| Betreft: | evenement: Weekend van Time Out, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 evenement: Zenith, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 |
haha das 'n goeie
blijkbaar weinig harde shit in zenith dus ik ga voor time-out als dat zo is
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?laatste aanpassing 15 november 2005 22:40
WE???
ik ga nergens heen er is vast wel iets beters te doen in NL!!
jammere aan time out is dat het zo achterlijk ver weggedouwd is in een een boerendorp... tent zelf vind ik echt vet, maar om er te komen is gewoon irritant, vervoer is niet goed geregeld
Plus time-out blijft een van de goedkoopste want zelfs voor de 16e
Een keer in mijn leven echt vette ruzie gehad in een discotheek en dat was in Time Out omdat ze fijne medemensen binnen laten die hun handjes niet van vrouwen kunnen houden (volk dat in andere discotheken niet meer binnen mag).
en de nieuwe zaal is echt heel erg mooi heb al even mogen kijken en daar kan niks tegen op time out wordt weer de grotste als de nieuwe zaal open gaat de groste high tech zaal van nederland
De lichtshow bij time out beter???? Denk het niet...
Voor de mensen die op qlimax zijn geweest: nou die lichtshow hangt bij zenith in 2 zalen.
En geloof dat er geen 4000 man binnen kunnnen? Ze hebben mij verteld (t management) dat er 7000 in kunnen!!
En the zenith komt echt met goede acts op de proppen dus voor mij zeker geeeeeen time F-out!
ik ga ook voor THE ZENITH eindelijk iets in de buurt ik hoop dat het ook de moeite waard wordt time out heb ik wel gezien en als dat nou super was daar dan gingen we er nu nog steeds wel heen maar dat doen we al een tijd niet meer dus....
1. lichtshow die op qlimax hing ja natuurlijk!!!!
2.beter als die in T.O. NO WAY
3.het gaat er niet om wat er binnen kan maar binnen mag!!!!
met alleen kijkers gaat de zenith failliet ...
In Zenith komen effecten die nog nergens in Nederland, de laser zelfs nergens in Europa, nog geleverd zijn. Dus WAY WAY
effecten nergens in NL???Laat ik er even vanuitgaan dat je het nou over die ventilatoren hebt (die al een jaar geleden in T.O. stonden) en over die laser......ik hoor dat jullie drie lasers krijgen T.O. heeft er echt 5, uniek???????
Sfeer bepalden doe je met deurbeleid ...,
verschil zien tussen wel en niet party minded volk en dat ken je zien aan kleding en uitstraling
o.a. maar dus niet met de grootste te zijn, dan krijg je juist vooral meelopertjes die er alleen maar heen willen om in de grootste discotheek te zijn
time-out blijft een van de goedkoopste
Oke misverstand, in time-out hangt 1 laser met 5 projectors
uhhh doen de mensen van zenith dit ook niet terug
Ik werdt op school al gespamme door 1 gast met flyers en 1 jas van de zenith ...,
En de tent bestaat nog niet eens
Hoezo bang voor concurrentie?
dat heet promotie
Niet dus ....het gaat om dingen die gezegt worden die aantoonbaar niet waar zijn als iedereen zich aan de feiten houd is er geen probleem dan krijgen we er een collega bij.Maar zoals al zoveel gezegt laten we het vooral bij de feiten houden.
volges mij hebben deze 2 discotheken beide een verschillende doelgroep.
Time Out wat jonger volk, en hardere muziek.
Zenith wat ouder volk en rustigere muziek.
Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa
thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet
en pavo niet te vergeten
wow is de time out altijd tot 6 uur ope??
ZENITH!!!!
T-O
Was zeker mooi feestje in de Time out,Goed gas erop en stampen...
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag
zenith is , time-out zal altijd kutvolk blijven trekken!
dus ook daar kutvolk
heb gehoord dat er bij de zenith gisteren al flink gemept is, dus ook daar kutvolk
Nieuwe zaal van Time-Out is echt wel beter!
knap als je nog niet in de Zenith geweest bent
Zenith zou best kunnen functioneren als free-fight arena trouwens... Vrienden van mij hebben echt zomaar klappen gekregen.. Zenith heeft maar raar idee van mensen welkom heten... Ik zeg lava d'r over, en niet meer aan denken...
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:28:
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn
logisch ze dachten daar is die zeikerd van Time out
is dit het enige uit de hele waslijst waar je het niet mee eens bent ???????
die hadden we in time out natuurlijk ook maar in ons geval ging dat om een aantal klein storingen waar het publiek niks van gemerkt heeft dus geen zand en bouwafval in de hele tent
als er iets te zeiken is moet je dat zeker doen
ik vond het geluid juist tip top in orde. de binnenplaats ideaal om bij te komen en verder vond ik de zalen erg lijken op de Time out.
verder alles erg mooi ingericht en personeel zag er ook tip top verzorgd uit.
nadelen de vele verhogingen en trappen en de reactie van de uitsmijters.
de uitsmijters waren verder wel heel vriendelijk en zagen er netjes uit.
Toch leuk dat hele toko een puinhoop was, de techniek een aanfluiting, het design naar voorbeeld van "eigen huis en puin"...
MAAR de portiers stonden er schattig bij... Tutu, spitzen, en te lui om in te grijpen... WAT een topzaak...
nee heus; superaanrader... niet direct als discotheek, maar als lachobject wel degelijk te gek !
X-ception, ik denk dat het bij de Time-out voor de deur net zo druk was, als bij jullie bij het toilet, omdat iedereen "Strontziek werd van die baggertent". hahaha.
ik kijk alleen even op de stats van partyflock en daar is de gemiddelde leeftijd toch echt 19,7 dus dat is ouder dan het gemiddelde wat in de zenith achter de bar staat
ik ben inderdaad in de ze-net-nith geweest en .....
opsomming:
1.ik kwam aanrijden en stond met de auto tot aan de assen in de bagger (parkeer terrein??? een bak grind zul je bedoelen)
2.de binnenkomst op het plein is inderdaad groots snap ook meteen dat ze zoveel man kwijt kunnen want in de zalen gaat dat niet lukken
3.laser is erg stoer maar ik had ook niet anders verwacht
4.de muziek:bass waar, niet gezien nog gehoord
5.licht leuk setje maar een lj van .......helemaal bagger zelfde als die bak met grind
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn
7.losse plafondplaten, die heb ik heeeeel veeeeel gezien dacht dat ze al open waren en we niet naar de bouw gingen kijken!!!!!!
8.zand overal zal wel iets te maken hebben met die grindbak buiten (vertaling voor limbo's parkeerplaatsje!!!)
9.2 redelijke zalen de rest kleine hokken in de andere zalen gaan max 200 man per zaaltje leuk zo'n plein maar erg zonde van de ruimte
10.de sfeerverlichting,de hema is beter verlicht
11.het interieur is mooi maar erg koud
12.ik word moe van het type en dat is deze tent zeker niet waard ik hoor de andere meningen wel.laatste aanpassing 19 december 2005 17:29
het zal nu ook wel drukker worden in time out, de kinderen kunnen nu nergens meer heen nu de steeg gesloten is.
Uitspraak van X-Ception op zaterdag 17 december 2005 om 19:01:
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag
waarvan 1500 genodigden
geef mijn dan maar liever time-out waar ze harder draaie dan muziek waar ik de hele avond op stil sta dus geef mijn maar t-o de 16 zekers van de partij the prophet pavo en the darkraver daar gaak voor gas der op stampuh jah wordten de 30ste wordt et ook gasse zat gelult ben er weer weg van de mazzelss
voor mij dus The Zenith....!!!
Ben er wezen kijken en het ziet er echt super uit!
De lichtshow bij time out beter???? Denk het niet...
Voor de mensen die op qlimax zijn geweest: nou die lichtshow hangt bij zenith in 2 zalen.
En geloof dat er geen 4000 man binnen kunnnen? Ze hebben mij verteld (t management) dat er 7000 in kunnen!!
En the zenith komt echt met goede acts op de proppen dus voor mij zeker geeeeeen time F-out!
. en toen trokken we een streep door deze topic!!!!
ik ben ook naar de zenith geweest en ik had het niet erg gevonden als ik die avond dood was gegaan
wat een kuttent
Ik ben het met je eens, Zenith een stoere laser, Time out heeft 500 lampen extra. Ieder zo zijn ding, al vraag ik me af of alles wel klopt wat er gezegd wordt. Zenith heeft 4.100 m2 vloeroppervlak, Time-out iets meer dan 6.000 dus welke zaak is nu het grootste? Verder snap ik prima dat een groot nightlife centre als de Zenith opstartproblemen kent.
Ik ga zeker nog naar Zenith toe, (heb het alleen gezien voor de opening en heb wat van de voorbereidingen meegemaakt.)
Ik wens iedereen veel succes met zijn of haar eigen
Volgens mij is Rob meer van het echte stampwerk
Maar dat terzijde; de muziek was ook gewoon k#t, die DJ( s) in de grote zaal heb wel 25 mixfouten gemaakt, daarnaast schakelde hij van het ene op het andere moment over van trance-achtige muziek naar Top-40 en van '90 naar R&B... das gewoon slecht...
In de time-out (wat overigens ook niet mijn tent is) zijn meer zalen met varierende muziek. Daarnaast heeft de time-out ook echt een grote grote zaal (en een zaaltje met wat hardere stylen; zou in de Zenith niet verkeerd zijn denk ik), het enige grote in de Zenith is de hal waar je ken zitten en een happie ken eten...
In de time-out (wat overigens ook niet mijn tent is) zijn meer zalen met varierende muziek. Daarnaast heeft de time-out ook echt een grote grote zaal (en een zaaltje met wat hardere stylen; zou in de Zenith niet verkeerd zijn denk ik), het enige grote in de Zenith is de hal waar je ken zitten en een happie ken eten...
maar zullen we nu met deze topic kappen ....
Haha zo noemde ik de TimeOut ook altijd, nee geen 7000, de max die ze binnen mogen laten zijn 10.000.
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?
dus dat gaat zeker harder daar want in de oude grote zaal van time out is de muziek toch zeker! goed en kan het heeeeel hard.
Classy is dan als er hardstyle/hardcore word gedraaid ? Dan krijg je classy volk binnen wil je zeggen > Classy volk met de kistjes, de bomberjacks en de lonsdale kleding ?
nee dat zeg ik helemaal niet, fatsoenlijke muziek, niet r en b carnaval en vage herrie door elkaar heen.
en het volk wat nu binnen is, is normaal wil je zeggen
sloeries/kampers/ veel buitenlanders, veel ruzie, nee vet hoor
jammer dat ze het niet waar kunnen maken wat vantevoren gezegd is
En de tent is 3 maanden open.. denk je dat ze in die 3 maanden iets kunnen waar maken >? OMFG
1 keer in de Zenith geweest.......... Ik heb eigenlijk alleen maar zitten lachen op een bankje. Wat een lelijk publiek.
En dan dit:
Uitspraak van Qnuppel op maandag 6 februari 2006 om 16:46:
1 keer in de Zenith geweest.......... Ik heb eigenlijk alleen maar zitten lachen op een bankje. Wat een lelijk publiek.
Heb je je eigen profiel picca wel eens bekeken met je ogen open? Zo niet hier de directe link.laatste aanpassing 7 februari 2006 00:13
Of uitsmijters?
en veel buitenlanders die vrouwen lastig vallen.
Dat is jammer.
En ook hiervan vraag ik me serieus af waar dat op gebasseerd is.... Mijn ega (die overigens ook het licht doet in Zenith ) vindt het juist super relaxed en goede sfeer zonder dat ze op een irritante manier wordt benaderd....ze zegt net nog: "Is mij nog nooit overkomen....."
Groeten vanuit een zonnig Aruba.... Zaterdagochtend om 7 uur landen...en snachts draaien...oeffffflaatste aanpassing 8 februari 2006 01:47
Tsja, ze is dan ook al bijna 30 .....
Ik stel voor dat we met zijn alleen nog gauw 1 keer naar de Zenith gaan, want volgens mij gaat ie zo dicht/in de verkoop. Wie biedt???
nou ze gaan niet slecht om met personeel als je in 1 keer 100 man aanneemt zitten er wel rotte appels tussen en die gaan eruit dan, zijn afgelopen week nog uit geweest bedrijfs uitje gingen karten enz zuipen voor het leven en watbetreft de muziek de dj moet dit soort muziek draaien van het mangement ik vindt het zelf ook niet super alles hak op de tak doorelkaar maar jah kan er niks aan doen en wat betreft prijzen kwa entree haal een membercard en je hebt zow een flink aantal euro's korting onderande hollandse avond korting entree ander aktie die nog komen enzzzzzz