| Betreft: | evenement: Weekend van Time Out, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 evenement: Zenith, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 |
en de nieuwe zaal is echt heel erg mooi heb al even mogen kijken en daar kan niks tegen op time out wordt weer de grotste als de nieuwe zaal open gaat de groste high tech zaal van nederland
De lichtshow bij time out beter???? Denk het niet...
Voor de mensen die op qlimax zijn geweest: nou die lichtshow hangt bij zenith in 2 zalen.
En geloof dat er geen 4000 man binnen kunnnen? Ze hebben mij verteld (t management) dat er 7000 in kunnen!!
En the zenith komt echt met goede acts op de proppen dus voor mij zeker geeeeeen time F-out!
ik ga ook voor THE ZENITH eindelijk iets in de buurt ik hoop dat het ook de moeite waard wordt time out heb ik wel gezien en als dat nou super was daar dan gingen we er nu nog steeds wel heen maar dat doen we al een tijd niet meer dus....
1. lichtshow die op qlimax hing ja natuurlijk!!!!
2.beter als die in T.O. NO WAY
3.het gaat er niet om wat er binnen kan maar binnen mag!!!!
met alleen kijkers gaat de zenith failliet ...
In Zenith komen effecten die nog nergens in Nederland, de laser zelfs nergens in Europa, nog geleverd zijn. Dus WAY WAY
effecten nergens in NL???Laat ik er even vanuitgaan dat je het nou over die ventilatoren hebt (die al een jaar geleden in T.O. stonden) en over die laser......ik hoor dat jullie drie lasers krijgen T.O. heeft er echt 5, uniek???????
Sfeer bepalden doe je met deurbeleid ...,
verschil zien tussen wel en niet party minded volk en dat ken je zien aan kleding en uitstraling
o.a. maar dus niet met de grootste te zijn, dan krijg je juist vooral meelopertjes die er alleen maar heen willen om in de grootste discotheek te zijn
time-out blijft een van de goedkoopste
Oke misverstand, in time-out hangt 1 laser met 5 projectors
uhhh doen de mensen van zenith dit ook niet terug
Ik werdt op school al gespamme door 1 gast met flyers en 1 jas van de zenith ...,
En de tent bestaat nog niet eens
Hoezo bang voor concurrentie?
dat heet promotie
Niet dus ....het gaat om dingen die gezegt worden die aantoonbaar niet waar zijn als iedereen zich aan de feiten houd is er geen probleem dan krijgen we er een collega bij.Maar zoals al zoveel gezegt laten we het vooral bij de feiten houden.