Niet snuiven maar slikken en niet teveel...
Niet snuiven maar slikken en niet teveel...
whaha 1 Tip niet teveel in 1 keer nemen
ik had dus de 1ste keer
2porties gemaakt ,..2keer 150mg
1e portie werkte na een half uur
na 10 voelde ik me wel
maar ik wilde nog net dat ene beetje derbij
dus ik nam die andere 150mg mdma ook
en ja hoor na 30 min was ik egt helemaal van de kaart
was trouwes vorig jaar tijdens het Ek
toen nederland tegen zwede speelde
ik heb de hele wedstrijd met me ogen dichtgezeten
zelfs tijdens de strafschoppen whaha
enne me kaken kreeg ,k ook nie Loss
ben der trouwes 5uur vaag geweest
3 uur volop spacen en daarna neemt ,t beetje bij beetje af
Mdma kristal werkt egt Constant ,
niet netals bij pillen
waarbij je de ene moment weer even nuchter ben en daarna weer langzaam op komt zetten
wel een heel verhaal
maar daar had ik eff zin in
want ,t was een hele leuke ervaring
juist...eerst een klein beetje kristal in een leeg glas doen en dan een beetje appelsap erbij!!
Smaakt het niet zo goor....maar je gaat er een party lekker van moet ik zeggen
______// brandt als de hell
Begin met een paar puntjes, niet die hele capsule volstoppe Kijken wat voorn effect het heeft enz
begin met niet teveel te nemen
hoe minder je hoeft te gebruiken om iets te voelen hoe beter
begin met niet teveel te nemen
hoe minder je hoeft te gebruiken om iets te voelen hoe beter
niks voor een feest eigelijk (vind ik)
jah maar wat is ''niet te veel'' ??
zakkie open en tong dr in hangen
gewoon in je drinken doen
niks voor een feest eigelijk (vind ik)
Je moet het anaal inbrengen
met een wattenstaafje op je oogbal te leggen, voor het beste effect.
Oke doe ik dat Bijnemen is altijd nog een optie natuurlijk
Niet dus. Alleen de 1ste dosis werkt. Bijnemen heeft dus geen zin. Check anders ff
Niet dus. Alleen de 1ste dosis werkt. Bijnemen heeft dus geen zin.
vinger nat maken en in het zakje stoppen
en lekker likken
Bullshit, bleef werken, niet alleen bij mij, bij iedereen die dit nam
Je moet het anaal inbrengen, dat is de beste manier, het allerbeste is om het met een wattenstaafje op je oogbal te leggen, voor het beste effect.
Ow is dat met kristalle ook zo dat 't bij snoepjes zo is weet iedereen wel
Bullshit, bleef werken, niet alleen bij mij, bij iedereen die dit nam
Heb 1 gram opgemaakt verdeeld over 24 uur
mdma zit, als het tenminste xtc is, in snoepjes
Common for small or sensitive people 50 - 75 mg
Common for most people 75 - 125 mg
Common for large or unsensitive people 125 - 175 mg
Required by few (side effects increase) 200 + mg
1 gram 1 = 10 snoepies
vet goeie snoepies ook noggus
Als je gewoon 150 mg neemt, gaat het de volgende dag top.
Zodra je meer gaat gebruiken, neemt het positieve effekt af, en risico's toe. Met als gevolg dat je alsnog brak bent.
Inderdaad, gooi maar eens een paar gram door je glas, dan ga je dit soort brillen kopen, hahahahahaa, sorry hoor, maar ik vind het zo stumperig-wanabee-famous staan, shiiiiiiit.
Verder gewoon sleutelen die zooi en stijg langzaam op.
Wel relax spul jaah
ik vroeg om een verklaring..
Ik ben er ook erg benieuwd naar. Maar ja, haal altijd mijn snoepjes op het feest zelf (zo vaak gaan we nml niet). En dan is het al moeilijk om iemand te vinden die ze heeft en wil verkopen. Laat staan MDMA poeder
eeeey criss was wel chill die zoooi met oud en nieuw en daarvoor enz
duzz
maar ben nu weer een poging begaan met het stoppen van drugs heb het al 16 dagen volgehouden
mdma cristal !!!!!!!!!!!
als je iets te veel neemt space je m pas
laatste keer achtergekomen
nog nooit gehad mdma poeder
moet maar eens de 1e worden binenkort dan
Heeft geen zin tenzij je er freebase van maakt. Dan wordt het een olieachtige substantie dat je kunt roken.
Hoe het voelt???
Geen idee.
Hopen dat de brakheid echt zoveel meevalt als dr gezegt word whehe
ik lees al een paar keer dat mdma poeder niks is op een feest. Maar waarom dan nie, heb er zelf namelijk nog geen ervaring mee
jah denk ut wel jaahhh
gewoon de drugs-(maatjes) ff poosje niej meer opzoeken
dan moet het stoppen neij zo moeilijk zijn
zit nu ook nog in zutphen in narconon ma ben daar 1 feb voor goed weg duzz das wel weer chill
heb niet zo heel vaak gebruikt... 28stuh wil ik weer, maar nog nooit kristal, wel te doen, alsk niet teveel neem, advies graag ... haha
Ik Voelde Er Geen Ene Moer Van
heb niet zo heel vaak gebruikt... 28stuh wil ik weer, maar nog nooit kristal, wel te doen, alsk niet teveel neem, advies graag ... haha
Gewoon een paar gram door je drinken gooien, komt het helemaal goed
1ste keer kristallen was direct de laatste keer voor mij.
capsules van 200mg gemaakt.
1ste nix
2de warm en beetje vaag
3de nix
4de licht in het hoofd en duizelig.
Had de rest maar verkocht want verder gaan leek me zinloos en beetje ongezond.
Hoor ik later van gasten die het hadden gekocht dat ze allemaal knetter vd kaart waren
Spul werkte wel dus.
Wil een keer poeder proberen, maar wil weten wat die teringzooi wel niet kost
Maar het is absoluut de moeite waard om het nog eens te doen, alleen ga ik nu wel op de hoeveelheid letten wat ik in me drinken gooi
ik ben er best voorzichtig mee geweest,had al een keer een vriend van ons over de vloer zien zwemmen nadat hij echt teveel van op had.
Die gast zweete zich helemaal de tering en lag met de stoel te knuffelen ging nergens over.
Ben blij dat ik dat al had gezien,zodat ik een wat minder enthousiate positie kon innemen
Ik had zoiets van pillen zijn me niet vreemd en dus MDMA ook niet dus dat doe ik wel even hahaha
Heb iig me lesje geleerd
nou moet eerlijk zeggen dat ik met pillen niet echt een rem had.
Hoe harder ik ging hoe beter.
Maar was de pillen echt zat, dus denk laat ik es mdma poeder proberen hahaha
ik er zo zat van toen ben ik gestopt en heb het nooit meer gedaan tot afgelopen oud en nieuw
Maar vond mdma poeder echt wel een spectakel om mee te maken hoor alle remmen los
Tjah je moet toch iets met je vrije tijd
Ik was echt een pilleneter
Geen rem erop, gewoon gaan met die handel
Ik ben toen overgegaan op de pep, tot afgelopen september
Kwam er toen achter dat ik zwanger ben dus ben meteen compleet gestopt en ik weet niet of ik nog ga beginnen, misschien nog 1 keer goed los na de geboorte van me kindje en dat ik dan een brave moeder word.
gefeliciteerd met je zwangerschap en inderdaad heel verstandig om te stoppen zeker voor de gezondheid van je kind
Gaat alles goed met je zwangerschap???
En ach er komt een tijd dat je geen zin meer hebt in dat leven maar tot die tijd feesten tot je erbij neervalt
Dat was ik dan ook echt wel van plan hahaha
ik las eerder bij dit onderwerp dat het niet goed goed te combineren is met feestjes, ik was dat juist wel van plan!
waarom zeggen ze dat je het beter niet op feestjes kunt gebruiken dan??
zijn capsules het zelfde als kristallen wat effect betreft?
capsules heb ik wel eens gehad . ik had er drie op in water opgelost en ik ging vet hard
de capsules die ik wellus heb gehad kenne 300gram als je goed aantampt
als je 1 gram koopt (1000mg voor de dommerikken onder ons)
en je deeld dat in 10 lijntjes (gewoon op t oog, 1mg meer of minder maakt ook niet uit)
..dan heb je tog al porties van 100mg
of ben ik nou zo dom
kheb nou witte cristalpoeder, maar dit smaakt vet zout.
nie goed of wel??
als je 1 gram koopt (1000mg voor de dommerikken onder ons)
Waar moet je op letten als je het voor de eerste keer doet?
neem de eerste keer een bommetje van 200 mg.
lekker toch?
tja de eerste keer 200 mg klinkt veel. Maar is het echt niet. Ik deed vorig weekend gewoon met kleine likjes beginnen, maar dan merk je er echt bijna niks van. Dus volgende keer begin ik met een bommetje van 200 mg. Dan slaat ie in elk geval lekker in. Dan kan k altijd nog beetje bijnemen als t uit begint te werken.
neem de eerste keer een bommetje van 200 mg.
dat had ik ook moeten doen.
Dan heb je gewoon troep. De shit die ik had moet je echt geen 200 mg van nemen in een keer.
ik had ook pillen erbij op. kan t zijn dat dat de werking van mdma poeder verminderd?
ennnnn flikker wat pep erdoorheen
altijd lekker
Nee eerder versterkt...ook in pillen zit MDMA maar vaak door MDA wat er ook inzit zal die alleen maar harder in slaan..
ik begon met een pilletje (smiley, ik denk speedpil) en toen mn eerste puntje mdma. Ik was heel voorzichtig met doseren. Ik had de onderkant van mn wijsvingertopje bedekt en opgelikt. Vies spul, maar niet zo vies als ik had gedacht. N slok water er achteraan en de smaak is zo goed als weg
MDA is een product dat onstaat tijdens het productieproces van mdma. Indien de synthese niet goed genoeg wordt uitgevoerd hou je onzuivere mdma over met allerlei andere amines, waaronder dus mda.
mdma kristallen hezelfde als,, mdma poeder??
Bijna wel alleen zijn kristallen puurder
Poeder kan altijd mee gerotzooit worden...
Ja oke, maar is t niet zo dat MDA juist voor het effect zorg dat de pil hard inslaat..?
Of komt dit gewoon simpel weg door caffeine of iets dergelijks..want een pil slaat altijd 3x zo hard in als wat poeder..
Is het niet dat pep je laat ontnuchteren in combinatie met mdma? Of is dat alleen als je achteraf nog een lijntje pep neemt?
mdma kristal te relaxst . maar niet voor op een feest .
Lijkt me stug, je voelt je volgens mij helemaal verkk of niet?!
hoeveel neem je dan bij de eerste dosis?
vul ze met hoeveelheid mdma naar jou mening, ennnnn flikker wat pep erdoorheen
Ja oke, maar is t niet zo dat MDA juist voor het effect zorg dat de pil hard inslaat..?
Of komt dit gewoon simpel weg door caffeine of iets dergelijks..want een pil slaat altijd 3x zo hard in als wat poeder..
ik heb trouwens 20 betaald voor iets minder dan een gram, 10 euro lijkt me een beetje weinig dan of niet???
ojee ojee ojee ojee had k dit maar ff eerder gelezen. heb net ruim 150 mg in mn mik gedouwt.. en nee k ben geen 150 kg zwaar
hoe zit dat met mdmapoeder?
oke kristallen is zeg maar 82% tot 89% mdma wat ik begrepen heb.
hoe zit dat met mdmapoeder?
ik heb ze wel groter gehad.. ze zijn wel cool om mee te chillen maar echt uit me dak gaan doe ik toch liever met een goeie pil
hoe staat het met de mda op dit moment? ik ben echt al tijden aan het zoeken hiernaar maar vang steeds bot
clearlybedankt mensen.
voorlopig keer ik t gebruik ff de rug toe. Ik merk aan mezelf dat ik mn eigen grenzen voorbij ga. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. K wil niet elke week gaan gebruiken.
Dus voorlopig ff geen pillen/poeder/kristallen voor mij, hoe lekker het ook is.
Ik moet zeggen dat k deze kristallen dan zoiezo liever heb dan het fijne poeder..werking is heftiger al duurt het wel iets langer voor die inslaat..maar blijft toch zeker 4 uur lang lekker doorspace
whaha 1 Tip niet teveel in 1 keer nemen
ik had dus de 1ste keer
2porties gemaakt ,..2keer 150mg
1e portie werkte na een half uur
na 10 min voelde ik me wel
maar ik wilde nog net dat ene beetje derbij
dus ik nam die andere 150mg mdma ook
en ja hoor na 30 min was ik egt helemaal van de kaart
was trouwes vorig jaar tijdens het Ek
toen nederland tegen zwede speelde
ik heb de hele wedstrijd met me ogen dichtgezeten
zelfs tijdens de strafschoppen whaha
enne me kaken kreeg ,k ook nie Loss
ben der trouwes 5uur vaag geweest
3 uur volop spacen en daarna neemt ,t beetje bij beetje af
Mdma kristal werkt egt Constant ,
niet netals bij pillen
waarbij je de ene moment weer even nuchter ben en daarna weer langzaam op komt zetten
wel een heel verhaal
maar daar had ik eff zin in
want ,t was een hele leuke ervaring
maar nu ik het verhaaltje lees zou hij hem me nog best wel een x aan kunne bieden hahaha
( rijden onder invloed doe ik dus NIET meer maar sja zo slim was k tot voor kort nog niet
wel fijn, al is het dan dom van me dak van wazigheid gewoon de hele nacht door blijf snoepen. zeker als k dan nog genoeg bier op heb
Leuk. Prop ik er ook nog 3 microdotjes bij in en dan ff testen op de kat van de buren.
Hoef niet te wegen hoor
Gewoon gram in voor jou goede porties verdelen en vullen maar
Uitspraak van SnelleJelle op donderdag 30 maart 2006 om 23:20:
( rijden onder invloed doe ik dus NIET meer maar sja zo slim was k tot voor kort nog niet
Wou er al een opmerking over geven. Heb het vroeger ook wel gedaan.
Door de tunnel en dan omkeren en dan nog 3 keer door de tunnel gaan.
Maar blijft grandioos spulletje
Uitspraak van SnelleJelle op donderdag 30 maart 2006 om 23:20:
wel fijn, al is het dan dom van me dak van wazigheid gewoon de hele nacht door blijf snoepen. zeker als k dan nog genoeg bier op heb
Zelfde probleem hier, dus tegenwoordig niet teveel meer meenemen, wordt een ouwe wijze lul, ik weet het
luisyer niet naar anderen,
blijf er met ej jatten vanaf is niet goed voor je zelfde effect als speed alleen met mdma ben je losser
Vertel eens is dat nieuw MDNA? waar haal je die grondstof vandaan
Wat de neuk is mdna?
ik hoor heeel goede verhalen over MDMA kristallen, zou t zelf ook wel keer willen proberen. Wie in omgeving Haarlem heeft dit te koop voor mij? stuur me berichtje dan plz
rel ej, als ik die verhalen hier lees wil ik het ook wel eens proberen
wie o wie heeft dit voor de verkoop voor mij
zeer lekker spul
vinger nat maken in het
zakkie en af likke
Waar kun je lege capsules regelen?
Tja binnenkort ook maar eens op zoek gaan naar wat kristalletjes denk ik....
is gewoon de beste drugs die er is
Dat is dus per persoon verschillend.
Hou je van hard gaan op een feest of gewoon lekker spacen
ook een van de schadelijkste voor je hersenen
dat is een feit!
als je een pil heb van 140 mg is het niet zo dat er 140 mg kristal in zit. Het mdma gehalte in kristal is altijd verschillend maar meestal ligt ie rond de 80 %. In pillen zit zelfs vaak nog een minder gehalte en er zit nog andere chems in.
Want als er in een pil alleen mdma en bindmiddelen zaten, zou het effect toch nauwelijks moeten verschillen van mdma-kristal?
je haalt alles door elkaar
als je je p'tje hebt getest op 140mg mdma dan zit er ook 140mg mdma in
als je een pil heb van 140 mg is het niet zo dat er 140 mg kristal in zit
Als er in het pilletje 140 mg mdma in zit wil dit niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, want in de mdma zit gemiddeld 80 % mdma(puur)
maar niet alle mdma-kristal bevat 84% vrije base vorm mdma
Stel, je pil is getest op 140 mg MDMA, dan zit hier ook 140 mg MDMA in. Stel, je kristal is getest op 80% MDMA, dan bevat een gram kristal 800 mg MDMA. Voor de vergelijking maakt het niet uit of er getest is op MDMA-zout of op de vrije base
dat verschilt echt enorm, kheb wel is 30 eetjes per g betaald, soms 20 en soms ook 15, maar hoe meer hoe minder natuurlijk.. kan iemand mij uitleggen waarom de laatste tijd iedereen met witte zooi an komt.. zijn dat nou ook kristallen of gewoon mdma poeier...
wat is ongv de prijs van dit per gram ?
Of per 10 gram ..
mdma is een vloeistof die in zout word gemengd om het makkelijk te delen.
hoe donkerder de kleur (over het algemeen)hoe beter de mdma is.
kan iemand mij uitleggen waarom de laatste tijd iedereen met witte zooi an komt.. zijn dat nou ook kristallen of gewoon mdma poeier...
Pure MDMA is a white crystalline solid. When the crystals are too small to see it looks like a fine powder, but they are often large enough to sparkle and its possible to grow giant crystals up to a gram. The powder tends to stick to a dry finger but without forming lumps.
bron: http://ecstasy.org/books/e4x/e4x.ch.12.html
Den Bosch dichtbij genoeg ?
Dan heb je er 3 hier..voor 25
Ik dacht altijd dat er getest werd op het MDMA-HCL-molecuul, maar pin me er niet op vast.
Word je er eigenlijk suf en spacy van, of krijg je er ook energie uit?
Hoeveel had je op?
Oral MDMA Dosages
Threshold 30 mg
Common for small or sensitive people 50 - 75 mg
Common for most people 75 - 125 mg
Common for large or unsensitive people 125 - 175 mg
Required by few (side effects increase) 200 + mg
Zijn er nog mensen die ergens goedkoop een 0,001 mg weegschaal te koop hebben of weten? Vind €60,00 toch wel wat veel voor die enkele keer dat ik hem zou gebruiken (was op ebay).
Verder erg benieuwd naar kristallen maar zal niet lang meer duren voordat ik daar achter kom denk ik.
En als je geen weegschaal hebt een lijn maken van bepaald aantal cm. Aantal cm delen door aantal gram en dan weet je het aantal mg per cm (niet precies, maar komt redelijk in de buurt denk ik). En dan maar in capsules doen oid
van sommige exotische chemicalien als 2c-b 2ct-7 en de rampetamp heb je variend van 7!MG tot 32MG MAX nodig meer is ZEEEEER SCHADELIJK!
licht bruine kristallen ik weet ze te vinden, zoekt allen goed in Tilburg
van sommige exotische chemicalien als 2c-b 2ct-7 en de rampetamp heb je variend van 7!MG tot 32MG MAX nodig meer is ZEEEEER SCHADELIJK!
dus blijf je poeders lekker gokken joh!
Laat het het fokking eerst testen en koop een weegschaal, als je leven en lever je lief is!
van DOB en DOM enzo heb je zelfs maar 1,5 mg nodig.. maar van MDMA heb je ongeveer 100 mg nodig en dan maakt het niet zoveel uit of je nou 120 of 80 mg te pakken hebt
Het gaar erom dat je weet wat je neemt, als jij idd weet dat het dob is wat je neemt, dan ga je zeker wel uitkijken ja..!
Als je je erin vergist wat dan?
En hoe doseer je dat nou..... Bij een pil weet je op een gegeven moment hoeveel je moet nemen, hoe doen jullie dat met kristallen??
Eerste had ik om 01:00 genomen. Ongeveer 125mg gok ik. Merkte wel wat, maar echt overweldigend was het nou ook weer niet. Dus uur later de 2de erbij gedaan
Maat van me heeft het ook laatst geprobeerd. Vond het top spul.
edit: zal het dus toch aan mij gelegen hebben dat ik er niet mega veel van merkte de vorige keer dat ik het geprobeerd had. Ten minste niet zoveel als ik van te voren verwacht had.laatste aanpassing 15 juli 2006 11:19
Maarja licht er ook aan hoevaak je neemt oplaatst dan raakt je serotonine natuurlijk ook op.
Absoluut niet vaak. Hoogstens 1x per maand, maar zelfs dat red ik niet.
Die maat van me is wel flink wat gewend, en die vond het wel goed spul. Maar ja heb wel vaker gehad dat anderen helemaal plat gingen bij wijze van spreke en ik nog vrolijk rondliep zonder al teveel het van de kaart gevoel te hebben. Alleen beetje gevoel wakkerder te zijn.
Heb poeder van 76% mdma.
Maar heb nu nieuwe gezien. Deze ligt zeker veel hoger!
Lijpe shit!!
waardoor de waarde ook kan dalen
wat een gelul...
wat een idiote topics allemaal dr zijn er nu al duizenden op pf over mdma gezeik, en nog weten jullie niks, net het achtereind van een varken maar goed het meeste wat je op deze topics leest is wel pure onzin dus hehe, ga anders is ff naar de bibliotheek en lees er wat over!!! ipv altijd maar van die idioot domme vragen en nog veel idiotere antwoorden hier neer te zetten, stelletje kleuters!!!!
In de bibliotheek lees je niks over vraag, aanbod en straatprijzen
alleen moet jer wel een beetje voorkennis hebben van organische-chemie
hij heb wel gelijk
mn scriptie en praktijk voor mn opleiding gaat over de maak van amfetamines hehe
mn scriptie en praktijk voor mn opleiding gaat over de maak van amfetamines hehe
Ik doelde op wat de massa hier aanziet als kwaliteit (kristallen) en wat als 'minder goed' wordt geacht (poeder). Dat het precies hetzelfde, of zelfs het tegenovergestelde kan zijn, zal ook best, maar dat weten heel veel gebruikers hier niet.
MDMA kristallen getest op 86% bruin van kleur heftig spul
Uitspraak van Twinky op donderdag 24 augustus 2006 om 23:12:
MDMA kristallen getest op 86% bruin van kleur heftig spul
Das niet verkeerd. Kom je niet vaak tegen helaas.
Als je het zakje een tijdje open laat, verkleurd het van lichtbruin naar grijs/donkergrijs...
Neemt de werking hierdoor ook af ?
betaal zelf 10 euro per gram, maar dan moet ik wel minimaal 10 gram afnemen...
Heb ze gezien voor 25 de gram! snap je ..
Heb ze gezien voor 25 de gram! snap je ..
..ik kan cristallen kopen voor 25 euro voor een halve gram..
Een tientje per gram is een hele mooie prijs hoor.
Krijg je troep zeker
oh naja..hij beweert wel dat t egt pure shit is ofzo..maarja.. khoop dat t werkt..is dat wel gegarandeert??
anders moetk maar gewoon mitsu's halen..maar kwil egt es wat anders..
dus de vraag is.. heb je garantie dat ik lekker uit mn plaatje ben op de kermis? =P
xxx
lekker makkelijk afronden/afrekenen...
maar t effect van kristalle.. is dat eigenlijk een beetje het zelfde als met pillen..dat t ff weg is en dan weer opkomt of is t egt aan 1 stuk door?
en als je t in je drinken stopt..werkt t dan ong ma een kwartier?
ehh ik heb poeder..is t dan gewoon al "vergruisd"? tis om te testen..
lijkt mij wel eigluk..mja..jullie zegge: moeilijk om dat in een capsule te krijgen..ohh ik moet er egt ff wat meer info over vinden haha
jmmr alleen dat pillen daar naa niet meer echt werken
ehh ik heb poeder..is t dan gewoon al "vergruisd"? tis om te testen..
Dat probleem heb ik dus ook steeds, jammer...
maar mij is aangeraden om gewoon een paar likkies te nemen en dan ff spoelen met water of limo.. is dateen goeie of hebben jullie nog een betere methode?
lekker zo'n snoepketting
Zou het niet doen.
of hebben jullie nog een betere methode?
Pff, heb soms al moeite met een pilleke weg te krijgen, laat staan een droog vloeitje....
Waar kun je die overigens kopen? lege capsules?
(Stomme vraag misschien)
ik had gewoon 1 bonk van 100 mg ofzo dus gewoon zelfde genomen als normaal snoeppie
Pff, heb soms al moeite met een pilleke weg te krijgen, laat staan een droog vloeitje....
ja idd... vul dan beter gwoon cabsules!! die glijen naar ibnne
gooi wel n beetje in een glas met appelsap en drink het zo op ...beter idee .....denk ik .....
pfffttt met mn pil heb ik al een groote moeite ..kut hoor
Even de neus dicht knijpen en rustig weg drinken..
Zit echt allemaal tussen je oren? Je kan toch ook gewoon brood eten? Weet zeker dat die happen die je dan doorslikt groter zijn dan de pil. Alleen het idee dat het een pil is maakt dat jij er moeite mee hebt.
Maar ja door je drinken is ook een idee.
ben ik nu raar ?? hahahahah
Waar kun je die overigens kopen? lege capsules?
dat gaat zo echhht niet bij mij ?? pfffttt met mn pil heb ik al een groote moeite ..kut hoor
Voor de mensen die het van te voren wegen, wat is jullie dosis die je normaal neemt van kristal?
Hou zelf 1,5 mg per kg lichaamsgewicht aan.laatste aanpassing 1 oktober 2006 20:44
Valt opzich wel mee met de smaak.
Tis wel vet spul!
heb het gemerkt ja hahaha "ik hou van je man" "zooo dit is echt super echt super bedankt gozer"
"kom we gaan daarheen dan"
"- nee man, dat kan niet!"
"hoezo niet?"
"- dr staat een hek voor zie je dat niet"
Als iemand me nog wat kan regelen (liefst voor zaterdag).....graag
*PB me maar*laatste aanpassing 2 oktober 2006 23:40
nou mensen MDMA daar moet je zekers wel vorzichtig mee zijn ik ben net uit het ziekenhuis omdat ik in een helevette trip ben blijven hangen!!!!
tenzij zo'n brok van 2g naar binneslikt
nou mensen MDMA daar moet je zekers wel vorzichtig mee zijn ik ben net uit het ziekenhuis omdat ik in een helevette trip ben blijven hangen!!!!
Uitspraak van dlusion op zondag 8 oktober 2006 om 15:32:
Uitspraak van boyv op maandag 24 juli 2006 om 14:17:
waardoor de waarde ook kan dalen
wat een gelul...
wat een idiote topics allemaal dr zijn er nu al duizenden op pf over mdma gezeik, en nog weten jullie niks, net het achtereind van een varken maar goed het meeste wat je op deze topics leest is wel pure onzin dus hehe, ga anders is ff naar de bibliotheek en lees er wat over!!! ipv altijd maar van die idioot domme vragen en nog veel idiotere antwoorden hier neer te zetten, stelletje kleuters!!!!
was 18 toen ik voort eerst een beetje kreeg!
die gene zij , woord de liefde''s druck's genoemt!
omdat je het gefoel krijgt of je vlinders in de maag hebt ent klopt fijntjes hoor !
later dan eerste keer druck's voor mij was niet geslaagt was ook mdna halfe capsule !! zat niet echt lkkr in mijn vel !
was ook een party op een kraakpand(school) in deventer !
was drumm en bazz als je er van houd ok ,maar nee dank je...
zat niet echt lekker in mijn vel
maar zou het je aanraden!!! en ook weer af!
maar dat is weer een andere discusie!!
ps exscucces als je spelfouten ziet!! zwaar zwaar dislectie's
en geloof me dat is niet tof drie weken in een trip omdat je hersens gewoon helemaal naar de knoppen zijn !!!!!
maar niet getreurt ik ben er weer uit en zit er gelijk ook weer in maar nu wel met beleid!!!!
als je wat wilt weten hoe die trip was of wat ze in het zieken hius zeiden dan moet je ff een beriggie sturen
laterzz D
Beetje dom dan van je....
LES 1 van het stappen: altijd je glas in de gaten houden...
Koop gewoon pillen. Het effect is precies hetzelfde alleen en het houd nog langer aan ook.
uistem. dat hele MDMA is weer eens zwaar overtrokken
. MDMA blijft MDMA
grot ondekt met mdma stalagtieten
kom denk ik omdat de meeste mensen pillen van 70mg krijgen. En als ze dan een keer mdma kristallen nemen van 150mg en het effect dus erger is zijn die pillen maar slecht. terwijl de dosis nogal verschilt. Als je 100mg mdma kristal neemt en een 100mg pilletje voel je precies hetzelfde. MDMA blijft MDMA en de MDMA kristal is niet andere MDMA als in pillen
En dat gelul over "vroeger", de tijd die ik ook meegemaakt heb (beginjaren 90) heb ik eens pillen laten testen en die zaten zo altijd rond de 125mg. Mijn tolerantie was alleen toen lager, dus knalde de pillen keihard in.
Uitspraak van Crispy op vrijdag 6 april 2007 om 16:40:
uistem. dat hele MDMA is weer eens zwaar overtrokken
kom denk ik omdat de meeste mensen pillen van 70mg krijgen. En als ze dan een keer mdma kristallen nemen van 150mg en het effect dus erger is zijn die pillen maar slecht. terwijl de dosis nogal verschilt. Als je 100mg mdma kristal neemt en een 100mg pilletje voel je precies hetzelfde. MDMA blijft MDMA en de MDMA kristal is niet andere MDMA als in pillen
In pillen zit ook andere troep dan alleen pure MDMA, dus dat verpest het effect echt wel hoor. Maar goed, nemen jullie maar die vervuilde pillen, ik hou het wel bij de pure stoffen
ik hou het wel bij de pure stoffen
das ook logisch
hoort erbij
gelukkig ben jij er niet zo een die beweerd dat ie fris en fruitig wakker wordt na een nachtje mdma
dat je niet te weinig neemt
in die pure stoffen van jou zitten net zoveel bijprodukten als in pillen, op bindmiddel na.. die pillen worden namelijk gemaakt van hetzelfde MDMA, of dacht je dat ze die kristallen even extra gingen zuiveren? Laat het voor de grap eens teste, zul je zien dat je niet boven de 75% MDMA uitkomt rara wat zou de rest zijn..
toevallig kwamen die kristallen die ik heb wel boven de 78%
zien er ook heel zuiver wit helder eruit!
Heb ze gezien. Maar da's al ongv 4 jr geleden als het niet langer is. Was zo wit en het glinsterde zo erg. Was net suiker.
Dat was letterlijk een vingertop in je drank/mond en je was echt WEG!
juistem. dat hele MDMA is weer eens zwaar overtrokken.. als je een beetje fatsoenlijke pillen hebt dan zit daar ook alleen maar MDMA in. Zelfde effect dus. Daarnaast zijn de kristallen die iedereen koopt echt niet superzuiver, en een kater krijg je er ook gewoon van, wat ook logisch is. En als je er genoeg van neemt krijg je ook scheve bekken etc.
Zorgen dat het bommentje niet opengaan voordat je het doorgeslikt hebt xD
Zorgen dat het bommentje niet opengaan voordat je het doorgeslikt hebt xD
gelukkig ben jij er niet zo een die beweerd dat ie fris en fruitig wakker wordt na een nachtje mdma
Gewoon Ron Brandsteder vragen. Of een andere bekende Nederlander. Maar Ron is in ieder geval een snuiver. Hahaha
Nog Nooit gehad... Maar dus wel zker een aanrader..? Iemand een adresje in midden-limburg..?
zien er ook heel zuiver wit helder eruit!