't gewoon afwisselen...als je te veel in dezelfde tent uitgaat wordt 't kei eentonig...

dus! om te chillen naar zenith en als je wilt stampen>>feestje in de time...niks mis mee...forum closed

ben nou denk ik 8x in de zenith geweest ofzo en vind t altijd wel gezellig,de sfeer is daar gewoon relaxed

time out is al veel langer los en daar ben ik denk ik in al die tijd net zo vaak geweest dus dat zegt genoeg denk ik zo....kom er dan ook alleen als er n fatsoenlijke dj draait want de time out zelf vind ik k*t...zijn idd te veel patsertjes...je kent t wel bloesje los...gouden kettingkje etc...daar moet ik niks van hebben

en real lady...als iemand naar wat jij noemt rotzooi luistert wil dat nie zegge dat ie snuift/slikt of wat dan ook...

mzszlss...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 21:05:
dus dat gaat zeker harder daar want in de oude grote zaal van time out is de muziek toch zeker! goed en kan het heeeeel hard.

Ik MOET hier toch nog ff op reageren...

In de oude grote zaal van de Time Out is het geluid misschien HARD, maar zuiver is het zeer zeker niet. Oude JBSchel speakers die er hangen...

ontopic;
Ben ook bij de opening geweest, nieuwe zaal was wel erg mooi moet ik zeggen met die hele lichtshow :) Verder wel goed vermaakt op Pavo en The Prophet uiteraard :)

Ook last gehad van de problemen die hier genoemd worden, 20 min in rij bij garderobe gestaan, geen stap vooruit gekomen en niemand te bekennen daar in heel de garderobe. Uiteindelijk jassen maar in de auto gelegd, maar kon de garderobe muntjes niet terug inleveren? Zit hier dus nog met 6 garderobe muntjes, altijd handig :D
En uh, die vloer in de oude grote zaal is echt irritant, beweegt helemaal mee op en neer. Paar keer verkeerd meespringen op de maat en je hebt goed last van je knieën.

Maargoed, was een leuk avondje uit, vooral na 3 uur toen alle kinders weg waren! :)
Waarschuw beheerder
aan de muziek is veel aangwerkt we krijgen nieuwe resident dj en dan zijn best wel bekende namen mag ik zeggen ook is zenith wat voor ouder publiek dan 16 jarige daarmee onderscheid het van time out ook draaien ze express geen hardcore omdat ze geen extrmiste binnen willen hebben ze willen zow gezellig maken voor iedreen ook dat de afwerking nog niet af was een paar weken gelden wordt aangewerkt en meeste kinder ziektes zijn er uit ojaa voor diegen die member card hebben na 17 maart blijve3n voor jullie de prijzen gewoon 8 euro voor niet leden tien euro en je krijgt met deze kaart ook veel korting op andere akties
Waarschuw beheerder
Juist. Gelukkig blijft Zenith nog steeds haar eigen principe volgen en gelukkig word er geen hardcore en hardstyle gedraaid !

Net zoals Espacha, maar ook die tent loopt niet en daar gaan ze nu alles draaien wat aanslaat (n)

Waarschuw beheerder
ik vind de muziek in de Zenith ronduit slecht, djs die niet kunnen mixen en meer r en b dan wat anders, ook in de mainzaal. en het publiek? harstikke veel paupervolk. Als de Zenith dacht door geen hardstyle en hardcore te draaien fatsoenlijker publiek zou binnenhalen hebben zij toch een flinke inschattingsfout gemaakt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 12:44:
ls de Zenith dacht door geen hardstyle en hardcore te draaien fatsoenlijker publiek zou binnenhalen hebben zij toch een flinke inschattingsfout gemaakt;)

Toch vind ik het tof dat ze het tot nu toe nog niet hebben gedaan :P

Waarschuw beheerder
ik had gehoopt op een beetje een classy discotheek maar in alles is het gewoon time out 2, behalve de muziek dan, die was in time out in de grote zaal zelfs nog beter.

ik vind het jammer
Waarschuw beheerder
1 keer in de Zenith geweest.......... Ik heb eigenlijk alleen maar zitten lachen op een bankje. Wat een lelijk publiek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 16:13:
ik had gehoopt op een beetje een classy discotheek

Classy is dan als er hardstyle/hardcore word gedraaid ? Dan krijg je classy volk binnen wil je zeggen > Classy volk met de kistjes, de bomberjacks en de lonsdale kleding ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op maandag 6 februari 2006 om 16:58:
Classy is dan als er hardstyle/hardcore word gedraaid ? Dan krijg je classy volk binnen wil je zeggen > Classy volk met de kistjes, de bomberjacks en de lonsdale kleding ?

nee dat zeg ik helemaal niet, fatsoenlijke muziek, niet r en b carnaval en vage herrie door elkaar heen.

en het volk wat nu binnen is, is normaal wil je zeggen:s

sloeries/kampers/ veel buitenlanders, veel ruzie, nee vet hoor:S

jammer dat ze het niet waar kunnen maken wat vantevoren gezegd is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 17:01:
nee dat zeg ik helemaal niet, fatsoenlijke muziek, niet r en b carnaval en vage herrie door elkaar heen.

en het volk wat nu binnen is, is normaal wil je zeggen:s

sloeries/kampers/ veel buitenlanders, veel ruzie, nee vet hoor:S

jammer dat ze het niet waar kunnen maken wat vantevoren gezegd is

Er zijn bij wijze van 75 zalen en dan is variatie in muziek noodzakelijk he. Maar je snapt zelf ook wel dat de hoofdzaal commercieel getint is he.

Sloeries, kampers, buitelanders en ruzie heb je helaas overal. Ga eens in Heerlen uit, daar zijn genoeg ruzie's. Die zijn ook in een starfish of peppermill. Daar doe je niets aan al heb je 30 uitsmijters rondhuppelen.

En de tent is 3 maanden open.. denk je dat ze in die 3 maanden iets kunnen waar maken >? :S OMFG

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op maandag 6 februari 2006 om 17:46:
En de tent is 3 maanden open.. denk je dat ze in die 3 maanden iets kunnen waar maken >? OMFG

vantevoren worden bepaalde dingen aangekondigd, als die dan niet waar blijken te zijn valt dat tegen idd.
en een dj in de main die niet eens een plaat fatsoenlijk kan mixen, vind ik erg onprofessioneel.
zoals ik ook al zei ze wilden in geen geval op Time out lijken maar de werkelijkheid is helaas anders. Ik vind Time Out bagger, had gehoopt op een fatsoenlijke volwassen club in venray, maar helaas, en die avondjes op vrijdag, laat me neit lachen die paar mensen die binnen zijn:S
Waarschuw beheerder
Maar je snapt toch zelf ook dat er nooit een fatsoenlijke club in Limburg zal zijn. Hier is gewoon niet genoeg animo voor. Zie bv een Vizion in Kerkrade.

Het is toch logisch dat grote megadiscotheken op elkaar lijken. Zo lijkt de Versuz weer op de Peppermill, De Vizion leek weer op de Versuz. De Peppermill lijkt weer op de Starfish, de Zenith lijkt weer op de Time Out, de Hollywood Music Hall lijkt weer op de Time Out en noem maar op.

Waarschuw beheerder
dan moeten ze ook niet hoog van de toren blazen dat zij wel zo willen zijn.....
maargoed we zien over een jaar wel of die tent er nog staat
Waarschuw beheerder
Staan zal die er wel nog :)
Waarschuw beheerder
Zal wel omgetoverd worden in een groot amusementscentrum met bowlingbanen en dergelijke.
Waarschuw beheerder
ze hebben van te vooren aangegeven welke muziek ze gingen draaien en daar stond dus geen hardcore bij heel veel mensen menem dat zenith time out 2 is duidelijk niet mensen die er komen zijn blij dat er geen jonge meiden rondlopen maar wat ouder publiek laat eerlijk zeggen wat hebben 16 jarige tegn woordig te besteden op een avond 20 hooguit 30 euro terwijl 18 + er gemiddel 50 euro uitgeeft omdat ze dat meer kunnen veroorloven en vindt het wel goed geen hardcore zaal je kunt op zoveel plaatsen hardcore luisteren ga dan maar naar t o wij kiezen voor de overige publiek meningen zijn belangrijk dus laat je mening horen en dit vindt ik er van hoe ik het zie
Waarschuw beheerder
Wat een geouwehoer allemaal... Al stond er in de grote zaal een DJ die nog nooit een plaat gemixed had, dan nog zou het niet uitmaken. Dat is nl. de opzet niet van de grote zaal. Daar wordt breed gedraaid voor de meiden die van R&B houden tot de gasten die van feesten houden en alles ertussenin... Is ook niet de opzet van die zaal dat er gemixed wordt.

Dan vervolgens heb je in de specialistische zalen (R&B, Club, Classics) echt wel gasten (en dames ;) ) staan die weten waar ze mee bezig zijn en óók kunnen mixen (voor zover dat voor de classics van toepassing is)...

En dan dit:
Uitspraak van Qnuppel op maandag 6 februari 2006 om 16:46:
1 keer in de Zenith geweest.......... Ik heb eigenlijk alleen maar zitten lachen op een bankje. Wat een lelijk publiek.

Heb je je eigen profiel picca wel eens bekeken met je ogen open? Zo niet hier de directe link.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ieder zijn mening ik vind de Zenith tegenvallen. ik hou er niet van dat trance aan carnaval gemixt wordt en dan weer aan R en B. daarnaast valt mij het publiek erg tegen. ik noem het maar paupervolk. veel brede mannetjes met kettingen en vrouwen in korte rokjes en veel buitenlanders die vrouwen lastig vallen.

Dat is jammer.
Waarschuw beheerder
Grijns
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 00:23:
veel buitenlanders die vrouwen lastig vallen.

Heb je hamburgers voor he :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thor op dinsdag 7 februari 2006 om 00:10:
En dan dit:

Uitspraak van Qnuppel op maandag 6 februari 2006 om 16:46:

Heb je je eigen profiel picca wel eens bekeken met je ogen open? Zo niet hier de directe link.laatste aanpassing 7 februari 2006 00:13

Hahaha lachen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op dinsdag 7 februari 2006 om 08:38:
Uitspraak van X-Ception op dinsdag 7 februari 2006 om 00:23:
veel buitenlanders die vrouwen lastig vallen.

Heb je hamburgers voor he

Of uitsmijters?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 7 februari 2006 om 16:54:
Of uitsmijters?

Ik kies toch voor de hamburgers en dan vooral die nieuwe dikke hamburger van de Burger King !!!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 00:23:
en veel buitenlanders die vrouwen lastig vallen.

Dat is jammer.

En ook hiervan vraag ik me serieus af waar dat op gebasseerd is.... Mijn ega (die overigens ook het licht doet in Zenith ;)) vindt het juist super relaxed en goede sfeer zonder dat ze op een irritante manier wordt benaderd....ze zegt net nog: "Is mij nog nooit overkomen....."

Groeten vanuit een zonnig Aruba.... Zaterdagochtend om 7 uur landen...en snachts draaien...oefffff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qnuppel op dinsdag 7 februari 2006 om 05:51:
Grijns

Ik weet het, het was een inkopper ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thor op woensdag 8 februari 2006 om 01:46:
ze zegt net nog: "Is mij nog nooit overkomen....."

Tsja, ze is dan ook al bijna 30 .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thor op woensdag 8 februari 2006 om 01:46:
En ook hiervan vraag ik me serieus af waar dat op gebasseerd is.... Mijn ega (die overigens ook het licht doet in Zenith ) vindt het juist super relaxed en goede sfeer zonder dat ze op een irritante manier wordt benaderd....ze zegt net nog: "Is mij nog nooit overkomen....."

Groeten vanuit een zonnig Aruba.... Zaterdagochtend om 7 uur landen...en snachts draaien...oeffffflaatste aanpassing 8 februari 2006 01:47

begrijp mij niet verkeerd;) ik wil juist dat ik de Zenith supervet vindt natuurlijk:) kom zelf uit Venray en wilde graag wekelijks erheen.
ik had meer gehoopt op een club ipv van het nu is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the beer hunter op woensdag 8 februari 2006 om 10:40:
Tsja, ze is dan ook al bijna 30 .....

Nou 27 is nog geen dertig hoot...ook niet bijna :)
Waarschuw beheerder
nou wie zich daar niet kan vermaken heeft gewoon geen fun in het leven als je gezllig met je vrienden op stap bent kun je altijd fun make ben en dan maakt de muziek soort niet uit.
Waarschuw beheerder
maarre ff wat ander dit was toch een topivc time out versus zenith hoor niks van jullie over to bijna alles gaat over zenith
Waarschuw beheerder
softe muziek is zowiezo niks voor mij je moet in het weekend lkkr kenne stampe en dat gaat in de time out zeer goed :D vrijdag voor carnaval gaan we los!
Waarschuw beheerder
haha Qnuppel...je hebt wel n vette pimpjas aan ej:-) ...en thomass vrijdags voor carnaval moet je nie naar de time dan hoor je aan de carnavalswagen te werke:D...rollaterrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:20:
zenith= vette tent, veel vrouwen, kutmuziek
time-out= redelijk vette tent, kansloze vrouwen, meestal wel goeie muziek in sommige zalen

hehehe
Waarschuw beheerder
wie gaat er dan de 17 naar roog erick e en don diablo cwordt het een club lovely feelings avond die in teken sta in liefde
Waarschuw beheerder
ojaa sorry van fouten in de tekst heb dyslexie
Waarschuw beheerder
en jochen miller rank 1 dan
Waarschuw beheerder
Ik stel voor dat we met zijn alleen nog gauw 1 keer naar de Zenith gaan, want volgens mij gaat ie zo dicht/in de verkoop. Wie biedt???
Waarschuw beheerder
voorloppig nog niet gat zelfs op zondag open binnenkort als het goed is
Waarschuw beheerder
en wat betreft die mebercard je schaft ze 1 keer aan je krijgt dan korting op entree en verder krijg je allemaal actie binnekort zoals bij musicstore enzzzzzzzz... dus uiteindelijk word het alleen voordeliger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lightjockey op dinsdag 21 maart 2006 om 00:39:
Ik stel voor dat we met zijn alleen nog gauw 1 keer naar de Zenith gaan, want volgens mij gaat ie zo dicht/in de verkoop. Wie biedt???

Vind je het zo erg dat ze je niet aangenomen hebben? Zaterdags volle bak dus ik zou er niet vanuit gaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze hebben een lichtinstallatie hangen van hier tot tokio, en je ziet er helemaal nix van.. dat vind ik echt kut aan de zenith, en de muziek is ook bagger, vooral in de hoofdzaal.. valt me toch erg tegen die tent:S

Waarschuw beheerder
Jammer ook dat ze zo slecht met hun personeel omgaan. Vroeg of laat gaat dat tegen ze werken..
Waarschuw beheerder
nou ze gaan niet slecht om met personeel als je in 1 keer 100 man aanneemt zitten er wel rotte appels tussen en die gaan eruit dan, zijn afgelopen week nog uit geweest bedrijfs uitje gingen karten enz zuipen voor het leven en watbetreft de muziek de dj moet dit soort muziek draaien van het mangement ik vindt het zelf ook niet super alles hak op de tak doorelkaar maar jah kan er niks aan doen en wat betreft prijzen kwa entree haal een membercard en je hebt zow een flink aantal euro's korting onderande hollandse avond korting entree ander aktie die nog komen enzzzzzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van soundboss op maandag 27 maart 2006 om 10:07:
nou ze gaan niet slecht om met personeel als je in 1 keer 100 man aanneemt zitten er wel rotte appels tussen en die gaan eruit dan, zijn afgelopen week nog uit geweest bedrijfs uitje gingen karten enz zuipen voor het leven en watbetreft de muziek de dj moet dit soort muziek draaien van het mangement ik vindt het zelf ook niet super alles hak op de tak doorelkaar maar jah kan er niks aan doen en wat betreft prijzen kwa entree haal een membercard en je hebt zow een flink aantal euro's korting onderande hollandse avond korting entree ander aktie die nog komen enzzzzzz

ze gaan slecht met het personeel om, dat weet ik gewoon, maar het zijn niet zaken om op of via het forum te bespreken.
Waarschuw beheerder
Dat ze E10 durven vragen voor een normale zaterdagavond is al van den gekke. Voor een normale discotheek ligt de gemiddelde entreeprijs tussen de E5 en E8. Zenith vraagt dus fors meer, maar waarom?

Zo heel bijzonder is de Zenith niet, en ik kan me niets bedenken dat die 10 Euro rechtvaardigd. Jammer, maar ik denk dat dit de Zenith best wel wat klanten kan kosten. Want het kan een hele leuke tent worden. Luister naar je publiek, die willen dat er iets harder gedraaid wordt, en doe meer met het licht en je zult zien dat er veel meer sfeer en bezoekers komen.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat wij het met € 6,00 dan nog goed doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time Out op donderdag 30 maart 2006 om 16:54:
Ik denk dat wij het met € 6,00 dan nog goed doen.

idd..
Waarschuw beheerder
hoezow duur met een member card heb je op sommige avonden zelf graties toegang en als je lid bent is 8 euro entree dan heb je de gemiddelde pijs alleen als je niet lid bent meot je tien betalen

Waarschuw beheerder
time out heb ik wel gezien :frusty:
zenith nog nooit geweest dus kan ik niet over oordelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:52:
time out heb ik wel gezien

Ik ga er as zaterdag voor de 2e keer heen, 1e keer opperbest vermaakt hoor..