| Betreft: | evenement: Weekend van Time Out, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 evenement: Zenith, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:50:volges mij hebben deze 2 discotheken beide een verschillende doelgroep.
Time Out wat jonger volk, en hardere muziek.
Zenith wat ouder volk en rustigere muziek.
Time Out is een discotheek
Zenith is een, ahum, nightlifecenter met o.a. discotheken.
geef mijn dan maar liever time-out waar ze harder draaie dan muziek waar ik de hele avond op stil sta dus geef mijn maar t-o de 16 zekers van de partij the prophet pavo en the darkraver daar gaak voor
gas der op stampuh jah wordt
en de 30ste wordt et ook gasse
zat gelult ben er weer weg van de mazzelss
Ik lees hier dingen over Zenith v.s. T.O.
Lichtshow, idd niet zoveel als T.O. aan het bouwen is.
Bezoekers wat binnen mag, verdubbel het aantal maar met wat er steeds genoemd wordt.....c.a. 7000
Laser, inderdaad uniek in heel Europa op dit moment, en sorry voor T.O. geen watergekoelde rommel.........
Pure Laser, 6 Stuks verdeeld over 2 zalen, 4 in 1 en 2 in de ander, en als we er nog 2 bijwillen..........geen probleem......
Sorry maar dat is UNIEK.......
p.s. als mijn avond moet afhangen van licht/bezoekers/muziek e.d. dan ga ik wel naar m'n stamkroeg..........die is altijd vol..............en gezellig....... Je maakt je avond zelf voor 60%
Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old times
Lichtshow, idd niet zoveel als T.O. aan het bouwen is.
Bezoekers wat binnen mag, verdubbel het aantal maar met wat er steeds genoemd wordt.....c.a. 7000
Laser, inderdaad uniek in heel Europa op dit moment, en sorry voor T.O. geen watergekoelde rommel.........
Pure Laser, 6 Stuks verdeeld over 2 zalen, 4 in 1 en 2 in de ander, en als we er nog 2 bijwillen..........geen probleem......
Sorry maar dat is UNIEK.......
p.s. als mijn avond moet afhangen van licht/bezoekers/muziek e.d. dan ga ik wel naar m'n stamkroeg..........die is altijd vol..............en gezellig....... Je maakt je avond zelf voor 60%
Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old times
laatste aanpassing
Uitspraak van Lightjockey op dinsdag 13 december 2005 om 01:07:Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa
Helemaal mee eens afgelopen vrijdag in de nieuwe zaal rond gekeken waren nog druk bezig maar wat er al hing en klaar stond zoiets heb ik nog nooit gezien en die inrichting verbluffend
Dus zeker time out
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 13 december 2005 om 17:12:thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?
Nope, per 16 december alleen nog residentie in Zenith... Wellicht binnenkort ook weer in Axis en verder alleen losse boekingen...maar Palladio voorlopig niet (al 2/3 jaar lang niet meer geweest).... Da's alweer lang gelden zeg
time out is normaal echt k*t!maar de dj's zijn wel ok,dus vrijdag denk ik time out en zaterdag de zenith!
Uitspraak van VANDENBULT op woensdag 14 december 2005 om 23:36:Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet
en pavo niet te vergeten
Uitspraak van sanderg1984 op donderdag 15 december 2005 om 09:40:Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet
en pavo niet te vergeten
Super....
Word echt goed feesje...
Uitspraak van o0Stampertje0o op donderdag 15 december 2005 om 18:58:wow is de time out altijd tot 6 uur ope??
normale vrijdag 4 en zaterdag 5
time out natuurlijk
de line up gezien!!! veel beter aangezien zenith helemaal geen line up heeft..
en ja wat moeten we zeggen over de zenith
hij is nieuw dus we gaan zeker een keer kijken..
maaaaaaar!!
hij is ingericht door dezelfde mensen die time out 10 jaar geleden hebben ingericht.. en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..
en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur
de line up gezien!!! veel beter aangezien zenith helemaal geen line up heeft..
en ja wat moeten we zeggen over de zenith
hij is nieuw dus we gaan zeker een keer kijken..
maaaaaaar!!
hij is ingericht door dezelfde mensen die time out 10 jaar geleden hebben ingericht.. en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..
en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:24:en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur
zeg ik toch ook zaterdags tot 5 en vrijdags tot 4
We gaan een feestje bouwen! Zal wel druk worden
misschien wel te druk 
en voor diegene die van toch hardere muziekstijlen houden moeten al helemaal niet in de zenith zijn.. daar word alleen trance en house classics gedraait.. hardstyle doen ze niet omdat ze de zogenaamde foute gasten buiten de deur willen houden..!
kan zeggen dat wanneer er hardstyle of hardcore in time out is dat de sfeer echt top is en zeker gezellig..
kan zeggen dat wanneer er hardstyle of hardcore in time out is dat de sfeer echt top is en zeker gezellig..
Uitspraak van Daantje1975 op vrijdag 16 december 2005 om 11:03:ZENITH!!!!
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 16 december 2005 om 11:04:T-O
Och, als we toch maar allemaal lol hebben ...
in die nieuwe zaal kunnen 2000 mensen.. aangezien de meeste mensen voor de prophet pavo en darkraver komen zullen zij wel daarin draaien..
of dit samen gaat met k-liber etc.. lijkt mijzelf niet zo'n succes. ik weet niet of hun allemaal achter elkaar draaien in de nieuwe zaal of overal gesplitst door time - out.
er zijn speciale acts door time out. dus waarschijnlijk zijn er meerderen zalen open
wat 'n logica heb ik toch
of dit samen gaat met k-liber etc.. lijkt mijzelf niet zo'n succes. ik weet niet of hun allemaal achter elkaar draaien in de nieuwe zaal of overal gesplitst door time - out.
er zijn speciale acts door time out. dus waarschijnlijk zijn er meerderen zalen open
wat 'n logica heb ik toch

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)