Partyflock

Forumonderwerp · 827371
Beiden hebben op vrijdag 16 december (her)opening. Where do we go?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:50:
volges mij hebben deze 2 discotheken beide een verschillende doelgroep.
Time Out wat jonger volk, en hardere muziek.
Zenith wat ouder volk en rustigere muziek.

Time Out is een discotheek
Zenith is een, ahum, nightlifecenter met o.a. discotheken.
watch out,, 4 the special party dudes en chiks uit budel,,
stefan gaat regelen ,,,
Artiest Thor
Weer wezen kijken in Zenith maar het ziet er echt spectaculair uit. Zeker nu de steigers allemaal weg zijn het licht plafond erin hangt... Super, gaat een mooi feestje worden volgende week!
Aanwezig in de Time out:jaja:!
laatste aanpassing

geef mijn dan maar liever time-out waar ze harder draaie dan muziek waar ik de hele avond op stil sta dus geef mijn maar t-o de 16 zekers van de partij the prophet pavo en the darkraver daar gaak voor:P gas der op stampuh jah wordt(Y)en de 30ste wordt et ook gasse :D zat gelult ben er weer weg van de mazzelss

Hoi

Ik lees hier dingen over Zenith v.s. T.O.

Lichtshow, idd niet zoveel als T.O. aan het bouwen is.
Bezoekers wat binnen mag, verdubbel het aantal maar met wat er steeds genoemd wordt.....c.a. 7000
Laser, inderdaad uniek in heel Europa op dit moment, en sorry voor T.O. geen watergekoelde rommel.........
Pure Laser, 6 Stuks verdeeld over 2 zalen, 4 in 1 en 2 in de ander, en als we er nog 2 bijwillen..........geen probleem......

Sorry maar dat is UNIEK.......

p.s. als mijn avond moet afhangen van licht/bezoekers/muziek e.d. dan ga ik wel naar m'n stamkroeg..........die is altijd vol..............en gezellig....... Je maakt je avond zelf voor 60%

Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old times
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 00:47:
Enne Hein, we gaan stampen.........Just like old timeslaatste

Hahaha, geen idee wie je bent (niet echt een lang profiel ;) ) maar zo is het :) Old times...als in Palladio?
laatste aanpassing

In een x goed geraden...................
Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa :)
Artiest {SHOWLIST artist 82360, 122339, 26703}
Uitspraak van Lightjockey op dinsdag 13 december 2005 om 01:07:
Zeker wel naar Time-out, dit gaat heftig worden. De serieus vetste nieuwe zaal van Europa

Helemaal mee eens afgelopen vrijdag in de nieuwe zaal rond gekeken waren nog druk bezig maar wat er al hing en klaar stond zoiets heb ik nog nooit gezien en die inrichting verbluffend :O

Dus zeker time out
TIME-OUT! :D:D Kheb d'r zin in!:jaja:
laatste aanpassing
thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?
ben er ook zekerzz bij:)
en wat voor zaal word het eigenlijk na de opening?
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 13 december 2005 om 17:12:
thor, kom je nog 'ns bij kubke draaien?

Nope, per 16 december alleen nog residentie in Zenith... Wellicht binnenkort ook weer in Axis en verder alleen losse boekingen...maar Palladio voorlopig niet (al 2/3 jaar lang niet meer geweest).... Da's alweer lang gelden zeg ;)
time out is normaal echt k*t!maar de dj's zijn wel ok,dus vrijdag denk ik time out en zaterdag de zenith!
Worrrd Gezellig vrijdag in de Time-Out!!:D:D!!
laatste aanpassing
cker aanwazig bij de time out vrydag!
wordt weer een beukfeessie :D:D
yesyes, weer s keertje de timeout wordt gas geven :bounce:
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Ga moregn nieuwe zaal checken en worden foto's gemaakt dus de nieuwe zaal zal te zien zijn op :

www.pfsquad.nl
www.pfsquad.nl/Forum/

k
jaja vrijdag weer is een keertje lekker stampen
Ga ook voor de Time Out vrijdag enja het wordt zeker stampen.. .
laatste aanpassing
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet :)
Uitspraak van VANDENBULT op woensdag 14 december 2005 om 23:36:
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet

en pavo niet te vergeten ;-)
wow is de time out altijd tot 6 uur ope??:D
Uitspraak van sanderg1984 op donderdag 15 december 2005 om 09:40:
Ja Time Out........ betere muziek met Darkraver & The Prophet

en pavo niet te vergeten

Super....
Word echt goed feesje...
Uitspraak van o0Stampertje0o op donderdag 15 december 2005 om 18:58:
wow is de time out altijd tot 6 uur ope??

normale vrijdag 4 en zaterdag 5

time out natuurlijk

de line up gezien!!! veel beter aangezien zenith helemaal geen line up heeft..

en ja wat moeten we zeggen over de zenith
hij is nieuw dus we gaan zeker een keer kijken..

maaaaaaar!!
hij is ingericht door dezelfde mensen die time out 10 jaar geleden hebben ingericht.. en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..

en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur
dus...tot hoelaat issie ope:vaag:?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:24:
en de nieuwe zaal in time out bevat 70% van de verlichting die zenith in alle zalen heeft..

Heb zoiets ook nog nooit gezien echt extreem lichten daaro ben benieuwd naar morgen!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:24:
en de time out is niet altijd tot 6 uur open dennis alleen op speciale gelegenheden normaal altijd op zaterdags tot 5 uur

zeg ik toch ook zaterdags tot 5 en vrijdags tot 4 :)
stom dat het op partyflock anders wordt aangegeve dan:S:((N)

kijkende naar de line-up lijkt me dat een makkelijke keuze: time-out :jaja:
heb er zin an, wow zin in de timeout, da betekend wat.
Sfeer was er altijd laag te zoeke alleen met j.u.m.p was t zoals t moest, gas erop dusss

en voor diegene die van toch hardere muziekstijlen houden moeten al helemaal niet in de zenith zijn.. daar word alleen trance en house classics gedraait.. hardstyle doen ze niet omdat ze de zogenaamde foute gasten buiten de deur willen houden..!

kan zeggen dat wanneer er hardstyle of hardcore in time out is dat de sfeer echt top is en zeker gezellig..

Time-out uiteraard, de zenith is net klaar en dan ook nog niet eens alle zalen. Ben ook wel benieuwd naar de kinder ziektes van de zenith, dus ik ga vanaaf lekker naar time-out lekker ouderwets met paar goede dj's :D
en hoe zit dat met de zalen?

is er een zaal voor hard en een zaal voor Gielen en Kliber en die zooi???

of wat??
laatste aanpassing

hoop en denk wel dat deze in de hot draaien (oude zaal)..
Artiest {SHOWLIST artist 64455, 34537}
mag ik hopen :jaja:

die soft zooi in de soft zaal :p
weet iemand welke zalen er open zijn vanaaf?
in die nieuwe zaal kunnen 2000 mensen.. aangezien de meeste mensen voor de prophet pavo en darkraver komen zullen zij wel daarin draaien..

of dit samen gaat met k-liber etc.. lijkt mijzelf niet zo'n succes. ik weet niet of hun allemaal achter elkaar draaien in de nieuwe zaal of overal gesplitst door time - out.

er zijn speciale acts door time out. dus waarschijnlijk zijn er meerderen zalen open ;)

wat 'n logica heb ik toch
Was zeker mooi feestje in de Time out,Goed gas erop en stampen...