| Betreft: | evenement: Weekend van Time Out, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 evenement: Zenith, vrijdag 16 december 2005 om 22:00 |
Was zeker mooi feestje in de Time out,Goed gas erop en stampen...
Zenith trok 6000 mensen de vrijdag
zenith is , time-out zal altijd kutvolk blijven trekken!
dus ook daar kutvolk
heb gehoord dat er bij de zenith gisteren al flink gemept is, dus ook daar kutvolk
Nieuwe zaal van Time-Out is echt wel beter!
knap als je nog niet in de Zenith geweest bent
Zenith zou best kunnen functioneren als free-fight arena trouwens... Vrienden van mij hebben echt zomaar klappen gekregen.. Zenith heeft maar raar idee van mensen welkom heten... Ik zeg lava d'r over, en niet meer aan denken...
Uitspraak van barman1 op maandag 19 december 2005 om 17:28:
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn
logisch ze dachten daar is die zeikerd van Time out
is dit het enige uit de hele waslijst waar je het niet mee eens bent ???????
die hadden we in time out natuurlijk ook maar in ons geval ging dat om een aantal klein storingen waar het publiek niks van gemerkt heeft dus geen zand en bouwafval in de hele tent
als er iets te zeiken is moet je dat zeker doen
ik vond het geluid juist tip top in orde. de binnenplaats ideaal om bij te komen en verder vond ik de zalen erg lijken op de Time out.
verder alles erg mooi ingericht en personeel zag er ook tip top verzorgd uit.
nadelen de vele verhogingen en trappen en de reactie van de uitsmijters.
de uitsmijters waren verder wel heel vriendelijk en zagen er netjes uit.
Toch leuk dat hele toko een puinhoop was, de techniek een aanfluiting, het design naar voorbeeld van "eigen huis en puin"...
MAAR de portiers stonden er schattig bij... Tutu, spitzen, en te lui om in te grijpen... WAT een topzaak...
nee heus; superaanrader... niet direct als discotheek, maar als lachobject wel degelijk te gek !
X-ception, ik denk dat het bij de Time-out voor de deur net zo druk was, als bij jullie bij het toilet, omdat iedereen "Strontziek werd van die baggertent". hahaha.
ik kijk alleen even op de stats van partyflock en daar is de gemiddelde leeftijd toch echt 19,7 dus dat is ouder dan het gemiddelde wat in de zenith achter de bar staat
ik ben inderdaad in de ze-net-nith geweest en .....
opsomming:
1.ik kwam aanrijden en stond met de auto tot aan de assen in de bagger (parkeer terrein??? een bak grind zul je bedoelen)
2.de binnenkomst op het plein is inderdaad groots snap ook meteen dat ze zoveel man kwijt kunnen want in de zalen gaat dat niet lukken
3.laser is erg stoer maar ik had ook niet anders verwacht
4.de muziek:bass waar, niet gezien nog gehoord
5.licht leuk setje maar een lj van .......helemaal bagger zelfde als die bak met grind
6.ik bestel een mixdrank en het glas is nog niet half vol ik moet hier wel 3.40 euro voor afrekenen conclusie ik ben 150 euro verder voordat ik aangeschoten kan zijn
7.losse plafondplaten, die heb ik heeeeel veeeeel gezien dacht dat ze al open waren en we niet naar de bouw gingen kijken!!!!!!
8.zand overal zal wel iets te maken hebben met die grindbak buiten (vertaling voor limbo's parkeerplaatsje!!!)
9.2 redelijke zalen de rest kleine hokken in de andere zalen gaan max 200 man per zaaltje leuk zo'n plein maar erg zonde van de ruimte
10.de sfeerverlichting,de hema is beter verlicht
11.het interieur is mooi maar erg koud
12.ik word moe van het type en dat is deze tent zeker niet waard ik hoor de andere meningen wel.laatste aanpassing 19 december 2005 17:29
het zal nu ook wel drukker worden in time out, de kinderen kunnen nu nergens meer heen nu de steeg gesloten is.